JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170216/26828-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.zdpbrzeg.pl' target='_blank'>http://www.bip.zdpbrzeg.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 26828 - 2017
              z dnia 2017-02-16 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Brzeg: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O II ETAP 
        NA ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 1+680 WRAZ 
        Z PRZEBUDOWĄ MOSTU ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1175 O 
        OD KM 0+000 DO KM 0+777 M. ŁUKOWICE BRZESKIE

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, krajowy numer identyfikacyjny
              53142223000000, ul.
              ul. Wyszyńskiego 
              23,
              49300  
              Brzeg, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              774 113 840, e-mail
              przetargi@zdpbrzeg.pl, faks
              774 113 845.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.zdpbrzeg.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                nie dotyczy<br />
                Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
                nie dotyczy</div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.zdpbrzeg.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.zdpbrzeg.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie na adres wskazany poniżej<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu  ul.Wyszyńskiego 23  49-300 Brzeg</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O II ETAP 
        NA ODCINKU OD KM 0+000 DO KM 1+680 WRAZ 
        Z PRZEBUDOWĄ MOSTU ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1175 O 
        OD KM 0+000 DO KM 0+777 M. ŁUKOWICE BRZESKIE

<br /><b>Numer referencyjny: </b>T.242.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy 
      drogi powiatowej  nr 1174 O Łukowice Brzeskie - Brzeg  II etapu na odcinku
      od km  0+000  do km 1+680 wraz z przebudową mostu oraz drogi powiatowej nr 1175 O 
      od km 0+000 do km 0+777 m. Łukowice Brzeskie. 
      Przebudowa ww. dróg  obejmuje m.in.:
               - roboty pomiarowe,
               - roboty rozbiórkowe,
               - roboty ziemne, 
               - wykonanie chodników przy przystankach autobusowych,
               - odbudowa rowów,
               - przebudowę zjazdów i przepustów pod drogą,
               - poszerzenie jezdni,
               - roboty nawierzchniowe w tym ułożenie warstwy ścieralnej z SMA,
               - ustawienie barier  energochłonnych na przepustach i  poręczy zabezpieczających
                 przy chodniku,
               - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem docelowej 
                  organizacji ruchu,
               - utwardzenie poboczy.     
 Przebudowa mostu drogowego o płytowo-belkowej konstrukcji nośnej pomostu 
               o numerze   JNI  01016271 nad Psarskim Potokiem(kanał przerzutowy) usytuowanego  
               w ciągu drogi powiatowej nr 1174 O w km 1+701 na konstrukcję  z  blach falistych 
               (np. typu Viacon Super Cor SC-21B) bez ingerencji w dno i umocnienia cieku 
               wodnego o następujących parametrach technicznych :
               - nośność obiektu - klasa obciążenia B wg.PN 85/S 10030
               - światło poziome [m] B    -   6,235
               - światło pionowe [m] H    -   2,715
               - długość obiektu               - 15,40
               - skrzydełko pionowe na wlocie   [m] x  0,20
               - skrzydełko pionowe na wylocie [m] x  0,20
               - ścięcie skarpy na   wlocie 1:                 - 1,0        
               - ścięcie skarpy na wylocie 1:                 - 1,0             
               - kąt ścięcia   wlotu w stosunku do osi obiektu [o]:    90,0
               - kąt ścięcia wylotu w stosunku do osi obiektu [o]:    90,0
               - konstrukcja oraz jej elementy(np. śruby) muszą  być zabezpieczona antykorozyjnie 
                 warstwami ochronnymi zgodnie z wymaganiami podanymi w normach stosownie
                 do grubości blachy i zastosowanego materiału zapewniającymi trwałość konstrukcji.
   
          Roboty obejmują m.in. :
          - rozbiórkę istniejącego (bez rozbiórki ścian fundamentowych)
          - wykonanie ław fundamentowych żelbetowych za istniejącymi ścianami 
            fundamentowymi,
          - montaż konstrukcji mostu,
          - wykonanie nasypów z zagęszczeniem,
          - wykonanie belek żelbetowych pod montaż barieroporęczy,
          - wykonanie jezdni wraz z konstrukcją na odcinku 30m,
          - obrukowanie skarp kostką kamienną.         
                   
 Szczegółowy zakres robót związany z ich wykonaniem zawarty jest w przedmiarach 
         robót, w dokumentacji  projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych 
         wykonania i odbioru robót  - stanowiących załączniki do siwz.  Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Pzp wymaga,  zatrudnienia przez
         Wykonawcę  lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę  osób  pracowników

         fizycznych wykonujących  wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego
         zamówienia opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych tj. roboty drogowe
          i mostowe.
         Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych robót realizowane przez personel
         Wykonawcy lub Podwykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy
          o pracę.
   Przepis art.29 ust.3a ustawy Pzp  stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu    
         zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę 
         lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez     
         Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych 
         czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26       
         czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 
         Stosownie do art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1976 r.  Kodeks pracy Przez nawiązanie    
         stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju
         na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym 
         przez pracodawcę, a pracodawca  do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.    
        Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie 
         umowy o pracę Wykonawca w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy 
         przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia
         na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać.
          Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności
         w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy
         o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających 
         bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola    
         może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy.
         Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia 
          pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary    
          umownej w wysokości określonej we wzorze umowy.  
W przypadku gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, 
           patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty 
           lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy traktować, iż jest to 
           uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia  i  mają charakter przykładowy a ich 
           określenie ma na celu  wskazanie oczekiwanych parametrów technicznych, przy czym
           Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art.30 ust.4 ustawy   
           Pzp.
           Oferta równoważna to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach     
           technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym,    
           jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz  
           oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 
           Rozwiązanie równoważne winno być przez Wykonawcę szczegółowo opisane (wraz z    
           załączeniem dokumentacji graficznej). Z opisu oraz załączonych dokumentów winno   
           wynikać, iż rozwiązanie nie stanowi zmiany dokumentacji projektowej Zamawiającego.
           Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia    
           przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom lub lepszych od cech 
           wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem    
           towarowym (np. może oferować wykonanie robot budowlanych z zastosowaniem 
           materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez Zamawiającego w opisie 
           rozwiązania równoważnego).
           Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę nie może zmieniać założeń 
           projektowych (nie może stanowić zmiany dokumentacji projektowej).,
Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem
           kosztorysowym i ma charakter wstępny. Wykonawca dokonana wyceny oferty
           w oparciu o analizę wszystkich materiałów udostępnianych przez Zamawiającego
           tj. przedmiary robót , dokumentację projektową, STWiORB , obowiązki określone
           przez Zamawiającego uwzględniając w cenach jednostkowych wszystkie koszty 
           związane z realizacją zadania w tym koszty organizacji placu budowy, wynikające 
           z uzgodnień koszty nadzorów branżowych i innych nie wymienionych. 
           Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie   na   podstawie dokonanych  
           obmiarów robót  potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez  
           Zamawiającego przy  zastosowaniu cen jednostkowych  zawartych w kosztorysie 
           ofertowym Wykonawcy. 
           Ceny jednostkowe określone  w kosztorysie ofertowym  nie będą podlegały 
           jakimkolwiek zmianom w trakcie trwania umowy.              
  Organizacja ruchu. Prowadzenie robót na drodze powiatowej zgodnie zatwierdzonym 
            projektem czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego  z dnia 09.02.2016r.
            KD.7121.11.2016  ( dot. robót drogowych),  z dnia 16.03.2016r. KD.7121.19.2016
            (dot. objazdu na czas przebudowy mostu) i ich prolongaty z dnia 03.02.2017r.
            Wykonawca ma obowiązek  przesłania pisemnego zawiadomienia o terminie 
             wprowadzenia czasowej  i stałej organizacji ruchu Wydziału Komunikacji 
             Starostwa Powiatowego co w Brzegu, Komendy Powiatowej Policji w Brzegu
             co najmniej na 7 dni przed jej wprowadzeniem.        
   W ramach wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do:
             1) opracowania planu zapewnienia jakości PZJ i planu BIOZ,
             2) opracowania harmonogramu rzeczowo- terminowo finansowego,   
                 uwzględniającego wykonanie  przedmiotu umowy w terminie do 15 września 2017r.
                 i przedstawienie Zamawiającemu do  zatwierdzenia po zaakceptowaniu przez 

Inspektora Nadzoru w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy, 
             3) wykonania i utrzymania oznakowania robót  i objazdu oraz rozbiórki po ich 
                 zakończeniu,   
             4) organizacji placu budowy,        
             5) pokrycia wszelkich kosztów związanych z pełnieniem nadzorów branżowych                 
                    wymaganych przez administratorów sieci wraz z ich  powiadomieniem,
                6) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej (nadzoru geodezyjnego) w trakcie realizacji    
                    robót na zadaniu inwestycyjnym oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych                          
                    powykonawczych wraz z opracowaniem mapy zasadniczej i przekazaniem    
                    wymaganej liczby egzemplarzy .
                7) sporządzenia operatu kolaudacyjnego.
      Zaleca się , aby Wykonawcy  dokonali  wizji lokalnej terenu, którego dotyczy 
                zamówienie  oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty                         
                i podpisania umowy.
     Materiały użyte (wbudowane) do wykonania przedmiotu zamówienia powinny
                odpowiadać co jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia
                 2004r.o wyrobach budowlanych (tekst jednolity : Dz. U. z 2014r. poz.883 z późn.zm.) 
                oraz wymaganiom określonym w  dokumentacji projektowej oraz szczegółowym
                specyfikacjom technicznym. Dla zastosowanych  materiałów Wykonawca przedkłada     
                Zamawiającemu: certyfikaty zgodności  z CE lub aprobaty techniczne do odbioru 
                końcowego zadania.
    Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy 
                 z dnia 14 grudnia  2012r. o odpadach (t.j: Dz. U. z 2016r. poz.1987 ze zm.)   
     Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji  jakości na okres min. 36 m-cy 
                od daty odbioru końcowego. 
                Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
                 - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi            36 m-cy
                 - maksymalny deklarowany okres gwarancji  jakości wynosi     72 m-ce.  
              od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez wad) 
                protokołu  odbioru przedmiotu umowy.
                Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.          
     Podwykonawstwo.
                1.Zamawiający zgodnie z art.36a ust.2 pkt.1  ustawy Pzp zastrzega obowiązek 
                    osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w niżej
                   wskazanym zakresie :  ułożenie nowych warstw bitumicznych.
    2.Wykonawca może powierzyć wykonanie pozostałych części zamówienia    
        Podwykonawcy.
    3.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których    
                   wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm   
       Podwykonawców.
    4.Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze  
       umowy.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233222-1,
                45200000-9,
                45111000-8,
                45221111-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              2032361.30<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 15/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                a)Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności 
                  kredytowej  w wysokości min.1,5 mln PLN, (słownie : jeden milion pięćset 
                  tysięcy złotych 00/100) w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed   
                  upływem terminu składania ofert,
              b)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
                  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 
                  gwarancyjną co najmniej 1,0 mln PLN,(słownie: jeden milion złotych 00/100)
               W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
                - warunek określony w pkt.2a siwz Wykonawcy mogą  spełniać łącznie,     
                - warunek określony w pkt.2b siwz warunek musi być spełniony w całości przez jednego 
                  z Wykonawców. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                    Wykonawca musi  posiadać, doświadczenie polegające na wykonaniu                      (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania ofert, 
                        a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej:
 - jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy, remontu drogi 
                           o wartości brutto nie mniejszej niż 1 500 000,00  PLN brutto - (słownie: 
                           jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100)  w tym  robota budowlana musi 
                           zawierać co najmniej  ułożenie  10 000 m2  w-wy ścieralnej z  SMA,   
                        - jednej roboty budowlanej  w zakresie budowy, przebudowy mostów lub 
                           przepustów z blach falistych  o wartości  brutto nie mniejszej niż    
                           350 000,00  PLN  brutto - (słownie: trzysta  pięćdziesiąt tysięcy złotych   
                           00/100),     
                    W związku z zastrzeżeniem zawartym  w § 4.13.pkt.1 siwz Wykonawca nie może
                     w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w  pkt.3a tiret 
                     pierwszy siwz polegać na zdolności zawodowej innych podmiotów.
                    W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
                    - warunek określony w pkt.3a tiret pierwszy siwz (dot. części drogowej) musi być    
                     spełniony w całości min.  przez jednego z Wykonawców
                   - warunek określony w pkt.3a tiret drugi siwz (dot. części mostowej) musi być spełniony  
                     w całości min.  przez jednego z Wykonawców
        b)Wykonawca musi wskazać, że osoby, które zostaną skierowane do realizacji     
             zamówienia legitymują się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami,   
            doświadczeniem   i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im 
                      powierzone spełniające poniższe wymagania, które muszą być dostępne                      w trakcie realizacji zamówienia :

Lp.	   funkcja 	Minimalne wymagane doświadczenie, kwalifikacje zawodowe
1.	Kierownik budowy 
w  specjalności
drogowej 	- pełnienie funkcji kierownika budowy 
   lub inspektora nadzoru przy realizacji  co 
   najmniej  3 zadań w zakresie budowy lub 
   przebudowy drogi o wartości co najmniej 
   1,5 mln PLN brutto każda
- posiadanie uprawnień do kierowania       
  robotami bez ograniczeń w specjalności
  drogowej  lub równoważne, które zostały    
  wydane na podstawie wcześniej    
  obowiązujących przepisów
2.	Kierownik robót 
w specjalności mostowej	  - pełnienie funkcji kierownika budowy lub    
    kierownika robót lub inspektora 
    nadzoru przy realizacji co najmniej  
    2 zadań w zakresie budowy, przebudowy 
    mostów lub przepustów z blach falistych o    
    wartości co najmniej  200 tys. PLN brutto 
    każda
 - posiadanie uprawnień do kierowania       
    robotami bez ograniczeń w specjalności
    mostowej lub równoważne które zostały      
    wydane na podstawie wcześniej    
    obowiązujących przepisów.
            Zostaną uznane zadania zakończone i potwierdzone np. protokółem odbioru 
             końcowego lub innym dokumentem.
             W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
       warunek określony w pkt.3b mogą spełniać łącznie.
       c)Wykonawca musi mieć dostępne  w celu realizacji zamówienia następujące 
                      narzędzia wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne wymienione poniżej :
                     - koparka samojezdna                                                     - 1 szt
                     - piła do cięcia asfaltu                                                     - 1 szt
                     - płyta do zagęszczania                                                   - 1 szt
         - frezarkę o szer.min.1,0 m                                            -  1 szt
                     - skrapiarkę                                                                    -  1 szt
                     - układarka do mas bitumicznych z elektronicznym
                       sterowaniem                                                                 -  1 szt      
                     - walec do mas bitumicznych                                        -  2 szt
                     - samochody samowyładowcze z przykryciem 
                       lub termosy                                                                  -  3 szt      
               W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 
       warunek określony w pkt.3c siwz mogą spełniać łącznie.
        Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca 
                 nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych 
                 lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może 
                 mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia.

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">                        odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji
            o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
            rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z art.24 ust.5, pkt.1,  

                        ustawy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
                        składania ofert
       Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium   
                        Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa  
                        przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
                        mieszkania  potwierdzający, że :
                        -  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  wystawiony nie             
                           wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
                        stosownie do § 7 rozporządzenia  Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r.                               
                        w sprawie rodzajów dokumentów, jakich   może żądać zamawiający 
                        od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., 
                        poz.1126).W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu innego podmiotu: zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Pzp należy złożyć na wezwanie Zamawiającego w odniesieniu do tych podmiotów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej 
                               potwierdzającej  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 
                            kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed 
                            upływem terminu składania ofert,
                         2)dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony
                            od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
                            z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez    
                            Zamawiającego 
                            3)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 
                             5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 
                             działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, 
                            wartości, daty, miejsca  wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te 
                            zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty 
                            budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
                            czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
                            i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje 
                            bądź inne dokumenty wystawione przez  podmiot, na rzecz   którego roboty 
                            budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o 
                      obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych    
                     dokumentów  inne dokumenty, 
                  4)wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia 
                     publicznego, w szczególności odpowiedzialnych, kontrolę jakości, kierowanie 
                     robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  
                     zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania 
                     zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności 
                     oraz informacją o podstawie  dysponowania tymi osobami,
                  5)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych    
                           Wykonawcy w celu wykonania  zamówienia publicznego wraz  z informacją 
                           o podstawie  do dysponowania tymi zasobami,
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy 2)oryginał gwarancji lub poręczenia,jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz 3) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa art.86 ust.5 Wykonawca jest zobowiązany przekazac Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 
                   50.000,00 PLN słownie: pięćdziesiąt  tysięcy 00/100 złotych.
1)wadium musi być wniesione  przed upływem terminu składania ofert  
                 w następujących formach:
             a) pieniądzu ;
             b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy   
                 oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze 
             poręczeniem pieniężnym; 
             c) gwarancjach bankowych;
             d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
            e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5    
            pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju       
                            Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r.poz.1804 oraz z 2015r. poz.978  i 1240).
                    2)poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie 
                       warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 
          Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne      
          i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz    
         Zamawiającego kwoty wadium. 
         Wadium wniesione w formie gwarancji  (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi     
         mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu  dochodzenie    
         roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione.    
         Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż   
         wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem 
         polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów    
         prawa.
    Miejsce i sposób wniesienia wadium.
                 1)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący 
                rachunek Zamawiającego: w BS Grodków-Łosiów nr konta 64 88700005 2001 
                    0031 8697 0004 z dopiskiem: "Wadium  na  przetarg: Przebudowa drogi 
                    powiatowej  nr 1174 O Łukowice Brzeskie - Brzeg  II etap na odcinku
                    od km  0+000  do km 1+680 wraz z przebudową mostu oraz drogi powiatowej   
                    nr 1175 O od km 0+000 do km 0+777 m. Łukowice Brzeskie". 
                    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu, potwierdzoną     
                    za zgodność z oryginałem.
                 2)wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy     
                    złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).
     Termin wniesienia wadium.
                Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym 
                wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający 
                 będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek   
                Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu  
            składania ofert.
               W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu    
               wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie 
              wystarczającym  do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia 
           wadium przez Wykonawcę.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">zawiera wzór umowy</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej 
                    w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości   
               10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
                Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego   
                    wykonania umowy przed podpisaniem umowy.
      
                  Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według   
                     wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
                     a) w pieniądzu;
                     b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
                         oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze 
                   zobowiązaniem pieniężnym;
                    c) gwarancjach bankowych;
                    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
                    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 
                  pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji 
                   Rozwoju Przedsiębiorczości.
     2.Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na    
                    następujący rachunek bankowy Zamawiającego: w BS Grodków-Łosiów 
                    nr konta 64 88700005 2001 0031 8697 0004 z dopiskiem: Przebudowa drogi 
                    powiatowej  nr 1174 O Łukowice Brzeskie - Brzeg  II etap na odcinku
                    od km  0+000  do km 1+680 wraz z przebudową mostu oraz drogi powiatowej   
                    nr 1175 O od km 0+000 do km 0+777 m. Łukowice Brzeskie. 
              
               Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach        
                   przewidzianych w art. 148 ust.2 ustawy Pzp.
                W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na   
                   zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
   W przypadku składania zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia,   
        gwarancja winna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna   
        zawierać zobowiązanie do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na  
        pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
           W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie        
                    innej niż w pieniądzu, przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany   
                    przedstawić do akceptacji Zamawiającemu treść dokumentu gwarancji (bankowej   
                    lub ubezpieczeniowej) lub poręczenia.
               
                   
                   </div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym roboty
    nie będą mogły być wykonywane z powodu :
    - niekorzystnych warunków atmosferycznych  uniemożliwiających prawidłowe wykonanie tych   
      robót, gdy to wynika z technologii ich wykonania,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, powódź, strajk), mające bezpośredni wpływ na      
  terminowość  wykonywania robót,
- wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub    
   Zamawiającego bądź Inspektora Nadzoru , konieczności usunięcia błędów w dokumentacji 
   projektowej lub specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót, 
- wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych,
- wstrzymaniem robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przez uprawniony organ,
   - udzielenia zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego,
- koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego
  przez ich użytkowników wstrzymujących realizację zadania,
- wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy mających wpływ na realizację robót.
Przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa 
   w ust.2 nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny  
   umotywowany  wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu go przez Inspektora Nadzoru z ramienia
   Zamawiającego.W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej w ust.1 procentowej stawki podatku 
    VAT , kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio   
    dostosowana.
 W przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy miało przekroczyć  kwotę określoną w 
 umowie
    Strony mogą dokonać zmiany tej kwoty w drodze aneksu do umowy.
 W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, gdy ich  
    wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego - zgodnego z zasadami wiedzy technicznej,  
    obowiązującymi przepisami i normami wykonania przedmiotu umowy  
    Wykonawca poinformuje Zamawiającego w terminie 3 dni od powzięcia informacji o potrzebie  
    ich wykonania w formie protokołu konieczności potwierdzonego przez  Inspektora Nadzoru,  
    Głównego Księgowego i zatwierdzonego przez Zamawiającego dołączając kosztorys
    na roboty dodatkowe lub zamienne sporządzony na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu       
    ofertowego stanowiący załącznik do niniejszej umowy  zawierający wstępne wyliczenie zakresu    
    robót.  
Bez zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu konieczności Wykonawca nie może   
    rozpocząć robót  dodatkowych, zamiennych ani ograniczyć zakresu rzeczowego robót.
W przypadku wystąpienia robót innych niż występują w kosztorysie ofertowym, należy te roboty   
     wycenić z zachowaniem cen czynników produkcji i narzutów podanych w załącznikach
     do kosztorysu ofertowego.
W przypadku braku takich cen należy te składniki wycenić wg cen nie wyższych  od średnich
     cen  z SEKONCENBUD za ostatni kwartał poprzedzający sporządzenie kosztorysu 
     na roboty dodatkowe lub  zamienne przy zachowaniu narzutów z kosztorysu ofertowego
     oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych(KNR),
     a w przypadku braku określenia robót w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów 
     nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego.  
Zamawiający dopuszcza również ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy,gdy  
     ich wykonanie okaże się zbędne tzw. roboty zaniechane. 
W przypadku zmiany umowy na podstawie  art.144 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp w sytuacji wystąpienia
    konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych wykraczających poza przedmiot 
    niniejszej umowy niebjętych zamówieniem podstawowym ich rozpoczęcie może nastąpić po 
    podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniajacego umowę w tym zakresie.
Podstawą do podpisania aneksu będzie protokół konieczności potwierdzony przez Inspektora 
   Nadzoru  i zatwierdzony przez Strony umowy. 
Protokół ten musi zawierać uzasadnienie wskazujące,że zostały spełnione przesłanki o których
   mowa w art.144 ust.1 pkt.2 Pzp.
Rozpoczęcie prac musi być poprzedzone wykonaniem dokumentacji projektowej opisującej te
   roboty w myśl przepisów Prawa budowlanego i jego aktami wykonawczymi.
Rozliczanie robót zleconych na podstawie art.144 ust.1 pkt.2 będzie odbywało się na takich    
   samych zasadach jak objetych przedmiotem zamówienia czyli na podstawie zapisów  §5 ust.6-10 wzoru umowy.
Zmiany albo rezygnacji z Powykonawcy- popdmiotu na którego zasoby powoływał się Wykonawca.Innych nieistotnych zmian postanowień umowy  w stosunku do treści oferty na postawie któerj dokonano wyboru Wykonawcy.


<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/02/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com