JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170222/29952-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.um.rybnik.eu' target='_blank'>http://bip.um.rybnik.eu</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 29952 - 2017
              z dnia 2017-02-22 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rybnik: Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznych z podziałem na zadania:
Zadanie 1:	Opracowanie koncepcji zagospodarowania strefy wejściowej oraz trybuny krytej Stadionu MOSiR przy ulicy Gliwickiej w Rybniku.
Zadanie 2:	Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Rybniku.
Zadanie 3:	Opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz koncepcji architektonicznej adaptacji budynku przy ulicy Mościckiego 3 w Rybniku-Niewiadomiu.
Zadanie 4:	Opracowanie koncepcji programowo  przestrzennej, obejmującej obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich, Mikołowskiej i Byłych Więźniów Politycznych w Rybniku.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
              276255430, ul.
              Bolesława Chrobrego 
              2,
              44-200 
              Rybnik, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              +48324392302, e-mail
              zam_pub@um.rybnik.pl, faks
              +48324224124.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.um.rybnik.eu</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.um.rybnik.eu</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznych z podziałem na zadania:
Zadanie 1:	Opracowanie koncepcji zagospodarowania strefy wejściowej oraz trybuny krytej Stadionu MOSiR przy ulicy Gliwickiej w Rybniku.
Zadanie 2:	Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Rybniku.
Zadanie 3:	Opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz koncepcji architektonicznej adaptacji budynku przy ulicy Mościckiego 3 w Rybniku-Niewiadomiu.
Zadanie 4:	Opracowanie koncepcji programowo  przestrzennej, obejmującej obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich, Mikołowskiej i Byłych Więźniów Politycznych w Rybniku.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.11.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-archiktektonicznych z podziałem na zadania: 

Zadanie 1: Opracowanie koncepcji zagospodarowania strefy wejściowej oraz trybuny krytej Stadionu MOSiR przy ulicy Gliwickiej w Rybniku.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, strefy wejściowej oraz trybuny krytej Stadionu MOSiR przy ulicy Gliwickiej w Rybniku (obszar określony w załączniku nr 7).

Główne założenia:
1.	Opracowanie koncepcji zagospodarowania strefy wejściowej na odcinku od ulicy Gliwickiej do wjazdu na teren Stadionu od ulicy Żużlowej, uwzględniającej:
a.	przebudowę kas i bram wejściowych pod kątem poprawy warunków ewakuacji;
b.	poprawę funkcjonalności strefy wejściowej w odniesieniu do dużych potoków ruchu, związanych z wydarzeniami o charakterze kulturalnym i sportowym (dopuszcza się możliwość rozdzielenia kas i bram wejściowych, możliwość przebudowy muru na odcinku od strony ulicy Żużlowej);
c.	przebudowę korony Stadionu pod kątem:
	lokalizacji toalet ogólnodostępnych;
	usytuowania punktów gastronomicznych;
	lokalizacji stanowisk dla osób o ograniczonym stopniu sprawności w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
2.	Opracowanie koncepcji przebudowy zadaszenia trybuny głównej wraz z pomieszczeniami funkcyjnymi, zawierającej:
a.	wariantową koncepcję budowy nowego zadaszenia obejmującego rzędy trybuny głównej (2 warianty);
b.	przebudowę zaplecza higieniczno  sanitarnego;
c.	lokalizację biura zawodów oraz biura spikera (zgodnie z wymogami MOSiR Rybnik);
d.	lokalizację 5-6 lóż VIP;
3.	Obliczenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych i elementów zagospodarowania terenu określonych w koncepcji funkcjonalno  przestrzennej;
4.	Przedstawienie i uzgodnienie z Zamawiającym i Użytkownikiem  Miejskim Ośrodkiem Sportu 
i Rekreacji w Rybniku koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD.

Zadanie 2: Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Rybniku.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Rybniku wraz z łącznikiem (obszar określony w załączniku nr 8).

Główne założenia:
1.	Wykonanie analizy stanu istniejącego, analizy obecnych uwarunkowań w kontekście planowanej lokalizacji Sali Gimnastycznej, tj. warunki terenowe, obecne przeznaczenie funkcjonalne, przebieg sieci infrastruktury technicznej, analiza zapisów Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego;
2.	Opracowanie Programu Funkcjonalno  Użytkowego, obejmującego lokalizację:
a.	sali gimnastycznej o powierzchni mieszczącej boisko do koszykówki oraz niezbędną dla realizacji funkcji sportowej powierzchnię pomocniczą,
b.	zaplecza szatniowego i sanitarnego,
c.	magazynu na sprzęt sportowy,
d.	łącznika z budynkiem szkoły,
e.	klatki ewakuacyjnej z budynku szkoły;
3.	Opracowanie koncepcji architektonicznej budynku:
a.	powiązanie kompozycyjne z budynkiem istniejącej szkoły,
b.	wariantowe rozwiązanie elewacji budynku wraz z łącznikiem (2 warianty),
c.	koncepcję zagospodarowania terenu,
4.	Przeprowadzenie uzgodnień z Zamawiającym oraz Użytkownikiem  Dyrektorem ZS nr 1, koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD;
5.	Opracowanie wskaźnikowego kosztorysu w zakresie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, instalacyjnych i elementów zagospodarowania terenu.

Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz koncepcji architektonicznej adaptacji budynku przy ulicy Mościckiego 3 w Rybniku-Niewiadomiu.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz koncepcji architektonicznej adaptacji budynku przy ulicy Mościckiego 3 w Rybniku  Niewiadomiu (obszar określony w załączniku nr 9).

Główne założenia:
1.	Wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego budynku;
2.	Analiza obecnych uwarunkowań, tj. stan techniczny budynku, obecne przeznaczenie funkcjonalne;
3.	Opracowanie Programu Funkcjonalno  Użytkowego, obejmującego lokalizację w budynku przede wszystkim:
a.	punktu gastronomicznego;
b.	2 lub 3 punktów usługowych, zlokalizowanych na kondygnacji parteru;
c.	3 lub 4 pokoi gościnnych;
4.	Opracowanie koncepcji architektonicznej budynku w zakresie:
a.	koncepcji przebudowy pomieszczeń budynku;
b.	wariantową koncepcję kolorystyki elewacji (min. 2 warianty);
c.	oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych oraz kosztów robót budowlanych, instalacyjnych;
5.	Przeprowadzenie uzgodnień z Zamawiającym oraz Użytkownikiem  Industrialnym Centrum Kultury, koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD.

Zadanie 4: Opracowanie koncepcji programowo  przestrzennej, obejmującej obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich, Mikołowskiej i Byłych Więźniów Politycznych w Rybniku
Przedmiotem  zamówienia jest opracowanie koncepcji programowo  przestrzennej obejmującej obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich, Mikołowskiej i Byłych Więźniów Politycznych w Rybniku (obszar określony w załączniku nr 10).

Główne założenia:
1.	Opracowanie analiz, diagnoz stanu istniejącego:
a.	analizy powiązań funkcjonalnych i komunikacyjnych, układu drogowego, relacji przestrzennych, warunków terenowych;
b.	analiza lokalizacji miejsc postojowych; 
c.	wykonanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych;
d.	przeprowadzenie konsultacji i uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków;
e.	uwzględnienie projektowanego obiektu sali koncertowej oraz zagospodarowania terenu powiązanego z obiektem.
2.	Koncepcja programowo  przestrzenna obszaru opracowania obejmująca:
a.	stworzenie atrakcyjnej, ogólnodostępnej przestrzeni publicznej poprzez: 
	zapewnienie spójnego wizerunku i formy architektonicznej (nawierzchnie, oświetlenie, mała architektura itd.);
	uwzględnienie relacji przestrzennych, dominant przestrzennych;
	lokalizację elementów małej architektury;
	kompozycję zieleni;
b.	koncepcję rozwiązań komunikacyjnych:
	lokalizację wjazdów oraz układ komunikacji wewnątrz kwartałów;
	 koncepcję organizacji ruchu pieszych, rowerzystów oraz kierujących pojazdami;
	lokalizację parkingu w rejonie ulicy Powstańców Śląskich;
	lokalizację parkingów wokół budynków istniejących;
c.	oświetlenie terenu  dróg, chodników i parkingów;
3.	Przedstawienie i uzgodnienie z Zamawiającym i Użytkownikiem, koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD.

INFORMACJE OGÓLNE (dotyczy zadań 1-4)
Od Wykonawcy oczekujemy przekazania całości praw autorskich do dokumentacji Zamawiającemu 
w formie oświadczenia.

Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć 
	dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
	forma i teść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami (Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).

Załącznik do SIWZ stanowią obszary opracowań poszczególnych zadań.

Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że każda z opracowanych koncepcji będzie uwzględniać dostępność dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71222000-0<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 42<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin realizacji zamówienia (dla każdego zadania):
do 6 tygodni od daty zawarcia umowy</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń.

W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. 

Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy  w oparciu o Art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.	Formularz oferty.
2.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, 
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4.	Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1)	Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2)	podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą  pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5.	Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie Zbiorcze zestawienie ofert na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 02/03/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b> Opracowanie koncepcji zagospodarowania strefy wejściowej oraz trybuny krytej Stadionu MOSiR przy ulicy Gliwickiej w Rybniku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-archiktektonicznych z podziałem na zadania: 
Zadanie 1: Opracowanie koncepcji zagospodarowania strefy wejściowej oraz trybuny krytej Stadionu MOSiR przy ulicy Gliwickiej w Rybniku.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, strefy wejściowej oraz trybuny krytej Stadionu MOSiR przy ulicy Gliwickiej w Rybniku (obszar określony w załączniku nr 7).
Główne założenia:
1.	Opracowanie koncepcji zagospodarowania strefy wejściowej na odcinku od ulicy Gliwickiej do wjazdu na teren Stadionu od ulicy Żużlowej, uwzględniającej:
a.	przebudowę kas i bram wejściowych pod kątem poprawy warunków ewakuacji;
b.	poprawę funkcjonalności strefy wejściowej w odniesieniu do dużych potoków ruchu, związanych z wydarzeniami o charakterze kulturalnym i sportowym (dopuszcza się możliwość rozdzielenia kas i bram wejściowych, możliwość przebudowy muru na odcinku od strony ulicy Żużlowej);
c.	przebudowę korony Stadionu pod kątem:
	lokalizacji toalet ogólnodostępnych;
	usytuowania punktów gastronomicznych;
	lokalizacji stanowisk dla osób o ograniczonym stopniu sprawności w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
2.	Opracowanie koncepcji przebudowy zadaszenia trybuny głównej wraz z pomieszczeniami funkcyjnymi, zawierającej:
a.	wariantową koncepcję budowy nowego zadaszenia obejmującego rzędy trybuny głównej (2 warianty);
b.	przebudowę zaplecza higieniczno  sanitarnego;
c.	lokalizację biura zawodów oraz biura spikera (zgodnie z wymogami MOSiR Rybnik);
d.	lokalizację 5-6 lóż VIP;
3.	Obliczenie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych i elementów zagospodarowania terenu określonych w koncepcji funkcjonalno  przestrzennej;
4.	Przedstawienie i uzgodnienie z Zamawiającym i Użytkownikiem  Miejskim Ośrodkiem Sportu 
i Rekreacji w Rybniku koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD

INFORMACJE OGÓLNE (dotyczy zadań 1-4)
Od Wykonawcy oczekujemy przekazania całości praw autorskich do dokumentacji Zamawiającemu 
w formie oświadczenia.
Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć 
	dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
	forma i teść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami (Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).
Załącznik do SIWZ stanowią obszary opracowań poszczególnych zadań.
Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że każda z opracowanych koncepcji będzie uwzględniać dostępność dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71222000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  34959.35<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży architektonicznej</td><td>20</td></tr><tr><td>Prezentacja graficzna koncepcji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Rybniku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-archiktektonicznych z podziałem na zadania: 

Zadanie 2: Opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 w Rybniku.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-architektonicznej budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Rybniku wraz z łącznikiem (obszar określony w załączniku nr 8).
Główne założenia:
1.	Wykonanie analizy stanu istniejącego, analizy obecnych uwarunkowań w kontekście planowanej lokalizacji Sali Gimnastycznej, tj. warunki terenowe, obecne przeznaczenie funkcjonalne, przebieg sieci infrastruktury technicznej, analiza zapisów Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego;
2.	Opracowanie Programu Funkcjonalno  Użytkowego, obejmującego lokalizację:
a.	sali gimnastycznej o powierzchni mieszczącej boisko do koszykówki oraz niezbędną dla realizacji funkcji sportowej powierzchnię pomocniczą,
b.	zaplecza szatniowego i sanitarnego,
c.	magazynu na sprzęt sportowy,
d.	łącznika z budynkiem szkoły,
e.	klatki ewakuacyjnej z budynku szkoły;
3.	Opracowanie koncepcji architektonicznej budynku:
a.	powiązanie kompozycyjne z budynkiem istniejącej szkoły,
b.	wariantowe rozwiązanie elewacji budynku wraz z łącznikiem (2 warianty),
c.	koncepcję zagospodarowania terenu,
4.	Przeprowadzenie uzgodnień z Zamawiającym oraz Użytkownikiem  Dyrektorem ZS nr 1, koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD;
5.	Opracowanie wskaźnikowego kosztorysu w zakresie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, instalacyjnych i elementów zagospodarowania terenu.

INFORMACJE OGÓLNE (dotyczy zadań 1-4)
Od Wykonawcy oczekujemy przekazania całości praw autorskich do dokumentacji Zamawiającemu 
w formie oświadczenia.
Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć 
	dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
	forma i teść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami (Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).
Załącznik do SIWZ stanowią obszary opracowań poszczególnych zadań.
Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że każda z opracowanych koncepcji będzie uwzględniać dostępność dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71222000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  15447.15<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży architektonicznej</td><td>20</td></tr><tr><td>Prezentacja graficzna koncepcji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz koncepcji architektonicznej adaptacji budynku przy ulicy Mościckiego 3 w Rybniku-Niewiadomiu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-archiktektonicznych z podziałem na zadania: 
Zadanie 3: Opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz koncepcji architektonicznej adaptacji budynku przy ulicy Mościckiego 3 w Rybniku-Niewiadomiu.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji inwentaryzacyjnej oraz koncepcji architektonicznej adaptacji budynku przy ulicy Mościckiego 3 w Rybniku  Niewiadomiu (obszar określony w załączniku nr 9).
Główne założenia:
1.	Wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego budynku;
2.	Analiza obecnych uwarunkowań, tj. stan techniczny budynku, obecne przeznaczenie funkcjonalne;
3.	Opracowanie Programu Funkcjonalno  Użytkowego, obejmującego lokalizację w budynku przede wszystkim:
a.	punktu gastronomicznego;
b.	2 lub 3 punktów usługowych, zlokalizowanych na kondygnacji parteru;
c.	3 lub 4 pokoi gościnnych;
4.	Opracowanie koncepcji architektonicznej budynku w zakresie:
a.	koncepcji przebudowy pomieszczeń budynku;
b.	wariantową koncepcję kolorystyki elewacji (min. 2 warianty);
c.	oszacowanie planowanych kosztów prac projektowych oraz kosztów robót budowlanych, instalacyjnych;
5.	Przeprowadzenie uzgodnień z Zamawiającym oraz Użytkownikiem  Industrialnym Centrum Kultury, koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD.

INFORMACJE OGÓLNE (dotyczy zadań 1-4)
Od Wykonawcy oczekujemy przekazania całości praw autorskich do dokumentacji Zamawiającemu 
w formie oświadczenia.
Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć 
	dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
	forma i teść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami (Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).
Załącznik do SIWZ stanowią obszary opracowań poszczególnych zadań.
Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że każda z opracowanych koncepcji będzie uwzględniać dostępność dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71222000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  16260.16<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży architektonicznej</td><td>20</td></tr><tr><td>Prezentacja graficzna koncepcji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b> Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej, obejmującej obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich, Mikołowskiej i Byłych Więźniów Politycznych  w Rybniku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji urbanistyczno-archiktektonicznych z podziałem na zadania: 
Zadanie 4: Opracowanie koncepcji programowo  przestrzennej, obejmującej obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich, Mikołowskiej i Byłych Więźniów Politycznych w Rybniku
Przedmiotem  zamówienia jest opracowanie koncepcji programowo  przestrzennej obejmującej obszar w rejonie ulic Powstańców Śląskich, Mikołowskiej i Byłych Więźniów Politycznych w Rybniku (obszar określony w załączniku nr 10).
Główne założenia:
1.	Opracowanie analiz, diagnoz stanu istniejącego:
a.	analizy powiązań funkcjonalnych i komunikacyjnych, układu drogowego, relacji przestrzennych, warunków terenowych;
b.	analiza lokalizacji miejsc postojowych; 
c.	wykonanie niezbędnych ekspertyz i ocen technicznych;
d.	przeprowadzenie konsultacji i uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków;
e.	uwzględnienie projektowanego obiektu sali koncertowej oraz zagospodarowania terenu powiązanego z obiektem.
2.	Koncepcja programowo  przestrzenna obszaru opracowania obejmująca:
a.	stworzenie atrakcyjnej, ogólnodostępnej przestrzeni publicznej poprzez: 
	zapewnienie spójnego wizerunku i formy architektonicznej (nawierzchnie, oświetlenie, mała architektura itd.);
	uwzględnienie relacji przestrzennych, dominant przestrzennych;
	lokalizację elementów małej architektury;
	kompozycję zieleni;
b.	koncepcję rozwiązań komunikacyjnych:
	lokalizację wjazdów oraz układ komunikacji wewnątrz kwartałów;
	 koncepcję organizacji ruchu pieszych, rowerzystów oraz kierujących pojazdami;
	lokalizację parkingu w rejonie ulicy Powstańców Śląskich;
	lokalizację parkingów wokół budynków istniejących;
c.	oświetlenie terenu  dróg, chodników i parkingów;
3.	Przedstawienie i uzgodnienie z Zamawiającym i Użytkownikiem, koncepcji projektowej, stanowiącej podstawę do wykonania dokumentacji projektowej na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania  2 egz. + wersja elektroniczna na nośniku CD.
INFORMACJE OGÓLNE (dotyczy zadań 1-4)
Od Wykonawcy oczekujemy przekazania całości praw autorskich do dokumentacji Zamawiającemu 
w formie oświadczenia.
Projekt winien zawierać pisemne oświadczenie projektanta, że został on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami i wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć 
	dokumentacja projektowa musi zawierać w swojej treści informacje o sposobach uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych,
	forma i teść dokumentacji musi być zgodna z wymaganiami Ustawy i wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami (Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie).
Załącznik do SIWZ stanowią obszary opracowań poszczególnych zadań.
Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że każda z opracowanych koncepcji będzie uwzględniać dostępność dla osób niepełnosprawnych, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71222000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  30894.31<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji zamówienia</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży architektonicznej</td><td>20</td></tr><tr><td>Prezentacja graficzna koncepcji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com