JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170223/31109-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.ozgst.wp.mil.pl' target='_blank'>http://www.ozgst.wp.mil.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 31109 - 2017
              z dnia 2017-02-23 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej za zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Jednostka Wojskowa Nr 6021, krajowy numer identyfikacyjny
              146268471, ul.
              Żwirki i Wigury 
              9/13,
              00-909 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              261847581, e-mail
              ozgst.zampub@ron.mil.pl, faks
              261847577.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.ozgst.wp.mil.p<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Jednostka Wojskowa</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ozgst.wp.mil.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.ozgst.wp.mil.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej za zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021<br /><b>Numer referencyjny: </b>20/2017/PN/WYCH<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej za zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 5 0000000-5.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach Nr 1, Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
3. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz od Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje:
Część I postępowania
Maszyny i urządzenia objęte pełną obsługą serwisową:
1)Maszyna do bigowania i perforowania AutoCreaser 33 firmy MORGANA Systems Ltd.
2)Maszyna do falcowania  falcerka UFO-1. 
3)Maszyna do falcowania z podawaniem automatycznym CB 66-4 KLI-HP firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd. 
4)Maszyna do falcowania z podawaniem automatycznym SPK 74-4 KTL firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd. 
5)Maszyna do automatycznego laminowania Komfi AMIGA
6)Laminator EXCELAM HOT 655Q z roli
7)Prasa z możliwością banderolowania Press Stacker firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd
8)Maszyna numerująca FSN2 z oscylującym systemem korbowym firmy MORGANA Systems Ltd.
9)Maszyna numerująca FSN60030 rotacyjna z podawaniem ssawkowym firmy MORGANA Systems Ltd.
10)Linia do oprawy zeszytowej Poder (Tener) firmy OSAKO &amp; Co. Ltd.
11) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna eRC 115 DX firmy ITOTEC Co. Ltd.
12) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna eRC 115 DX firmy ITOTEC Co. Ltd.
13) GilotynaDigicut IDEAL 5221-05 EP
14) GilotynaDigicut IDEAL 5222
15) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna E-Line 78 CP firmy SENATOR GmbH
16)Utrząsarka Jogger 1078E firmy SENATOR Technology GmbH
17)Podnośnik do stosu papieru z platformą Pile Hoist PHE firmy SENATOR Technology GmbH.500000005
Część II postępowania
Maszyny i urządzenia objęte pełną obsługą serwisową:
1) Maszyna do szycia nićmi automatyczna ASTER 180 firmy MECCANOTECNICA S.p.A.
2)Urządzenie do przyklejania wklejek Collmatic 55 firmy MECCANOTECNICA S.p.A
Część III postępowania
Maszyny i urządzenia objęte pełną obsługą serwisową:
1)Urządzenie do odliczania arkuszy i wstrzeliwania taśmy Count-Wise 1
2)Urządzenie do odliczania arkuszy i wstrzeliwania taśmy Count-Wise 2
3)Maszyna do szycia drutem Economy 25/40
4)Maszyna do szycia drutem ZD-2D INTROMA
5)Urządzenia do cięcia registrów Onglematic 7R+GP
6)Nożyce introligatorskie do tektury model D-120
7)Nożyce introligatorskie do tektury IDEAL 1110
8)Nożyce introligatorskie do tektury SCHIMANEK TYP 10/150
4. Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów:
1)Konserwacja: Przez 1 konserwację należy rozumieć stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie przez 1 miesiąc. Usługa ta będzie wykonywana przynajmniej 1 raz w miesiącu według potrzeb Użytkownika. Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Użytkownika, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć:
a)wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: 
- czyszczenie oraz mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń,
- smarowanie i konserwacja podzespołów maszyn/urządzeń, 
- sprawdzanie ustawień i regulacja maszyn/urządzeń, 
- sprawdzenie poprawności pracy maszyn/urządzeń, 
- ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyn/urządzeń.
Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno - użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają WYKONAWCĘ. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, WYKONAWCA zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji to ilość konserwacji wykonanych w ciągu miesiąca na danym urządzeniu.
2) Naprawa: w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzeń następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń (drogą elektroniczna lub faksem) od 7:00-10:00 - tego samego dnia, zgłoszenie w godz. 10:00- 14:00 - następny dzień roboczy. WYKONAWCA zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. 
W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową:
a)nie przekroczy kwoty 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii zatwierdzony przez Dyrektora Drukarni Wydawnictw Specjalnych (DWS) i przekazuje go wraz z fakturą do ZAMAWIAJĄCEGO,
b) przekroczy 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii podpisany przez Dyrektora DWS i dostarcza go do ZAMAWIAJĄCEGO. Po zatwierdzeniu protokołu przez Szefa Logistyki Oddziału Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego, WYKONAWCA będzie informowany o możliwości dokonania naprawy.
Wynagrodzenie dla WYKONAWCY za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + koszt naprawy.
Wartość przewidzianych napraw nie może przekroczyć 50% wartości całości brutto konserwacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. 
6. Na części zamienne i podzespoły użyte do realizacji usługi WYKONAWCA udziela gwarancji min. 12 miesięcy - max 24 miesiące licząc od daty odbioru tj. podpisania przez UŻYTKOWNIKA Protokołu odbioru Przedmiotu Umowy.
7. Miejsce wykonywania obsługi serwisowej  Drukarnia Wydawnictw Specjalnych, Warszawa, ul. płk. Kazimierza Leskiego 5.
8. [dotyczy wszystkich części zamówienia] ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności (osoby wykonujące pełną obsługę serwisową stanowiącą przedmiot zamówienia) w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>50000000-5<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 24<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy na 24 miesiące (przewidywany termin realizacji umowy - marzec 2019 roku).</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3.1 pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3.1 pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW, o których mowa w ust. 13, została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Koszt 1 roboczogodziny dla napraw</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na części i materiały użyte do realizacji usługi</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 03/03/2017, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej za zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 5 0000000-5.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach Nr 1, Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
3. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz od Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje:
Część I postępowania
Maszyny i urządzenia objęte pełną obsługą serwisową:
1)Maszyna do bigowania i perforowania AutoCreaser 33 firmy MORGANA Systems Ltd.
2)Maszyna do falcowania  falcerka UFO-1. 
3)Maszyna do falcowania z podawaniem automatycznym CB 66-4 KLI-HP firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd. 
4)Maszyna do falcowania z podawaniem automatycznym SPK 74-4 KTL firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd. 
5)Maszyna do automatycznego laminowania Komfi AMIGA
6)Laminator EXCELAM HOT 655Q z roli
7)Prasa z możliwością banderolowania Press Stacker firmy SHOEI MACHINERY MFG Co. Ltd
8)Maszyna numerująca FSN2 z oscylującym systemem korbowym firmy MORGANA Systems Ltd.
9)Maszyna numerująca FSN60030 rotacyjna z podawaniem ssawkowym firmy MORGANA Systems Ltd.
10)Linia do oprawy zeszytowej Poder (Tener) firmy OSAKO &amp; Co. Ltd.
11) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna eRC 115 DX firmy ITOTEC Co. Ltd.
12) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna eRC 115 DX firmy ITOTEC Co. Ltd.
13) GilotynaDigicut IDEAL 5221-05 EP
14) GilotynaDigicut IDEAL 5222
15) Krajarka do cięcia papieru mechaniczna E-Line 78 CP firmy SENATOR GmbH
16)Utrząsarka Jogger 1078E firmy SENATOR Technology GmbH
17)Podnośnik do stosu papieru z platformą Pile Hoist PHE firmy SENATOR Technology GmbH.500000005
4. Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów:
1)Konserwacja: Przez 1 konserwację należy rozumieć stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie przez 1 miesiąc. Usługa ta będzie wykonywana przynajmniej 1 raz w miesiącu według potrzeb Użytkownika. Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Użytkownika, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć:
a)wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: 
- czyszczenie oraz mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń,
- smarowanie i konserwacja podzespołów maszyn/urządzeń, 
- sprawdzanie ustawień i regulacja maszyn/urządzeń, 
- sprawdzenie poprawności pracy maszyn/urządzeń, 
- ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyn/urządzeń.
Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno - użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają WYKONAWCĘ. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, WYKONAWCA zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji to ilość konserwacji wykonanych w ciągu miesiąca na danym urządzeniu.
2) Naprawa: w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzeń następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń (drogą elektroniczna lub faksem) od 7:00-10:00 - tego samego dnia, zgłoszenie w godz. 10:00- 14:00 - następny dzień roboczy. WYKONAWCA zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. 
W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową:
a)nie przekroczy kwoty 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii zatwierdzony przez Dyrektora Drukarni Wydawnictw Specjalnych (DWS) i przekazuje go wraz z fakturą do ZAMAWIAJĄCEGO,
b) przekroczy 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii podpisany przez Dyrektora DWS i dostarcza go do ZAMAWIAJĄCEGO. Po zatwierdzeniu protokołu przez Szefa Logistyki Oddziału Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego, WYKONAWCA będzie informowany o możliwości dokonania naprawy.
Wynagrodzenie dla WYKONAWCY za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + koszt naprawy.
Wartość przewidzianych napraw nie może przekroczyć 50% wartości całości brutto konserwacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. 
6. Na części zamienne i podzespoły użyte do realizacji usługi WYKONAWCA udziela gwarancji min. 12 miesięcy - max 24 miesiące licząc od daty odbioru tj. podpisania przez UŻYTKOWNIKA Protokołu odbioru Przedmiotu Umowy.
7. Miejsce wykonywania obsługi serwisowej  Drukarnia Wydawnictw Specjalnych, Warszawa, ul. płk. Kazimierza Leskiego 5.
8. [dotyczy wszystkich części zamówienia] ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności (osoby wykonujące pełną obsługę serwisową stanowiącą przedmiot zamówienia) w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50000000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Koszt 1 roboczogodziny dla napraw</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na części i materiały użyte do realizacji usługi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej za zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 5 0000000-5.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach Nr 1, Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
3. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz od Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje:
Część II postępowania
Maszyny i urządzenia objęte pełną obsługą serwisową:
1) Maszyna do szycia nićmi automatyczna ASTER 180 firmy MECCANOTECNICA S.p.A.
2)Urządzenie do przyklejania wklejek Collmatic 55 firmy MECCANOTECNICA S.p.A
4. Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów:
1)Konserwacja: Przez 1 konserwację należy rozumieć stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie przez 1 miesiąc. Usługa ta będzie wykonywana przynajmniej 1 raz w miesiącu według potrzeb Użytkownika. Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Użytkownika, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć:
a)wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: 
- czyszczenie oraz mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń,
- smarowanie i konserwacja podzespołów maszyn/urządzeń, 
- sprawdzanie ustawień i regulacja maszyn/urządzeń, 
- sprawdzenie poprawności pracy maszyn/urządzeń, 
- ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyn/urządzeń.
Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno - użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają WYKONAWCĘ. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, WYKONAWCA zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji to ilość konserwacji wykonanych w ciągu miesiąca na danym urządzeniu.
2) Naprawa: w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzeń następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń (drogą elektroniczna lub faksem) od 7:00-10:00 - tego samego dnia, zgłoszenie w godz. 10:00- 14:00 - następny dzień roboczy. WYKONAWCA zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. 
W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową:
a)nie przekroczy kwoty 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii zatwierdzony przez Dyrektora Drukarni Wydawnictw Specjalnych (DWS) i przekazuje go wraz z fakturą do ZAMAWIAJĄCEGO,
b) przekroczy 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii podpisany przez Dyrektora DWS i dostarcza go do ZAMAWIAJĄCEGO. Po zatwierdzeniu protokołu przez Szefa Logistyki Oddziału Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego, WYKONAWCA będzie informowany o możliwości dokonania naprawy.
Wynagrodzenie dla WYKONAWCY za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + koszt naprawy.
Wartość przewidzianych napraw nie może przekroczyć 50% wartości całości brutto konserwacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. 
6. Na części zamienne i podzespoły użyte do realizacji usługi WYKONAWCA udziela gwarancji min. 12 miesięcy - max 24 miesiące licząc od daty odbioru tj. podpisania przez UŻYTKOWNIKA Protokołu odbioru Przedmiotu Umowy.
7. Miejsce wykonywania obsługi serwisowej  Drukarnia Wydawnictw Specjalnych, Warszawa, ul. płk. Kazimierza Leskiego 5.
8. [dotyczy wszystkich części zamówienia] ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności (osoby wykonujące pełną obsługę serwisową stanowiącą przedmiot zamówienia) w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50000000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Koszt 1 roboczogodziny dla napraw</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na części i materiały użyte do realizacji usługi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa serwisowa maszyn i urządzeń introligatorskich dla potrzeb Drukarni Wydawnictw Specjalnych będącej za zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 5 0000000-5.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach Nr 1, Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części.
3. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 oraz od Nr 1a) do Nr 1c) do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje:
Część III postępowania
Maszyny i urządzenia objęte pełną obsługą serwisową:
1)Urządzenie do odliczania arkuszy i wstrzeliwania taśmy Count-Wise 1
2)Urządzenie do odliczania arkuszy i wstrzeliwania taśmy Count-Wise 2
3)Maszyna do szycia drutem Economy 25/40
4)Maszyna do szycia drutem ZD-2D INTROMA
5)Urządzenia do cięcia registrów Onglematic 7R+GP
6)Nożyce introligatorskie do tektury model D-120
7)Nożyce introligatorskie do tektury IDEAL 1110
8)Nożyce introligatorskie do tektury SCHIMANEK TYP 10/150
4. Obsługa serwisowa składa się z dwóch etapów:
1)Konserwacja: Przez 1 konserwację należy rozumieć stały nadzór nad maszynami i urządzeniami oraz prawidłowe ich działanie przez 1 miesiąc. Usługa ta będzie wykonywana przynajmniej 1 raz w miesiącu według potrzeb Użytkownika. Wizyta serwisowa odbywać się będzie w godzinach pracy Użytkownika, to jest od 700 do 1400. Dzień następnej wizyty serwisu będzie określany na bieżąco podczas kolejnych wizyt. Poprzez konserwację należy rozumieć:
a)wszelkie drobne naprawy związane z normalną eksploatacją maszyn i urządzeń takie jak: 
- czyszczenie oraz mycie zespołów oraz podzespołów maszyn/urządzeń,
- smarowanie i konserwacja podzespołów maszyn/urządzeń, 
- sprawdzanie ustawień i regulacja maszyn/urządzeń, 
- sprawdzenie poprawności pracy maszyn/urządzeń, 
- ewentualnie wymiana drobnych części i podzespołów maszyn/urządzeń.
Konserwacja winna być wykonana z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń przy użyciu części nowych o parametrach techniczno - użytkowych dostosowanych do maszyn i urządzeń. Koszty materiałów podstawowych i pomocniczych niezbędnych do prowadzenia konserwacji obciążają WYKONAWCĘ. Jeśli usługa konserwacji zostanie wykonana w sposób wadliwy, WYKONAWCA zobowiązany jest te wady usunąć w terminie do 24 godzin od dnia i godziny zgłoszenia przez użytkownika, najpóźniej przy następnej wizycie. Wynagrodzenie miesięczne za usługę konserwacji to ilość konserwacji wykonanych w ciągu miesiąca na danym urządzeniu.
2) Naprawa: w przypadku nagłej awarii którejkolwiek z ww. maszyn lub urządzeń następuje wezwanie serwisu na żądanie. Czas reakcji (przyjazdu) serwisu w przypadku zgłoszeń (drogą elektroniczna lub faksem) od 7:00-10:00 - tego samego dnia, zgłoszenie w godz. 10:00- 14:00 - następny dzień roboczy. WYKONAWCA zobowiązany jest do dokonania naprawy wraz z wymianą zużytych części zamiennych i podzespołów z należytą starannością w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie maszyn i urządzeń oraz do wykonania napraw przy użyciu części nowych na gwarancji. 
W przypadku konieczności wymiany uszkodzonej części, której wartość naprawy lub wymiany na nową:
a)nie przekroczy kwoty 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii zatwierdzony przez Dyrektora Drukarni Wydawnictw Specjalnych (DWS) i przekazuje go wraz z fakturą do ZAMAWIAJĄCEGO,
b) przekroczy 5 000,00 zł brutto, WYKONAWCA sporządza protokół awarii podpisany przez Dyrektora DWS i dostarcza go do ZAMAWIAJĄCEGO. Po zatwierdzeniu protokołu przez Szefa Logistyki Oddziału Zabezpieczenia Garnizonu Stołecznego, WYKONAWCA będzie informowany o możliwości dokonania naprawy.
Wynagrodzenie dla WYKONAWCY za naprawę to koszt poszczególnych części zamiennych i podzespołów wymagających wymiany + koszt naprawy.
Wartość przewidzianych napraw nie może przekroczyć 50% wartości całości brutto konserwacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. 
6. Na części zamienne i podzespoły użyte do realizacji usługi WYKONAWCA udziela gwarancji min. 12 miesięcy - max 24 miesiące licząc od daty odbioru tj. podpisania przez UŻYTKOWNIKA Protokołu odbioru Przedmiotu Umowy.
7. Miejsce wykonywania obsługi serwisowej  Drukarnia Wydawnictw Specjalnych, Warszawa, ul. płk. Kazimierza Leskiego 5.
8. [dotyczy wszystkich części zamówienia] ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności (osoby wykonujące pełną obsługę serwisową stanowiącą przedmiot zamówienia) w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b><br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena brutto</td><td>50</td></tr><tr><td>Koszt 1 roboczogodziny dla napraw</td><td>10</td></tr><tr><td>Gwarancja na części i materiały użyte do realizacji usługi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com