JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170224/31901-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.czyzewosada.biuletyn.net' target='_blank'>http://www.czyzewosada.biuletyn.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 31901 - 2017
              z dnia 2017-02-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Czyżew: 1.Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 107955B Godlewo Piętaki - Siennica Klawy
2.Przebudowa dróg gminnych : ulic Kusocińskiego, Łąkowej, Okrężnej, Sybiraków położonych w miejscowośći Czyżew.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Czyżew, krajowy numer identyfikacyjny
              53139300000, ul.
              ul. Mazowiecka 
              34,
              18220  
              Czyżew, woj.
              podlaskie, państwo
              Polska, tel.
              862 755 036, e-mail
              zamowienia@czyzewosada.pl, faks
              862 755 063.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.umczyzew.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.czyzewosada.biuletyn.net</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.czyzewosada.biuletyn.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br />Gmina Czyżew, ul. Mazowiecka 34, 18-220 Czyżew</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>1.Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 107955B Godlewo Piętaki - Siennica Klawy
2.Przebudowa dróg gminnych : ulic Kusocińskiego, Łąkowej, Okrężnej, Sybiraków położonych w miejscowośći Czyżew.<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />2<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Cz. I  Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 107955B Godlewo Piętaki  
           Siennica Klawy
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 107995 B na odcinku pomiędzy miejscowościami Godlewo Piętaki i Siennica Klawy w lokalizacji od km 0+000 do km 1+618,66
W ramach inwestycji przewiduje się : 
- przebudowę bitumicznej nawierzchni jezdni drogi i zjazdów z poboczami utwardzonymi kruszywem oraz budowę niezbędnych elementów zagospodarowania pasa drogowego  zjazdów, elementów bezpieczeństwa ruchu.

BRANŻA  DROGOWA
1. Wymagania ogólne :
- projekt organizacji ruchu na czas budowy i zabezpieczenia robót
2. Roboty przygotowawcze ( roboty pomiarowe, karczowanie pni drzew i krzaków, wywożenie karpiny z kosztem utylizacji )
- roboty pomiarowe  1,6187 km
- mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków. Krzaki i podszycia średnie od 31% do  60% powierzchni z utylizacją gałęzi  0,0550 ha
- karczowanie pni koparką . Średnica pni 76  100 cm  4,0 szt.
- karczowanie pni koparką . Średnica pni 101  130 cm  20,0 szt.
- wywożenie karpiny z kosztem utylizacji  46,0 m-p
2. Roboty ziemne
- wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład   214,5 m
- wykonanie wykopów , roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z
  transportem urobku samochodami na odległość do 1 km i wbudowaniem w nasyp  21,1 m
- wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami na odległość do 5 km  1352,2 m 
3. Wykonanie nasypów
- ręczne formowanie nasypów  235,6 m
4.Podbudowa
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie  1702,196 m
- wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi i wzmocnienie siatką stalową  8739,4784 m
5.Nawierzcnia z betonu asfaltowego  17219,5312 m
6.Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu- 29 szt.
7.Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych  176 m
Roboty wykończeniowe
- pobocza z kruszywa naturalnego  3237,0 m
- ułożenie przepustów rurowych HDPE  40cm pod zjazdami  83,0 m
- umocnienie skarp przez humusowanie i obsianie  4494,0 m
- umocnienie skarp brukowcem na podsypce  91,0 
cz. II - Przebudowa dróg gminnych : ulic Kusocińskiego, Łąkowej , Okrężnej ,Sybiraków położonych w miejscowości Czyżew
Przebudowa dróg gminnych: ulicy Kusocińskiego , Łąkowej , Okrężnej , Sybiraków polegać będzie na: 
- przebudowie nawierzchni ulicy na nawierzchnię bitumiczną szerokości 6,0 m,
- budowie zjazdów indywidualnych i publicznych ,
- budowie chodników i ścieżki rowerowej,
- budowie dwóch odcinków kanalizacji deszczowej
- demontażu istniejącej infrastruktury telefonicznej kolidującej z projektowaną przebudową oraz budowie nowej infrastruktury telekomunikacyjnej,
- demontażu istniejącej infrastruktury wodociągowej kolidującej z projektowaną przebudową oraz budową nowej infrastruktury telekomunikacyjnej,
- regulacji: studni kanalizacji sanitarnej, zasuw i zaworów wodociągowych, oraz innych urządzeń podziemnych,
- ułożeniu rur osłonowych i przepustów awaryjnych pod zjazdami i skrzyżowaniami na kablu Teletechnicznym,
- ustawieniu ogrodzeń ochronnych typu ,, olsztyńskiego, oraz słupków blokujących,
- wykonaniu zieleńcy poprzez humusowanie z obsianiem trawą .
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233120-6,
                45233290-8,
                45111200-0,
                45200000-9,
                45230000-8,
                45231300-8,
                45232440-8,
                45232452-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Określenie przedmiotu,wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i jest zgodne z jego przedmiotem.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca powinien mieć stosowne uprawnienia do prowadzenia okreslonej działalności zawodowej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstwie złożonego oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający powinien znajdować się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje przedmiotowego Zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                wykonawca wykaże się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie , co najmniej  3 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie o łącznej wartości 2 000 000,00 zł ,
- wykonaniu kanalizacji deszczowej lub kanału krytego na odc. min 500 mb
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. </div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Cz. I  Przebudowa  z rozbudową drogi gminnej nr 107955B Godlewo Piętaki  Siennica Klawy   13 000,00 zł ( słownie: trzynaście tysięcy złotych )
Cz. II Przebudowa dróg gminnych : ulic Kusocińskiego, Łąkowej ,Okrężnej,
Sybiraków- 45.000,00 zł ( słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych )
Wadium może być wniesione w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy       z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota określona powyżej winna być przelana na konto nr 75 8747 0008 0000 0084 2000 0020 Bank Spółdzielczy w Czyżewie,a Wykonawca winien dołączyć do oferty kserokopię polecenia przelewu.
W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy stosowne dokumenty dołączyć do oferty.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena najniższa</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja za przedmiot zamówienia</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Warunki wprowadzenia zmian są następujące:
1). Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
a). wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej  staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b). wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
 c). konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego korekt w dokumentacji projektowej        (usunięcie wad projektu lub wprowadzenie rozwiązań zamiennych),
 d). konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i innych niezbędnych do  zakończenia przedmiotu umowy, w tym wynikających z korekty dokumentacji projektowej, 
 e). zaistnienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających terminowe zakończenie przedmiotu umowy takich jak: warunki archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, atmosferyczne (w szczególności warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia), kolizje z sieciami infrastruktury technicznej, 
f). opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy,
g). działania siły wyższej.
2). Zmiana wynagrodzenia:
a). w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT w okresie realizacji umowy  dotyczy wynagrodzenia za roboty, których nie zafakturowano na dzień wejścia w życie przepisów o zmianie VAT,
b). w przypadku zmiany zakresu rzeczowo  finansowego wskutek zlecenia przez Zamawiającego wykonania robót koniecznych oraz wynikających z korekt dokumentacji projektowej (usuniecie wad projektu).3). Inne zmiany:
a). zmiana zakresu rzeczowo  finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo   finansowego robót,
 b). rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi oraz przedłużenia terminu gwarancji i rękojmi w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę,
c). zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w przypadku śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, lub jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacja, itp.).
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić  zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 107955B Godlewo Piętaki<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 107995 B na odcinku pomiędzy miejscowościami Godlewo Piętaki i Siennica Klawy w lokalizacji od km 0+000 do km 1+618,66
W ramach inwestycji przewiduje się : 
- przebudowę bitumicznej nawierzchni jezdni drogi i zjazdów z poboczami utwardzonymi kruszywem oraz budowę niezbędnych elementów zagospodarowania pasa drogowego  zjazdów, elementów bezpieczeństwa ruchu.

BRANŻA  DROGOWA
1. Wymagania ogólne :
- projekt organizacji ruchu na czas budowy i zabezpieczenia robót
2. Roboty przygotowawcze ( roboty pomiarowe, karczowanie pni drzew i krzaków, wywożenie karpiny z kosztem utylizacji )
- roboty pomiarowe  1,6187 km
- mechaniczne karczowanie zagajników i krzaków. Krzaki i podszycia średnie od 31% 
  do  60% powierzchni z utylizacją gałęzi  0,0550 ha
- karczowanie pni koparką . Średnica pni 76  100 cm  4,0 szt.
- karczowanie pni koparką . Średnica pni 101  130 cm  20,0 szt.
- wywożenie karpiny z kosztem utylizacji  46,0 m-p
2. Roboty ziemne
- wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład   214,5 m
- wykonanie wykopów , roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z
  transportem urobku samochodami na odległość do 1 km i wbudowaniem w nasyp  21,1 m
- wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami na 
  odległość do 5 km  1352,2 m 
3. Wykonanie nasypów
- ręczne formowanie nasypów  235,6 m
4.Podbudowa
- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie  1702,196 m
- wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-bitumicznymi i wzmocnienie siatką
  stalową  8739,4784 m
5.Nawierzcnia z betonu asfaltowego  17219,5312 m
6.Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu- 29 szt.
7.Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych  176 m
Roboty wykończeniowe
- pobocza z kruszywa naturalnego  3237,0 m
- ułożenie przepustów rurowych HDPE  40cm pod zjazdami  83,0 m
- umocnienie skarp przez humusowanie i obsianie  4494,0 m
- umocnienie skarp brukowcem na podsypce  91,0 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233120-6,
                    45233290-8,
                    45111200-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja na przedmiot zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa dróg gminnych : ulic Kusocińskiego, Łąkowej, Okrężnej, Sybiraków położonych w miejscowości Czyżew <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przebudowa dróg gminnych: ulicy Kusocińskiego , Łąkowej , Okrężnej , Sybiraków polegać będzie na: 
- przebudowie nawierzchni ulicy na nawierzchnię bitumiczną szerokości 6,0 m,
- budowie zjazdów indywidualnych i publicznych ,
- budowie chodników i ścieżki rowerowej,
- budowie dwóch odcinków kanalizacji deszczowej
- demontażu istniejącej infrastruktury telefonicznej kolidującej z projektowaną przebudową oraz budowie nowej infrastruktury telekomunikacyjnej,
- demontażu istniejącej infrastruktury wodociągowej kolidującej z projektowaną przebudową oraz budową nowej infrastruktury telekomunikacyjnej,
- regulacji: studni kanalizacji sanitarnej, zasuw i zaworów wodociągowych, oraz innych urządzeń podziemnych,
- ułożeniu rur osłonowych i przepustów awaryjnych pod zjazdami i skrzyżowaniami na kablu Teletechnicznym,
- ustawieniu ogrodzeń ochronnych typu ,, olsztyńskiego, oraz słupków blokujących,
- wykonaniu zieleńcy poprzez humusowanie z obsianiem trawą .
ULICA  KUSOCIŃSKIEGO  -  BRANŻA  DROGOWA
Parametry techniczne
- długość ulicy 675 m
- szerokość jezdni 6 m
- szerokość chodnika 1,1  1,5 m
- szerokość ścieżki rowerowej 2,0m 
1. Roboty przygotowawcze  ( roboty pomiarowe, ścinanie drzew o średnicy 10-25 cm wraz z karczowaniem pni drzew )  0,675 km
- mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, grubość warstwy 20 cm  4600,00 m
- frezowanie nawierzchni asfaltowej  4606,88 m
2. Roboty ziemne
- wykopy wykonane mechanicznie  4694,75 m
- nasypy wykonane mechanicznie  540,00 m
3. Podbudowy
- wykonanie warstwy mrozoochronnej mechanicznie z piasku grubość warstwy 15 cm   4476,17 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  2925,30 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  zjazdy ind.  1161,30 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm zjazdy publiczne 276,15 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm jezdnia główna  4476,17 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa łamanego 20 cm , zjazdy publiczne  276,15 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa łamanego 20 cm , jezdnia główna   4222,80 m
- skropienie mechaniczne warstw emulsją asfaltową  4182,00 m
4.Konstrukcja nawierzchni :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm
- podbudowa  zasadnicza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30 % dodatkiem kruszywa łamanego 20 cm
- grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa 15 cm
- warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego 15 cm
Konstrukcja nawierzchni chodników, dojść do furtek i ścieżek rowerowych:
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej 8 cm
- podsypka cementowo piaskowa 5 cm
- grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa 10 cm
Konstrukcja zjazdów indywidualnych :
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej 8 cm
- podsypka piaskowa 5 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% dodatkiem kruszywa łamanego 10 cm
- grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa 10 cm
Konstrukcja zjazdów publicznych
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej 8 cm
- podsypka piaskowa 5 cm
-podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% dodatkiem kruszywałamanego 20 cm
- grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa 15 cm
- warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego 15 cm
5. Elementy ulic
- ustawienie krawężników betonowych 30x15 cm  1074,00 m
- ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm  2245,50 m
6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- oznakowanie poziome jezdni
- oznakowanie pionowe 
7. Zieleń drogowa 
- humusowanie z obsianiem skarp  2287,95 m

ULICA ŁĄKOWA  BRANŻA  DROGOWA

Parametry techniczne
- długość ulicy 408,81 m
- szerokość jezdni 6 m
- szerokość chodnika 1,3  1,5 m
- szerokość ścieżki rowerowej  2,0 m

1. Roboty przygotowawcze  ( roboty pomiarowe  )  0,409 km
- mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, grubość warstwy 20 cm  2720,00 m
- frezowanie nawierzchni asfaltowej  4780,94 m
2. Roboty ziemne
- wykopy wykonane mechanicznie  1631,27 m
- nasypy wykonane mechanicznie  1006,17 m
3. Podbudowy
- wykonanie warstwy mrozoochronnej mechanicznie z piasku grubość warstwy 15 cm 
     2711,65 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  1632,00 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  zjazdy ind.  386,95 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm zjazdy publiczne 
  43,05 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm jezdnia główna 
   2711,65 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 20 cm , zjazdy publiczne  43,05 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 20 cm , jezdnia główna   2558,16 m
- skropienie mechaniczne warstw emulsją asfaltową  2558,16 m
4.Konstrukcja nawierzchni :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm  2558,16 m
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 5 cm  2558,16 m
- podbudowa  zasadnicza z mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30 % dodatkiem
  kruszywa łamanego 20 cm
- grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa 15 cm
- warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego 15 cm
Konstrukcja nawierzchni chodników, dojść do furtek i ścieżek rowerowych  869 m 
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej 8 cm
- podsypka cementowo piaskowa 5 cm
- grunt stabilizowany cementem RM=2,5 MPa 10 cm
5. Elementy ulic
- ustawienie krawężników betonowych 30x15 cm 
- ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm 
- regulacja pionowych włazów studzienek
6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- oznakowanie poziome jezdni
- oznakowanie pionowe 
7. Zieleń drogowa 
- humusowanie z obsianiem skarp  1493,00 m

ZAUŁEK  Ul. ŁĄKOWEJ
1.Roboty przygotowawcze (roboty pomiarowe)  0,092 km
- mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, grubość warstwy 20 cm  924,00 m
- frezowanie nawierzchni asfaltowej  402,00 m
2. Roboty ziemne
- wykopy wykonane mechanicznie  342,5 m
- nasypy wykonane mechanicznie  117,44 m
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie  853,83 m
3. Podbudowy
- wykonanie warstwy mrozoochronnej mechanicznie z piasku grubość warstwy 15 cm 
     674,10 m
- wykonanie warstwy mrozoochronnej mechanicznie z piasku grubość warstwy 15 cm 
   ( zjazdy publiczne )   105,18 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm  674,10 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  zjazdy ind.  36,75 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm zjazdy publiczne 
  94,50 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 10 cm ,( ciąg jezdny )  630,00 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 10 cm , (zjazdy )  36,75 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 20 cm , (zjazdy )  94,50 m
4.Konstrukcja nawierzchni :
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
   Jezdnia - 569,10 m
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
(  dojścia do furtek ) -  37,80 m
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
( zjazdy ) -  196,35 m
5. Elementy ulic
- ustawienie krawężników betonowych 22x15 cm 
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm 
- regulacja pionowych włazów studzienek
6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- oznakowanie pionowe 
7. Zieleń drogowa 
- humusowanie z obsianiem skarp  421,00 m

ULICA OKRĘŻNA  BRANŻA  DROGOWA

Parametry techniczne
- długość ulicy 173,69 m
- szerokość jezdni 6 m
- szerokość chodnika 1,3  1,5 m
- szerokość ścieżki rowerowej  2,0 m

1. Roboty przygotowawcze  ( roboty pomiarowe  )  0,409 km
- mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, grubość warstwy 20 cm  887,00 m
- frezowanie nawierzchni asfaltowej  1197,00 m
2. Roboty ziemne
- wykopy wykonane mechanicznie  1066,83 m
- nasypy wykonane mechanicznie  70,00 m
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie  2202,00 m
3. Podbudowy
- wykonanie warstwy mrozoochronnej mechanicznie z piasku grubość warstwy 15 cm 
     1242,00 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  778,00 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  zjazdy ind.  182,00 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm zjazdy publiczne 
  43,05 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm jezdnia główna 
   1242,00 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 20 cm , zjazdy indywidualne  182,00 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 20 cm , jezdnia główna   1150,00 m
- skropienie mechaniczne warstw emulsją asfaltową   1150,00 m
4.Konstrukcja nawierzchni :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 4 cm  1150,00 m
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 5 cm  1150,00 m
Konstrukcja nawierzchni chodników, dojść do furtek i ścieżek rowerowych  960,00 m 
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej 8 cm
- podsypka cementowo piaskowa 5 cm
5.Elementy ulic
- ustawienie krawężników betonowych 30x15 cm 
- ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm 
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30
- regulacja pionowych włazów studzienek
6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- oznakowanie poziome jezdni
- oznakowanie pionowe 
7. Zieleń drogowa 
- humusowanie z obsianiem skarp  218,00 m

ULICA  SYBIRAKÓW  BRANŻA  DROGOWA
Parametry techniczne
- długość ulicy 0,123 m
- szerokość jezdni 
- szerokość chodnika 
- szerokość ścieżki rowerowej 

1. Roboty przygotowawcze  ( roboty pomiarowe  )  0,123 km
- mechaniczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej, grubość warstwy 20 cm  732,00 m
- frezowanie nawierzchni asfaltowej  517,00 m
2. Roboty ziemne
- wykopy wykonane mechanicznie  399,43 m
- nasypy wykonane mechanicznie  59,56 m
- profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie  1296,56 m
3. Podbudowy
- wykonanie warstwy mrozoochronnej mechanicznie z piasku grubość warstwy 15 cm 
     790,40 m
- wykonanie warstwy mrozoochronnej mechanicznie z piasku grubość warstwy 15 cm 
     ( zjazdy publiczne )  29,40 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 10 cm  348,60 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm  jezdnia  790,40 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm zjazdy indywidualne 
  29,40 m
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 15 cm zjazdy publiczne 
   142,80 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 10 cm , jezdnia  731,85 m
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 z 30% z dodatkiem kruszywa
  łamanego 10 cm , zjazdy    142,80 m
4.Konstrukcja nawierzchni :
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
   Jezdnia -  731,85 m
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
( chodniki i dojścia do furtek ) -  348,60 m
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej
( zjazdy ) -  172,20 m
5.Elementy ulic
- ustawienie krawężników betonowych 30x15 cm 
- ustawienie obrzeży betonowych 6x20 cm 
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30
- regulacja pionowych włazów studzienek
6. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- oznakowanie poziome jezdni
- oznakowanie pionowe 
7. Zieleń drogowa 
- humusowanie z obsianiem skarp  421,00 m


BUDOWA  KANALIZACJI  DESZCZOWEJ   
ULICA  KUSOCIŃSKIEGO, ŁĄKOWA, OKRĘŻNA,  SYBIRAKÓW, 
Budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami :

- w ulicy Sybiraków na odcinku od  projektowanego wylotu DN 300 mm (W1) do
  projektowanej studni D5 z odejściami,
- w ulicy Okrężnej na odcinku od projektowanej studni D25 do projektowanej studni D43
- w ulicy Kusocińskiego na odcinku od projektowanej studni D44 do projektowanej studni
  D49 oraz od projektowanej studni D 19 
- w ulicy Łąkowej na odcinku od projektowanego wylotu W2 dn800mm do istniejącej studni
  D40 wraz z odejściem na odcinku od projektowanej studni D29 od projektowanej studni
  D31.
Prace budowlane powinny być koordynowane z projektami dotyczącymi w/w zadania realizowanymi w odrębnym opracowaniu.
Skrzyżowanie proj. kanalizacji deszczowej z ist. kablem telekomunikacyjnym, elektrycznym
Prace ziemne w pobliżu istniejących urządzeń telekomunikacyjnych wykonać ręcznie. Wszelkie konsekwencje finansowe i prawne w przypadku uszkodzenia urządzeń poniesie inwestor inwestycji podstawowej. Zabezpieczenie wykonać zgodnie z rysunkami  i uzgodnieniami w dokumentacji projektowej.

Skrzyżowanie proj. kanalizacji deszczowej z ist. siecią wodociągową i kanalizacją sanitarną
Z uwagi na brak szczegółowych inwentaryzacji wysokościowych istniejącego uzbrojenia, w trakcie realizacji kanału deszczowego należy liczyć się z możliwością wystąpienia nieprzewidzianych kolizji. Przewiduje się ewentualne przełożenie przyłączy wodociągowych w trakcie budowy w uzgodnieniu z Zarządcami poszczególnych sieci. Przed przystąpieniem do wykonywania robót wykonać wykopy kontrolne.

Przebudowa sieci wodociągowej wraz z węzłami hydrantowymi

Zaprojektowano rozbiórkę i budowę sieci wodociągowej w oparciu o istniejący wodociąg  110 z rur PVC w ul. Kusocińskiego oraz ul. Łąkowej.
Materiały użyte do budowy powinny posiadać wszelkie dokumenty dopuszczające produkt do obrotu. Ze względu na orientacyjne dane zagłębienia istniejącego wodociągu, po jego odkryciu należy skoordynować projektowane rzędne posadowienia. W związku z tym może ulec zmianie również długość króćca pionowego przyjętego do przebudowy węzłów hydrantowych.

Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej 
Przebudowa telekomunikacyjnej linii kablowej doziemnej oraz napowietrznej ORANGE POLSKA  S.A. w związku z kolizją z projektowaną rozbudową dróg gminnych ul. Kusocińskiego, Łąkowej, Nowej, Sybiraków i Małej w Czyżewie.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45000000-7, 45233120-6,
                    45233290-8,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45230000-8,
                    45231300-8,
                    45232440-8,
                    45232452-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>gwarancja za przedmiot zamówienia</td><td>40</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com