JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170227/32650-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zdw.olsztyn.pl' target='_blank'>http://www.zdw.olsztyn.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 32650 - 2017
              z dnia 2017-02-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Olsztyn: Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017r., na obszarze działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu/Nidzicy/Kętrzynie/Olecku w podziale na 4 części <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zarząd Dróg Wojewódzkich, krajowy numer identyfikacyjny
              51075125000000, ul.
              ul. Pstrowskiego 
              ,
              10602  
              Olsztyn, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              089 5346265 w. 22, e-mail
              przetargi@zdw.olsztyn.pl, faks
              895 399 876.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zdw.olsztyn.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zdw.olsztyn.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn (kancelaria - pokój nr 18)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017r., na obszarze działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu/Nidzicy/Kętrzynie/Olecku w podziale na 4 części <br /><b>Numer referencyjny: </b>ZDW/NZP.IG-2/PN/3220/12/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017r., na obszarze działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu/Nidzicy/Kętrzynie/Olecku w podziale na 4 części.  
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 
- Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie, 
- Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków, 
- Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach ważenia pojazdów, 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr od 1 do 4 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) do SIWZ, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr od 1 do 4).
4. Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/ usługi<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71355000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1.Termin wykonania zamówienia dla części od 1 do 4: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. 
2.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4:
a) Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie  od 110 do 130 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków  od 30 do 40 dni od dnia udzielenia zlecenia,  
c) Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach do ważenia pojazdów - od 15 do 20 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
3.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4 dla Prawa opcji : 
a) Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności. Podziały nieruchomości  od 90 do 100 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości - od 50 do 60 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
c) Wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych  ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydawanymi w różnym trybie - od 50 do 60 dni  od dnia udzielenia zlecenia. 

Rzeczywisty termin realizacji poszczególnych usług zostanie ustalony na podstawie terminów zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności. <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji  
ekonomicznej i finansowej. 
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W zakresie warunku dysponowania zdolnością techniczną lub zawodową Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:  
A) 
dla części 1: 
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował: 
a)usługi obejmujące wznowienie/ rozgraniczenie  granic nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 150 punktów granicznych, w tym przynajmniej jedna robota geodezyjna na minimum 50 znaków granicznych, 
b)usługi obejmujące minimum 5 podziałów nieruchomości na podstawie ostatecznych decyzji administracyjnych,

dla części 2: 
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował: 
a)usługi obejmujące wznowienie/ rozgraniczenie  granic nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 350 punktów granicznych, w tym przynajmniej jedna robota geodezyjna na minimum 100 znaków granicznych, 
b)usługi obejmujące minimum 4 podziały nieruchomości na podstawie ostatecznych
     decyzji administracyjnych, 

dla części 3: 
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował: 
a) usługi obejmujące wznowienie/ rozgraniczenie  granic nieruchomości w  ilości nie mniejszej niż 600 punktów granicznych, w tym przynajmniej jedna robota geodezyjna na minimum 100 znaków granicznych, 
b) usługi obejmujące minimum 4 podziałów nieruchomości na podstawie ostatecznych decyzji administracyjnych, 

dla części 4: 
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował usługi: 
a)usługi obejmujące wznowienie/ rozgraniczenie  granic nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 110 punktów granicznych, w tym przynajmniej jedna robota geodezyjna na minimum 50 znaków granicznych, 
b)usługi obejmujące minimum 2 podziały nieruchomości na podstawie ostatecznych decyzji administracyjnych, 
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie wskazanym w pkt 5.1.3 A) SIWZ, musi się wykazać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).   

B)
dla części od 1 do 4 : 
dysponuje lub będzie dysponował min. jedną osobą:
- posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie: 
a)geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych 
i inwentaryzacyjnych, oraz
b)rozgraniczenia i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,  zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r., poz. 520).
lub 
jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych 
oraz 
jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie rozgraniczeń i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art. 43 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 
17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 r., poz. 520).
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie wskazanym w pkt 5.1.3 B) SIWZ, musi się wykazać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).   
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku przesłanek do wykluczenia z postępowania określonych w punkcie 6.2 SIWZ na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp  należy złożyć na żądanie Zamawiającego;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1)wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy  osobno dla każdej części, zgodnie ze wzorem załącznika nr 11 do SIWZ. 
2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - osobno dla każdej części zgodnie z wzorem załącznika nr 12 SIWZ.    
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa  w  art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia (należy złożyć  w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.zdw.olsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. informacji z otwarcia ofert),
2. Formularz ofertowy należy złożyć do oferty - ODRĘBNIE DLA KAŻDEJ CZĘŚCI -                 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną).
3. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie ze wzorem załącznika nr 8 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp  należy złożyć do oferty.
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z pkt. 7.5.1 SIWZ)   w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie  należy złożyć do oferty;
5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)  w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie  należy złożyć do oferty;
6. Wyliczenie kompletnej ceny  należy złożyć do oferty, odrębnie dla każdej części wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 a, b, c, d do SIWZ. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg ograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na zasadach wskazanych 
poniżej. 
2. Wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia odrębnie dla każdej części w określonej w rozdziale 9 SIWZ w wysokości i na wskazany w pkt. 9.3 SIWZ rachunek:
1)dla części nr 1  wadium w wysokości: 9.400,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych 00/100); 
2)dla części nr 2  wadium w wysokości: 3.100,00 PLN (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100); 
3)dla części nr 3  wadium w wysokości: 3.400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100); 
4)dla części nr 4  wadium w wysokości: 840,00 PLN (słownie: osiemset czterdzieści złotych 00/100). 
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>65</td></tr><tr><td>Termin wykonania poszczególnych usług  </td><td>35</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1)	zmiany terminów realizacji Umowy, określonych w § 4 ust. 1 i/lub ust. 2, i/lub 3 w przypadku:
a)	zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
-	o charakterze niezależnym od Stron,
-	którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
-	którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej 
       staranności,
-	której nie można przypisać drugiej Stronie.
Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
b)	przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego lub innymi przepisami prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
c)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
d)	uszkodzenia sprzętu pomiarowego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
e)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (w szczególności opady deszczu, śniegu, gradu, wysokie lub niskie temperatury, silny wiatr), które znacznie odbiegają od średnich warunków pogodowych w okresie ostatnich 10 lat w województwie warmińsko-mazurskim lub/oraz uniemożliwiają prawidłowe wykonanie prac, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Termin zostanie przesunięty odpowiednio o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych lub o czas usunięcia ich skutków.
f)	przedłużającej się procedury uzgodnienia o którym mowa w § 2 ust. 4 pkt. 1.
2)	zmiany sposobu fakturowania ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego,
3)	zmianę lub rezygnację z podwykonawcy/-ów wskazanego/-ych w § 7 ust. 2 umowy, z zastrzeżeniem,
§ 7 ust. 3.
4)	W przypadku określonym w § 7 ust. 3 zmiana Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, któremu/-ym powierzono wykonanie części przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy, ale jest wymagana zgoda Zamawiającego na zmianę Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, wyrażona poprzez akceptację Umowy o podwykonawstwo. W przypadku określonym w § 7 ust. 3 zgoda może być  udzielona pod warunkiem spełnienia wymogów określonych w tym postanowieniu.
5)	Strony są uprawnione do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), w taki sposób, że do wynagrodzenia netto pozostałego do zapłaty, zostanie doliczony podatek VAT zgodnie 
z obowiązującą stawką tego podatku.
2.	Zmiana umowy w zakresie składu personalnego, wyznaczonego w ofercie Wykonawcy do realizacji przedmiotu umowy, na zasadach określonych w § 6 umowy oraz zmiana danych teleadresowych nie wymaga aneksu do umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 07/03/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Prawo opcji:
Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania poniższych praw opcji w częściach od 1 do 4 , których przedmiotem będzie :
1)podział nieruchomości, 
2)przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości, 
3)wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydanymi w rożnym trybie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia Prawo opcji, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ  Wyliczenie kompletnej ceny oraz załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie umowy.
Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w sytuacjach i na zasadach określonych w załącznikach nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia - Prawo opcji), załączniku nr 7 (Projekt umowy) oraz załączniku 
nr  10  a, b, c, d (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr  od 1  do 4).
Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji dla części od 1 do 4 będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy do wysokości i w okolicznościach określonych w poszczególnych rodzajach usług  w załącznikach nr 2 i 10 a, b, c, d, do SIWZ  dla części nr od 1 do 4. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017 r., na obszarze                      działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017r., na obszarze działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu/Nidzicy/Kętrzynie/Olecku w podziale na 4 części.  
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 
- Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie, 
- Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków, 
- Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach ważenia pojazdów, 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr od 1 do 4 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) do SIWZ, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr od 1 do 4).
4. Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/ usługi<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>65</td></tr><tr><td>Termin wykonania poszczególnych usług  </td><td>35</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.Termin wykonania zamówienia dla części od 1 do 4: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. 
2.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4:
a) Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie  od 110 do 130 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków  od 30 do 40 dni od dnia udzielenia zlecenia,  
c) Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach do ważenia pojazdów - od 15 do 20 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
3.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4 dla Prawa opcji : 
a) Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności. Podziały nieruchomości  od 90 do 100 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości - od 50 do 60 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
c) Wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych  ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydawanymi w różnym trybie - od 50 do 60 dni  od dnia udzielenia zlecenia. 

Rzeczywisty termin realizacji poszczególnych usług zostanie ustalony na podstawie terminów zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.

4. Prawo opcji:
Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania poniższych praw opcji w częściach od 1 do 4 , których przedmiotem będzie :
1)podział nieruchomości, 
2)przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości, 
3)wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydanymi w rożnym trybie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia Prawo opcji, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ  Wyliczenie kompletnej ceny oraz załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie umowy.
Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w sytuacjach i na zasadach określonych w załącznikach nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia - Prawo opcji), załączniku nr 7 (Projekt umowy) oraz załączniku 
nr  10  a, b, c, d (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr  od 1  do 4).
Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji dla części od 1 do 4 będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy do wysokości i w okolicznościach określonych w poszczególnych rodzajach usług  w załącznikach nr 2 i 10 a, b, c, d, do SIWZ  dla części nr od 1 do 4. <br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017 r., na obszarze                      działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017r., na obszarze działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu/Nidzicy/Kętrzynie/Olecku w podziale na 4 części.  
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 
- Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie, 
- Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków, 
- Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach ważenia pojazdów, 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr od 1 do 4 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) do SIWZ, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr od 1 do 4).
4. Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/ usługi<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>65</td></tr><tr><td>Termin wykonania poszczególnych usług </td><td>35</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.Termin wykonania zamówienia dla części od 1 do 4: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. 
2.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4:
a) Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie  od 110 do 130 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków  od 30 do 40 dni od dnia udzielenia zlecenia,  
c) Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach do ważenia pojazdów - od 15 do 20 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
3.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4 dla Prawa opcji : 
a) Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności. Podziały nieruchomości  od 90 do 100 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości - od 50 do 60 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
c) Wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych  ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydawanymi w różnym trybie - od 50 do 60 dni  od dnia udzielenia zlecenia. 

Rzeczywisty termin realizacji poszczególnych usług zostanie ustalony na podstawie terminów zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.

4. Prawo opcji:
Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania poniższych praw opcji w częściach od 1 do 4 , których przedmiotem będzie :
1)podział nieruchomości, 
2)przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości, 
3)wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydanymi w rożnym trybie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia Prawo opcji, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ  Wyliczenie kompletnej ceny oraz załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie umowy.
Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w sytuacjach i na zasadach określonych w załącznikach nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia - Prawo opcji), załączniku nr 7 (Projekt umowy) oraz załączniku 
nr  10  a, b, c, d (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr  od 1  do 4).
Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji dla części od 1 do 4 będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy do wysokości i w okolicznościach określonych w poszczególnych rodzajach usług  w załącznikach nr 2 i 10 a, b, c, d, do SIWZ  dla części nr od 1 do 4. <br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017 r., na obszarze                      działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017r., na obszarze działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu/Nidzicy/Kętrzynie/Olecku w podziale na 4 części.  
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 
- Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie, 
- Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków, 
- Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach ważenia pojazdów, 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr od 1 do 4 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) do SIWZ, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr od 1 do 4).
4. Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/ usługi<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>65</td></tr><tr><td>Termin wykonania poszczególnych usług </td><td>35</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.Termin wykonania zamówienia dla części od 1 do 4: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. 
2.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4:
a) Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie  od 110 do 130 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków  od 30 do 40 dni od dnia udzielenia zlecenia,  
c) Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach do ważenia pojazdów - od 15 do 20 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
3.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4 dla Prawa opcji : 
a) Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności. Podziały nieruchomości  od 90 do 100 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości - od 50 do 60 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
c) Wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych  ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydawanymi w różnym trybie - od 50 do 60 dni  od dnia udzielenia zlecenia. 

Rzeczywisty termin realizacji poszczególnych usług zostanie ustalony na podstawie terminów zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.

4. Prawo opcji:
Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania poniższych praw opcji w częściach od 1 do 4 , których przedmiotem będzie :
1)podział nieruchomości, 
2)przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości, 
3)wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydanymi w rożnym trybie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia Prawo opcji, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ  Wyliczenie kompletnej ceny oraz załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie umowy.
Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w sytuacjach i na zasadach określonych w załącznikach nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia - Prawo opcji), załączniku nr 7 (Projekt umowy) oraz załączniku 
nr  10  a, b, c, d (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr  od 1  do 4).
Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji dla części od 1 do 4 będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy do wysokości i w okolicznościach określonych w poszczególnych rodzajach usług  w załącznikach nr 2 i 10 a, b, c, d, do SIWZ  dla części nr od 1 do 4. <br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017 r., na obszarze                      działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Olecku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1. Obsługa geodezyjna Zarządu Dróg Wojewódzkich w 2017r., na obszarze działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Elblągu/Nidzicy/Kętrzynie/Olecku w podziale na 4 części.  
2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 
- Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie, 
- Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków, 
- Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach ważenia pojazdów, 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr od 1 do 4 zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), załączniku nr 7 do SIWZ (Wzór umowy) do SIWZ, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr od 1 do 4).
4. Pełna dokumentacja przetargowa znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: www.zdw.olsztyn.pl/zamówienia publiczne/aktualne do progów UE/ usługi<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71355000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>65</td></tr><tr><td>Termin wykonania poszczególnych usług </td><td>35</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>1.Termin wykonania zamówienia dla części od 1 do 4: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. 
2.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4:
a) Wznowienie/rozgraniczenie granic nieruchomości stanowiących drogi wojewódzkie  od 110 do 130 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Aktualizację operatu ewidencji gruntów i budynków  od 30 do 40 dni od dnia udzielenia zlecenia,  
c) Pomiar pochylenia terenu na stanowiskach do ważenia pojazdów - od 15 do 20 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
3.Dopuszczalne terminy wykonania poszczególnych usług dla części od 1 do 4 dla Prawa opcji : 
a) Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności. Podziały nieruchomości  od 90 do 100 dni od dnia udzielenia zlecenia, 
b) Przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości - od 50 do 60 dni od dnia udzielenia zlecenia. 
c) Wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych  ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydawanymi w różnym trybie - od 50 do 60 dni  od dnia udzielenia zlecenia. 

Rzeczywisty termin realizacji poszczególnych usług zostanie ustalony na podstawie terminów zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.

4. Prawo opcji:
Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje możliwość zastosowania poniższych praw opcji w częściach od 1 do 4 , których przedmiotem będzie :
1)podział nieruchomości, 
2)przygotowanie mapy z projektem podziału nieruchomości, 
3)wyniesienie i trwała stabilizacja punktów granicznych po podziałach zatwierdzonych ostatecznymi decyzjami administracyjnymi wydanymi w rożnym trybie zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia Prawo opcji, załączniku nr 10 a, b, c, d do SIWZ  Wyliczenie kompletnej ceny oraz załączniku nr 7 do SIWZ - Projekcie umowy.
Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w sytuacjach i na zasadach określonych w załącznikach nr 2 (Opis przedmiotu zamówienia - Prawo opcji), załączniku nr 7 (Projekt umowy) oraz załączniku 
nr  10  a, b, c, d (Wyliczenie kompletnej ceny dla części nr  od 1  do 4).
Faktyczne potrzeby Zamawiającego realizowane w ramach prawa opcji dla części od 1 do 4 będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy do wysokości i w okolicznościach określonych w poszczególnych rodzajach usług  w załącznikach nr 2 i 10 a, b, c, d, do SIWZ  dla części nr od 1 do 4. <br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com