JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/34360-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6' target='_blank'>http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 34360 - 2017
              z dnia 2017-03-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Łomianki: Część 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulic Pancerz i Stary Tor w Łomiankach 
 ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Pancerz i ul. Stary Tor 
 2017/15
Część 2 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Poziomkowej w Łomiankach  
ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Poziomkowej  2017/14
Część 3 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Brzósko w Łomiankach 
ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Brzósko  2017/16.
Część 4 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Wiosennej w Łomiankach  na odc. od ul. Zachodniej do ul. Kolejowej 
w ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Wiosennej  2015/37
Część 5 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Wędkarskiej w Łomiankach  
ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Wędkarskiej  2017/13
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Łomianki, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Warszawska 
              115,
              05092  
              Łomianki, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              227 686 301, e-mail
              umig@lomianki.pl, faks
              227 686 302.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&amp;m=6</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oerty należy złozyć w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urzęduąd Miejski Łomianki, ul. Warszawska 115,  pok. nr 1.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Część 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulic Pancerz i Stary Tor w Łomiankach 
 ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Pancerz i ul. Stary Tor 
 2017/15
Część 2 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Poziomkowej w Łomiankach  
ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Poziomkowej  2017/14
Część 3 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Brzósko w Łomiankach 
ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Brzósko  2017/16.
Część 4 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Wiosennej w Łomiankach  na odc. od ul. Zachodniej do ul. Kolejowej 
w ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Wiosennej  2015/37
Część 5 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy 
ulicy Wędkarskiej w Łomiankach  
ramach zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa ul. Wędkarskiej  2017/13
<br /><b>Numer referencyjny: </b>RZP.271.07.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>3.1	Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy ulic  Pancerz i Stary Tor w Łomiankach. 

Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Pancerz i ul. Stary Tor w Łomiankach na odcinku o długości łącznie
ok. 1300 mb. 

W ramach opracowania należy: 
Ul. Stary Tor - odcinek nieutwardzony (ok. 200mb)
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego

Ul. Pancerz - odcinek nieutwardzony (ok. 500mb)
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni, zjazdów, ścieżki rowerowej
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego

Ul. Pancerz - odcinek utwardzony (ok. 600mb)
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni,  przebudowy zjazdów, ew. chodnika, ścieżki rowerowej (włączenie w projektowaną ścieżkę rowerową na terenie miasta Warszawy)
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego

Dokumentację należy wykonać dla każdej ulicy odrębnie uwzględniając:

1.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
2.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
3.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,

3.1.1	Wykaz usług na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
 
Lp	Czynności:	Usługi wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1	usługi projektowe poszczególnych branż	nie wymaga się
2	usługi geodezyjne i geologiczne	nie wymaga się

3.2	Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy ulicy  Poziomkowej w Łomiankach 

Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Poziomkowej w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 1500 mb. 

W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów, ew. chodników.
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego
3.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
4.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
5.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,

3.2.1	Wykaz usług na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
 
Lp	Czynności:	Usługi wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1	usługi projektowe poszczególnych branż	nie wymaga się
2	usługi geodezyjne i geologiczne	nie wymaga się


3.3	Część 3 - Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy ulicy Brzósko w Łomiankach. 

Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Brzósko w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 300 mb. 

W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów, ew. ciąg pieszo-jezdny,
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego,
3.	zaprojektować oświetlenie uliczne
4.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
5.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
6.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) projekt podziału nieruchomości, (do 5 działek ewidencyjnych) - 4 egz.
g) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
h) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
i) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
ł) informację BIOZ  3 egz,
m) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
n) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,

3.3.1	Wykaz usług na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
 
Lp	Czynności:	Usługi wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1	usługi projektowe poszczególnych branż	nie wymaga się
2	usługi geodezyjne i geologiczne	nie wymaga się


3.4	Część 4 - Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy ulicy Wiosennej w Łomiankach na odc. od ul. Zachodniej do ul. Kolejowej.

Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Wiosennej w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 500 mb. 

W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów i chodników,
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego,
3.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
4.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
5.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,

3.4.1	Wykaz usług na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
 
Lp	Czynności:	Usługi wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1	usługi projektowe poszczególnych branż	nie wymaga się
2	usługi geodezyjne i geologiczne	nie wymaga się


3.5	Część 5 - Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy ulicy  Wędkarskiej w Łomiankach 

Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Wędkarskiej w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 1000 mb
(z wyłączeniem skrzyżowania ul. Wędkarska-Rolnicza). 
W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów, budowy chodników oraz ścieżki rowerowej
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego
3.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
4.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
5.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,

3.5.1	Wykaz usług na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
 
Lp	Czynności:	Usługi wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę
1	usługi projektowe poszczególnych branż	nie wymaga się
2	usługi geodezyjne i geologiczne	nie wymaga się



3.6	Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty  jest w załącznikach 3-4 do SIWZ
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71221000-3<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Przedmiot zamówień polega na powtórzeniu podobnych usług, zamówienie zostało przewidziane w Ogłoszeniu o zamówieniu  dla zamówienia podstawowego i  jest zgodne z jego  przedmiotem, całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu  jego wartości. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający  nie określa ww. warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający  nie określa ww. warunku<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                5.1.2.3.1	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lub budowy drogi o wartości nie mniejszej niż;
- dla części 1 - 50 000,00 zł brutto każda, 
- dla części 2 - 50 000,00 zł brutto każda,
- dla części 3 - 40 000,00 zł brutto każda,
- dla części 4 - 40 000,00 zł brutto każda,
- dla części 5 - 50 000,00 zł brutto każda,

wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.  
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">6.2.2	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
6.2.5	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; zamiast dokumentu o których mowa w pkt 6.2.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6.2.6	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />6.1.5.1.1	Wykazu  dwóch usług polegających na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lub budowy drogi o wartości nie mniejszej niż;
		- dla części 1 - 50 000,00 zł brutto każda, 
		- dla części 2 - 50 000,00 zł brutto każda,
		- dla części 3 - 40 000,00 zł brutto każda,
		- dla części 4 - 40 000,00 zł brutto każda,
		- dla części 5 - 50 000,00 zł brutto każda,
wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi  zostały wykonane należycie.


6.1.5.1.2	Wykazu osób, w którym Wykonawca wykaże: jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do projektowania w specjalności drogowej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (lub równoważne do ww. wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach) skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.  

6.1.5.1.3	Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych kadry kierowniczej Wykonawcy. 
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">6.1.2	Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu  zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1  SIWZ. 

6.1.3	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz  spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 

6.1.4	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia  w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o  tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp składa  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 
6.2.3	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

6.2.4	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp składa dokumenty dotyczące tego podmiotu o których mowa w pkt 6.2.2 SIWZ.
6.5	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.5.1	Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />8.1	Dla Części 1 w wysokości: 1 400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100).
8.2	Dla Części 2 w wysokości: 1 450,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100).
8.3	Dla Części 3 w wysokości: 1 100,00 PLN (słownie: tysiąc sto złotych 00/100).
8.4	Dla Części 4 w wysokości: 1 200,00 PLN (słownie: tysiąc dwieście złotych 00/100).
8.5	Dla Części 5 w wysokości: 1 300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100).

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadzenie</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z 15 § 2.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności:
1)	W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 4 pkt 2), Zamawiający może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej wykonania. Wykonawca może najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem realizacji poszczególnych prac objętych umową, powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o przedłużenie terminu wykonania poszczególnych prac, dostarczając Zamawiającemu wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, pod warunkiem, że przyczyny te nie wynikają z uchybień lub z niedochowania należytej staranności Wykonawcy. Nie złożenie przedmiotowego wniosku w określonym terminie pozbawia Wykonawcę możliwości przedłużenia terminu umowy. Zamawiający ma cztery dni robocze od daty otrzymania pisma na ustosunkowanie się do złożonego wniosku i powiadomienie Wykonawcy o swojej decyzji,
2)	z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
4)	w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych w zakresie zmian dotyczących stawki podatku VAT,
5)	w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych powiązanych z ustawą Pzp lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia,
6)	w przypadku wstrzymania wykonywania niniejszej usługi lub przerw  powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
7)	Zgodnie z  art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Zamawiający  dopuszcza możliwość  realizacji  dodatkowych usług, pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w powołanym powyżej artykule.
8)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 pkt  3)-6) ustawy Pzp.
3.	Ewentualne przesunięcie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa powyżej, przy czym wymagają one potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego.
4.	Wszelkie ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia  określonego w § 5 ust. 1 z wyjątkiem  ust. 2 pkt 4,7,8  niniejszego paragrafu.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              pln<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy  ulic Pancerz i Stary Tor w Łomiankach <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Pancerz i ul. Stary Tor w Łomiankach na odcinku o długości łącznie
ok. 1300 mb. 

W ramach opracowania należy: 
Ul. Stary Tor - odcinek nieutwardzony (ok. 200mb)
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego

Ul. Pancerz - odcinek nieutwardzony (ok. 500mb)
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni, zjazdów, ścieżki rowerowej
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego

Ul. Pancerz - odcinek utwardzony (ok. 600mb)
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania remontu nawierzchni jezdni,  przebudowy zjazdów, ew. chodnika, ścieżki rowerowej (włączenie w projektowaną ścieżkę rowerową na terenie miasta Warszawy)
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego

Dokumentację należy wykonać dla każdej ulicy odrębnie uwzględniając:

1.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
2.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
3.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71221000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Temin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy  ulicy Poziomkowej w Łomiankach  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Poziomkowej w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 1500 mb. 

W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów, ew. chodników.
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego
3.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
4.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
5.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71221000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy  ulicy Brzósko w Łomiankach <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Brzósko w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 300 mb. 

W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów, ew. ciąg pieszo-jezdny,
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego,
3.	zaprojektować oświetlenie uliczne
4.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
5.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
6.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) projekt podziału nieruchomości, (do 5 działek ewidencyjnych) - 4 egz.
g) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
h) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
i) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
ł) informację BIOZ  3 egz,
m) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
n) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71221000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy  ulicy Wiosennej w Łomiankach  na odc. od ul. Zachodniej do ul. Kolejowej <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Wiosennej w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 500 mb. 

W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów i chodników,
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego,
3.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
4.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
5.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71220000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy  ulicy Wędkarskiej w Łomiankach  <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania
pn.: Przebudowa ul. Wędkarskiej w Łomiankach na odcinku o długości łącznie ok. 1000 mb
(z wyłączeniem skrzyżowania ul. Wędkarska-Rolnicza). 
W ramach opracowania należy : 
1.	wykonać projekt przebudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni oraz zjazdów, budowy chodników oraz ścieżki rowerowej
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego
3.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
4.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
5.	w terminie zaoferowanym w formularzu oferty, należy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo-kosztorysową zawierającą:
a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c) badania geologiczne,
d) projekt budowlany  4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e) projekt wykonawczy   3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f) inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 
h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
i) przedmiar robót  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j) kosztorys inwestorski  2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót  3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l) informację BIOZ  3 egz,
ł) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.
m) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego  2 egz. wraz z    wersją elektroniczną,

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71221000-3<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania</td><td>20</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com