JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170303/36458-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.adm.com.pl' target='_blank'>http://www.bip.adm.com.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 36458 - 2017
              z dnia 2017-03-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bydgoszcz: Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia              na wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania                            oraz węzła cieplnego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>Miasto Bydgoszcz , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz reprezentowane przez pełnomocnika (zgodnie z art.15 ust.2 i 3 ustawy Pzp) : Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy ul. Śniadeckich<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
              9045850700000, ul.
              ul. Śniadeckich 
              1,
              85011  
              Bydgoszcz, woj.
              kujawsko-pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              523 481 600, e-mail
              zamowieniapubliczne@adm.com.pl, faks
              523 481 607.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.adm.com.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.bip.adm.com.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.bip.adm.com.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty należy składać w formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz .U. z 2016 r. poz.1113), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, na adres Pełnomocnika Zamawiającego :<br />
                Adres:
                <br />Administracja Domów Miejskich ,,ADM Sp. z o.o. - Dział Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9, 85-005 Bydgoszcz .</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia              na wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania                            oraz węzła cieplnego<br /><b>Numer referencyjny: </b>33/PM/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>   Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia              na wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej, centralnego ogrzewania                            oraz węzła cieplnego<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71000000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71250000-5,
                71300000-1,
                71320000-7<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>1) Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowej z wyłączeniem dokumentacji kosztorysowej :
- dla zadania nr 1:   150 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
- dla zadania nr 2:   150 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
- dla zadania nr 3:   150 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
- dla zadania nr 4:   120 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
- dla zadania nr 5:   120 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
- dla zadania nr 6:     90 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
2) Termin uzyskania przez Wykonawcę i dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót            oraz opracowania i przekazania dokumentacji kosztorysowej  wynosi (dotyczy wszystkich zadań):
* 90 dni  od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowej,  o którym mowa w pkt.1) 
3) Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji projektowej zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji.
4) Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego, zobowiązany jest przekazać dokumentację projektową zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu pkt.3)
5) Wykonawca niezwłocznie, lecz nie dłużej niż w terminie 5 dni od daty akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone spisanym przez strony protokołem, zobowiązany jest złożyć do WAB-u wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

6) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia - do niezwłocznego  w ciągu 3 dni od dnia powzięcia informacji, przedkładania Zamawiającemu (wskazanemu w umowie inspektorowi nadzoru ADM)  w formie pisemnej lub elektronicznej  następujących dokumentów:
	a) kopii złożonego do WAB-u wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót z pieczątką jego 	wpływu do tego organu
	b) kopii zawiadomienia o wszczęciu postępowania przez WAB UM niezwłocznie po jego otrzymaniu, 
	c) kopii otrzymanego postanowienia dotyczącego postępowania administracyjnego prowadzonego przez 	WAB niezwłocznie po jego otrzymaniu,
	d) kopii potwierdzającej usunięcie nieprawidłowości lub braków wyszczególnionych w postanowieniu, z data 	ich usunięcia,
	e) kopii wystąpienia do WAB-u o zawieszenie postępowania (z datą wpływu do tego organu) wraz z 	pisemnym wyjaśnieniem dla Zamawiającego o powodach zawieszenia,
	f) kopii decyzji pozwolenia </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                zamawiający nie określa swoich wymagań w zakresie tego warunku <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie  wykonał co najmniej :

warunek dla zadania nr 1:  
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na wyposażenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 1.000 m2  w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej
lub
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 1.000 m2 obejmującą wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej

warunek dla zadania nr 2:  
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na wyposażenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 1.000 m2  w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej
lub
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 1.000 m2 obejmującą wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej

warunek dla zadania nr 3:  
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na wyposażenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 1.000 m2  w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej
lub
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 1.000 m2 obejmującą wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej

warunek dla zadania nr 4:  
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na wyposażenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 300 m2 w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej
lub
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 300 m2 obejmującą wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej

warunek dla zadania nr 5:  
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na wyposażenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 300 m2  w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej
lub
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 300 m2 obejmującą wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej

warunek dla zadania nr 6:  
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową na wyposażenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej min. 300 m2  w instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej
lub
* jedną dokumentację projektowo-kosztorysową kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego o powierzchni użytkowej 300 m2 obejmującą wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody wraz z projektem węzła cieplnego zasilanego z miejskiej sieci ciepłowniczej
b) wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj.:
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  warunek dotyczy wszystkich zadań
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane  lub 	odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualne zaświadczenie  o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  warunek dotyczy wszystkich zadań
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  warunek dotyczy wszystkich zadań
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane  lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualne zaświadczenie o przynależności  do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  warunek nie dotyczy zadania nr 4 i zadania nr 6
* osobą posiadającą odpowiednią wiedzę i kwalifikacje umożliwiające pełnienie funkcji audytora energetycznego   warunek dotyczy wszystkich zadań
U W A G A:
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadania przez nich uprawnień budowlanych w danej specjalności, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa  oraz odpowiadające im uprawnienia (kwalifikacje) wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej  (Dz. U. z 2016 r., poz.65). <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne  albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)
2) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu  ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór stanowi załącznik nr 8  do SIWZ)</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.  Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  wykaz ten składa przynajmniej jeden z wykonawców. 
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Dokumenty dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania  na podstawie  art.24  ust.1 pkt.23)  ustawy :
1) zgodnie z art.24 ust.11 ustawy  wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
2) Wzór takiego oświadczenia zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3) Wykonawca winien złożyć odrębny wykaz projektantów dla każdego zadania. Zamawiający dopuszcza jednak złożenie jednego wspólnego wykazu projektantów dla więcej niż jednego zadania np. na kilka zadań, na które wykonawca złoży swoją ofertę. Wówczas w wykazie projektantów należy oznaczyć numery tych zadań  których dotyczy składany wykaz. W takim przypadku Zamawiający informuje, iż wskazany przez Wykonawcę projektant  będzie zobowiązany uczestniczyć bezpośrednio w realizacji zamówienia we wszystkich tych zadaniach, dla których został wskazany w złożonym wykazie projektantów. W przypadku braku oznaczenia (wpisania) numeru zadania, którego dotyczy złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą wykaz projektantów - Zamawiający uzna, że wykaz ten dotyczy wszystkich zadań, na które Wykonawca złożył swoją ofertę.
4) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów: zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w formie pisemnej w oryginale).
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.11. ust.1. SIWZ  (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)
6) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy  dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika  (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)
7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) warunków udziału                 w postępowaniu  zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt.7.1. SIWZ
8) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów  wszystkich oświadczeń wymienionych w pkt.7.3. SIWZ., w celu wykazania braku istnienia przesłanek wykluczenia ich z postępowania.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe projektanta</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania dokumentacji projektowej</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Oprócz przypadków określonych w ustawie, zamawiający zgodnie z treścią art.144 ust.1 pkt.1) ustawy przewiduje możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie            której dokonano wyboru wykonawcy   w następujących przypadkach:
1. Wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej zmianie do zmiany wysokości podatku VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
2.  Termin wykonania świadczenia  ulega wydłużeniu w przypadku:
1) wystąpienia przeszkody o charakterze siły wyższej która uniemożliwia realizację świadczenia; pojęcie siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość realizacji umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym jedna ze stron może powołać się na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia,
2) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów;
3)  braku możliwość realizacji świadczenia wskutek okoliczności i przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, a w szczególności w przypadku konieczności uprzedniego uzyskania nowej/zmienionej decyzji o zgodności z planem zagospodarowania przestrzennego, decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji pozwolenia na wykonanie robót - jeżeli przepisy prawa tego wymagają.
	* w takich przypadkach zmiana dokonuje się po pisemnym powiadomieniu zamawiającego przez 	wykonawcę o zaistnieniu powyższych okoliczności i potwierdzeniu ich wystąpienia przez Zamawiającego w 	formie spisanego na tę okoliczność Protokołu Konieczności, podpisanego przez obie strony i 	przedkładanego do zatwierdzenia Zamawiającemu. 
	* zgłoszenia dokonane przez Wykonawcę po upływie terminu wykonania umowy są bezskuteczne. Termin 	realizacji ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania realizacji zamówienia z wyżej wymienionych przyczyn 	(przeszkód) określony w Protokole Konieczności, nie dłuższy jednak niż czas ich trwania. Zmiana terminu 	nastąpi  w drodze aneksu do umowy. 
3.  Ponadto na wniosek wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, wykonawca może  (zmiany w formie aneksu)
a) dokonać zmiany podwykonawcy
b) wskazać innych zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie
c) zrezygnować z udziału podwykonawcy w realizacji zamówienia
d) powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, pomimo niewskazania w ofercie części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.  Zmiana w formie aneksu do umowy.
4. Zmiany o których mowa w  ust.2) i ust.3) stanowią rodzaj  zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Zmiany te nie mają charakteru automatycznego, ani obowiązkowego, pozostają zależne od zgodnej woli obu stron.  
5. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia o dokonanie zmian w przedmiotowej  umowie .
6.  Warunki  wprowadzenia  zmian :
a) inicjowanie zmian: na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego opatrzony odpowiednim uzasadnieniem
b) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem 
7. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ i umowie.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 15/03/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>33/PM/2017<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyposażenie gminnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Bydgoszczy przy ul. Paderewskiego 15 w instalacje ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem węzła cieplnego, z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego oraz uzyskanie przez Wykonawcę stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej do celów projektowych z naniesieniem istniejących źródeł ogrzewania i ciepłej wody użytkowej  (wersja papierowa 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie audytu energetycznego wraz z audytem ekologicznym na bazie audytu energetycznego (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym/ płyta CD-R: 1 egz.),
wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na poszczególne instalacje i branże: budowlana, sanitarna i elektryczna (wersja papierowa: 3 egz., + wersja elektroniczna do odczytu z rozszerzeniem PDF i do edycji  w rozszerzeniu ath lub kst.
wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  dla wszystkich branż (wersja papierowa    3 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF)
inne wymagane prawem opracowania niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo-   kosztorysowej  (wersja papierowa  5 egz., na nośniku  elektronicznym  płyta CD-R : 1 egz.),
wszystkie niezbędne dokumenty do uzyskania we własnym zakresie przez Wykonawcę decyzji w sprawie             pozwolenia na budowę.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe projektanta</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania dokumentacji projektowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>33/PM/2017<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Paderewskiego 17 w Bydgoszczy, na 1 i 2 pokojowe samodzielne lokale mieszkalne, z zapewnieniem pomieszczenia gospodarczego dla każdego lokalu mieszkalnego oraz przebudowę instalacji elektrycznej, teletechnicznej, niskoprądowej, wod.-kan-gaz z wyposażeniem budynku w instalacje ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem węzła cieplnego, z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego oraz  uzyskanie przez Wykonawcę  stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.  
Zakres zamówienie obejmuje m. in.:
wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej do celów projektowych z naniesieniem istniejących źródeł ogrzewania i ciepłej wody użytkowej  (wersja papierowa 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie audytu energetycznego wraz z audytem ekologicznym na bazie audytu energetycznego (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym/ płyta CD-R: 1 egz.),
wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę (wersja papierowa:  5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na poszczególne instalacje i branże: budowlana, sanitarna i elektryczna (wersja papierowa: 3 egz., + wersja elektroniczna do odczytu z rozszerzeniem PDF i do edycji  w rozszerzeniu ath lub kst.
wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  dla wszystkich branż (wersja          papierowa    3 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF)
inne wymagane prawem opracowania niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo-   kosztorysowej  (wersja papierowa  5 egz., na nośniku  elektronicznym  płyta CD-R : 1 egz.),
wszystkie niezbędne dokumenty do uzyskania we własnym zakresie przez Wykonawcę decyzji w sprawie             pozwolenia na budowę.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe projektanta</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania dokumentacji projektowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>33/PM/2017<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>obejmuje pracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyposażenie gminnego budynku mieszkalno-usługowego położonego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 63  (budynek frontowy i oficyna) w instalacje ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem dwóch węzłów cieplnych osobno dla lokali użytkowych i lokali mieszkalnych z adaptacją i zmianą sposobu użytkowania lokalu użytkowego na pomieszczenie węzła cieplnego  oraz uzyskanie przez Wykonawcę  stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.

Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej do celów projektowych z naniesieniem istniejących źródeł ogrzewania i ciepłej wody użytkowej  (wersja papierowa 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie audytu energetycznego wraz z audytem ekologicznym na bazie audytu energetycznego (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym/ płyta CD-R: 1 egz.),
wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na poszczególne instalacje i branże: budowlana, sanitarna i elektryczna, z podziałem instalacji c.o., c.w.u. i technologii węzła cieplnego branży  budowlanej, sanitarnej i elektrycznej na zakres dla lokalu użytkowego i zakres na lokale mieszkalne: (wersja papierowa: 3 egz., + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF i do edycji  w rozszerzeniu ath lub kst.
wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  dla wszystkich branż (wersja papierowa   3 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF)
inne wymagane prawem opracowania niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo- kosztorysowej  (wersja papierowa  5 egz., na nośniku  elektronicznym  płyta CD-R : 1 egz.),
wszystkie niezbędne dokumenty do uzyskania we własnym zakresie przez Wykonawcę decyzji w sprawie             pozwolenia na budowę.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe projektanta</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania dokumentacji projektowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>33/PM2017<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyposażenie gminnego budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Piękna 27 w Bydgoszczy w instalacje ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem dwóch węzłów cieplnych osobno dla lokalu użytkowego i lokali mieszkalnych, z wydzieleniem i adaptacją pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie węzła cieplnego oraz uzyskanie przez Wykonawcę stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.  
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej do celów projektowych z naniesieniem istniejących źródeł ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (wersja papierowa 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu z rozszerzeniem PDF).
wykonanie audytu energetycznego wraz z audytem ekologicznym na bazie audytu energetycznego (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym/ płyta CD-R: 1 egz.),
wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kompletem opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na poszczególne instalacje i branże: budowlana, sanitarna i elektryczna, z podziałem instalacji c.o., c.w.u. i technologii węzła cieplnego branży            budowlanej, sanitarnej i elektrycznej na zakres dla lokalu użytkowego i zakres na lokale mieszkalne: (wersja papierowa: 3 egz., + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF i do edycji  w rozszerzeniu ath lub kst.
wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  dla wszystkich branż (wersja           papierowa    3 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF)
inne wymagane prawem opracowania niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo-            kosztorysowej  (wersja papierowa  5 egz., na nośniku  elektronicznym  płyta CD-R : 1 egz.),
wszystkie niezbędne dokumenty do uzyskania we własnym zakresie przez Wykonawcę decyzji w sprawie     pozwolenia na budowę.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 120<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe projektanta</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania dokumentacji projektowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>33/PM/2017<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyposażenie gminnego budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Stary Rynek 18 w Bydgoszczy w instalacje ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem dwóch węzłów cieplnych osobno dla lokalu użytkowego i lokali mieszkalnych, z wydzieleniem i adaptacją pomieszczenia piwnicznego pod lokalem użytkowym na pomieszczenie węzła cieplnego, adaptacją nieużytkowanych pomieszczeń piwnicznych oraz wejścia do piwnic od wewnętrznej części nieruchomości oraz uzyskanie przez Wykonawcę stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.  
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej do celów projektowych z naniesieniem istniejących źródeł ogrzewania i ciepłej wody użytkowej  (wersja papierowa 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie audytu energetycznego wraz z audytem ekologicznym na bazie audytu energetycznego (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym/ płyta CD-R: 1 egz.),

wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kompletem opinii, uzgodnień i           sprawdzeń rozwiązań projektowych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na poszczególne instalacje i branże: budowlana, sanitarna i elektryczna, z podziałem instalacji c.o., c.w.u. i technologii węzła cieplnego branży            budowlanej, sanitarnej i elektrycznej na zakres dla lokalu użytkowego i zakres na lokale mieszkalne: (wersja papierowa: 3 egz., + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF i do edycji  w rozszerzeniu ath           lub kst.
wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  dla wszystkich branż (wersja   papierowa    3 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF)
inne wymagane prawem opracowania niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo-             kosztorysowej  (wersja papierowa  5 egz., na nośniku  elektronicznym  płyta CD-R : 1 egz.),
wszystkie niezbędne dokumenty do uzyskania we własnym zakresie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na budowę.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 120<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe projektanta</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania dokumentacji projektowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>33/PM/2017<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wyposażenie gminnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Spółdzielczej 13 w Bydgoszczy w instalacje centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem rozdzielni ciepła i adaptacją pomieszczenia piwnicznego na pomieszczenie rozdzielni ciepła oraz uzyskanie przez wykonawcę  stosownego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.  
Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej do celów projektowych z naniesieniem istniejących źródeł ogrzewania i ciepłej wody użytkowej  (wersja papierowa 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie audytu energetycznego wraz z audytem ekologicznym na bazie audytu energetycznego (wersja           papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym/ płyta CD-R: 1 egz.)
wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kompletem opinii, uzgodnień i            sprawdzeń rozwiązań projektowych wymaganych do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia (wersja papierowa: 5 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF).
wykonanie przedmiarów robót i kosztorysu inwestorskiego z podziałem na poszczególne instalacje i branże: budowlana, sanitarna i elektryczna (wersja papierowa: 3 egz., + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF i do edycji  w rozszerzeniu ath lub kst.
wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych  dla wszystkich branż (wersja            papierowa    3 egz. + wersja elektroniczna do odczytu  z rozszerzeniem PDF)
inne wymagane prawem opracowania niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowo-             kosztorysowej  (wersja papierowa  5 egz., na nośniku  elektronicznym  płyta CD-R : 1 egz.),
wszystkie niezbędne dokumenty do uzyskania we własnym zakresie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na budowę.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71000000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 90<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie zawodowe projektanta</td><td>20</td></tr><tr><td>Termin wykonania dokumentacji projektowej</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com