JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170307/38024-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.gminakoscian.pl/bip ' target='_blank'>http://www.gminakoscian.pl/bip </a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 38024 - 2017
              z dnia 2017-03-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kościan: Budowa ulic w Racocie<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kościan, krajowy numer identyfikacyjny
              41105058600000, ul.
              ul. Młyńska 
              15,
              64000  
              Kościan, woj.
              wielkopolskie, państwo
              Polska, tel.
              655 121 001, e-mail
              agnieszkamackowiak@gminakoscian.pl, faks
              655 120 315.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.gminakoscian.pl/bip<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.gminakoscian.pl/bip </div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Gminy Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa ulic w Racocie<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.272.05.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Opis przedmiotu znajduje się w załączniku nr I informacja dotycząca ofert częściowych<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233140-2<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233220-7,
                45231300-8,
                45232130-2,
                45232411-6,
                45231000-5,
                45316110-9,
                45231400-9,
                45232200-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 200
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Pierwszy z wymienionych w sekcji II pkt 8) terminów dotyczy I części zamówienia i jest to najdłuższy możliwy termin realizacji.Najkrótszy możliwy termin wynosi 160 dni.
Drugi z wymienionych w sekcji II pkt 8) terminów dotyczy II części zamówienia. </div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                nie określa się<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).

W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty  na jaką przedłożony dokument będzie potwierdzał wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed tym dniem.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                W przypadku składania oferty na część  I określa się warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 
a)	Wykonawcy
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia Wykonawcy: 
Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielanego zamówienia to taki, który wykaże wykonanie:
- co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) lub/i przebudowie drogi (dróg), gdzie powierzchnia wykonanych w ramach tej roboty budowlanej nawierzchni: bitumicznej lub/i z kostki (betonowej i/lub brukowej i/lub  granitowej i/lub kamiennej) wyniosła  minimum 15.000,00 m2, 
oraz
- co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie (odbudowie, rozbudowie) sieci  kanalizacji grawitacyjnej o długości (bez długości przyłączy/przykanalików) minimum  1.500,00 mb. 
lub 
- co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na: budowie (odbudowie, rozbudowie) lub/i przebudowie drogi (dróg), gdzie powierzchnia wykonanych w ramach tej roboty budowlanej nawierzchni: bitumicznej lub/i z kostki (betonowej i/lub brukowej i/lub  granitowej i/lub kamiennej) wyniosła  minimum 15.000,00 m2 oraz budowie (odbudowie, rozbudowie) sieci  kanalizacji grawitacyjnej o długości (bez długości przyłączy/przykanalików) minimum  1.500,00 mb. 
Do wskazania wielkości powierzchni nawierzchni należy przyjąć tylko wielkość powierzchni warstwy wierzchniej, tzn. co do zasady np. w przypadku nawierzchni bitumicznych będzie to warstwa ścieralna. 

Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie roboty wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami określającymi, że  te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności  zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 
W przypadku, gdy wartość zrealizowanej roboty budowlanej została określona w innej walucie niż PLN, to  należy ją przeliczyć na zł wg średniego  kursu NBP z dnia podpisania umowy dot. wykazanej roboty

b)	Osób
Minimalne warunki dotyczące kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:

Wykonawca musi wykazać  dysponowanie podczas realizacji zamówienia minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie polegającą na kierowaniu przedmiotową budową.

W związku z powyższym osoba/osoby ta/te zobowiązana/e jest/są posiadać odpowiednie do przedmiotu zamówienia uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz 290 z późn. zm.)  w specjalności:

a) inżynieryjnej  drogowej (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie);

lub odpowiadające (tzn. umożliwiające pełnienie ww. samodzielnej  funkcji technicznej w budownictwie na przedmiotowym zamówieniu) im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;

lub być osobą/osobami mogącą/ymi pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa powyżej na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r.,  poz 290 z późn. zm). 

Ponadto osoba/y ta/te  powinna/y zostać skierowana  do realizacji zamówienia.

W przypadku składania oferty na część  II : nie określa się
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 8 ustawy PZP, a mianowicie Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia (dotyczy wykonawców składających oferty na części I i/lub II zamówienia): 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w pkt V.1.2), pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [ t.j. art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP], wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu, 5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu, 6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz. 716) - wzór oświadczenia zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione powyżej 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.2.1.1) - VI.2.1.3) SIWZ [ t.j. w § 5 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów ()] składa: 3.1. informację z odpowiedniego rejestru, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja lub dokument w zakresie określonym w pkt V.1.2), pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [t.j. w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP]  wystawioną/-y nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.2. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.6.1.  VI.6.2. SIWZ (tj. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1-3.2 ogłoszenia), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zastosowaniem terminów, o których mowa w pkt VI.6.1.  VI.6.2. SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1-3.2 ogłoszenia]. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, o którym mowa powyżej w pkt VI.6. SIWZ, [tj. sekcja III pkt 4) ppkt. 3 ogłoszenia] Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, której dotyczy dokument wskazany w pkt VI.2.1.1) SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 1.1.) ogłoszenia), składa dokument, o którym mowa w pkt VI.6.1. SIWZ (tj. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1. ogłoszenia], w zakresie określonym w pkt V.1.3) i pkt V.1.10) SIWZ [t.j. w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy PZP] Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby z zastosowaniem terminu, o którym mowa w pkt VI.6.1. SIWZ [t.j. sekcja III pkt 4) ppkt 3.1 ogłoszenia). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni,   terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP [pkt V.7.1)  V.7.3) SIWZ; sekcja III.1.1)-III.1.3) ogłoszenia], a mianowicie (dotyczy tylko wykonawców składających ofertę na część I zamówienia):

a) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów [pkt V.7.1) SIWZ; III.1.1) ogłoszenia] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnych na dzień złożenia:
- nie dotyczy

b) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej [pkt V.7.2) SIWZ; Sekcja III.1.2) ogłoszenia ] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnej na dzień złożenia:

- informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego powyżej warunku udziału w postępowaniu.

c) na potwierdzenie spełniania warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej [pkt V.7.3) SIWZ; sekcja III.1.3) ogłoszenia] Zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia aktualnego na dzień złożenia:

- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości (biorąc pod uwagę treść warunków udziału w postępowaniu nie wymaga się podawania wartości), daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; wzór wykazu zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu,;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za  kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia (biorąc pod uwagę treść warunków udziału w postępowaniu nie wymaga się podawania informacji na temat doświadczenia i wykształcenia) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ;wzór wykazu zostanie załączony do wezwania do złożenia tego dokumentu.
Powyższe dokumenty  składa konsorcjum (spółka cywilna) jako całość.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Formularz ofertowy 2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa wart. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Zobowiązanie, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:

	Część nr 1  50.000,00 zł(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Część nr 2   5.000,00 zł(słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-         pieniądzu, 
-         poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-         gwarancjach bankowych;
-         gwarancjach ubezpieczeniowych,
-         poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek zamawiającego: BS Kościan 08 8666 0004 0106 1997 2000 0006 z dopiskiem Wadium  Budowa ulic w Racocie  część I lub/i II w takim czasie, aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 

4. Dokument potwierdzający wpłatę pieniędzy (oryginał lub kopia) dołączany jest do oferty. Jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, oryginał odpowiedniego dokumentu wraz z jego kopią (potwierdzoną za zgodność) dołączany jest do oferty lub deponowany w Kasie Urzędu Gminy Kościan.
W przypadku załączania oryginału wadium do oferty, prosimy o jego  załączenie  w taki sposób aby umożliwić zamawiającemu jego wyjęcie i zwrot   bez uszkadzania oferty.
Zamawiającym (beneficjentem) jest: Gmina Kościan, ul. Młyńska 15, 64-000 Kościan
UWAGA!
W przypadku gdy wadium w innej formie niż pieniężnej wnoszą wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), z treści odpowiedniego dokumentu winno wynikać, iż odnosi się on do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (wszystkich członków konsorcjum, wszystkich wspólników spółki cywilnej).  

5.  Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7a ustawy PZP.

6 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą.
W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 
Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.

7.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.

8 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
1) 	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) 	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) 	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) 	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
2) 	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Szczegóły zawarte są w SIWZ - załączniki nr 5a-b (wzory umów)<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa ulic w Racocie(Roboty drogowe; kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, kolizje wodociągowe)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.1.	Część I pn.: Budowa ulic w Racocie(Roboty drogowe; kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne, kolizje wodociągowe) obejmująca:

1) przebudowę/budowę dróg na długości:
-  ok. 3.225,16 mb

Na poszczególnych odcinkach ciągu dróg  zakres prac obejmuje m.in:

a)	Przebudowa drogi gminnej nr 579543P  ul. Kręta 
- wykonanie odcinek drogi o długości 142,07 m. Nawierzchnię jezdni wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2; na całej długości  trasy drogi gminnej w km od 0+000,00 do 0+142,07 należy wykonać jezdnię o szerokości min. 5,50 m, z wyjątkiem odcinka końcowego  zwężenie jezdni do 5,0 m (pomiędzy ściekami istn. nawierzchni) dla połączenia z istniejącą jezdnią na skrzyżowaniu z ul. Szkolną. Ponadto należy wykonać zatoki miejsc postojowych równoległych o szerokości 2,50 m o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm oraz zjazdy (zgodnie z planem sytuacyjnym).

b)	Przebudowa drogi gminnej nr 579545P  ul. Krótka
- wykonanie odcinek drogi o długości 100,08 m.  Nawierzchnię jezdni wykonać z kostki brukowej betonowej,  konstrukcja jak dla ruchu KR2; na całej długości  trasy drogi gminnej w km od 0+000,00 do 0+100,08 należy wykonać jezdnię o szerokości min. 5,50 m, z wyjątkiem odcinka końcowego  zwężenie jezdni do 5,0 m (pomiędzy ściekami istn. nawierzchni) dla połączenia z istniejącą jezdnią na skrzyżowaniu z ul. Szkolną. Ponadto należy wykonać  zatoki miejsc postojowych równoległych o szerokości 2,50 m o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm oraz zjazdy (zgodnie z planem sytuacyjnym) .

c)	Przebudowa drogi gminnej nr 579542P  ul. Ogrodowa
- wykonanie przebudowy odcinka części drogi o długości 221,05 m na całej szerokościpasa drogowego oraz przebudowę odcinka chodnika dług. 48,8 m wzdłuż istniejącej jezdni onawierzchni bitumicznej.  Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579581P wykonać jako bitumiczną, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Drogę należy wykonać w przekroju  ulicznym na całej długości projektowanej trasy. Na całej długości trasy drogi (z wyjątkiem odcinka początkowego dług. 5,05 m) w km od 0+005,05 do 0+221,05 szerokość jezdni 5,50 m. Należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki beton oraz chodnik. Ponadto należy wykonać próg zwalniający płytowy z przejściem dla pieszych w części środkowej. Nawierzchnia progu z kostki betonowej brukowej. Na długości projektowanej trasy należy wykonać zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości oraz obiektów (zgodnie z planem sytuacyjnym).
d) Budowa drogi gminnej nr 579522P  ul. Działkowa
- wykonanie części drogi na odcinku długości 45,16 m.  Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579543P wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m (z wyjątkiem strefy skrzyżowania z ul. Ogrodową). Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szerokości 2,5 m o nawierzchni z kostki brukowej i zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości. 

e) Budowa drogi gminnej nr 579538P  ul. Kutrzeby
- wykonanie całego  odcinka  drogi o długości 154,72 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579538P wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 6,0 m (z wyjątkiem strefy skrzyżowania z ul. Ogrodową i drogą na działce 66/2). Nawierzchnia ulicy Kutrzeby ułożona na całej szerokości pasa drogowego zapewnia dostęp do przyległych nieruchomości.

f) Przebudowa drogi nr 579537P  ul. Krasickiego
- wykonanie  całego odcinka drogi o długości 91,31 m. Droga przekracza istn. pas drogowy na końcu swego przebiegu -ze względu na to, że jest to droga bez przejazdu, na końcu drogi wykonać plac do zawracania dla samochodów osobowych o promieniu R= 6,0 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579537P wykonać z kostki brukowej betonowej,  konstrukcja jak dla ruchu KR2, szerokość jezdni 4,50 m ( szerokość zmienna - plac do zawracania). Ponadto należy wykonać zatokę z miejscami postojowymi równoległymi szer. 2,5 m, wysepkę poprzeczną dług. 5,0m i szerokości 1,50 m oraz zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym).

g) Przebudowa drogi na działce nr 66/2
- wykonanie części planowanej drogi - odcinek o długości 109,61 m. Nawierzchnię jezdni drogi wykonać z kostki brukowej betonowej, konstrukcja jak dla ruchu KR2, szerokość jezdni 5,50 m (w km 0+000,00 ÷ 0+008,00  szerokość zmienna od 19,21 m w km 0+000,00 do 5,50 m w km 0+008,00 m). Ponadto należy wykonać chodniki, miejsca postojowe równoległe szer. 2,50 m o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8, próg zwalniający, zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja znajduje się na planie sytuacyjnym) .

h) Budowa drogi gminnej nr 579583P
- wykonanie odcinka drogi  o długości 672,53 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579583P wykonać jako bitumiczną, konstrukcja jak dla ruchu KR2,szerokość jezdni 4,50 mprzy jednoczesnym zastosowaniu rozwiązań uspokajających ruch-  wysepki poprzeczne, próg zawalniający.W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna.Ponadto należy wykonać  chodnik  o nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja  przedstawiona jest na planie sytuacyjnym).

i) Budowa drogi gminnej nr 579539P
- wykonanie odcinka drogi o długości 849,74 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579539P wykonać jako: bitumiczną, konstrukcja jak dla ruchu KR2. szerokość jezdni 4,50 mprzy jednoczesnym zastosowaniu rozwiązań uspokajających ruch- progi zwalniające.W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać przejścia dla pieszych, chodniki o nawierzchni z kostki brukowej i zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym). 

j) Budowa drogi gminnej nr 579581P (ul. Morelowa)
- wykonanie  całego odcinka drogi długości 231,51 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579581P wykonać z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m. W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki beton oraz zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja  przedstawiona jest na planie sytuacyjnym).

k) Budowa drogi gminnej nr 579582P (ul. Czereśniowa)
- wykonanie całego odcinka drogi o długości 211,25m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579582P wykonać z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m. W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki betonowej, zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja przedstawiona jest na planie sytuacyjnym).

l) Budowa drogi gminnej nr 579541P (os. 2000)
- wykonanie  całego odcinka drogi - 3 odcinki o długości łącznej 396,13 m. Nawierzchnię jezdni drogi gminnej nr 579541P wykonać z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm, konstrukcja jak dla ruchu KR2. Szerokość jezdni 5,50 m. W obrębie skrzyżowań szerokość jezdni zmienna. Ponadto należy wykonać miejsca postojowe równoległe szer. 2,5 m o nawierzchni z kostki beton., plac do zawracania o wymiarach 20,0 x 20,0 m w przekroju ulicznym o nawierzchni z kostki betonowej, chodnik, zjazdy zapewniające dostęp do przyległych nieruchomości (lokalizacja  przedstawiona jest na planie sytuacyjnym).

2)  Wykonanie/montaż kanalizacji deszczowej obejmującej m.in.:
a) 
    - rurociąg grawitacyjny PVC D 315 mm L =  202,00 m
    - rurociąg grawitacyjny PVC D 250 mm L = 620,00 m
    - rurociąg grawitacyjny (przyłącze wpustu ulicznego) PVC D 200 mm L = 91,00 m
    - studzienka kanalizacyjna betonowa D 1000 mm  36 szt.
    - wpusty uliczne betonowe D 500 mm  32 szt.
    - rura ochronna (przewiert) stalowa D 508 mm L = 19,0 m     
b)
    - rurociąg grawitacyjny PVC D 630 mm L = 22,00 m
    - rurociąg grawitacyjny PVC D 400 mm L = 304,00 m
    - rurociąg grawitacyjny PVC D 315 mm L =  432,50 m
    - rurociąg grawitacyjny PVC D 250 mm L = 521,00 m
    - rurociąg grawitacyjny (przyłącze wpustu ulicznego) PVC D 200 mm L = 107,50 m
    - drenaż - rurociąg grawitacyjny (rura perforowana w otulinie z geowłókniny) z PVC 100 
      mm L = 445,00 m
    - studzienki kanalizacyjne betonowe D 1500 mm  1 szt.
    - studzienka kanalizacyjna betonowa D 1200 mm  7 szt.
    - studzienka kanalizacyjna betonowa D 1000 mm  36 szt.
    - studzienki chłonne betonowe D 1500 mm  5 szt.
    - wpusty uliczne betonowe D 500 mm  34 szt.
    - rura ochronna (przewiert) stalowa D 635 mm L = 14,0 m     
 
3) Budowę oświetlenia ulicznego, którą należy wykonać:
a) w rejonie ulic Ogrodowej, Kutrzeby, Krasickiego, Działkowej oraz ul. Krótkiej i Krętej liniami kablowymi. Należy wykonać budowę linii kablowej oświetleniowej YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości 986 (1110) m. Dla potrzeb oświetlenia należy zamontować słupy oświetleniowe z zabudowanym wysięgnikiem o wysokości 8 m, słupy proste bez wysięgnika o wysokości 7 m oraz słupy parkowe o wysokości 6 m. Oprawy oświetleniowe  zamontować uliczne oprawy oświetleniowe LED.  
b) w rejonie ulic Osiedle 2000, ul. Czereśniowa oraz ul. Morelowa  liniami kablowymi. Należy wykonać budowę linii kablowej oświetleniowej YAKY 4x35 mm2 o łącznej długości 1506 (1702) m. Dla potrzeb oświetlenia należy zamontować słupy oświetleniowe z zabudowanym wysięgnikiem o wysokości 8 m, słupy proste bez wysięgnika o wysokości 7 m. Oprawy oświetleniowe  zamontować uliczne oprawy oświetleniowe LED

4) Usunięcie kolizji urządzeń wodno- kanalizacyjnych.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233140-2, 45233220-7,
                    45231300-8,
                    45232130-2,
                    45232411-6,
                    45231000-5,
                    45316110-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 200<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie okres rękojmi za wady i gwarancji jakości </td><td>20</td></tr><tr><td>Termin realizaci zamówienia</td><td>20</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Najdłuższy możliwy termin realizacji - 200 dni od dnia podpisania umowy, najkrótszy - 160 dni od dnia podpisania umowy<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa ulic w Racocie(Przebudowa linii nn i SN/ usunięcie elektroenergetycznej kolizji sieci napowietrznej nn 0,4 kV)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część II pn.: Budowa ulic w Racocie(Przebudowa linii nn i SN/ usunięcie elektroenergetycznej kolizji sieci napowietrznej nn 0,4 kV) obejmująca m.in.:
1)	usunięcie kolizji istniejącej elektroenergetycznej sieci napowietrznej z planowanym układem drogowym poprzez rozbiórkę istniejących elementów i budowę nowej sieci kablowej wraz z szafami kablowymi i złączami kablowo-pomiarowymi.
W ramach zadania należy zdemontować całość sieci napowietrznej nn-0,4kV i wybudować w jej miejsce podziemne sieci kablowej wg. aktualnego standardu ENEA Operator Sp. z o.o. Przyłącza do każdej posesji należy zakończyć szafkami złączowo-pomiarowymi z zestawem zabezpieczeń przed licznikowych oraz głównych do których przewidziano przeniesieni układów pomiaroworozliczeniowych. Ze stacji nr ST 05-1123 należy wyprowadzić dwa nowe obwody. Pierwszy obwód typu NAY2Y-J 4x150mm zakończony szafą SK-4 zlokalizowaną w działce publicznej na skrzyżowaniu drogi dojazdowej do stacji oraz ul. Krętej przy bud. nr 5, skąd dalej należy wyprowadzić dwa kolejne obwody w przeciwne strony ul. Krętej liniami kablowymi typu NAY2Y-J 4x150mm. Drugi obwód ze stacji ST 05- 1123 należy poprowadzić linią kablową typu NAY2Y-J 4x240mm przez ul. Kościańską w kierunku ul. Ogrodowej, kończąc szafą kablową SK-6 na skrzyżowaniu ul. Ogrodowej i Działkowej. Ze wspomnianej szafy kablowej należy przełożyć istniejący kabel typu YAKY 4x70mm kierunek ul. Działkowa oraz wyprowadzić dwa obwody do zasilania ul. Ogrodowej i dwa do zasilania ul. Kutrzeby, wszystkie typu NAY2Y-J 4x150mm. Na ul. Kutrzeby wykonać kolejną szafę SK-4 z ew. rezerwą na przyszły podział sieci skąd należy wyprowadzić linię kablową typu NAY2Y-J 4x150mm układaną po stronie nowych działek budowlanych w kierunku ul. Krasickiego (równoległa do ul. Kościańskiej). Na ul. Krętej występuje kolizja z istniejącym kablem SN-15kV typu HAKnFTA 3x50mm2 który przebiega częściowo w granicy projektowanego z kostki betonowej pasa drogowego więc przewidziano odkopanie i zabezpieczenie dwudzielną rurą osłonową  na całej długości w granicy opracowania. W przypadku zlokalizowana wspomnianego kabla na niedostatecznej głębokości należy go pogłębić co najmniej do 0,8m licząc od górnej krawędzi rury ochronnej do górnej krawędzi projektowanej nawierzchni. Długość linii kablowej 1562mb.

2)	Przebudowę linii kablowych nn i SN w ul. Morelowej, Czereśniowej, Działkowej, Krasickiego i Krętej w Racocie
- ul. Morelowa ul. Czereśniowa
Przy skrzyżowaniu ul.Morelowej z ul. Os.2000 należy odkopać odcinek linii kablowej SN 15 kV typu HAKnFtA3x70 (zasilanie od l. napowietrznej kier. stacja 05-069 do stacji 05-0875) na odcinku i ułożenie w trasie nie kolidującej z nową drogą. Kabel SN należy ułożyć na odcinkuskrzyżowania z nową jezdnią w rurze ochronnej fi160. Przełożenie kabla SN wykonać bez zmiany jego długości i przecinania kabla. 
Dla likwidacji kolizji istniejących linii nn 0,4 kVnależy w ul. Morelowej pobudować nowy odcinek linii kablowej NAY2Y-J 4x150 poza obszarem nowej jezdni o dł. 130 m od złącza ZKP na dz. 261/5 do miejsca zmufowania z istniejącym kablem YAKY 4x120 (zasilanie z szafki 08-5125/2/2 ze stacji 05-0875). Na odcinku 70m kabel ułożyć w rurze ochronnej z tworzywa o średnicy fi 110. 
W ul. Czereśniowej należy pobudować nowy odcinek linii kablowej NAY2Y-J 4x150 poza obszarem nowej jezdni o dł. 31 m poprzez wcięcie w istniejący kabel YAKY 4x120(zasilanie z szafki 08-5126/1/1 ze stacji 05-0875). Istniejące przyłącza kablowe dodz. 261/56, 261/51, 261/48 i 261/50 należy przedłużyć odcinkiem kabla NAYY-J 4x35 i połączyć poprzez mufę odgałęźną z nowym kablem NAY2Y-J 4x150. Istniejące przyłącza do dz. 261/36 i 261/69 należy po przecięciu przepiąć poprzez mufy odgałęźnena nowy kabel zasilający NAY2Y-J 4x150. Dla w/w przyłączy należy zabudować dodatkowe odcinki rur ochronnych fi 110 w przejściach przez projektowaną jezdnię. Na
przyłączu kablowym do dz. 261/81 oraz na istniejącym kablu YAKY 4x120 (zasilanie z
szafki 08-5125/2/2 ze stacji 05-0875) należy w przejściu przez drogę dobudować
odcinek rury dwudzielnej fi 110. 

- ul. Działkowa i Krasickiego
kolizję w ul. Działkowej należy usunąć poprzez przebudowę istniejącej linii kablowej YAKY 4x50 od słupa nr 5/4 (zasilanie ze stacji 05-1123) do złącza ZKP 1/2 dla dz. 59/6 i 59/7  W tym celu należy ułożyć dla w/w odcinka nowy odcinek kabla NAYY-J 4x70 poza obszarem projektowanej jezdni. Na odcinku 21 m kabel ułożyć wrurze ochronnej fi 110. 
Istniejące przyłącze dla dz. 59/10 i 59/11 należy przedłużyć kablem NAYY-J 4x35 i połączyć poprzez mufę odgałęźną z projektowanym kablem NAYY-J 4x70. Dla istniejącego przyłączy należy zabudować rurę ochronną fi 110 w przejściu przez projektowaną jezdnię.
Dla usunięciu kolizji w ul. Krasickiego należy ułożyć istniejący kablaYAKY 4x50 w sposób nie kolidujący z projektowana jezdnią i zabudować odcinkiem rury fi 110 ochronnej przez nową jezdnię.

- ul. Kręta
W ul. Krętej należy  przełożyć odcinki istniejącychkabli nn 2xYAKY 4x150 +YAKY 4x25 poza projektowaną jezdnię. Na istniejącym kablu YAKY 4x150 obw. 2 (pod planowanym parkingiem) należy zabudować rurę ochronną dwudzielną fi 110 dł. 46 m. Istniejące przyłącze kablowe YAKY 4x25 ze słupa nr 3/1 (zasilanie ze stacji 05-1123) do dz. 38/30 należy przełożyć poza planowane miejsca parkingowe. Na istniejącym kablu SN 15 kV od słupa linii napowietrznej do stacji 05-1123 na odcinku projektowanej drogi (jezdnia+miejsceparkingowe) po odkopaniu należy zabudować dodatkową rurę ochronną dwudzielną fi 160.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45231400-9, 45232200-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/06/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie okres rękojmi za wady i gwarancji jakości </td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com