JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170307/38337-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http:// www.kopalniawieliczka.eu' target='_blank'>http:// www.kopalniawieliczka.eu</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 38337 - 2017
              z dnia 2017-03-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wieliczka: Pomiary urządzeń elektroenergetycznych, przeglądy, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno-pomiarowej<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
              000041683, ul.
              Park Kingi 
              1,
              32-020  
              Wieliczka, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              12 2787111, 12 2787132, e-mail
              marzena.siewruk@kopalnia.pl, faks
              122 787 110.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL):  www.kopalniawieliczka.eu<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /> www.kopalniawieliczka.eu</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br /> www.kopalniawieliczka.eu</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.poz. 1529 oraz poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Pomiary urządzeń elektroenergetycznych, przeglądy, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno-pomiarowej<br /><b>Numer referencyjny: </b>KSW/2017/EL/6<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 
Część I zamówienia  Pomiary elektroenergetyczne. 
Część II zamówienia  Konserwacja i przeglądy, a także serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno  pomiarowej.
1.	Ogólny opis przedmiotu zamówienia - Część I zamówienia
1.1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług polegających na wykonywaniu: 
1)	pomiarów elektroenergetycznych,
2)	wyznaczania trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacji i lokalizacji miejsca uszkodzenia linii kablowej,
1.2.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje usługi, o wartości 70% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Realizacja pozostałej części usług, o wartości 30% ceny całkowitej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie, zależne będzie od potrzeb Zamawiającego 
(prawo opcji).

2.	Ogólny opis przedmiotu zamówienia - Część II zamówienia
2.1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług polegających na wykonywaniu:
1)	konserwacji i przeglądów aparatury kontrolno pomiarowej,
2)	usuwanie awarii aparatury kontrolno - pomiarowej.
2.2.	Realizacja usług o których mowa w pkt 2.1 ppkt 2, zależeć będzie od potrzeb  Zamawiającego. Oznacza to, że zamawiający może zrezygnować ze zlecenia wykonania całości lub części tych usług (prawo opcji).

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71730000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>50410000-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 24<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II -
<br />
                Informacje dodatkowe
                W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II<br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (polisa, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony)<br />
                Informacje dodatkowe
                W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, wybrany 
Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II
<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                a)	udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto, mających za przedmiot usługi pomiarów urządzeń elektroenergetycznych - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia,

b)	udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie usług o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto, mających za przedmiot usługi przeglądów, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno  pomiarowej dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia

c)	udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby zdolne do wykonania zamówienia to jest - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia:
A.	Pomiary elektroenergetyczne: 
	udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające 
do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji osoby posiadającej co najmniej uprawnienia dozoru ruchu elektrycznego,
	udokumentowanie, że wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi pod kierownictwem osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich 
do pracy na stanowisku dozoru odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,
	udokumentowanie, że wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy 
na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,
	udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, do pracy na stanowisku elektromonter sprzętu elektrycznego o napięciu powyżej 1 kV wraz 
z ważnymi badaniami psychofizycznymi, 
	udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby dozoru ruchu posiadające kwalifikacje w postaci odbycia przeszkolenia osoby dozoru z zakresu ratownictwa górniczego osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej.
B.	Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej:
	udokumentowanie, że wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,


C.	Konserwacje i przeglądy aparatury kontrolno-pomiarowej to jest- dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia:
	Udokumentowanie, że wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji 
w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
-	kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
-	sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
-	przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
-	urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 
50 kW;
-	pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
-	aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji 
do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
	Udokumentowanie, że wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
-	kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
-	sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
-	przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
-	urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 
50 kW;
-	pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
-	aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji 
do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
D.	udokumentowania, iż  w skład zespołu osób wykonujących przedmiot zamówienia będzie wchodziła osoba posiadająca znajomość wyrobisk podziemnych  Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany 
Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1)	wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie usług o łącznej wartości:
a)	nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto, mających za przedmiot usługi pomiarów urządzeń elektroenergetycznych - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia
b)	nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto, mających za przedmiot usługi przeglądów, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno  pomiarowej dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
2)wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacją 
o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać,
iż:
A.Pomiary elektroenergetyczne (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I): 
1)realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji osoby posiadającej co najmniej uprawnienia dozoru ruchu elektrycznego,
2)wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi pod kierownictwem osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku dozoru odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,
3)wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną 
do 15 kV,
4)realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, do pracy na stanowisku elektromonter sprzętu elektrycznego o napięciu powyżej 1 kV wraz z ważnymi badaniami psychofizycznymi, 
5)realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby dozoru ruchu posiadające kwalifikacje w postaci odbycia przeszkolenia osoby dozoru z zakresu ratownictwa górniczego osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej.
B. Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I ):
1)wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną 
do 15 kV,
C.Konserwacje i przeglądy aparatury kontrolno-pomiarowej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II).
1)wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
- kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
- sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
- przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
- urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 
50 kW;
- pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
- aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji 
do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
2)wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
- kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
- sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
- przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
- urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW;
- pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
- aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji 
do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
D.osoba posiadająca  znajomość wyrobisk podziemnych, zakładu górniczego Kopalni Soli Wieliczka (dotyczy Wykonawców składających oferty 
na część I zamówienia).

Jeżeli w przedmiotowym wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do oferty winien ponadto załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia



</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany 
Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia:
1)dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego 
z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II),
2)polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II),
3)wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie usług o łącznej wartości:
a)nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto, mających za przedmiot usługi pomiarów urządzeń elektroenergetycznych - dotyczy Wykonawców składających oferty na część I zamówienia
b)nie mniejszej niż 30 000,00 złotych brutto, mających za przedmiot usługi przeglądów, konserwacje, serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno  pomiarowej dotyczy Wykonawców składających oferty na część II zamówienia,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
4)wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także informacją 
o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wykazie należy wskazać,
iż:
A.Pomiary elektroenergetyczne (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I): 
1)realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, funkcji osoby posiadającej co najmniej uprawnienia dozoru ruchu elektrycznego,
2)wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi pod kierownictwem osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku dozoru odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 15 kV,
3)wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną 
do 15 kV,
4)realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli Wieliczka, do pracy na stanowisku elektromonter sprzętu elektrycznego o napięciu powyżej 1 kV wraz z ważnymi badaniami psychofizycznymi, 
5)realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby dozoru ruchu posiadające kwalifikacje w postaci odbycia przeszkolenia osoby dozoru z zakresu ratownictwa górniczego osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej.
B.	Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I ):
1)wykonywanie robót w zakresie elektrycznym nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną 
do 15 kV,
C.Konserwacje i przeglądy aparatury kontrolno-pomiarowej (dotyczy Wykonawców składających oferty na część II).
1)wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
-kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
-sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
-przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
-urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 
50 kW;
-pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
-aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji 
do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
2)wykonywanie robót nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające ich do pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń instalacji i sieci: 
-kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi;
-sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW;
-przemysłowe urządzenia odbiorcze pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50 kW;
-urządzenia wentylacji, klimatyzacji i chłodnicze, o mocy powyżej 50 kW;
-pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW;
-aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji 
do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej
D.osoba posiadająca  znajomość wyrobisk podziemnych, zakładu górniczego Kopalni Soli Wieliczka (dotyczy Wykonawców składających oferty 
na część I zamówienia).

Jeżeli w przedmiotowym wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do oferty winien ponadto załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji

<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 7 do specyfikacji (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia). Oświadczenia, o których mowa powyżej, należy złożyć w formie oryginałów podpisanych przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Wadium w wysokości: 20 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert  dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia.
2.Wadium w wysokości: 1 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert  dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
Bank Pekao Spółka Akcyjna
Konto: 75124047481111000048778501 
z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2017/EL/6  - część I i/lub części II zamówienia (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II)
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli Wieliczka S.A.
4.Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli Wieliczka S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII 
pkt 2 niniejszej specyfikacji.
5.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7.Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana :
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe  z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje 
się możliwość dokonania zmiany umowy:
1)w zakresie przedmiotu umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia 
- w następujących przypadkach:
a)działania siły wyższej,
b)zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub zawarcia umowy.
2)w zakresie terminu realizacji umowy - w przypadku nie zrealizowania pomiarów 
w maksymalnej ilości określonej umową, dopuszcza się możliwość jednokrotnego przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1, o okres do 12 miesięcy. W przypadku przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do odpowiedniego wydłużenia obowiązywania zabezpieczenia wniesionego w formie innej niż w pieniądzu;
2.Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), przewiduje 
się możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn:
1)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie 
art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu 
za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
2)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3.Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1 i 2, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2  6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).
4.Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1 - 3 nie powoduje powstania u żadnej 
ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
5.W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 - 3 każdej 
ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony 
o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1)szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2)uzasadnienie dokonania zmiany umowy,
6.Wystąpienie, o którym mowa w ust. 5 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
7.Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
8.Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.

(dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia)<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 23/03/2017, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Pomiary elektroenergetyczne<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Ogólny opis przedmiotu zamówienia - Część I zamówienia
1.1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług polegających na wykonywaniu: 
1)pomiarów elektroenergetycznych,
2)wyznaczania trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacji i lokalizacji miejsca uszkodzenia linii kablowej,
1.2.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje usługi, o wartości 70% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Realizacja pozostałej części usług, o wartości 30% ceny całkowitej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie, zależne będzie od potrzeb Zamawiającego 
(prawo opcji).
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część I zamówienia

2.1.	Pomiary elektroenergetyczne

1)	Pomiary elektroenergetyczne będą wykonywane zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego. Harmonogram ustalany jest rocznie na dany rok kalendarzowy, mając na uwadze obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa oraz postanowienia dokumentacji techniczno-ruchowych urządzeń. Harmonogram wykonywania pomiarów elektroenergetycznych na 2017 rok stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
2)	Pomiary elektroenergetyczne w zakresie nie objętym harmonogramem, o którym mowa w pkt 1) wyżej będą wykonywane na zlecenia Zamawiającego. Podjęcie wykonywania usługi objętej zleceniem winno nastąpić w terminie do 24 godzin, licząc od przekazania zlecenia wykonania tych usług pocztą elektroniczną.
Szczegółowy wykaz usług, miejsce świadczenia oraz ich ilości zawiera poniższa tabela A oraz B
A.
Lp.	Nazwa usługi	Miejsce świadczenia usługi	Maksymalna ilość pomiarów
1	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika o napięciu do 1 kV	podziemna część kopalni	300
		naziemna część kopalni	20
2	Pomiar rezystancji uzwojeń silnika o napięciu ponad 1 kV	podziemna część kopalni	8
		naziemna część kopalni	4
3	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika o napięciu ponad 1 kV	podziemna część kopalni	32
		naziemna część kopalni	12
4	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń transformatora o mocy do 1.6 MVA	podziemna część kopalni	52
		naziemna część kopalni	20
5	Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń transformatora o mocy powyżej 1,6 MVA 	naziemna część kopalni	3
6	Pomiar rezystancji izolacji dławika zwarciowego	naziemna część kopalni	2
7	Pomiar impedancji dławika zwarciowego	naziemna część kopalni	2
8	Pomiar oscylograficzny podobciążeniowego przełącznika zaczepów	naziemna część kopalni	2
9	Pomiar zabezpieczenia upływowego RRgx, RRgZx, CUKI-05, PCB/M/3/220, UKI-24, itp.	podziemna część kopalni	120
10	Pomiar wyłącznika niskonapięciowego typu BERGAMO, ISOL, NH, SH, S6N630, FK 800, MSL-200, WSCA, TS800N, APU itp.	podziemna część kopalni	48
		naziemna część kopalni	10
11	Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych i trakcyjnych	podziemna część kopalni	68
		naziemna część kopalni	34
12	Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych - półroczny	podziemna część kopalni	54
		naziemna część kopalni	30
13	Pomiary okresowe spawarek wirowych i transformatorowych	naziemna część kopalni	24
14	Pomiary okresowe urządzeń elektrycznych przenośnych i ruchomych stosowanych w górnictwie	podziemna część kopalni	650
15	Pomiar okresowy wyłącznika mocy o napięciu znamionowym do 20 kV (rezystancja styków, czas niejednoczesności otwierania, rezystancja izolacji obwodów głównych i pomocniczych)	naziemna i podziemna część kopalni	80
16	Pomiar izolacji wyłącznika mocy o napięciu znamionowym do 20 kV	naziemna i podziemna część kopalni	70
17	Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIP	naziemna i podziemna część kopalni	70
18	Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIPx	naziemna i podziemna część kopalni	9
19	Pomiar przekaźnika nadprądowo-termicznego 2-fazowego z członem zwarciowym RIzc-2, RSZt  itp. 	naziemna i podziemna część kopalni	10
20	Pomiar przekaźnika ziemnozwarciowego zerowo  prądowego RIg, RIgx, itp.	naziemna i podziemna część kopalni	3
21	Pomiar przekaźnika ziemnozwarciowego zerowo  mocowego UPZ-12M/B, ZSG itp.	naziemna i podziemna część kopalni	3
22	Pomiar zabezpieczenia termicznego 3-faz. silników n.n.	naziemna i podziemna część kopalni	30
23	Pomiary elektryczne okresowe suwnic 	naziemna część kopalni	2
24	Pomiary elektryczne okresowe windy osobowej	naziemna część kopalni	1
25	Pomiar baterii kondensatorów nn i SN	naziemna część kopalni	5
26	Pomiar rezystancji izolacji szyn głównych jednej sekcji rozdzielni SN	naziemna i podziemna część kopalni	14
27	Pomiar przekładnika prądowego do 20 kV	naziemna i podziemna część kopalni	176
28	Pomiar  przekładnika napięciowego do 20 kV	naziemna i podziemna część kopalni	80
29	Pomiar  przekładnika Ferrantiego	naziemna i podziemna część kopalni	32
30	Pomiar  przekładnika prądowego nn	naziemna i podziemna część kopalni	12
31	Pomiar cyfrowego zespołu zabezpieczeń  MultiMUZ, MegaMUZ, MiCOM itp. 	naziemna część kopalni	32
		podziemna część kopalni	25
32	Pomiar wyłączników różnicowo-prądowych	naziemna część kopalni	200
		podziemna część kopalni	2200
33	Pomiar rezystancji izolacji torów głównych rozdzielnic do 1 kV	naziemna część kopalni	22
		podziemna część kopalni	300
34	Sprawdzenie działania przyrządów pomiarowych	naziemna i podziemna część kopalni	44
35	Sprawdzenie mierników i wystawienie świadectwa wzorcowania/sprawdzenia	naziemna część kopalni	48
36	Pomiary okresowe elektronarzędzi	naziemna część kopalni	620
37	Pomiar przekaźnika napięciowego Repx-10	naziemna i podziemna część kopalni	12
38	Pomiar przekaźnika kontroli temperatury transformatora 3/0,4kV o mocy do 1,6 MVA	naziemna i podziemna część kopalni	30
39	Pomiar przekaźnika upływowego typu PZ, KZ1, KZ2, K11, K12, ER100i itp. oraz  funkcjonalne sprawdzenie	podziemna część kopalni	980
40	Pomiar zabezpieczenia nadmiarowo  prądowego  Micom P211, OSC3, itp.	podziemna część kopalni	12
41	Pomiar przekaźnika kontroli ciągłości uziemienia UKU-24, MK4/Re itp.	podziemna część kopalni	260
42	Pomiar przekaźnika kontroli izolacji  IR420 itp.	podziemna część kopalni	6
43	Pomiar przekaźnika temperaturowego typu TMA 100a itp.	podziemna część kopalni	4
44	Sprawdzenie miernika doziemienia MD-08, MKD itp. 	naziemna część kopalni	20
45	Pomiar zabezpieczenia łukoochronnego w rozdzielni  SN	podziemna część kopalni	20
46	Pomiar przegród izolacyjnych baterii akumulatorów trakcyjnych	podziemna część kopalni	16

B.
Lp.	Nazwa usługi	Miejsce świadczenia usługi	Maksymalna ilość  pomiarów 
1	Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim	naziemna część kopalni	2000
		podziemna część kopalni	9600
2	Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej  obwód 1-fazowy	naziemna część kopalni	1000
		podziemna część kopalni	3400
3	Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej  obwód 3-fazowy	naziemna część kopalni	300
		podziemna część kopalni	550
4	Pomiar instalacji odgromowej	naziemna część kopalni	90
5	Pomiar SUPO	podziemna część kopalni	5000
6	Pomiar rezystancji izolacji kabli SN	naziemna i podziemna część kopalni	12
7	Próba napięciowa kabla SN	naziemna i podziemna część kopalni	7
8	Pomiar rezystancji uziemienia uziomu roboczego lub ochronnego urządzeń elektrycznych	naziemna i podziemna część kopalni	500
9	Pomiar rezystancji izolacji linii kablowej do 1 kV	naziemna i podziemna część kopalni	20
10	Pomiar prądów doziemnych sieci 3 kV	naziemna część kopalni	1
11	Pomiar napięć rażeniowych dotykowych na terenie i w sąsiedztwie stacji 15/3kV oraz rozdzielń 6 kV i 3 kV	naziemna  część kopalni	50
2.2.Wyznaczenie trasy kabla elektrycznego oraz identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej
Lp.	Nazwa usługi	Miejsce świadczenia usługi	Maksymalna ilość pomiarów
1	Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego niskiego napięcia lub teletechnicznego	naziemna część kopalni	6
2	Identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej niskiego napięcia	naziemna część kopalni	6
3	Wyznaczanie trasy kabla elektrycznego średniego napięcia	naziemna część kopalni	9
4	Identyfikacja i lokalizacja miejsca uszkodzenia linii kablowej średniego napięcia	naziemna część kopalni	9

2.2.1.	Zasady wykonywania usługi: - Usługa wykonywana będzie po przekazaniu zlecenia wykonania tych usług. Podjęcie wykonywania usługi przez Wykonawcę objętej zleceniem winno nastąpić w terminie do 24 godzin, licząc od przekazania zlecenia wykonania tych usług drogą elektroniczną.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji  zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do specyfikacji.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71730000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Konserwacja i przeglądy, a także serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno  pomiarowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Ogólny opis przedmiotu zamówienia - Część II zamówienia

1.1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie, przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług polegających na wykonywaniu:
1)	konserwacji i przeglądów aparatury kontrolno pomiarowej,
2)	usuwanie awarii aparatury kontrolno - pomiarowej.
1.2.	Realizacja usług o których mowa w pkt 1.1 ppkt 2, zależeć będzie od potrzeb  Zamawiającego. Oznacza to, że zamawiający może zrezygnować ze zlecenia wykonania całości lub części tych usług (prawo opcji).

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część II zamówienia

2.1.	Konserwacje i przeglądy, a także serwis i prace przy usuwaniu awarii aparatury kontrolno - pomiarowej określonej w dokumentacji techniczno-ruchowej poniższych urządzeń.

A.	Aparatura kontrolno-pomiarowa zlokalizowana jest w 17 obiektach. W tych obiektach znajduje się 27 przyrządów objętych przedmiotową usługą (ciepłomierze).	 
B.	Lokalizacja aparatury kontrolno-pomiarowej:
a)	następujące kotłownie:
kotłownia parowa 2 x 0,5 MW
kotłownia wodna niskotemperaturowa 2 x 0,35 MW
kotłownia wysokotemperaturowa 2x 1,85 MW
kotłownia wysokotemperaturowa 2 x 0,785 MW
kotłownia niskotemperaturowa 2x 0,17MW
b)	sześć wymiennikowni ciepła
c)	stacja klimatyzacyjno-grzewcza


C.	Zakres usług.
Lp.	Nazwa usługi	Czas podejmowania usług	Maksymalna ilość usług
1.	Konserwacja i przegląd miesięczny jednego przyrządu aparatury kontrolno pomiarowej 
wraz z pisemnym raportem 
z wykonanej usługi	Raz w miesiącu	648
2.	Prace serwisowe związane z usterkami aparatury kontrolno - pomiarowej wraz z pisemnym raportem z wykonania usług	W zależności od potrzeb	140 roboczogodzin

2.2	Dokumentacja techniczno-ruchowa instalacji, gdzie zlokalizowana jest aparatura kontrolno-pomiarowa, stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji.
2.3	Wykonanie usług usuwania awarii aparatury kontrolno - pomiarowej, Wykonawca winien wykonać na zlecenie Zamawiającego. Podjęcie wykonywania usługi objętej zleceniem winno nastąpić w terminie do 24 godzin, licząc od przekazania zlecenia wykonania tych usług drogą elektroniczną.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji  zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>50410000-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 24<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com