JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170310/40935-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.milicz.pl' target='_blank'>http://www.bip.milicz.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 40935 - 2017
              z dnia 2017-03-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Milicz: Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz. Stacja Hydroforowa w Gogołowicach<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Milicz, krajowy numer identyfikacyjny
              931934710, ul.
              ul. Trzebnicka 
              2,
              56-300 
              Milicz, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              713804357, e-mail
              t.tatarek@milicz.pl, faks
              713841119.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.milicz.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.milicz.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Gmina Milicz z siedzibą: Urząd Miejski w Miliczu, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców)    <br />
                Adres:
                <br />ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz </div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz. Stacja Hydroforowa w Gogołowicach<br /><b>Numer referencyjny: </b>IF.271.6.2017 <br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz. Stacja Hydroforowa w Gogołowicach, działka nr 2 AM 2 obręb Milicz.
Zakres:
Przedmiotem inwestycji jest budowa kontenerowej hydroforni i przylegającego do niej kontenerowego pomieszczenia agregatu prądotwórczego.
Z uwzględnieniem zmian wprowadzonych poniżej:
Branże:
BUDOWLANA
1.Fundamenty Fundamenty wykonane będą w formie ław żelbetowych szczegółowo pokazanych w części graficznej i na rysunkach wykonawczych. Fundamenty wykonane z betonu klasy B25 zbrojonego stalą klasy A-III (34GS) na warstwie chudego betonu klasy B10.
2.Ściany  Konstrukcja pawilonu z kształtowników stalowych zimnogiętych, zabezpieczonych antykorozyjnie przez malowanie farbą ftalową oraz poliwinylową farbą nawierzchniową w kolorze białym. Ściany z płyty Metalplast Isotherm SCs 100 (rdzeń styropianowy 10 cm, okładzina z blachy stalowej ocynkowanej 0,55 mm krytej powłoką poliestrową w kolorze białym, zewnątrz profilowana, wewnątrz gładka). 
3. Stropodach Warstwa zewnętrzna dachu z blachy profilowanej gr. 1,5 mm krytej powłoką poliestrową w kolorze białym, ocieplenie z wełny mineralnej 14 cm zabezpieczonej folią PCW, sufit z płyty wiórowej laminowanej na biało gr. 16 mm.
4.Kominy Dla zapewnienia wentylacji grawitacyjnej pomieszczeń zaprojektowano wywietrzniki naścienne zaopatrzone w żaluzje. Dla wentylacji głównego pomieszczenia hydroforni zaprojektowano mechaniczny wentylator dachowy.                                                                          5.Okna Stosować okna PVC wg technologii wybranej firmy. Zaleca się stosowanie okien wyposażonych w nawiewniki okienne i spełniające wymagania wentylacji pomieszczeń przez odpowiedni współczynnik infiltracji (w I,II,III strefie klimatycznej kmax dla okien  (mniejsze równe)2,6). Kolor okien brązowy.
6.Drzwi Typowe, zgodne z katalogiem wybranej firmy lub wg indywidualnego projektu (współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych kmax 
 (mniejsze równe) 2,6). Stolarka drzwiowa ocieplana wełną mineralną.
7.Parapety Podokienniki zewnętrzne i parapety z aluminium, PCV lub blachy powlekanej o kolorze białym.                                                                                                                                         8.Posadzki  Podłoga betonowa gr. 4 cm zbrojona siatka stalową, zatarta na gładko na ociepleniu ze styropianu gr. 10 cm, pomalowana farbą  do betonu. Styropian ułożony na posadzce betonowej oraz folii PCW klejonej na zakład.
9.Izolacje wodochronne Przeciwwilgociowe poziome-izolacja na ławach fundamentowych  2 x papa asf. na lepiku na gorąco. Przeciwwilgociowe pionowe Izolacja pionowa ław fundamentowych wykonana z powłokowych mas bitumicznych (trzykrotna powłoka)  np. dysperbit
TECHNOLOGICZNA
1. Układ sterowania 
Układ sterowania wyposażony w sterownik swobodnie programowalny (PLC) oraz przetwornice częstotliwości  po jednej przetwornicy dla każdej pompy.
Algorytm sterowania zapewnia utrzymanie stałego ciśnienie na kolektorze tłocznym zestawu (do maksymalnej wydajności zestawu); zabezpiecza pompy przed pracą na sucho w przypadku spadku ciśnienia w kolektorze ssawnym poniżej określonej wartości; posiada funkcję przeciwko zamarzaniu wody / zastaniu się pompy - jeśli ciśnienie w sieci zasilającej będzie na tyle duże, że nie ma potrzeby pracy pomp, pompy cyklicznie załączą się do krótkotrwałej pracy.
Na drzwiach rozdzielnicy zabudowane są: 
- panel operatorski, 
- wyłącznik główny, który służy do odłączenia napięcia podawanego na elementy wewnętrzne szafy sterującej. 
- kontrolki sygnalizujące pracę lub awarię pomp,
Układ sterowania i jego oprogramowanie musi spełniać wymogi określone monitoringiem obiektu SPC Gogołowice  w dyspozytorni ZUW w Miliczu
Nie dopuszcza się stosowania sterowników dedykowanych produkowanych przez producenta zestawu pompowego. Sterownik musi być dostępny w sprzedaży rynkowej.
Nie dopuszcza się stosowania pomp ze zintegrowanymi z silnikami przetwornicami częstotliwości. 
Nie dopuszcza się stosowania pomp, które osiągają wymagane parametry hydrauliczne przy częstotliwości napięcia zasilającego powyżej 50 Hz.

2. Pomiar wody tłoczonej

Wodomierz z wirnikiem osiowym typu Woltmann z wyciąganym bębnem
Certyfikat zgodny z Dyrektywą 2004/22/CE załącznik MI-001, moduły oceny zgodności B+D, R 100 lub wyższy
Do instalacji w poziomie i w pionie
Korpus wykonany z żeliwa, kołnierzowy, PN 10 Lub PN 16, 
powleczony lakierem epoksydowym;
Klasa temperatury; T50 ;
Liczydło suchobieżne z napędem magnetycznym i szklanym zabezpieczeniem części zegarowej.
Bezpośredni odczyt z liczydła o 7 numerycznych rolkach dla metrów sześciennych i 2 wskazówkach dla podwielokrotności
Wirnik i komora pomiarowa wykonane z materiału higroskopijnego, antymagnetycznego, odpornego na łuszczenie się, odkształcanie i zużycie.
Kołek ze stali i łożysko z syntetycznego szafiru;
Zamykana pokrywka z materiału metalicznego.
Przygotowany pod przekaz danych z impulsem 1 imp./100 l;
 Dostarczony ze znakiem metrologicznym poświadczającym wcześniejsze przeprowadzenie kontroli;

3. Pompy 

Pompy pionowe, wielostopniowe.
Wirniki wykonane ze stali nierdzewnej 1.4301
Podstawa i głowica pompy wykonane z żeliwa, zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie kataforetyczne. Nie dopuszcza się stosowania innych powłok ochronnych.
Uszczelnienie pompy: mechaniczne: węglik krzemu/węglik krzemu, EPDM, kasetowe -wymiana uszczelnienia bez konieczności demontażu silnika.
Ilość pomp: nie mniej niż trzy
Zainstalowana moc: zakłada się, że moc zainstalowanych pomp będzie nie większa niż 5,0 kW 
Wymagane parametry hydrauliczne zestawu pompowego:
Qmax.h = 18 m3/h przy H = 60 m sł.w.

4.Kolektory i rama

Kolektory wykonane ze stali nierdzewnej (1.4301, AISI 304), odgałęzienia kolektorów wykonane metodą wyciągania szyjek (minimalizacja strat hydraulicznych oraz możliwości zagnieżdżania zanieczyszczeń), wyposażone w armaturę: zawory zwrotne oraz przepustnice odcinające po stronach ssawnych i tłocznych pomp.
Rama zestawu wykonana ze stali nierdzewnej, posadowiona na wibroizolatorach.
5. Agregat prądotwórczy

Przenośny  o parametrach:
230/400V, 50Hz, AC o rozruchu elektrycznym 
Z systemem kontroli AVR o mocy max. 11 kVA

6. Zewnętrzne instalacje technologiczne                                                                                              Rurociągi ciśnieniowe sieci zewnętrznych  projektuje się z rur PE100 SDR17 PN10 łączonych przez zgrzewanie.                                                                                                                                     Projektuje się następujące odcinki sieci zewnętrznych:
-odcinek sieci wody śr.160PE  rurociąg ssawny stacji hydroforowej (od ogrodzenia do kontenera SH).
-odcinek rurociągu tłocznego śr.160 PE (Kontener SH  ogrodzenie )
Na rurociągu tłocznym projektuje się zabudowę hydrantu p.pożarowego nadziemnego np. Hawle nr kat 5051H4 na odgałęzieniu odciętym  zasuwą budowy F4 np. Hawle 4000E2 do zabudowy w ziemi  z obudowa np. Hawle nr kat.9500E2 i skrzynką uliczną do zasuw Hawle nr kat 1750 

AUTOMATYKA
1. Układ automatycznej regulacji i sterowania  monitoring obiektu
Zastosowany do sterowania pompami sieciowymi sterownik PLC musi być wyposażony w wolny port RS-485 z obsługą protokołu ModBus RTU lub port ETHERNET z obsługą protokołu ModBus TCP, do którego zostanie podłączony port komunikacyjny w module telemetrycznym MT-151_HMI. Dostawa modułu telemetrycznego MT-151_HMI wraz z kartą SIM w wersji przedpłaconej (pakiet 36 miesięcy, wielkość pakietu 500MB, APN telemetria.pl, karta SIM przypisana do konta ZUK w Miliczu) po stronie dostawcy zestawu hydroforowego.  Dodatkowo do sterownika PLC należy podłączyć panel graficzny wyposażony w ekran dotykowy o przekątnej minimum 7.  Panel graficzny należy zainstalować na elewacji drzwi szafy sterowniczej zestawu hydroforowego.                                          
Aplikacja napisana na panel graficzny powinna wyświetlać lokalnie bieżące statusy pracy zestawu podnoszenia ciśnienia, tj. informacje o pracy i awariach pomp, częstotliwość falownika lub falowników w przypadku układu wielofalownikowego, zadaną i aktualną wartość ciśnienia na ssaniu (dopływie) i tłoczeniu, czasy pracy pomp dla trybów pracy z sieci i falownika. Ponadto operator musi mieć możliwość zmiany z poziomu panelu wartości zadanej ciśnienia wyjściowego, zablokowania pracy zestawu hydroforowego, odstawienia dowolnej z pomp, itp.
Program (zapisany w sterowniku PLC) sterujący pracą zestawu hydroforowego musi mieć tak zdefiniowane rejestry w protokole ModBus RTU lub TCP, aby możliwe było zdalne, tj z systemu SCADA poprzez moduł MT-251 oddziaływanie na wybrane parametry procesowe.
W szczególności wymagana jest możliwość:
a. zdalnego odstawienia dowolnej z  pomp zestawu hydroforowego 
b. zdalnej zmiany ciśnienia zadanego na wyjściu z zestawu hydroforowego 
c. zdalnej zmiany czasu rozpędzania silników pomp oraz maksymalnej wartości częstotliwości
W celu zabezpieczenia przekazu danych do funkcjonującego w ZUK w Miliczu systemu SCADA w przypadku zaniku transmisji danych po magistrali cyfrowej do wejść modułu MT-151_HMI należy redundantnie podłączyć następujące sygnały:
a.AIN1 &gt; sygnał 4-20mA z przetwornika ciśnienia na tłoczeniu 
b. dwustanowy z informacją o brak zasilania zestawu hydroforowego 
c. dwustanowy z informacją o aktywnej blokadzie pomp zestawu hydroforowego 
d. dwustanowy z informacją o włamaniu do obiektu, w którym zabudowano zestaw hydroforowy i agregat prądotwórczy.
Wizualizacji w dyspozytorni w ZUW Milicz, oprócz opisanych funkcji wyżej wynikających z komunikacji dwustronnej,  podlegają między innymi następujące parametry:
-ciśnienie na dopływie i tłoczeniu;
-przepływ chwilowy oraz  sumatory przepływów/dobowy/sumaryczny/;
-stany pomp/praca/postój/awaria/częstotliwość/czasy pracy/ilość załączeń;
-zasilanie obiektu;
-wejście/włamanie;

Po zaprogramowaniu sterownika PLC, sterującego pracą zestawu podnoszenia ciśnienia, należy skontaktować się z operatorem systemu wizualizacji funkcjonującego w ZUK w Miliczu, tj. firmą CONTROL SYSTEM z Poznania z siedzibą przy ul. Stanisława Latwisa 29, w celu określenia kosztów włączenia opisanego obiektu do istniejącego systemu wizualizacji. Jednocześnie Zamawiający nadmienia, iż włączenie obiektu stacja podnoszenia ciśnienia w Gogołowicach stawi rozbudowę istniejącej infrastruktury. Wobec powyższego obiekt należy włączyć do istniejącego systemu wizualizacji. W celu utrzymania spójności posiadanej struktury systemu monitoringu eksploatowanych obiektów Zamawiający nie dopuszcza wdrożenia innego systemu wizualizacji.
2. Rozdzielnica zasilająco-sterownicza 
Rozdzielnica zostanie wykonana jako prefabrykat dla tego konkretnego obiektu. Budowę jej oparto na obudowie blaszanej w wykonaniu wolnostojącym. Rozdzielnica pracuje na napięciu 400/230V~ 50Hz w układzie 5-cio szynowym L1,L2,L3,N.PE. Wszystkie odbiory zabezpieczone są od zwarć i przeciążeń wyłącznikami samoczynnymi. Dla potrzeb układu regulacji i sterowania zastosowane jest napięcie 24VAC. Jako dodatkowa ochrona od porażeń zastosowane jest uziemienie (szyna PE) i samoczynne wyłączenie zasilania

SANITARNA I ELEKTRYCZNA                                                                                                          
1.Instalacja wody 
Woda do celów sanitarnych oraz technologicznych pobierana będzie z instalacji technologicznej za zestawem hydroforowym.                                                                                                            Woda zimna doprowadzona zostanie do umywalki służącej do celów sanitarnych przy wizytach serwisu lub obsługi oraz do podgrzewacza elektrycznego o mocy 3,0 kW, gdzie przygotowywana będzie woda ciepła.   Ilość pobieranej wody mierzona będzie przy wykorzystaniu wodomierza do wody zimnej JS1,5 DN15 firmy PO-WO-GAZ  ze zdalnym przekazem odczytu.                                                                                               Rozprowadzenie wewnętrznej instalacji wody w budynku wykonać z rur i kształtek miedzianych łączonych za pomocą lutowania. 
2. Przyłącze kanalizacyjne
Ścieki z przyborów sanitarnych oraz  wpustów podłogowych z kontenera odprowadzić za pomocą projektowanego przyłącza sanitarnego do projektowanego bezodpływowego osadnika o pojemności 2000l, zlokalizowanego w odległości 5,0m od kontenera.
3. Instalacja kanalizacyjna sanitarna.
Podejścia i piony w pomieszczeniu kontenera wykonać z rur PCV do instalacji wewnętrznych łączonych na wcisk i uszczelkę. Przewody poziome prowadzić w konstrukcji posadzki i podbudowy w otulinach. Pion kanalizacyjny wyprowadzić ponad dach i zakończyć rurą wentylacyjną. 
4.Instalacja c.o
Kontener hydroforni ogrzewany będzie przy wykorzystaniu 2 grzejników elektrycznych sterowalnych o mocy 2 kW każdy, umieszczonych w pomieszczeniu hydroforni oraz agregatu. Grzejniki montować na ścianach.                                                                                                              5.Wentylacja i osuszanie.                                                                                                         W pomieszczeniu hydroforni zamontować osuszacz powietrza FDN33 firmy FRAL. Kondensat z osuszacza odprowadzić nad kratkę podłogową kanalizacji technologicznej. Pomieszczenie hydroforni wyposażyć należy w wentylację grawitacyjną oraz wentylator dachowy TH-500/150 LS, o wydajności 80m3/h, montowany na podstawie dachowej RS 300 firmy Venture Industries,. Nawiew powietrza do kontenera za pomocą nawietrzaka NP110 firmy SMAY. 
Wentylacja pomieszczenia agregatu prądotwórczego mechaniczna i grawitacyjna dostosowana parametrów agregatu, wraz z instalacją odprowadzenia spalin.
6. Zasilanie obiektu w energię elektryczną Zasilanie obiektu będzie się odbywać z szafki złączowo  pomiarowej zlokalizowanej  przy ogrodzeniu obiektu przy bramie wjazdowej. Do czasu wykonania szafki złączowo-pomiarowej przez Tauron Dystrybucja zasilanie obiektu odbywać się będzie z agregatu prądotwórczego. Dostawa i montaż agregatu jest w zakresie przedmiotu zamówienia. Do zakresu przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie zasilania obiektu stacji hydroforowej kablem YKY 5x10 mm2  długość ok. 45m i podłączenie do szafki złączowo-pomiarowej ( w przypadku braku szafki zostawienie zapasu kabli do włączenia ) 
7. Instalacja siły
Z projektowanej rozdzielni zostaną wyprowadzone obwody zasilające do zestawu hydroforowego , do gniazd remontowych 3-F/1-F , grzejników elektrycznych 2 x 2 kW oraz osuszacza powietrza i wentylatorów. Przewody ułożyć w korytku zbiorczym ocynkowanym dwudzielnym, a podejścia do gniazd i osprzętu wykonać w formie listwy elektroinstalacyjnej.
8.Instalacja oświetleniowa
Instalacja oświetleniowa wykonana przewodem YDY o przekroju żył 1,5 mm2 w korytku  zbiorczym ocynkowanym dwudzielnym, podejścia do opraw i osprzętu w formie listwy elektroinstalacyjnej. Oprawy oświetleniowe  LEDOWE- LEDhermetic 256 SLIM 4280 lm IP65, barwa biała. Plafoniera z żarówką LED 12 W.
Nad wejściem do obiektu zabudować naświetlacze LED/IP65/20W1060lm. Należy zainstalować oświetlenie awaryjne  w formie trzech oprawy TLBV/IP65/2h.
Oświetlenie terenu zrealizować oprawami zewnętrznymi LED ASTARECO 38W na konstrukcji i wysięgniku z regulowanym kątem oświetlenia   2 szt. Oświetlenie zewnętrze załączane programatorem czasowym i czujnikiem zmierzchowym
9. Rozdzielnia RS
 Rozdzielnia RS zawierać będzie wyłączniki nadmiarowo-prądowe oraz różnicowo-prądowe ( obw. gniazd). Zastosować ochronnik przeciwprzepięciowy kombinowany klasy T1, T2. Wykonana w typowej obudowie IP54 stalowej. Przełącznikiem sieć  agregat zainstalowanym w oddzielnej obudowie przy rozdzielni RS, dokonywać się będzie przełączeń z sieci zasadniczej na rezerwową. 
W pomieszczeniu agregatu wykonać punkt przyłączeniowy dla agregatu.
Zabudować wyłącznik główny prądu typu FRX, a na zewnątrz obiektu kasetę sterującą tym wyłącznikiem.
10.Ochrona przeciwporażeniowa ( system sieci TN-S )
Jako ochronę przed dotykiem pośrednim zastosowano samoczynne szybkie wyłączenie zasilania. Wszystkie części przewodzące dostępne przyłączyć do GSW i do  PE.
11. Instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych
Instalację odgromową wykonać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami  uziom pionowy szpilkowy szt 2, przewody uziemiające bednarka oc.30x4, magistrala wyrównawcza w obiekcie  bednarka oc. 30x4 na uchwytach.
DROGI i OGRODZENIE 
drogę dojazdową do hydroforni zaprojektowano z drogi powiatowej ( sprawy formalno-prawne z właścicielem drogi po stronie Wykonawcy). Oś drogi dojazdowej przesunięto o 3,00 m w kierunku południowym  z uwagi na istniejący drzewostan wzdłuż drogi gminnej. Droga dojazdowa składa się z jezdni o szerokości 4,00m. Dla celów manewrowych wytworzono dwa odcinki o długości 11,00 m w rejonie hydroforni. Włączenie do drogi powiatowej posiada kształt jaskółczego ogona o rozszerzeniu skrętów 1:1 długości 2,00 m. Przy hydroforni zaprojektowano chodnik o szerokości 2,00 m. Odcinki drogi oznaczono literą W, w km 0+007, tj.  w miejscu istniejącego rowu drogi gminnej zaprojektowano przepust rurowy o  600 m/m, długości 8,00 m.
1. Konstrukcja nawierzchni 
Drogę dojazdową zaprojektowano w nawierzchni z kostek betonowych koloru szarego, grubości 8 cm. Nawierzchnia ułożona jest na 3 cm warstwie wyrównawczej z piasku drobnoziarnistego, 20 cm podbudowie z mieszaniny kamiennej o 0-63 m/m., 15 cm warstwie odsączającej z piasku. Jezdnia drogi dojazdowej ograniczona jest krawężnikiem o wymiarach 100x30x15 cm zestawionym na ławie z betonu cementowego B-15. Chodnik z kostki betonowej, szarej ułożonej na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej.  
W km 0+002,80 drogi W1-W2, tj. w miejscu włączenia do drogi powiatowej, zaprojektowano nawierzchnię z kostki rzędowej 16-20 cm, ułożonej na 3 cm warstwie wyrównawczej cementowo-piaskowej i 20 ławie z betonu cementowego B-15. Spoiny wypełnić zaprawą cementowo-piaskową. 
2. Ogrodzenie
Wokół projektowanych obiektów stacji hydroforowej należy wykonać ogrodzenie. Ogrodzenie panelowe na cokole betonowym , panele powlekane wysokość ogrodzenia 150 cm. Brama wjazdowa i furtka.

Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej, opisie przedmiotu zamówienia, winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych,  a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.

Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, opracowanymi przez Dolnośląską Fundację Ekorozwoju EKO-RAJ, z siedzibą przy ul. J. E. Purkyniego 3, 50-155 Wrocław, stanowiącymi Załącznik nr 9 do Specyfikacji.

Uwaga: załączona dokumentacja projektowa obejmuje całość zadania: Uporządkowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Milicz. Załączony przedmiar, stanowi część dokumentacji projektowej,  dotyczy tylko realizowanego etapu i jest  materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego).
UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który  będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których  nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca  musi  przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.
W ciągu 7 dnia od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formie pisemnej harmonogram rzeczowo  finansowy robót.
<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45000000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45111100-9,
                45320000-6,
                45331210-1,
                45311100-1,
                45315700-5,
                45230000-8<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, możliwość udzielenia zamówień  w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres robót może dotyczyć wszystkich  robót (wraz z usługami i dostawami koniecznymi do wykonania tych robót)  zawartych w przedmiocie zamówienia. Warunkiem udzielenie zamówienia jest przedstawienie pisemnego uzasadnienia (wraz z wyceną tych robót) przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisał umowę na przedmiotowe zadanie. Umowa w sprawie przedmiotowych robót zostanie zawarta na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/08/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Termin wykonania zamówienia należy rozumieć jako   faktyczne zakończenie robót budowlanych, pisemne zawiadomienie Zamawiającego o tym fakcie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej.</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawcy wykażą, że wykonali:
a)w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie):
- co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z realizacją  budowy,  przebudowy, modernizacji SUW lub hydroforni.  
Wykonawcy wykażą, iż dysponują osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w tym przynajmniej:
- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacji, cieplnych, wentylacyjnych i  gazowych bez ograniczeń (kierownik budowy);
 - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik robót) oraz 
-  jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej (kierownik robót).
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">I.Po wyznaczeniu przez Zamawiającego wybranemu Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona  - nie krótszego niż 5 dni terminu do złożenia DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ   należy przedłożyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.  5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
3) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
1) w zakresie dokumentu potwierdzającego, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy - Wykonawca przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości  wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) w zakresie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne -  Wykonawca przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków1, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem (organem podatkowym1) w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, których mowa w podpunkcie 1-2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio  oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy  lub miejscem zamieszkania tej osoby. Zapisy, których mowa w podpunkcie 1-2 stosuje się odpowiednio.   
4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
5)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />I.W celu potwierdzenia, że Wykonawca, którego oferta została  najwyżej oceniona,  spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, należy złożyć następujące dokumenty:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone  Załącznik nr 3 do Specyfikacji,
2) pisemne zobowiązanie podmiotów o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów w zakresie zdolności zawodowej  na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów  Załącznik nr 4 do Specyfikacji.
II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ramach warunku dotyczącego zdolności zawodowej, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  Załącznik nr 5 do Specyfikacji,
2) pisemne zobowiązanie podmiotów o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy zasobów w zakresie osób  skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na osobach oddanych mu do dyspozycji przez inne podmioty - Załącznik nr 6 do Specyfikacji,
3) oświadczenie Wykonawcy na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych lub kadry kierowniczej Wykonawcy  Załącznik nr 7 do Specyfikacji.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Załącznika nr 1 do Specyfikacji,
1A)  Kosztorys ofertowy  - Załącznik nr 1A do Specyfikacji  do sporządzenia przez Wykonawcę;  
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu  wykluczeniu  na podstawie  art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1,2 i 8 Ustawy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji wraz z informacją o podmiotach, na które powołuje się Wykonawca   w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, w celu wykazania  warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałych dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów; 
II. Wykonawcy składają również:   
- Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej  wg wzoru z Załącznika nr 9 do Specyfikacji -  dokument ten  wykonawca ma obowiązek przedłożyć w ciągu 3 dni od  przekazania informacji,  o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
5.000,00 zł, wadium słownie: pięć tysięcy złotych 00/100.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Długość okresu gwarancji jakości </td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych   w następujących przypadkach:
a.wystąpienia siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im (również po tym dniu) zapobiec, a w tym:
-katastrofy naturalne,
-nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne utrzymujące się nie krócej niż 5 dni,
-zamieszki społeczne,
-konieczność wykonania prac archeologicznych, 
-sprzeczne z przepisami działania osób trzecich;
w razie wystąpienia siły wyższej strony będą mogły zmienić termin realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie o czas, w jakim trwała siła wyższa;
b. w razie zaprzestania produkcji wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia materiałów, jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nastąpi zaniechanie produkcji materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej, lub nastąpi inna konieczność zastosowania materiałów zamiennych, na które Zamawiający nie wyraża zgody  poprzez zastąpienie ich innymi o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych i użytkowych; 
c. możliwość wykonania robót zamiennych w stosunku do robót przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego - tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy;
d. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do stawki wynikającej ze zmienionych przepisów prawa, a tym samym dokonanie zmiany wynagrodzenia umownego brutto;
e.zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac - poprzez wskazanie nowych osób będących kluczowym personelem Wykonawcy i Zamawiającego;
f.zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia podwykonawcy, jeżeli będzie to wskazane dla zapewnienia prawidłowości realizacji zamówienia i nie spowoduje dla Zamawiającego szkody.
W pozostałym zakresie mają zastosowanie zapisy w brzmieniu określonym w art. 144 ust. 1 pkt 2,3,4,5,6 oraz ust. 1a-1e oraz ust. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 
2. Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmiany do umowy.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 28/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              JĘZYK POLSKI<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />Otwarcie ofert: 28.03.2017 r. godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Miliczu,ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz,sala nr 4 (na parterze)   </div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com