Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170314/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170314/42946-N-2017.html |
<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.word.opole.pl' target='_blank'>http://www.bip.word.opole.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div> Ogłoszenie nr 42946 - 2017 z dnia 2017-03-14 r. </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Opole: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania <br /> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /> Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px"> nie </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 53217797900000, ul. ul. Oleska 127, 45233 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 580 388, e-mail word.tt@op.pl, faks 774 029 209. <br /> Adres strony internetowej (URL): <br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b> Inny: Samorzadowa wojewódzka osoba prawna </div><div style="text-align: left"><b> I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>: </b><div style="padding-left: 20px"> Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): <br /></div></div><div style="text-align: left"><b> I.4) KOMUNIKACJA: </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br />www.bip.word.opole.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> adres <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> nie <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br /> nie <br /> Adres: <br />Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Opolu ul. Oleska 127 45-233 Opole - sekretariat pok. 19</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania <br /><b>Numer referencyjny: </b>DZ.262.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify"> nie </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b><br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br /> Zamówienie podzielone jest na części: <br /><div style="padding-left: 20px"> Tak <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br /> wszystkich części <br /></div><br /><br /><b> II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: </b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Opolu zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podzielonego na 7 pakietów: 1)Pakiet nr 1 Komputery, 2)Pakiet nr 2 Sprzęt komputerowy, 3) Pakiet nr 3 Oprogramowanie, 4)Pakiet nr 4 Osprzęt komputerowy, 5)Pakiet nr 5 Akumulatory, 6)Pakiet nr 6 Serwer, 7)Pakiet nr 7 Monitoring. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do siwz. Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>30213300-8<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>30232110-8, 48517000-5, 48219500-1, 30232000-4, 31400000-0, 48820000-2, 48517000-5, 30232000-4, 32344200-8<br /><b> II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>: <br /> Wartość bez VAT: <br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b> II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: </b> nie <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px"> Okres w dniach: 30<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b> III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br /> Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowych warunków w tym zakresie <br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna </b><br /> Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowych warunków w tym zakresie <br /> Informacje dodatkowe <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br /> Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowych warunków w tym zakresie<br /> Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie <br /> Informacje dodatkowe: </div><b> III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b> tak <br /> Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: <br /> (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) <br /></div><b> III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b> Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu </b><br /> tak <br /><b> Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji </b><br /> nie </div><b> III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b> III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b> III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) </b><div style="padding-left: 20px">Oferta powinna zawierać : formularz ofertowy, formularze cenowe, opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający spełnianie wymagań zamawiającego w specyfikacji technicznej, pełnomocnictwa (o ile są wymagane)</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u> SEKCJA IV: PROCEDURA </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b> przetarg nieograniczony <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px"> nie </div><br /><b> IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /></div><br /><b> IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: </b><div style="padding-left: 20px"> nie <br /> Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej <br /> nie <br /> Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: <br /> nie </div><br /><b> IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu </b><br /><i> (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) </i><div style="padding-left: 20px"> Liczba wykonawców <br /> Przewidywana minimalna liczba wykonawców <br /> Maksymalna liczba wykonawców <br /> Kryteria selekcji wykonawców: <br /></div><br /><b> IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: </b><div style="padding-left: 20px"> Umowa ramowa będzie zawarta: <br /><br /> Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /> W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: <br /> nie <br /> Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: <br /> nie </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b> Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i> nie <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br /> nie <br /> Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: <br /> Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: <br /> Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): <br /> Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: <br /> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: <br /> Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Aukcja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie <br /> Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty </td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostawy </td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatnosci </td><td>10.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony) <br /> nie <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br /> Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: <br /><br /> Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie <br /> Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): <br /><br /> Informacje dodatkowe <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br /> Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: <br /><br /> Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: <br /><br /> Wstępny harmonogram postępowania: <br /><br /> Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie <br /> Należy podać informacje na temat etapów dialogu: <br /><br /><br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br /> Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: <br /><br /> Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: <br /> nie <br /> Informacje dodatkowe: <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna </b><br /> Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: <div style="padding-left: 20px"> Licytacja wieloetapowa <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br /> Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie </div> Termin otwarcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div> Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br /> Informacje dodatkowe: <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b> tak <br /> Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: <br />Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a Wykonawca zaproponuje urządzenie o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br /> Data: 22/03/2017, godzina: 09:00, <br /> Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): <br /> nie <br /> Wskazać powody: <br /><br /> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu <br />> Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b> nie <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b> nie <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u> ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH </u></div><div><b>Część nr: </b>1 <b>Nazwa: </b>Komputery<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej. Zamówienie obejmuje dostawę 6 szt. komputerów stacjonarnych typu ALL-IN-ONE<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30213300-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: 18000<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10.00</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2 <b>Nazwa: </b>Sprzęt komputerowy<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej. Zamówienie obejmuje dostawę drukarek laserowych 3 szt. , routera 1 szt. , wkładki światłowodowej 2 szt. , patchcorda światłowodowego 1 szt. , projektora multimedialnego 1 szt. , przełącznika sieciowego 2 szt. , drukarki paragonowej 1 szt. <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30232110-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: 10430<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostaw</td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatności </td><td>10.00</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3 <b>Nazwa: </b>Oprogramowanie<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48517000-5, 48219500-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: 7000<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatności </td><td>10.00</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4 <b>Nazwa: </b>Osprzęt komputerowy<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej. Zamówienie obejmuje dostawę szafy typu rack 1 szt. , kabla UTP linka opak 1 szt. , kabla UTP drut opk 1 szt. , klawiatury USB 10 szt. , myszy USB 2 szt. , zewnętrznej nagrywarki DVDRW 1 szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30232000-4<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: 2900<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostawy </td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatnosci</td><td>10.00</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5 <b>Nazwa: </b>Akumulatory<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej. Zamówienie obejmuje dostawę 40 szt. akumulatorów żelowych<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>31400000-0<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: 14000<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostawy </td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10.00</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6 <b>Nazwa: </b>Serwer<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej. Zamówienie obejmuje dostawę serwera 1 szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>48820000-2, 48517000-5<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: 43300<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10.00</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7 <b>Nazwa: </b>Monitoring<br /><div style="padding-left: 20px"><b> 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganiami technicznymi, warunkami gwarancji i serwisowania określono w specyfikacji technicznej. Zamówienie obejmuje dostawę Kabla UTP drut opk 1 szt. , Dysków SSD 6 szt. , Odbiorników radiowych dopuszkowych 30 szt. , retransmiterów radiowych 4 szt.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>30232000-4, 32344200-8<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br /> Wartość bez VAT: 6250<br /> Waluta: <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b> okres w dniach: 30<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>30.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>10.00</td></tr></table><b> 6) INFORMACJE DODATKOWE: </b><br /></div></div><br /></div></div>