JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170315/43862-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://bip.bialogard.info' target='_blank'>http://bip.bialogard.info</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 43862 - 2017
              z dnia 2017-03-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Białogard: Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej oraz drenażu w ul. Wiślanej, J. Patrycego, B. Śmiałego, B. Krzywoustego, W. Jagiełły, Władysława IV, Mickiewicza i Dąbrowszczaków wraz z budową i przebudową nawierzchni drogowych ul. Wiślanej, Mickiewicza, Władysława IV, J. Patrycego, B. Krzywoustego i W. Jagiełły w Białogardzie<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Poprawa stanu środowiska miejskiego poprzez budowę sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej oraz drenażu w ul. Wiślanej, Patrycego, B. Śmiałego, B. Krzywoustego, W. Jagiełły, Mickiewicza i Dąbrowszczaków w Białogardzie nr RPZP.03.03.00-32-A008/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020)</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard, krajowy numer identyfikacyjny
              330920452, ul.
              1-go Maja 
              18,
              78-200 
              Białogard, woj.
              zachodniopomorskie, państwo
              Polska, tel.
              943122310, e-mail
              um.sekretariat@bialogard.info, faks
              .
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): http://bip.bialogard.info<br />
                Adres profilu nabywcy:

                http://bip.bialogard.info/index.php?id=63706<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.bialogard.info</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />http://bip.bialogard.info</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miasta Białogard - sekretariat (pokój nr 224), ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej oraz drenażu w ul. Wiślanej, J. Patrycego, B. Śmiałego, B. Krzywoustego, W. Jagiełły, Władysława IV, Mickiewicza i Dąbrowszczaków wraz z budową i przebudową nawierzchni drogowych ul. Wiślanej, Mickiewicza, Władysława IV, J. Patrycego, B. Krzywoustego i W. Jagiełły w Białogardzie<br /><b>Numer referencyjny: </b>IZP.271.1.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej oraz drenażu w ul. Wiślanej, J. Patrycego, B. Śmiałego, B. Krzywoustego, W. Jagiełły, Władysława IV, Mickiewicza i Dąbrowszczaków wraz z budową i przebudową nawierzchni drogowych ul. Wiślanej, Mickiewicza, Władysława IV, J. Patrycego, B. Krzywoustego i W. Jagiełły w Białogardzie. 
Zamówienie podzielone jest na cztery części  i obejmuje w szczególności:
Część nr 1 - Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej oraz drenażu wraz z przebudową nawierzchni drogowych ulicy Wiślanej i Mickiewicza w Białogardzie:
Ulica Wiślana (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm, 200mm i 160mm; drenaż 
z rur drenarskich karbowanych PVC-U 113mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze 
i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica Wiślana (b. drogowa) budowa jezdni, parkingu, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz przygotowanie i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych i kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
Ulica Mickiewicza (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica Mickiewicza (b. drogowa) budowa jezdni, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz przygotowanie i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych i kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
Część nr 2  Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z budową nawierzchni drogowych ulicy B. Krzywoustego i Władysława IV w Białogardzie:
Ulica B. Krzywoustego (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 500mm, 400mm, 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica B. Krzywoustego (b. drogowa) budowa jezdni, zatok parkingowych, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
Ulica Władysława IV (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica Władysława IV (b. drogowa) budowa jezdni, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
Część nr 3: Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z przebudową nawierzchni drogowych ulicy J. Patrycego w Białogardzie:
Ulica J. Patrycego (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica J. Patrycego (b. drogowa) budowa jezdni, zatok parkingowych, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
Część nr 4: Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z budową nawierzchni drogowych ulicy W. Jagiełły w Białogardzie:
Ulica W. Jagiełły (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 500mm, 400mm, 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica W. Jagiełły (b. drogowa) budowa jezdni, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze, wycinka drzew;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45111200-0<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45233200-1,
                45231100-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych prac w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia. <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/08/2017<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2018<br /></div><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 31/07/2018<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                WARUNEK DOTYCZĄCY CZĘŚCI NR 1: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co  najmniej 1 500 000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).

WARUNEK DOTYCZĄCY CZĘŚCI NR 2:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co  najmniej 1 000 000,00 PLN w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).

WARUNEK DOTYCZĄCY CZĘŚCI NR 3:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co  najmniej 2 000 000,00 PLN w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
 
WARUNEK DOTYCZĄCY CZĘŚCI NR 4:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co  najmniej 1 500 000,00 PLN (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa).
<br />
                Informacje dodatkowe
                Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część musi spełnić warunek finansowy lub ekonomiczny właściwy dla sumy części.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek sytuacji finansowej lub ekonomicznej musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie.<br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                1. ZAMAWIAJĄCY UZNA WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI Wykonawca wykaże, że wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto każda, polegające na wykonaniu w ramach jednego zadania:
-budowy lub przebudowy drogi obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej i/lub z kostki brukowej betonowej wraz z podbudową i
-budowy lub przebudowy infrastruktury technicznej w postaci instalacji sanitarnych o wartości nie niższej niż 25% ogólnej wartości robót budowlanych.
WARUNEK JEDNAKOWY DLA KAŻDEJ CZĘŚCI.
UWAGA! W zakresie doświadczenia zawodowego wystarczy wykazać wykonanie jedynie dwóch robót opisanych w treści warunku bez względu na ilość części na które składana jest oferta.

2. ZAMAWIAJĄCY UZNA WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia:
-1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,
-1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych, 
tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych 
i kanalizacyjnych.
WARUNEK JEDNAKOWY DLA KAŻDEJ CZĘŚCI.
UWAGA! Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część nie musi spełniać warunku z pkt 4.2.3.2 SIWZ dla sumy części.<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                Zamawiający wymaga aby w wykazie robót wskazano, która z wymienionych w pkt 4.2.3 SIWZ osób pełniła będzie funkcję kierownika budowy, ponadto od osób tych wymagane jest minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) 
w kierowaniu robotami danej specjalności, przy czym zasadą jest, że nakładające się 
na siebie okresy kierowania robotami nie sumują się. Warunek zostanie uznany za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca dysponował będzie osobą, która łącznie posiadać będzie uprawnienia oraz doświadczenie, o którym mowa powyżej.

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt 4.2.3.2 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie lub wszyscy Wykonawcy łącznie, zaś warunek w określony pkt 4.2.3.1 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca samodzielnie.</div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">-zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
-zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, 
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
-odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 
-oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa 
w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), według załącznika nr 6 do SIWZ;
-Dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego wskazane w pkt 5.3.1  5.3.4 SIWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału  postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.1-5.3.3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
-nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 
albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz 
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 

Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1322 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy.


</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />-wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, 
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia 
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 8 do SIWZ,
-oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej, wg załącznika nr 9 do SIWZ.
-wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, według załącznika nr 7, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zamawiający żąda przedstawienia w wykazie jedynie robót budowlanych, które potwierdzą spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia w niniejszym postępowaniu.
Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  inne dokumenty.
-informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;

Wykonawca powołujący się na potencjał podmiotu trzeciego w zakresie spełniania warunku finansowego zobowiązany jest przedłożyć informację, o której mowa powyżej dotyczącą tego podmiotu.

Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne 
lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1322 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy.



<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">-Zobowiązanie podmiotu trzeciego  zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 
-Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
-Dowód wniesienia wadium.
-Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />-DLA CZĘŚCI NR 1  W WYSOKOŚCI 45.000,00 PLN, 
-DLA CZĘŚCI NR 2  W WYSOKOŚCI 30.000,00 PLN,
-DLA CZĘŚCI NR 3  W WYSOKOŚCI 30.000,00 PLN.
-DLA CZĘŚCI NR 4  W WYSOKOŚCI 20.000,00 PLN.
</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena </td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji </td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 I NR 2 Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
-wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji umowy o taką ilość dni, w jakiej wystąpiły wskazane okoliczności oraz usuwanie ich skutków, w związku z:
-koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających 
z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
-brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwałtowne opady deszczu, gradobicie, śnieżyce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób (sprawdzeń), dokonanie odbiorów, przez okres powyżej 4 dni,
-działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
-nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy,
-wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych 
od Wykonawcy,
-innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy (koniecznością wykonania robót dodatkowych; koniecznością wykonania robót przez innego Wykonawcę w miejscu wykonywania prac budowlanych),
-zmiany osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 8 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy wymiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi, niezależnymi od Wykonawcy, 
a leżącymi po stronie tych osób. Osoby zastępujące osoby wskazane w ofercie przetargowej muszą spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ,
-zwiększenia liczby osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 8 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy zmiana ta będzie konieczna do prawidłowego (np. terminowego) wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazane osoby muszą spełniać warunek zdolności technicznej 
lub zawodowej określony w SIWZ,
-zmniejszenia liczby osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 8 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy zmiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi niezależnymi 
od Wykonawcy, a warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ, będzie spełniony.
Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.


W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 I NR 4 Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
-zmianie terminu wykonania przedmiotu umowy,
-zmianie wynagrodzenia,
-zmianie osób wykonujących zamówienie.
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany terminu realizacji umowy, zmiana nastąpi o taką ilość dni, 
w jakiej wystąpiły wskazane okoliczności oraz usuwanie ich skutków, w związku z:
-koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
-brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwałtowne opady deszczu, gradobicie, śnieżyce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób (sprawdzeń), dokonanie odbiorów, przez okres powyżej 4 dni,
-działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
-nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy  Wykonawcy,
-wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
-innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy (koniecznością wykonania robót dodatkowych; koniecznością wykonania robót przez innego Wykonawcę w miejscu wykonywania prac budowlanych),
Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku:
-zmiany przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy pzp; zmiany te zostaną wprowadzone aneksem do umowy;
-zmiany sposobu wykonania robót lub wprowadzenia robót zamiennych. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu (wybór publikacji wymaga akceptacji Zamawiającego):
--stawka roboczogodziny R  średnia dla województwa zachodniopomorskiego,
--koszty pośrednie Kp (R+S) - średnie dla województwa zachodniopomorskiego,
--zysk kalkulacyjny Z (R+S+Kp) - średnie dla województwa zachodniopomorskiego,
--ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.,
--Nakłady rzeczowe  w oparciu o KNR. W przypadku robót, dla których brak nakładów KNR, będzie stosowana wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego. Po zatwierdzeniu nowej ceny zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy;
-wystąpi konieczność wykonania robót wynikających z dokumentacji, a nie ujętych w kosztorysie. Na te roboty, w przypadku braku pozycji i cen jednostkowych w kosztorysie zostaną ustalone nowe pozycje i ceny jednostkowe według zasad określonych w § 12 ust. 3 pkt 2 wzoru umowy,
-gdy ulegnie zmianie stawka urzędowa VAT na roboty budowlane,
-gdy w toku wykonywania robót zajdzie konieczność przeprowadzenia prac które ilościowo będą wykraczać poza ilość opisaną w kosztorysie, Wykonawca może żądać podwyższonego wynagrodzenia w oparciu o art. 630 kc,
-gdy zajdzie konieczność w trakcie wykonywania robót budowlanych, wykonania prac w ilości przekraczającej ilość przyjętą w kosztorysie, wartość tych prac zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie, w przypadku gdy wartość prac ilościowo wykraczających poza ilość opisaną w kosztorysie będzie w rozliczeniu końcowym powodowała zmianę wynagrodzenia umownego, wówczas zmiana ta zostanie wprowadzona aneksem do umowy.
-W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
-W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 2 ustawy pzp, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającego ze zmiany wynagrodzeń za pracę albo do wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich publicznoprawnych obciążeń od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
W przypadku zmiany, o której mowa w art. 142 ust. 5 pkt 3 ustawy pzp, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie modyfikacji o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany ponieść przy uwzględnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie.
Zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od podpisania aneksu i będzie obejmować wyrównanie za okres od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w § 12 ust. 3 pkt 1 wzoru umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia złożenia prawidłowego wniosku , o którym mowa w § 12 ust. 9.
Zamawiający przewiduje również możliwość:
-zmiany osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 8 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy wymiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi, niezależnymi od Wykonawcy, a leżącymi po stronie tych osób. Osoby zastępujące osoby wskazane w ofercie przetargowej muszą spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ,
-zwiększenia liczby osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 8 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy zmiana ta będzie konieczna do prawidłowego (np. terminowego) wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazane osoby muszą spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ,
-zmniejszenia liczby osób wykonujących zamówienie, o których mowa w § 8 ust. 2 i 4 wzoru umowy  w sytuacji kiedy zmiana ta będzie spowodowana przyczynami losowymi niezależnymi od Wykonawcy, a warunek zdolności technicznej lub zawodowej określony w SIWZ, będzie spełniony.
Z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w § 12 ust. 4 wzoru umowy, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia wraz z uzasadnieniem oraz odpowiednimi dowodami potwierdzającymi wpływ zmian, o których mowa w § 12 ust. 5 i 6, na wynagrodzenie Wykonawcy.
Wprowadzenie zmian, o których mowa w § 12 ust. 2, ust. 3 pkt 2-6, ust. 5 i 6 wzoru umowy nastąpi aneksem do umowy na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez Zamawiającego.
Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej, pod rygorem nieważności.



<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 30/03/2017, godzina: 09:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej oraz drenażu wraz  z przebudową nawierzchni drogowych ulicy Wiślanej i Mickiewicza w Białogardzie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ulica Wiślana (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm, 200mm i 160mm; drenaż 
z rur drenarskich karbowanych PVC-U 113mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze 
i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica Wiślana (b. drogowa) budowa jezdni, parkingu, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz przygotowanie i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych i kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
Ulica Mickiewicza (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica Mickiewicza (b. drogowa) budowa jezdni, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz przygotowanie i wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych i kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111200-0, 45233200-1,
                    45231100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z budową nawierzchni drogowych ulicy B. Krzywoustego i Władysława IV w Białogardzie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ulica B. Krzywoustego (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 500mm, 400mm, 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica B. Krzywoustego (b. drogowa) budowa jezdni, zatok parkingowych, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
Ulica Władysława IV (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica Władysława IV (b. drogowa) budowa jezdni, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111200-0, 45233200-1,
                    45231100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/08/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji</td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z przebudową nawierzchni drogowych ulicy J. Patrycego w Białogardzie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ulica J. Patrycego (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica J. Patrycego (b. drogowa) budowa jezdni, zatok parkingowych, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego;
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111200-0, 45233200-1,
                    45231100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji </td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Budowa sieci i przykanalików kanalizacji deszczowej wraz z budową nawierzchni drogowych ulicy W. Jagiełły w Białogardzie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Ulica W. Jagiełły (b. instalacji sanitarnych):
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze i rozbiórki istniejących nawierzchni;
-Roboty ziemne  wykopy, wywóz urobku i roboty demontażowe;
-Roboty montażowe  kanały z rur PVC o średnicy 500mm, 400mm, 315mm, 200mm; studnie rewizyjne, roboty pomocnicze i towarzyszące oraz próby szczelności;
-Roboty ziemne  wykonanie obsypki i zasypanie wykopów;
Ulica W. Jagiełły (b. drogowa) budowa jezdni, chodników oraz zjazdów i dojść do posesji:
-Roboty pomiarowe, przygotowawcze, wycinka drzew;
-Roboty rozbiórkowe i demontażowe;
-Roboty ziemne  korytowanie, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
-Wykonanie krawężników i obrzeży;
-Wykonanie drenażu z rur perforowanych PVC-U 113;
-Wykonanie podbudowy, warstw konstrukcyjnych oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej;
-Regulacja włazów, wpustów i studzienek, zagospodarowanie terenu przyległego.
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45111200-0, 45233200-1,
                    45231100-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 31/07/2018<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Termin gwarancji </td><td>24</td></tr><tr><td>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę</td><td>16</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com