JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170315/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170315/43871-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.arimr.gov.pl' target='_blank'>http://www.arimr.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 43871 - 2017
              z dnia 2017-03-15 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Kraków: Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Dostawy
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br /></div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny
              1061308300000, ul.
              ul. Lubicz 
              25,
              31503  
              Kraków, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              126 298 010, e-mail
              makiela.wojciech@doplaty.gov.pl, faks
              124 211 311.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Agencja wykonawcza</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.arimr.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Oferty muszą być złożone w formie pisemnej<br />
                Adres:
                <br />ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim <br /><b>Numer referencyjny: </b>BOR06.2610.01.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                dostawy
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />14<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla jednostek terenowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie małopolskim polegająca na sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93, poz. 623 ze zm.) oraz ogólnie obowiązującymi przepisami prawnymi.
2.	Zamówienie obejmuje także przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Zamawiający przekaże stosowne umocowanie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i  niezbędne dane potrzebne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy określone w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej do dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w toku przedmiotowego postępowania.
3.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>09310000-5<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>65300000-6<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 30/04/2019<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na obrót (sprzedaż) energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów:
a) oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
b) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP.
2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a)	zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy  nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt. 2 a) dotyczące terminu wydania dokumentów lub oświadczeń stosuje się.
3.	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której stanowi art, 23 ust. 1 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWIZ
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił aktualną koncesję na obrót (sprzedaż) energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px"></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px">1)	Zawarcie umowy nastąpi wg wzorów umowy  powszechnie stosowanych przez dostawców energii elektrycznej i podmioty świadczące usługi dystrybucji. Zamawiający wymaga, aby w treści umów niezależnie, której części zamówienia dotyczą, znalazły się istotne dla stron postanowienia:
2.	Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.), zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93, poz. 623 ze zm.), przepisami Kodeksu cywilnego oraz ogólnie obowiązującymi przepisami prawnymi.
3.	Wykonawca/sprzedawca zawrze w imieniu Zamawiającego umowę z dystrybutorem i będzie fakturować całość należności z powyższego tytułu,
4.	Umowy zostaną zawarte na rzecz odbiorcy: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie 00-175, Al. Jana Pawła II 70, 
5.	Faktury VAT muszą być wystawione na: Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie 00-175, Al. Jana Pawła II 70, dla każdego obiektu odrębnie i dostarczone na  adres korespondencyjny odbiorcy: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR z siedzibą przy ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków,
6.	Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie według cen i stawek opłat zgodnie z Ofertą Wykonawcy na podstawie odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych indywidualnie dla poszczególnych punktów poboru (w zależności od grupy taryfowej) według odpowiadających im składników cenowych, zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Wykonawcę, nie rzadziej niż raz na 3 m-ce, 
7.	Rozliczenia za świadczenie usług dystrybucji między stronami będą odbywać się według cen i stawek opłat zgodnie z Ofertą Wykonawcy na podstawie odczytów rozliczeniowych układów pomiarowo-rozliczeniowych indywidualnie dla poszczególnych punktów poboru, zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez Wykonawcę, nie rzadziej niż raz na 3 m-ce,
8.	Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych za sprzedaż energii elektrycznej wg. niżej określonych zasad: Wykonawca gwarantuje niezmienność cen za energię elektryczną i opłatę handlową do 30 kwietnia 2019 roku, z wyjątkiem zmiany urzędowej stawki podatku VAT, podatku akcyzowego na energię elektryczną lub zmian wynikających z zasad uregulowanych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dotyczących uwzględniania w kalkulacji cen sprzedaży,  energii wytworzonej przez przedsiębiorstwa energetyczne z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii (zmiany te dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy). Wykonawca ma prawo do zmiany stawek cen jednostkowych za energię elektryczną i stawkę opłaty handlowej po dniu 30 października 2017r. jedynie w przypadku zmiany taryfy Wykonawcy z zachowaniem wartości współczynnika (procentowego do dwóch miejsc po przecinku) określającego zależność między ceną taryfową aktualną na dzień otwarcia ofert i ceną ofertową dla danej grupy taryfowej. W tym przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu z 14 dniowym wyprzedzeniem na piśmie cennik zawierający propozycje cen jednostkowych energii elektrycznej oraz stawki opłaty handlowej. Zmiany cennika będą obowiązywały po upływie 14 dni od dnia zawiadomienia Zamawiającego. Jeżeli cena w ofercie jest inna niż cena dla odpowiedniej grupy taryfowej w cenniku w dniu składania ofert, wszelkie przyszłe zmiany cen określonych w ofercie będą następowały proporcjonalnie (o procentową zmianę) do zmiany cen dla danej grupy taryfowej w cenniku Wykonawcy (nowe ceny nie mogą być wyższe niż stawki wynikające z cennika Wykonawcy dla odpowiedniej grupy taryfowej), 
9.	Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych z tytułu usług dystrybucji wg. niżej określonych zasad: Wykonawca ma prawo do zmiany stawek cen jednostkowych przewidzianych za świadczenie usług dystrybucji jedynie w przypadku zmiany  Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wprowadzonej zgodnie z przepisami prawa, wyłącznie do wysokości ustalonych w taryfie OSD cen jednostkowych. W tym przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu z 14 dniowym wyprzedzeniem na piśmie cennik zawierający propozycje cen jednostkowych przewidzianych za świadczenie usług dystrybucji. Zmiany cennika będą obowiązywały od dnia wejścia w życie zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Taryfy OSD. Zamawiający dopuszcza zmiany urzędowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego na energię elektryczną (zmiany te dopuszczalne są w trakcie obowiązywania umowy).
10.	Wprowadzenie nowych cen jednostkowych będzie wymagało sporządzenia aneksu do umowy.
11.	Integralną częścią umowy jest: Formularz cenowy,
12.	Klauzula o treści: Umowa zostanie zawarta w efekcie wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz.U. z 2015r., poz.2164 z późn. zm.),
13.	Umowa zostanie sporządzona w 4 egzemplarzach, z czego 3 egzemplarze dla Zamawiającego,
14.	Zamawiający zobowiązuje się do terminowego regulowania należności wynikających z faktur na nr konta Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 30 dni od daty prawidłowego wystawienia faktury z tym, że Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia faktury na co najmniej 21 dni przed określonym terminem płatności. W razie niezachowania tego terminu, płatność nastąpi w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury. Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego,
15.	Klauzula antykonkurencyjna stanowiąca oświadczenie Wykonawcy/sprzedawcy, że nie będzie zatrudniał przy wykonywaniu niniejszej umowy w charakterze pracowników i podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiającego/odbiorcy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy oraz zapłaty kary umownej w wysokości 30 000 zł,
16.	Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do posiadania Generalnej Umowy Dystrybucyjnej zawartej z operatorem systemu dystrybucyjnego przez cały okres obowiązywania umowy i wskazania jej numeru Zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca zapewni, że Generalna Umowa Dystrybucyjna pozostanie ważna przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku nie zawarcia Generalnej Umowy Dystrybucyjnej lub jej rozwiązania Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a także obciążyć karą umowną w wysokości 10 000 zł,
17.	Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektów, do których na podstawie umów kompleksowych ma być sprzedawana energia i świadczenie usług dystrybucji.
18.	W razie powstania pomiędzy stronami sporu dotyczącego realizacji umowy lub z niej wynikającego, strony dołożą starań w celu rozwiązania go w sposób polubowny. W razie nierozstrzygnięcia sporu w sposób polubowny, będzie on rozstrzygnięty przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego,
19.	Umowa może być rozwiązana przez każdą ze stron z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego
20.	Ponadto treść umowy musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawo Energetyczne.
21.	Przyjęcie niniejszych postanowień umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia oferty.
</div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px">Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy</div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,
- wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,
- zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,
- zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
- omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
- innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 23/03/2017, godzina: 11:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Polski<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej do Biura Powiatowego ARiMR w Bochni<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Bochni, ul. Windakiewicza 9/1  32-700 Bochnia
Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn.zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 47734277
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  30 kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
f)	Grupa taryfowa: C12A
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: 50 000 kWh 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Brzesku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Brzesku ul. Szczepanowska 23 32-800 Brzesko
Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn.zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 62444163
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  30 kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
f)	Grupa taryfowa: C12A
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:  60 000 kWh 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Chrzanowie ul. Fabryczna 16 32-500 Chrzanów Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn.zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 94946219
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona: 45 kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
f)	Grupa taryfowa: C21
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: 30 000 kWh
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Dąbrowie Tarnowskiej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Dąbrowie Tarnowskiej ul. Piłsudskiego 33 33-200 Dąbrowa Tarnowska
Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 87719424
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona: 30 kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
f)	Grupa taryfowa: C12A
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: 40 000 kWh 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Gorlicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Gorlicach ul. W. Pola 2, 38-300 Gorlice. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 71 639 189 
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  27  kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
f)	Grupa taryfowa: C11
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: 60 000 kWh
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Limanowej<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Limanowej ul. Piłsudskiego 6  34-600 Limanowa Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 04430298
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  34  kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 63 A
f)	Grupa taryfowa: C11
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:  60 000 kWh 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatwego ARiMR w Nowym Sączu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Nowym Sączu, ul. Kraszewskiego 44, 33-300 Nowy Sącz. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika:  71937906
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  30  kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
f)	Grupa taryfowa: C11
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:  70 000 kWh 
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura POwiatowego ARiMR w Nowym Sączu (lokal użytkowy)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do lokalu użytkowego (budynek magazynowy) Biura Powiatowego ARiMR w Nowym Sączu, ul. Kraszewskiego 44, 33-300 Nowy Sącz. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 90177427 
b)	Grupa przyłączeniowa: V 
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  11  kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 20 A
f)	Grupa taryfowa: C11
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: 10 000 kWh 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>9
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Nowym Targu<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Nowym Targu, ul. Składowa 7, 34-00 Nowy Targ. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 90129404
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  34
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 63 A
f)	Grupa taryfowa: C12A
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:  90 000 kWh

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>10
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Proszowicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Proszowicach, ul. Krakowska 36, 32-100 Proszowice Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 62487566, 10849287, 10812885
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  34  kW (w odniesieniu do liczników, kolejno: 7 kW, 7 kW oraz 20 kW)
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A, 25A, 32A
f)	Grupa taryfowa: C11 (licznik nr 62487566), G11 (liczniki nr 10849287, 10812885)
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:  50 000 kWh (taryfa C11  30 000 kWh, taryfa G11  20 000 kWh)
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>11
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Tarnowie<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Tarnowie, ul. Krakowska 134, 33-100 Tarnów. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 51 560 328
b)	Grupa przyłączeniowa: IV
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  60  kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 40 A
f)	Grupa taryfowa: C21
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:   100 000 kWh

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>12
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Zakopanem<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Zakopanem, ul. Do Samków 29 34-500 Zakopane Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 



Parametry techniczne:
a)	Nr licznika: 71094410, 91139068,70774841
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  30  kW (w odniesieniu do liczników, kolejno: 14 kW, 7 kW oraz 9 kW)
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A, 13A, 16A
f)	Grupa taryfowa: C11
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:  40 000 kWh
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>13
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powiatowego ARiMR w Wadowicach<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Wadowicach, ul. Mickiewicza 36, 34-100 Wadowice Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
a)	Nr licznika:90381936
b)	Grupa przyłączeniowa: V
c)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
d)	Moc zamówiona:  12,9  kW
e)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A
f)	Grupa taryfowa: C11
g)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi:  50 000 kWh
<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>14
                  
                <b>Nazwa: </b>Dostawa energii elektrycznej dla Biura Powitowego ARiMR w Wieliczce (z/s w Niepołomicach)<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej polegająca na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Wieliczce z siedzibą w Niepołomicach, ul. 3-go Maja 2, 32-005 Niepołomice Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 

Parametry techniczne:
h)	Nr licznika:90226846
i)	Grupa przyłączeniowa: V
j)	Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe
k)	Moc zamówiona:  28  kW
l)	Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A
m)	Grupa taryfowa: C11
n)	Prognozowany pobór energii elektrycznej w ciągu 24 miesięcy wynosi: 50 000 kWh 

<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>09310000-5, 65300000-6<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 30/04/2019<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena</td><td>100</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com